[HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16248
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od MarkyParky »

Cilapi,

z 1-CENNOSTi stříbra postříbříš toulec šípů. To je dost na to, abychom je nějaký čas nemuseli počítat a prostě jsi je měl...

Co uděláš dál?
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

…. v improvizované huti ….

Postupně namočím do tekutého stříbra hroty šípů a posledních pár alespoň pokapu tím, co zbylo v tyglíku. Než vychladnou, převážu lano s hákem z Glomina batohu na ten svůj. Zrovna tuhle věc je dobré mít po ruce, kdybychom se zase rozdělili.

"Tak umytí jsme, usušení taky," shrnu, když si nanesu na krční tepny, zápěstí a špičky uší po několika kapkách konvalinkového parfému, "Měli bychom pomalu..."
Ani nevím odkud, objeví se přede mnou opečený chleba se slaninou a usmaženým vejcem.
"Díky, Glom," pochválím ji.
"Pane Cilapi, já..." zakuňká goblinka, "Bála jsem se, že jsi mě opustil. Že jsi mě tam nechal, u Jeka. Že už mě nechceš..."
"Nehloupni, Glom, byla jsi moc statečná a velmi jsi mi pomohla."
"Já? Statečná?" podiví se upřímně goblinka a začne si prohlížet své věci, jakoby na nich snad hledala něco, co jí napoví.
"Tam, v tom dole, když jsme s pánem Elricem zaútočili na toho démona."
"Ale vždyť jsem utekla!" namítne. Nikoli však jako něco, co by snad považovala za nesprávné.
"To ano, ale důležité bylo, kam jsi běžela."
"Pryč..."
"Pro pomoc."
"Jo?"
"Ano. A taky jsi se zastavila a řekla Brandy a té její divné... společnici, co bylo třeba. To bylo duchapřítomné i odvážné."
"Vážně?"
"Na goblina velmi."
Glom se zašklebí a já uvažuji, je-li to úsměv. Pak se ale znovu zachmuří.
"Ale ostatní goblini říkali, že mě s sebou už určitě nechceš, pane Cilapi. Že nebudeš chtít cestovat s někým tak tlustým, jako jsem já."
"Nehloupni, Bre-," zarazím se, pak zamyšleně dokončím, "… brepto. Jeden se nemá soudit podle vzhledu, ale podle toho, co má uvnitř."
Glom sklopí pohled a začne si prohlížet své břicho, jako by se snažila zjistit, co je v něm.
"Navíc... my své lidi neopouštíme," dodám a vstanu.
"Kam to jdeš, pane?"
"Za Brandy," odpovím prostě, v tváři odhodlaný výraz.
"A nevezmeš si s sebou ty stříbrné šípy?"
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

.... na cestě k řece Sargauth ....

Potichu s Glom projdeme kolem zavřených dveří, za nimiž jsou nepochybně Zhentarimští. Vím, že o nás nejspíš vědí, ale není důvod se s nimi setkávat nebo jim k tomu zavdat důvod nějakým otálením na tomto místě.

Následuje snad až příliš dlouhá chodba a pak podobná tichá chůze kolem bývalé strážnice Mrtvého oka. Jsem rád, že jsem nikde nepotkal Rizzeryla, možná bych mu těžko vysvětloval, co se událo mezi mnou a Izzatlab.

U dřevěných trosek obřích samostřílů se Glom přeci jen zastaví. Zvědavě nahlíží dál do dlouhého sálu.

"Tak tohle tu hlídalo... Dobře že je to roztřísknuté. Co myslíš, že je tam dál, pane Cilapi?"
"To nevím," pokrčím rameny, "ale už se nechci ničím dál zdržovat. Třeba později potkáme ty dobrodruhy, co vyřídili ty balisty, a oni nám to poví."
"Jek si myslel, že jsou tu na patře někde schované sudy s pivem!"
"Já pivo nepiji," pokrčím rameny podruhé a vyrazím dál, "Můj otec říkal, že i jeden sud piva může být docela nebezpečná věc. A teď si představ, Glom, že tam mohou být dokonce dva nebo tři!"

Glom se sice začne trochu šourat, jako by ji má slova nepřesvědčila, ale nakonec projdeme další dlouhou chodbou a pak konečně sestoupíme po dlouhých schodech vstříc dalšímu patru.

Cilapi a Glom sestupují do třetího patra Kobek.
Naposledy upravil(a) Cilapi Márameldon dne 9. 7. 2019, 21:35, celkem upraveno 1 x.
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 463
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Hadešadah »

Když poklepu palcátem do sudu, tak to vůbec nezní jako "ťuk, ťuk", ale spíš jako "žuch, mlask", než stihnu odskočit, na sudu se objeví zubatá tlama a připleskne se mi na stehno mimikův jazyk.

Nezaváhám a druhou nohou sud pořádně nakopnu, fakt vší silou. Škubne to se mnou, ztratím rovnováhu a fláknu sebou na zem. Sud se kousek odkutálí.

Odlepení: Sadah:2D6+1 → 8(4 +3 + 1)

Tak rychle, jak to jen truhla dovoluje se přetočím a začnu se hrabat na nohy. Seberu jedno z prken, které se tam válí. První útok jazykem vykryju prknem. Mimik mi ho vytrhne z rukou, jak se k němu přilepí. Rex zatím couvá ke dveřím. Vystartuju k nim, přece mě nepředběhnou takové bečky. Fakt bych chtěla vidět, jak se mimik ve formě sudu zbavuje prkna přilepeného na jazyku, ale na ohlížení není čas.

Navzdory nebezpečíSadah:2D6+1 → 8(4 +3 + 1) obratnost
chci vyběhnout ze dveří a Rex by je za mnou hned zabouchl.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hadešadah,

vyber si zda
* stihneš vyběhnout dřív než mimici zareagují, ale Rex dveře zabouchne dřív, než prolétne tvá světelná koule. Mimici jí neublíží, ale budete pak muset nějak vyřešit její vyzvednutí.
* Rex počká na kouli, ale do úzké chodbičky se za vámi protáhne jeden mimik
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 463
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Hadešadah »

Sotva prolítnu dveřma, tak se za mnou ozve hlasité prásknutí a náhle se setmí. Za dveřmi se ozývá šramot a rány.

"Myslíš, že si mimik umí otevřít sám dveře nebo jsou úplně blbí?"

"No, radši tu kliku chvíli drž nebo ji zapři kladivem. Pak tam nacpem sud."

Popojdu do místnosti se svítícími sudy. Modré světlo, kterými září, mne nijak neuklidňuje, jestli je to nějaká forma magické ochrany, tak budu brzo zničená o dost hůř, než po nejhorší kocovině.

Klepnu do nejbližšího sudu palcátem.

Jestli zní plně a jsem stále živá a v relativním bezpečí, tak hledám na sudu špunt nebo si vyrobím do něj dírku pomocí skoby a kladiva.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hadešadah,

klepnutí je tupé, jako by byl sud úplně plný. Záře na ránu nijak nereaguje, ale v bezprostřední blízkosti cítíš slabý chlad.

Když pyramidu obejdeš, najdeš několik sudů, které má špunty přístupné shora. Jeden opatrně otevřeš.

Ve chvíli, kdy to uděláš, se stanou dvě věci.

Záře kolem tohoto jednoho odšpuntovaného sudu zhasne. Ostatní ale dál stále svítí.

A z otvoru po špuntu zavoní slabá vůně dobrého piva.

Rex mezitím zapřel kladivem dveře, takže mimici, kteří se snaží je otevřít, nejsou zatím úspěšní.

Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 463
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Hadešadah »

Nechám truhlu dole a vylezu na vršek pivní pyramidy pro nejvyšší sud, nerada bych totiž odebíráním těch spodních způsobila, že tu skončím zavalená a rozmačkaná bečkami s pivem.

Hodím si sud na rameno a opatrně slezu i s ním dolů. Zajímalo by mě, jak je tu ukládali a odebírali ti prcci trpaslíci.

Donesu jej k Rexovi, vytáhnu špunt, ještě jednou očichám a pak naliju sobě i jemu do korbelu.

Sedneme si na zem a třísknem si korbely. "Tak na všechny ty poklady, co tu na nás čekají!"

Po očku i při pití stále sleduju kladivo, které brání tomu, aby nás při vychutnávání piva zalepili a roztrhali mimici.

"Tak si můžeš klíďopíďo vypít víc než půlku sudů, jak sis přál" podotknu poněkud jízlivě.

Když dopijeme, tak se podíváme na sebe a rezignovaně pokýveme hlavou. "Tak jdem na to, dokud jsme střízliví?" Sotva ale popojdeme ke dveřím, rány a škrábání na ně zesílí.

Mně se do toho tak nechce. "No možná bych dala ještě jedno. Co ty na to?"

Zase naliju. A pak ještě jednou.

"Ale až dopijeme tohle, tak fakt jdeme na ně. Nebo tu skončíme s otravou alkoholem .... počkat!"

Vyskočím a začnu se přehrabovat v truhle, mám tam kromě té jelení kýty ještě ty vykuchané kousky notiků. Kýty je pro mimiky škoda, ale ti notici jim budou chutnat. Potřu částečně vysušené maso jedem z muchomůrek.

Jedy: Sadah:2D6+1 → 8(5 +2 + 1) +1 MAG
LZ
Otrava má velmi nepříjemný projev a nemusí být jen tělesný - budou intenzivně blít


Když Rex pootevře dveře, rychle tam mrsknu otrávené maso a zase přibouchneme.

"Teď musíme chvíli počkat."

Rex nalívá.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hadešadah,

jako první se za dveřmi ozve hlasité mlaskání a rvavé zvuky, jako kdyby se o kusy notičího masa rvali přinejmenším tygři, ne-li něco většího.

Pak nastane ticho.

Jed nastoupí až za DLOUHO. Chceš-li počkat, než začnou silně blít, vyber si 1 z:
* Rozhodnete se zde, přímo u sudů TÁBOŘIT. No a protože to je NEBEZPEČNÉ MÍSTO, bude PJ na tahu - uslyšíte z varny šramot a hluk, jak se tam nasune nějaká potulná nestvůra.
* Rozhodnete se DLOUHO počkat bez TÁBOŘENÍ, ale protože si během té doby pořádně neodpočinete (ani se není co divit, když je tu tolik piva), tak na konci budete UNAVENÍ (-1INT - opilí).

Ať už tak, nebo tak, nakonec se zpoza dveří ozve hrozivé dávení, jak budou mimici obracet své žaludky naruby. Potom:
* Pouhé vyzvednutí světla zvládneš bez hodu.
* Kdybys jim chtěla u toho i víc ublížit, tak to bude ZÁKEŘNOST, nebo jiný vhodný tah.

Co uděláte?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 463
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Hadešadah »

Rex mne probudí, že už se mu chce strašně spát, ať jej vystřídám v hlídkování. Zamžourám do skoro tmy a uvědomím si, že jsem ve spánku musela skopnout nedopitý korbel a nohy mi teď leží v lepkavé louži, která se jen zvolna vsakuje do spár v podlaze.

"Jo, dobrý, už jsem vzbuzená. Jen moment, musím si odskočit, těch piv bylo příliš. Hned jsem zpět" Trochu nejistě se postavím na nohy.

Přemýšlím chvíli, kam jít. Je mi záhadou, že to tu v tom podzemí zas tak strašně nesmrdí na to, kolik sem leze dobrodruhů a kolik je tu obyvatel. Vyrazím loudavě k varně.

Když se vracím, tak přímo nadskočím leknutím, protože se ozvou naprosto příšerné zvracící zvuky.

"Hej, jsi v pohodě?" zeptáme se já a Rex vzájemně a polekaně. "Já jo, a ty?"

Když si vyjasníme, že ani jeden z nás nemá otravu alkoholem, ale jsou to mimikové, tak otevřeme na chvilinku dveře a necháme světelnou kouli prolítnout k nám.

Pak, zatímco Rex chrápe, dám ještě druhou šanci tomu léčivému lektvaru, co minule byl úplně k ničemu.

Léčení: Sadah:2D6+2 → 9(6 +1 + 2)
-vyléčeno TZ
-nejsem neprospala jsem celé táboření


Táboření: užrala jsem zase něco jídla, vyléčila LZ

Z varny se začne ozývat nějaký šramot. Vzbudím Rexe. Doplníme do vaků na vodu ještě rychle pivo, sbalíme saky paky a jdem to tam omrknout.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

.... varna ....

Hadešadah,

opatrně po kolejích vyšplháte zpět ke dveřím do varny a nahlédnete.

Varna
Varna

Místnost je stále prázdná, i když šramocení se z ní nepřestalo ozývat. Stočíš své slechy, abys zůžila úhel, ze kterého vnímáš zvuky a pomalu otáčíš hlavou, snadno se ti tak podaří identifikovat, že šramocení přichází z prostředního kotle u severní stěny.

Protože předchozí poklepání nevyvolalo žádnou reakci, buďto tvor spal opravdu tvrdým spánkem a probudilo ho až řádění mimiků, nebo se sem musel dostat až po vašem příchodu..

Zvuk je přesto podivný - nezní jako tlapkání nohou, plazení se nějakého červa či hada, nebo tlukot křídel. Je to spíš jako kdyby se něco velkého tu a tam otřelo o stěnu kotle a tu a tam do ní narazilo. Tvor se navíc pohybuje v horní části kotle.

Posvítíš na kotel. Dvířka na jeho boku nejsou úplně dovřená.

Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 463
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Hadešadah »

Stojím pár kroků od kotle a tvářím se zadumaně. Podle zvuku to nebude žádná malá potvůrka, co se tam ukrývá. Nemám ale vůbec žádný nápad, co by mohla být zač, když naráží do stropu, tak buď by měla umět lítat, křídla ale neslyším, a nebo musí být obří a vyplnit skoro celý kotel, ale pak by se tam zase nevešla dvířky.

Párkrát se zhoupnu dopředu a zase dozadu, jak se nemůžu rozhodnout, jestli jít pryč nebo to prozkoumat.

Nakonec poprosím Rexe, zda by nemohl s nožem v ruce čekat u dvířek, a kdyby se vynořil zase nějaký mimičí jazyk, tak jej ufiknout.

Pak se svítící koulí v ruce, zachytím jeden z hrotů palcátu o okraj dvířek a otevřu.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hadešadah,

první, co se odleskne ve světle tvé koule není jazyk, nýbrž oko, nebo spíš bělmo okna. Za ním několik dalších, menších. Pak koule osvítí kouli nemrtvého masa, v jejímž středu velké oko civí a z níž vyrůstají krátká chapadla se zbytkem očí.

Obrázek

V kotli spal, nebo v jeho případě spíš tak nějak posmrtně hybernoval nemrtvý zřící. Teď je probuzený a už o vás i ví.

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 463
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Hadešadah »

Tfujtajbl. Tady se ty různé potvory trousí jak švábi na pivo.

Jak jsem pomalounku otevírala ty dvířka, tak teď je naopak prudce celým tělem přirazím. Nestojím o to, aby na mě z toho kotle blbě čuměl nebo dokonce vylítl ven.

Navdory ohnilému zřícímu: Sadah:2D6+1 → 8(5 +2 + 1)
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hadešadah,

cenou za to, že ho tam přibouchneš je, že tě zahlédne a zapamatuje si tě. A jestli se jednou někdy dostane ven, půjde po tobě. A nemrtví zřící dokáží vycítít cíl svého poslání na neskutečně dlouhé vzdálenosti.

Pokud se rozhodneš, že tuhle cenu nejsi ochotná zaplatit, prostě vyklouzne a budeš si to s ním muset vyřídit teď a tady.

Jak to bude?
Postup Kobkami: Obrázek
Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti