[HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

[HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Řeka Sargauth
Obrázek

Mapa:
Obrázek

Frakce:
Obrázek

Full size obrázek patra:
http://markyparky.jecool.net/MadMage/RPGF/L03-BIG.jpg
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hiro sestoupil z Tajemných komnat.


Hiro,

sestoupíš po dlouhých a klikatých schodech, až u jejich pátý narazíš na křižovatku.

Křižovatka pod schody
Křižovatka pod schody

Směrem na východ se chodba otevírá do nějaké větší místnosti. Na západ pokračuje jen kousek a hned se stačí na jih.

Kam se vydáš?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Hiro »

Koza Méh sebou cuká k větší místnosti, nejspíš cítí žrádlo. Vydám se tedy tam a doufám, že tam naleznu nějaké občerstvení i pro sebe.

PJ, jak to tam vypadá?
Hiro a Boo
Deník postavy
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

... v katakombách ...

Hiro,
vstoupíte s kozou do rozlehlé místnosti, rozdělené širokými zdmi s výklenky na několik souběžných uliček. Každá zeď má nad sebou tři řady výklenků nad sebou a několik řad vedle sebe, jde o velké trpasličí katakomby.

Ve výklencích leží trpasličí kostry.

Katakomby
Katakomby

Severní stěna katakomb je vyvalená na sever do menší jeskyně, v jejím východním výklenku leží mrtvý muž.

Z katakomb vede široká šikmá chodba na jihovýchod, z jeskyně pak úzký tunel na západ.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Hiro »

Inu, je hezké vidět, že místní zvyk se zaplňováním každého kousku nevyužitého místa lebkami či celými kostrami má své trvání i na tomto patře. Každý konzistentní prvek v těchto kobkách obzvláště potěší.

Mrtvým trpaslíkům nevěnuji mnoho pozornosti a přejdu rovnou k mrtvému muži. Ověřím si jeho momentální zdravotní stav lehkým šťouchnutím holí a poté se zaposlouchám do okolí, zda se zde někde nepohybuje příčina jeho skonu. Poté se k němu skloním, uvolním si obě ruce a zevrubně si ho prohlédnu. V prvé řadě by mne zajímal důvod jeho smrti, snad to nebyla žádná nakažlivá choroba. Dále zjistím, nemá-li u sebe žádné cennosti či praktické vybavení. A v poslední řadě si přeměřím jeho postavu a oděv - přeci jen zde stále chodím téměř nahý. To by mohlo nejednoho kolemjdoucího zmást či dokonce popudit.

Předávám slovo PJ.
Hiro a Boo
Deník postavy
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hiro,
tvůj sluch neodhalí bezprostřední příčinu žádného tvora.

Příčina jeho smrti je nanejvýš zjevná. Na několika místech má podivná, velká otevřená zranění. Vypadají, jako kdyby se něco prorvalo z jeho těla ven, třeba mláďata nějakého parazita, který do něj nakladl svá vajíčka, dokud byl ještě živý.

Vybavení, zbraně ani cennosti nemá, naopak na zápěstích a kotnících najdeš odřeniny od provazů, prozrazující, že nedlouho před smrtí byl někde držen svázaný.

Tomu odpovídá i stav oblečení. V zásadě je nositelné, ale trochu potrhané a v místech, kde z muže vyhřezli jeho paraziti, je zakrvácené a děravé.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Hiro »

"Inu, alespoň něco, když už nic," zhodnotím situaci. "Na lodích bylo mnohokrát hůře."

Svléknu z mrtvoly kalhoty i košili a obléknu si je. Boty nechám, kde jsou, všechno má své meze.

Prohlédnu si pečlivě okolní podlahu. Podle stop krve by nemělo být komplikované zjistit, jestli z mrtvého vylezli jeho nezvaní hosté do chodby na sever, nebo na jihovýchod.

Odhad situace: Hiro:2D6+2 → 9(1 +6 + 2)#INT
- Kudy zmizeli paraziti?


Když se zorientuji v čmouhách na zemi, vydám se opačným směrem.

PJ, předávám slovo.
Hiro a Boo
Deník postavy
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hiro,

krvavé stopy malých parazitů vedou na jihovýchod. Vydáš se na západ. Pokračuješ úzkým tunelem, po chvíli se Méh začne vzpouzet a mečet, protože se jí tam nechce, jako by se něčeho bála. Také cítíš živočišný zápach.

Zpomalíš postup a opatrně nahlížíš dopředu.

Gryčí doupě
Gryčí doupě

Když se chodba konečně rozšíří, vidíš, že ústí do doupěte velkých hadů se zobákovitými hlavami. Takové jsi už viděl o patro výš v jedné gobliní hlídce, jsou to gryci. Vypadají hladově.

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Hiro »

Perfektní, až nás přepadne hlad, víme, kde tu najdeme sváču!

Teď se ovšem do konfliktu s gryky pouštět nebudu, tolik času od poslední svačiny ještě neuběhlo.

Opatrně vycouvám chodbou zpátky, připravený reagovat na sebemenší hadovitý zvuk. A ještě opatrněji se v pořadí já - Méh - Boo vydáme prohlédnout chodbu vedoucí z katakomb na jihovýchod.

PJ, předávám slovo.
Hiro a Boo
Deník postavy
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hiro,

vstoupíš do chodby a pokračuješ. Po chvíli se stáčí na jih, ale v místě zatáčky má rozvalenou východní stěnu a je vidět ústí dvou tunelů. V obou tunelech i v chodbě vedoucí na jih jsou tu a tam patrné velké pavučiny.

Nezabírají celý prostor chodeb, jsou spíš po stropě a po stěnách, tu a tam potrhané, ale je jich dost na to, aby dokázaly zpomalit utíkajícího člověka.

Křižovatka s pavučinami
Křižovatka s pavučinami

Přilákán tvým světlem, ze severní chodby na křižovatku vstoupí nebezpečně vypadající humanoidní tvor světlé kůže, s dlouhými drápy na prackách, špičatýma ušima a pronikavým pohledem. Je to quagot, nepříliš inteligentní rasa nebezpečných služebníků a ochránců drowů.

Obrázek

Hledí na vaší trojici a nejspíš si odhaduje, jak nebezpeční jste protivníci. Zda se na vás má vhrnout sám a pokusit se tě zajmout, zda tě raději roztrhat či zda má zburcovat ostatní.

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Hiro »

'Co si myslíš, že si myslí?' pomyslím si Booovi.
'Že když na nás vlítne, nebude mít hlad. A když nás odvede svým šéfům, dostane pochvalu.'
'Tak to mu dopřejeme alespoň tu pochvalu, ne?'
'To skončíš jako ten chlápek vedle, prožranej zevnitř.'
'Nebo skončím jako ten kouzelník Rizzeril - s kamínky a partou kamarádů na volné noze,' mrknu na něj. Boo obrátí všechna svá tři očka v sloup.

Předstoupím kousek před Booa a Méh. Dávám si záležet na tom, abych se o mou hůl opíral a nemáchal s ní příliš provokativně kolem sebe.

"Zdravím tě! Ty patříš k drowům Auvryndar, že? Zavedeš nás k nim? Chci vám pomoct s Azrokem, Rizzeril říkal, že s ním bojujete. Nejsme nebezpeční - já jsem starý, Boo je mrňavý a Méh je koza. Nebudeme se bít, půjdeme dobrovolně, tebe pochválí za naše zajmutí. Souhlasíš?"

Něco za něco: Hiro:2D6+1 → 13(6 +6 + 1)#CHA
- My se mu vydáme dobrovolně, on nám za to nijak neublíží.


Vyrazím za tvorem. V křižovatce na jednu z pavučin nalepím můj kožený útržek se symbolem Xanthárova cechu. Přeci jen nechci působit nesprávným dojmem.

PJ, předávám slovo. Kam nás dovede?
Hiro a Boo
Deník postavy
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hiro,

quagot chvíli přemýšlí nad mnoha slovy, které jsi vyřkl a pak řekne. "Vy zajatci, Hugot pochavala," vycení zuby ve strašidelně širokém úsměvu a ukáže vám cestu na jih.

Projdete krátkou chodbičkou až k malé místnosti, jejíž západní stěna je pěkná trpasličí práce. Ve zdi jsou velké železné dveře. Na obou stranách dveří stojí dva kokony velikosti trpaslíka před nimi čtyři další quagoti.

"Uh?" zeptají se, když vás uvidí.
"Zajatec," odpoví jednoslovně Hugot.
"Proč?"
"Hugot pochvala."

Quagoti se na tebe, kozu a Booa podívají ...
... a pak se dají do hurónského smíchu.

"Hugot jdi. My nechat otevřená dveře. Slyšet tvoje pochvala za taková kořist. Smát se."

Otevřou dveře a pustí vás dál.

Okamžitě tě udeří do nosu strašlivý puch. V místnosti jsou čtyři troglodyté, mají okovy a ve svých neohrabaných drátech svírají neobratně krumpáče a majzlíky. Podél celé západní zdi totiž vede nápadná zlatavá žíla, obložená přesně tvarovanými kameny. Troglodyté mlátí majzlíky a krumpáči do lesklého kovu a štípou z něj malé kousky.

Obrázek

Smrad je opravdu strašný, vhodnoť si za sebe i za Booa troglodytí tah Puch:
Hoď+ODL.
10+: Vydržel jsi to a až do TÁBOŘENÍ jsi získal imunitu.
7-9: Přiotrávil ses. Máš -1STÁLE, dokud je troglodyt blízko, pak to přejde. Příště si házej znovu.
6-: Otrávil ses. Až do TÁBOŘENÍ máš -1STÁLE v blízkosti troglodytů, příští TÁBOŘENÍ celé prozvracíš a pak to teprve přejde.


U stropu nad troglodyty je spletená hustá pavučina a v ní sedí obří pavouk. Troglodytí smrad mu zjevně nevadí a nejeví příliš zájem o dění pod sebou.

V místnosti jsou dvoje dveře. Jedny, vedoucí na západ, mají na sobě reliéf hory - symbol boha Důmatoina. Reliéf má uprostřed prohlubeň velkou asi jako lidská pěst. Jako by v ní něco chybělo. Jižní dveře jsou obyčejné.

Quagot tě vede k těm jižním a otevře je. Konečně si oddechneš, protože tam už není tak strašlivý puch.

Vejdeš do podlouhlé chodbičky, mineš zavřené dveře po levé straně a vstoupíš do velké místnosti. V její východní části je větší volný prostor, v něm stůl a dvě lavice. Na stole je svíčka a několik svitků, do jednoho z nich právě něco sepisuje drow.

Vězení
Vězení

V západní části vidíš úzkou chodbu a podél ní něco, co jsou nejspíš cely. Kolem cel se motá půl tuctu divousů, vypadá to, že se baví tím, že svými obuchy štouchají a strkají do nějakých vězňů, kdo je tam vězněn ale zatím nevidíš.

Obrázek

Drow zvedne hlavu a pak udiveně zvedne i obočí. "Co to je, Hugote?" zeptá se přísným hlasem quagota.
"Zajatec. Hugot přišel pro pochvalu."
"A proč si myslíš, že bych tě měl chválit, když mi přivedeš starce s kozou?"
"Zajatec starý, ale pomůže proti Arokovi."

Drow vstane, prohlédne si tě a pronese: "Nu uvidíme, o odměně se rozhodnu až poté, co si tady s tím chlapíkem promluvíme. Podivínů, co se chtějí přidat k nám se v poslední době nějak množí."

Otočí se na tebe. "Než se půjdu s T'rissou rozhodnout, co se tebou bude, odpověz mi na pár otázek. A važ odpovědi dobře - bude na nich dost záležet, zda budeš čekat ve smradlavé cele, nebo čistě zařízeném pokoji."

Významně se odmlčí a studuje tvůj výraz. Pak spustí sérii rychlých a jasných otázek.

"Jak se jmenuješ? Co jsi zač? Tedy, krom toho, že jsi barbar. Co tě přivádí na území rodu Auvryndar?" začne se netrpělivě ptát.


Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Hiro »

Smrad troglodytů Hiro: Hiro:2D6+ → 3(2 +1 + 0)#ODL
- Otrávil ses. Až do TÁBOŘENÍ máš -1STÁLE v blízkosti troglodytů, příští TÁBOŘENÍ celé prozvracíš a pak to teprve přejde.

Smrad troglodytů Boo:Hiro:2D6+ → 9(6 +3 + 0)#ODL
- Přiotrávil ses. Máš -1STÁLE, dokud je troglodyt blízko, pak to přejde. Příště si házej znovu.


Příšerný zápach mne vytrhne z myšlenek a donutí zakrýt si ústa i nos špinavým rukávem. Na co jsem to jenom myslel? Na našeho průvodce Hugota, jeho kamarády na stráži, nebo něco jiného? Vůbec se nedokáži soustředit. Kdybych býval nebyl tak zadumaný, všiml bych si toho zápachu snad dříve a stihl s tím něco udělat. Teď jsem pouze rád, že kolem kopáčské čety zvládnu projít, aniž bych jim zaneřádil pracoviště.

Hlavou mi prolétne Booova vzteklá poznámka. Pouze Méh vypadá, že je na podobné věci zvyklá. Kdoví, kde ji Halaster držel před zkameněním. Každopádně mohu být aspoň rád, že nic horšího mne dnes již potkat nemůže.


V navazující místnosti ztěžka usednu na lavici naproti Drowovi a pár chvil se dávám opět dohromady. Zatímco se do mých tváří pomalu vrací přirozená barva, v hlavě si rychle přehrávám všechny položené otázky. Nechceme-li skončit jako příští zábava zlomyslných divousů, měl bych následující slova volit uvážlivě.

"Jmenuji se Hiro a těší mne, že vás poznávám," začnu ze sebe chrlit požadované odpovědi. "Toho je Boo a toto Méh. Pocházím z východního pobřeží, většinu života jsem se plavil po okolních vodách jako námořník různých kategorií. S oblibou vzpomínám například na mé takzvané pirátské období, ovšem to by bylo na dlouhé vyprávění. Boo i Méh jsou místní, alespoň vše tomu doposud nasvědčuje. Jsou tu se mnou, tedy ty dva není potřeba podrobovat samostatnému výslechu.

Momentálně jsem na návštěvě tady, v hlubinách Hlubiny, do tohoto patra jsme s mými dvěma společníky zavítali doslova před chvílí. Přišli jsme, zcela očividně, z patra nad námi. Tam nás potkalo velké štěstí, neboť jsme narazili na mocného kouzelníka Rizzerila z rodu Auvryndar a z jeho vyprávění pochytili základní přehled o probíhajícím sporu mezi vašim rodem a tak řečenou Azrokovou legií. Vzhledem k tomu, že Rizzeril působil sečtělým dojmem, vyhnul se zbytečnému násilí a hovořil veskrze inteligentně, rozhodl jsem se využít příležitosti a seznámit se s dalšími členy jeho rodu.

Ono je pochopitelné, že se zde jistě najde celá řada zajatců, která z obavy o svůj život tvrdí, jak se k vám chce přidat, pomáhat a nejspíše i sloužit. Ovšem vzhledem k okolnostem našeho setkání je ti jistě jasné, že naše návštěva je v tomto ohledu zcela výjimečná. Jednak jsem k vám přišel dobrovolně, s milou Hugotovou pomocí, a moje nabídka je, jak by řekl jeden přítel, zcela pragmatická. Stačí mi pro začátek trochu vody a jídla, neboť o ty mne připravila shoda vlhkých okolností dříve, a jsem připraven domluvit si podmínky naší vzájemně prospěšné spolupráce.

A pokud byste náhodou s T'rissou váhali, zda vám mám skutečně co nabídnout, položte si prosím tuto podstatnou otázku: Kolik hostů k vám již přišlo skrz všechny ty nástrahy a nebezpečí vyšších pater podzemí s živou, zdravou a dobrodružně naladěnou kozou?"

PJ, předávám slovo.
Hiro a Boo
Deník postavy
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hiro,

drow zjevně skočí na vějičku toho, že nenásilí a sečtělost s inteligencí jdou ruku v ruce a odpoví: "Mé jméno je Ilnor Telenna. Starám se zde o bezpečnost a ochranu - a jsem rád, když se zbytečně neplýtvá zdroji," ukáže na divousy a quagota, "takže co se mě samotného týká, tak ses dokázal dohodnout s Rizzerylem, nejspíš si budeš rozumět i se mnou. Ale nemohu mluvit za T'rissu. Dovolil bych si tě tedy požádat, abys byl mým ... hostem ..., než se s ní zajdu poradit. Nechám ti mezitím sehnat něco k snědku, a pokud T'rissa bude souhlasit se spoluprací, i nějaké vhodnější oblečení."

Když zahlédne tvůj pohled k celám, dodá ještě: "Neobávej se. Řekl jsem hostem, ne vězněm, alespoň prozatím. Samozřejmě, že tě nemůžu nechat se zde úplně volně procházet, takže ano, než se vrátím, budeš ... ehm ... zajištěn. Ale nebude to v těch celách, máme tu jeden pohodlný pokoj pro hosty a než se vrátím, můžeš si alespoň zkrátit čas vyprávěním s jeho druhým obyvatelem, čekajícím na T'rissino rozhodnutí."

Necháš se zavřít do pokoje pro hosty, zatímco Ilnor si půjde pohovořit s T'rissou?
* Koza zůstane uvázaná někde tady.
* Booa tam nejspíš zavře s tebou, pokud tedy Boo nezkusí nějaký fígl.
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Hiro »

"Byl bych starý blázen, milý Ilnore, kdybych odmítl tvou velkorysou nabídku krátkého odpočinku po boku zajímavé společnosti. Rád počkám v pokoji pro hosty. Ovšem oba mí společníci půjdou se mnou. Obávám se, že by si je vaše nepříliš vnímavá stráž mohla splést s obědem, což by značně zkomplikovalo naši případnou dohodu. Zároveň budeš mít jistotu, že tu bez mého dohledu nenapáchají nechtěně nějakou neplechu. Pokud je zde jakýkoliv důvod, proč bychom to nemohli udělat právě takto, rád si ho vyslechnu."

'Ty jim chceš vážně pomoct?' zarezonuje v mé hlavě Boo.
'Chci pomoct nám, abychom se tu mohli bezpečně porozhlédnout a potom se dostali v pořádku dále. A tato zvrhlá skupina by se nám k tomu mohla hodit.'
'Určitě nás podrazí.'
'Ale ty je určitě rád podrazíš jako první, nemýlím-li se?,' odpovím s klidným úsměvem.

"Nebude-li jídlo, neurazím se. Ovšem trocha vody by mi během čekání skutečně velmi přišla vhod," usměji se ještě. Těší mne, že namísto té nelichotivě popsané T'rissy mohu jednat s tímto relativně přístupným pánem.

Odhad postavy: Hiro:2D6+1 → 8(5 +2 + 1)#CHA
- Držím 1, zatím si nechám.

Předávám slovo PJ.
Hiro a Boo
Deník postavy
Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů