[HRA] 1. patro - Kobky

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 977
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 13. 8. 2019, 11:03

.... ve svatyni bezhlavé ženy ....

Zeidune,

Kortal se probudí, chvíli na tebe mžourá a pak přikývne a vyrazíte spolu na jih. Projdete sálem tří lordů, dva další hrobaři vám popřejí hodně štěstí a vydáte se dál.

L01-144.jpg
Cesta do Svatyně bezhlavé ženy

"Byla tu parta dobrodruhů, docela vyčistila jih od gobrů a goblinů, ale žijí tu dva grellové a ty nechali být. Teď musíme potichu," vysvětluje, když míjíte chodbu na západ a odbočujete na jih.

"Hele, někdo už ukradl prokletý meč," okomentuje nahlédnutí do místnosti, která odbočuje na východ.

Sestoupíte po schodech do sálu s mnoha sloupy a u odbočky na jih zahlédnete cedulku.
Nápis vedle průchodu na jih píše: V téhle chodbě vás čeká jistá smrt!
"Tohle sem nechal naškrábat Uktárl, aby přiměl dobrodruhy pokračovat na sever a mohl je zkasírovat. Necháme to tu? Nebo to odstraníme?"

Rozhodni, prosím, jak naložíte s nápisem.

Pokračujete dál dlouhou chodbou a narazíte na gobliní kotru zavalenou cihlami a kamením. Má zjevně rozbitou lebku a opodál stojí opřený krumpáč. Chodba zde končí, ale je možné pokračovat dál nedávno vykopaným tunelem.

Tunel není moc dlouhý, protáhnete se a hned vidíte, že se otevírá do většího prostoru. Vypadá jako nějaká stará svatyně. V její severní části, hned vedle ústí tunelu, je socha nahé ženské postavy na podstavci, které někdo urazil hlavu, krk a vůbec ji tak nějak olámal. Všude na zemi je nepořádek, je tu smíchaná hlína a kamení vykopané z tunelu, rozvalené zbytky zdí i kusy sochy.

"Tohle vypadá jako dobré místo na přepad. Co tu uděláme za past?"

Zeidune,
Kortalovi se líbí tvůj nápad na zbudování pasti - není si ale jistý, zda to zvládne sám. Rozhodni se:

* Můžeš mu rovnou pomoct nějakou postavit - popiš nám jakou - a pak pokračuj dál.
* Můžeš mu také třeba slíbit, že skočíš dál do podzemí sehnat nějaký materiál ... a pak ho tu nechat. V tom případě si vyhodnoť NĚCO ZA NĚCO:
10+: A on ti uvěří a nechá tě jít (je na tobě, jestli mu později opravdu něco doneseš)
7-9: Opravdu mu budeš muset něco sehnat - nebo mu nechat 1-CENNOST, za kterou si něco sám třeba dojde koupit do hospody/od ostatních Hrobařů - nebo se mu to nebude líbit a půjde dál s tebou materiál hledat.
6-: Budu na tahu.
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Zeidun
Příspěvky: 26
Registrován: 20. 5. 2019, 18:30

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Zeidun » 19. 8. 2019, 07:48

"Počuj bratranče," čudujem sa zmienke o krádeži prekliateho meča, "nepôsobíš, že by ťa absencia meča nejako vzrušovala... Čo vlastne ten meč dokáže?"

Keď prídeme k ceduli, ktorá varuje pred smrťou, len sa uškrniem. "Nehnevaj sa," hovorím spoločníkovi, "ale toto naozaj dobrodruhov ešte viac naláka tam vojsť. Celkom by ma zaujímalo, koho tento nápis mohol v podzemných kobkách sľubujúcich smrť na každom kroku odradiť..." Zvažujem, čo s tým, odstrániť ho nechcem, ešte by som mohol nasrdiť pánov upírov, prehodiť ho na iný vchod by bolo kontraproduktívne, ale... vytiahnem inštrumenty na písanie a snažiac sa napodobniť štýl písma i font na tabuľku dopíšem: "Alebo aj nie!"

Po chvíle chôdze sa ocitáme na mieste, ktoré je podľa Kortala fajn miesto na prepad. Začnem si ho obzerať, jednak preto, aby som sa zamyslel, či tam nenájdem dáku pascu, druhak preto, že či v tej suti neobjavím aj niečo užitočné pre moju maličkosť.

Jekyll:2D6+1 → 6(3 +2 + 1)#ODHAD SITUACE ODHAD SITUACE: Co je tu pro mě zajímavé nebo užitečné?

Keď toto doriešim, konečne mi napadne, ako to tu s pascou vymyslieť. "Kortal," hovorím, "som si istý, že ste tu niekedy olúpili dákeho lovca, hraničiara. Niekoho, ktorý mal pri sebe klepec na medvede. Alebo nejakú podobnú zver." Podídem k soche. "Každý, kto sem vlezie, dostane nutkanie preskúmať túto sochu. My ten klepec vezmeme, opatrne ho nastavíme pod sochou," ukážem na miesto, ktoré leží pod prsiami, "ešte opatrnejšie ho prikryjeme suťou, v tomto bordeli si ho isto nik nevšimne. Potom to pekne zaklapne a ak to neborákovi rovno neodtne nohu, ver mi, že zaplatí aj spodným prádlom, len aby sa z toho dostal. Teoreticky by sme mohli zuby klepca potrieť ešte najakým jedom, aby sme si..."

Zmĺknem a zamyslím sa, kde sa vo mne takýto hrôzostrašný nápad vzal, ale veci a vety treba dokončiť, "...zlepšili vyjednávaciu pozíciu. Čo povieš, bratranec môj milený?"

Ak sa nám toto všetko podarí úspešne zorganizovať, požiadam Kortala o nasmerovanie k vchodu do druhého poschodia. Prisľúbim mu, že mu zo svojej cesty donesiem dáky suvenír (a myslím to vážne, celkom som si ho obľúbil): "Ak je niečo, po čom ti srdiečko piští povedz, ak to nájdem, prinesiem, ak nenájdem, prinesiem čosi iné. A ak by si mal nejakú cennú informáciu, ktorá by mi v nižších podlažiach mohla pomôcť, určite sa zíde..."

A s týmto mu ponúknem pravicu na rozlúčku a poberiem sa. Už som na tomto vybrakovanom po(d)schodí príliš dlho...
Zeidun
Denník postavy.
Sila (0) Obratnosť (1) Odolnosť (-1) Inteligencia (1) Charizma (1)

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 977
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 19. 8. 2019, 09:12

.... svatyně s bezhlavou sochou nahé ženy ....

Zeidune,

při prohledávání hromady trosek jsi našel mezi kameny uraženou hlavu té ženy. Má chladný pohled a ... místo vlasů hady. Znechuceně ji odkládáš zpátky.

"Počkej," zastaví tě Kortal, "tím by se dala ta past, co jsi vymyslel, ještě vylepšit. Najdeme ještě ruku ... tady leží .... a já seženu krom želez nějaké lepidlo. Vrátíme jí hlavu i ruku zpátky na její místo, ale natočíme je tak, aby se koukala a ukazovala k těm dveřím na jih. Hrdinové, co přilezou tunelem budou zaměstnaní řešením toho, na co vlastně kouká a ukazuje - a tím spíš si nevšimnou naší pasti."

Když se falešného bratrance zeptáš na cestu hlouběji do podzemí, pokrčí rameny. "Moc toho nevím. Za těmi velkými dveřmi určitě neodbočuj na jih, do chodeb s modrými loučemi. Tam je čistič a s tím se potkat nechceš. Dál už to neznám, jen jsem slyšel od Uktárla, že tam Xanatárův cech mýval hlídku ... ale kdo ví, jak to s nimi dopadlo."

Vydáš se tedy velkými dveřmi na východ a necháš za sebou Kortala, který přemýšlí, kde sehnat železa a lepidlo pro uskutečnění důmyslné pasti. Na malý moment ti proběhnou myslí obavy - co když někdo tu sochu schválně rozbil, aby právě nebyla složená dohromady - ale protože hned za dveřmi opravdu narazíš na odbočku do chodby ozářené modrými plameny, tahle obava se ti rychle vytratí z mysli a pokračuješ.

Chodba vedoucí na východ se trochu klikatí a končí dveřmi.

Přibližně v její druhé třetině je v severní stěně velký výklenek a jeho půlkruhovou zadní stěnu zdobí reliéf tlusťocha s harfou. Pod tlusťochem je ve zdi vyryt nápis v obecné řeči:
Cedulka pod tlusťochem obecnou řečí píše: Bronzovým zrakem na mě hleď,
tajemství odhalím ti hned teď.
Před sochou leží na zemi asi čtyři stopy dlouhá tyč, když si ji ale prohlédneš pozorně, zjistíš, že ve skutečnosti byla původně mnohem delší - nejspíš to bylo jedno z těch dlouhých bidel, která někteří dobrodruzi beze smyslu pro praktičnost tahají do podzemí, aby s nimi mohli prošmátrávat dlaždice daleko před sebou, zda na nich náhodou není past.

Tyč si prohlédneš. Řez, kterým byla přepůlená, je dokonale čistý, skoro jako by ji přeřízlo kouzlo. A druhá půlka není nikde v okolí vidět.

O kousek dál chodba končí dveřmi Ústí do chodby vedoucí od severu k jihu. Přímo proti nim je na zdi uhlem načmáraná šipka na sever a pod ní goblinštinou dvě slova:
Goblinský nápis na zdi píše:

Gryčí sváča
L01-145.jpg
Klikatá chodba se sochou tlusťocha s harfou

Na jih chodba končí dveřmi, na severu se otevírá do větší místnosti, všimneš si ale také malé a nenápadné značky uhlem, načrtnuté celkem nedávno na podlaze. Ta ukazuje na jih.

Obrázek

Z jihu také slyšíš hádku.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Cilapi Márameldon a 1 host