[HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Saago,

jas v očích na konci tykadel pohasl a tvou kůži skropila krev, která z nich vytéká. Jak se ale létající koule snaží vymanit z tvé blízkosti, ucítíš zvláštní napětí, jako by ti jeho panika tlačila na tvou mysl.

V příští výměně neodpoví zřící protiútokem, pokusí se uniknout. Případný útok pro tebe tedy bude ZÁKEŘNOST.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 354
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Saaga »

Zkouška koncentrace. Jsem připravená ji podstoupit. Přesto na nepatrný okamžik zaváhám a Trpící se pokusí utéct.

Zaměřím svou mysl na jeho vznášející se tělo. Někde tam je místo, které řídí let. Je to systém a v něm je chyba. Vím o té chybě, znám ji. Musím ji využít.

Zaútočím mečem. Sérií výpadů tlačím Trpícího k rohu zdi do další hromady pohozených věcí. Postupně klesá, ztrácí výšku. Mé odhodlání a padající bedny ho zaženou do kouta.

Zákeřnost: Hiro:2D6+2 → 8(4 +2 + 2)#OBR
- Dosáhl jsi plného úspěchu: Natlačit do kouta, znemožnit další útěk
- ale tvůj útok byl opatrný a slabší o -1ZÁSAH.
Saaga>Zřící: 2-ZÁSAH (rapír) - 1-ZÁSAH (mrštně poletuje) - 1-ZÁSAH (volba) => 0-ZÁSAH = OK

PJ?
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Saaga,

mrštná létající koule zatím uniká a výraz jejího oka se mění z panického v pobavený. Cítíš jeho výsměch ve své mysli - jak si začíná věřit, že ve volném prostoru nemáš šanci ho zranit .... přesně do okamžiku, kdy narazí do hromady beden a dojde mu, že ti skočil na špek. Že šance uhnout, které mu dáváš, mu zároveň omezují možnost uhnout jediným směrem - tam, kde ho chceš mít.

V okamžik poznání se myšlenky, které od něj proudí do tvé mysli změní ve vztek a běsnění, ale to už se hromada beden hroutí na zem.

Saago, máš zřícího v NEVÝHODNÉM postavení a už ti nemůže jen tak unikat. Pokusí se proto probít na svobodu silou. Ty naopak máš šanci jej vyřadit či zajmout. Učiníte-li tak, bude to (asi poslední v tomto boji) ZTEČ.

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 354
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Saaga »

Okovanou rukou posílám Trpícího znovu a znovu zpátky do změti rozbitých krabic. Čepelí meče z něj postupně odsekávám malé kousky. Kaluž krve pod mýma nohama roste, tlak v mysli polevuje. Agresivita netvora uvadá, tempo mých seků se zpomaluje. Čekám na vhodnou chvíli zasadit poslední úder.

Zteč: Hiro:2D6+2 → 9(4 +3 + 2)#OBR
- Dosáhl jsi úspěchu za cenu NEPŘÍJEMNOSTI: Udržet v koutě
- a k tomu si vyber 1 z 10+: V boji rázné a tvrdě postupuješ vpřed – tvůj útok je silnější o +1ZÁSAH.
Saaga>Zřící: 2-ZÁSAH (rapír) + 1-ZÁSAH (volba) - 1-ZÁSAH (mrštně poletuje) => 2-ZÁSAH = TZ => KO
Zřící>Saaga: 2-ZÁSAH (kousnutí) - 1-ZÁSAH (kožená zbroj) - 1-ZÁSAH (MRŠTNOST) => 0-ZÁSAH = OK

PJ?
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Saago,

s každým dalším úderem, s každou další ranou způsobující bolest, tryská z mysli zřícího víc a víc zoufalých myšlenek plných šílenství. Ty je vnímáš .. a ve tvé mysli se z nich postupně skládá obraz, který odhaluje zdroj rozpoložení jeho choré mysli, která v zoufalých vlnách telepaticky šíří své myšlenky do okolí.

On byl vytržen ze své sféry, podobně jako ty. Jen - narozdíl od tebe - u něj to bylo učiněno mocným svazovacím kouzlem, které ho nutilo sloužit jinému, mocnějšímu zřícímu. A právě z neschopnosti vzepřít se osudu pramení nejvíce z jeho zuřivosti.

A co je na jeho myšlenkách nejhorší, je uvědomění si toho, že není schopen se svazovacímu kouzlu bránit. Magie, která ho vytrhla z domovské sféry, by ho přinutila na tebe zaútočit, i kdyby jeho mysl sebevíce nechtěla.

Naštěstí pro tebe ztratil už příliš krve, či co to z něj vlastně prýští, jeho oči jsou povadlé a je namačkaný mezi bednami způsobem, který mu zcela znemožňuje to udělat.

Dohlížeč je vyřazený. Chceš-li, můžeš ho dorazit bez hodu.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 354
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Saaga »

Napřáhnu zbraň a mezi dvěma záchvěvy ji zabodnu Trpícímu hluboko do oka. Přestane se hýbat.

Vytáhnu zbraň a otřu čepel o cár pytloviny. Setřu si cákance krve z čela. V myšlenkách umírajícího jsem poznala jiného Zřícího, mocného. Je někde blízko. Povolává bytosti sfér, odebírá jim svobodnou vůli a využívá je jako nástroje. Vím o něm a budu připravená.

Z hromady beden vytáhnu jednu pevnější a přesunu do ní rozsekané tělo. Z kusu ztrouchnivělého lana uvážu krátkou smyčku. Přehodím ji přes rameno a zavěsím bednu za sebe. Chůze je náročnější, ne nemožná. V harampádí najdu zlomený kousek svíčky. Je malý, ale větší než můj. Na cestu zpět bude stačit.

Vydám se zpátky na tržiště. Jdu stejnou cestou, kterou jsem přišla. Už vím o nástrahách, znám rozmístění nášlapných dlaždic. Mé znalosti mne na vedou na Cestě.


... Jekův svobodný klan ...

Nezřetelné mručení na tržišti se po mém příchodu změní na neklidný šum. Většina goblinů už začala sklízet své zboží. Několik jich zase začne vybalovat. Většina se jen zastaví a čeká. Nechám je v jejich nerozhodnosti a zamířím skrz přímo k Jekovi.

Goblin sedí u jednoduchého stolu, před sebou má rozměrný papír. Nad ním stojí dva hobgoblini a něco vysvětlují. Když mě spatří, zanechají debaty a Jek svůj papír rychle stočí. Zahlédnu jen v horní části znak velkého pravidelného kříže na jedné straně a rovné čáry na straně druhé. Pod nimi jsou ve sloupcích slova, kterým nestihnu porozumět. Hobgoblin mi vykročí naproti.

"Vrátila ses brzy. Jestli sis to rozmyslela, nic tu pro tebe nemám," praví a založí si ruce na prsou.
"Nevidíš tu krev?" strčí do něj zezadu druhý.
"Rozmyslet? Proč?" nerozumím. "Dohodli jsme se. Chtěl jsi vědět, proč mizí goblini. Já už to vím."

Shodím ze zad bednu se Zřícím. Napětí v zádech konečně povolí, protáhnu se.

"Věz, že jsem našla Zřícího. Dokáže létat," dodám na vysvětlenou. "Proto žádné stopy. Teď už nelétá, je mrtvý. A je tvůj. Dej mi peníze a popiš cestu k Legii. Víc znát nepotřebuji."

PJ?
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Saago,

když zmíníš zřícího, mezi gobliny to zašumí. Hobgoblini jsou nedůvěřivější a tak jeden z nich odklopí víko bedny.

"Bať," přikývne jednoslovně s výrazem obdivu ve svém nářečí, ale pak se vrátí k čisté obecné, jak se na Azrokova vyslance patří.

Sáhne za pas a vytáhne odtamtud naditý měšec, který má na sobě kovové očko připevněné malým řetězem k jedné z přezek jeho zbroje. Vysype z něj na dlaň hrst mincí. "Tady máš za ....", pak se ale zastaví a ohlédne za Jekem skloněným nad listinou.

"Iniciativa se cení. Já chtěl informace, tys nás ale rovnou zbavila nepřítele a špeha." Odepne si řetízek z přezky a podá ti celý váček. "Azrok vždycky dokáže nadstandardně ocenit dobrou službu," pokračuje a ty nějak cítíš, že tahle slova nejsou určená tobě, ale někomu jinému.

Jek připsal několik slov na tu stranu pergamenu, kde byl uveden symbol plus.

Váček je docela těžký. Obsahuje směs zlatých a stříbrných mincí v hodnotě 3-CENNOSTI. Když si ho přebíráš, druhý hobgoblin ti zašeptá: "Raději si ho připni tím řetízkem. Alespoň tady na tržišti. Bylo by škoda přijít o těžce vydělané peníze," a očima přehlédne očumující gobliny, "pokud to tedy nehodláš rovnou utratit."

Potom opět zesílí hlas.

"Legie má Ležení u Řeky Sargauth, to je o patro níže. Když se od křižovatky s pohyblivými stezkami vydáš na jihozápad ...", popíše ti celou cestu až do tábora Legie. Také ti vysvětlí, jak se to má s registrací a " .... že pokud máš zájem o to vydělat nějaké další peníze, uveď, že jsi zde v podzemí pracovně," zasvěcuje tě do prvních úkonů Legijní byrokracie.

Goblini, kterým mezitím došlo, že teď už máš nějaké peníze, začali zase nabízet. A dvojice nosatců se mezitím kamsi vypařila.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 354
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Saaga »

Vezmu měšec a řetěz připnu k oku na pasu. Přejdu k nejbližšímu stolu se spoustou nekvalitních zbraní. Drobný goblin u něj čistí kuši. Je to ta, kterou jsem dala dříve Jekovi.

Vysypu na stůl celý obsah měšce.
"Věz, že chci tu kuši. A střelivo. K tomu svíčku. Ne, dvě svíčky. A jídlo, ne mnoho, ať netíží. Zařiď to."

PJ, předpokládám, že 3-CENNOSTI jsou za jednu běžnou zbraň, jednu dávku jídla a dvě svíčky adekvátní gobliní cena, ne?

Než stihnu schovat prázdný měšec pod zbroj, zmizí všechny mince v goblinově náručí. Vzápětí zavolá na další dva a posadí mne na hnijící sud. Nic nenamítám, sedím a čekám. Cesta k Zívající jámě a sem na tržiště byla dlouhá. Tělo si žádá odpočinek, mysl klid. Ten zde není, ovšem je tu bezpečí. V okolních chodbách čeká nebezpečí a pochyby.

Zakousnu se do přineseného jídla a vody. Připomene mi experimenty zvídavých myslí v Limbu. Jsou i horší způsoby, jak poznat přirozený řád. Odevzdám svou mysl její vlastní Cestě. Chaos tohoto místa je zvláštně příjemný.

TÁBOŘÍM. Efekty to nemá, jen se chci synchronizovat.
Pokračování později.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Cliapi sestupuje z Kobek.

... pod schody....

Cilapi,

po dlouhém a obtížném sestupu s plahočícím se Žrůtem se konečně blížíte k Jekově tržišti, když tu náhle uslyšíš směsici blekotavých hlasů, která je ale vzápětí překřičena ječícím goblinem.

Od studny se vyřítí malá postavička, hubu otevřenou do kořán a řve. "Tlamáč! Tlamáč! Zhentové se zcvokli - nacpali si vosk do těch svejch ušisek, dělají ze sebe návnadu a tahají z dolů tlámáče! Jednoho teď lákají od studny k té podivné loutce!"

Necháš Zhenty odtáhnout tlamáče k loutce a dál a budeš pokračovat na tržiště? Nebo to půjdeš řešit?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

Co to tam ti Zhenti kutí?

"Co je to vlastně tlamáč?" zeptám se Glom, když se přikrčí za mým batohem, "Myslím, že Hadešadah se s nějakým střetla v dole..."
"Hnus rudofialovej!" otřese se goblinka, "Takovej jakokdyž krvavej sopel, ale se spoustou tlam a vočí! A v těch tlamách sou další tlamy... A celý to blekotá!"
Teď se otřesu zase já, hlavně při představě jeho barvy a konzistence.
"Ty se tam chceš podívat, viď že jo," povzdechne si Glom.
"Tedy... jsem zvědavý, ano. Hlavně chci ale vědět, co s ním mají Zhentarimští v plánu. Nejspíš chtějí loutku využít k tomu, aby namíchala nějaký léčivý lektvar. Možná i přímo z tlamáče. Jenže na to by stačilo ho zabít v dole... Že by snad chtěli něco, co pomáhá proti... blekotání?"

"Žrůte, zůstaň!" zavelím stromku a rozeběhnu se. Nezatočím však doprava k pumpě, ale doleva. Chci oběhnout chodbu se schody a dostat se ke dveřím k loutce z druhé strany. Pokud však cestou nenarazím na krysáky či něco jiného...

Saaga, případně PJ?
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 354
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Saaga »

Z odpočinku mě vytrhne křik goblinů. Najednou je intenzivnější, ostřejší. Zvednu se ze stinného prostoru mezi sloupy a projdu chodbou za hlukem.

"Tlamáč, tlamáč," křičí malý goblin.
"Chraňte Jeka!"
"Blbost, každý sám za sebe!"

Zastavím se a opřu o zeď. Sleduji okolo se hemžící gobliny. Nejsem přece zerth. Mou Cestou není tvořit klid a rovnováhu, potlačovat chaos. Nejlepší je v tuto chvíli prostě odejít, pokračovat dolů.

Ze strany vyběhne štíhlá postava, možná elfka, protáhne se ladně kolem mne a pokračuje chodbou pryč. V patách se jí drží goblin. Asi naivně předpokládá, že elfce bude stačit. Na to má příliš krátké nohy. Vím, že toto zvládnu lépe.

Okamžitě se odrazím od stěny a pustím do pronásledování. Nevím, proč se snažím. Možná mne příliš zformoval výcvik. Nesmím teď nad tím přemýšlet. Má mysl musí být soustředěná. Znám svůj cíl.

Běžím dlouhou chodbou, od elfky si držím bezpečný odstup. Sleduji každý její krok, přenášení váhy, tempo rukou. Poznávám svého protivníka. Ve výhledu mi překáží vytrvalý goblin. Pozoruhodné.

Elfka doběhne do větší místnosti a zpomalí. Zastavím se a tasím zbraň.

"Stůj, Tlamáči! Věz, že goblinům utečeš, ale mně ne!"

Cilapi?
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

Vběhnu do místnosti, kde mívali tábořiště gobři z Xanathárova cechu. Časy se v Kobkách skutečně mění rychle. Za sebou zaslechnu kroky jiné než Glom. A zvuk taseného meče!

Zarazím se s rukou na klice druhých dveří. Zezadu do mě narazí Glom. Oba se otočíme, v očích překvapení z pohledu na neznámou bytost. Pak nás osloví.

Goblinka vyprskne smíchy. "Prej tlamáči! Ta je blbá jak dlabaný necky... Teda ne, že by se vobčas nehodil nějakej ten vosk do uší, když začneš blekotat, ale..."
"Ššš," syknu na goblinku, ale sám se neubráním úsměvu. Oči mám ovšem vážné. Ta bytost je cizí, není žádné mně známé rasy. Dost možná není ani z tohoto světa.

A to je asi tak vše, co vím. Moje poměrně bohaté znalosti vyčtené z knih mne tentokrát nechaly na holičkách. A není to příjemný pocit.

Položím ruku na jílec meče a uvolním ho v pochvě. Jeho ocel září, stejně jako dřevo mého luku, který mi čouhá z pouzdra přes rameno.

"Nejsem Tlamáč; jmenuji se Cilapi," pokusím se o klidný tón, i když srdce mi bije rychle, "A naopak se tu snažím zjistit-" Okamžik zkoumám nos, či spíše jeho absenci, i tvar uší bytosti před sebou. Téměř jistě to není krysodlak. A pokud to je přeci jen nějaký složitý trik Zhentarimských, pak se překonali natolik, že si snad i zaslouží uspět.
"- co se skutečným tlamáčem mají Zhentarimští dál v plánu. Tyhle krysy jsou docela úskočná cháska, takže to nejspíš nebude nic dobrého..."

Zaváhám, ale zvědavost je silnější.
"Co jsi za-... Kdo vlastně jsi?" zeptám se, ale jílec zatím z ruky nepouštím, "A proč ta horlivost pomoci proti domnělému nepříteli zrovna goblinům?"
"Jasňačka," ušklíbne se Glom, "Proč by měl někdo pomáhat zrovínka goblinům, to je přece..."
"Ššš!" syknu na ni znovu a tázavě pohlédnu na bytost před sebou.

Saaga?
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 354
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Saaga »

"Nejsi tlamáč?" zeptám se a lehce sklopím meč.

Ucítím pochyby. Elfka je možná muž. A gobliní žena s největší pravděpodobností neběžela za ním, běžela s ním. Za námi neslyším žádné další kroky. Nikdo jiný sem nespěchá. Žádný goblin ho nepronásleduje. Toto není chaos, který probudil tržiště.

"Zhentarimští?" pronesu druhou otázku. To jméno znám. Slyšela jsem ho od hobgoblinů u Jeka. Hovořili něm s despektem. Zhentarimští jsou krysy. Vím, že nejdou zranit. Jsou nebezpeční. Elf to ví také.

Z mé paže se vytratí energie a meč zcela klesne k zemi. Ztrácím koncentraci. Kdo je tento elf? Proč jsem ho pronásledovala? Mám se dále ptát, nebo ho rychle zneškodnit? Chybí mi cíl.

"Horlivě?" zeptám se do třetice. Má mysl opět nabere jasný směr. Tento elf zná svůj cíl. A skrze něj ho poznám. A poté snad poznám i sama sebe.

"Vím, že ty jsi někam spěchal. Pokračuj v tom. Hovořit budeme později. Chci poznat tvůj záměr. S krysami ti pomohu."

Zasunu meč zpátky k pasu. Povolím přezky přes hrudník a spustím připnutou kuši.

Cilapi?
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

Vyměníme si s Glom pohledy. Goblinka si namíří ukazováček na spánek a několikrát ním zakrouží. Lehce zavrtím hlavou.

Ta bytost přede mnou - předpokládám, že je to žena - není blázen. Ne více než jiní v těchto šílených kobkách. A navzdory právě proběhnuvším událostem se nezdá být ani příliš zmatená. Jakoby si byla v každou chvíli jistá, kde se právě nachází, byť chvílemi nemusí vědět, kde je všechno ostatní...

Neodpověděla na mé otázky. Co je tedy doopravdy zač? Ta bytost je jako jedna velká hádanka - ale já mám hádanky rád.

Než stihnu odpovědět na její otázky já - a položila je vůbec mně? - prohlásí, že hovořit budeme později. To je vzhledem k okolnostem docela moudré. Přesto cítím, že na jednu z nich bych odpovědět měl. Už kvůli tomu, jak ochotně se chápe zbraně.

"Zhentarimští jsou jedna ze skupin, co se snaží o nadvládu na těchto patrech," vysvětlím, "Nahradili zde Xanathárův Cech mnoha očí, se kterým též soupeří. A z toho důvodu... my... vlastně jsme s nimi uzavřeli dohodu o neútočení. Možná to byla chyba, jak se teď pomalu ukazuje, ale já své slovo držím." Zatvářím se mírně rozpačitě. "Samozřejmě ty tou dohodou nejsi zatím nijak vázána, ale pokud mi chceš teď stanout po boku, prosím nebuď s tou zbraní - alespoň co se zhentarimských týká - příliš... eh... horlivá."

Odmlčím se a hořečnatě přemýšlím. Mám pocit, že se mi v hlavě objevila důležitá myšlenka, ale zatím ji ne a ne plně uchopit. Raději proto ještě doplním dvě podstatné věci, které by má momentální společnice měla vědět.

"Stejně by ti nejspíš nebyla mnoho platná. Většina zhentarimských jsou krysodlaci - lykantropové. Bolest, co způsobuje ocel, samozřejmě cítí, ale abys je zranila, potřebuješ magickou zbraň nebo stříbro." Krátce zaváhám a pak své nové společnici podám jeden ze svých šípů se stříbrným hrotem. "Pro jistotu."

A protože jsem to já, poněkud zapomenu na její návrh mluvit spíše později a plynule pokračuji ve výkladu.

"Zdejší zhentarimské vede temný elf Rizzeril. Zdá se ale, že je spíš využívá, aby pomáhal svému vlastnímu rodu, který momentálně válčí s hobgoblinskou Legií. On-" Poznání mě udeří tak silně, až zamrkám. Vždyť je to tak jasné!

"U posvátné krve tří matek!" vyhrknu, "Oni chtějí nalákat tlamáče do portálu do Pokroucených jeskyní! Doufají, že tím vyřeší ty dravouky, o kterých psali v Elricově dopise. Drowové získají přístup na toto patro a vpadnou Legii do zad..."

Mám co dělat, abych nechytil moji novou společnici za ramena a nezacloumal s ní. Podívám se na Glom. Rozhodí rukama v gestu 'a co jako já s tím'.

"Musíme s tím něco udělat!" vyhrknu.

Saaga?
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 354
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Saaga »

Situace v tomto místě je podobná historii našeho lidu - je komplikovaná.

Potřebuji si prohlédnout kuši, zkontrolovat mechanismus, napětí a vyvážení. Elf ale stále mluví. A má mysl se nedokáže plně koncentrovat na dvě různé věci najednou. Takže čekám.

"Hm," zareaguji na vysvětlení Zhentarimských. Lykantropie je mezi sférami známá nemoc, zrádná. Deformuje tělo, trhá mysl. Cilapi zná podstatu krys, ví to, co jsem nevěděla. Bude moudré od něj čerpat znalosti.

Když beru od elfa stříbrný šíp, stojím už velmi blízko. On ani goblin nezaútočí. Má důvěra lehce stoupne. Šíp protočím v prstech, uchopím ve třetině a zlomím o zeď. Kratší část s hrotem si zasunu do vlasů.

"Věz, že rozumím tvé vůli. Útočit budeš první ty, nebo oni."

Projdu kolem dvojice ke dveřím a otevřu je. Zde již nic dalšího neuděláme. Stále nevím, kam jdu, ani co tam mám vykonat. Neznám situaci ani protivníka. Vše je úplně špatně. Někde hluboko sebe lehounce vnímám slabý pocit. Nedaří se mi pro něj najít správně výstižné slovo. V obecné řeči je nejspíš nejblíže 'vzrušující'.

Ve dveřích se ještě otočím a krátce pohlédnu na elfa. Podělil se se mnou o své znalosti. Měla bych také projevit slušnost. Zamyslím se, jaká informace má v naší situaci největší hodnotu.

"Jsem známa jako Saaga," povím nakonec.

Cilapi?
PJ, co se děje v chodbě mezi tábořištěm a laboratoří loutky? Nějaký pohyb, zvuky a tak?
Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů