[HRA] Lebečný přístav

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 548
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] Lebečný přístav

Příspěvek od Cilapi Márameldon » 17. 2. 2020, 15:16

Hmm, takže velitel Lebečné pevnosti nemá výhled na město? Tím pádem ale ani na většinu vlastní pevnosti. Vskutku zajímavé...

Je to snad důsledek toho, že Lebečnou pevnost zbudovali jiní dávno před ním a ti nepočítali s tím, že velitel bude sídlit právě zde? Či dává přednost klidu a nechce být rušen věčným halekáním gobrů a hašteřivými hlásky goblinů? Ostatně na základě pozorování Hadešadah se domnívám, že krollové mají raději ticho. Možná to nějak souvisí s jejich velkýma ušima...

Ještě jedno možné vysvětlení podivné polohy Sundethovy jeskyně mne napadá, nezdá se mi však příliš pravděpodobné. Ovšem jeden nikdy neví - třeba má Sundeth ve skutečnosti strach z létajících lebek.

Zavrtím hlavou a pokusím se soustředit myšlenky. Podobné úvahy nejsou příliš užitečné, ne teď a tady. Raději bych se měl pokusit vzpomenout si, co vím o létajících chrličích.

Moc toho bohužel není. Jsou to bezpochyby magické bytosti, skutečně do jisté míry kamenné. Jsou to ale ve skutečnosti oživené sochy na způsob golemů? Nepamatuji si, ale myslím, že ne a pokud, tak již před věky dávnými čaroději a teď tvoří svébytný druh bytostí. Nebo jsou možná něco na způsob elementálů...
Povzdechnu si. Nejsem kouzelník a tohle není zvíře ani běžná nestvůra. A snad to ani není tak důležité. I když zrovna důvod, proč zde slouží, by mě zajímal. Jsou svázáni s Lebečnou pevností, s jejím pánem, nebo snad pracují za drahokamy?

Chvíli přemýšlím a pak si znovu povzdechnu. Jedno po druhém.

"Ehm... prosím za prominutí," odkašlu si za a mírně nad chrličem, "Buď...ehm... zdráv? Omlouvám se, jestli obtěžuji, ale trochu jsem se nudil a napadlo mně, jestli bys také neocenil na chvíli společnost. Hádám, že vy chrliče jste o něco trpělivější, ale přesto..."

Chrlič se na mě překvapeně otočí. Tedy předpokládám, že je překvapený, jeho kamenná mimika mi toho o jeho myšlenkách příliš neprozradí. Pokusím se zachytit jeho pohled.

"Ehm... hlídáš... rád? Chci říci, hlídání je dobrá věc, dobrá práce. Ale vnímáš to spíš jako zaměstnání nebo poslání? Já jen, že vím o jednom skvělém místě, kde by hlídání dostalo úplně jiný rozměr, mnohem větší společenské uznání, chceš-li. Prostě, co takhle zkusit hlídat skutečnou pokladnici? No řekni, nebylo by to skvělé vyvrcholení tvé kariéry?"

Vím, že můj návrh zní poněkud podivně - skoro jako bych byl nějaký poťouchlý kouzelník a tropil si tu blázny - ale u magických bytostí jeden nikdy neví. Navíc můj plán počítá s tím, že se pokusím očarovat jeho mysl svým omamným vílím pohledem. Ale třeba to nebude hned nutné. Ostatně raději bych se s ním dohodl po dobrém, nutit někomu násilně svoji vůli není úplně správné...

PJ?
"Promiňte, ale vzdor tomu, že obecnou řečí vládnu dobře, neznám z ní ještě všechna slovíčka..."

Mladý elf s nevinnou tváří, optimistickým pohledem a srdcem stejně čistým, jako jeho spodní prádlo.
Je slabě cítit po konvalinkách.

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2026
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] Lebečný přístav

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 17. 2. 2020, 16:15

Cilapi,

starý chrlič zvedne svou hlavu. "Jsem starý, ale ne hloupý. Kdo by tak svěřil hlídání velkého pokladů vysloužilému chrliči? Není to od tebe jen trik, kterým se chceš dostat ke svým věcem?"

Budeš-li pokračovat v nabídce a přemlouvání, bude to NĚCO ZA NĚCO. Můžeš ale také zkusit něco jiného,

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 548
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] Lebečný přístav

Příspěvek od Cilapi Márameldon » 17. 2. 2020, 17:21

"Trik?" odpovím s hrdostí šlechtice, "Nejsem bohyně vědí jaký švindlíř! Nabízím poctivou dohodu, která, pravda, obnáší i mé vybavení. Celá věc se má totiž tak, že skřetímu vojvodovi, o kterém mluvím, v pokladnici Legie chrlič chybí. A já si myslím, že by tam být měl, protože to je i otázka jisté prestiže... Nu a protože žádný nemá, měl bys i při svém - jak sám přiznáváš již trochu omšelém stavu - jakožto jediný uchazeč docela výhodu.
Když navíc vojvodovi vysvětlím, že nepotřebuje toho nejsilnějšího strážce, ale spíš někoho zkušeného, kdo ví, kdy je lepší nepřítele překvapit útokem a kdy je naopak lépe zaletět všechno hlásit... Dostane se ti nejen uznání, ale i jisté výjimečnosti."

Cilapi:2D6+1+1 → 9(5 +2 + 1 + 1)#CHA+Odhad(Něco za něco)
9+: Nabízím záruku.


Když vidím, že jsem chrlič zvládl jen poněkud zviklat, dodám: "Můžu ti nabídnout svůj hraničářský luk jako záruku. Představ si to - létající chrlič s takovou dalekonosnou zbraní - hotový anděl zkázy, velice děsuplné. No tak, dej si přeci říci. v Legii je navíc mnohem větší zábava. Pořád se tam něco děje..."

PJ? Bude záruka vyplacená z věcí, které hlídá, stačit? V opačném případě mu budu nucen nabídnout svoji zbroj.
"Promiňte, ale vzdor tomu, že obecnou řečí vládnu dobře, neznám z ní ještě všechna slovíčka..."

Mladý elf s nevinnou tváří, optimistickým pohledem a srdcem stejně čistým, jako jeho spodní prádlo.
Je slabě cítit po konvalinkách.

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2026
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] Lebečný přístav

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 17. 2. 2020, 19:22

Cilapi,

starý chrlič se zamyslí. "Luk je dobrá zástava. Poletíš předemnou. Když mě podrazíš, střelím tě mezi lopatky."

Potom zmizí v místnosti s tvými věcmi a za okamžik vylétne i s tvým lukem a toulcem šípů. "Můžeme," pokývne ti....

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 548
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] Lebečný přístav

Příspěvek od Cilapi Márameldon » 18. 2. 2020, 10:04

"Poletím...hmm...," zamyslím se, "Nu, jedno po druhém, áno? Takže já bych si s dovolením vzal zbytek svých věcí - ostatně už je nehlídáš, protože odcházíš se mnou."

S potěšením si vezmu svůj batoh. Měl bych se naučit při podobných výpravách nechávat důležité věci někde v úschově, pak bych kvůli nim nemusel riskovat. I když svůj věrný luk bych stejně opouštěl jen s těžkým srdcem. Už teď mi chybí na svém místě v pouzdře po straně batohu.
Místo něj si tam vložím alespoň hraničářský meč se širokou čepelí. K pasu si připnu svůj starý věrný z Konvalinkového řádu. Proti své vůli se ušklíbnu. Jakoby snad nějaký elfský hraničář nebo dokonce lovec nestvůr kdy nosil dva meče, hloupá představa.

Podívám se na hrot šípu, který mi zkusmo míří na prsa.

"Buď s tím prosím opatrný, mistře chrliči. Ten luk má docela slušný tah už i při částečném napnutí..."

Chrlič se zašklebí - což on tedy dělá pořád - a luk ještě trochu víc napne.

"Poslyš," poškrábu si nervózně špičku ucha, "Co bys řekl tomu, kdybych se nejdřív trochu rozhlédl po noře - tedy chci říci ubikaci - tvého bývalého pána? Třeba pro tebe najdu nějaké doporučující zprávy..."

PJ? Nebude-li chrlič důrazně proti, zkusil bych ještě vyšplhat výš a prozkoumat místo, kde sídlí pán Lebečné pevnosti.
"Promiňte, ale vzdor tomu, že obecnou řečí vládnu dobře, neznám z ní ještě všechna slovíčka..."

Mladý elf s nevinnou tváří, optimistickým pohledem a srdcem stejně čistým, jako jeho spodní prádlo.
Je slabě cítit po konvalinkách.

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2026
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] Lebečný přístav

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 18. 2. 2020, 11:08

Cilapi,

když nadhodíš svůj návrh, chrlič se tentokrát rozšklebí a luk ještě trochu natáhne. Jeho kamenným svalům to nečiní nejmenší potíže.

"Zasměj se a řekni, že to byl vtip," procedí mezi kamennými zuby, "a naše předchozí dohoda zůstane v platnosti. Slíbil jsi mi lepší místo a za to jsem přimhouřil oko a nechávám tě jít. Za to nade mnou Sundeth zlomí hůl. Budiž."

Lukem ti míří přímo na srdce, rána je v podstatě jistá.

"Nechtěj po mě, abych ho zradil a nechal tě vybrat jeho doupě. Opravdu ne. Chci teď slyšet tvůj smích, protože jako pokus o vtip se to dá přejít."

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 548
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] Lebečný přístav

Příspěvek od Cilapi Márameldon » 18. 2. 2020, 12:21

Zároveň se zavrzáním natahovaného luku se mi na tváři začne šířit cosi jako křivý úsměv. Nakonec se podobá chrličovu šklebu. Alespoň že v očích se mi objeví šibalská světélka. Připomínám tak spíš nějakého poťouchlého skřítka, než elfa, ale alespoň ta nepřirozená podoba nepůsobí příliš hraně.

"Já po tobě přeci nechci, abys ho zradil... Ptal jsem se, co bys na to řekl. A tvá odpověď byla nanejvýš správná. Chápej, je v pořádku odejít od svého pána za lepším - který si bude více vážit tvých služeb. Těžko bych tě ale mohl vojvodovi s čistým svědomím doporučit, když bych si tě před tím alespoň trochu nevyzkoušel. Svoji hlavní povinnost - chránit jeho doupě - nadále plníš a tak je to správné. Tak to má být."

Chrličův škleb se změní jen málo a já už poznám, že se mu nastalá situace příliš nezamlouvá. Nicméně vrátili jsem se kus zpátky, takže o něco povolí napětí - i v mém luku.

Přejdu na okraj jeskyně, kterou hlídal a vyhlédnu dolů.

"Poslyš...," obrátím se na chrlič nyní již připraven a tudíž se zářivým úsměvem, "jak jsi před chvílí mluvil o tom mém létání... Asi víš, že když mě sem donesli, byl jsem v bezvědomí po pořádné ráně do hlavy. Žel bohyně nemám tak tvrdou hlavu jako ty a ... ten otřes... škodí soustředění. Zkrátka, raději bych svůj vlastní let teď neriskoval."

Chrlič se zamračí.

"Říkám si, jestli bys byl dost silný na to, abys mě dokázal donést do Lebečného přístavu. Nejen že bych pak mohl vojvodovi vyprávět i o tvé síle a schopnostech, ale určitě bych našel i další způsob, jak se ti odvděčit. Co třeba nějaký pěkný drahokam. Mají chrliče podobný apetit jako elementálové? Nebo bys raději holuba?"

Cilapi:2D6+1+1 → 5(1 +2 + 1 + 1)#CHA+Odhad situace(Něco za něco)
Potíže!

PJ?
"Promiňte, ale vzdor tomu, že obecnou řečí vládnu dobře, neznám z ní ještě všechna slovíčka..."

Mladý elf s nevinnou tváří, optimistickým pohledem a srdcem stejně čistým, jako jeho spodní prádlo.
Je slabě cítit po konvalinkách.

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2026
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] Lebečný přístav

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 18. 2. 2020, 13:43

Cilapi,

chrlič se opovržlivě zašklebí. "Hlavně ať dobře platí ten Azrok," procedí mezi zuby, mávne křídly a čapne tě za batoh tvými drápy. Uslyšíš, jak se látka batohu trhá, ale to tě popruhy vytáhnou nahoru, zmizí ti zem pod nohama a stoupáš pomalu nad řeku. Ozve se další trhnutí.

Chrlič si konečně všimne, že látka batohu povoluje a přehmátne si, nejprve jedním, potom druhým drápem. Ucítíš klepnutí přes nohu, jak z roztrženého batohu cosi vypadne.

Pohlédneš pod sebe. Malý modobílý bod se rychle vzdaluje a se šplouchnutím zmizí v temné hlubině.

Chrlič tě odnese a vlastně za to ani už nic nechce. Vzal tě ale dost hrubě a tak ti při letu vypadla lucerna a zmizela v hlubině.

Odlétáte nad vodou nad Řeku Sargauth.
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 127
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] Lebečný přístav

Příspěvek od Saaga » 18. 2. 2020, 17:27

... přístav ...

Otevřu oči. Všude kolem je tma. Kolem sebe cítím vodu, slyším šplouchání. Jsem mokrá a promrzlá. Musím se rychle zahřát.

Vyskočím na nohy, přebrodím na břeh a vytáhnu se přes molo do přístavu. Kolem je klid, za zády slyším slabý hukot z pevnosti. Neotáčím se, vyběhnu rovnou mezi domy. V pravidelném tempu zmizím mezi prvními stavbami a zatočím dál do hlubin osady. Krevní oběh zrychluje, začínám opět cítit prsty.

Nevím, kde je Cilapi. Vím, že mu teď nemohu pomoct. Buď je v pořádku a najdu jej v Legii. Nebo v pořádku není a v Legii ho nenajdu.

Doběhnu na povědomé místo a okamžitě si ho zařadím do cesty, kterou jsme přišli s Cilapim sem. Vracím se stejnou cestou zpátky. Ve městě, které se nemění, je to rychlé a snadné.

Saaga odchází k Řece Sargauth.

Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 548
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] Lebečný přístav

Příspěvek od Cilapi Márameldon » 20. 2. 2020, 17:27

Cilapi se vrací od řeky Sargauth.

Ani jsem se nenadál a už jsem zase zpět. Kdyby mi ve výhledu nebránila skalní stěna, otočil bych se k Lebečné pevnosti. Začali už po mě pátrat? A mají to vůbec v plánu? Dost možná ani nečekají, že bych se v Lebečném přístavu ukázal - rozhodně ne tak brzy.

Nicméně neriskuji. Vydám se nejbližší ulicí na východ a po schodišti vytesaném do skály se rychle dostanu o patro výš. Zde vede cesta ke spodku Dalagorovy pevnosti, na jejíž kostěné dveře zaklepu a vstoupím.

Pozdravím se s Felraxem a tentokrát neodmítnu nabídku menšího občerstvení. Mám mu hodně co vyprávět...

Cilapi převypráví Ferlaxovi, co on i Saaga zjistili o Lebečné pevnosti. Také se ho zeptá, kde najde muže, který prodával lucerny.
"Promiňte, ale vzdor tomu, že obecnou řečí vládnu dobře, neznám z ní ještě všechna slovíčka..."

Mladý elf s nevinnou tváří, optimistickým pohledem a srdcem stejně čistým, jako jeho spodní prádlo.
Je slabě cítit po konvalinkách.

Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 127
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] Lebečný přístav

Příspěvek od Saaga » 20. 2. 2020, 18:19

Saaga přichází od Řeky Sargauth.

... v jižní části spodního patra ...

Pohybuji se co nejrychleji mezi skalní stěnou a nejbližšími domy. Mířím do přístavu tou nejkratší cestou. Přes střechu rozpadlého stavení obejdu několik druegarů u stánků a krátce se zastavím u domu s mnoha zámky na dveřích. V okolí nikdo není, dům vypadá opuštěný. Kování poházené v okolí si bere čas, z větší části už propadlo rozkladu. Přejedu rukou po zámcích na dveřích. Jejich stav je stejný, kvalitní a přesné mechanismy se změnily v chaos součástek. Prohlédnu si okolí a vylepším své ruce o drobné nářadí.

Zlodějské náčiní: Hiro:2D6+2 → 7(1 +4 + 2)#OBR
- Záměr: Dostat se do domu
- Zámek jsi nakonec odemkl, Trvalo ti to CHVÍLI, Zámek je viditelně poškozený a nejde znovu zamknout
- Zvládl jsi to bez spuštění poplachu, pasti a nenápadně


Vstoupím do domu a osvítím ho lucernou. Očima pátrám po použitelných zámcích, klíčích, náčiní, řetězech a dalších mechanismech.. Ruka na meči je připravená na majitele.

PJ, co za předměty je v domě? A je někdo doma?

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2026
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] Lebečný přístav

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 20. 2. 2020, 22:25

...... u Doragonově pevnosti ....

Cilapi,

Felrax pozorně poslouchá a zapisuje si každý detail. Když všechno odvyprávíš, zabalí text do obálky a zapečetí ho.

"Rád bych se vám nějak odvděčil. Musím tenhle dopis teď doručit Třístrunovi a vlaštovky mi došly už dávno. Nicméně protože sám neriskuji pobíhání podzemím, spolupracuji tady dole s jedním Zhentem. Víš jak - on ví, že já vím, já vím, že on ví, takže jsme si jednoho dne prostě sedli u piva a řekli, že nepřítel mého nepřítele ... a od té doby si občas vychováváme."

"Jmenuje se Bosskyn Grob a obývá opuštěnou Kýlovou halu. Stará se tam o Zhentské létající hady a zajišťuje nám komunikaci s povrchem. Půjdu teď za ním, aby doručil zjištěné informace na povrch. Jestli chceš, můžu tě s ním seznámit ... a třeba ti předplatit nějaké to odeslání zprávy hadem, až se ti to bude hodit. Jako odměnu za tvou ochotu ...."

Bosskyn Grob představuje způsob, jakým se v Lebečňáku dají odevzdávat některé questy - ty, kde je účelem zjistit nějakou informaci nebo získat drobný předmět - aniž by se člověk musel táhnout až nahoru do Zívající jámy.

Ty mezitím vyzvíš, kde přebývá muž, co prodává lucerny. Je to z druhé strany Otráveného brku. Rozhodneš se tam tedy vydat s tím, že v Kýlové hale se případně stavíš později.


.... u lucernáře ....

Krámek, který vede lucernář, je zanedbaný, plný luceren, loučí, držáků na louče, svíček, kahanů, lamp, nádrží s olejem, dřevěných špalků, smoly, a dalších propriet vhodných k výrobě nějakého světla, vhodného na cestu do podzemí.

LP1-007.jpg
Lucernář

Překvapený lucernář tě ani neuvítá a jen zírá. "Co ... co ... ty .... jsi zákazník? Chceš si něco koupit? A opravdu nějakou lucernu potřebuješ? Nebo jsi mi jen přišel prokázat milosrdenství a už nejsem obchodník, ale sprostý žebrák a mám si zbalit saky paky a vydat se do Žebrákova lože?"

Většina luceren je v rozumném stavu, ale množství prachu na nich ukazuje, že už na ně nikdo dlouho ani nesáhl.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2026
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] Lebečný přístav

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 20. 2. 2020, 22:50

.... u zámečníka ....

Saago,

otevřeš dveře a vklouzneš do domku. Hned je ti jasné, proč byl tak důkladně zamčený - jeho majitel byl zámečník. Teď jeho kostra, obalená seschlým masem a ve zbytcích zámečnické zástěry, leží pod ponkem, který je za dveřmi hned vlevo. Chybí jí půlka lebky a v lebeční dutině nejsou žádné seschlé organické zbytky, jako by jeho hlavu po smrti kdosi vydlabal a vyčistil.

LP0-023.jpg

V místnosti je množství truhel a truhliček, zámků a klíčů, řetězů, pastí, ocelových lanek, ozubených kol a dalších zámečnických dílů i zkompletovaného zboží.

Můžeš si zde nabrat cokoliv - buďto rovnou popiš, co si bereš, nebo si můžeš do batohu napsat "zámečnické NĚCO" a až později upřesnit, co sis vlastně vzala.

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 548
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] Lebečný přístav

Příspěvek od Cilapi Márameldon » 20. 2. 2020, 23:18

.... u Doragonově pevnosti ....

Poděkuji Ferlaxovi za kontakt. Ze Zhentarima radost nemám, ale skutečně by mohl být užitečný.

.... u lucernáře ....

Když později spatřím, co můj příchod k lampáři vyvolal, jsem rád, že jsem lucernu nesháněl v Legii.

"Pokud ti někdo prokazuje milosrdenství, dobrý muži, pak Měsíční paní či snad Paní bran, neboť jsem skutečně nedávno o svoji lucernu přišel. Občas ale musí něco odejít, aby mohlo jiné přijít. Hádám, že Velký koloběh se týká živých tvorů stejně jako jejich věcí."

Rozhlédnu se kolem a zdvihnu jednu zaprášenou lucernu.

"Věřím, že všechno tvé zboží je kvalitní. Potřebuji ale nějakou lehkou, avšak pevnou lucernu, s nastavitelnou výškou plamene a s okenicemi, nejlépe takovými, kterými lze světlo úplně zakrýt. A budou-li mít okenice zevnitř zrcadla, tím lépe..."

Vyberu kvalitní lucernu, jejíž světlo lze okenicemi směřovat jen do jednoho směru a doplním zásobu oleje.

Zaplatím lampáři a než odejdu, ještě mě něco napadne.

"Neztrácej naději, dobrý muži. Myslím, že nedaleko je další skupina dobrodruhů, třeba i oni budou potřebovat nové lampy...
Pokud by však tvá obživa skutečně vypadala nuzně, než Žebrákovo lože, zkus raději Azrokovu Legii. Věřím, že pro někoho, kdo to umí s oleji uplatnění najdou... a mohli by potřebovat i lampy. Navíc je to blíže obvyklým trasám dobrodruhů a za odvod ze zisku by tě snad Azrok nechal i podnikat. Je ostatně civilizovaný. Tady na hobgoblina, samozřejmě. Což mi připomíná... pokud bys u něj žádal o službu či místo, dej mu nějakou dobrou lampu jako dar a projev úctu - hodně si na tom zakládá, věř mi.
A teď již buď s bohy, dobrý muži, ať... tě provází světlo."

Usměji se na něj na rozloučenou a vydám se o patro výše do obchodu Ygarry Urmbált. Snad bude mít už zase otevřeno.

PJ?
"Promiňte, ale vzdor tomu, že obecnou řečí vládnu dobře, neznám z ní ještě všechna slovíčka..."

Mladý elf s nevinnou tváří, optimistickým pohledem a srdcem stejně čistým, jako jeho spodní prádlo.
Je slabě cítit po konvalinkách.

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2026
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] Lebečný přístav

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 20. 2. 2020, 23:52

Cilapi,

Ygarra Urmbált tě uvítá tentokrát mnohem přívětivěji, ale vypadá příjemně překvapeně. "Tak jste se přeci jen rozhodl té .... rázné ... dámě .... která .... ví, co chce ... nějaký ten kámen koupit?"

Nabízí pestrou paletu kamenů - sám si řekni, za kolik bys tak chtěl nakoupit. Má cokoliv, na co si vzpomeneš. U kamenů za 1 až 2 CENNOSTI se její provize ztratí. Koupíš-li ale dražší, cca za 3-4 CENNOSTI, už se může stát, že ho případně dál prodáš o 1 CENNOST levněji a u kamenů za 5 a více CENNOSTÍ je to v podstatě jisté.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host