[POSTAVA] Elric - člověk válečník

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Elric
Příspěvky: 826
Registrován: 13. 2. 2019, 23:48

[POSTAVA] Elric - člověk válečník

Příspěvek od Elric » 14. 2. 2019, 00:08

037186a1adc8534c5520abffaf3d1caf.jpg
Jako kroll:
Krollric_portrait.jpg
Krollric_portrait.jpg (14.16 KiB) Zobrazeno 109 x
Jak vypadá: mladý muž, podivná zbroj, tvář mísící vznešené i hrubé rysy, pevný pohled, vypracované tělo)

VLASTNOSTI

SIL +3, OBR +1, ODL +2, INT +1, CHA +1
1. úroveň Sil +2, Obr 0, Odo +1, Int 0, Cha 0
3. úroveň, tah TŘESTE SE HRŮZOU: CHA +1
5. úroveň, tah Hroší kůže: ODL +1
6. úroveň, zvýšení vlastnosti: INT +1
10. úroveň, tah KROLLÍ SÍLA: SIL+1
11. úroveň, zvýšení vlastnosti: OBR +1
16. úroveň, zvýšení vlastnosti: ?



STAV
Lehká zranění ■■■□□□□
Těžká zranění □□□
KO

Magy ■■■

Následky:
Jizvy
Únava
Trauma
Přetížení

Držím 1 - Azrokovy archivy
* Až se ti to bude hodit, můžeš držení použít k tomu, aby sis vzpomněl na užitečnou informaci z Azrokových arhivů - zeptal ses na něco PJ - a odpověď, kterou dostaneš, ti dá +1STÁLE, obdobně jako při ODHADU SITUACE.


ZDROJE
Jídlo NIC
Cennosti ■■■■■|■■■■■|■■■■■|■■■■■|■■■■|

VYBAVENÍ

To je MOJE zbraň:
Meč Mrzák (SZ 3, DOTYK, 1 RUKA, PRŮRAZ, ŠERM, těžká)
- kdysi obouruční meč z ušlechtilé Cormyrské oceli a s rytinou rodu Waylan, jeho čepel byla zlomena v poslední třetině a na magickém brousku jednostraně zbroušena. Magický brousek mu dodal nadpřirozenou ostrost a ve spojení s masivní čepelí dokáže meč ničit a prorážet slabší zbraně a zbroje.

Těžká zbraň:
Si'krbaa'lova kůsa (SZ 3, DOTYK, 2 RUCE, MAGICKÁ, DLOUHÁ, ŠERM, těžká) - PLOŠNÝ útok proti početnějšímu protivníkovi v dosahu, v obraně -1ZÁSAH od nepřítele, který bojuje zbraní na blízko)

Střelecká zbraň / dvě běžné zbraně / běžná zbraň + štít:
Štít Šestého smyslu (SZ 1, MAGICKÝ, KRYT zvyšuje KZ tobě, útočí-li na tebe (zblízka i z dálky) početnější nepřítel (ve smyslu skutečného počtu nepřátel, nikoliv velikost skupiny); Pokud jednáš NAVZDORY NEBEZPEČÍ, nemáš dalšího záměru než odolat nebezpečí a spolehneš se zcela na svoji intuiici, hoď+3 bez ohledu na použitou vlastnost.)
NIC


Záložní zbraň:
NIC

Zbroj: Mithrilová přízračná plátová
KZ:2 proti normálním útokům, aniž by mě jakkoliv omezovala
KZ:3 proti magickým zbraním a útokům živlů.


Oblečení (praktické, kvalitní a zdobené)
+ sada náhradního, prostého cestovního oblečení

Magické předměty
Grimoár pokročilé magie výbojů
- Umíš vrhat blesky, oheň, vyčarovat světlo nebo vysílat výboje čisté magie. Používáš-li magii výbojů, spal MAGy (Max.3) a vystřelíš jeden nebo více energetických výbojů.

Základní vlastnosti:
Dosah: HOD
Seslání: OKAMŽIK
Trvání: OKAMŽIK

Efekt kouzla:
Vyber si formu výboje:
-- Tyrkysové - způsobí TZ, zřetězí se a ovlivní více cílů (až HOUF), můžeš si vybrat které.
-- Fialové - způsobí LZ, zřetězí se a ovlivní více cílů (až HOUF), můžeš si vybrat které, dosah DOSTŘEL
-- Hnědé - způsobí TZ, dosah DOSTŘEL
-- místo volby +1ZÁSAH pak máš v bojových tazích Bílý blesk: "Způsobí TZ HOUFu až na vzdálenost DOSTŘEL".

-- Je to plamen a má SZ:1
Urči plochu, jakou zasáhne (např. zášleh v trychtýři před tebou, ohnivá koule, zeď z plamenů), v rámci této plochy je PLOŠNÝ.
--- Vyber si navíc 1 z:
---- Plameny mají SZ:2
---- Plameny mají dosah DOSTŘEL.
---- Plameny poškodí soupeřům hořlavé vybavení (u zbraně/zbroje sníží SZ/KZ o 1).

-- Je to výboj čisté magie, doprovázený zvukem - urči jaký.
---Způsobí TZ MAGICKÉ bytosti.

Štít Šestého smyslu
- Pokud jednáš NAVZDORY NEBEZPEČÍ (a využiješ u toho štít), nemáš dalšího záměru než odolat nebezpečí a spolehneš se zcela na svoji intuiici, hoď+3 bez ohledu na použitou vlastnost.

Prsten Moci
- zvyšuje kapacitu o 3 MAGy
- Prsten Moci vede svého nositele ke slávě a vítězství nad druhými i okolním světem. Odmění svého nositele, když bude dokazovat svou moc, sílu a autoritu nad druhými, porážet mocné nepřátele, prosazovat svou vůli a jednat bez kompromisů a podřizování se druhým.

Pokud celé TÁBOŘENÍ věnuješ poklidnému rozjímání (takže nemůžeš např. HLÍDAT) o slávě a vítězství, doplň si své MAGy na maximum.

Pokud na VÝPRAVĚ máš čas věnovat CHVÍLI načerpání sil a otevřeš svou mysl vlivu Prstenu, hoď+INT.
TREFA: Dlužíš svému Prstenu prokázat, že jsi hoden síly, kterou sis od něj půjčil - máš závazek dokázat svou cenu.
Získal jsi 3 MAGy
10+: Zlepši to o 2 z:
7-9: Zlepši to o 1 z:
Prsten byl štědrý, získal jsi další 3 MAGy (celkem 6)
Propůjčená Moc je odměna a dar (necítíš závazek)
Prsten posílil tvou mysl - udržíš v hlavě o 1 MAG víc, než je obvyklé.
POTÍŽE:
6-: Získal jsi jen 1 MAG a cítíš závazek.

Pokud získáš víc MAGů, než je kapacita tvé mysli, přebývající MAGy se vsáknou do okolí.
Závazek splatíš tím, že v příběhu provedeš nějakou věc, která se Prstenu Moci zamlouvá, nebo se veřejně přihlásíš k hodnotám, které představuje.

Speciální pouzdro se specifickým vybavením
■■■■■|■■■■■|■■■■■| Cennosti
+■■ Cennosti co patří Sichartovi (podíl z truhly vybojované na Šun Šuretovi)
+■■■■■| Cennosti co patří Hirovi (odměna od Azroka za nalezení dýky)
- zlaté, stříbrné a meděné mince, zlatý prstýnek, drobné šperky, měšec mincí od chiméry

Pytel na kořist (kapacita 3 STŘEDNÍ předměty)
kosti z Kostěného ďábla
NIC
NIC

Velký batoh (kapacita 7 STŘEDNÍCH předmětů)
NIC
lovecká past (dovoluje jednorázově použít harničářův tah PASTI, SZ:2)
lovecká past (dovoluje jednorázově použít harničářův tah PASTI, SZ:2)
jídlo (0/5 MALÝch DÁVEK), rubínový náhrdelník (MALÝ, 3-CENNOSTI)
lano s kotvičkou (STŘEDNÍ)
felčarská výbava v koženém pouzdře [náčiní (MALÁ), byliny a prášky (MALÁ), šicí sada (MALÁ), líh (MALÁ), obvazy (MALÁ)]
malá bytelná kovová olejová lucernička na řetížku (MALÁ) | sada jehel, nití, náprstků a špendlíků v koženém pouzdře (MALÁ) | léčivý svitek (1-MAG, POKROČILÉ LÉČIVO) |

Drobné předměty: dva citríny (každý má cenu 1-CENNOST, dohromady tedy 2-CENNOSTÍ, DROBNÉ) | doklady z Azrokovy državy (DROBNÉ) |


TAHY

rasový
Všestranný
Ať už ses narodil kdekoliv, tvé dětství tě naučilo všestrannosti. Při určování vlastností přeskoč kroky „Kde jsi se narodil?“ a „Jaké jsi měl děství?“ a s hodnotami: SIL: 0; OBR: 0; ODL: 0; INT: 0; CHA: 0
Pokračuj pouze kroky „Co tě potkalo v dospívání?“ a „Jak ses stal hrdinou?“.

1. úroveň
To je jen škrábnutí
Sneseš o tolik LZ více, kolik je tvoje ODL.

Sehranost
Na počátku boje bok po boku se spolubojovníky, se kterými jsi již alespoň jednou bok po boku bojoval hoď+SIL
(bojoval jsem bok po boku s Brandy a Hadešadah)
TREFA
- 10+: Drž 3
- 7-9: Drž 2
- 6-: Drž 1
-- Pokud během boje některý ze spolubojovníků hraje bojový tah, můžeš držení vyměnit za:
--- Kryješ spolubojovníka (sniž jeho obdržený zásah o -1ZÁSAH)
--- Nadháníš svému spolubojovníkovi (+1 k hodu v jeho bojovém tahu)
--- Využiješ příležitosti k úderu (uděl jeho soupeři běžný zásah snížený o -1ZÁSAH)


2. úroveň - objevení cesty do Tajemných komnat
Mlýnek na maso
Při boji na blízko vydáš za víc jak jednoho hrdinu, můžeš vybrat 1 z:
- V útoku vydáš za HOUF místo HRSTKY
- V obraně vydáš za HOUF místo HRSTKY
Pokud tohoto tahu využiješ k boji proti HRSTCE, získáš z toho dokonce odpovídající bonus
(např. zvýšení způsobeného zranění HRSTCE o 1 stupeň v útoku).


3. úroveň - objevení cesty k Řece Sargauth
Třeste se hrůzou
Pokud používáš HROZBU a hodíš 12+, vypadáš u toho tak hrozivě, že PJ si nemůže vybrat možnost, že se NPC nebojí a ty musíš udeřit.
Dále si vyber mezi:
- Sniž si CHA o 1.
- Zvedni si CHA o 1.
Odteď, pokud používáš Hrozbu a využiješ svého respektu, jména a pověsti, hoď+CHA místo hoď-CHA.


4. úroveň - objevení cesty do Pokroucených tunelů
Řeč boje
Pokud si zkoušíš či zkoumáš nějakou zbraň, zbroj, štít, artefakt, místo boje, mrtvolu apod…, záleží na tom, kolik času tomu věnuješ:
hoď+
0, zkoušíš-li to zjistit během okamžiku při intenzivní akci, například během boje
1, zkoušíš-li to zjistit během okamžiku, ale věnuješ se pouze tomu
2, dáš-li tomu CHVÍLI
3, věnuješ-li tomu dobu během TÁBOŘENÍ (a nedržíš tedy hlídku)

TREFA
- 10+: Dozvíš se 3 z:
- 7-9: Dozvíš se 1 z:
- 6-: PJ na tahu
-- Kdo s tím/tu naposledy bojoval?
-- Kdo to vyrobil/se tu opevnil?
-- Jaká byla poslední silná emoce v okolí zkoumaného?
-- Jaká silná slova byla naposledy vyslovena v souvislosti se zkoumaným?
-- Jaký důležitý čin byl naposledy proveden se zkoumaným?
-- Je s tím něco v nepořádku? A pokud ano, jak to napravit?


5. úroveň - objevení cesty do Lebečného přístavu
Hroší kůže
Zvedni si ODL o 1 (Max.3).

6. úroveň - objevení cesty do Vrběnina Hvozdu
Útok z obrany
Bojuješ-li na blízko s pomocí ŠERMU, můžeš místo snížení SZ nepřítele o -1 provést dva útoky v rychlém sledu a zasadit tak odpovídající zásah 2x.


7. úroveň - objevení cesty do Ztracené úrovně a Madgothova hradu
To je MOJE zbraň

Můžeš si vytvořit, získat či vylepšit jednu oblíbenou zbraň pro boj na blízko, kterou budeš nosit místo odpovídající obyčejné zbraně.

Rozhodni se, zda bude:
■ TĚŽKÁ (základ SZ:3)
□ BĚŽNÁ (základ SZ:2)
□ ZÁLOŽNÍ (základ SZ:1)

Vyber si, zda:
■ s ní jde bojovat jednou rukou,
□ nebo je DLOUHÁ, ale musíš s ní tedy bojovat obouruč.
Vylepši jí o 2 z:
■ Má na sobě velkou hlavici: +PRŮRAZNÁ
■ Je obratná: +ŠERM
□ Je dobře vyvážená a tedy vhodná k vrhu : (+HOD – 1x)
□ Má ošklivé zubaté ostří (+1ZÁSAH proti protivníkům s KZ:0)
□ Je neobvykle zakřivená (+1ZÁSAH proti protivníkům se štítem nebo v krytu)
□ Je MAGICKÁ - září, hučí nebo se jinak výrazně projevuje v přítomnosti nějakého druhu tvorů, urči jakých (např. skřeti nebo přerostlý hmyz nebo ti, co uctívají Krvavého boha). Pro údery vedené touto zbraní proti nim máš +1STÁLE.

Můžeš si přidat i třetí vlastnost, pokud je neobvykle velká a tedy i +POMALÁ.

Dále popiš, jak ji máš vyzdobenou či podle čeho se pozná, že je tvoje.

Pokud bude PJ na tahu a ty bys měl o tuto zbraň přijít, vždy ti musí dát příležitost získat ji zpět. Máš-li při přechodu na vyšší úroveň k dispozici vhodné místo, nástroje a čas, můžeš si svou zbraň upravit (během TÁBOŘENÍ) nebo úplně vyměnit (mezi VÝPRAVAMI).


8. úroveň - objevení cesty do Muiralova revíru a do Magjádra
Pověst
Pokud potkáš někoho, kdo je pro tebe důležitý (sám si řekni), vyber si 1 z:
- tvá pověst statečného a čestného bojovníka tě předbíhá, hoď+CHA
- tvá pověst hrozného a děsivého bojovníka tě předbíhá, hoď-CHA
TREFA:
Poznal tě:
- 10+: PJ to zohlední a navíc máš +1 k jednání či boji
- 7-9: PJ to zohlední
POTÍŽE:
Slyšel o tobě, ale asi něco jiného, než by se ti zrovna hodilo – PJ je na tahu


9. úroveň - objevení cesty do Kluzké bažiny a Troglodytích nor
Z toho se vylížu
Můžeš si ošetřit svá vlastní těžká zranění, aniž bys k tomu potřeboval léčivé lektvary.

Pokud se CHVÍLI věnuješ ošetřování svých vlastních ran, hoď+ODL.
TREFA:
Dal jsi sám sobě PRVNÍ POMOC
Vyléčil sis 1 TZ a odstranil TRAUMA, nebo KO a důvod VYŘAZENÍ.
Jsi hrozně UNAVENÝ a příští TÁBOŘENÍ celé tvrdě prospíš
10+: Vybíráš si 2 z:
7-9: Vybíráš si 1 z:
TÁBOŘIT můžeš normálně.
Vyléčil sis i všechna utržená LZ.
Překonal jsi bolest a únavu - nejsi unavený a můžeš se pohybovat a jednat, jako bys bolest svých zranění nevnímal.
POTÍŽE
6-: PRVNÍ POMOC a se podařila za cenu JIZVY, nic sis nevyléčil a jsi UNAVENÝ.
Tvrdý spánek znamená, že postava není schopná během příštího TÁBOŘENÍ provádět žádnou jinou činnost.

Pokud se při TÁBOŘENÍ věnuješ ošetřování menších či starších ran a ničemu jinému, můžeš vyléčit tolik LZ, kolik je tvá ODL, nejméně právě jednou.



10. úroveň - objevení cesty do Bludiště a Trobriandova hřbitova
Hrubá síla
Zvedni si SIL o 1 (Max.3).


11. úroveň - objevení cesty do Arkturiiny zkázy a Překážkové dráhy
SMETENÍ, SRAŽENÍ, ODHOZENÍ

Pokud bojuješ na blízko a hodíš 12+ na ZTEČ, můžeš použít obě volby z 10+ zároveň.


12. úroveň - objevení cesty do Křišťálového labyrintu a ...?

O POSTAVĚ

Kde ses narodil?
Narodil jsem se v jedné z nejmocnějších říší známého světa, v Cormyru, Zemi purpurového draka, jako druhorozený syn vévody Rolanda z rodu Vaylan. Nicméně, narozdíl od mého staršího bratra Duncana, já se nenarodil vévodově manželce, ale prosté komorné. Kdyby se vévoda zachoval tak, jak je běžné, své otcovství popřel a poslal mě i mou matku pryč, nejspíš by z toho tehdy nebyl takový skandál. Ale vévoda se zachoval jako čestný muž a uznal mě jako svého syna. O mě i o matku tak bylo dobře postaráno.

Zatímco můj starší bratr Duncan byl už od malička připravován k tomu, aby zaujal otcovo místo, já, jako bastard z nemanželského lože, stojím mimo nástupnické pořadí, snad až jen v případě, že by rod Vaylan vymřel po meči bych mohl být uznán za právoplatného nástupce. Ale po tom jsem nikdy netoužil. Přestože jsem nebyl následníkem, počítalo se s mým dalším pobytem u dvora a budoucnost jsem měl mít zajištěnou ve službách vévody. Můj otec a pán se ke mě byl laskavý a postaral se, aby se mi dostalo kvalitního a všestranného vzdělání.

Elric má rasový tah Všestranný.

Jaké jsi měl dětství?
Mé dětství bylo podřízené tomu, jaká měla být má budoucnost u dvora. Byl jsem vzdělávám a vychováván k tomu, abych zaujal místo po boku svého otce a bratra - jako věrný strážce a pobočník. Mým božským patronem se tak stal Helm Strážce.

Otec, vévoda Roland Vaylan, byl přísný, ale spravedlivý vládce, zásadový, čestný a vznešený. Mezi lidmi byl velmi oblíbený, přestože si od prostého lidu zachovával značný odstup a lpěl na dávných tradicích. Jen zřídka kdy mi dával najevo nějaké city nebo náklonost, byl pro mě vzdáleným a nedostižným ideálem Cormyrského šlechtice. Z celého srdce jsem si nepřál nic jiného, než získat jeho náklonost a respekt.

Matka, Elaine, byla jen prostou služkou a přestože se neměla špatně, nikdy se nestala ničím víc. Ani poté, co po dlouhé nemoci zemřela otcova zákonná manželka, nebyla má matka ničím víc, než jen dobře zajištěnou konkubínou. Snad byla příliš skromná na to, aby na vévodu naléhala, snad byl vévoda příliš tvrdý a neoblomný, než aby se znovu oženil, snad nechtěl poškodit svou prestiž sňatkem s prostou ženou. Má matka mi byla útěchou v těch horších chvílích a snad právě její laskavá a mírná povaha mě naučila trpělivosti, soucitu a skromnosti.

Bratr, Duncan Vaylan, byl vždycky trochu...zvláštní případ. Dokud jsem byl malý kluk, často mě z pozice staršího a silnějšího trápil a zneužíval svého privilegovaného postavení. Ale to už tak děti dělávají. Jak jsme oba rostli, já díky výcviku se zbraní zesílil a už jsem pro znuděného mladíka nebyl snadným cílem.

Elric má rasový tah Všestranný.

Co tě potkalo v dospívání?
Tvrdá dřina a první pocty. Můj výcvik a vzdělávání vedlo k tomu, abych ve svém životě našel poslání - sloužit rodu Vaylan jako strážce a ochránce. V patnáctém roce svého života jsem se stal členem Šarlatové gardy, osobní stráže vévody Rolanda.

Zpočátku se na mě zkušení veterání dívali skrze prsty a dostával jsem podřadné a úmorné úkoly, kterými se nechtěli zabývat jiní. Přijímal jsem to se stoickým klidem a odhodláním prokázat svou cenu skrze trpělivost, věrnost a pokoru. Poctivě jsem plnil své úkoly a do úmoru cvičil, abych se zdokonalil v umění válečném. Brzy jsem si získal i přes své mládí respekt a uznání starších gardistů. Dostával jsem tak stále prestižnější úkoly a umístění.

Od té doby jsem byl svému otci (a občas bratrovi) stále po boku, cestoval s nimi, účastnil se audiencí a držel nad nimi stráž.

Elric si prošel důkladným výcvikem, aby mohl sloužit v gardě – SIL +1.

Jak ses stal hrdinou?

Jako důvěrník vévody a člen Šarlatové gardy jsem netrávil čas jen postáváním před komnatou a hlídáním. Existují úkoly, kde nezáleží ani tolik na dovednosti a zkušenosti, ale na spolehlivosti a loayalitě. Často jsem tedy cestoval jako vévodův osobní kurýr a doručoval přísně tajné depeše, zdržoval se celé týdny v hostincích a verboval dobrodruhy do služeb rodu Vaylan, občas se i s nimi vydával se na výpravy jako oči, uši a hlas vévody, nebo velel posádce odlehlé pevnůstky, kde bylo potřeba dát najevo okolním šlechticům naší přítomnost. Měl jsem tak nespočet příležitostí zúročit v praxi dovednosti nabyté cvičením a studiem.

Poprvé jsem zabil už v patnácti letech, ale to byl jen mizerný kobold - a ano, i tak se mi jako nezkušenému mladíkovi třásla ruka s mečem. Ale na opravdový první boj na život a na smrt nezapomenu nikdy. Já a tři další gardisté jsme doprovázeli syna vévody (a mého bratra) Duncana, když nás přepadli žoldnéři, najatí jedním z vévodových rivalů. Byli jsme přečíslení a nebyla naděje na únik, ale protivníci podcenili naše odhodlání a sehranost, získanou léty společného výcviku. Dva gardisté toho dne položili oběť nejvyšší, já sám skončil jen s lehkým zraněním. Vlastním mečem jsem proklál posledního z nepřátel, který se probil přes mé padlé druhy a nechybělo málo, aby zasadil ránu i Duncanovi. Zhroutil jsem se pak na kolena a děkoval Helmovi za to, že nám dal sílu vydržet a obstát v tak náročné zkoušce...

Elric je válečník a tak toho snese více, než jiní a dokáže v boji efektivně koordinovat své pohyby se spolubojovníky.

Zívající jáma

A co dělám vlastně tady, v téhle (doslova) díře? Jsem tady s důležitým úkolem, můj pán a bratr na mě spoléhá. Žel bohům, vévoda Roland Vaylan zemřel před necelým půl rokema vládu nad rodovými državami tak převzal můj bratr, Duncan Vaylan. Nebo jí alespoň převzít měl. Jenže jeho vlastní strýc Wymond Vaylan se před Duncanem odmítl poklonit a namísto toho se rozhodl rozporovat jeho nárok. Léno rodu Vaylan je tak rozdělené a nerozhodní vazalové se přiklání tu na jednu, tu na druhou stranu. Wymond zašel tak daleko, že se opovážil tvrdit, že Duncan není Rolandův skutečný syn, že zesnulému vévodovi manželka nasadila parohy. Za takové nactiutrhání jsem ho chtěl vyzvat na souboj, ale bratr pro mě měl jiný, důležitější úkol...

Byl jsem vyslán, abych se pokusil vypátrat dávno ztracený artefakt rodu Vaylan - Ostří Úsvitu. Ze starých textů a kreseb jsem vyrozuměl, že jde o velmi neobvyklou zbraň - mírně zahnutou a jednostraně broušenou čepel na dlouhé násadě, snad ratišti. Ostří Úsvitu před čtyřmi staletími získal Randel Vaylan ze své cesty na daleký východ, do Kara-tur. Stala se pak symbolem pro následující generace a doprovázela vévody rodu Vaylan do bitev i ke královskému dvoru. Stala se tak populárním symbolem, že byly i pokusy tvar zbraně replikovat a vyzbrojit jimi Šarlatovou gardu, naneštěstí bez znalosti umění kovářů z Kara-tur byly repliky těžkopádné a čepeli chyběla její typická průraznost a pevnost. Byla ztracena přes sto padesáti lety a podle indicií, které se mi podařilo získat, by se mohla nacházet právě hluboko v Halasterových sklepeních. Podle jedné verze jí získal do své sbírky od překupníků sám Halaster, podle jiné jí našel jakýsi dobrodruh, který se s ní následně do Zívající jámy vypravil...a už se nevrátil.
Naposledy upravil(a) Elric dne 5. 7. 2020, 13:26, celkem upraveno 140 x.

Uživatelský avatar
Elric
Příspěvky: 826
Registrován: 13. 2. 2019, 23:48

Re: [POSTAVA] Elric - člověk válečník

Příspěvek od Elric » 12. 3. 2019, 11:28

Ztráty a nálezy
- přímo na dně Jámy jsem našel nějaké cetky a zlatý prsten (+1-CENNOST)
- ve výklencích v chodbě s kamennými rámy jsem vzal bronzovou masku
- tu samou masku jsem ale odevzdal v magické místnosti za sohou tlusťocha s harfou
- v jámě, kde byl předtím nemrtvý Halat, jsem našel použitelnou prázdnou tornu
- v laboratoři s Loutkou jsem našel alchymistické suroviny, ale nechal jsem je v místnosti s pumpou
- během nepodařené akce u Jekova klanu goblini ukradli zbraně, co jsem nechal u dvěří a nikdo je nehlídal
(Krátký meč (SZ 1, DOTYK, 1 RUKA, ŠERM, záložní) - v obraně -1ZÁSAH od nepřítele, který bojuje zbraní na blízko
Samostříl (SZ 2, HOD+DOSTŘEL, 2 RUCE, PRŮRAZ, běžná) - v útoku +1ZÁSAH nepříteli, který má zbroj
Obouruční meč (SZ 3, DOTYK, 2 RUCE, DLOUHÁ, ŠERM, těžká) - PLOŠNÝ útok proti početnějšímu protivníkovi v dosahu, v obraně -1ZÁSAH od nepřítele, který bojuje zbraní na blízko)
- následně jsem se dozbrojil tím, co nabízelo opuštěné tržitě a Jekova komnata
(Jekův tesák (SZ 1, DOTYK, 1 RUKA, ŠERM, záložní) - v obraně -1ZÁSAH od nepřítele, který bojuje zbraní na blízko
Krátký oštěp (SZ 1, DOTYK+HOD, 1 RUKA, záložní) - v obraně -1ZÁSAH od nepřítele, který bojuje zbraní na blízko
Gobří kropáč (SZ 2, DOTYK, 1 RUKA, PRŮRAZ, běžná) - v útoku +1ZÁSAH nepříteli, který má zbroj
Štít (SZ 1, DOTYK, 1 RUKA, OBRANA, běžná) - v obraně -1ZÁSAH od početnějšího nepřítele)
- oštěp jsem použil v boji a už se ho neobtěžoval sebrat
- sebral jsem druhý kropáč mrtvému gobrovi
- Štít a oba kropáče jsem zahodil po boji s dravoukem Šun Šuretem
- vzal jsem si Šun Šuretův drowí meč a nějaké jeho cennosti (1-CENNOST)
- získal jsem zpátky své původní zbraně (Krátký meč, Samostříl, Obouruční meč)
- vybrali jsme pokladnici (6-CENNOSTí - podělím rovným dílem mezi sebe, Brandy a Sicharta - tomu to ztím nesu já)
- v kovárně se mi během boje rozsypal batoh, bylo v něm:
Jídlo (5 dávek)
Zdroj světla (Malá bytelná kovová olejová lucernička na řetížku)
Něco
Něco
Hromádka symbolů Xanatarovy gildy (jeden odznak, zbytek je nna kůži vyleptané)
Truhlička alchymistických surovin (3-MAGy)
Torna (kapacita 4 sloty)
- po boji jsem ze země a z kovárny posbíral:
Hromádka oznaků Xanatharova cechu
Truhlička s alchymistickými surovinami (hodnota 2-MAGy)
Pytel s mincemi (hodnota 2-CENNOSTi)
Pytlíky s kořením (hodnota 1-CENNOST)
Prázdná torna (kapacita 4-SLOTY)
- u Gryčí sváči jsem znovu našel gobliny, co měli moje věci, po chvilce přesvědčování jsem je dostal zpátky:
Jídlo (jen 3 dávky)
Zdroj světla (Malá bytelná kovová olejová lucernička na řetížku)
Něco
Něco
- dal jsem Hadešadah truhličku alchymistických surovin, ona mi dala lektvar (2-MAGy), půlku jsem vypil, půlka zbývá
- 1 dávku JÍDLA spotřebuju na TÁBOŘENÍ v Severní noclehárně
- u pavouků na 2. patře jsem spotřeboval lektvar (1-MAG), ale našel 1-CENNOST a stříbrnou dýku
- dal jsem Cilapimu 3-CENNOSTI výměnou za prsten plavce
- dal jsem Sadah 1-CENNOST jako platbu za dovedení golema k Jekovi a jeho "instalaci"
- sebral jsem poraženému mezzolothovi Malý trojzubec (BĚŽNÁ zbraň):
* SZ:2/MAGICKÝ/DOTYK+HOD/1ruč, nebo
* SZ:3/DLOUHÝ+MAGICKÝ/DOTYK/2ruč.
- prodal jsem Pytel s mincemi (hodnota 2-CENNOSTi), Pytlíky s kořením (hodnota 1-CENNOST) a Krátký meč (hodnota 1-CENNOST)
- koupil jsem si jídlo a nějaké základní potřeby (stálo 1-CENNOST)
- dal jsem drowovi Ilnorovi 1-CENNOST jako zálohu za to, že mi přivede Hira živého
- sebral jsem mrtvé T'risse její svatý symbol Lolth, bič (BĚŽNÁ zbraň, SZ 1) a svazek klíčů s jedním zvláštním
- klíče mi během boje s dravoukem vypadly a vzala si je Sylkres, nechtěl jsem je zpátky
- Sylkres mě umluvila, abych jí dal T'rissin symbol
- v T'rissině domě jsem vypáčil zamčenou truhlu, byl tam Léčivý lektvar, který jsem ihned vypil, hedvábné roucho, které jsem tam nechal a poté malá zlatavá hůlka se symbolem slunce (ohnisko), Martin deník, onyxová soška pavouka MALÁ (v ceně 2-CENNOSTÍ), osm rudých polodrahokamů Drobné (v celkové ceně 2-CENNOSTÍ)
- jako důkaz respektu jsem Azrokovi daroval Stříbrnou dýku (SZ 1, DOTYK, 1 RUKA, ŠERM, záložní, CENNÁ, STŘÍBRNÁ) - v obraně -1ZÁSAH od nepřítele, který bojuje zbraní na blízko, NABROUŠENÁ MAGICKÝM BROUSKEM - +1 PŘÍŠTÍ tah ZTEČ nebo ZÁKEŘNOST
- Martě jsem vrátil její deník a malou zlatavou hůlku se symbolem slunce (ohnisko)
- u Skrbly jsem vyměnil T'rissin bič za panenku pro Mazlbruk
- po důrazném přesvědčování jsem vyměnil obouruční meč za Si'krbaa'lovu kůsu (SZ 3, DOTYK, 2 RUCE, MAGICKÁ, DLOUHÁ, ŠERM, těžká)
- goblin Solinos ode mě dostal 1-JÍDLO za to, že mi povypráví něco o Azrokově državě
- dal jsem Hirovi Malý trojzubec (BĚŽNÁ zbraň) SZ:2/MAGICKÝ/DOTYK+HOD/1ruč, nebo / SZ:3/DLOUHÝ+MAGICKÝ/DOTYK/2ruč. výměnou z páčidlo (BĚŽNÁ zbraň) SZ:1/DOTYK/+PRŮRAZ/1ruč
- po zabití Ulquesse jsme si rozdělili poklad, můj podíl byl 2-CENNOSTi
- duergaří kovář v Lebečném přístavu mi naštípl Kůsu o magický meč, dokud to neopraví, mám k dispozici Minotauří obouruční sekeru (SZ3 ŠERM PRŮRAZ, TĚŽKÁ, VELKÁ)
- V hromadě kořisti říčních čarodějnic jsem našel:
* velkou hromadu měděných mincí, knoflíků a jiných cetek (dohromady 2-CENNOSTi, ale pokud bys je chtěl všechny odnést, zaberou v nějakém pytli nebo bedničce místa tak za STŘEDNÍ předmět)
* olověnou truhličku (MALÁ) plnou stříbrňáků (2-CENNOSTI, ale můžeš si je přesypat do váčků u pasu)
* sadu jehel, nití, náprstků a špendlíků v koženém pouzdře (MALÉ)
* vycházkovou hůl z ebonitu s hlavicí připomínající chobotnici, jejíž chapadla hůl obmotávají (STŘEDNÍ) a
* dalekohled, který má sice prasklinu na čočce, ale jakš takš funguje (STŘEDNÍ).
- dalekohled jsem dal klukovi z Lebečného přístavu a truhličku s mincemi jsem dal Brandy
- utratil jsem 3-CENNOSTI v Odvážném podvazku za nezapomenutelný multikulturní zážitek
- duergarský kovář mi vrátil kůsu a já jemu minotauří sekeru
- u duergarského kováře jsem si zaplatil předělávku zbroje na masivní/turnajovou variantu, stálo mě to současnou zbroj a osm rudých polodrahokamů (v celkové ceně 2-CENNOSTÍ, DROBNÉ) + velkou hromadu měděných mincí, knoflíků a jiných cetek (dohromady 2-CENNOSTi, STŘEDNÍ)
- u Alchymisty jsem si koupil za onyxovou sošku pavouka 2 lektvary (1 HLÍDKA, 1 POROZOUMÁK), další 1 POROZOUMÁK jsem dostal za informace, ale vzala mi ho Brandy a dala mi 1-CENNOST
- v krystalové jeskyni ve Vrběnině hvozdu jsem si nabral rezonanční krystaly (1 střední a pak malé)
- krystaly jsem ale hned ve Ztracené úrovni skrmil xornům (i ten střední poté, co mi ho rozbil duergarský oštěp)
- Hiro mi dal Ohňometnou hůlku (pokud se s ní sladím, můžu používat ohnivé efekty (ale jen ty) z MAGIE VÝBOJŮ a to i s vylepšeními POKROČILÉ MAGIE VÝBOJů)
- v rozbordelařeném skladišti jsem našel modrými drahokamy vykládané pohřební plátno (STŘEDNÍ, 5-CENNOSTÍ)
- v komnatě velekněžky jsem našel léčivý svitek (2-MAGY a jde o POKROČILÉ LÉČIVO)
- vyloupal jsem drahokamy z fresky a nechal půlku Hirovi, sám jsem si nechal tři citríny (každý má cenu 1-CENNOST, dohromady tedy 7-CENNOSTÍ, DROBNÉ) a jeden větší ametyst (cena 3-CENNOSTI, MALÝ)
- nemrtvému trpaslíkovi jsem z jeho chladných mrtvých....kolenou...vydobyl mithrilovou nohu (cena ??-CENNOSTÍ, STŘEDNÍ)
- v hrobce krále Meliara jsem našel Štít Šestého smyslu (SZ 1, MAGICKÝ, KRYT zvyšuje KZ tobě, útočí-li na tebe (zblízka i z dálky) početnější nepřítel (ve smyslu skutečného počtu nepřátel, nikoliv velikost skupiny); Pokud jednáš NAVZDORY NEBEZPEČÍ, nemáš dalšího záměru než odolat nebezpečí a spolehneš se zcela na svoji intuiici, hoď+3 bez ohledu na použitou vlastnost.) a "přesvědčil" Skellu, aby mi ho nechala
- Hiro mi předal Azrokovu dýku Nitrozraku
- Xorni mi dali mithril výměnou za to, že jsem je zavedl do křišťálové jeskyně
- nechal jsem ve Vrběnině věži dřevěného oslíka, zdroj trpasličího konstruktu (MALÝ, ještě má DLOUHO na to, aby ho Šadah nějak vytěžila), Samostříl (SZ 2, HOD+DOSTŘEL, 2 RUCE, PRŮRAZ, běžná), dýku s dutou rukojetí (ZÁLOŽNÍ /SZ:1/DOTYK +HOD/1. ruč. ŠERM, DUTINA NA JED) pro ostatní družiníky
- odevzdal jsem Azrokovi jeho Dýku Nitrozraku
- dostal jsem od Legie odměnu 10-CENNOSTÍ (5 je pro Hira)
- zaplatil jsem 2-CENNOSTI za další úpravy masivní turnajové zbroje pomocí mithrilu (padla na to mithrilová noha a mithril natěžený xorny)
- zkazily se mi lektvary od Alchymisty (Porozoumák a Ostražitá hlídka)
- získal jsem Meč Mrzák (SZ 3, DOTYK, 1 RUKA, PRŮRAZ, ŠERM, těžká) z tahu TO JE MOJE ZBRAŇ
- prodal jsem modrými drahokamy vykládané pohřební plátno (STŘEDNÍ, 5-CENNOSTÍ) a jeden větší ametyst (cena 3-CENNOSTI, MALÝ).
- nakoupil jsem 5 dávek JÍDLA za 1-CENNOST
- dal jsem Jekovi Prsten Plavce (3-MAGů, DROBNÝ, MAGICKÝ) a citrín (má cenu 1-CENNOST)
- v budově Převorství ve Vrběnině hvozdu jsem našel svitek s kouzlem UHRANČIVÝ POHLED (2-MAGy)
- v kláštere Malaritů ve Vrběnině hvozdu jsem vzal dvě lovecké pasti (dovoluje jednorázově použít harničářův tah PASTI, SZ:2)
- prasata uvězněná v jedné z budov kláštera mi sežrala 2 dávky JÍDLA
- tahám s sebou v truhličce hlavu Muirala Znestvořeného (oživená nekromancií - ghůl)
- má zbroj se vlivem dezintegračního kouzla transformovala do lehké přízračné zbroje
- sesbíral jsem kosti poraženého kostěného démona
- nafasoval jsem knihu o historii Hlubiny a Grimoár pokročilé magie výbojů
- v pracovně Maddgothova hradu jsem si vzal Prsten Moci
- Nesterovi jsem dal do zástavy Ohňometnou hůlku (umožní používat ohnivé efekty (ale jen ty) z MAGIE VÝBOJŮ a to i s vylepšeními POKROČILÉ MAGIE VÝBOJŮ) se slibem, že se vrátím na další přednášku (ha!)
- prohrabal jsem pokoj Turbulenzy a Violenzy, našel jsem 2-CENNOSTI ve stříbrňákách a zlatě a rubínový náhrdelník (MALÝ, 3-CENNOSTI)
- ztratil jsem páčidlo v jeskyni s trollem v Troglodytích norách
- ebonitovou hůl s chapadly jsem vrazil jako zarážku do dveří pří úteku z Arkturiiny zhouby
- sežrali jsme se Šadah a Áronem všechno (3) JÍDLO
- vzdal jsem se githyianki na drakovi, odevzdal jsem jí zbraně - meč Mrzák a kůsu
- svitek s kouzlem (2-MAGY, UHRANČIVÝ POHLED) jsem použil na githyianki
- použil jsem 1-MAG z léčivého svitku (tj. už je to jen 1-MAG a jde o POKROČILÉ LÉČIVO)
Naposledy upravil(a) Elric dne 5. 7. 2020, 13:25, celkem upraveno 54 x.

Uživatelský avatar
Elric
Příspěvky: 826
Registrován: 13. 2. 2019, 23:48

Re: [POSTAVA] Elric - člověk válečník

Příspěvek od Elric » 22. 3. 2019, 11:35

Při setkání s kostěným čembalem ve 2. patře bylo potřeba určit, jak jsem na tom se vztahem k hudbě...
Elric píše:Hudební výchova
6- Co to je?
7-9 jen základní hudební vzdělání
10+ umím hrát na hudební nástroj
12+ ...a je to čembalo!
EIric:2D6 → 4(1 +3)

Je to tak, pro samé cvičení se zbraní je pro mě hraní na hudební nástroje krollí vesnice...

Uživatelský avatar
Elric
Příspěvky: 826
Registrován: 13. 2. 2019, 23:48

Re: [POSTAVA] Elric - člověk válečník

Příspěvek od Elric » 12. 10. 2019, 11:15

Zdravotní záznamy
(začínám vést až na 5. patře, stav 100%)
- LZ - zteč se dvěma pláštníky
- LZ - přicucnutý krvesajný pláštník (miss)
- LZ - zteč s posledním pláštníkem
- LZ - zteč při odzbrojování trpasličích konstruktů
- LZ - modřiny z pádu na hranu jámy (miss)

! VYLÉČENO PO ODEVZDÁNÍ QUESTU (AZROKOVA DÝKA) !

- LZ - pustil jsem si žilou, abych mohl aktivovat Malarův oltář
- TZ - dostal jsem se do masomlýnku neviditelných stopařů (miss)
+ TZ vyléčeno obkladem od Šadah
+ LZ vyléčeno odpočinkem při TÁBOŘENÍ
++ LZ dočasný slot získán jako požehnání Důmathoina při odpočinku v Srdci Hory
- LZ - zteč s Muiralem
- LZ - pobleskován Nilasovými bludičkami
- LZ - pobleskován podruhé
- TZ - miss na DESTILACI se špinavou aparaturou (+ JIZVA, Ozáření Magenergií -ODL)
+LZ, TZ => LZ - odpočinek v kabinetu v Magjadře
- LZ - zteč s Kostěným ďáblem v Magjádře
- LZ - miss na Pláštníkovo zákusek
+LZ - spánek v kabinetu v Magjadře
+LZ + LZ - odpočinek během/po rande se Skrianou (ZÁBAVA)
*průchod z Magjádra celým Muiralovým revírem až do nižšího patra mě zbavil JIZVY (ozáření magenergií)*
**** tady jsem nedával pozor, takže skok - 14. patro ****
- mám 2 LZ a 1 TZ po namlácení Zkázonosem
+ TZ - Z TOHO SE VYLÍŽU
- LZ (Nylakot mě seknul rámci missu, ale díky Strážci za zbroj s odolností na magické zbraně...)
+ LZ - táboříme v tajné místnosti
- LZ - pokousal mně obří nemrtvý Zřící (a je z toho jen LZ!), kdo tohle může říct?
- dostal jsem TZ blesk od Giše v Křišťálovém labyrintu a pak TZ od rudého draka (miss na ZTEČ)
+ uzdravil jsem si jesno TZ léčivým svitkem a z druhého TZ jsem se vylízal

Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti