[HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

[HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Tajemné komnaty
Obrázek

Mapa:
Obrázek

Frakce:
Obrázek

Full size obrázek patra:
http://markyparky.jecool.net/MadMage/RPGF/L02-BIG.jpg
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

... u schodů do prvního patra ....

Elricu,

úspěšně jsi našel průchod do druhého patra podzemí, získáváš druhou úroveň a můžeš si vzít jeden válečnický nebo lidský tah.


Elricu,

scházíš po schodech a u paty schodiště vidíš stát postavu v potrhané mnišské kutně, s lebkou rozbitou takovým způsobem, že by měl být dávno mrtvý. O kousek dál v chodbě proti nemrtvému stojí goblin, který nese velký měch s vodou. Zjevně se mrtvého obává.

U schodů do prvního patra
U schodů do prvního patra

"Uhni mrtvolo," vyzývá nemrtvého opatrně goblin, aby mohl s měchem projít.
"Ty nejsi cíl mé pomsty," odpoví mu nemrtvý. "A já zde čekám na toho, kdo mi s pomstou pomůže. Takže se odsud nehnu."

Jak tvé světlo osvítí schodiště, oba se na tebe obrátí.

"Hej, pane dobrodruh. Nesu vodu vaší drbhajzlíci. A tahle mrtvola mě nechce pustit."
"Ah, další dobrodruh," otočí se na tebe mstitel, " tvůj přítel Sichart - doufám, že snad cestujete ve stejné družině - mi před chvílí pomohl z jámy, do které mne hodili mí vrazi. Vydal se ale jinam, tak tu na něj čekám. Napadá mne ale, že bys mi s mou pomstou mohl pomoci i ty, co ty na to? Cítím, že někde na tomto patře dojde naplnění pomsta, která mne vrátila k neživotu ...."
"Pane dobrodruh, nemůžete si ho vzít s sebou někam dál? Třeba tady do odbočky, k Jekovu svobodnému klanu. Já bych se pak protáhl a vrátil s tou vodou..."

Elricu,

co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Elric
Příspěvky: 826
Registrován: 13. 2. 2019, 23:48

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Elric »

Podezřívavě si nemrtvého prohlédnu od hlavy až k patě a přimhouřím oči. Nemrtví bývají...zrádní. Jejich samotá existence je urážkou Řádu a koloběhu života a smrti. Nebo tak o nich alespon vyprávěla matka a kněží. Sám jsem se s žádným zatím nesetkal. Tenhle vypadá příčetně a rozumně, ale nemůže se i tak snadno změnit v krvelačnou zombii? Co je mrtvé, by mělo zůstat mrtvé. Ale revenantova potřeba pomsty je silnější...

"Nevím nic o okolnostech Tvé smrti, pane.", začnu opatrně, "Ani o tvých vrazích, jak Ty říkáš a už vůbec ne o opráněnosti Tvé pomsty. Bylo by ode mně pošetilé a zaslepené ihned souhlasit s tím, že Ti pomohu. Možná, pokud bys mi řekl víc o tom, co se stalo a přesvědčil mě, že je tvůj cíl spravedlivý a že sám nemáš v úmyslu nic nečestného a hanebného..."

ODHAD OSOBY: EIric:2D6+ → 11(5 +6 + 0)#CHA
- Mluví postava pravdu? - vyslechnu si jeho příběh a pokusím se rozpoznat kdy mlží nebo si přikrášluje vyprávění
- Jaké jsou úmysly postavy? - kromě samozřejmého - pomstít se - sleduje ještě jiný cíl nebo co má v úmyslu udělat POTOM
- Co by přimělo postavu k tomu, aby udělala (doplň sám)? - co by ho přimělo vzdát se pomsty a dojít klidu?
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Elricu,

nemrtvý ti řekne své jméno - Halet - a odvypráví ti příběh Správňáků z Kudlákova. Zmíní druha ztraceného v gryčích tunelech i všechny okolnosti své vraždy, včetně toho, že ho zabila druhá kněžka družiny jménem Midna a že to bylo kvůli neshodám při dělení majetku ztraceného druha. Přizná i, že si nárokoval větší podíl a tím nejspíš Midnu popudil.

Příběh vypráví velmi věcně, oproštěn od jakýchkoliv emocí a sice ze svého úhlu pohledu, ale nic nezamlčuje nebo nemlží.

Když směřuješ řeč na otázky toho, co bude dělat po své pomstě, vůbec nerozumí tomu, na co se ptáš. Pomsta je jediným účelem jeho přítomnosti na tomto světě a o ničem, co by přišlo po ní, není schopen uvažovat.

Ohledně toho, co přijde po pomstě, nemá žádný plán a neumí o tom přemýšlet. Pomstou pro něj vše skončí. Zda se rozpadne v prach, pokojně zemře či promění v bezcílně toulající se zombii neví v tuhle chvíli ani on, ale určitě v tom nebude nic účelného.

Během celého rozhovoru je patrné zejména to, že jej trápí nepotrestaná nespravedlnost. Možná by se dokázal upokojit bez završení pomsty, kdyby viděl, že je spravedlnosti učiněno jiným způsobem za dost.

Vzdá se pomsty a dojde klidu, pokud bude Midna spravedlivě potrestána.

Co budeš dělat dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Elric
Příspěvky: 826
Registrován: 13. 2. 2019, 23:48

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Elric »

Vyslechnu si jeho příběh a pozorně přitom sleduji každý jeho pohyb. Goblin který nervozně postává s měchem vody o kus dál prozatím zcela ignoruji. Když Halet domluví, pokývu hlavou.

"Dobrá, pokud přijdu na způsob, jak učinit spravedlnosti za dost, pokusím se ti pomoci. Ale to neznamená, že se na Správňáky okamžitě vrhnu s mečem v ruce a bezhlavě zaútočím. Na druhou stranu, nebudu ti překážet ve tvé pomstě, pokud nebudeš déle čekat, ať už se jí pokusíš završit jakkoliv.", uzavřu rozhovor s nemrtvým a pokusím se vyrazit dál.

Pokud mi uhne z cesty nebo mě nechá projít kolem, rád bych vyrazil dál až a konec chodby a vydal se na západ.
Co bude s goblinem a jestli najde odvahu projít přes Halata je mi jedno.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Elricu,

nemrtvý mstitel tě nechá projít a projdeš i kolem goblina. Zatočíš za roh a tam se otevírá místnost. Je celkem prázdná, jen uprostřed ní stojí pumpa s kašnou.

Pumpa
Pumpa

Můžeš pokračovat na západ, nebo na jih, kde se cesta větví.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Elric
Příspěvky: 826
Registrován: 13. 2. 2019, 23:48

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Elric »

Kašna? Zajímavé. Že bych si nabral trochu vody? Ale ne, dokud mám dost zásob, není potřeba riskovat pití z neznámého zdroje. Ale mohl bych se přesvědčit, jestli pumpa vůbec funguje a pokud ano, jestli pumpuje vodu. Ten goblin nesl měch s vodou pro Brandy, takže ho pravděpodobně načerpal tady? Jen si to zběžně prohlédnu a podívám se, jestli z pumpy teče na první dobrou voda a nebo něco jiného, ale pokud ano, dál pumpu zkoumat nemíním a vydám se chodbou přímo dál na západ.

PJ, vypadá to, že pumpu goblin nedávno použil? Je zacákaná vodou? A když zkusím zapumpovat teče opravdu voda?
Pokud ano, nebudu se tam dál zdržovat a vyrazím dál - rovnou na západ.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

... u pumpy ...

Elricu,

v kašně je ještě trocha vody a je celá mokrá, jak goblin nabíral do vaku. Když zkusíš párkrát zapumpovat, voda teče. Tedy, snad je to voda - je to průzračné a bez zápachu.

Popojdeš do západní chodby, ke dveřím, které jsou hned za rohem. Když za ně zkusíš jemně vzít, ani se nehnou. Jako by je z druhé strany něco blokovalo.

U Pumpy
U Pumpy

Elricu,

určitě můžeš zkusit dveře PŘEKONAT SILOU. Nebo zkusíš něco jiného? Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Elric
Příspěvky: 826
Registrován: 13. 2. 2019, 23:48

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Elric »

Zamčeno? Nebo možná spíše zabarikádováno? Zkusím na dveře zaklepat a pokud se nic neozve, tak zabušit. Buď tam někdo žije a já se dozvím kdo, nebo co a podle toho se rozhodnu dál a nebo je za těmi dveřmi něco zajímavého a nehlídaného. Nejzajímavější věci bývají většinou za zavřenými dveřmi a neválí se jen tak každému na očích.

Nic se neozývá, nikde nikdo. Pokrčím rameny, odstoupím od dveří a zkusím je vykopnout.

PŘEKONÁNÍ SILOU: EIric:2D6+2 → 9(6 +1 + 2)#SIL
- Zvládl jsi to rychle
- Věc se u toho viditelně poškodila
- Děláš u toho rámus
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Halasterova loutková laboratoř

Elricu,

pořádně kopneš do dveří. Ty se ulomí v pantech, vyvrátí a dopadnou se strašlivým rachotem na nějakou hromadu naskládaného haraburdí, která se následně s ještě větším rachotem sesune. Vzniklým otvorem vidíš místnost, která bývala zařízená jako alchymistická laboratoř.

Stěny, police a skříně podél východní a západní stěny už se bohužel dávno zřítily a také různé pomocné židle a stolky jsou naházeny na hromady u obou zdí, takže efektivně blokovaly vstup do místnosti z obou stran.

Nevypadá to ale jako barikáda, spíš jako by někdo všechny ty věci jen odsunul stranou, aby měl víc prostoru. na své experimenty.

Ten někdo je veliká loutka Halastera Černopláště, sestavená ze dřeva, plátna a kovových obručí.

Obrázek

Uprostřed místnosti je nazelenalý kamenný stůl, kolem kterého loutka chodí a provádí tam nějaký sofistikovaný experiment. Jenže jak jsi vtrhnul s rachotem dovnitř, najednou se zvedne, podívá se na tebe tak přísně, jak jen to tvář loutky bez jakýchkoliv emocí dokáže, a pronese hlubokým hlasem: "Strašlivá a bolestivá magická smrt! Ohnivé koule a řetězové blesky! Zmizni!"

Na malý moment se omlčí ....

Halasterova loutková laboratoř
Halasterova loutková laboratoř

... a pak se skloní opět ke svému experimentu.


Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Elric
Příspěvky: 826
Registrován: 13. 2. 2019, 23:48

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Elric »

"Ehm, pardon?", překvapeně klopýtnu zpět v očekávání přívalu magického ohně a blesků. Ale ono nic, ta bytost...dá-li se to tak nazvat...se začne chovat jakoby nic. Počkat. Takhle by tvor s vlastní vůlí a rozumem nereagoval. Zareagoval by na klepání a i kdyby ho nepostřehl, reagoval by na mou přítomnost jinak, než takto zkratkovitě a jednoduše. A pokud nemá vlastní vůli a rozum, pak by snad ani neměl mít schopnost doopravdy kouzlit. Možná je to výtvor, co imituje Halastera?

"Jako kdybych tady nebyl! Vůbec si mě nevšímej. Nebudu tě rušit!", zavolám polohlasně, ale přitom opatrně vstoupím do místnosti a začnu si jí lépe prohlížet.

Držím se u stěn a snažím se bytosti opravdu nepřekážet v tom, co dělá...co vlastně dělá? Dokážu to vůbec pochopit? Rád bych také opatrně odklidil harampádí z dalších dveří a natahal ho rovnoměrně podél stěn, aby bytosti nepřekáželo, ale já mohl projít dál...

ODHAD SITUACE:Elric:2D6+ → 11(5 +6 + 0)#INT
- je tady něco zajímavého nebo cenného?
- co není takové, jaké se zdá být?
- je loutka nějak nebezpečná?
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Elricu,

loutka vypadá naprosto neškodně, jediné, čeho sis všiml, je, že uvnitř děravé konstrukce z plátna a dřeva je v místě, kde mají lidé srdce, malý skleněný flakón s jakousi tekutinou. Kdo ví, co by se mohlo stát, kdyby ten se rozbil.

Loutka není nebezpečná, dokud není zničena nebo silně poškozena.

Když se podíváš, zjistíš, že přestože loutka dělá pohyby zkušené a zaujatě, ve skutečnosti míchá jen písek, čistou vodu, "ohřívá" svůj produkt nad vyhaslým kahanem nebo dokonce "přelévá" prázdno z jedné kádinky do druhé.

Loutka nejspíš provádí nějaký experiment či něco vyrábí, ale dělá to naprázdno.

Při odklízení haraburdí si všimneš, že je v něm zahrabaná i malá truhlička v ní nějaké magické substance.

V místnosti jsou zpracované magické suroviny pro alchymistu v hodnotě 3 MAGů.

Protože jsi při odklízení loutku nijak nerušil, už ti nevěnuje pozornost a tak se ti podařilo odklidit a uvolnit dveře vedoucí na sever.

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Elric
Příspěvky: 826
Registrován: 13. 2. 2019, 23:48

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Elric »

..... laboratoř halasterovy loutky ...


Nahlédnu do truhličky a nakrčím nos - je plná divných věci jako ježčí oči, krůtí brka a kdovíco. Potom nějaké barevné lahvičky a flakónky. Ne, tohle opravdu není můj obor, takže ty věci pro mě užitečné nejsou. Cenné možná tak, kdybych je mohl zpeněžit, ale moc se mi nelíbí představa tahat s sebou potenciálně nebezpečné a nestabilní magické substance. Bude cennější v rukou někoho, kdo si s tím bude vědět rady. Možná Hiro?
Budu předpokládat, že mí dobří druzi se snad brzy také dostanou sem, na druhé podlaží a že schody sem vedou zřejmě jen jedny, takže truhličku vezmu a prozatím jí odnesu do místnosti s pumpou. Pokud toho najdu zajímavého víc, nebo bych se plánoval vracet ke schodům do prvního patra, vyzvednu si jí tady a vezmu s sebou. Ale to se uvidí.
Opět opatrně obejdu loutku a hodlám se vydat dál dveřmi, které jsem si odklidil.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Elriku,

za dveřmi pokračuje chodba zatáčkou na východ a ústí z ní malá odbočka s dalšími dveřmi na sever. Chodba sama se stáčí opět k severu a rozdvojuje se.

Chodby za laboratoří Halasterovy loutky
Chodby za laboratoří Halasterovy loutky

Z nejvýchodnější odbočky se k tobě line ponurá a temná melodie, hraná na čembalo.


Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Elric
Příspěvky: 826
Registrován: 13. 2. 2019, 23:48

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Elric »

Z té makabrózní hudby mi naskakuje husí kůže a asi by to stálo za prozkoumání. Nechci si ale nechávat přímo v zádech neprozkoumané dveře. Zastavím se u nich a chvilku naslouchám, zda něco uslyším z druhé strany. Pokud neuslyším nic, zkusím vzít opatrně za kliku a zjistit, jestli jsou odemčené. A teprve jestli budou odemčené, podívám se, co je za nimi. Jestli ne, zamčené dveře v zádech mi tolik nevadí a půjdu dál, prozkoumat zdroj tajemné hudby...
Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti