[HRA] 1. patro - Kobky

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Saago,

když dveře konečně zalehnou a zpevněné západky s tichým cvaknutím zapadnou na své místo, spokojeně si oprášíš ruce.

Pak se ozve ještě jedno klapnutí - za tvými zády. Opatrně se otočíš.

Proti tobě stojí v jedné z klikatých chodeb něco mezi zombií a ghůlem a míří to na tebe kuší.

Tajné chodby
Tajné chodby

"Pssst," udělá na tebe. "Je-li ti život milý a nechceš být rozsápána mou strašlivou umrlostí, budeš teď zticha a půjdeš pěkně se mnou..."

Pokud neuděláš něco prudkého a rychlého, ale pomalu se s ním vydáš chodbami do sálu Tří lordů, vyhodnoť si hrobařský tah.
Hoď+INT:
10+: Poznala jsi tajemství hrobařů, aniž by si toho oni sami všimli.
7-9: Vyber si 1 z:
* Znáš jejich tajemství a oni ví, že ty víš
* Radši do toho nebudeš rýpat
6-: PJ je na tahu

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 354
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Saaga »

Podezřelé.

Má malý úhel a žádné světlo. Mé šance jsou značné.

Otevřu ústa a pustím lucernu k zemi. Dlouhé stíny obkreslí prostor a ve stejnou chvíli se vrhnu do rohu před sebe. Muž sleduje rukami můj pohyb, pohne kuší doleva, narazí na stěnu a vypustí střelu.

Navzdory nebezpečí: Saaga:2D6+2 → 13(6 +5 + 2)#OBR
- Chci uhnout šipce, dostat se z NEVÝHODNÉHO postavení do ROVNÉHO.


Nalepím se na chladnou zeď a nepropadnu se skrz. Tato sféra má svá pozitiva.

Zaslechnu cinknutí šipky a vzápětí druhý náraz, těžší a hlubší. Není hloupý. Nestihl by přebít, tak přezbrojuje. Přizpůsobím se.

Pravicí tasím meč, levou rukou pevně stisknu kovový výkovek zvyšující razanci úderu. Lidé jsou kreativní rasa.

Přikrčím se téměř do postoje zvířete a nízko při zemi vyrazím do šera za roh. Mečem odkloním očekávaný výpad zahnutým ostřím a druhou rukou zaútočím na klouby. Vím, co přesně mířený úder dokáže.

Zteč: Saaga:2D6+2 → 8(3 +3 + 2)#OBR
Saaga>Hrobař: 1-ZÁSAH (Boxer) - 1-ZÁSAH (kožená zbroj) + 1-ZÁSAH (PRŮRAZ) - 1-ZÁSAH (ŠERM) => 0-ZÁSAH
Hrobař> Saaga: 1-ZÁSAH (Krátká šavle) - 1-ZÁSAH (kožená zbroj) - 1-ZÁSAH (ŠERM) => -1-ZÁSAH
Plný úspěch: Odzbrojit


Další výrazný zvuk se ozve z mužova lokte. Sykne bolestí a upustí šavli na zem. Očima sjede k nohám, kde vedle sebe leží obě jeho zbraně. Na okamžik zaváhá. Já však ne.

Vedu mečem sérii výpadů na mužovy ruce. Stahuje je k sobě a nechává tak svou tvář zcela nechráněnou. Mého druhého úderu levačkou bude litovat daleko více.

Zteč: Saaga:2D6+2 → 10(4 +4 + 2)#OBR
Saaga>Hrobař: 1-ZÁSAH (Boxer) - 1-ZÁSAH (kožená zbroj) + 1-ZÁSAH (PRŮRAZ) + 1-ZÁSAH (volba) => 2-ZÁSAH
Hrobař> Saaga: 0-ZÁSAH (Holé ruce) - 1-ZÁSAH (kožená zbroj) - 1-ZÁSAH (ŠERM) => -2-ZÁSAH
Postupuji tvrdě vpřed + Plný úspěch: Omráčit


Natlačím protivníka ke zdi a jedinou ranou nad ucho ho pošlu k zemi. Sveze se po stěně do sedu a pokusí se něco zahuhlat. Ústa mu ucpu vlastním předloktím a přidám druhý úder na hlavu. Vím, že teď mám na dlouho klid.

Pokračování později.
Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 354
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Saaga »

Oddechnu si a otřu své zbraně. Na omračovadle zůstala vrstva lepkavé hmoty. Necítím žádný zápach rozkladu. Zvláštní.

Uchopím mužovu hlavu do dlaní a pečlivě si prohlédnu jeho tvář. Po spánku mu stéká pramen teplé krve. Zvolna oddychuje. Jeho oko má barvu běžnou pro lidskou rasu. Tento muž není mrtvý. Poznala jsem svého protivníka.

Tichým krokem se vrátím zpět a seberu svou lucernu. Jedna strana skleněné výplně praskla a světlo skrz ní ozařuje okolí složitou pavučinou. Nevěděla jsem, že poškozené věci mohou být hezké.

Srovnám svíčku, přiložím ucho ke spáře ve zdi a poslouchám. Uslyším jen vrzavý zvuk rumpálu. Bouřlivá skupina se blíží.

Vrátím se k omráčenému muži a zběžně ho prohlédnu. Nemá u sebe nic, čím bych ho více poznala. Naproti něj jsou pootevřené dveře, za nimi je ticho a tma. Nahlédnu a vzápětí otevřu. Malá místnost je plná oblečení a jednoduchého vybavení. Dva až tři kusy lidských těl se ještě vejdou. Přetáhnu muže dovnitř a rukávy jedné z košil mu svážu ruce, onucí mu zacpu ústa. Jeho kuši a střelivo si vezmu, šavli mu schovám nahoru na háky. Brzy asi pozná horší, než jsem já.


Zavřu za sebou dveře a vydám se do chodby vedoucí dále. Za druhým rohem zahlédnu světlo a zaslechnu hlasy. Řeč znám, některá slova ne. Zkrátím krok a dlaní přikryji lucernu. Schovám se na začátek dlouhé chodby pokračující dále do temnoty a poslouchám.

Hlavně nenápadně: Saaga:2D6+2 → 7(2 +3 + 2)#OBR
- PJ, předávám slovo. Poslouchám ze začátku dlouhé chodby u jižního vstupu do Sálu tří lordů. Co teď tak Hrobaři řeší?
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Saago,

slyšíš mužský a ženský hlas, jak se domlouvají:

"Ta medůza je nebezpečná a kříží naše plány na rozšiřování. Myslím, že až půjde kolem další parta dobrodruhů, neměli bychom vybírat poplatky, ale měli bychom jim naopak zaplatit, aby ji odstranili. Xanatárovci byli nebezpeční, ale v šarvátkách s nimi jsme měli alespoň nějakou šanci. Povídám ti, Hárie, zkamenět při prvním pohledu na ní se mi opravdu nechce."

"Uktárle, Uktárle, odkdy ty jsi ochoten někomu platit?" ženský hlas se trochu ztiší: "Vypadáváš z role." A opět hlasitě pokračuje. "Nebylo by lepší prostě jižní cestu zabarikádovat a vybírat za průchod tou severní? A pak ať si klidně chcípnou u mantikor a trolla, ale my budeme mít zaplaceno. A když nechcípnou? Jestli někdo najde cestu okolo, aby se medůze vyhnul, ale nám z toho kápnou peníze, tak budu spokojená."

Vyposlechla jsi důležité informace.

V tu chvíli se ozve řinčení padajících džbánů a míst kdesi ze spleti chodeb. "Co se to?" zeptá se žena a uslyšíš vzdalující se kroky.

Okamžitě tě napadne, že tvůj zajatec na sebe nejspíš dokázal nějak upozornit. Během okamžiku bude nejspíš osvobozen a svým zachráncům prozradí, že jsi tady a jak vypadáš.

Co budeš dělat dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 354
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Saaga »

Jedna hrozba na jihu, dvě na severu. Githyanki zde nejsou, nemluvili o nich.

Zavřu oči a soustředím svou mysl. Poznat světové strany je v této sféře důležité a přitom tak náročné. Spolehnu se na instinkt.

Světlo z lucerny nechám prosvítat jen úzkým prostorem mezi prsty a vyrazím dále dopředu. Až raněného muže najdou, budu daleko.

Pokračuji dlouhou chodbou před sebou do tmy. Po chvíli přijdu k rozdělení a zahnu za roh. Ztíží to cestu pronásledovatelům.

Chodby se dál větví a já neznám správnou cestu. Zaslechnu ale mnoho hlasů. Nejprve jen slabé šeptání, po pár krocích zřetelné hlasy a smích. Hrubý smích, agresivní a lámavý.

Seběhnu pár schodů do kruhové haly s mnoha sloupy. Hlasy po levé ruce zesílí. Bouřlivá skupina. Přímo proti mne vede dál chodba směrem, který považuji za jih. Tam budou mířit i oni.

Vydám se do chodby po pravé ruce. Zahlédnu v ní mnoho výklenků vhodných pro kryt i přepadení.

Tasím zbraň a zrychlím pohyb. Ostřím napřed kontroluji každý výklenek. Nenechám se překvapit.

PJ, postupuji mezi rámy na západ. Fungují tam ještě ta zrcadla vytvářející dvojníky? Jestli ano, předávám slovo. Jestli ne, budu pokračovat sama dále.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Saago,

jdeš opatrně chodbou a studuješ rozbitá i zachovalá zrcadla. Obraz šedivého starce, který na tebe z těch zachovalých zrcadel pohlížel, ti naznačil, že jde o jakousi formu magické hádanky či pasti a proto jsi připravena, když se u dvojice pátých výklenků dají do pohybu tvé obrazy a začnou se na tebe sápat.

Chodba s výklenky a zrcadly
Chodba s výklenky a zrcadly

Koutkem oka zahlédneš, že za nimi ve výklenku je urkytý nějaký bronzový předmět.

Nepřekvapili tě. Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 354
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Saaga »

Leknu se a udělám několik rychlých kroků dozadu, než špatně došlápnu a svalím se na záda. Vytřeštěnýma očima hledím před sebe a snažím se uklidnit.

Rozpolcená, nejednotná. Nic horšího mi výjevy nemohly ukázat. Množství zkoušek a nástrah v tomto místě čekám. Z hostince znám všechny příběhy o Halasterově podzemí. Proč je ale tato nejtěžší hned na začátku? Jak může mág znát můj nejtěžší okamžik? Nebo je to všechno jen v mé hlavě? Slabá a zmatená mi ukazuje pokřivené obrazy připomínající můj pád?

Závan chladného vzduchu z úderu jednoho mého já zasáhne intenzivně mou mysl. Obrazy jsou reálné a snaží se mne zabít.

Převalím se přes záda na nohy, ostří připravené k obraně a lucerna perfektně balancovaná. Švihem se vymrštím a dopadnu daleko od mých obrazů. Obratem zaútočím.

Zteč: Saaga:2D6+2 → 7(2 +3 + 2)#OBR
Saaga>Odrazy: 2-ZÁSAH (meč) - 1-ZÁSAH (NEHMOTNÝ) => 1-ZÁSAH = LZ
Odrazy>Saaga: 1-ZÁSAH (zrcadlový úder) - 1-ZÁSAH (zbroj) => 0-ZÁSAH = OK
- Plný úspěch: Dostat se na západní konec chodby


Můj meč prochází oběma mými částmi s lehkostí. Záplavou špatně mířených výpadů se je snažím zatlačit do výklenků a vytvořit mezi nimi prostor. Protáhnu se kolem nich, otočím se a širokými seky napříč celou chodbou je držím dál od svého těla. Zády narazím na zeď, provedu poslední výpad a stáhnu se do jižní chodby.

V rozechvělé ruce mi dál slabě vibruje čepel. Být to karach, sbírám ho po zemi. Předkloním se a zhluboka dýchám. Tohle se mi nesmí stávat. Vím, že má Cesta není snadná a nesmím se nechat takto rozhodit. Nesmím povolit koncentraci. Musím znát svůj cíl, soustředit se na něj. Pro pochyby zde není místo. Má rozpolcená mysl mne už nesmí svést k chaosu.


Narovnám se a v mihotavém světle zkontroluji své tělo. Je v pořádku. Posvítím před sebe k chodbě s výklenky. Vrátím se sem a postavím se mému strachu. Ale ne dnes.

Otočím se a rychle vyrazím chodbou dále. V patách mi už může být celý svět.

... Rozbité sloupy ...

Běžím chodbou stále stejným směrem, tichým tmavým odbočkám nevěnuji pozornost. Prudce se zastavím ve chvíli, kdy mne oslní záblesk intenzivního světla a ucítím vůni bouře.

Dva sloupy: Saaga:1D12 → 11(11)
- PJ: Dej jí 2MAGy a vyhodnocuj to jako Magii pohlcování


Pomalu otevírám oči. Kolem je ticho, vůně pomalu odeznívá. Posvítím za sebe, nepoznávám žádnou příčinu toho záblesku. Natáhnu před sebe ruku s lucernou - a nevidím ji. Pohlédnu pod sebe. Mé tělo je pryč, jen pohled se vznáší v prostoru. Volnou rukou si sáhnu na ústa a nos, přejedu si temeno hlavy. Vše je na svém místě, jen to nevidím. Nevím, co se děje. Už zase spěchám, nesoustředím se.

Nahmatám svou ruku stále pevně svírající lucernu, kterou nemohu zahlédnout. Prsty si tisknu předloktí. Cítím tep. Někde tam v prázdném prostoru je skutečně mé zápěstí. Soustředím se. Před očima mi pomalu prosvítá mihotavý obraz mé vlastní ruky. Uklidním se. Je to jen další zkouška, další mámení mých smyslů. Musím zpomalit, koncentrovat se.

... Sál beznaděje ...

Velmi obezřetně pokračuji dále do vedlejší místnosti. Cítím, kam šlapu, ale nevidím to.

Procházím do členité místnosti s jasnými důkazy nedávného ohně. Popel v rohu, stěny od sazí. Možná další zkouška či nástraha. Ohořelé kosti to dokazují. Kostra připoutaná řetězy ke zdi mou domněnku zpochybňuje. Chci si ji prohlédnout pečlivěji, z prostoru přede mnou se ke mně ale nese tichý sykot.

Soustředím se na zvuk. Připomíná mi chaotickou matérii těsně před zformováním. Jen slabá bouře vířící hmoty, syčící plyny unikající z tlaku koncentrované mysli. Také by to mohlo být několik hadů.

Prsty zacloním lucernu a pomalu pokračuji dále směrem ke zvuku. V dlouhé chodbě cítím pohyb vzduchu, nejdu do uzavřeného prostoru. Zvuk syčení zesiluje. A přidávají se k němu další těžce popsatelné vjemy.

Odhad situace: Saaga:2D6+1 → 13(6 +6 + 1)#INT
- PJ, kdyby nebyly mé popisy srozumitelné, nacházím se v chodbě mezi Sálem beznaděje a Svatyní bezhlavé ženy

- Co je tu jinačí, než vypadá?
- Který protivník je největším nebezpečím?
- Jak se nejlépe dostat skrz Svatyni bezhlavé ženy?
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Saago,

syčení hadů je nepřirozené, chaotické a hlavně - když opatrně dojdeš až ke dveřím na konci chodby, zdá se ti, jako kdyby vycházelo cca z výše hlavy. Přemýšlíš o legendách materiálního světa, jací tvorové pěstují hady ve výše své hlavy a vzpomeneš si na legendu o hadích ženách, které nejen že mají hadí tělo, ale mají i hady místo vlasů. A jejich pohled dokáže zkamenět. To se ti okamžitě spojí s tím, co jsi vyposlechla v rozhovoru neznámé dvojice.


Medůza je nejnebezpečnějším protivníkem.


Legenda ale říká, že člověk zkamení, pokud medůze pohlédne do očí. Napadne tě, zda ti dokáže nestvůra opětovat pohled, pokud tě neuvidí...


Nejlepší bude využít toho, že jsi neviditelná a vyhnout se tak očnímu kontaktu s medůzou.


Pak tě vyruší vrznutí dveří. Otočíš se a uvidíš do chodby nahlížet dvojici nemrtvých - tedy spíše lidí převlečených za nemrtvé. Tví pronásledovatelé se ještě nevzdali. Hledí přímo na tebe, ale vůbec si tě nevšímají. Vlastně si uvědomíš, že hledí skrz tebe, protože jsi neviditelná.

Ani nedutáš.

Posvítí do chodby lucernou a pak jeden řekne druhému:

"Pokud proběhla dál, tak už je zkamenělá."
"Co když ne?"
"Chceš se jít podívat za ty dveře a přesvědčit se?"
"Ne."
"Tak jdem domů."
"No, ale Uktárl ... Hárie ... Víš co? Raděj prohledáme ještě Vrrčí oko, jestli se neschovala do nějakého gobliního pelechu."
"Dobře."
"A taky tu slepou chodbu, jak tam dobrodruzi chodívají přespávat."
"Nojo, já vím, rozkazy. Ještě chvíli tomu dáme. Ale pokud ji nenajdeme, tak prostě řekneme Uktárlovi s Hárií, že jí medůza dostala."
"Platí."

S těmito slovy se jako-nemrtví otočí a dveře se za nimi zase zabouchnou.

Už to vypadalo, že jsi se pronásledovatelům ztratila, ale nejspíš znají nástrahy podzemí lépe, než sis myslela a dokázali tvou stopu sledovat až sem. Díky tvé neviditelnosti tě ale neodhalili a teď budou prohledávat hlídku Vrrčího oka. Přesto - kdyby ses chtěla vracet, musíš s nimi počítat.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 354
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Saaga »

Při bouchnutí dveří zadržím dech a sáhnu po zbrani. Syčení se v krátké vlně zintenzivní a opět uklidní. Sevření meče nepovolím.

Zvolna se vydám kupředu. Taseným mečem tlumím světlo lucerny, na stěnách ale nevidím žádný stín. Chybí mi znalost této magie a jejich efektů. Snad mi to nebude fatální překážkou na Cestě.

... Svatyně bezhlavé ženy ...

Lehce zatlačím do dveří před sebou a protáhnu se úzkou mezerou do místnosti. Mé světlo slabě ozáří několik postav. Při prvním pohybu poznám, že dvě z nich jsou zcela nehybné. Zkamenělí lidé jsou zachycení v pózách nepopsatelného překvapení. Při mém pádu jsem musela vypadat stejně.

Odvrátím od nich zrak k třetí siluetě, která se pohne zároveň se mnou. Okamžitě sklopím oči dolů k zemi. Žádný oční kontakt.

Přilepím se na zeď a co nejtišeji přeběhnu ke dveřím naproti. Bytost zlověstně zasyčí. Strčím do dveří botou a ty hlasitě zavrzají.

Hlavně nenápadně: Saaga:2D6+2 → 6(2 +2 + 2)#OBR +1 z Odhadu => 7
- Jen OKAMŽIK po provedení takové činnosti se prozradíš nebo se na to přijde.
- A buďto tě u toho někdo přímo pozná nebo jsi zanechal stopy, které tě s činem spojí.


Ohlédnu se za sebe. Žena divokého vzhledu se zbraní v ruce ostražitě sleduje prostor dveří. Prostor zahalený světlem, který se pohybuje společně se mnou, mne prozrazuje.

Magie pohlcování: Saaga:2D6+2+1 → 12(5 +4 + 2 + 1)#MAG
- Pole pohltilo tento pokus a zůstalo zachováno


Bytost opatrně následuje mé světlo, na mne neútočí. Očima sleduje osvícený prostor a těká po okolních zdech. Daří se mi nepotkat se s jejím pohledem. Magie maskující mé tělo působí. Mám výhodu. Znám svého protivníka, vidím ho. On mne ještě nepoznal, neví, čemu čelí. A já mu nedovolím mne poznat ani mi ublížit.

Soustředím se a odhadnu správnou výšku. Sklopím svůj zrak k zemi, udělám jeden krok kupředu a plnou energii mého těla přenesu do bodnutí na hlavu bytosti. Jakmile se má čepel zaboří do měkké tkáně, vytočím se v bocích a vedu co nejsilnější sek do strany. Vzápětí zbraň nacvičeně stáhnu do krytu.

Zlodějský útok: Saaga:2D6+2+1 → 7(2 +2 + 2 + 1)#OBR
- Zlepší výsledek o 1: Posílíš útok o +1ZÁSAH

- Nepřítel obdrží ZÁSAH: 2-ZÁSAH (rapír) + 1-ZÁSAH (volba) - X-ZÁSAH (ignoruješ zbroj) => 3-ZÁSAH = KO
- Dosáhl jsi plného úspěchu: Oslepit medúzu
- Prozradíš se

PJ?
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Saago,

oslepená nestvůra zakvílí a ustoupí několik kroků dozadu, do výklenku. Hadi na její hlavě ovšem o to agresivněji doráží kolem sebe a chmatají po prázdném vzduchu.


Pokud bys chtěla medůzu dorazit, je to NAVZDORY NEBEZPEČÍ, hoď+OBR, hrozí, že tě u toho hadi přeci jen pokoušou. Jinak ji tam také můžeš nechat a bez hodu pokračovat dál ...

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 354
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Saaga »

Následuji pohyb ženy hadům navzdory, nenechám jí prostor pro nečekané manévry. Napřáhnu meč vysoko nad hlavu, hadi zasyčí a zaútočí, já syknu bolestí. Do jediného mocného seku mířeného na krk se opřu celou váhou těla.

Navzdory nebezpečí: Hiro:2D6+2+1 → 9(4 +2 + 2 + 1)#OBR
PJ?


Otřu meč o kalhoty a vrátím ho do pochvy. Další nebezpečí mi nehrozí. Hlava oddělená od těla je definitivní konec cesty.

V místnosti zavládne ticho a klid. Mistr by měl ze mě radost, zerth nikoliv. Nechám světlo lucerny naplno zazářit a rozhlédnu se kolem. Každá pomoc na Cestě je vítaná.

PJ, má medúza něco zajímavého u sebe? A nepovaluje se na zemi něco od Hrobařů, co stihli upustit před zkameněním?
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Saago,

hlava se dokutálí do rohu mezi hromadu suti, už je proměněná v kámen, stejně tak jako torzo jejího těla.

Částečný úspěch - medůza je pro teď mrtvá. Ale za nějaký čas, až se rány zhojí, někdo zase spojí hlavu s tělem dohromady, medůza znovu ožije.

Když se podíváš kolem soch, najdeš kolem kotníku jedné z nich sklapnutá železa. Nedělá ti velký problém ji uvolnit a z pod sochy vytáhnout. Pak také odložená krátká šavle (SZ:1/DOTYK/ŠERM/ZÁLOŽNÍ) a lehká kuše (SZ:2/HOD+DOSTŘEL/PRŮRAZ+POMALÁ/BĚŽNÁ).

Past je STŘEDNÍ předmět a dovoluje jednorázově použít harničářův tah PASTI, má SZ:2.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 354
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Saaga »

Past vyprostím a sbalím si, vypadá prakticky. Kuši už mám. Meč mám delší.

Pokračuji dále směrem, který považuji za jih. Po chvíli procházení rovnými chodbami se zastavím. Vše v okolí je dokonale čisté. Tudy nikdo necestuje.

Vrátím se zpět a zkusím cestu klikatými chodbami jiným směrem. Stálost naruší jen reliéf muže s hudebním nástrojem a krátký metaforický text u něj. Nevěnuji mu pozornost, obdobné výzdoby je zde v chodbách a místnostech spousta. Na křížení cest kousek dále už zastavím. Popisky směřující do obou stran si pečlivě prohlédnu. Význam 'Gryčí sváča' ani podivnou značku neznám.

O dalším směřování mé Cesty rozhodnou hlasy v levé chodbě.

"Ti říkám, tohle je práce na prd. Už mě to nahánění v prázdnejch chodbách fakt nevadí."
"Kdyby nahánění, ale ti goblini, co sem furt lezou. Ani zakousnout to nechceš."
"Což o to, já bych i chtěl, ale nesmíme."
"No jo no,... bacha! Cítíš to samý, co já? Tohle není goblin!"
"Jojo. Před náma mi něco voní. Bude sváča?"

Nejsem si jistá, jestli má nečekaná magie maskuje i vůni. Na pochybnosti není čas. Okamžitě se rozhodnu snížit riziko a rychle vyběhnu do chodby po pravici.

Útěk: Hiro:2D6+2 → 7(1 +4 + 2)#OBR
- Pokračování příště.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

.... mezitím v protisměru, v chodbě s tlusťochem ....

Cilapi,

zdárně ses dostal až do Kobek a vydal se chodbou s tlusťochem kolem čističova území. Když jsi proběhl kolem křižovatky, zdálo se ti, jak kdyby se v chodbě pohybovalo nějaké světlo.

Se znepokojením jsi zaregistroval, že tvůj varující vzkaz už někdo odstranil.

Opatrně jsi nahlédl - a opravdu. Ve východní chodbě ozářené modrým světlem magických svic se zrovna směrem na jih pohnulo neznatelné nažloutlé světlo - nikdo ho ale nenese.

Překvapilo tě, že se kostka dala tak rychle dohromady, ale vzpomněl sis na to, jak rosolová krychle dokázala být průzračná tak, že ji lidské oko neprohlédlo. Možná jde o nějaký lom světla, procházející skrze její strukturu, který se projevuje jen teď, když se uzdravuje a srůstá.

Usoudil jsi, že není třeba světelnému jevu věnovat další pozornost a vyrazil jsi zpět k Jamě.

Cilapi se minul se Saagou.

Překvapilo tě, že ve svatyni bezhlavé ženy je mnohem víc soch, než když jsi tamtudy šel naposledy a její torzo je postavené jinde, než dřív. Navíc o kus dál na zemi leží i její uražená hlava, s propletenými neforemnými vlasy, co vypadají spíš jako klubko hadů.

Chceš-li si k tomu něco dodat nebo si popsat, jak jsi scénu prozkoumal, můžeš.

Prosmýkl jsi se kolem a dorazil do sálu s mnoha sloupy. V tu chvíli jsi z východu uslyšel řinčení boje a zaklínadla.

Zajímavou událostí v Kobkách je bitka, která se odehrává na západ od sálu mnoha sloupy, za chodbou plnou kamenných rámů.
Podle všeho to vypadá, že tam s někým bojuje skupinka dobrodruhů.

Chceš-li, můžeš se tam vydat a dál to prozkoumat. Můžeš ale také nechat bitku bitkou a bez dalších obtíží dorazit pod Jámu a vystoupat do ní.

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 354
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Saaga »

... sál s nástěnnou mapou ...

Doběhnu do rozlehlejší místnosti a zastavím se na okraji hluboké jámy. Na prohlídku není čas, pronásledovatelé jsou blízko.

Sundám ze zad tornu a hodím ji k tunelu přede mnou. Na tornu hodím i lucernu. Pravděpodobně se rozbije. Hrozí i vzplanutí mých věcí. Sama se schovám za roh. Tady mne jistě ucítí. Světlo a věci v tunelu mi ale dají moment překvapení.

Léčka: Hiro:2D6+1 → 8(4 +3 + 1)#INT
- Kořist se k místu pouze přiblíží
- Kořist nic nepodezřívá a je neopatrná (případný první úder bude ZÁKEŘNOST nebo rovnou ZÁSAH)


"Hele kámo, támhle něco leží," zachechtá se hrbatý chlapík s dlouhým nosem, když se přiřítí do místnosti.
"Bojí se nás a chce být rychlejší, kopretinka. To jí ale nepomůže," směje se druhý.
"Jak víš, že je to ženská?"
"Ty to necítíš? Buď ženská, nebo elf. Nic jinýho nepřipadá v úvahu."
"Bacha kámo...!"

Přiskočím z krytu k oběma mužům. Cítí mne, slyší mne, nevidí mne. Alespoň prozatím. Vím, že mám navrch. Musím zůstat koncentrovaná a využít toho.

Magie pohlcování: Hiro:2D6+2 → 9(1 +6 + 2)#MAG
- Pole pohltilo tento pokus a snížilo svou energii o -1MAG (na 1 MAG).


Zaútočím jim na zbraně. Stačí je jen trochu vychýlit stranou a mám přístup k tělu. Prvního kopnu pod koleno a strčím loktem přes okraj jámy. Druhého chytím volnou rukou za kabát. Využiji jeho pohybu a svedu jej také dolů.

Zlodějský útok: Hiro:2D6+2 → 5(1 +2 + 2)#OBR
- Jsi přistižen, na tahu je PJ.
Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů