[HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

S vážným výrazem přikývnu.

Protože mě Saaga vystřídala u jižních dveří, vydám se několik kroků do severní chodby. Kývnutím ujistím Saagu, že ji vidím a kryji druhou stranu.

Goblini sice křičeli něco o tom, že krysáci vedou tlamáče k loutce, což mi připadá logičtější než riskovat jeho vábení těsně kolem tržiště, jenže se taky mohli plést a hlavně chaotický tlamáč si může vybrat kterýkoli směr. Proto raději naslouchám, neblíží-li se někdo chodbou z východní strany směrem od tržiště. Na Saagu přitom vidím, takže se můžeme dorozumět posunky.

Cilapi:2D6+2-1 → 8(4 +3 + 2 - 1)#INT(Odhad situace-1Stále hrozba Proměněných učňů)
trefa: Kde se opravdu nachází/kudy zmizelo hledané?
Naposledy upravil(a) Cilapi Márameldon dne 25. 1. 2020, 15:17, celkem upraveno 1 x.
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Cilapi, Saago,

z místnosti s loutkou se ozývá lomezení a rachot, přerušované výkřiky a soustavným blekotáním.

"Jen pojď, tlamáčku, jen pojď, už je to jen kousek..." slyšíte jednoho ze Zhentů.
"&*&$#@)^*$#@&*%!@*$%^@#"
""Pečené maso a škvarky! Pekelné plameny a strašlivý žár! Zmizni!" vykřikne loutka.
"&*&$#@)^*$#@&*%!@*$%^@#"
"Ne, nežer to, vždyť to není živá věc! Nemá to ani rozum! Za mnou, pojď, na mě si víc pochutnáš..."
"&*&$#@)^*$#@&*%!@*$%^@#"

Tlamáč je momentálně v místnosti s loutkou, nejspíš se jí snaží pohltit. Zhent, který funguje jako návnada, je na hromadě harampádí u severních dveří a láká tlamáče k dalšímu postupu a pryč od loutky - je k vám zády a netuší o vás.

Co uděláte?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

Saaga mě posunkem přivolá ke dveřím do místnosti s loutkou. Takže nakonec se goblini nepletli...

Chvíli poslouchám a díky zvukům i podivnému blekotání si udělám dobrou představu o tom, kde přesně se v místnosti tlamáč nachází. Jenže mumlání a brebentění jeho mnoha tlam mne zároveň i mate. Zmocňuje se mě závrať. Vše se zhorší, když opatrně pootevřu dveře, abych mohl do místnosti nahlédnout.

Cilapi:2D6+2 → 9(4 +3 + 2)#INT(Navzdory Blekotání)
7-9: Blekotání mě zmate, ale ne úplně. Vybírám, si:
* že, zůstanu zmateně stát na místě

Bohyně, co to je? V místnosti se převaluje jakási nestvůrná hmota s množstvím zubatých tlam a odporných výrustku s očima. S očima! Zblednu a udělá se mi nevolno. Navíc mám pocit, že blekotání se ozývá i za mnou. A povídá různé věci. Věci, kterým nerozumím, ale přesto se je má mysl pokouší rozplést. Zůstanu zmateně stát.

Naštěstí jsem nezapomněl, že chci překazit zhentarimským jejich plán. A když spatřím krysodlaka na hromadě harampádí, má vílí část se zatetelí radostí. Navíc stojí zády k nám a protože má kvůli tlamáčovi zacpané uši, vůbec o nás neví.

Soustředím se a povolám k sobě síly, které se ve mně probudily ve hvozdu. Má vílí krev, která se v mém věku začíná stále více probouzet, s sebou naštěstí nese krom sklonů k rozpustilostem a žertíkům také talent na magii. A nyní je na čase použít obojí.

Cilapi:2D6+1+1 → 10(2 +6 + 1 + 1)#1MAG(Mimosmyslová schopnost + Odhad situace)
Dosah HOD.
Volím zrychlené seslání na okamžik.
Efekt: Telekineze.


Přivřu oči, napnu mysl a ukážu na velký kus dřeva v hromadě haraburdí, na níž stojí krysodlak. Trhnu rukou k sobě a pak prudce dopředu. Vše načasuji na moment, kdy se stále blekotající tlamáč konečně pohne ke krysodlakovi. Tomu ujede hromada pod nohama a skutálí se přímo mezi nestůrné tlamy.

Záměr: Dostat krysáka do ohrožení (vzhledem k jeho lykantropii alespoň domnělého) a značného nepohodlí.

PJ? Případně Saaga?
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 354
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Saaga »

Cilapi otevře dveře do vedlejší místnosti. Nezřetelné hlasy zesílí. Nejsou zřetelnější, jen hlasitější. A jsou... nepopsatelné.

Blekotání: Hiro:2D6+1 → 4(2 +1 + 1)#INT
- Blekotání tě zmate, úplně. PJ vybere z 7-9.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Saago,

ta směsice zvuků je nesnesitelná a přinutí tě couvat, dokud zády nenarazíš do goblinky. "Teda, že jsem zbabělá já, to vo sobě vím. Ale vod vás bych to nečekala, paninko..." okomentuje tvůj nucený ústup Glom.

Cilapi,

zmatený tolika hlasy, zapomeneš se hýbat a zůstaneš stát ke dveřím. Soustředíš se na jediné - kterak postrčit lykantropa a nevnímáš blížící se chapadla. Pak ale Zhent zakopne o podstrčený kacek a přepadne dopředu do vlnícího se zmatku.

Jeho kletba se ztratí v tom množství podivných zvuků a pak ho chapadla začnou obalova a namotávat k hrůzným tlamám, které přesměrují svou pozornost od nebohé loutky ke krysodlakovi.

V laboratoři loutky
V laboratoři loutky

Nemagické hryzance ale nedokáží Zhenta zranit. Ten se rozhodne změnit podobu v krysu, aby mohl tlamáče začít hryzat. Zatím je zcela zaměstnaný zápolením s chapadly a má vosk v uších, takže si stále neuvědomil tvou přítomnosti.

Krysodlak se ale v boji s tlamáčem bude svíjet a vrtět - a při tom už se v nějaký okamžik určitě do dveří podívá.

Cilapi - ty jsi přimražen ve dveřích, sám se od té zmatečné podívané nedokážeš odtrhnout. Může tě ale odtamtud dostat Glom či možná Saaga.
Saago - tebe chaotické zvuky přímo odpuzují. Nedokážeš se ke dveřím přiblížit - můžeš ale zkusit něco na dálku, máš-li vhodné prostředky.

Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

Fascinovaně hledím na zmítající se chaos a naslouchám přelévajícím se hlasům, skřekům i mlaskání. Nedokážu se odtrhnout, nedokážu udělat jediný krok zpět. A vlastně ani nechci.

Pomalu, skoro obřadně vyjmu z pouzdra po straně batohu svůj luk. Cítím, jak pulzuje magickou energií, kterou se nabil v předešlém patře. Tuším, že budu mít jediný výstřel, než kouzelná síla vyprchá. Tak ať stojí za to.

Očima vyhledám středobod z nějž vyrůstá šílenství tlam. Hmota je nestálá, zdá se jakoby se přelévala. Tak prostě zamířím tam, kde jsou tlamy i výrůstky s očima nejhustší a vypustím šíp...

Cilapi:2D6+2 → 8(2 +4 + 2)#Zákeřnost(Dlouhý luk)
Dosáhl jsem plného úspěchu, ale můj útok byl opatrný a slabší o -1ZÁSAH.


Cilapi > Tlamáč: SZ4(posílení výbavy) - 1Z(volba) - nic (žádná zboj) => 3 Zranění => KO

Musím dát pozor, abych nezasáhl obří krysu, ve kterou se zhentarim proměnil. I tak si můj šíp najde cíl, narazí do uzlu výrůstků a masy tlam a ... pokračuje nezpomaleně dál. V měkkém těle po sobě zanechal široký otvor, skrze který na chvíli zahlédnu krvácející útroby. Pak se celá masa tlamáče zhroutí jako propíchnutý rybí měch. Stále sebou však cuká.

Krysodlak se osvobodí z náhle ochablých tlam. Překvapeně se otočí. Nasadím výraz, o němž doufám, že vypadá sveřepě, a vypustím další šíp. Krysák se instinktivně přikrčí, ale šíp se zabodne do masy tlamáče kus od něj. Krysodlak vztekle zaprská a začne na sebe brát lidskou podobu. Vypálím ještě jeden šíp a krvácející tlamáč sebou přestane házet úplně.

"Hej! Co si myslíš, že děláš!" utrhne se na mě zhentarim, a drápu podobným nehtem si vyškrabává vosk z uší.

"Zachraňuji tě," pokrčím rameny a se širokým úsměvem bodře dodám, "Máš štěstí, že jdu zrovna kolem!"
Krysodlak se naježí.
"Byl jsem zjistit, jestli nenajdu ten skrytý portál, o němž se přede mnou dříve zmínil jeden goblin. A pak slyším hluk, blekotání, výkřik... Říkám si: 'Snad není někdo z našich drahých zhentarimských spojenců v nebezpečí.' Vtrhnu sem... a taky že je! Máš štěstí, že střílím rychle a přesně. Dlužíš mi jeden magií nabitý výstřel, mimochodem. Jo a jinak nemáš zač."

Zhentarim na mě vyjeveně civí a na moment zapomene, že je v lidské podobě, a začne hněvivě prskat. Zatím však nenachází slov.

Přejdu k loutce, šlapaje při tom po odporných výrůstcích tlamáčova těla.

"A co jsi to tu vlastně vyváděl?" předvedu pohled plný údivu a upřímné zvědavosti, "Doufám, že jsi nepoškodil tu loutku! Pro nás dobrodruhy má totiž velikou cenu a její zničení by se dalo považovat za porušení podmínek, které jsem s Rizzerilem osobně dohodl. Umí totiž míchat léčivé lektvary. Sleduj."

Vytáhnu lovecký nůž a říznu slabě do dlaně. Zraněnou dlaň pak ukážu loutce.

"Řezná zranění! Krvácející rány! Zmizněte!" zahlaholím a zadoufám, že loutka použije čerstvou mrtvolu tlamáče a připraví něco užitečného.

PJ?
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Cilapi,

loutka opravdu začne zpracovávat tělo tlamáče, ale její výkřik tě poněkud znejistí.

"Magická žihadla a smrtící hroty! Řešeta a hluboké průstřely! Zmizněte!"

Cilapi,

léčivé lektvary, které umí loutka vyrobit, slouží pouze k odstraňování efektů kouzel, či zranění způsobených kouzlem - a navíc posledním kouzlem, se kterým se v nějaké formě setkala.

Tzn. v tuhle chvíli ti vyrábí 3-MAGový lektvar na odstranění bodných zranění způsobených magickou zbraní, protože jsi trefil tlamáče magicky posílenými šípy. Řeznou ránu na ruce ignoruje.


Krysák, který se pomalu vzpamatovává z úleku a vymotává se z mrtvých chapadel, si odplivne mezi ně: "Tak to ti teda pěkně děkuju za takovouhle záchranu. Myslíš, že by mi ta potvora něco udělala? Jsem lykantrop, chápeš? LY-KAN-TROP! Teď abych se vrátil do tunelů a šel lákat jinýho tlamáče."

Pak se zamyslí: "I když nejdřív to tu trochu poklidím, abych zase neuklouz ..."

Podívá se i na tvou ruku, ze které odkápla malá krůpěj krve. "No, nevím jak ty, ale já mám pocit, že máš tu loutku rozbitou. Tohle škrábnutí nevypadá jako řešeto, takže kdoví, co ti vlastně míchá ..."

Saago,

tlamy zmlkly a tys přestala cítít odpor k postupu vpřed. Jen goblinka se na tebe dívá s opovržením.

Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

Rozpačitě si podrbu svoji blonďatou kštici: "Lykantrop? A-ha, vlastně! Jenže nebyl čas přemýšlet, kdo je kdo... a ty tlamáčovy tlamy nevypadají úplně přirozeně, co já vím, jestli by ti ublížily... Teda teď už to samozřejmě vím, ha ha.
Co ale kdyby tě dokázal třeba nějak spolknout, jako pohltit, víš? Docela nepříjemná smrt... Navíc jak o tom tak uvažuji, ono prát se s takovou nestvůrou v bývalé alchymistické laboratoři... a u magického konstruktu... nikdy nevíš, kdy to bouchne. A oheň zraňuje i lykantropy, nebo ne?"

Pokusím se na něj vrhnout nevinný a mírně přihlouplý pohled. V podstatě stačí natočit hlavu mírně na stranu a výrazně zahýbat řasami. Trochu zalituji, že u toho na sobě nemám ženské šaty, vím, že by mi to šlo o něco líp.

Krysák si mne změří poněkud podezřívavým pohledem, ale když se naše pohledy setkají, přeskočí jiskra.

Cilapi:2D6+1 → 10(5 +4 + 1)#1MAG (Uhrančivý pohled)
Pokud se můžu podívat zvířeti nebo člověku podobné bytosti (i fantastickým) zblízka do očí, můžu jim vnuknout příkaz, který jsou schopni splnit
10+: Držím 3!
Dokud držím, bude se ke mně chovat jako k příteli.
Je na něm, zda příkaz splní nebo ne.
Držení můžu vyměnit za to, že způsobím psychické LZ.


"Jestli ti mohu radit, příteli," zazní můj náhle hluboký a podmanivý hlas podbarvený tichým cinkáním zvonečků, "Dej si s tím druhým pokusem pořádně na čas. Nespěchej, všechno ukliď, pořádně připrav a promysli a naplánuj a hlavně - dobře si na to odpočiň!"

PJ, případně Saaga.
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Cilapi,

krysák, zmožený bojem s chapadly a ovlivněný tvou magií přikývne. "Odpočinout si? Dobrý nápad, udělám to ..."

Krysáci si s dalším pokusem o spojení s Rizzerilem dají na čas. S ohledem na to, že jejich vliv bez šéfa slábne, zatímco díky Saaze obraz Azrokovy Legie získal na atraktivitě, Jek přikloní k tomu spojit se úžeji s Legií.

Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 354
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Saaga »

Přes vlhké oči pořádně nevidím, v uších mi hučí, ruce s kuší se třesou. Pohltilo mne Limbo. Tisíce hlasů spojené v jeden roztrhaly mou mysl na malé kousíčky. Opět plavu v nekonečném moři chaosu. Jsem zmatená, nejednotná. Neznám nic, nerozumím tomu, co se děje. Marně hledám pevný bod. Pro lid Githzerai jsou horší věci, než definitivní smrt. Tohle blekotání je tomu velmi, velmi blízko.


Soustředím se sotva na to, abych malou goblinku nerozpůlila mečem. Její komentář je zbytečný, poznámky irelevantní. Ať se chová jako ostatní, nebo drží pusu. Hlasy postupně utichají, bolest se vytrácí. Přetrvává jen goblinčino nesouhlasné mručení. Posadím se na zem, kuši odhodím vedle sebe. Přejedu si rukama tvář a vlasy. Snažím se nahmatat sama sebe, přesvědčit se, že jsem to skutečně já, sama a jednotná.

Rozhlédnu se do chodby. Vedle slyším elfa hovořit s někým cizím, ovšem srozumitelným. Hlas okamžitě poznám, je to krysa. Vyskočím ze země, hodím kuši na rameno a rukávem utřu oči.

Do vedlejší místnosti jen nahlédnu, udělám hned krok zpátky a opřu se o chladnou zeď. Zhluboka dýchám. Nevěděla jsem, že Limbo proniká do této sféry s takovou intenzitou.

"Věz, že zde je vše v pořádku," promluvím skrz otevřené dveře k elfovi. "Je tu bezpečno. Můžeme odejít... prosím," zašeptám.

"Viděla jsem tě a vím, že znáš mnohé o tomto místě; Lykantropy, Zentharimské, tlamáče, drawouky, portál, Rizzerila, Elrica, Pokroucené jeskyně,... Chci také znát. Cestuji dolů, hluboko. Chci jít s tebou."

Cilapi?
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

Po Saažině komentáři mi zrudnou uši. Připomene mi to uznání, kterého se mi dostalo v Zívající jámě, a je to velice příjemný pocit.

"Děkuji, že jsi mi kryla záda," usměji se na ni, "Jeden nikdy neví, kdy mu na ně skočí nějaká krysa."
"Ta zrovna," ušklíbne se Glom.
Ostře se na ni podívám, ale goblinka jen mávne prackou. Ovšem pohled, který po straně vrhne na Saagu, není zrovna lichotivý.

Pokrčím rameny. Glom, jak už nějakou dobu pozoruji, nemá příliš v lásce žádnou z mých dobrodružných společnic. Tedy Hadešadah si myslím na chvíli oblíbila, ale mám za to, že začala žárlit na její kulinářské umění. Což je vlastně docela legrační, uvážíme-li že pro obě zmíněné tento pojem v podstatě znamená předložit prakticky cokoli, co je v alespoň trochu v poživatelném stavu...

Vytrhnu se z úvah a pohlédnu na Saagu, která trpělivě čeká na moji odpověď.

"Bude mi ctí," řeknu s mírnou úklonou, "Mířím teď k Legii o patro níže, musím spravit Azroka o tom, co Zhentarimští chystají. A pak stále níž, dokud nedoženu své přátele. Budou se ti-" Uvědomím si, že u někoho, jako je Saaga, je hloupé předvídat obvyklé reakce či používat fráze. "Je dobré je znát," dokončím.

Vyrazíme. Cestou vyzvednu Žrůta a stručně ho představím Saaze, jako elfí magií rozpohybovaný objekt. Projdeme tržištěm Svobodného klanu, kde na mne Jek vrhne zkroušený pohled. Povzbudivě se na něj usměji, ale dál se do jeho záležitostí nemíchám. Dohodu, z níž, pravda, těžím i já, uzavíral pán Elric a já mám teď plnou hlavu Legie.
Podotknu jen, že má-li Saaga nějaké drobnější mince, mohla by si zde na očarovaném kotouči nabrousit zbraň. Já to neudělám, neb na můj meč stále působí magie sloupů.

Vydáme se dlouhou chodbou kolem měděných dolů a projdeme nerušeně kolem hlídky Mrtvého oka. Předpokládám, že uvnitř je hlídka Zhentarimských, ale ani my ani oni nestojí o setkání.

Projdeme dál, až zabočíme do dlouhé chodby, která za dvěma zákruty přechází ve schodiště dolů. Hned na začátku se však zarazím.

Požádám Saagu, zda by mohla chvíli hlídat, protože si potřebuji něco vyzvednout a byl bych rád, aby mne nikdo neviděl se s tím vracet. Pak nechám Glom na její vlastní žádost hlídat Saagu. Odložím si tu i batoh, stejně jako Žrůta.

Nakonec se vydám dlouhou chodbou na jejímž konci stále planou dva mihotavé body. V duchu si opakuji vše, o čem mě zpravila Hadešadah.
Nepít z trpasličích píp, je tam louh.
Neotvírat dvířka ve varně, je tam nestvůra.
V dlouhé chodbě pozor na propadlo.
Jít do severních tajných dveří - v jižních jsou mimici.

Když tak o tom cestou přemýšlím, nabývám pocitu, že většina věcí v Kobkách šíleného mága se vás má pokusit zabít. A to někdy včetně samotných místností...

Dá to práci - a jedno zaříkání proti kýle - ale nakonec se dokážu vrátit s celým sudem piva! Hadešadah sice říkala, že k hostině postačí měch, ale to bylo jistě jen proto, že se bála, abych se nestrhal... Možná že ona má svaly, ale já mám čáry!

Když mi Saaga zasignalizuje, že vzduch je čistý, dojdu až k ní a Glom a s úlevou předám sud Žrůtovi. Dřevo naštípnuté bleskem zaprotestuje, ale Žrůta jsem schválně nechal narůst do síly, takže by si jeho větve měly se sudem poradit. Jeho již tam pomalá rychlost sice ještě klesne, ale nic nás nehoní a já doufám, že to tak i zůstane.

Pokusím se znaky na sudu trochu zamaskovat hlínou, aby nebyl tak nápadný, ale nechci poškodit pečeť, takže při pohledu z blízka stále slabounce namodrale září.

Více toho ale nevymyslím, takže se rozvážně - a za Žrůtova skřípání - vydáme k Řece Sargauth.

Cilapi:2D6+1 → 11(4 +6 + 1)#Cestovatelský tah
10+: Podcenil jsi vývoj událostí po vašem průchodu a něco tě zaskočilo. Vyber si patro, na kterém se to stalo a PJ je na tahu.

Míříme k Azrokově Legii, tudíž volím třetí patro.

PJ? Případně Saaga o proběhlých událostech.
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

.... po dlouhém čase zpět v Tajemných komnatách ....
Cilapi, příslušník městské stráže a Glom přišli z Magjádra.

"...dáš-li se popsanou cestou, věřím, že se bezpečně dostaneš až do Zívající jámy," uzavřu, "Durnan bude chtít možná zaplatit. Můžeš mu dát do zástavy můj meč."
"Myslím si, že od příslušníka městské hlídky nebude chtít platit," odpoví Jen, "Je to sice trpaslík, ale já nejsem dobrodruh. A je dobré být s muži zákona za dobře."
"No, vodznak bych na jen radši tahala, až budeš hore," zašklebí se Glom.
"I tak u něj můj meč prosím nechej. Mám teď lepší elfskou zbraň, ale novicovský meč bych i tak měl vrátit svému řádu," dodám, "Pokud přežiji, vyzvednu si ho tam."
"Dobrá," přikývne Jen, "A... děkuji ti. Dostat mě až sem od tebe bylo šlechetné. Stejně jako vydat se zpět pro ostatní hlubiňany. Pokusím se zatím vypátrat jejich rodiny. A až se vrátíš - a já věřím, že se vrátíš - uvítáme tě se slávou, jaká patří hrdinům."
"Dělám jen to, co si myslím, že je správné," zrůžoví mi uši.
"Pak děláš čest své Bohyni i svému rodu."
"Hlavně aby byla nějaká chálka," poznamená Glom, "I když jak vás tak poslouchám, pomalu ztrácím chuť k jídlu..."
Stiskneme si s Jenem pravice a každý se vydáme jinou cestou.

.... u improvizované huti ....

"Dobrej nápad s tím vohněm," pochvaluje si Glom, "U těch mozkožroutů bylo hrozný vlhko. Su sice goblin, ale co je moc, to je moc. Vohřejem se alespoň takhle, když teda spěcháme a nemůžeme si v hospodě dát ani lázeň..."
"Nerad bych, abys mě musela nahánět v mé netopýří podobě po celé Hlubině," usměji se kysele, "a to je i důvod, proč znovu roztápím tu pícku. Potřebuješ stříbrné hroty do šipek. A i mě už došly stříbrné šípy."
"Tobě nestačilo, že sem tě už střelila? Dokonce dvakrát..."
"Naopak," řeknu vážně, "Kdyby došlo k nejhoršímu... miř přesně."
"Jasně, rovnou do zadku," mávne prackou Glom, "A netvař se, jako by to byl rozsudek smrti. Dá se s tím normálka žít. Ten netopejr na to nakonec sbalil tu hvozdeckou elfku s divokou micinou... představ si, koho klovneš ty..."

Ze stříbrných mincí v hodnotě dvou cenností z pokladu mozkožroutů vyrobím stříbrné hroty k šípům i šipkám. Než se kov rozpustí, pomodlím se k bohyni za uzdravení.

Cilapi: 2D6+3 → 8(4 +1 + 3)#3MAGy(Uzdrav zranění)
7-9: Vyléčil jsem 1 TZ a odstranil související TRAUMA, aniž bych způsobil JIZVU (volím 2x).
Jizva z 'rána' po Glomině zásahu stříbrným šípem mi ale zůstává.
Jsem UNAVENÝ (Ospalost -1 k INT) a PROSPÍM celé TÁBOŘENÍ.


Po všech těch zraněních, které díky síle bohyně mizí, se cítím malátný. Není však čas odpočívat.

.... v sále oživení ....

"Řeknu ti, že chapadel už mám takhle," postěžuje si Glom, sotva za námi zapadnou dveře do chodby nejen s rudými krystaly, a pak si začne zvědavě prohlížet Halastona.
"Obávám se, že se jich ještě nějakou dobu nezbavíš..."
"Ty to vážně chceš udělat?" rozšíří se jí oči strachem, "Myslela jsem, že jen tak na hlas přemýšlíš..."
"Pokusím se nad tím ještě chvíli rozjímat, zde u soch elfích bohů a bohyň je na to příhodné místo. Ale obávám se, že nemám na vybranou. Nikdo jiný těm lidem nepomůže. Nemusíš do toho ale se mnou jít. Bude to nebezpečné, nemohu to po tobě chtít. Klidně se vrať do Azrokovi Legie a užij si svůj podíl..."
"Já mám podíl?" zamrká překvapeně Glom.
"Samozřejmě," usměji se na ni, "Vždyť jsme partneři."
"Tak to to s tebou ještě chvíli vydržím..."
"Glom, vážně nemusíš..."
"Sám jsi to řekl. Jsme parťáci. A někdo na tebe přece musí dávat majzla..."

Vděčně se na Glom usměji a ponořím se do meditace. Přestože nás čekají další hrůzy a nebezpečí, v duši mě hřeje přátelství a naděje.

Cilapi: 2D6+1 → 8(4 +3 + 1)#INT(Rozjímání)
Mám 3 MAGY a necítím ZÁVAZEK.


.... později ....

"Co uděláme, až se to podělá?" zeptá se Glom ze severních dveří.
"Zabijeme ho."
"A když to nepude?"
"Utečeme těmi dveřmi."
"Dobrej plán."
"To teprve uvidíme... Efí magie... elfí magie... ELFÍ MAGIE!"

Sotva pomine ostrý záblesk bílého světla a uvnitř kruhu ožije původně kamenný mozkožrout, padnu na jedno koleno - v bezpečné vzálenosti, samozřejmě - a gestem mu nabídnu ultralithidí hůl.
"Tvůj lid tě potřebuje, vznešený ilithide!" pronesu sotva se na mne upřou jeho temné oči bez víček, "Githzerajové zničili vaše hnízdo, ale vědomí i znalosti vašeho vůdce stále žijí. Pokud se mnou vydáš do hlubin, můžeš je získat a sám nastoupit na jeho místo. Nenechej zemřít, co tvé společenství vybudovalo."

Cilapi: 2D6+1 → 9(5 +3 + 1)#CHA(Něco za něco)
Dovedu ho k psypodům a nechám jej přenést ultralithidí vědomí do něj. A to se vyplatí! :-)

PJ?
Naposledy upravil(a) Cilapi Márameldon dne 7. 8. 2020, 09:50, celkem upraveno 1 x.
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Cilapi,

mozkožrout, stále ještě trochu v šoku, natáhne ruku a uchopí hůl. Chapadla se mu rozvlní.

'Věď mě, služebníku. Věd mě a budeš odměněn,' pomyslí ti.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

Přikývnu a po očku se podívám na Glom. Mozkožrout sleduje můj pohled. Goblinka schová nabitou kuši za záda a vrhne na něj křečovitý úsměv.

"Jako odměna mi plně postačí životy těch tvorů, kteří zatím hostí ultralithovo vědomí," řeknu na hlas, neb mi mozkožroutovy myšlenky připadají cizí a nepříjemné, "Abychom se tam dostali co nejdříve a nejbezpečněji, budeme muset projít Lebečným přístavem a vůbec místy, plnými lidí. Doporučil bych tak zdrženlivost. Vše potřebné pro tebe vyřídím sám, rád v tomho ohledu posloužím."
"Kdyby tě tak viděla Šadah," urousí Glom.
'Žádá si snad také tvá drobná a bezvýznamná mysl moji pozornost?' obrátí mozkožrout pohled ke goblince.
"Vůbec se tím neráčej vobtěžovat, jejich chapadlovitá velkomozkovitosti," odpoví okamžitě Glom s přidřepnutím, což je její forma pukrle, "Úplně drobná a bezvýznamná, to su já, ani si mě nemusej všímat. Jako bych tu nebyla."

Uklidním nepříjemný pocit v žaludku a dlouze si povzdechnu.
"Tak tedy vpřed."

Cilapi, Glom a mozkožrout odcházejí do Lebečného přístavu.
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti