[HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Brandy
Příspěvky: 500
Registrován: 14. 2. 2019, 17:29

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Brandy »

... mezi peřejemi řeky Sargauth ...
"Jasně jsme řekla, že máš odevzdat poklady a zbraně, teda ten démon to říkal, vole!" jsme naráz střízlivá. Vydím jak se mu napínaj šlachy na tom hrudí. Proč já musím i před potencionální smrtí myslet na jídlo. Má kmotra z kuchyně vždy říkala, hovězí je dobré prošpikovat slaniou, aby nebylo suché, pak k němu dej mrkev, petržel celer koření a hezky vař a dus v kotlíku dokud nebude měkkoučké a nakonec smetanu.... nejlepší věc. "udělám si z vás pečínku, šmejdi, dva na jednu nemohoucí holku?"

Hmátnu rychle po kuši, založím šipku a než se bude chtít chystat skočit ke mě.

brandy:2D6+1 → 7(3 +3 + 1)#obr zákeřnost střelba kuší
Dosáhl jsi úspěchu za cenu NEPŘÍJEMNOSTI


No pevnost se mi do rukou ještě nevrátila. Tak dost a od teď nepiju. Nikdy jsme neměla tak vratkou ruku jako teď tady na tý bárce v peřejích divoké řeky, kdy to kostlivý cosi neumí udržet loď a ty dva minotaurové na mě svojí najíždějí a řeka hučí a dole je niagára....


Brandy > minotauři: 3-ZÁSAH (kuš) - 1-ZáSAH(kůže) + 1-Zásah (průraz) > 4-1=3-ZÁSAH
Minoutauři > Brandy: - 2-ZÁSAH(zbroj): zde prosím laskavého PJ o edit, aby to bylo košér....
Jsem silná žena, co se nebojí rozplakat nad krásnou květinou, ale když mi sáhneš bez dovolení na zadek ruku ti klidně useknu. Život bez sladkého? Ani náhodou!
Deník postavy
SIL 2, OBR 2, ODL 2, INT -1, CHA -2
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Brandy > Minotaur: +3ZÁSAH (kuš) -1ZÁSAH(tuhá kůže) +1ZÁSAH (PRŮRAZ) => 3-ZÁSAH => KO

Brandy,
namířila jsi přeskakujícímu minotaurovi šipku mezi rohy. On se odrazil a doskočil na tvou loď, která se zhoupla. Kuše vystřelila a projektil zasáhl bojovníka do lebky. Úhel byl příliš plochý, šipka neprošla a ddrazil od tvrdé lebky, razance té rány ale byla i tak obrovská. Minotaurus protočil oči v sloup a tys zahlédla jejich bělmo. Zavrávoral a začal padat dozadu.

Instinktivně ještě máchl sekerou dopředu, ale to už byla spíše reakce těla, protože zbytek kolosu se v mdlobách zřítil na zad. Mohutné tělo pohltila zpěněná řeka, ale čepel sekery se zatnula do boku tvé lodi a natočila ji bokem na proud.

V peřejích
V peřejích

Zatímco bezvládné tělo útočícího minotaura se vyhouplo na hladinu kousek pod peřejemi, druhý z dvojice využil natočení tvé lodi kolmo na proud a také toho, žes mu nevěnovala pozornost. Jak se jeho kanoi odlehčila příď a s jeho vahou na zádi se zvedla, pustil ji po proudu navedl ji tak, aby přejal přes bok převozníkovy bárky a začala jej tlačit k hladině. Prudký náraz tebou otřásl a navíc hrozí, že když stlačí pravý bok vaší lodi příliš nízko, začne se dovnitř drát voda a loďka se celá překlopí.

"Nezasahujte do řízení, nebezpečný náklon," napomene vás oba makabrózním hlasem kostěný automaton a dál se snaží vymotat loďku z nevhodného natočení.

Brandy,

nejprve si vyhodnoť NAVZDORY NEBEZPEČÍ, ať víme, jak ustojíš náraz druhé lodi, hoď+OBR:

10+: V opileckém potácení sis ani nevšimla jednoho zhoupnutí navíc, v pohodě jsi to ustála.
7-9: Vyber si:
* Buďto získáš ztracený balanc, protože zahodíš jednu věc, kterou máš "po ruce" (kuši, meč, štít, krátký meč nebo batoh),
* nebo udržíš ztracený balanc, ale bude ti z toho houpání strašně špatně (ÚNAVA -1ODL - zvracení)
6-: Spadneš do vody.

Pokud se udržíš na lodi, budeš moct se pokusit vyřešit druhého minotaura dřív, než ti loď úplně překotí.
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Brandy
Příspěvky: 500
Registrován: 14. 2. 2019, 17:29

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Brandy »

Paráda, trefa. Jeden už loká andilky, teď toho druhého. Sakra on nepochopil, že tady jsem pánem, paní situace já? Normálně mě tou bárkou taranuje.

brandy:2D6+1 → 9(4 +4 + 1)#obr navzdory lodce
* Buďto získáš ztracený balanc, protože zahodíš jednu věc, kterou máš "po ruce" (kuši, meč, štít, krátký meč nebo batoh),


Drc..."Doprdelepráceuž", zakleju. Jak to drclo a já sebou škubla utrhl se mi pás od krátkýho meče a ten šplouchnul do vody. Ten byl památeční. moje první zbraň z armády. "Za tohle mi zaplatíš, večer si tě upeču na ohni" procedím mezi zubama. Založím šipku a střílím.

brandy:2D6+1 → 10(6 +3 + 1)#obr střelba
Brandy > Minotaur: +3ZÁSAH (kuš) -1ZÁSAH(tuhá kůže) +1ZÁSAH (PRŮRAZ) => 3-ZÁSAH => KO
Jsem silná žena, co se nebojí rozplakat nad krásnou květinou, ale když mi sáhneš bez dovolení na zadek ruku ti klidně useknu. Život bez sladkého? Ani náhodou!
Deník postavy
SIL 2, OBR 2, ODL 2, INT -1, CHA -2
Uživatelský avatar
Elric
Příspěvky: 826
Registrován: 13. 2. 2019, 23:48

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Elric »

... na velvyslanectví Cechu mnoha očí ...

Nikdy jsem s žádným ilithidem nebojoval. Už jen samotné pomyšlení na to, že bych měl čelit takovému monstru mě naplňovalo očekáváním a zvláštním mrazením. Mají strašlivou reputaci a musí být jistě mocní. Možná proto jsem vedl úder s takovou silou a razancí a nečekal jsem, že bude někdo tak mocný vlastně celkem křehký. Rána zvrátila nestvůrnou hlavu dozadu, až se ozvalo ošklivé lupnutí a Ulquesss se sesunul bezvládně na zem.

"Uh-oh."

Ještě do něj pro jistotu šťouchnu násadou, ale podle nepřirozeně zkrouceného krku je celkem jasné, že velvyslanec nejen, že už nikoho neohrozí svými psionickými schopnostmi, ale už nebude dělat vůbec nic. Povzdechnu si a pokrčím rameny.

"Já ho CHTĚL jenom omráčit, ale..."

Mávnu rukou a místo toho se začnu rozhlížet po jeho rezidenci, copak tu nashromáždil zajímavého...nebo cenného...

PJ?
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

S rukou položenou na horní části svého hrudníku si zhluboka oddechnu. Tou samou rukou si pak odhodím vlasy pryč z ramen.

"Tedy pánové! To ale bylo napínavé! Ještě že to Elric zvládl ukončit tak rychle. Je sice škoda, že nemůžeme velvyslance vyslechnout podle původního plánu, ale všechny důkazy hovoří jasně a s mozkožrouty je lepší si příliš nezahrávat. Tedy, co jsem slyšela, samozřejmě. Tohle je první illithid, kterého vidím živého... tedy viděla jsem."

Šťouchnu do jednoho z chapadel špičkou boty a udělám kyselý obličej. "Fujky."

Ještě se obrátím k Hirovi a s mírným úsměvem na něj kývnu.
"A musím uznat, 'mistře' Hiro, že máš obdivuhodně pevné nervy a především vůli. Takhle oklamat illithida je docela výkon. Na člověka, samozřejmě," dodám a mrknu při tom. Není jasné, jestli na Hira nebo na ďáblíka vedle něj.
Když se prudce obrátím zpět k Elricovi a směrem ke dveřím hlouběji do velvyslanectví, znovu při tom zavířím svými světlými vlasy. Několika dlouhými kroky Elrica dohoním.

"Tak copak tu ten velvyslanec samotného Xanathára schovával. Hořím touhou," slabě se zachichotám, "to zjistit."

Vracím slovo PJi, případně ostatním na drobné komentáře.
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Hiro »

"Zaútočil první. Viděli jste to všichni, že ano? Elric se jen bránil," povím do ticha.
'Normálně ho popravil,' dodá Boo.

Podívám se na něj chápavým pohledem, ale jen pokrčím rameny.
'Co už, pořád lepší, než kdyby našim druhům prozradil, že jsem vzal zálohu za práci, kterou neodvedu. To bych se teprve musel stydět.'
'To byla ironie? Někdy to nepoznám,' protočí všechny tři panenky Boo. 'A vůbec, vybavovat se můžeme později, až si taky trhneme svůj díl.'


Ďáblík vyrazí za Elricem a Cilapim a pustí se s nimi do shromažďování důkazního materiálu. Já vykouknu ze dveří a rychle přejdu naproti do skladiště.

"Vypovídal, Lurkano?" zeptám se.
"Ještě ne, omráčili jste ho pořádně. Bude bohužel chvíli trvat, než se probere.
"Bohudík se za chvíli probere," opravím ji. "O Ulquessovi se to říci nedá."

Lurkana se na mne podívá pohledem, ve kterém se zcela rovnoměrně mísí obdiv se zoufalstvím.
"Prosím? To jste ho jako zabili?"
"Nejenom jako, úplně. Je tuhý jak veka. Nehrozí tedy, že by ještě někomu lezl do hlavy, což můžeme považovat za skvělý výsledek."
"Já vám dám skvělý! Jak asi udržíme to křehké příměří s Xantárovci, když jsme jim zabili velvyslance?"
"Inu, v prvé řadě doufám, že na velvyslanci Legie detašovaném u cechu příliš nelpíte. A jinak bych doporučil prostě na nějaký čas hlavně omezit návštěvy. Můžete tvrdit, že velvyslanec onemocněl, doporučuji zánět mozkových blan, to je zlo. Na dveře dejte nějakou ceduli, dveře zamkněte a na chvíli budete mít klid. A my se neprodleně vydáme hledat tu ztracenou dýku, abyste byli v plné síle v případě, že by cech zaútočil."
"A co ti rozumhlti? S těmi neuděláte nic?"
"Věřím, že s tím pomůže Elric. Přinejmenším ti prozradí, jak je bezpečně poznáš. Jejich eliminace není nic náročného."

"Tak tedy dobrá," přikývne nakonec. "Jdu se podívat na tu spoušť, kterou jste způsobili.
"Dobrý nápad," přitakám. "A já se vydám za někým, kdo by mi mohl pomoci s orientací v Pokroucených tunelech."
"Zkus Roztomilu Příšernou," napadne Lurkanu. "Je stará jako... prostě hodně stará. Mohla by něco vědět. Žije odsud na východ."
"Děkuji ti, Lurkano. Je radost s tebou spolupracovat. A slibuji, že slečně Roztomíle nezkřivíme ani vlásek."
"Zrovna to bych chtěla vidět," ušklíbne se Lurkana a společně se mnou opustí skladiště.

Zaklepu ještě na Cilapiho, kterého by roztomilá dívka mohla rozptýlit od myšlenek na tu Naďu, vezmu Booa na rameno a vyrazíme.

PJ, až se vyřeší, co mezitím ostatní našli u illithida, přesuneme se s Cilapim k Roztomile Příšerné. Jak to u ní vypadá?
Hiro a Boo
Deník postavy
Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 463
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Hadešadah »

...pod schody...

Přemýšlím, zda ostatní ze Zívající jámy jsou už před námi a jestli jsou všichni v pořádku.

"Pohřebiště zní dobře, třeba narazíme na něco, co je pohřbeno a nemělo by ..... A nebo v horším případě na něco, co není pohřbeno, ale mělo by."

"No, jsem zvědavá, zatím mi ty povídačky o bohatství ležícím v jeskyních a čekajícím na odvážné dobrodruhy přijdou dost přehnané." podotknu a přitom ne zcela bez závisti opět vzpomenu na mé přátele. Beztak už mají na rozdíl ode mne nahrabáno.

V prachu a blátě pod schody najdu několik otisků nohou, tak je obhlížím a dumám, komu asi mohly patřit. Usměju se, když uvidím otisky maličkých nožiček, to bude určitě Boo.

Vědomí toho, že přede mnou už šli moji kumpáni mi dodá pocit bezpečí a znuděně se vydám na východ. Hned mi ale dojde, jakou spoušť a chaos jsme za sebou nechávali s Hirem a dál už jdu výrazně obezřetněji.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

.... v ilithidí ložnici ....

Elricu, Cilapi a Boo,

obejdete Ulquessovu mrtvolu, letmo prohledáte salónek a opatrně projdete dveřmi do druhé části velvyslanectví. Ta je zařízena jako soukromý prostor - přepychové lože, za zástěnou v koutku vana, pracovní stůl.

Ulquessova ložnice
Ulquessova ložnice

U pracovního stolu je ledabyle otevřená truhla a v ní směsice zlatých, stříbrných a měděných mincí a drobných šperků. Už není plná, velvyslanec již zcela jistě použil část z peněz na úplatky a žold pro jemu věrné, většina peněz, celkem v hodnotě 8-CENNOSTÍ v ní ale stále je.

Prohledáte i postel a skříně, ale krom velkého množství ilithidích rouch a sady podivných mýdel a parfémů, které ne zrovna vábně zapáchají, nic nenajdete. Mozkožrout nejspíš všechny svoje plány i informace o jejich probíhající realizaci nosil ve své hlavě.

Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

.... na cestě k roztomile ....

Hiro, (případně Cilapi, jdeš-li také),

když se Boo po prohlídce vrátí k tobě, vydáte se podle popisu do doupěte Roztomily Příšerné. Cestou ...

MarkyParky:1D10 → 9(9)#Na cestě k Roztomile

... vás zastaví hobgobliní patrola. Zkontroluje vám papíry a také vás nechá udělat několik pohybů a kontroluje při tom, zda je děláte přirozeně nebo strnule. Lurkana už zjevně stihla zahájit pátrání po zbylých rozumhltech. Když je všechno v pořádku, pustí vás dál.

Úzký průchod, ke kterému přijdete, ústí do malé osvětlené jeskyně. V její severní půlce jsou obvodové zdi nějakého starého stavení a nedovřené dveře, ze kterých vám vyjde naproti bytost, připomínající vzhledem starou ženu, až na to, že její tvář je znetvořena, místo úst má řadu ostrých zubů a na temeni hlavy jí místo vlasů vyrůstají tykadla ne nepodobná těm, které mají zřící. Oblečena je do pláště z rybáčí kůže a na první pohled není úplně patrné, kde plášť končí a kde začíná její vlastní podivné tělo.

Obrázek

Kolem nohou jí běhá velké hejno krys, ona má v ruce hroudu nějaké beztvaré, ale šťavnaté hmoty, kterými ty krysy krmí. O jižní stěnu stavení se pak opírá starý dřevěný stůl, na kterém je spousta podivného vybavení a kniha vázaná v ještěří kůži. Jeskyně je osvětlena ohni v několika měděných kotlích, na první pohled je patrné, že oheň, který v nich hoří, je magické povahy, protože není vidět žádné topivo, které by hořelo.

L03-084.jpg

"Ah, nové tváře, jak ráda vás vidím," zaskřehotá nepříjemně příjemným hlasem bytost, "mě říkají Roztomila, netuším proč - podle mě na mě není nic roztomilého." Hodí krysám zbytek hroudy a nabídne vám k potřesu notně oslizlou ruku. "Co vás ke mě přivádí. Ne, počkejte, neříkejte mi to hned, to by nebylo slušné. Pojďte dál, mohu vám nabídnout čaj?"

S těmito slovy zamíří k flakónům a moždířům na stolku.

Co uděláte?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

..... v peřejích ....

Brandy,
tvá šipka zadrnčí a zasáhne minotaura do hrudi. On pustí kormidlo, chytne se a šipku si instinktivně vytrhne. Z rány začne proudit krev a on začne prudce lapat po dechu, tvář se mu zkřiví bolestí, jak mu kolabuje plíce.

Pustí kormidlo a proud vody okamžitě strhne kánoi stranou. Konečně se vaše loď uvolní a obě plavidla se těsně míjejí. Nahlédneš na dno jejich lodi a uvidíš tam velkou železnou truhlu.

Mezi peřejemi
Mezi peřejemi

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Brandy
Příspěvky: 500
Registrován: 14. 2. 2019, 17:29

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Brandy »

Nahnu se pro truhlu a zkusím ji přendat k sobě do loďky. No to bude pokládek, konečně je štěstí na mé straně. Poté se natočím zpět. "Měli jste poslechnout, mohli jsme se podělit. Já taky nenechávám svědky," začnu ho kulit z jeho bárky do vody ať pojde. Nebyl to konec konců ani první ani poslední chlápek, co pošel. Každý druhý si myslí, že se mi dostane pod brnění a pak je překvapen, když zírá na jeho ruku jak mu z ní crčí krev, kouká pahýl kosti a ruka zůstala oddělena pod oblečením. Škoda přeškoda toho krátkýho meče, byl památeční. Co ten už se toho nasekal. V boji nikdy.... Budu muset pořídit nový. Šplouch... Sakra ja zapomněl uříznout kus masa na oheň. Ale ono se hovězí stejně má porážet bez stresu, aby bylo dobře vykrvený. A tohle už nebyl mladý býček.

"Hej číšníku, teda lodníku. Zakotvi u tý oblázkový pláže." poručím změnu směru převozníkovi.
Jsem silná žena, co se nebojí rozplakat nad krásnou květinou, ale když mi sáhneš bez dovolení na zadek ruku ti klidně useknu. Život bez sladkého? Ani náhodou!
Deník postavy
SIL 2, OBR 2, ODL 2, INT -1, CHA -2
Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Hiro »

... u Roztomily ...

"Těší mne jak naše seznámení, tak pozvání na čaj, velmi rádi přijmeme. Mohu přispět i trochou ze svých zásob, pro obohacení chuťových zážitků," nabídnu a vstoupím do jeskyně za naší hostitelkou.

Krátce se rozhlédnu kolem sebe, ale je zde tolik zajímavého, že ani nevím, čemu věnovat větší pozornost nejdříve. Boo zůstává stát v průchodu a nedůvěřivě si prohlíží hejno krys. Vrátím se pro něj a posadím si ho na rameno. Nedá se říci, že by se uklidnil.

"Omlouvám se za mého přítele, asi se jen trochu bojí neznámého. Já se snažím nepodléhat předsudkům, ale musím přiznat, že někoho tvého, s dovolením, rodu jsem také jaktěživ nepotkal a to jsem se plavil až na konec světa. To máte vlastně tady s Booem společné - on je také jediný ďáblík svého druhu, který nemá na povrchu obdoby. I proto věřím, že se jeho pravý domov nachází někde zde v Halasterových kobkách. Popravdě jsem žil v domnění, že sotva sestoupíme ze Zpívající jámy dolů, najdeme za prvním rohem Booovu rodinu a budeme moci oslavit konec naší dlouhé cesty. Ukázalo se sice, že to nebude zdaleka tak jednoduché, ovšem alespoň jsme měli příležitost zažít zde spoustu úžasných setkání."

Na chvíli přeruším mé vysvětlování a vylovím z vaku schránku s čaji. Snad Červenou pandou neurazím.

"Azrokova Legie je svým způsobem fascinující organizace, není-liž pravda? Do značné míry teď spolupracujeme s Azrokem i Lurkanou a vojvodova žena se zmínila, že snad také pocházíš z těchto míst a možná i víš něco o nižších patrech. Budu vděčný za každou radu, která by nás nasměrovala na našem putování dál."

Předávám slovo Cilapimu a PJ.
Hiro a Boo
Deník postavy
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

... v katakombách ...

Hadešadah,
vstoupíte s Rexem do rozlehlé místnosti, rozdělené širokými zdmi s výklenky na několik souběžných uliček. Každá zeď má nad sebou tři řady výklenků nad sebou a několik řad vedle sebe, jde o velké trpasličí katakomby.

Ve výklencích leží trpasličí kostry.

Severní stěna katakomb je vyvalená na sever do menší jeskyně, která vypadá prázdně. V tu chvíli zaslechnete z protějšího rohu katakomb dvojici dohadujících se hlasů.

Jeden z nich znáš - patří Rizzerilovi, drowovi, kterého jsi potkala v Podivuhodných komnatách a kterému jsi chtěla říct o nálezu sudů. Druhý je ženský a zní panovačně.

Katakomby
Katakomby

Opatrně ztlumíš světlo, aby vás neprozradilo a nastražíš svůj výjimečný sluch.

"Když jsem nařídila shromáždění veškerých sil, myslela jsem tím nejen tebe Rizzerile, ale i tvé spolupracovníky."
"Spolupracovníky? Vůbec nevím o čem mluvíš," odpovídá jí muž. "Vlonwelv mi velení nad žádnými drowími silami nesvěřila, operuji sám."
"Ty víš moc dobře, koho tím myslím. T'rissa to tady pěkně podělala a já teď potřebuji každou pomocnou ruku. I kdyby mi jí podala krysa."

Oba dva se chvilku odmlčí. Potom Rizzeril smírně nabídne ústupek, aby obratem znovu začal obratně manipulovat svou oponentku. "Nu dobrá, možná bych se mohl poohlédnout, jestli by se nedala nějaká pomoc sehnat. Nicméně, znovu ti opakuji, je to v podstatě mrhání mým talentem ... a bude to znamenat, že opustíme pozice v Podivuhodných komnatách, které jsem tak pracně získal. Navíc, když připustíme, že získaná území držím s pomocí několika .... nedrowů ... není poněkud krátkozraké je odtamtud stahnout? Sama jsi říkala, že Vlonwelv ti nakázala shromáždit všechny drowí síly, i kdyby to mělo znamenat dočasnou ztrátu území. No a když moji .... nedrowí přátelé ... zůstanou tam, kde jsou, a stáhneš jen mě, bude to znamenat, že její rozkaz poslechneš a přitom neztratíš ani chodbu. Nemyslíš? A to není všechno ..." nechá viset ve vzduchu nedořčený argument.

Tvůj ultrasluch je tak dobrý, že cítíš, jak se žena, se kterou mluví, kousla do rtů. A pak neochotně připustila: "Dobrá, co mi tedy ještě chceš říct?"

"V chrámu jsem neviděl Melith a jak ji znám, v osadě by se nezdržovala, takže to znamená, že ona se ještě nevrátila z Pokroucených jeskyň. Pochybuji o tom, že zrovna Melith by se odvážila neuposlechnout rozkaz matriarchy, takže to znamená, že se k ní tvé rozkazy ještě nedostaly."

"Nedostaly," odsekne žena, "a částečně je to tvá vina. Pokud vím, měl jsi v Podivuhodných komnatách najít bránu do Pokroucených jeskyň."

"A také ho časem najdu. Teď ale čas hoří a tak jsem ochoten ti posloužit mnohem přímočařeji. Projdu do čtvrtého patra přímo."

"Ale průchod drží Legie. Probít se by znamenalo strašné ztráty - víc, než kolik bychom přivedli v získaných posilách."

"Kdo říká, že se budu probíjet?" položí spíše řečnickou otázku Rizzeril. "Když jsem dokázal sám získat kontrolou nad více jak polovinou Podivuhodných komnat, myslíš že mě zadrží jedno předsunuté stanoviště hobgoblinů?"

"Co jsem slyšela, tak jsi na to nebyl úplně sám. A krom prašivých krys v tom hráli docela velkou roli i nějací dobrodruzi..."

"Do mých metod ti nic není. Důležité je, že jsou efektivní a účinné. Domluvme se takhle. Vyšli mě do Pokroucených tunelů a já ti přivedu tvé posily. Teď ztratíš dvě ruce, za pár hodin, nanejvýš dnů budeš mít zpátky několikanásobně víc. A moje ... společníky ... držící Podivuhodné komnaty nech tam, kde jsou. Ta území se budou hodit, až Legii porazíme."

Opět následuje chvilka zamyšlení, následovaná nakonec rezignovaným souhlasem. "Dobrá. Nelíbí se mi to ani trochu, ale na tvých argumentech něco je. Ale žádné otálení. Naber si v osadě zásoby a vyraž co nejdříve. Jakmile budeme mít chiméru pod kontrolou a tunel prokopaný ..."

"Neměj obavy."

Rizzeril se otáčí a podle směru jeho kroků se vydává směrem k vám. Ženiny kroky se naopak vzdalují nějakou chodbou na východ. Z toho, jakým způsobem se odráží chodbami klapání jejích bot, odhaduješ, že má ladnou, ale zároveň pevnou a razantní chůzi.

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

... na oblázkové pláži ....

Brandy,

dáš Převozníkovi další minci za změnu tratě a on ti zastaví u oblázkové pláže. "CHVÍLI tu na tebe počkám," pronese obvykle strašidelným hlasem a ty vystoupíš. Malé oblázky, které pláž tvoří, ti křupou pod podrážkami tvých bot a na několika místech jsou na pláži velké louže, do kterých odkapává voda ze stropu jeskyně.

Oblázková pláž
Oblázková pláž

Vytáhneš těžkou truhlu.

Truhla je celá VELKÝ předmět - pokud je tedy poneseš, máš PŘETÍŽENÍ -1OBR a plné ruce k tomu. Můžeš si ji také lanem přivázat na batoh - pak tě stále bude PŘETĚŽOVAT -1OBR, ale budeš mít alespoň volné ruce. Také ji můžeš před střelbou, skákáním a pod. odkládat, aby tě neomezovala.

Nahlédneš dovnitř na získanou kořist.

Jako první tě odpudí pohled na uříznutou vysušenou elfí hlavu, nebo spíš elfí lebku potaženou vyschlou kůží, která má ve svých ústech narvaný lektvar ve tvaru ryby. Lektvar je tam pevně zaražený, ale jeho hrdlo i se špuntem trčí z úst ven a dal by se odšpuntovat a vypít i dokud je stále uvnitř.

Opatrně ji vytáhneš a pohlédneš pod ní.

Truhla je z poloviny zasypaná stříbrnými mincemi v cenně 2-CENNOSTÍ. Mezi nimi leží malý váček ze žraločí kůže a v něm šestice drobných polodrahokamy v souhrnné cenně 2-CENNOSTÍ, dvojice slonovinových herních kostek, docela velký perlový náhrdelník a nakonec černá lesklá lahev ve tvaru kouzelnické věže s korkovým špuntem - vypadá jako zdobená lahev vzácného alkoholu.

Kdybys chtěla věci přeložit z truhly do batohu, abys nemusela tahat celou truhlu, tak:
- mince jsou DROBNÉ
- polodrahokamy jsou DROBNÉ
- slonovinové kostky jsou DROBNÉ
- perlový náhrdelník je MALÝ
- věžovitá lahev s alkoholem je STŘEDNÍ
- elfí hlava s lektvarem je STŘEDNÍ, ale jestli z ní ten lektvar vypáčíš (PŘEKONÁNÍ SILOU), sám o sobě je MALÝ.


Z pláže pokračuje jedna chodba kamsi dál na východ, okamžitě se ale rozdvojuje na dvě - jedna větev se stáčí jihozápadním směrem, druhá jihovýchodním.

Jak naložíš s pokladem? A co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Brandy
Příspěvky: 500
Registrován: 14. 2. 2019, 17:29

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Brandy »

Tak to jsme fakt nečekala. Drobné nacpu hned do váčků a batohu, jak to jde, tolik peněz. Náhrdelník nevím, zda jej nedat pod brnění na krk nebo do batohu... Hm až se večer umeju, dám ho na krk. Teď šup batoh. Hele šnapsík. Fuj elfí hlava. Najdu kus provázku a pověsím ji za nějaký vhodný otvor jako pusa, uši, nos k batohu. Jak lampu. Hmm ta flaštička tam taky nemůže být. Začnu jí páčit, chvíli se brání, ale pak povolí a vypadá to, že elf je celý.

brandy:2D6+2 → 10(5 +3 + 2)#překonání silou
* Není na první pohled vidět, že jsi věc poškodil
* Zvládl jsi to rychle


Ale že to tak divně luplo a ozvěna se nese jeskyní. No snad mám vše zapakováno, hlava se komíhá na báglu, třeba Cilapi pozná někoho z rodiny. Haha zasměju se nahlas svýmu vtipu. No Než se vydám na cestu, che to hlt. Zkusím láhev otevřít a ochutnat a pak se vydám jihovýchodně.
Jsem silná žena, co se nebojí rozplakat nad krásnou květinou, ale když mi sáhneš bez dovolení na zadek ruku ti klidně useknu. Život bez sladkého? Ani náhodou!
Deník postavy
SIL 2, OBR 2, ODL 2, INT -1, CHA -2
Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů