[HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 463
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Hadešadah »

Než se goblini vybatolí, ochomýtám se kolem, jak čtu pomalu, nemám čas si poházené dokumenty prostudovat, ale sbalím dva svitky, které vypadají užitečně.

Navzdory inteligenci při prohlížení záznamů: Sadah:2D6-1 → 9(5 +5 - 1)
2x Až se ti to bude hodit, můžeš držení použít k tomu, aby sis na nějakou vzpomněl - zeptal ses na něco PJ - a odpověď, kterou dostaneš, ti dá +1STÁLE, obdobně jako při ODHADU SITUACE.


Když mi dají propustku, rozloučíme se a vydám se vyhlížet Cilapiho. Motám se poblíž, jen kdyby mne zaujalo něco, co jde vydestilovat, tak bych si tam byla ochotna odskočit.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

.... v Azrokově sále .....

Cilapi,

když Azrokovi vysvětluješ, jak se to má s milosrdenstvím, prostě jen tiše poslouchá. Mezi některými hobgobliny, gobliny a gobry v sále to občas zašumí nesouhlasem, ale nikdo si nedovolí protestovat na hlas. Všichni čekají, co na to Azrok řekne....

.... a pak jen s překvapením sledují, že propásli příležitost se k tomu nějak vyjádřit, protože Azrok neřekne nic, jen se podrbe na bradě a přejde k dalšímu tématu.


Když přijde řeč na prsten, Azrok zvedne obočí tak silným překvapením, až se jeho těžká koruna o malý kousek zvedne. "Ten prsten je dar, který jsem nedosta, i když jsem ho dostat měl. A oťuk se postaral, že jeho majitel ho tím pádem už nebude potřebovat. Na druhou stranu, dar, který jsi dal ty mě - tvůj meč a pomoc v bitvě - znamená pro mne mnohem víc a chystal jsem se tě odměnit podílem z pokladu. I když jeho část ukradl neznámý zloděj, zbylo tam více jak dost pro zajištění potřeb Legie i na odměnu tobě.

Uznej ale, že dvakrát odměnu za jeden čin dostat nemůžeš. Vyber si tedy."

Azrok kývne na jednoho z goblinů, ten zaběhne za roh a za malý okamžik přinese váček, ve kterém už někdo přebral zlato a stříbro od měďáků a lesklých plíšků v hodnotě 5-CENNOSTÍ.

"Tady je tvůj podíl z bitvy. Vezmeš-li si ho, ponechám si prsten. Nebo se vzdej svého podílu, věnuj ho Legii a já ti pak z vděčnosti přenechám tento dar, který mi nebyl dán. Stane se tak opravdovým darem.


Prsten dostaneš, pokud se vzdáš 5-CENNOSTÍ, které ti Azrok nabízí jako odměnu za bitvu.


Nakonec zmíníš Naďu. "Říkáš, že se tu chodbami toulá žoldnéřka Xantárova cechu? Děkuji ti za toto cenné varování. Neprodleně vydám svým mužům rozkaz, aby ji našli a zajali."

Co se týká spodních pater, zmíní se o tom, že v něm žijí drowové, rybáci a pak nějací další osamělí tvorové, zmíní například dvouhlavého obra. Drowové mají prý tábor ve východní části jeskyní, rybáci v jižní. Jsou to ale poměrně staré zprávy, neměli byste na ně úplně spoléhat.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

Pohlédnu si váček, a i když se mi srdce rozbuší - za nabízené cennosti by se dala pořídit spousta věcí - podaří se mi nepohnout na tváři jediným svalem, jen prudce zamrkám. Babička by na mě byla pyšná.

Cítím pohledy přítomných skřetů a okamžik si užívám si jejich napětí, než pokynu důstojně rukou, aby goblin váček zase odnesl.

"Nedělal jsem to kvůli odměně, ale protože to bylo správné," řeknu a mírně se usměji, když několik gobrů zalapá po dechu, někteří hobgoblini si začnou vzrušeně šeptat a jeden goblin si poklepe na čelo, "Navíc to byla Legie, kdo vybojoval většinu bitvy a byli to stateční Legionáři, kdo zabil chiméru a položil nejvyšší oběť." 'Krom toho více než patřičný podíl už stejně vybrala jistá trpaslice.'

Když opět Azrok zjedná v sále klid, pokračuji.

"Pokud však z daru, který nebyl dán, učiníš skutečný dar, mé srdce to velmi potěší a Bohyně se bude usmívat na nás na oba."

Když si uvědomím, že jsem na Naďu vrhnul pozornost Legie, trochu se zamračím.
"Jistě tak učiň. Nezapomeň však, že s Cechem nejste dosud ve válce a také prosím pomni na moji předchozí prosbu. Naďa je hrdá a čestná válečnice, slouží-li u xanathára za žold, činí tak hlavně, aby dostála svému slovu. Není nepřítelem Legie. Navíc si získala poslušnost i věrnost nejen lidských žoldnéřů, ale i xanathárových gobrů.
S takovou vznešenou válečnicí - pokud ji Legie zajme - by se mělo zacházet civilizovaně a s úctou. A možná, kdyby se našel způsob, jak ji čestně vyvázat z povinností ke xanathátovi a získat si její slib věrnosti... mohla by být dokonce cennou posilou Legie."

Slyším nesouhlasné mručení a vidím i pochybovačný pohled Lurkany.

"Já na její slovo vsadil vlastní život, natolik je slovo Naďi Nezdolné pevné. Nicméně nemá cenu porcovat srnce, který ještě běhá po lese... dost možná ji ani nechytíte. Natolik je schopná..."

Jak se zdá, ještě jsem statnou žoldnéřku z hlavy úplně nedostal.

Příjmu z Lurkaniných rukou Azrokův prsten, který mu byl nedán, dobře jej uschovám na opasek, a poděkuji Azrokovi za přijetí i všechny informace a popřeji mnoho štěstí celé Legii. S úklonou pak opustím sál.

Zvolna zamířím na jih k registračnímu centru a zahlédnu poblíž něj Hadešadah a Rexe, kteří se tváří, jakoby nic. Když zjistím, že nemusí k Azrokovi, usměji se na ně.

"Vidíte? Já říkal, že registrace nebolí...". Odkudsi z poza budovy vyběhne Glom. Zdá se mi trochu rozcuchaná a něco žvýká.

"Zdá se, že jsem připraveni pokračovat," zavadím palcem o tětivu a ta vydá libozvučné pinnn'k, "Takže vzhůru dolů?

Víte, pochopil jsem, že pod námi je také hodně vody - snad tam nějakým záhadným způsobem pokračuje řeka nebo je tam snad podzemní jezero - tak mě napadlo, jestli se ještě před tím trochu nezapotit a nevzít si tam dolů drowí kánoi, jedna by měla ještě být v jejich přístavišti, co teď drží Legie, kousek odsud na východ. A podle mé mapy půjdeme kolem trpasličích kamenických dílen - třeba v nich teď žije něco, co by šlo proměnit v létací elixír." Mrknu na krollí alchymistku.

Jinak se na své dva statné společníky dívám pohledem někoho, kdo s nimi celý plán probírá především proto, že to nebude on, kdo docela těžkou loď potáhne většinu cesty, i když bude celou akci samozřejmě patřičně koordinovat.

Sadah je pro (nebo alespoň není proti :-) ) - tudíž zamíříme do jižního tunelu a od zbytku hlídky na východ. Pokud nás cestou nezastaví nic, co by si žádalo naši okamžitou pozornost, chtěl bych cestou prozkoumat vstup do kamenické dílny, kolem které budeme cestou procházet.
PJ ?
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Cilapi, Hadešadah,

vydáte se s Rexem a Glom na jih. Minete několik odboček a u závory si dvojice gobrů vyžádá vaše papíry, i když jim několikrát vysvětlujete, že zatím hlouběji do podzemí nechcete. Vypadají zpruzeně, jako kdyby je nedávno někdo sepsul za vágní plnění povinností a tak si teď dávají záležet na důkladnosti.

Když si konečně vše zkontrolují sdělí vám, že je vše v pořádku a až budete potřebovat, můžete pokračovat do Pokroucených jeskyň.

Cilapi, Hadešadah,

s uvědoměním si, že můžete pokračovat hloubě do podzemí se začnete bavit o tom, co všechno jste na tomhle patře i v Lebečném přístavu zažili a jak vás to obohatilo.

Oba postupujete na 5. úroveň a můžete si vzít jeden tah své rasy nebo základní tah svého povolání.


V družném rozhovoru, ke kterému se přidává Rex a neopomíjí neustále zdůrazňovat, jak je vám užitečný, dojdete až k vylomeným trpasličím dveřím a kamenné stropní desce, pod kterou leží rozdrcená kostra. Rex se nabídne, že bude hlídat a vy opatrně vstoupíte druhými vypáčenými dveřmi dovnitř.

Sochařská dílna
Sochařská dílna

V místnosti je dvacítka kamenných kvádrů, připravených na otesání. Většina z nich je netknutá rukou sochaře, ale čtyři z nich jsou částečně opracované, najdeš zde:

* téměř dokončenou sochu trpasličího kněze s kadilem
* napůl dokončenou sochu trpasličí holičičky vezoucí se na ramenou svého trpasličího otce, který ještě není dokončen
* napůl dokončenou sochu trpasličího bojovníka se sekerou rozpřaženou v úderu
* blok kamene, ve kterém se pomalu začíná rýsovat hlava budoucí trpasličí sochy

Do místnosti vedou ještě jedny takové dveře od jihovýchodu.

Kvádry něco skrývají a jsou chráněné trpasličí magií. Máte dvě možnosti:

Buďto odlschoolově popíšete nějaký důmyslný a funkční způsob, jak zjistit, který kvádr je chráněný kouzlem.
** Bude-li fungovat, pak ho objevíte,
** nebude-li fungovat, pak usoudíte, že je to trpasličí magie a budete potřebovat pomoc nějaké trpaslíka.
Každý z vás má právě jeden pokus, případně může něco zkusit i Rex (to popíše případně Hadešadah) či Glom (to popíše případně Cilapi).

nebo to nechte na kostkách, jeden z vás hoď+INT, druhý případně POMOC a:
* 10+: Je to trpasličí magie, ale ty se jí nenecháš zmást. Ještě pár pokusů a kámen objevíš.
* 7-9: Je to trpasličí magie. Uděláš něco echt trpasličího (popiš co), což ji zmate a přestane kvádr maskovat.
* 6-: Je to trpasličí magie. Budeš potřebovat pomoc nějakého trpaslíka.
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 463
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Hadešadah »

Poslechnu si Cilapiho návrh ohledně lodě. To si jako představuje, že půjdeme podzemím s kánoí na ramenou? A nechtěl by si do ní i sednout? Ale proč ne.

Když dojdeme do sochařské dílny, projdeme mezi sochami. "Tady to smrdí magií. Teda voní." Nasaju do sebe zhluboka jemně se magií tetelící, ale jinak zatuchlý jeskynní vzduch. Magie je ale méně než třeba včera u obelisku, kroužek v nose nehřeje ani nevibruje. Odfrknu a sundám si ho na chvíli a prohlížím si jej v dlani.

Obočí se mi zdvihne do výšky, což u mne většinou značí, že jsem dostala nějaký nápad, který by se mohl ukázat být užitečným. Podobné magie by se mohly jemně přitahovat!

Chvíli se prohrabuju v truhle. Grrr, lahvička s ozářenou tekutinou od trpasličího obelisku je zcela prázdná. No tam aspoň trošinka zbyla. Hodím kroužek do lahvičky zatřepu s ním, pak vyndám a strčím zpátky do nosu.

"A teď rovnou za nosem" vydám se kam mne můj detektor zavede.

Odhad situace + podivné vidění Sadah:2D6 → 4(1 +3) MAGy nemám
- Co tu je jinačí, než vypadá?
- Detektor tobě nebo všem okolo magii na CHVÍLI označí
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hadešadah,

tvůj nos se zcela zaplní neskutečně silnou a intenzivní vůní. Víš, že to není skutečný pach, to jen kroužek ve tvém nose transformuje vyzařovanou magii v přímé podráždění tvého nosu. Jenže naneštěstí pro tebe to dělá tak silně, že kdykoliv se natočíš jen trochu směrem ke kvádru, který je kouzlem skrytý, musíš okamžitě odvrátit hlavu.

Tvůj detektor funguje, ale hrozí, že ti úplně odpálí čichové centrum v mozku. Rozhodni se:
= Zatneš zuby, vydržíš to a magický chráněný kvádr vyčenicháš. To ti způsobí TZ a TRAUMA -1INT "Poškozený čich"
= Zkusíš trochu vydržet a pomůžeš ostatním lokalizovat alespoň přibližně, ve které části místnosti se kvádr nachází - místo 20 jich budete už řešit jen tak 5. Způsobí ti to ale LZ.
= Raději si zalezeš do kouta a počkáš, až to přejde. Nezraněná.
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 463
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Hadešadah »

Ááá, to je tak strašně pronikavé. Snažím se nedýchat nosem, vlastně se snažím nedýchat vůbec, ale kdykoli jen natočím hlavu směrem odkud magie přichází, tak mi začnou slzet oči a téct z nosu. Nos a pusu si zakryju dlaní.

Chvíli sbírám odhodlání. Pak jen krátce ruku oddělám a začenichám ze kterého směru to vlastně pořádně jde. Hned pak se zase otočím čelem vzad, nos si zakryju a se slzami jak hrachy pomalou couvám až se zády opřu o jeden z kvádrů. Zase se zkusím trošku nadechnout. Rozkašlu se. "Tady to někde bude." dodám mezi chrchláním.

Beru LZ
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Očarovaný je jeden z pěti kvádrů, které jsou k Hadešadah nejblíže.

L03-143.jpg

Cilapi, co děláš ty?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

Prohlížím si sochu trpasličí holčičky a přemýšlím, jestli byla Brandy také tak roztomilá, když byla dítě. Představit si její obličej rozesmátý a plný radostného očekávání je dost těžké. Přesto bych ho takový rád někdy spatřil...

Moje krollí společnice mezitím čenichá kolem. Doslova.

Příliš nevěnuji pozornost tomu, co chvíli kutí u své truhly a prohlížím si ostatní sochy. S kamenem to trpaslíkům jde, to se musí nechat. Pak ale moje společnice začne kašlat a oznamovat, že něco našla.

I já celou dobu cítím podivné magické svrbění, stejně jako svrbění zvědavosti, co by tu tak mohlo být skryté. S povděkem se na ni usměji, že mi tak hezky pomohla, abych neztrácel čas a soustředění obcházením celé dvacítky kvádrů.

Prohlédnu tedy jen ty, které jsou nejblíže k Hadešadah. Všechny čtyři se zdají být obyčejné, ale když od nich odstoupím, abych si je prohlédl z dálky a škrábaje se za špičatým uchem si promyslel další postup, hned si všimnu, že jich je pět.

Hezký trik! Zajímalo by mě, jestli bych ho postřehl, kdybych býval obcházel těch kvádrů všech dvacet. Jenže jak na tuhle ukrývající magii vyzrát?

Poškrábu se za druhým uchem a chvíli přemýšlím. Nakonec zavolám na Rexe a Glom, která mezitím zkouší vylézt na ramena trpasličího kněze, aby mi pomohli. Požádám i Hadešadah, která se mezitím vzpamatuje.

Postavím každého k jednomu z podezřelých kvádrů nejblíže tomu, o který se krollka opírá, a požádám je, aby ho pořádně prohlédli.

"Ale ochutnávat nemusíš!" napomenu po chvíli Glom, která se nejprve jen ušklíbne. Pak ale zamrká a doopravdy se na mě zamračí.
"Tak čenichat bať a ochutnávat nae? A vůbec, hledáme trpasličí skrejvku, nae? Maš šajnu, co se takovej pajzl nažere prachu a hliny? A co teprva goblin! Vy fajnovky z povrchu nemate o životě v báních ani tucha! Tak si raděj vnimej ty svý vibrace, zwelfe, a nechaj mňa makat. Myslíš si, že je to moja první vykradačka? Baně, ucho!"

O krok ucouvnu a mám co dělat, abych se neschoval za nejbližší kvádr. Překvapeně zamrkám a pozoruji, jak se na goblinčině tváři objevují mně už docela dobře známé trpasličí rysy. Aha, zdá se, že jsme už blízko!

Pro jistotu ještě svolám všechny u pátého vytipovaného kvádru a vyslechnu je, jestli něco našli. Jestli si jeden z nich "svůj" kvádr nepamatuje, mi ostatní snad nezapomněli, u kterého stál, když jsme na něj koukali z dálky. A jestli je paměť nás všech v pořádku, právě stojíme u vítězného kamene a našemu společnému úsilí a soustředění už nevyklouzne, šutr jeden!

PJ?
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Cilapi,

tím, kdo si nepamatuje svůj kámen, se nakonec ukáže být Rex. Trochu se mračí, když se ho na jeho kvádr ptáte, je vidět, že je mu nepříjemné, že z něj děláte debila, který si nedokáže zapamatovat kus šutru.

Když mu ale potřetí trpělivě vysvětlíš, jak se věci mají, konečně se dovtípí a začne hlasitě prohlašovat, že to tedy vlastně znamená, že právě on magií ukrytý kámen našel a je to tedy všechno jeho zásluha.


Hadešadah, Cilapi,
stojíte tedy konečně kolem kouzlem chráněného kamene a přemáháte se, protože magie ukrývacího kouzla vás stále přesvědčuje, že máte jít dál a na kámen zapomenout. Už se ale zmást nedáte a abyste měli jistotu, že vám neunikne, zkusíte se ho pevně chytit.

O to víc jste překvapeni, když zničeho nic vejdete dovnitř kvádru. V tu chvíli přestane magie působit a vy uvidíte, že dávní trpasličí mistři ukryly do čarovného žulového bloku překrásný bělostný trůn vytesaný celý z alabastru, zdobený tenoučkými, ale dokonale řemeslně zpracovanými hladkými vrstvami zlata.

Alabastrový trůn
Alabastrový trůn

"Našel jsem vám poklad!" ohlásí Rex, který už dávno zapomněl na náladu, kterou měl ještě před chvílí a hrdě se před trůn postaví, jako by se na něj chtěl posadit.

Cilapi, Hadešadah,

co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 463
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Hadešadah »

"No, tak teď už sem jen dostat povoz s volama a nechat zpevnit výtah do hospody a můžem si aj ten poklad vytáhnout nahoru."

Zamyšleně se škrábu na hlavě.

"A pak už bude stačit obejít pár nejbližších panovníků a zjistit, kdo nám za něj nabídne nejvíc."

"A nebo si prostě ulomím tady ten kus zlata a na zbytek nakašlat a řešit až příště."

Po očku sleduju Cilapiho, jak se tváří čím dál víc vyděšeně.

"Vtip" prohlásím suše.

"Když to těm elfákům ze severu udělá radost a my něco dostanem, tak proč ne."
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

"Vi-hí," vypísknu nadšením, "Taková nádhera! Skvělá práce, Rexi. Jak by řekl můj bývalý mistr taktiky: 'A příkladná spolupráce celého družstva.' Ne-li přímo dobrodružstva, dodávám teď já," zazubím se na všechny přítomné.

Pak mě ale Hadesadah schladí praktickou stránkou věci a já smutně sklopím špičky uší. Načež postupně navrhne něco téměř perverzního. Naštěstí se jedná o vtip.

"Ze severu? Ach, ty skutečně myslíš, že by se mohlo jednat o ztracený alabastrový trůn Illefarnu?" překvapeně zamrkám a pak opět zavýskám, když mi dojde, co máme nepochybně před sebou.
"Ano, jistě! Tu pověst jsem slyšel už jako malý elfík. O trpaslících, kteří se báli, že by jejich dílo mohla zničit válka, a tak jej ukryli... V takovém případě se ale v Hlubině určitě najde někdo, kdo pomůže zorganizovat záchranou výpravu. Představte si to! Naše jména budou zapsána do historie tohoto skvostu, každé malé elfě je bude znát. Kluci a holky budou chtít být jako statečný Rex nebo divotvorná Hadešadah anebo..." pohled mi padne na pochybovačně se tvářící goblinku a já přestanu snít s otevřenýma očima, "... no, prostě tak."

I ostatní mají ve tvářích vepsány pochyby a ve společné shodě jeden velmi konkrétní požadavek.

"Eh… a určitě dostaneme i nějakou tu odměnu."

Rozhlédnu se kolem a rozpačitě se podrbu za uchem. Vzrušení z objemu mě nepřechází, vždyť tento nález by mohl přesvědčit některé se severních elfů, aby pomohli mojí vlastní domovině, až se bude schylovat k válce se skřety... Mé poslání se začíná dařit, a to jsem teprve ve třetím patře!

"Pomyslete na to, co všechno společně ještě objevíme," usměji se na přítomné, "Navrhuji, abychom zprávu o nálezu podali, jakmile se někdo z nás vrátí do Zívající jámy. Tu chvíli tu trůn snad ještě vydrží... Slávu i odměnu si samozřejmě rozdělíme rovným dílem, vždyť celé to bylo stejným dílem dílo Štěstěny stejně jako našeho umu.

Ale teď bych pokračoval v našem plánu vzít z drowího přístaviště loď a pustit se hlouběji do nitra hory. Snad brzy doženeme Brandy... a pána Elrica, samozřejmě. Jestli jsou jen kousek před námi, bylo by dobré zůstávat jim poblíž, kdyby snad potřebovali pomoci."

S těmi slovy se otočím a odvedu ostatní k drowímu přístavišti. Žádní temní elfové už na patře nezbyli, takže by měla být cesta bezpečná.

Sadah?
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

Loď najdeme v drowím kotvišti podle plánu. Je to podobná kanoe, jakou jsem odpluli do Léčebného přístavu. Snad nebude Legii příliš chybět, když si ji teď půjčíme...

Pomohu Rexovi a Sadah loď vytáhnout na břeh a uvázat z lan jednoduchý popruh, aby si ji mohli pověsit na ramena a lépe se jim tak nesla. I tak je vidět, že jim dává docela zabrat. Navrhnu, že bych se střídal v nesení lodi alespoň s Hadešadah, ale to, že má podobnou výšku jako Rex je velká výhoda. Navíc těžko popřít, že je prostě o něco silnější než já a hlavně má mnohem větší výdrž. Já se po delším pochodu zadýchávám už jen díky své příliš těžké zbroji...

Naložíme si s Glom alespoň něco z jejich zavazadel. Já Rexovo kladivo a goblinka se potáhne s krollčinou truhlou - tedy pokud nám to dovolí.

Pak již zamíříme zpět ke gobrům kontrolujícím doklady, odhodláni se i s lodí ponořit do hlubin hory.

Bohužel cesta není zrovna jednoduchá, tunely se začnou brzy až absurdně klikatit a loď je nejen těžká, ale i dost dlouhá. Brzy jsme nuceni lámat si hlavu s tím, kdy a jak zvednout špičku, kam uhnout zádí a jak to celé provést, abychom se co nejlépe vytočili a nestrhali se při tom. Navíc mám pocit, že tohle je teprve začátek...

Cilapi:2D6+2 → 9(1 +6 + 2)#INT (S lodí Navzdory pokrouceným tunelům)
Částečný úspěch.
PJ?
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Cilapi,

klesáte točitým tunelem a cesta je více než komplikovaná, ale dokud jste v tunelu sami, všechno se daří.

Problém nastane, když v protisměru potkáte muže, který má namířeno v protisměru a tahá jednu po druhé velké bedny. Představí se vám jako "Al-al-alchymista" a hrozně se vám omlouvá, že vám zablokoval cestu. Jako gesto dobré vůle prý je ochotný vám prodat nějaké letkvary, co má vyrobené, za dobrou cenu.

A aby to i dokázal, začne v tom všem zmatku jednu z beden rozbalovat....

Cilapi,
Alchymista vám chce nabídnout své lektvary, každý za standardní 1-CENNOST.

- Lektvar Ostražité hlídky - hnědá tekutina, která se podává horká během TÁBOŘENÍ, způsobí, že budeš moct provádět nějakou činnost i kdybys měl jinak celé TÁBOŘENÍ prospat.
- Lektvar Porozumák - čirá tekutina, která chutná po soli. Po jejím pozření CHVÍLI rozumíš jakékoliv informaci, kterou vnímáš (např. tajné či cizí řeči, šifrovanému nápisu, nebo třeba signálům, které si dává zvířecí smečka).
Jeden dostanete zadarmo (vyberte si jaký), další už za úplatu, každý má v sobě 2-MAGy.

Jenže to není jen tak - jestli začne teď rozbalovat své bedny, ve chvíli, kdy vy sami nesete loď a musíte občas odkládat batohy, vznikne tu hrozný zmatek a ztratí se vám nějaké věci. Vyber si:

= necháš přeci jen Alchymistu rozbalit jeho bedny. Budete si moct od něj za ekvivalent 1-CENNOSTI koupit jeden z jeho lektvarů (viz níže), ale když se pak v tom zmatku budete přebalovat nakoupené lektvary a vytáčet se s lodí a on u toho bude přesouvat své bedny, prostě tu někde odložíte 2 nějaké své MALÉ nebo STŘEDNÍ věci a zapomene je tu.

= nebo nebudete riskovat, obchod odmítnete a dostanete se bez problémů a bez ztráty vybavení do Pokroucených tunelů, ale nekoupíte si žádné lektvary
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

"Těší mě, Alal al Chymisto, mé jméno je Cilapi Márameldon…" po krátkých formalitách si nechám ukázat jeho zboží, s lektvary mám ostatně zatím jednu výtečnou zkušenost, a hned se mi zalíbí lektvar Ostražité hlídky. Ostatně poslední dobou stíhám během táboření tak maximálně zvracet, bylo by příjemné moci ještě klidně rozjímat či si konečně pořádně prohlédnout a vyzkoušet ten nevšední květináč z elfí hrobky...

Jako gesto díků nechám Glom vybalit mapu třetího patra a poradím alchymistovi nejlepší cestu na povrh. Samozřejmě ho spravím o nových pořádcích, zejména Azrokově legii.

Až si i Hadešadah a Rex vyberou, zda také něco chtějí, vypravíme se dál.

Bohužel později zjistím, že na jedné z alchymistových beden nechala Glom naši zásobu lojového podpalovače i s křesadlem, které jsem získal jako trofej za vítězství nad ukrutným nádobím. A také že postrádáme mapu třetího patra. I když tu možná pochopil alchymista jako dar a prostě si ji nechal, když jsem se zájmem zkoumal podivnou nahnědlou tekutinu...

Beru lektvar Ostražité hlídky (zadarmo) a přicházím o mapu třetího patra a nalezený podpalovač.
Hadešadah?
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti