[HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 874
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 11. 6. 2019, 20:07

... v temné chodbě plné chapadel ...

Cilapi,
cvaknutí dveří ti pomůže se v temnotě zorientovat - bylo poměrné výrazné a jasně tě nasměrovalo na střed temného prostoru. Vířícím a natahujícím se chapadlům se tak zcela vyhneš.

Stejné tak mineš malá dvířka na jih ukrytá v temnotě a zastavíš se až u velkých dvoukřídlých dveří, jejichž klapnutí jsi slyšel předtím. Velmi opatrně je otevřeš a posvítíš za ně. V obrovském sále, který se za nimi nachází, již temnota není.

Opatrně proklouzneš, posvítíš svou lucernou do prostoru a zjistíš, že hledíš do obrovitánské výstavní haly, ve které se tyčí čtyři, ne pět dračích koster v životní velikosti dospělého draka.

L02-109.jpg
Hala mrtvých draků

V jasném bílém světle tvé lucerny vidíš, že to nejsou skutečné kostry. Jsou to sochy, každá z nich hraje barvou jiného kovu, ze kterého je stvořena.

Nejblíž k tobě je mosazná, nejvzdálenější je bronzová, dvě uprostřed jsou z mědi a stříbra a kostra stojící ve výklenku na jih odsud je ze zlata.

Na první pohled je to úžasná podívaná, na druhý si uvědomíš, že kdejaký kus sochy je ulomený, válí se na podlaze na zemi, kosti jsou pospojované kovovými dráty a když se pozorně podíváš na otlučené kusy, zjistíš, že ve skutečnosti nejsou vyrobené z oněch drahých kovů, nýbrž z kamene ... a kovový dojem je vytvořen jen tenoučkou vrstvičkou metalické barvy, která je leckde oloupaná.

Víc ale nemáš čas sochy studovat. Krůpěje krve na zemi prozrazují, že jsi zvolil při pronásledování správný směr a vidíš, že na protilehlé straně sálu klesá kamsi úzké schodiště. Horní hrana schodiště navíc vypadá jako perfektní kryt, kdyby odtamtud chtěl někdo střílet do otevřeného prostranství haly.

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 118
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Hadešadah » 11. 6. 2019, 21:16

... Velký dóm ...

"No jo, nejde to tak rychle. Ještě jsem ani nedodělala nové výbušniny."

Zaklapnu truhlu, zbytky rozložené aparatury být, předpokládám, že ty je zajímat nebudou, když mají o kus dál těla notiků.

Naznačím Rexovi, ať se stáhne k severovýchodnímu rohu, ať jim uvolníme průchod ke zdechlinám. Gestem pokynu svítící kouli, aby zhasla. Ještě, že jsem to tolik hodin trénovala, během mrknutí oka byla tma jako v pytli. Plazící se mrchodravci vydávají dostatečný hluk, aby se mé uši v místnosti zorientovaly.

Fuj, těm potvorám páchne z huby, že je to cítit až sem. Já jsem teda zvyklá na ledasco, ale tohle je teda síla. Zakryju si nos dlaní a také tiše ustupuju. Kdyby tak ten prstýnek uměl i zastavit pach.

Magie pohlcování: chci, ať pole pohltí náš pach a mrchodravci cítí jen zdechliny a neví tedy přesně, kde jsme - 2 MAGy
Sadah:2D6+2 → 6(2 +2 + 2)
pole zaniklo, asi je tu toho smradu moc


Nebyl by asi problém odsud vypadnout, ale nemůžu tu nechat svoje věci. Když se začne ozývat mlaskání, vytáhnu připravené granáty, to bude slabé na ta jejich pancířovaná těla. Odšpuntuju předpřipravenou lahvičku s výbušninou a přiliju tam ještě sliz z démona. (utrácím 2 MAGy a bude z toho 4 SZ výbušnina), pak CHVÍLI míchám, mezítím se z protějšího rohu ozývá trhání, mlaskání a křupání kostí drcených čelistmi mrchožroutů. Na moment čekám, abych dobře odhadla směr a vzdálenost a pak to tam obloukem mrsknu.

Výbušnina: SZ 4 Sadah:2D6+1 → 8(1 +6 + 1)
tak si vyber, PJ

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 874
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 11. 6. 2019, 21:27

Hadešadah,

záblesk výbuchu byl následován hrozivým zaduněním a to pak třemi tupými ranami, jak tlaková vlna odhodila mrchodravce pěkný kus od jejich kořisti.

Hadešadah>Mrchodravci: +4ZÁSAH(výbušnina) -1ZÁSAH(chitinový pancíř) PLOŠNÁ => KO

Jejich těla dopadla vcelku kamsi do tmy, ale musí být potrhána a poškozena natolik, že vás už nemají šanci nijak ohrozit. "To teda byla šlupka," okomentuje to Rex, "ty se nezdáš."

Pomalu se na vás začíná snášet zvířený prach .... a jeho nějak moc, skoro to zní, jako by se okolní stěny a strop začaly drolit. Ve tmě ale nevidíte, kde přesně.

Hadešadah,
můžete zkusit rychle odsud vyběhnout pryč známou cestou - to bude NAVZDORY NEBEZPEČÍ, hoď+OBR.
Můžete také zkusit rychle rozsvítit a podívat se co se děje a kudy nejlépe ven, to by bylo ODHAD SITUACE.

Nakonec vypadá to, že se to hroutí všude kolem, jen ne nad vámi. Můžete také zkusit počkat, až jak to celé dopadne. Nebo zkusit něco úplně jiného.

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 118
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Hadešadah » 11. 6. 2019, 21:44

"Jo, dokážu proměnit v peklo nejen svůj obličej a hrudník." Zmíněný hrudník se mi ovšem právě dme pýchou. Dobře ... nebyl to boj na férovku hodný krolla, kde kdo by se na mne díval skrz prsty, ale ... nasrat ... počítá se výsledek.

Mávnu rukou, aby se koule zase rozzářila světlem, ale jak ji nevidím, tak to chvíli trvá. Do háje, v uších mi zvoní, takže se na ně taky nemůžu spolehnout. Sype se na mne binec ze stropu. Kus vedle mne žuchne nějaký větší kus.

Mé ubohé křivule! Rozeběhnu se pro odložené věci.

Navzdory nebezpečí Sadah:2D6+1 → 8(4 +3 + 1)

Skloním se nad nimi, abych je chránila vlastním tělem a rychle je sbírám a ukládám do torny. Přeskládám si to až potom.

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 874
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 11. 6. 2019, 22:33

Hadešadah,

své věci zachráníš, vyber si cenu:
- padající kamení zraní tebe (LZ),
- padající kamení zraní Rexe (LZ), který ti přispěchá na pomoc.


Když konečně dáš všechno dohromady, rozhlédneš se. Velký dóm je plný prachu a malého kamení, ale v zásadě se v něm zas až tolik nezměnilo. Obavami tě naplňuje rachot, který po výbuchu zněl z široké chodby, kterou jste přišli. A také vzdálené blekotání, které teď slyšíš, ale před výbuchem slyšet nebylo.

Vyrazíte k východu se podívat, co se vlastně stalo a uvidíš, co bomba způsobila. Zával, který původně blokoval východní tunel, se celý sesypal na západ a cesta na východ se tak uvolnila. Naopak na západní straně se utrhla část stropu a vytvořila tak se zbytky původního kamení zával nový.

L02-110.jpg
Velký dóm

Posvítíš do nově otevřené cesty a podezření, utvořené na základě zvuků se potvrdí. Ve východní štole se pohybují hned tři blekotající tlamáči a zem tím směrem je zcela prorostlá jejich chapadly a výrůstky. Všimneš si ale také, že z chodby vede malý tunel na severozápad. Naneštěstí je zavalený velkým kamenem.

Cesta na západ, kterou jste přišli, je zavalená.

Kámen, blokující cestu na severozapad, zcela jistě je možné PŘEKONAT SILOU. Můžeš to ale zkusit i jinak ... nebo se vydat na východ bojovat s tlamáči.

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 118
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Hadešadah » 13. 6. 2019, 22:45

Stojím skloněná nad truhlou a vlastním tělem chráním své drahocenné vybavení. To, že se mi na záda sesunou odhadem tak kolečka či dvě suti, ještě ustojím, ale ta šlupka kamenem do týla způsobí, že se mi podlomí kolena a chvilku jen klečím nad křivulemi a tiše opakuju mantru, která mi v takových situacích pomáhá se soustředit a rychle vzchopit: "Do prdele, do hajzlu, do prdele, do hajzlu...".

Beru LZ

Když to konečně dopadá, naskládám vše do truhly a zaklapnu ji. Mezitím se začalo ozývat nezaměnitelné mumlání s trochu více zaměnitelným šoupáním chapadel.

"Co sem furt někdo leze!!!?" Procedím skrze zaťaté zuby.

Na chvíli mne zláká představa zasypaných tlamáčů, ale pak to zavrhnu, tady je to s výbušninama o držku. S Rexem se oba svorně podíváme na šutr blokující chodbu doleva. Přikývnu.

Překonání silou: Sadah:2D6+1 → 8(6 +1 + 1)
zvládnu to rychle.


Vší silou do kamene zatlačíme, ani se nehne. Nahmatám jeho okraj, zapřu se nohou proti stěně a vší silou začnu tahat k sobě. Celé tělo mám napjaté, vztekle zařvu a prudce trhnu. Rex mezitím už stojí s napřaženým kladivem a čeká, až k nám první tlamáč natáchne chapadlo. Nekonečně pomalu začne šutr povolovat, křičím na něj, ať zrychlí, ale on se vůbec neobtěžuje. Když už je škvíra dost široká i na takové dva mamlasy jako jsem já s Rexem, zařvu "Uhni za mě!"

"Zaber" Kutálíme šutr proti tlamáčům, chodba je úzká, oni jsou velcí, myslím, že to minimálně z části ucpeme.

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 874
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 13. 6. 2019, 23:11

Šadah,

kámen zapadne na místo, které jsi pro něj vybrala, přiskřípne tam jedno nenechavé chapadlo, které se dralo dopředu a z druhé strany se ozve nespokojené žbrblání a žvatlání. Je ale zřejmé, že od nestvůr máte pokoj.

"Tak to bychom měli," opráší si ruce Rex, "docela nám to spolu jde, nemyslíš? Mohli bychom pokračovat takhle spolu i hlouběji. Jak jsem říkal, trochu vaší družině dlužím a tak vám rád pomůžu, bez nároku na odměnu."

Nahlédne škvírou mezi kameny a posvítí si na tlamáče. "Fujtajxl. Ti jsou ale odporní. No, nevypadá to, že by tam měli něco užitečného, takže ať si tam klidně klábosí ... teda alespoň za mě. Nebo je chceš nějak obejít a bojovat s nimi? Popravdě, vyrazil bych raději někam jinam, kde bude víc pokladů za méně práce."

Co mu na to řekneš? Necháš si ho jako doprovod? A kam vyrazíte?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 253
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Cilapi Márameldon » 14. 6. 2019, 16:17

...Hala mrtvých draků...

Chvíli obhlížím působivou podívanou. Pak se mi myšlenky vrátí k temné elfce.

Sundám pochvu s mečem a na záštitu zavěsím svoji lucernu. Ztlumím ji a držím daleko od těla, abych vytvořil klamný cíl.
I tak jdu raději tak, abych mezi sebou a chodbou na západě, kde tuším svoji sokyni, měl co nejvíce dračích soch.

"Ty to tady znáš, paní? Musím ti poděkovat, že jsi mě sem dovedla. Trpasličí umění se jistě nevyrovná co do nápaditosti tomu elfímu, ale pokud jde o řemeslné zpracování a věrnost předloze, je to skutečně působivé..."

Snažím se vnímat, jestli na mě neletí šipka, a při tom se co nejvíce rozhližet.

Jakmile se dostanu k prostřední soše, znenadání přeběhnu do jižního dómu.

"Nežádám o odpuštení za svůj pokus tě zajmout, paní Izzatlab. Věřím, že ty bys byla učinila to samé. Zároveň bych ale nerad posilovat bratrovražedný boj mezi našimi rody více než je... řekněme... přirozené.
Jinými slovy, byl bych rád, kdybychom se vnímali jako čestní soupeři, nikoli jako nepřátelé na život a na smrt."

Mezitím, co jí nechám uvažovat o mých slovech přihlédnu stěny jižního dómu, není-li tu tajná chodba. Přeci jen, nedaleko je Důmathoinův chrám...

Cilapi:2D6+2 → 4(1 +1 + 2)#INT (Odhad situace)
Potíže!
Co je tu pro mě zajímavé nebo užitečné?
"Promiňte, ale vzdor tomu, že obecnou řečí vládnu dobře, neznám z ní ještě všechna slovíčka..."

Mladý elf s nevinnou tváří, optimistickým pohledem a srdcem stejně čistým, jako jeho spodní prádlo.
Je slabě cítit po konvalinkách.

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 874
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 14. 6. 2019, 17:10

Cilapi,

jakmile tě napadne, že by v jižní části mohla být tajná chodba, uvidíš příznaky, které tě k ní navedou. Všechny cihly ve zdích kolem dokola vytváří nepravidelnou vazbu, ale nad vystouplým kamenem přímo uprostřed jižního oblouku dvojice souvislých svislých spár prozrazuje, že zde se něco ukrývá. Jako kdyby kdosi chtěl cosi nad oním kamenem ukrýt.

Zatímco se snažíš, aby se tón tvého hlasu nezměnil a Izzatlab nepoznala, že chystáš nějaký úskok, opatrně zkusíš na kamen nejprve zatlačit a pak za něj zatáhnout. Když taháš, cítíš, jak trpasličí mechanismus, nepochybně kdysi velmi hladce chodící a dobře promazaný, věkem sešel a nejspíš zarezl nebo zatuhl.

Zabereš proto o trochu víc, něco lupne a kámen se konečně vysune. Pak se ozve celá série různě vysokých drnknutí, jako kdyby na nějaké obrovské fidule naráz praskly všechny struny a pak šramocení, jak se cosi odehrává ve zdi.

Intuitivně sleduješ zvuk, vidíš, že dvojice spár vede ke stropu, pokračuje klenbou přímo až ... nad zlatého draka ... a jak se dráty, které jej držely pohromadě ve vzpřímené poloze jeden po druhém uvolňují a socha se začíná naklánět.

Uvolnil jsi kotvení zlaté dračí kostry a ta se teď hroutí ... na tebe. Hrozí ti zranění a zavalení k tomu. Vyhodnoť si NAVZDORY NEBEZPEČÍ, hoď+OBR.
10+: O vlásek unikneš.
7-9: Vyber si:
* Unikneš, protože odhodíš svůj batoh (později se pro něj budeš moct vrátit, ale CHVÍLI potrvá, než jej vyhrabeš)
* Unikneš, ale jedna z kostí tě zasáhne za LZ.
6-: Kosti tě zavalí, způsobí ti LZ a zůstaneš uvězněn - Izzatlab si tě pak najde...
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 253
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Cilapi Márameldon » 14. 6. 2019, 20:28

Cilapi:2D6+1 → 9(3 +5 + 1)#OBR

Takto jsem si svého prvního poraženého draka nepředstavoval. Zbroj mě tíží, takže můj úprk rozhodně nepřipomíná hbitého koloucha. Odhodím proto batoh a těsně to stihnu. Dračí hrudní koš ho uvězní namísto mě.

"Uf... to jsem to tedy vymňoukl," postěžuji si nahlas a hned si uvědomím, s kým vlastně mluvím. Rychle skočím zpět ke zdi, do poměrného bezpečí jižní části.

"Myslím, že naše soupeření právě přerostlo smysluplnou mez, paní Izzatlab. Přestože ty rozhodně jsi důstojným soupeřem, statečná a nápaditá, rád bych ti nabídl smír. Prozraď mi nějakou užitečnou informaci, kterou dosud nemám.
Nemusí být o tvém rodě, i když povědomost o tom, na co si dávat pozor při jednání s dowy, abych se vyhnul krveprolití či podezření ze zrady na jakékoli straně, bych ocenil. Netušiš ale například, kde bych nalezl Kluzkou bažinu? A proč se jí tak říká? Nebo je prostě jen tak zrádná?
Já se tě na oplátku přestanu snažit zajmout, ani se tě nepokusím sledovat. Mohu ti to odpřísáhnout na svoji čest."

Cilapi:2D6+ → 7(2 +5 + 0)#CHA (Něco za něco)

Chvíli je ticho. Snažím se vžít do její kůže. Bude mi věřit, když jsem ji předtím zranil?

Vypnu svůj luk a hodím jej tak, aby jej viděla.

"Vidiš, paní? Udělal jsem první krok. Půjdeš-li podél severní stěny, nebudu po tobě moci střílet. Nezkoušej to ale, prosím, zneužít. Stále se dokážu bránit, budu-li k tomu donucen."
"Promiňte, ale vzdor tomu, že obecnou řečí vládnu dobře, neznám z ní ještě všechna slovíčka..."

Mladý elf s nevinnou tváří, optimistickým pohledem a srdcem stejně čistým, jako jeho spodní prádlo.
Je slabě cítit po konvalinkách.

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 874
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 15. 6. 2019, 07:02

Cilapi,

odpověď, která přijde, je zprvu trochu ostrá. "O čem přesně hovoříš, pane Cilapi, když mluvíš o soupeření? Myslíš tím okamžik, kdy jsi mě přepadl v tunelu? Nebo snad chvíli, kdy jsi mě střelil do zad a jen díky vůli Lloth jsi minul, byť jsi mě zranil na stehně? Nebo snad to, že jsi mne pronásledoval až sem a zahnal do kouta?"

Nicméně Izzatlab sice vyčítá, ale vidíš, jak se přeci jen vydala kolem severní zdi. Skoro jako by doufala, že dokud bude mluvit, tak nevystřelíš. A protože toho nemá moc co říct, co nejvíc to natahuje a oddaluje okamžik, kdy to vyjde najevo.

"Kluzká bažina tě zajímá? Něco málo si o ní vybavuji. Jméno docela sedí, alespoň z toho, co jsem o ní slyšela. Všude kluzké bahno a voda ... a jeho obyvatelé jsou taktéž kluzcí jako uhoři ... včetně těch, co jsou uhořo. Samé žáby, ropuchy, hadi a jiná hnusná a odporná havěť všech velikostí a inteligencí...."

Už se dostává skoro na druhou stranu problematického místa. "Chceš vědět, jak se tam dostat, pane Cilapi? Musíš dolů, hlouběji do hory. Projít kolem Řeky Sargauth, sestoupit tunelem do Pokřivených jeskyň, proplout lodí k Vrběnině mostu, minout Ztracenou úroveň - ale to není těžké, když je ztracená - a sestoupit pod Maddgothův hrad. Tam nalezneš Kluzkou bažinu," dodá konečně, když míjí poslední kostru draka.

Nakonec, když míjí posledního draka, otočí se na tebe a pronese: "Chceš se vyhnout krveprolití s drowy? Pak ti doporučuji jedno. Vyhni se drowům." Pak se podívá na vzdálenost, která jí zbývá ke dveřím a uvědomí si, že i kdyby se co nejrychleji rozeběhla, tak pořád můžeš skočit po luku a poslat jí další šíp do zad. Polkne tedy svou potřebu zakončit váš rozhovor kousavou poznámkou a dodá ještě pár vět, aby měla jistotu, že ji budeš poslouchat a ne střílet.

"Kdyby se ale nešlo setkání vyhnout, radu ti dám. Až se příště setkáš s drowem, dopadne to mnohem lépe, když se nebudeš snažit napodobovat naše zvyky. Buď tím kým opravdu jsi, pane Cilapi, ... a pro drowa se tak staneš respektovaným nepřítelem. To ale znamená, že tě bude mít v úctě ... a tedy s tebou bude i v úctě jednat. Naopak trapná snaha napodobit naše zvyky bez všeho toho, co pravý drow vnímá za nimi, ti přivodí jen výsměch a pohrání ... nebo drowa, kterého potkáš, urazí."

Konečně je u dveří a bere za kliku. "Také měj na paměti, že postavení žena mužů se v drowí společnosti trochu liší od toho, na co bys mohl být zvyklý z povrchu. Zejména to měj v patrnosti, až příště znovu vytáhneš zbraň proti nějaké ženě. Vlastně jsi měl docela štěstí, že jsi v tom tunelu narazil zrovna na mě. Kdybys zamířil mezi lopatky mé paní T'riss, nebo její mladší sestře Skylress, nepochybně bys již byl touhle dobou mrtev."

S těmito slovy na rtech otevře dveře do sálu, ve kterém se už zjevně temnota rozplynula a ty otevřeným křídlem vidíš rudou záři krystalů, které jej ozařují ... a chapadla, všechna ta chapadla, kolem kterých jsi předtím v temnotě prošel.

Izzatlab proklouzne na východ a dveře se za ní opět ztěžka zavřou.

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 253
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Cilapi Márameldon » 16. 6. 2019, 19:54

Sotva se dveře zavřou, vyrazím k nim. Snažím se jít tiše a zároveň poslouchat, jestli se za nimi nic neděje. Opatrně je otevřu a zkontroluji tak, že se je temná elfka nepokusila nějak zablokovat - a mě tu tak uvěznit. Trochu se stydím to přiznat, ale byla to první věc, která mě napadla, když jsem si uvědomil, jak výhodné postavení zaujala před tím na schodech ze sálu.

Z pohledu na všechna ta pohybující se... a kroutící se... chapadla mi přeběhne mráz po zádech. Když si představím, jak snadno jsem do nich mohl být lapen... Poděkuji Měsíční bohyni, že nade mnou bděla, a s leknutím si uvědomím, že jsem vynechal ranní modlitbu. Tedy ranní. V tomto bezhvězdném bezčasí v podzemí je těžké poznat, jaká část dne vlastně je, či kolik skutečného času uplynulo od našeho sestoupení pod Jámu. Navíc naše druhé táboření nebylo 'nočním' spánkem, ale spíš několikahodinovým odpočinkem po náročných dobrodružstvích, které se zatím stihly odehrát.

Ještě chvíli počkám, a když nabudu dostatečného přesvědčení, že se Izzatlab nevrátí mě tu zavřít, zavřu dveře já a opřený o ně zády usednu v sále s draky na zkřížených nohou k modlitbě a rozjímání.
Prosím Bohyni hlavně za odpuštění toho, že jsem zranil někoho, kdo dosud nebyl mým skutečným nepřítelem. Rozjímám o tom, že strach z temných elfů a jejich úskoků, dost možná způsobil, že jsem začal podléhat nutkání být na chvíli až přespříliš pragmatický, kteréžto slovo by nejspíš učený Rizzeryl použil.
Snad i díky vůli Bohyně dopadla celá ta věc docela slušně a já se dozvěděl spoustu užitečných věcí. Jen mě trápí zárodek zášti, kterou jsem zbytečně zasadil.

Cilapi:2D6+2 → 4(1 +1 + 2)#INT (Rozjímání)
POTÍŽE: Získal jsem jen 1 MAG a cítím závazek.

Má mysl je neklidná a já cítím, že jsem odpuštění nedosáhl. Čestná výzva, kterou jsem temné elfce učinil, byla vpořádku a o nějakém přepadení nebylo možno mluvit, ale neměl jsem na ni při jejím útěku střílet. Budu to muset nějak odčinit, mám-li doufat v milost své Bohyně.
Nebo že by Měsíční bohyni snad vadilo zničené umění trpasličích stavitelů? Ovšem zlatá socha draka byla spíše symbolem hrabivosti a pýchy...

S neveselými myšlenkami vyhrabu z 'kosterních' pozůstatků svůj batoh a obhlédnu schodiště, kde před tím zaujala svoji výhodnou polohu Izzatlab.

Celá tato událost měla ještě jeden nepříznivý důsledek a sice skutečnost, že Brandy už jistě nedoženu za první zatáčkou. Proto dává smysl, než vyrazím po jejích stopách, to tu ještě trochu obhlédnout, když jsem již musel projít kolem těch ošklivě se hýbajících chapadel.

Nebo to možná smysl nedává, ale má elfí zvědavost je zkrátka silnější.

Cilapi sestupuje dále. PJ?
"Promiňte, ale vzdor tomu, že obecnou řečí vládnu dobře, neznám z ní ještě všechna slovíčka..."

Mladý elf s nevinnou tváří, optimistickým pohledem a srdcem stejně čistým, jako jeho spodní prádlo.
Je slabě cítit po konvalinkách.

Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 118
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Hadešadah » 16. 6. 2019, 21:54

... Velký dóm ...

"Nakašlat na ně, už aj když jsou za šutrem, tak mě to jejich blábolení leze na nervy. Navíc poklad z nich fakt žádný nevypadne."

"Nic nám nedlužíš, nemel blbosti a radši pojď."

Jdeme pomalu a v rámci možností tiše, abychom na sebe tlamáče zase nenalákali nějakou jinou chodbou.

"Ještě bych ráda něco prověřila." Zamířím pak na sever k soše toho trpaslíka. "Minule jsem se tady přiotrávila, protože jsem myslela, že už vím, co dělám u magických zřídel špatně a skončilo to dost nepříjemným ozářením. Myslím ale, že teď už to vím doopravdy."

...Důmathoinova svatyně...

Zastavím asi deset kroků od sochy, aparaturu složím už tady, kotlík naplním chemikáliema, zapálím i kahan a pak to celé přenesu už hotové k soše. Pak rychle uteču zase o několik kroků pryč. Zamyslím se, vyndám z nosu ten zdivočelý kroužek, rychle jej hodím do kotlíku a zase uteču.

Pak vidím, že plamen je moc silný a obsah kotlíku vzkypěl, tak ho běžím ztlumit, pak to zas přestane bublat a běžím to zesílit, pak se to začne připalovat.... No zkrátka několikrát tam stejně musím doběhnout, než je vše hotovo.

Destilace:Sadah:2D6+1 → 7(2 +4 + 1)
6 magů, ze tří musím rovnou něco vyrobit, protože jsou nestabilní


V nádobce, do které dokapávají již poslední kapky hotové, vydestilované tekutiny, to najednou začne zuřivě prskat, pak bokem špatně utěsněnou trubkou s pískáním a syčením začne unikat plyn. Chvíli nevím, co mám dělat, pak si vzpomenu na nakoupená jehněčí střeva u Jekova řezníka, na konci jednoho střeva udělám uzel, pak odšroubuju trubku, kterou tekutina přitékala a střevo nasunu na závit místo ní. To se začne rychle plnit plynem, když si říkám, že víc toho asi nepojme, tak tam Rex připevní další a já to původní zavážu.

Mám tři granáty, co vypustí do okolí štiplavý a sliznice dráždivý plyn, dávám do každého 1 MAG na přidání tohoto efektu, SZ bude 2,
3 MAGY zhltne piercing


Rozpačitě hledím na tři asi metrové nafouklé kusy střev, to se ponese dost blbě. Tak každý z nich nějak zmuchlám a zakroutím do sebe. Rex vezme jedno již zamotané do ruky, a prý že to vypadá jako králík.

"Ty jo, fakt, a tohle...." prohlížím si druhý kus "jako ptáček!"

"Ale teď bych vysmahla, jsem ráda, že jsem tu nezačala blít jako posledně a nechci to pokoušet."

Vydáme se na jih, někam tam k hlídce mrtvého oka

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 874
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 17. 6. 2019, 20:58

.... bývalá Hlídka Mrtvého oka ....

Hadešadah,

společně s Rexem dorazíte až k hlídce mrtvého oka. Když se blížíte, zdá se vám, že slyšíte kroky, ale jakmile vstoupíte do místnosti, už po nich není ani památky. U severní stěny leží odporná rozsekaná mrtvola zřícího. Vypadá, že byl po smrti dávno předtím, než mu někdo zasadil hlubokou sečnou ránu a velký průstřel šipkou z kuše, teď je tedy mrtvý naprosto bezpečně.

Nahlédneš i do druhé místnosti. Tam je na zemi krvavý kruh, vypadá trochu jako malá aréna pro souboje a krom hodně staré zaschlé krve podél jeho obvodu je také několik relativně nedávných, byť již trochu zaschlých cákanců uprostřed. Rex to tam letmo obhlédne, ale je prázdná, na západní stěně jsou prázdné háky.

Nakonec nahlédneš do dveří na jih a tam najdeš dlouhéhý sál vedoucí na západ.

L02-111.jpg
Sál s balistami a hlídka mrtvého oka

Na jeho konci v temnotě jsou opět vidět dva plamínky a protože popis od Cilapiho sedí a ty víš, co máš hledat, brzo odhalíš za nimi i nejasné obrysy konstrukce dvojice magických balist. "Myslíš, že za nimi jsou tví přátelé?" zeptá se tě Rex.

Obrázek

Zároveň se nemůžeš zbavit pocitu, že vás pozoruje někdo třetí ... a že tvůj skvělý sluch tu a tam zaslechne něco jako tichý nášlap, ozývající se z prostoru Hlídky. Zacílíš svůj ultrasluch a vnímáš humanoidní postavu, která nyní stojí neviditelná v průchodu mezi oběma místnosti a sleduje vás.

Co uděláte?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 874
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 17. 6. 2019, 21:25

.... malá svatyně ....

Cilapi,
když se ujistíš, že drowka je opravdu pryč, vrátíš se ke schodišti a opatrně sestoupíš. Pokračuješ ještě krátkou chodbou, která se stáčí na jih a je zakončena zdobenými dveřmi s reliéfem trpasličího boha Důmathoina.

Je ti už jasné, že dávní obyvatelé jej měli ve velké oblibě.

Opatrně je otevřeš a nahlédneš do malé svatyně.

L02-112.jpg
Malá svatyně

Socha trpasličího boha na oltáři vyplňuje střed jižní poloviny místnosti, v té severní je kamenná lavice, na kterou by se mohli posadit čtyři lidé vedle sebe. Před lavicí je kostra, zapřená, jako by se do posledního okamžiku snažila klečet, i když už umírající neměl dost sil a tak se alespoň opřel o lavic.

Podle rohů na lebce poznáš, že jde o thieflinga.

Vedle kostry leží okovaná hůl, o kterou se nejspíš dotyčný opíral (SZ:2/DLOUHÁ/DOTYK/2.ruč), na druhé straně pak rozpadající se torna, která snad kdysi obsahovala dobrodružné vybavení, které zničil zub času.

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek

Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host