[HRA] 1. patro - Kobky

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Brandy
Příspěvky: 500
Registrován: 14. 2. 2019, 17:29

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Brandy »

... přetočený sál ...
Konečně se před náma ukázalo něco zajímavého. Sice tam chrápe mamka grýča. No tohle je teda Grýča. Grýča s velikým G. V bříšku napapkaný goblin, ona spokojeně spí, nebo předstírá, že spí. Cilapi mě upozornil na strop. Teda podlahu. Visí tam mrtvola, ale to by nebylo tak zajímavý, ale místo očí má smaragdy a nádhernou sekeru v křesílku.

"..mám lano s hákem..."

"Hmmmmm," zamyslím se. "Ti, Cilapi. Hele," začnu medově. "já si dám sekeru, ty smaragd a ten třetí si nechám já, jsi pro? Bez sekery nemůžu odejít. "Víš, proč se musím tahat s mečem? Protože v našem rodu, klanu, území žena si musí sekeru sama sehnat, musí si ji zasloužit, vybojovat, žena nemá nárok. Jen na meč. Sekeru nee. Já ji chcíííííí," vypísknu.

Rozhlídnu se, jak se dostat k sekeře, pokladu a nevzbudit mamku grýču...?
* odhad situace brandy:2D6-1 → 8(4 +5 - 1)#int odhad situace
* Jaká je nejlepší cesta k úniku/dovnitř/skrz?


Chystám se strhnout mrtvolu, vzít smaragdy a sekeru.

Cilapi, PJ ?
Jsem silná žena, co se nebojí rozplakat nad krásnou květinou, ale když mi sáhneš bez dovolení na zadek ruku ti klidně useknu. Život bez sladkého? Ani náhodou!
Deník postavy
SIL 2, OBR 2, ODL 2, INT -1, CHA -2
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

...široká chodba s hladovými gobliny...

Sicharte,

uděláš několik tichých kroků směrem ke dveřím. Jde to tak snadno, rozhádaní goblini nemají šanci si tě všimnout. Vezmeš opatrně za kliku ...

... a ta ti s hlasitým prasknutím zůstane v ruce.

"Hele, dobrodruh, ten bude mít žrádlo!"
"Hele, dobrodruh, ten bude žrádlo!"

Než se naděješ, je kolem tebe celé klubko goblinů. Jediné štěstí je, že protože se rvali, mají holé ruce. A z jedné strany tě kryje zeď a ty dveře. Zatím.

Chodba s hladovými gobliny
Chodba s hladovými gobliny

Asi pět se ti jich dostalo přímo na tělo a snaží se na tebe naskákat, povalit tě, zalehnout.

Další šestice se ti snaží alespoň servat batoh, ve kterém máš jídlo.

Zbytek by si rád taky přisadil, ale prostě na tebe nedosáhnou. A právě to jsou ti, kteří začínají vytahovat tesáky a luky...

Sicharte,

pokud se jim nevzdáš, vzdorovat těm, co ti jsou na tělo, bude ZTEČ. Mají SZ:1, KZ:1 a je to HOUF.
Snaha udržet si batoh, je NAVZDORY NEBEZPEČÍ na SIL.

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

... přetočený sál ...

"Chceš říci, že u vás má žena nižší postavení?" řeknu překvapeně, ale pak se trochu zastydím nad zbytečností toho dotazu. Vždyť vlastně dobře vím, že je tomu tak u mnoha kultur tohoto světa, jen jsem se s tím dosud nesetkal v praxi.

"Tedy... jistě ti nebudu bránit v tom ji získat, když to pro tebe tolik znamená. Sám si v Kobkách toužím zasloužit rytířský pás...
Myslím, že se tak můžeme dohodnout, ostatně sám nemám pro tak velkou zbraň využití a soudím, že pokud bychom objevili třeba magický luk, připadl by mě." Dokonce se mi skoro podařilo nevyslovit poslední větu jako otázku.

"Teď to důležitější. Máš nějaký nápad, jak to co nejlépe zařídit, abychom neskončili jako ten goblin?" ukážu na zřetelný tvar v gryčím žaludku.

PJ?
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Hiro »

... Tajná chodba severně Jámy ...

Zastavím se před nejbližšími dřevěnými dveřmi.

"Slyšíš, Boo? To budou určitě naši noví přátelé. Už jsem se bál, že jsme se nahoře zdrželi příliš dlouho a nikdy je tady nedoženeme, ale díky této skvělé zkratce jsme jim opět na dosah! Budou jistě také rádi, že nás zase vidí."

Plný nadšení rozrazím dveře a triumfálně vstoupím do rozlehlé místnosti. Okamžitě zjistím, že hlasy patřily někomu jinému. Ve skupině nezvykle oblečených lidí nepoznávám nikoho z mých družníků. Ačkoliv jsou ozbrojeni, nepůsobí na mne jako hrozba, spíše jako komické odlehčení. Možná se jedná o nějakou skupinku recesistických dobrodruhů, možná o nějaké bizarní obyvatele podzemí. Tak či onak, za zeptání nic nedám.

Odkašlu si a co nejsrdečněji se uvedu do této zvláštní společnosti.

"Zdravím vás, dámy a pánové. Mé jméno je Hiro a přicházím zeshora, Hledám mé společníky, nepotkali jste je zde náhodou? Jak bych vám je co nejlépe popsal - chladně seriózní rytíř, sympaticky horlivá trpaslice, zakaboněný hobit, pasivně-agresivní ostražitý chlapík či roztomilý elf s výraznou sponou na plášti. Toho času všichni živí, alespoň doufám," usměju se a kývnu na kostlivce ležícího na zemi. "Budu rád za každou radu vedoucí k jejich nalezení. Popřípadě by mne potěšila jakákoliv poznámka k mému příteli, kterému zde hledám domov. Kam se jenom zase schoval..?"

Rozpačitě se usměju a rozhlédnu se kolem sebe - Boo se jako obvykle vypařil. Zahlédnu ho schovaného za jednou ze tří velkých soch, kterou si fascinovaně prohlíží. Pokrčím rameny, dojdu si pro něj a zatímco ho vedu k těm podivným lidem, sochy si také alespoň letmo prohlédnu.

Odhad situace: Hiro:2D6+2 → 8(3 +3 + 2)
- Co je tu pro mě zajímavé nebo užitečné?
Hiro a Boo
Deník postavy
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

.... v převráceném sále ...

Brandy,

protože je královna gryků zjevně nažraná a tráví, nejspíš nemá smysl přemýšlet o to, že by se podařilo ji odlákat nějakým jídlem nebo vyhlídkou na kořist. To by ale zároveň mohla být výhoda. Nejlepší by bylo zkrátka obojí strhnout naráz, ať to dopadne, jak to dopadne.

Královnu to sice probudí, ale pokud se vám podaří strhnout věci hodně šikovně, tak dopadnou vedle ní a pokud ji přímo neohrozíte, tak nebude mít chuť bojovat. Kdybyste snad měli smůlu, a jedna, nebo i obě dvě věci spadly na ní, pak už se asi bude i bránit. Ale i tak se po vás stihne ohnat nanejvýš jednou a rozhodně vás nebude pronásledovat do tunelů.

Brandy, Cilapi,

když hodíte kotvu šikovně, podaří se vám strhnout stranou jak sekyru, tak mumii. Bude to NAVZDORY NEBEZPEČÍ, hoď+OBR.
10+: Obě dvě věci spadnou mimo dosah královny.
7-9: Jedna věc spadne mimo dosah královny, druhá přímo na ní a budete ji muset získat ZTEČÍ, nebo ji tam nechat. Vyberte si, která.
6-: Obě dvě věci spadnou přímo na královnu a budete je muset získat ZTEČÍ, nebo je tam nechat.
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

....v chodbě, na sever od sálu tří lordů ...

Turane,

nemrtví tě pohodili v chodbě, nechali ležet a vrátili se do sálu.

Co budeš dělat dál?


....v sále tří lordů ...

Hiro,

když se vstoupíš do sálu se třemi sochami, uvidíš čtveřici nemrtvých. Přichází od severního schodiště a okamžitě, jak si tě všimnou, ti míří naproti. Hlasy, které jsi slyšel předtím, vychází z chodby vedoucí na západ a dále se vzdalují.

Sál tří lordů
Sál tří lordů

Než k tobě muži dojdou, stihneš si letmo prohlédnout sochy. Jsou to sochy nějakých Hlubinských šlechticů v plátových zbrojích, které působí spíše jako honosná dekorace, než jako funkční obrana. Na všech sochách jsou vytesaná jména jejich rodů: Elyndraun, Ruathyndar a Onthalass. Nějaký vtipálek je ale přeškrtal a místo nich načáral v goblinštině: Smradlavý zadek, Tupá lebka a Rozený bezzubák.

Stihneš se také podívat na kostru čaroděje. Zcela překvapivě je to kostra hobgoblina a k té róbě se vůbec nehodí. Také je vybělená a mnohem starší, než ta róba - jako by ji někdo do těch hadrů oblékl.


Hiro,

je rozhodně zajímavé, že někdo si dal tu práci a oblékl starou kostru do oblečení, aby to vypadalo, že tu leží mrtvola kouzelníka.



"Vítej cizinče na území Hrobařů. Tvůj dobrý hobití druh už se uvolil zaplatiti vaší výpravě cestu na sever," přeruší tvé prohlížení nemrtví. "Neboj se nás, my dobrodruhy nežereme, zatím, a chvátej za svým druhem ... " ukáží ti cestu na schodiště, "... on ti všechno vysvětlí, co a jak. Jo a tu tříokou potvoru si vezmi s sebou..."


Hiro,

ti nemrtví jsou celkem nemluvní a nejraději by, abys pokračoval na sever co nejrychleji. Zkusíš-li s nimi nějak zavést řeč, vyhodnoť si jejich tah:
Pokud se s Hrobaři chvíli bavíš, můžeš si všimnout něčeho podezřelého. Hoď+INT:
10+: Poznal jsi jejich tajemství, aniž by si toho oni sami všimli.
7-9: Vyber si 1 z:
* Znáš jejich tajemství a oni ví, že ty víš
* Radši do toho nebudeš rýpat
6-: PJ je na tahu

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

.... v převráceném sále ...

Když mě moje společnice zpraví o svých doměnkách stran gryčí obryně, docela mě to uklidní. Nebude nás lovit a snad ani pronásledovat. Výborně. Je pravda, že pokud je ten netrvor spíše hadem, přesněji najezeným hadem, dává ten předpoklad smysl. Takže máme chvíli čas v klidu uvažovat...

Je mi jasné, že by neměl být větší problém lanem zachytit a přitáhnout jednu z těch dvou věcí. Problém ale je, že před tím pravděpodobně dopadne na gryčí královnu a vzbudí ji. Získání druhé věci by tak mohl být docela problém.
Škoda, že tu není na co vylézt, abych byl výš. Mohl bych tak na visící topor sekery skoro dosáhnout, případně nahodit smyčku lana a sekeru zhoupnout dozadu, aby toho gryčího netvora neprobudila.

Hmm, na gryčí královnu určitě šplhat nechci, žádná stolička tu také není...
Pohled mi padne na moji trpasličí společnici, zejména na její široká ramena. Věnuje mi pohled, který jasně říká:
'No co je?!'

"Víš," začnu opatrně, "Kdybychom nahazovali to lano z vyšší polohy, naše šance na úspěch by se také zvýšily. Kdybych ti mohl vylézt - tedy chci říci, kdybys mi vlezla - tedy! Eh... kdybys mi prostě stála na ramenou, možná bys tam skoro dosáhla. Jenže, víš, vypadáš docela těžká... s tou zbojí! Ta zbroj vypadá těžká!" Mám dvě starší sestry, o ženách přeci jen něco vím.
"Chci říct, že by sis musela sundat tu těžkou zbroj a to není dobrý nápad pro případ, že by bylo nakonec třeba přeci jen bojovat. Kdežto já mám jen lehkou zbroj a taky mám delší ruce... eh... takže kdybych mohl být nahoře... tedy jako stát ti na ramenou!... mohla bys mít na sobě zbroj a já bych nahodil to lano. Také bysme pak měli těžiště hezky nízko - eh!"

Pokusím se o nevinný úsměv, špičky uší úplně rudé.

Brandy?
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Hiro »

....v sále tří lordů ...

"No nepovídejte, vy jste hrobaři?" zeptám se s upřímným zájmem. Nejsem si jistý, jak bohatou odpověď z těchto lidí dostanu, ale nechce se mi ještě opouštět toto fascinující místo. Však on mi Turan daleko neodběhne a zde je určitě ještě mnoho zajímavého.

Při svých otázkách volně přecházím místností a pokusím se letmo nahlédnout do západní chodby.

"Takže se staráte o zesnulé dobrodruhy, shromažďujete jejich ostatky a zajišťujete jim cestu na druhý břeh? A to je zakopáváte přímo tady v podzemí, nebo je vyvážíte zpět do hospody? Já bych osobně byl pro to zakopávání - sedm stop pod zemí již jsme, takže to jistě bude vcelku snadná práce, že?"

Tajemství Hrobařů: Hiro:2D6+2 → 5(1 +2 + 2)
- PJ je na tahu.


"Kdybyste mého přítele znali lépe, nenazývali byste ho potvorou. Ovšem vím, že dělává špatný první dojem, takže vám rád vaše unáhlené označení prominu. A nemusíte se jej obávat, co nevidět vám zmizí z očí."

Boo dá výjimečně na má slova a rozplyne se jako pára nad hrncem. Mezi sochami po něm zůstane jen malý obláček dýmu a štiplavý zápach spáleniny; skoro to vypadá, jako bych si opět z plných plic odkašlal.


Ďáblík se objeví o pár kroků dál, mimo dohled čtyř Hrobařů. Přitahován neznámou silou zvědavě nakoukne do místnosti ležící na východní straně sálu. Nikým nezpozorován, samozřejmě.

Navzdory nebezpečí: Hiro:2D6-1 → 1(1 +1 - 1)
- PJ je na tahu.
Naposledy upravil(a) Hiro dne 21. 3. 2019, 09:16, celkem upraveno 1 x.
Hiro a Boo
Deník postavy
Uživatelský avatar
Brandy
Příspěvky: 500
Registrován: 14. 2. 2019, 17:29

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Brandy »

.... v převráceném sále ...
Jinak to nejde... Nikdo tu není. "Vlez mi na záda," kuňknu polohlasně a podávám mu ruce na kozu. "Doufám, že umíš mířit a nejen planě žvanit!"

Nadechnu se. "Jen počítej, že jak něco spadne na tamto," hodím hlavou ke grýčové matce, "tak tě pouštím a vrhám se proto, žádný poklad tu nenechám!"

Tak šup pomůžu mu trošku nahoru. Jo na ramena si klidně stoupni.
Cilapi
*help brandy:2D6+1 → 7(1 +5 + 1)#obr help
Jsem silná žena, co se nebojí rozplakat nad krásnou květinou, ale když mi sáhneš bez dovolení na zadek ruku ti klidně useknu. Život bez sladkého? Ani náhodou!
Deník postavy
SIL 2, OBR 2, ODL 2, INT -1, CHA -2
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

Rychle nachystám lano se smyčkami na obou koncích a opatrně vylezu své společnici na ramena.
"Neboj se, paní Brandy, dělával jsem to s ostatními panoši v jednom kuse. Jde o to správně stát a nevztyčovat se příliš rychle. Je to vlastně celkem zábavná gymnastika." Když slyším vzteklé zasyčení, raději ztichnu. Byla to gryčí královna nebo má společnice?

Netvor před námi se skutečně pohne, ale spíše se k nám natočí zády. Hádám, že tam má nejtvrdší kůži a připadá s tak docela v bezpečí. Nedivím se mu. Má-li šupinatou kůži tvrdou alespoň stejně jako ti předchozí dva, což on má dost možná ještě tvrdší, goblini, které může potkat, mu prakticky nemohou ublížit. My samozřejmě nejsme goblini, ale to netvor naštěstí zatím netuší.

Má společnice pomalu přejde až k němu. Ruce sevřené v pěsti drží nahoře a já se o ně opírám těma svýma. Nakonec se takto vztyčím do plné výše, od opasku vytáhnu jednu z připravených smyček, rozhoupu ji a vrhnu na topor sekery. Zachytím ji a opatrně přitáhnu smyčku. Pak totéž zopakuji s druhým koncem lana, jen jím tentokrát zachytím roh minotauří mumie.
Nadechnu se a pak jedním koncem lana trhnu!

Cilapi:2D6+1+1+1 → 10(5 +2 + 1 + 1+ 1)#OBR (Navzdory nebezpečí + 1 Pomoc od Brandy + 1 řídím se radou z předchozího Odhadu situace)
10+: Obě věci spadnou mimo dosah královny.


Sekera se vyvlékne z opěradla trůnu a já ji rychlým přitažením lana zhoupnu těsně nad tělem královny. Zazvoní na podlaze, či vlastně stropě, kousek za námi. Královna má i tak naší přítomnosti už dost. Aby ne, když stojíme prakticky před ní. Vydá syčivě pištivý zvuk a začne se napřimovat.
Brandy couvá, já se co nejvíce za pomoci rukou odrazím a dopadnu za ni, div že si nenatluču nos. Brandy už hmatá pro štít, ale já zároveň vší silou trhnu druhým koncem lana. Obvazy se utrhnou a celá mohutná minotauří mumie se zřítí na právě vstávající královnu.
Na moment srazí gryčí královnu k zemi, ona se však záhy napřímí a vrhne tělo mumie proti nám. Slyšíme zacinkání, jak jí vyletí z očních důlků drahokamy. S Brandy na sebe vrhneme pohled ne delší než jediný úder srdce a pak se pohneme jako jeden. Každý vyrazíme k jednomu smaragdu a zatímco gryčí netvor kolem sebe ve svém výklenku bije chapadly a vyráží nepříjemně hlasité kdákavé zvuky, rychle je sebereme.

Pak už rychle spěcháme skrze chodbu v závalu zpět na sever, sekeru táhnouce za námi na laně. Teprve v zavalené chodbě, kde jsme před tím přemohli dva menší gryky, radostně zavískám a začneme si společně prohlížet získané poklady.
"Tak to bylo, jak se říká, o srnčí chlup!"

Brandy? PJ?
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

PJ oprava:

Brandy: POMOC (1+5)kostky +1(OBR) +1(ODHAD SITUACE) => 8 => Dává +1.
Cilapi: NAVZDORY NEBEZPEČÍ (5+2) kostky +1(OBR) +1(POMOC) => 9 => Dostanete jeden předmět.

A protože jste to popsali tak, jak jste to popsali, je jasné, který.


Brandy, Cilapi,

dva smaragdy jsou opravdu pěkné vybroušené kameny, nádherné se zeleně třpytí. Každý vydá za 1-CENNOST.
Pak přitáhnete lano, abyste si prohlédli sekeru, ale v první moment musíte hodně zabrat, jako by se někde zasekla, a pak to ráz na ráz jde až podezřele lehce. A pak se v chodbě objeví, přesně, jak jste se obávali, ostrým gryčím zobanem překousnutý konec.

Sekera zůstala zaseknutá v ústí místnosti. A podrážděná královna se na ní nejspíše nasunula a poté škubající se lano přehryzla.

Převrácený sál
Převrácený sál

Brandy, Cilapi,

chcete-li získat i sekeru, musíte královnu zatlačit a sekeru sebrat. To je ZTEČ. Chodba je navíc úzká a klikatá, takže nepřipadá v úvahu nějaké ostřelování z dálky nebo akce obou hrdinů vedle sebe - pokud byste si chtěli nějak pomáhat, musíte stát jeden za druhým.

Co uděláte?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Brandy
Příspěvky: 500
Registrován: 14. 2. 2019, 17:29

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Brandy »

Vydejchám ten sprint. Sice mám vlohy pro rychlé krátké sprinty, ale tohle má hodně silnou hořkou pachuť. Rudá jsme jak prase, lýtka mě pálí, celá se třesu jak sulc v plechu a proč? Pro jeden kamínek? Ano je krásný...ale ta sekera... Tu nám ta mrcha vzala. Jeden by nečekal, že to bude takový problém.

"Cilapi, bez sekery neodejdu, jen jsem ji viděla, je jako má dcera, bez dcery neodejdu!" otočím se v tunelu zpět. S mečem v ruce si jdu pro to co je moje. Rudo v přemýšlení mé horké hlavy. Je moje... Je to boj. Ta stvůra na ní sedí. Syčí a kouše, bude třeba jí jednu fláknout, aby se stáhla a sekeru jsem si mohla odnést.

* brandy:2D6+1 → 8(5 +2 + 1)#sil zteč
* Dosáhl jsi plného úspěchu
* cíl vzít si zpět sekeru a zdrhnout k Cilapimu
Jsem silná žena, co se nebojí rozplakat nad krásnou květinou, ale když mi sáhneš bez dovolení na zadek ruku ti klidně useknu. Život bez sladkého? Ani náhodou!
Deník postavy
SIL 2, OBR 2, ODL 2, INT -1, CHA -2
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Brandy,

vrhnula ses do tunelu a v prvním útoku jsi zasypala mohutného červa několika ranami.

Brandy>Královna: +2ZÁSAH(meč) -3ZÁSAH(ještě tužší kůže) => -1ZÁSAH => OK

Královna gryků byla údery nejspíš zaskočena, protože i když jsi nedokázala její tvrdou kůži prorazit jediným úderem, ustoupila a uvolnila tak sekyru, na které předtím ležela.

Sehnula ses pro sekyru, popadla jí a v tu chvíli se přisunula zpět a natáhla ti plnou ránu svými chapadly. Jak jsi měla plné ruce sekery i meče, nedokázala jsi zareagovat krytem a úder tě zasáhl přímo do žeber.

Královna>Brandy: +5ZÁSAH(chapadla) -2ZÁSAH(těžká zbroj) => +3ZÁSAH => KO

Ozvalo se několika násobné křupnutí, rána tě odhodila do chodby, kde jsi narazila hlavou na zeď a svezla ses otřesená na zem.

Brandy, jsi vyřazená. Nejsi schopna boje a činností, které vyžadují nějaký pohyb nebo sílu - dokud ti nebude poskytnuta PRVNÍ POMOC, jsi schopna se tak nanejvýš plazit.

Pokroucený gryčí tunel
Pokroucený gryčí tunel

Cilapi,

protože se chodba klikatí, ránu samotnou jsi neviděl. Ale musela být strašná, protože se nejprve ozvala těžký úder, pak trpaslice přilétla vzduchem tunelem, narazila na skálu za sebou a s těžkým heknutím se svezla po kameni dolů. Leží bez hnutí přímo před tebou.

Vyhlédneš opatrně za roh - vidíš, jak se had pomalu sune do chodby za vámi. Naštěstí má v sobě stále toho neztráveného goblina, takže mu to jde ztuha, ale vejde se tak akorád. Zjevně by se rád dostal k trpaslici a odtáhnul ji zpátky k sobě do hnízda.

Co uděláš?

Pokud teď hned vezmeš Brandy a odtáhneš ji do bezpečí, tak vás pronásledovat nebude. Můžeš zkusit i něco jiného - ale pak už by se mohl dostat dost blízko a ohrozit jí i tebe.
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Turan
Příspěvky: 34
Registrován: 7. 2. 2019, 22:27

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Turan »

.... v chodbě na sever od sálu tří lordů ...

Celé tělo mě bolelo a konečně jsem pochopil, proč švábi tak rádi zalézají do temných skrýší. Nemohla být nějaká taková v této chodbě? Jistě by mohla, kdyby se jí aspoň trochu chtělo.

Turan:2D6+1 → 11(4 +6 + 1)
* Co je tu jiné, než vypadá?
Mladý hobit s důvěryhodnou tváří, avšak očima šelmy. Jeho vychrtlé tělo a nepraktické oblečení je zakryto praktickým pláštěm do divočiny.
Kde jsou trable, tam jsem já - mám na ně čich.

Deník postavy
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

.... tajné upíří doupě....

Turane,

chvíli jsi ohmatával konec chodby a pak jsi narazil na uvolněnou dlaždici. A když jsi na ní zatlačil, celá zeď se pohnula a tobě se otevřel pohled na asi dvacítků plechů ze slámy či houní. Úplně na jihu pak vidíš i starou rakev na podstavci.

Tajné upíří doupě
Tajné upíří doupě

Sem se nejspíš ti nemrtví chodí uložit, když zrovna nevybírají mýtné a neokrádají dobrodruhy. S ohledem na denní dobu tu ale určitě můžeš chvíli strávit a odpočinout si.

Turane,

budeš-li spát lehkým spánkem s jedním okem otevřeným, aby sis všiml, kdyby náhodou se chystali přijít, můžeš zde TÁBOŘIT.
Postup Kobkami: Obrázek
Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů