[HRA] 1. patro - Kobky

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Zeidun
Příspěvky: 31
Registrován: 20. 5. 2019, 18:30

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Zeidun » 24. 5. 2019, 19:17

No pozrimeho, aký je len ukecaný. "Nepatrím k nim," odpoviem na otázku o dobrodruhoch. "Ale čo nie je, môže byť..."

Musím povedať, že jeho návrh sa mi nezdá úplne márny. Niežeby som mal o seba obavy, ale cennosti už nemám a babrať sa tu s nejakými nemŕtvymi, keď nemusím... "No dobre," začnem, "tak ty to teda spravíš tak, aby som neplatil nijaké mýtne. Ja ti to tu pomôžem upratať, vrátim sa tými tajnými dverami a vyberiem sa tou viditeľnou chodbou. Nech tí tvoji "páni" nič nezistia. Čo povieš?"

V hlave mi však čosi vŕta... Vraví pravdu? Ako sa v ňom vyznať?
ODHAD POSTAVY Jekyll:2D6+1 → 9(4 +4 + 1) Mluví postava pravdu?

A potom sa ešte na neho skúmavo pozriem: "Do budúcna budem rád, ak si zapamätáš, že som ti neublížil. A snažil sa pomôcť...."
Zeidun
Denník postavy.
Sila (0) Obratnosť (2) Odolnosť (-1) Inteligencia (1) Charizma (1)

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 1448
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 25. 5. 2019, 06:04

Zeidune,

vyděšený výraz v jeho očích i začátečnická nejistota ti říkají, že tenhle kluk se ti nesnaží nic nakecat. Prostě ze sebe chrlí věci tak rychle, jak mu přijdou na mysl, bez stopy jakékoliv manipulace nebo zatajování.

Když ho teď necháš jít, bude cítit vděčnost, žes ho nezabil i když jsi mohl a své slovo dodrží.

Uděláš to?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Zeidun
Příspěvky: 31
Registrován: 20. 5. 2019, 18:30

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Zeidun » 26. 5. 2019, 20:34

"Nuže dobrá," usmejem sa na nemŕtveho a odstúpim, aby mohol pokojne prejsť.

Následne prejdem, tak ako som mu sľúbil, to miestnosti pod Jámou, zapálim fakľu a vyberiem sa temnej chodby.
Zeidun
Denník postavy.
Sila (0) Obratnosť (2) Odolnosť (-1) Inteligencia (1) Charizma (1)

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 1448
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 26. 5. 2019, 20:48

Zeidune,

projdeš klikatící se chodbou až do dlouhého sálu, plného výklenků. Ve světle pochodně vidíš, že v každém výklenku ze zadní stěny vystupuje reliéf nějakého démona.

L01-139.jpg
Sál s výklenky a démony

Na severní stěně přímo proti východu je Balor se svým ohnivým mečem a bičem, vedle něj se ve výklenku krčí mohutné gorilí tělo Balrugovo, pak hmycí reliéf Chazmy, ušatá hlava s mordou patřící Dráčovi, Galbrezovy rohy a klepeta, minotarouvi podobný Goristo a v posledním výklenku plazí podoba Hezra.

Po levé straně je pařátovitě beztvarý Jochol, vedle něj dva okřídlenci - Vrok a Stínový démon, napůl hmyzácká postava Raracha, prasečí morda obtloustlého Nalfešnýho a nakonec v nejzápadnějším výklenku mnohoruká Marilita i se svými šavlemi.

V západní třetině haly leží na zemi kostra nějakého tvora. Podle ptačího zobáku na lebce to byl nejspíš kenku. Je zkroucená v nepřirozené poloze, jako by svými pařátky vzývala právě Nalfešnýho.

Dál ze sálu vedou schody kamsi níže, do nižší části sálu plné sloupů.

Co budeš dělat dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Zeidun
Příspěvky: 31
Registrován: 20. 5. 2019, 18:30

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Zeidun » 29. 5. 2019, 19:42

Obzerám sa, obzerám a neviem, ako vyjsť z údivu. Hotový panteón démonov. Skloniť sa? Pokračovať so vztýčenou hlavou? Odolať pokušeniu dotknúť sa ich? Veď hľa, tamten tvor neodolal a čo z neho ostalo.

Nedá sa nič robiť, opatrne vykročím a ešte opatrnejšie si prezerám jednotlivé sochy, ak ma niečo zaujme, priblížim sa aj s fakľou, nech lepšie vidím, nazriem za sochu, pod sochu...

Jekyll:2D6+1 → 9(2 +6 + 1)#Odhad situace Co tu je jinačí, než vypadá?
Zeidun
Denník postavy.
Sila (0) Obratnosť (2) Odolnosť (-1) Inteligencia (1) Charizma (1)

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 1448
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 29. 5. 2019, 19:58

Zeidune,
chvíli si prohlížíš tu kostru a dojde ti, že ve skutečnosti Nalfešnýho nevzývá, nýbrž ukazuje trochu napravo od něj a za něj. Pak už tvé zlodějské oko snadno odhalí vystouplou dlaždici, otevírající tajný vchod.

L01-140.jpg
Zatopená místnost

Stisknutím dlaždice uvolníš zadní stěnu výklenku a odklopíš ji i s reliéfem démona. Za přepážkou je malá komůrka, která má vyvalenou jednu zeď, ze které klesá dolů úzký v zemi vyhrabaný tunel.

Z tunelu silně zavane odér zkažené vody, jako by šlo o stoku. Když tam ale zasvítíš pochodní, uvidíš sál zpola zatopený vodou. Má šikmou podlahu, jako by se celá hora kolem něj pohnula, u ústí tunelu vidíš dno, ale víc na západ je voda hlubší.


Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Zeidun
Příspěvky: 31
Registrován: 20. 5. 2019, 18:30

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Zeidun » 29. 5. 2019, 20:23

No ale toto, letí mi mysľou, nie je všetko zlato, čo sa blyští a nie je všetko klaňajúci sa fanatik, čo si kosti pod bôžikom rozhádže.

Nenechám sa núkať, skryté kobky sú prísľubom skrytých pokladov. A táto konkrétne aj neskrývaného zápachu, ale nevadí. Podídem k pomyslenému brehu a špičkou topánky jemne rozčerím hladinu. Ak sa nič nestane, zohnem sa po nejaký kamienok a hodím do hlbšej časti vodnej plochy. Keď sa ani potom nič nestane, skrátka a dobre, vojdem do vody a preskúmam zatopenú halu.

Jekyll:2D6+1 → 9(4 +4 + 1)#Odhad situace Co je tu pro mě zajímavé nebo užitečné?
Zeidun
Denník postavy.
Sila (0) Obratnosť (2) Odolnosť (-1) Inteligencia (1) Charizma (1)

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 1448
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 29. 5. 2019, 20:35

Zeidune,
vstoupíš do vody a pochodní osvítíš celou místnost. V západní části je socha na piedestalu, byť ze dvou třetin ponořená. Je to socha sahuaginského válečníka - rybího muže s ocasem a sumčí hlavou.

Hlava má prázdné oči, které září slabým fialovým světlem. Vypadá, jako kdyby byla dutá a je otočená v nepřirozené pozici doprava, jako kdyby byla nasazená na čepu a někdo je nedokázal našroubovat. Nebo ji naopak zkoušel vyšroubovat, ale nakonec to neudělal. Také jí chybí jedna ruka, kterou někdo urazil.

Je zajímavé, že ta hlava jde odmontovat. Copak asi ukrývá?

Když ale vykročíš o trochu blíž, ucítíš slabý tlak na hlavu a mírnou bolest hlavy. Jako kdyby se tě něco snažilo od sochy zapudit.

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Zeidun
Příspěvky: 31
Registrován: 20. 5. 2019, 18:30

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Zeidun » 2. 6. 2019, 10:16

Ani ryba, ani chlap, to bude dáky chyták, hovorím si. Ani nie tak preto, že hlava vykrútená a dutá, ale ten tlak v mojej hlave sa stupňuje, čím bližšie k soche som.

Zavriem oči, stíšim si myseľ a pokúsim sa ten tlak prekonať. Je mi jasné, že to tá socha, s tým bude mať niečo spoločné. Otvorím oči, odhodlane k nej podídem a zblízka si ju poobzerám. Možno práve preto sa nik nedostal do jej útrob, lebo to proste nevydržal. Ale ono sa to predsa musí dať niekde vypnúť...

Jekyll:2D6+1 → 12(5 +6 + 1)#Zjišťování informací
Co tu je jinačí, než vypadá?
Co je tu pro mě zajímavé nebo užitečné?
Kde se opravdu nachází/kudy zmizelo hledané?
Zeidun
Denník postavy.
Sila (0) Obratnosť (2) Odolnosť (-1) Inteligencia (1) Charizma (1)

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 1448
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 2. 6. 2019, 12:02

Zeidune,

když si navzdory bolesti hlavu pořádně prohlédneš, zjistíš, že lebka je dutá, uvnitř hoří čarovný věčný fialovým plamen, který skrze oční dírky ozařuje okolí. V jeho světle navíc těch několik málo bílých míst na tvém šedém plášti jasně svítí. Kdybys jí odmontoval, šla by nosit a používat jako lampa.

Přenosná lampa ve tvaru rybí hlavy, která svítí slabým fialovým světlem, ale přitom způsobuje jasné osvícení světlých předmětů by pro tebe mohla být užitečný předmět.

Čím víc se soustředíš na sochu, tím víc ti dochází, že zdrojem bolesti hlavy není socha, ale cosi v jejím podstavci.

I když to tak zprvu vypadalo, socha není zdrojem bolesti.

Pohlédneš tedy na podstavec ukrytý pod hladinou a tam se cosi hne. Šedá hmota, připomínající kámen a přesto pohyblivá.

L01-141.jpg
V zatopené svatyni

A hlava ti začne ještě víc třeštit. V podstavci se usadil šedý sliz a snaží se tě psychickým úderem zahnat pryč.

Obrázek

Šedý sliz se tě snaží zahnat telepatickým úderem. Hrozí ti TZ, popiš, jakým způsobem se pokusíš úderu vyhnout nebo vzdorovat a podle toho si vyhodnoť NAVZDORY NEBEZPEČÍ:
10+: Nic ti to neudělá
7-9: Způsobí ti jen LZ
6-: Způsobí ti TZ + TRAUMA "Migréna", -1INT

Až si to vyhodnotíš, co budeš dělat dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Zeidun
Příspěvky: 31
Registrován: 20. 5. 2019, 18:30

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Zeidun » 2. 6. 2019, 20:44

No ale toto, no ale toto, lampička v tvare rybičky... také čosi nevídané, také čosi skryté...

Len tá bolesť. Iste, dutá hlava nemohla byť zdroj, to dá rozum, ale, žeby práve sliz dokázal takto ničiť? Nuž, ale čo iné, aj on je živý tvor, a len si bráni teritórium. Len čo ja s tým, ja chcem len tú lampu...

V tom som si spomenul, čo mi kedysi dávno rozprával Jozelman pri tom, ako mi vtĺkal do hlavy nejaké tie poznatky o iných druhoch boja, než len sekaj, tni a rúb: "Ak na teba niekto zaútočí priamo v tvojej hlave, musíš sa aj priamo v hlave brániť. Štít ti bude daromný. Predstav si nejakú hrádzu, sústreď sa, otras zo seba vonkajšiu realitu, bojuj len mysľou."

A tak som si predstavil: najprv malú mláku a v nej ten sliz. Mláka sa zväčšuje a zväčšuje, naberá veľkosť rybníka, jazera a odrazu more! A zo slizu sa stáva len kvapka, stráca sa, a ako sa vytráca...
Jekyll:2D6+2 → 6(3 +1 + 2)#NAVZDORY NEBEZPEČÍ (INT)
Způsobí ti TZ + TRAUMA "Migréna", -1INT


...tá zasraná bolesť sa len stupňuje! Nedá sa vydržať, skúsim schmatnúť tú lampu, otáčam sa a pálim preč, len čo sa ocitnem na brehu, snažím sa upokojiť a vrátiť sa do chodby, z ktorej som sa tu ocitol. Ňou pokračujem ďalej.

Len teraz neviem, či aj s tou lampou, alebo nie :D
Zeidun
Denník postavy.
Sila (0) Obratnosť (2) Odolnosť (-1) Inteligencia (1) Charizma (1)

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 1448
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 2. 6. 2019, 21:10

Zeidune,

teprve když se začneš škrábat do úzkého tunelu, bolest poleví. Hlavu s sebou nemáš, stihl jsi ji pootočit nanejvýš o jeden a půl závitu - podobně jako tvůj předchůdce. Už je ti úplně jasné, proč si ji neodnesl.

Obdržel jsi TZ + TRAUMA "Migréna", -1INT

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Zeidun
Příspěvky: 31
Registrován: 20. 5. 2019, 18:30

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Zeidun » 5. 6. 2019, 09:16

Bolo mi toto treba, štiepi mi myseľ bolesť s príčetnosťou, bolo? V hlave bolesť ako po večernom nasávaní vína, no a v sebavedomí diera ako vstup do tohto prekliateho podzemia. Spomenul som si na ten sliz, na tú rybiu postavu a umelec vo mne si pomyslel:

Ani ryba, ani chlap
iba v hlave blbý tlak.

No, bývalo aj lepšie, ale čo už človek s migrénou narobí. Nič, siaham do batoha a vyberám mapu. Reku, kam ďalej. A v tom mi to napadne... Čo keby mi s tou bolesťou pomohol Hrobár? (Ne)žijú tu už isto dlho, určite mali aj oni svoje traumy, svoje bolesti a hádam ich nejako vyriešil. Len dúfam, že mi neponúkne smrť...

Chvíľu pozerám do mapy, presne vidím, kde by som hrobárov mohol nájsť, ale hovorím si, časy sú zlé, bolesť tiež, budem tu ja blúdiť, keď poznám k nemu skratku?

Vyberiem sa teda späť pod Zívajúcu jamu, otvorím tajné dvere, prejdem cez ne a opäť zavriem. Ak narazím na Hrobára, ktorého som stretol, rozpoviem mu, čo sa mi stalo a požiadam ho o pomoc. Ak nie, vykročím ďalej v úmysle ho nájsť.

Dvere som už raz objavil aj otvoril, usudzujem teda, že si nebudem musieť hádzať, oprav ma, ak sa mýlim.
Zeidun
Denník postavy.
Sila (0) Obratnosť (2) Odolnosť (-1) Inteligencia (1) Charizma (1)

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 1448
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 5. 6. 2019, 10:16

Zeidune,

protáhneš se dovnitř tajné chodby a vydáš se podle mapy nejkratší cestou k Hrobařům. Když se blížíš ke dveřím, ty se otevřou a tam naproti ti vyjde mladý Hrobař, se kterým jsi již hovořil.

Rychle prohodíte pár slov, vysvětlíš mu, co se ti stalo. Pokýve hlavou: "Snad Uktárl nebo Hárie něco vymyslí, každopádně když jsem jim o tobě - jak o bratránkovi - řekl, poslali mne tě přivést. Že prý teď Hrobaři potřebují každého jednoho muže do svých řad, když jim spadlo do klína skoro celé patro. Tak pojď, uvedu tě a nezkaž to..."

Projdete dveřmi do velkého sálu.

L01-142.jpg
Sál tří lordů

Uprostřed stojí tři velké sochy lordů s podstavci počmáranými goblinštinou a mezi nimi leží trochu neobvyklá kostra. Před jižní sochou stojí upír a upírka, jako kdyby je někdo vystřihl z ilustrace v nějakém bestiáři.

Obrázek

U dveří vedoucích na západ stojí dva nižší nemrtví, také muž a žena a poslední je u schodů vedoucích na sever. Masku snadno prohlédneš, už víš, že jsou to převlečení lidé, přesto na vedoucí dvojici je něco podezřelého.

"Vítej, Šmátrale," a tobě dojde, že jste si s bývalým zajatcem nedomluvili žádné jméno a on si rychle vymyslel alespoň přezdívku, když o tobě svým nadřízeným říkal. "Tvůj bratranec Kortal nám o tobě už pověděl, tak se neobávej. Náš klan teď potřebuje každou ruku. Pověz nám něco o sobě, ať víme, s kým máme tu čest a můžeme ti svěřit úkol, který ti nejvíc bude sedět..."

Bolest hlavy, kterou cítíš, o něco zesílí pod jejich pronikavým pohledem.

Co uděláš? Rozhodneš-li se hovořit s nimi, vyhodnoť si následující tah:

Hoď+INT:
10+: Nedozví se nic víc, než co ty chceš a ty si uvědomíš, že to jsou telepati.
7-9: Nedozví se nic víc, než co ty chceš.
6-: Dozví se od tebe nějaké tajemství, které si chceš odnést do hrobu a ty máš -1PŘÍŠTÍ, chceš-li je Manipulovat nebo jim Hrozit - použiji to proti tobě.

Můžeš také zkusit něco jiného - třeba utéct, ale pak se zařídí podle toho, co uděláš...
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Zeidun
Příspěvky: 31
Registrován: 20. 5. 2019, 18:30

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Zeidun » 7. 6. 2019, 12:00

Takže Šmátral..., letí mi hlavou popri pulzujúcej bolesti, ale z úst vyskakuje: "Ďakujem za vrelé uvítanie. A iste, rád prispejem rukou k dielu, neviem, čo presne by ste potrebovali, ale bývali časy, keď som slúžil v kláštore. Alebo môžem vypomôcť bratrancovi."

Ukážem im v batohu svoj mníšsky habit a pokračujem: "Problém je, že cestou tu som trochu zablúdil a z ničoho nič na mňa niečo zaútočilo. Ale bolo to zvláštne, miesto fyzickej bolesti ma trápi bolesť v hlave a navyše mám asi halucinácie, lebo sa mi tak javí, že tým útočníkom bol sliz, no verili by ste tomu?"

Bolesť sa stupňuje, nič nemusím predstierať...

Jekyll:2D6 → 8(5 +3) Nedozví se nic víc, než co ty chceš.
Zeidun
Denník postavy.
Sila (0) Obratnosť (2) Odolnosť (-1) Inteligencia (1) Charizma (1)

Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host