[HRA] 1. patro - Kobky

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 1448
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 13. 8. 2019, 11:03

.... ve svatyni bezhlavé ženy ....

Zeidune,

Kortal se probudí, chvíli na tebe mžourá a pak přikývne a vyrazíte spolu na jih. Projdete sálem tří lordů, dva další hrobaři vám popřejí hodně štěstí a vydáte se dál.

L01-144.jpg
Cesta do Svatyně bezhlavé ženy

"Byla tu parta dobrodruhů, docela vyčistila jih od gobrů a goblinů, ale žijí tu dva grellové a ty nechali být. Teď musíme potichu," vysvětluje, když míjíte chodbu na západ a odbočujete na jih.

"Hele, někdo už ukradl prokletý meč," okomentuje nahlédnutí do místnosti, která odbočuje na východ.

Sestoupíte po schodech do sálu s mnoha sloupy a u odbočky na jih zahlédnete cedulku.
Nápis vedle průchodu na jih píše: V téhle chodbě vás čeká jistá smrt!
"Tohle sem nechal naškrábat Uktárl, aby přiměl dobrodruhy pokračovat na sever a mohl je zkasírovat. Necháme to tu? Nebo to odstraníme?"

Rozhodni, prosím, jak naložíte s nápisem.

Pokračujete dál dlouhou chodbou a narazíte na gobliní kotru zavalenou cihlami a kamením. Má zjevně rozbitou lebku a opodál stojí opřený krumpáč. Chodba zde končí, ale je možné pokračovat dál nedávno vykopaným tunelem.

Tunel není moc dlouhý, protáhnete se a hned vidíte, že se otevírá do většího prostoru. Vypadá jako nějaká stará svatyně. V její severní části, hned vedle ústí tunelu, je socha nahé ženské postavy na podstavci, které někdo urazil hlavu, krk a vůbec ji tak nějak olámal. Všude na zemi je nepořádek, je tu smíchaná hlína a kamení vykopané z tunelu, rozvalené zbytky zdí i kusy sochy.

"Tohle vypadá jako dobré místo na přepad. Co tu uděláme za past?"

Zeidune,
Kortalovi se líbí tvůj nápad na zbudování pasti - není si ale jistý, zda to zvládne sám. Rozhodni se:

* Můžeš mu rovnou pomoct nějakou postavit - popiš nám jakou - a pak pokračuj dál.
* Můžeš mu také třeba slíbit, že skočíš dál do podzemí sehnat nějaký materiál ... a pak ho tu nechat. V tom případě si vyhodnoť NĚCO ZA NĚCO:
10+: A on ti uvěří a nechá tě jít (je na tobě, jestli mu později opravdu něco doneseš)
7-9: Opravdu mu budeš muset něco sehnat - nebo mu nechat 1-CENNOST, za kterou si něco sám třeba dojde koupit do hospody/od ostatních Hrobařů - nebo se mu to nebude líbit a půjde dál s tebou materiál hledat.
6-: Budu na tahu.
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Zeidun
Příspěvky: 31
Registrován: 20. 5. 2019, 18:30

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Zeidun » 19. 8. 2019, 07:48

"Počuj bratranče," čudujem sa zmienke o krádeži prekliateho meča, "nepôsobíš, že by ťa absencia meča nejako vzrušovala... Čo vlastne ten meč dokáže?"

Keď prídeme k ceduli, ktorá varuje pred smrťou, len sa uškrniem. "Nehnevaj sa," hovorím spoločníkovi, "ale toto naozaj dobrodruhov ešte viac naláka tam vojsť. Celkom by ma zaujímalo, koho tento nápis mohol v podzemných kobkách sľubujúcich smrť na každom kroku odradiť..." Zvažujem, čo s tým, odstrániť ho nechcem, ešte by som mohol nasrdiť pánov upírov, prehodiť ho na iný vchod by bolo kontraproduktívne, ale... vytiahnem inštrumenty na písanie a snažiac sa napodobniť štýl písma i font na tabuľku dopíšem: "Alebo aj nie!"

Po chvíle chôdze sa ocitáme na mieste, ktoré je podľa Kortala fajn miesto na prepad. Začnem si ho obzerať, jednak preto, aby som sa zamyslel, či tam nenájdem dáku pascu, druhak preto, že či v tej suti neobjavím aj niečo užitočné pre moju maličkosť.

Jekyll:2D6+1 → 6(3 +2 + 1)#ODHAD SITUACE ODHAD SITUACE: Co je tu pro mě zajímavé nebo užitečné?

Keď toto doriešim, konečne mi napadne, ako to tu s pascou vymyslieť. "Kortal," hovorím, "som si istý, že ste tu niekedy olúpili dákeho lovca, hraničiara. Niekoho, ktorý mal pri sebe klepec na medvede. Alebo nejakú podobnú zver." Podídem k soche. "Každý, kto sem vlezie, dostane nutkanie preskúmať túto sochu. My ten klepec vezmeme, opatrne ho nastavíme pod sochou," ukážem na miesto, ktoré leží pod prsiami, "ešte opatrnejšie ho prikryjeme suťou, v tomto bordeli si ho isto nik nevšimne. Potom to pekne zaklapne a ak to neborákovi rovno neodtne nohu, ver mi, že zaplatí aj spodným prádlom, len aby sa z toho dostal. Teoreticky by sme mohli zuby klepca potrieť ešte najakým jedom, aby sme si..."

Zmĺknem a zamyslím sa, kde sa vo mne takýto hrôzostrašný nápad vzal, ale veci a vety treba dokončiť, "...zlepšili vyjednávaciu pozíciu. Čo povieš, bratranec môj milený?"

Ak sa nám toto všetko podarí úspešne zorganizovať, požiadam Kortala o nasmerovanie k vchodu do druhého poschodia. Prisľúbim mu, že mu zo svojej cesty donesiem dáky suvenír (a myslím to vážne, celkom som si ho obľúbil): "Ak je niečo, po čom ti srdiečko piští povedz, ak to nájdem, prinesiem, ak nenájdem, prinesiem čosi iné. A ak by si mal nejakú cennú informáciu, ktorá by mi v nižších podlažiach mohla pomôcť, určite sa zíde..."

A s týmto mu ponúknem pravicu na rozlúčku a poberiem sa. Už som na tomto vybrakovanom po(d)schodí príliš dlho...
Zeidun
Denník postavy.
Sila (0) Obratnosť (2) Odolnosť (-1) Inteligencia (1) Charizma (1)

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 1448
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 19. 8. 2019, 09:12

.... svatyně s bezhlavou sochou nahé ženy ....

Zeidune,

při prohledávání hromady trosek jsi našel mezi kameny uraženou hlavu té ženy. Má chladný pohled a ... místo vlasů hady. Znechuceně ji odkládáš zpátky.

"Počkej," zastaví tě Kortal, "tím by se dala ta past, co jsi vymyslel, ještě vylepšit. Najdeme ještě ruku ... tady leží .... a já seženu krom želez nějaké lepidlo. Vrátíme jí hlavu i ruku zpátky na její místo, ale natočíme je tak, aby se koukala a ukazovala k těm dveřím na jih. Hrdinové, co přilezou tunelem budou zaměstnaní řešením toho, na co vlastně kouká a ukazuje - a tím spíš si nevšimnou naší pasti."

Když se falešného bratrance zeptáš na cestu hlouběji do podzemí, pokrčí rameny. "Moc toho nevím. Za těmi velkými dveřmi určitě neodbočuj na jih, do chodeb s modrými loučemi. Tam je čistič a s tím se potkat nechceš. Dál už to neznám, jen jsem slyšel od Uktárla, že tam Xanatárův cech mýval hlídku ... ale kdo ví, jak to s nimi dopadlo."

Vydáš se tedy velkými dveřmi na východ a necháš za sebou Kortala, který přemýšlí, kde sehnat železa a lepidlo pro uskutečnění důmyslné pasti. Na malý moment ti proběhnou myslí obavy - co když někdo tu sochu schválně rozbil, aby právě nebyla složená dohromady - ale protože hned za dveřmi opravdu narazíš na odbočku do chodby ozářené modrými plameny, tahle obava se ti rychle vytratí z mysli a pokračuješ.

Chodba vedoucí na východ se trochu klikatí a končí dveřmi.

Přibližně v její druhé třetině je v severní stěně velký výklenek a jeho půlkruhovou zadní stěnu zdobí reliéf tlusťocha s harfou. Pod tlusťochem je ve zdi vyryt nápis v obecné řeči:
Cedulka pod tlusťochem obecnou řečí píše: Bronzovým zrakem na mě hleď,
tajemství odhalím ti hned teď.
Před sochou leží na zemi asi čtyři stopy dlouhá tyč, když si ji ale prohlédneš pozorně, zjistíš, že ve skutečnosti byla původně mnohem delší - nejspíš to bylo jedno z těch dlouhých bidel, která někteří dobrodruzi beze smyslu pro praktičnost tahají do podzemí, aby s nimi mohli prošmátrávat dlaždice daleko před sebou, zda na nich náhodou není past.

Tyč si prohlédneš. Řez, kterým byla přepůlená, je dokonale čistý, skoro jako by ji přeřízlo kouzlo. A druhá půlka není nikde v okolí vidět.

O kousek dál chodba končí dveřmi Ústí do chodby vedoucí od severu k jihu. Přímo proti nim je na zdi uhlem načmáraná šipka na sever a pod ní goblinštinou dvě slova:
Goblinský nápis na zdi píše:

Gryčí sváča
L01-145.jpg
Klikatá chodba se sochou tlusťocha s harfou

Na jih chodba končí dveřmi, na severu se otevírá do větší místnosti, všimneš si ale také malé a nenápadné značky uhlem, načrtnuté celkem nedávno na podlaze. Ta ukazuje na jih.

Obrázek

Z jihu také slyšíš hádku.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Zeidun
Příspěvky: 31
Registrován: 20. 5. 2019, 18:30

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Zeidun » 30. 8. 2019, 16:35

Ten môj "bratranec" nie je taký blbý ako vyzerá. Vlastne, fakt vyzerá viac mŕtvy než blbý, keď sa tak nad tým hlbšie, ale, čo sa klamem, povrchne zamyslím...

Takéto podivnosti mi letia hlavou popritom, ako hľadím na čudnú sochu s harfou, potom čudný znak na stene, potom iný znak ukazujúci k juhu. Kto sa v tejto mäteži má vyznať? Načo je toto komu dobré? Uchopím palicu spod tučniaka s harfou, nazriem do výklenku, poobzerám, jemne palicou pohmatám...

Jekyll:2D6+1 → 7(3 +3 + 1)#ODHAD SITUACE Co tu je jinačí, než vypadá?

...hneď nato, ako doriešim toto, nechám sa prerušiť akýmisi hlasmi. Hádavými hlasmi, a kde je hádka, tam je adrenalín, kde je adrenalín je potenciál násilia. A kde je potenciál násilia, treba zistiť či sa nebodaj aj nenaplní. A potom alebo bojovať, alebo ujsť! Opatrne, pomaly sa plížim k hlasom...

Jekyll:2D6+1 → 8(4 +3 + 1)#HLAVNĚ NENÁPADNĚ
Zeidun
Denník postavy.
Sila (0) Obratnosť (2) Odolnosť (-1) Inteligencia (1) Charizma (1)

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 1448
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 1. 9. 2019, 12:59

..... před suchou tlusťocha a s harfou ....

Zeidune,

když si prohlédneš čistý řez na holi a dáš ho dohromady s hádankou, hned ti dojde, o co jde. Správné řešení hádanky nejspíš otevírá nějaký portál - je potřeba na sochu pohlédnout nějakým "broznovým zrakem", aby se portál aktivoval. Přepůlená hůl je pak důsledkem nějakého experimentu - předchozí dobrodruzi ji nejspíš nechali prostrčenou portálem v okamžiku jeho uzavření a magie ji prostě přeřízla na dva kusy.

.... místnost s mapu a jámou ....

Když opatrně a nenápadně otevřeš dveře, uvidíš nepravidelnou místnost, v jejímž prostředku je velká čtvercová jáma, nejspíš nějaká stará, dávno spuštěná past.

Na západní stěně je velká nástěnná mapa, vytesaná do kamene. Vypadá, jako příčný řez horou, vytesaný do skály. Je na něm jasně patrné, že podzemí má dvacet tři pater. U každého z pater kdysi byla malá reliéfní značka s malou kovovou cedulkou. Většina z nich už je pryč, tři přeci jen zůstaly na místě, od dveří je ale nepřečteš.

L01-146.jpg
Místnost s mapou a jámou

Na opačné straně místnosti vidíš trojici přihrblých postav s neobvykle dlouhými nosy, které se dohadují.

"Ti říkám, že to celé nějak smrdí. Já si nemůžu pomoct, ale čmuchám ňákou krysu."
"Jako že někdo z nás je zrádce? A už tady byl a naprášil nás Cechu?"
"No, je to jedna z možností. Druhá je, že ta krysa není naše krysa. Že to je krysa přímo z Cechu."
"Tomu už teda ale vůbec nerozumím...."

Z místnosti vedou dva další východy. U trojice jsou dveře vedoucí na sever, jižní stěna je celá odklopená a je v ní vidět tunel, klesající někam hlouběji do podzemí.

Díky tahu HLAVNĚ NENÁPADNĚ máš v zásadě tři možnosti:

Trojice je zcela zabraná do jejich hádky a v místnosti je šero, takže je možné se prosmýknout do tunelu. Můžeš spálit své držení za to, že:
* si ihned všimnou, že jim někdo proklouzl za zády, ale nebudou vědět kdo, nebo
* si až po chvíli uvědomí, že se kolem nich prosmýkl člověk a navíc dobrodruh.

Také můžeš místo prosmýknutí zůstat za dveřmi a poslouchat dál, abys zjistil, o čem se vlastně baví a pak se stáhnout na sever. I v tom případě můžeš spálit své držení za to, že:
* si ihned poté, co se dozvíš o co jde, všimnou, že je někdo poslouchá, ale nebudou vědět kdo, nebo
* si až po chvíli uvědomí, že jejich rozhovor byl odposlechnut lidským dobrodruhem.

Nakonec můžeš trojici úplně opustit a vydat se hned teď na sever, bez rizika odhalení (a držení ti propadne).

Můžeš také zkusit něco úplně jiného, to ale už nejspíš nebude nenápadné. Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Zeidun
Příspěvky: 31
Registrován: 20. 5. 2019, 18:30

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Zeidun » 10. 9. 2019, 09:08

Ale, ale, ale, čo to tu máme... Nosy dlhé, reči podozrivé, o čom sa to tu len rozprávajú? Chvíľu ostávam za dverami a snažím sa vypočuť, čože je to predmetom ich rozhovoru

Volím si: "Až po chvíli si uvědomí, že jejich rozhovor byl odposlechnut lidským dobrodruhem."
Zeidun
Denník postavy.
Sila (0) Obratnosť (2) Odolnosť (-1) Inteligencia (1) Charizma (1)

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 1448
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 10. 9. 2019, 23:40

Zeidune,

po chvíli poslouchání už je těch narážek na krysy v řeči prostě příliš. A když se k tomu přidá ještě nízký vzrůst, ty dlouhé nosy a dokonce to, že jeden z nich se při krátkém popoběhnutí přes místnost sklonil na všechny čtyři a ty jsi dokonce zahlédl dlouhý ocásek, je jasné, že jde o skupinu krysodlaků, která se baví o jiné skupině krysodlaků.

Z rozhovoru vyplyne, že obě skupiny patří ke konkurenčním zločineckým organizacím. Trojice, kterou jsi vyslechl, patří k Zhentarimským, vede je drowí mág jménem Rizzeril a není zde v Kobkách přítomen, nýbrž se vydal někam hlouběji do podzemí.

Druhá organizace je Cech mnoha očí, vedený zřícím jménem Xanatár a ještě před nějakým čas ovládali prostory, které procházíš. Narazili ovšem na skupinu dobrodruhů a ta je odsud vyhnala a následně předala správu podzemí právě Rizzerilovi a jeho krysodlakům.

Tři krysáci sem byli vysláni, aby zajistily prostory tohoto patra dřív, než to udělá někdo jiný a při prohledávání prostor Gryčí sváči, která leží na sever odsud, narazili na stopy přítomnosti krysodlaků mezi Xanatárovými skřety. Trojička se proto stáhla a teď diskutuje, zda někdo z jejich skupiny zradil, či zda jde o úplně jiné krysodlaky ... a jak se zachovat, pokud dojde k případnému kontaktu.

Krysáci se nakonec začnou shodovat na tom, že přednostně ještě prozkoumají, kam až je území v podzemí vyčištěné od skřetů a teprve potom se vrátí k řešení krysího problému, vypadá to tedy, že se chystají vydat chodbou kolem tlusťocha s harfou na západ. A je jasné, že s jejich vynikajícím čichem v chodbě narazí na tvou pachovou stopu.

To jim ještě CHVÍLI potrvá.
* Můžeš jim samozřejmě sám vyjít naproti a zkusit se s nimi domluvit.
* Můžeš pokračovat na sever, do Gryčí sváči, která by podle jejich popisů měla být prázdná. Při tom:
>> Můžeš nějak zamaskovat svou pachovou stopu směrem na sever - potom krysáci budou vědět, že je sledoval člověk, nebudou ale vědět, že jsi zmizel na sever a budou mít její pokračování na západ.
>> Nebo můžeš nechat svou pachovou stopu být - potom krysáci budou mít stopy dvě - jednu vedoucí na západ a jednu na sever.
* Můžeš se také vrátit ke Kortalovi.
* Nakonec můžeš zkusit i něco jiného - vlastně cokoliv, vyjma přímočarého proplížení se na jih, protože teď už krysáci celou místnost sledují.

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Zeidun
Příspěvky: 31
Registrován: 20. 5. 2019, 18:30

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Zeidun » 11. 9. 2019, 10:32

Žabomyšie vojny v podzemí, alebo keď sa pár krýs handrkuje o pár siah v temnotách...Ešte toto mi chýbalo. Ale vracať sa mi nechce, už ma to celkom ťahá dakam nižšie. Nedá sa nič robiť, s krysami som sa ešte nerozprával, všetko je raz po prvý raz a nech ma spomienka na Jozelmana chráni, snáď to nebude ani posledný raz, čo som sa s niekým rozprával.

S touto nádejou v srdci, plánom v mysli a so sebavedomým úsmevom na perách otvorím dvere a prihovorím sa trojici nadväzujúc na zmienku o škretoch: "Ale, ale, čo to tu máme? Rizzerilovi úctiví služobníci..."

Tvárim sa, že viem, o kom je reč, napokon, patrím predsa k Uktárlovi, čiže som vlastne ich. Len dúfam, že Uktárl je s krysami zadobre... Pokračujem: "... prisámvačku, takto si tu autoritu nevybudujete. Ale ak vás to poteší, žiadnych škretov som nestretol. Čiže sa rovno môžete zaoberať konkurenčným gangom..."

A predostriem im návrh: Ja im poviem, ako by sa s Xanatárovými "noshledmi" vysporiadať (buď môžu využiť sochu, kde som našiel preťatú tyč, ktorá by teoreticky mohla krysy nalákať a rozťať, alebo im poviem, že bratranec pripravil pascu pri soche akejsi rozbitej bohyne s hadmi miesto vlasov. Tu ale dodám, že nie aby sa bratrancovi čosi stalo!), oni ma nechajú v pokoji si prezrieť miestnosť (zaujíma ma hlavne obraz na stene) a pokračovať (južným tunelom).

Jekyll:2D6+1 → 11(6 +4 + 1)#NĚCO ZA NĚCO Slovo hodlám dodržať.
Zeidun
Denník postavy.
Sila (0) Obratnosť (2) Odolnosť (-1) Inteligencia (1) Charizma (1)

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 1448
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 11. 9. 2019, 20:00

Zeidune,

když otevřeně vystoupíš ze své skrýše, krysáci s sebou trhnou, ale zjevně setkání s dobrodruhem není nic, co by je rozházel. Okamžitě se chopí příležitosti a zjišťují, co všechno víš o tomhle patře.

O Uktárlovi doteď nevěděli, takže když jim naznačíš, že území Hrobařů začíná přibližně tam, kde Kortal chystá svou past, považují to za užitečnou informaci. V průzkumu místnosti ti nebrání, takže si můžeš prohlédnout nástěnnou mapu, vytesanou do kamene. Krysodlaci se mezitím vydají na sever, do prostoru bývale skřetí hlídky.

Mapa vypadá, jako příčný řez horou, vytesaný do skály. Je na něm jasně patrné, že podzemí má dvacet tři pater. U každého z pater kdysi byla malá reliéfní značka s malou kovovou cedulkou. Většina z nich už je pryč, tři přeci jen zůstaly na místě.

Na úrovni třetího patra, ale ne přímo u něj, nýbrž trošku bokem je reliéf plamenné lebky, doplněný malou cedulkou s nápisem:
Cedulka u plamenné lebky v obecné řeči píše:
Lebečný přístav
Vedle šestnáctého patra je reliéf komety a kovová cedulka tentokrát nese nápis.
Cedulka u komety v obecné řeči píše:
Hvězdný dok
Nakonec u nejspodnějšího, třiadvacátého patra najdeš reliéf věže. I u ní je čitelný nápis.
Cedulka u věže v obecné řeči píše:
Halasterova věž
Široký průchod v otočné zdi směrem na jih je otevřený, chodba tam klesá a na zemi je vidět známky nedávného boje.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Zeidun
Příspěvky: 31
Registrován: 20. 5. 2019, 18:30

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Zeidun » 20. 9. 2019, 16:20

Tak som si pokecal s krysami. Výborne, po obživlých mŕtvolách a vampíroch celkom príjemná zmena. Alebo čo... Tak sám so sebou dumám, až kým mi nezmiznú z dohľadu i dosluchu.

Obzerám sa po miestnosti, obzerám sa po mape, reku, čo nájdem. Špeciálne ma zaujme ten bordel v tuneli. Tadiaľ som sa chcel predsa vydať!
Jekyll:2D6+1 → 4(2 +1 + 1)#ODHAD SITUACE Co je tu pro mě zajímavé nebo užitečné?

Po prehliadke si to rovno cez ten tunel namierim. Dvere sú predsa pre chudákov...
Zeidun
Denník postavy.
Sila (0) Obratnosť (2) Odolnosť (-1) Inteligencia (1) Charizma (1)

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 1448
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 20. 9. 2019, 18:35

Zeidune,

Letmo shlídneš díru. I když je to past stará už hrozně dlouho a není vůbec nenápadná, odřené okraje prozrazují, že do ní nedávno někdo spadl ... a ne jednou.


Postoupíš k mapě. Prohlížíš si ji pozorně a dost tě upoutá, takže si ani nevšimneš, že se tunelem od jihu kdosi blíží.

Lekneš se až ve chvíli, kdy se ozve duté ťuknutí, kutálivý zvuk a k tvým nohám se dokutálí lebka. To tě ale vyděsí o to víc, ukročíš do zadu a ...

Jak ses lekl, úplně jsi zapomněl, že je za tebou ta jáma. Udělal jsi krok vzad, do prázdna a vrávoráš nad otevřenou starou pastí. Vyhodnoť si NAVZDORY NEBEZPEČÍ na OBR, hrozí ti pád do jámy a potlučení se na jejím dně.
10+: Nespadneš až dolů, jen tak tak se zachytíš na okraji.
7-9: Vyber si 1 z:
* zahučíš dolů, ale nezraněn
* zachytíš se na poslední chvíli na okraji, trochu se u toho potlučeš - LZ
6-: Dopadneš až dolů a ještě se potlučeš - LZ

Pokud se zachytíš, chvilku potrvá než se vyškrábeš zpět, ale zvládneš to bez hodu a nějakých zvláštních popisů.

Pokud skončíš dole v jámě, máš dvě možnosti:
* vymyslíš a popíšeš nám, jak ses s pomocí nějakého vybavení dostal ven, nebo
* se zkusíš vytáhnout prostou hrubou silou = vyhodnoť si PŘEKONAT SILOU


Jak se tak snažíš dostat z jámy, uvidíš nad sebou dvojici goblinů. Mají plné náruče malých gobliních lebek, ještě z nich stoupá pára, jak je vyvařovali, aby z nich oloupali maso a kůži. Když ses díval na mapu, snažili se ti proplížit za zády. Jednomu ale z nich jedna lebka upadla a to bylo přesně to, co tě vyděsilo.

L01-147.jpg
Místnost s jámou a mapou

Teď neohrabaně lebku zvedají a zatímco se škrábeš ven, hledí na tebe shora.

"Má pěknou lebzu, Vořechu."
"Ale velkou, to už fakt nepoberem, Střeváku."
"A navíc by se nám bránil a mohl by nám ublížit, Vořechu."
"Jo, jako ublížili jeho parťáci těmhle," zabalancuje s lebkami a málem je znovu poztrácí, "Střeváku."
"Už se škrábe ven, radši dem, Vořechu."
"Jo, radši dem, Střeváku, ke naší sbírce je to daleko, Střeváku."

Když se konečně dostaneš ven, goblini už jsou fuč, zmizeli kamsi na sever. Vydáš se chodbou, uvidíš pár zlomených elfích šípů a množství zaschlých krvavých skvrn. Z jednoho místa teklo tolik krve, že udělala malý potůček, někdo tam někomu musel přinejmenším proříznout hrdlo.


Kousek níž pak najdeš obrovský sál. Za sloupem v jeho jihozápadní části stojí podivná socha. Je žulová a představuje nějakého trpasličího krále, držícího v obou rukou válečné kladivo s velkou, výraznou hlavicí. Sochař však byl buďto šílenec, nebo se nějaký šílenec na soše vyřádil z pomocí kouzel tvarujících kámen. Má totiž dvě hlavy.

Jednu normální, byť trochu vybočenou doprava. A druhou pokřivenou, rozšklebenou, démonickou, na prodlouženém, zkrouceném krku, vyrůstajícím z trpaslíkova levého ramene.

Nápisy, které kdysi sochu zdobily, jsou sedřené a místo nich je uhlem goblinštinou načmáráno:
Goblinský nápis na dvouhlavé soše píše:
Velké ucho
Že jde o krále ale snadno poznáš - na své pravé trpasličí hlavě má vytesanou kamennou čelenku. U nohou sochy je vysunutá a vybraná tajná schránka.

Krvavé stopy ti také prozradí, kde skončily mrtvoly všech goblinů - najdeš je v jižní chodbě, všechny mají uřezané hlavy. Snadno si domyslíš, že právě jejich lebky odsud odnášeli ti dva goblini. Leží mezi nimi i mrtvý gobr. Ten má prořízlé hrdlo, ale jeho hlavu už goblini neodnesli, je moc velká.

Směrem na východ a na sever se dá pokračovat do dalších chodeb, tebe ale nejvíc potěší, že na západ vidíš dlouhé schodiště, které klesá kamsi do podzemí.

Zeidune,
průchod Kobkami byl v mnohem překvapivý a poučný. Nalezl jsi cestu do dalšího patra a získal jsi novou úroveň. Můžeš si vzít jeden zlodějský, nebo lidský tah.

Vydáš se dolů, do Tajemných komnat, nebo budeš ještě něco zkoumat zde v Kobkách?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Zeidun
Příspěvky: 31
Registrován: 20. 5. 2019, 18:30

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Zeidun » 29. 9. 2019, 09:04

Ešte toto, no ešte toto mi chýbalo. Človek chce ulahodiť oku nejakou kartografiou a zrazu lebka, zrazu jama, zrazu goblini.
Alric7572:2D6+1 → 9(5 +3 + 1)#NAVZDORY NEBEZPEČÍ * zachytíš se na poslední chvíli na okraji, trochu se u toho potlučeš - LZ

A naokolo ten masaker. Pri pohľade na telá mi hlavou víri jedno jediné: preč, preč, preč, preč odtiaľto nadobro a navždy...

...a zostúpim po schodoch. Vzhúru do podzemí!

Zeidun sestupuje do Tajemných komnat.
Zeidun
Denník postavy.
Sila (0) Obratnosť (2) Odolnosť (-1) Inteligencia (1) Charizma (1)

Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host