Stránka 1 z 1

[POSTAVA] Hiro - Barbar kouzelník

Napsal: 12. 2. 2019, 22:49
od Hiro
Obrázek

Jak vypadá: Muž v nejlepších letech, kutna, tvář co viděla věky, zářící oči, přísné vysoké tělo

VLASTNOSTI

Aktuální SIL 0, OBR -1, ODL 0, INT +2, CHA+3
1. úroveň Sil 0, Obr -1, Odo 0, Int +2, Cha +1
4. úroveň Sil 0, Obr -1, Odo 0, Int +2, Cha +2
6. úroveň Sil 0, Obr -1, Odo 0, Int +2, Cha +3
MAGy 🗹🗹🗹🗹🗹🗹☐☐☐

STAV
Lehká zranění 🗹☐☐ Těžká zranění ☐☐ KO Smrt

Následky
- Příští TÁBOŘENÍ tvrdě prospí

BOO
+1 OBR na pohyb
MAGy
Lehká zranění 🗷🗷☐ Těžká zranění 🗷 KO Smrt
Drápy a zuby SZ:1/DOTYK/PŘIROZENÁ, Drobný a hbitý KZ:1
Umí se teleportovat na vzdálenost HOD

Následky
- TRAUMA - oslněný, mžitky před očima tak silné, že je skoro oslepený, -1INT

K-O-9
SIL +2, OBR -1, ODL +1
Lehká zranění ☐☐☐ Těžká zranění ☐☐ KO Smrt
Ruka SZ:2/DOTYK/PŘIROZENÁ, Pevná konstrukce KZ:1
Pokud má CHVÍLI klid, zregeneruje LZ
Může být do něj uloženo kouzlo (sesláním), které sám na povel sešle
Je hloupý - zvládá jen jednoduché rozkazy, neumí mluvit

Torna s věcmi:
🗷 Lano cca 10 sáhů s kotvičkou
🗷 Kostým illithida
🗷 Zmenšená loď
🗷 Hrneček s nacucanými hadry - oheň
🗷 Drowí scimitar (SZ:2, DOTYK, 1R, ŠERM)
🗷 Velká poklička od hrnce

Následky
- Ká Ó je UNAVAENÝ NA ODL (tvrdne mu epoxid) a celé TÁBOŘENÍ tvrdě prospí

Situační efekty
+1:KZ pro Hira, je-li v boji u něj Ká Ó
- Už není potřeba Odvracet golema Kladivu u vstupu do Srdce hory
- V přítomnosti Joastal -1 STÁLE
- Pokud využiji některou z odpovědí, mám +1 STÁLE na řešení neviditelných ve Ztracené úrovni
- Mám vyvolaného ohnivého elementála (meč), Držím 3, jmenuje se Zippo
- Držím 2 na Odhad osoby Vlonwelv nebo rodu Avryndar (jakékoliv otázky)
-- Držení 1: Čeho si Vlonwelv váží, co na ni udělá dojem? "Na Vlonwelv by rozhodně udělalo dojem, kdyby zjistila, že Muiral je už mrtev a ještě víc, kdyby se ukázalo, že Hiro s tím má něco společného."
- Mám +1 STÁLE, pokud využiji nějakou z rad na cestu 10. patrem

VYBAVENÍ

Zbraň (záložní):
Zbraň (záložní nebo běžná): Malý trojzubec SZ:2/DOTYK+HOD/1R/BĚŽNÁ/MAGICKÝ nebo SZ:3/DOTYK/2R/BĚŽNÁ/MAGICKÝ+DLOUHÝ, (DLOUHÝ=PLOŠNÝ útok proti všem v dosahu)
Zbroj: KZ 1 - Po vzoru předků: Pokud bojuješ beze zbroje po vzoru tvých předků, tvá kůže má KZ1.

Oblečení - záplatované, ale čisté kalhoty a záplatovaná, ale čistá košile, Maddgothova helma

Nepromokavé voskované pouzdro na
🗷 písařské vybavení
- inkoust, barvy, pera
- lupeny Plátnovky (nepromokvavé svitky z houby)
🗷 DROBNÉ cennosti
- 3-CENNOSTI peníze
- 1-CENNOST drahé kameny
- 2-CENNOSTI mithrilový zvoneček
- 4-CENNOSTI páska přes oko zdobená vyšíváním s granáty
🗷 DROBNÉ listiny
- Čisté svitky
- Pár pánských malůvek od Šadah
- Poznámky z laboratoře energetické nekromancie
- Záznam o Ulquesově domě se zatajeným účelem
- Mapa 2. patra
- Hirova mapa 4. patra
- Plán Ztracené úrovně (+1 na odhad situace při hledání tajných dveří dle plánu)

Torna na 5 STŘEDNÍCH předmětů
🗷 ▪Vzorky orientálního čaje ▪Kalabasa a bombilla ▪Lahev s vodou ▪Lihový vařič ▪Pytlík na led
🗷 ▪Ruka krále Melaira ▪Zrcátko zdobené onyxy (2-CENNOSTI) ▪Dryák pro Xortu ▪Salamantova skleněná kouzelnická hůlka (Používá-li se u kouzlení, vrací 1 MAG; musí se použít min 1 MAG a hodit 7+)Hůlka bojového mága
🗷 ▪Střelný prach ▪▪dvě knihy od drowů ▪▪
🗷 Lucerna z mušle s netradičním bílým světlem (na pasu)

Magické předměty
🗷 Hadí hůl (pět částí, SZ:2/DOTYK/2R/ZÁLOŽNÍ/DLOUHÁ)
Hadi: OBR+2 INT-1, SZ:2/DOTYK/PŘIROZENÁ + Jed, který způsobí další LZ v případě kousnutí KZ:0 LZ1/TZ1/KO1
🗷 Zaklínací amulet štítového strážce

Ostatní DROBNÉ předměty:
- ohořelý pahýl pochodně
- Klíček Pomáhat a Chránit

TAHY

1. úroveň - Po vzoru předků, Magie mámení, Meditace, Podivný přítelíček - Ďáblík Boo
2. úroveň - Magie pohybu
Bánh xèo, Nước chấm, Cà phê, Bún bó nam bó
3. úroveň - Odvracení magických tvorů
4. úroveň - Sladká slova
5. úroveň - Silná paměť
6. úroveň - Pokročilá magie mámení
7. úroveň - Mentální souboj (7. + 6.)
8. úroveň - Podrobování (Pomoc: +běžní obyvatelé, můžeš si na CHVÍLI půjčit tělo tvého následovníka, jejich rituály ti pomáhají s MEDITACÍ – získáváš v ní +2 MAGy, nesmíš vyvolat souboj s jiným kouzelníkem) (8. + 9.)
9. úroveň - Pokročilá magie pohybu (10. + 11.)

O POSTAVĚ

Kde ses narodil?
Na svět jsem se poprvé usmál už dávno, daleko odsud, na východním pobřeží. Ani dnes se tam nikdo moc nehrne a tehdy to vypadalo úplně jinak. Žádná města, pevnosti ani přístavy. Jenom hluboké lesy, divoké skály a nekonečné moře plné tajemství. Z těch pár osadníků, které bůhví co vyhnalo až na kraj světa, jich většina nepřežila první rok. A velmi málo z nich se rozhodlo do těchto podmínek přivést i nějaké děti. Ale mí rodiče byli šílené povahy a chtěli silný rod, který se o sebe dokáže postarat. A tak jsem měl já i mých několik bratrů a sester pořádné zázemí alespoň doma, když už se nás venku snažilo v jednom kuse něco sežrat.

Co říct o našich lidech? Drsní na dotek, hebcí uvnitř. Ne, vážně. Výdobytky civilizace s sebou tak daleko nikdo netáhl a tak jsme si museli pomoct sami. Už od mimina mě denně házeli do rozbouřeného moře, nechali válet v ostrém písku a celé noci sedět na ledovém větru a krupobití. Není divu, že po takovém zacházení toho vydržíme o dost víc, než vy z měst. Ale je fakt, že tohle se těžko vysvětluje. Lidé odsud o nás říkají, že jsme divní. My o sobě tvrdíme, že jsme efektivní. Těžko říct, kdo má pravdu. Ale když dojde na rvačku, naše děti v pohodě zmlátí ty vaše.

Hiro má rasový tah Po vzoru předků.

Jaké jsi měl dětství?
Krom toho, že jsem většinu z něj proseděl v noci na větru a dešti? Inu, nebylo to špatné. Když tak nad tím přemýšlím, měl jsem se vlastně celkem dobře.

Otec byl jeden z nejlepších objevitelů své doby. I když, on toho popravdě dost objevil dobýváním a s nikým se moc nemazlil, ani se svými dětmi ne. Od něj se mi dostalo té správně tvrdé výchovy, díky které jsem bez větších obtíží dosáhl věku, který se na východním pobřeží považuje za přestárlost.

Máma byla naopak sečtělá a vzdělaná, dodnes nevím, co na otci vlastně viděla. Neměla to s tolika dětmi lehké, ale na co jí nestačily dvě ruce a pronikavý hlas, to doháněla důvtipem a mazaností. Byla to právě ona, kdo nám od mala vtloukal do hlavy takzvané civilizační hodnoty, čtení, psaní a další nesmysly, jak to nazýval otec. On tím vším pohrdal, a dá se to pochopit, doba byla tvrdá a potřebovala spíš bojovníky než mudrce. Ale máma si nenechala vymluvit, že z nás vychová slušné lidi.

V zásadě to nebyl špatný nápad, jen ostatní děti se nám o to víc smály. A zatímco mí sourozenci to nevydrželi, časem vzdali a šli otcovou cestou, zůstal jsem já jediný spíše po mámě a mezi dětmi tedy za exota.

Hiro je díky výchově sečtělejší – CHA +1.

Co tě potkalo v dospívání?
Bída, zmar a zoufalství! Ne, zas tak strašné to nebylo. On problém byl v tom, že otec byl opravdu mistr svého oboru a peněz doma proto bylo vždy dost. A když máma spočítala, že by se jednomu dítěti dalo zaplatit vzdělání, bylo vymalováno.

Sotva jsem doma svým vrstevníkům dokázal, že nejsem úplný nekňuba, skončil jsem ve vnitrozemí ve městě na celkem prestižní škole a začalo to celé na novo. Spolužáci se na mě dívali skrz prsty už proto, že jsem si od rodičů nepřinesl šlechtický titul nebo alespoň příjmení. Uznávám, že jsem zpočátku dost zaostával a byl oprávněně za blbečka, ale stačilo pár let dřiny, párkrát si zopakovat ročník a sotva jsem dosáhl dospělosti, v řeči východního pobřeží středního věku, měl jsem dostudováno.

Na město jsem si ani za ty roky pořádně nezvykl a dlužno přiznat, že ani měšťani na mne. Tak jsem si sebral všechny své tvrdě nabyté poznatky z literatury, historie a umění a vyrazil je zúročit domů, na pobřeží. Z dnešního pohledu přiznávám, že to byl jeden z těch blbějších nápadů.

Hiro se prokousal vzdělávacím procesem – INT +1.

Jak ses stal hrdinou?
Když jsem se vrátil domů, už jsem to tam moc nepoznával. Bylo to v době, kdy vyrostly první větší přístavy a začínal se rozjíždět obchod s tou skutečnou divočinou. Máma mě měla ráda zpátky, ale otec brblal, že lidi jako já nemají na pobřeží uplatnění. A měl jako obvykle pravdu.

Nakonec mi nezbylo než nechat poznámky ze školy doma a nastoupit na jednu z mnoha obchodních lodí. Poptávka po námořnících byla tehdy stejně vysoká, jako jejich úmrtnost. Byla to nebezpečná práce s vrtkavým příjmem, který si člověk musel zasloužit. A mě trvalo sakra dlouho, než jsem si zasloužil aspoň to jídlo a místo na spaní.

Námořníci byli pestrá směska všech ras posbíraná z celého světa, a přesto byl problém mezi ně zapadnout. Byla chyba přiznat, že se umím podepsat a za mé kibicování do jejich zaručeně skutečných báchorek a příběhů mě mnohokrát chtěli hodit přes palubu. Nakonec to byla ale právě moje prořízlá pusa, která mi zajistila místo na palubě a naší posádce nejednou zachránila krk. Ukázalo se totiž, že s trochou toho vychování a kulturního rozhledu se vztahy navazují mnohem snáz. Během mnoha let jsem se plavil až na samotný kraj světa. Viděl tam věci, které nikdo neviděl, setkal se s bytostmi, které nikdo neznal a mluvil jazyky, které nikdo neovládal. Pověrčiví námořníci mě brzy začali podezřívat z uplatňování nějaké neviditelné magie, ale to jsem se vždy jenom smál. Já si prostě myslím, že když člověk slušně pozdraví, přátelsky se usmívá a snaží se protistranu pochopit, dokáže dosáhnout svého i bez nějakých kouzel, modliteb a hlavně máchání mečem.

Hiro je kouzelník a ovládá bezděčně magii myšlenek a iluzí.

Zívající jáma
Asi vás už zajímá, co mě dovedlo přes půlku světa až sem, že? To je na mém příběhu zdaleka to nejzajímavější. Může za to tenhle podivuhodný mrňous, kterého jsem vylovil z moře před několika měsíci. Byl tehdy zavřený v okované truhlici, která se jen tak pohupovala ve vlnách a ne a ne se potopit. Volal o pomoc a protože jsem to slyšel jenom já, dalo mi dost práce otočit loď. A veselé na tom je, že ho dodnes slyším jenom já. Naštěstí ho ostatní alespoň vidí, takže nejsem úplně za blázna.

Podobného tvora jsem jaktěživ neviděl, a to ani na moři, ani ve škole. Marně jsem pátral po tom, co je vlastně zač a jestli jich je na světě vůbec více, nikde ani zmínka. Až nedávno jsem zaslechl o jednom učenci, který mě nasměroval ke kouzelníkovi a ten k dalším a dalším – až jsem dnes přišel až sem. Podle všeho, co se mi podařilo zjistit, je právě Halasterovo podzemí tím nejpravděpodobnějším místem, ze kterého může pocházet. A protože podle mne by měl každý najít své místo na světě, kam skutečně patří, rozhodl jsem se slézt tam dolů a vrátit ho domů.

Hiro má podivného přítelíčka.

Obrázek

K Hirovi se přidal štítový strážce K-O-9

Obrázek

Co se zjistilo v Kobkách Šíleného mága
- zná princip tržního hospodářství
- učitel Fantastických nestvůr se často pletl
- podzemí chce zkoumat do šířky a hledat stopy vedoucí k ďáblíkům
- setkal se se Sahuaginy, říká jim 'mlíčáci', nemá na ně příjemné vzpomínky - utržil nějaké zranění
- dokáže se domluvit s mlíčákem, přečte ďábleštinu (ale moc toho nevysloví), trochu ovládá meluzínštinu
- Boo nenechal uhořet hrobaře
- válečné malování východního pobřeží vypadá jako pár křivých čar na obličeji
- na Leprikoním ostrově se setkal s mnichy využívající magii času a prostoru
- uznává princip 'čím ses zkazil, tím se naprav'
- uznává princip znesvěcení něčeho už znesvěceného, je vlastně ku prospěchu věci
- Boo chce do kobek, pomoc a blízkost Hira k tomu využívá
- Hiro v minulosti zemřel a byl vyléčen
- Hiro nemá žádná tajemství
- Hiro nemá žádné děti (je jen synem, bratrem a strýcem, ne dědkem)
- Hiro jde jinou cestou, než jeho otec
- Hiro má tendence pomáhat ostatním domů až od chvíle, co se setkal s Booem
- Hiro pracoval na lodích, kde se kvůli pokladům museli zbavit jejich předchozích majitelů
- Když Hiro zachránil Booa z moře, hodili je oba pověrčiví námořníci zpátky do rozbouřených vln
- Hirovi je více, než šedesát
- Jméno Hiro si jako dítě musel zasloužit
- Hiro se obává více slazeného čaje než smrti

Re: [POSTAVA] Hiro - Barbar kouzelník

Napsal: 12. 2. 2019, 22:49
od Hiro
CÍLE, ÚKOLY, ZÁVAZKY, TAJEMSTVÍ

Cíle
☐ Dovést Booa domů
🗹 Povyprávět Šadah nějaký pěkný příběh jako odměnu za to, že vyléčila Booa
🗹 Střelit u Jeka brusný kotouč
🗹 Zkusit v laboratoři u Halasterovy loutky odhalit její experiment a rozjet ho, případně loutku využít jinak (má své "srdce")
☐ Zjistit, co jsou zač ti dva, kteří se teď vydávají za Hárii a Uktárla
☐ Pomoct Šadah najít nějaký cíl
🗹 Dokázat Elricovi, že dokáže víc, než jen vybíjet nepřátele
☐ Udělat z Brandy sebevědomou válečnici
☐ Poškodit Jekův obchod s otroky (minimálně pódium)
🗹 Dostat se ze zajetí rodu Auvryndar
🗹 Zjistit, co se stalo s Martou
🗹 Osvobodit démony strážící pirátský poklad 🛈
🗹 Podívat se po Kresandovi u Azrokovy legie
🗷 Doručit Ezvel Rošnar do Zpívající jámy zprávu o tom, že Kresando zemřel (u Azroka)
☐ Donést kartografům do Lebečného přístavu nějaké listy z nepromokavých lupenů houby plátnovky
🗷 Donést alchymistovi alespoň pět šílených jazyků na výrobu lektvarů
🗷 Pomoct rybákům najít místo k životu
☐ Vyzvednout nějak zbytek pokladu u aboleta
🗹 Dostat se ze zajetí klanu Železného oka
🗹 Najít chybějící díl hadí hole v Kluzké bažině 🛈
🗹 Donést části hadí hole do Ztracené úrovně a nechat tak odejít ducha Mornhyldy na odpočinek
🗹 Najít náústek od tuby a otevřít s ní portál (náústek nalezen)
🗹 Zkusit Skellu korunovat nalezenou křišťálovou královskou korunou, nebo ji alespoň směnit za Azrokovu dýku
☐ Říct Brandy nebo někomu jinému o zbrojnici plné trpasličích zbrojí ve Ztracené úrovni (a možná i portálu vedoucímu k pokladu)
☐ Ve volném čase pořádně prohledat trpasličí knihovnu ve Ztracené úrovni
🗹 Prohledat tajnou místnost vedle sprch na jihovýchodě Ztracené úrovně
🗹 Vyřešit opilého klepetnatce ve Ztracené úrovni
🗹 Popovídat si s Jesiírou Hradharf 🛈
🗹 Sehnat způsob, jak se stát neviditelným
🗷 Sehnat dvoje stejné či stejně přesné hodiny
🗹 Chytit šotka škodícího na sedmé úrovni
☐ Zkusit od Halastera získat ovládací drahokam smrtícího sláda Yorka z Kluzké bažiny
🗹 Získat od Torbita z chrámu chybějící část hadí hole
🗷 Zkusit aktivovat portál v Kluzké bažině do Ztracené úrovně
☐ Zopakovat průběh boje s Juan-ti či celý rituál tak, aby zaklínadlo proměnilo zbylé nagy v kostěné 🛈
☐ Dovést Elrica k bitvě s Nagami
☐ Zjistit, co se přihodilo v Maddgothově hradu
☐ Vymyslet něco se Zartemem
🗹 Vyzkoušet nejlepší kombinaci v ovládací místnosti
☐ Vyřešit chrápajícího spáče
☐ Potkat se s Booem

Úkoly
🗷 Sehnat nějaké cennosti a vrátit se s golemem k Hárii
🗷 Obrat Uktárla o vybrané peníze a donést je Hárii
🗹 Najít a dovést Jekovi gobliny ztracené v měděném dole
🗹 Najít Ztracenou úroveň a v ní samo Srdce hory 🛈
🗹 Zjistit pro Lurkanu, co se stalo s Azrokovou dýkou
🗷 Dostat do velvyslancova domku nějaké gobliny, gobry, hobogliny či kapitány
🗹 Najít důkazy v Ulquessově skladišti
🗹 Konfrontovat velvyslance Ulquesse
☐ Osvobodit Alusiára z Arkturiina zajetí 🛈
🗹 Najít alchymistův ztracený zelený kámen (mám u něj v zástavě krátký meč) 🛈
🗹 Donést knězi lepší kámen nebo hlavu; vor, loďku, dřevo nebo houbu; lepší zbraň (sekeru); pavoučí nohy a smotek 🛈
🗷 Dohodl jsem se s Krisanem, že se během dvou TÁBOŘENÍ pomstím Vrběně (2 Táboření je za mnou)
🗹 Dohodl jsem se se Skellou, že jí pomůžu najít hrobku krále Melaira, ona si odnese všechny poklady, mně nechá jeho ruku k otevření srdce hory 🛈
☐ Skella nám zaplatí, když vyčistíme Ztracenou úroveň od pastí a neviditelných strážců

Závazky
☐ Poslat Durnanovi dopis s omluvou v jambickém verši
🗷 Sehnat Hárii nějakou náhradu za golema
🗹 Najít Šadah v měděných dolech
🗹 Předat Brandy během Táboření čestný řád zlatého podzemňáka za odvahu při teleportování (trpaslíček)
☐ Zajistit, aby Brandy byla trochu uctivější k Jekovi
🗹 Využít loutku k vyléčení Brandina čela
🗹 Pozdravit od Halastera Jesiíru Hradharf 🛈
🗹 Zjistit, co se stalo s Méh
🗷 Zavést Balwíru do Oživovací místnosti a oživit jí tam nějakou sochu
🗹 Dovést duchy pirátů věčnému klidu
🗷 Pomoct Krystalíně s propagací vetešnictví 🛈
🗷 Zkusit Krystalíně snížit výpalné 🛈
🗹 Sehnat s Martou informace o tom, co za zajímavé kultury a překážky může najít v nižších patrech
🗷 Zavést Martu k nějaké zajímavé kultuře v nižších patrech
☐ Donést kartografům v Lebečném přístavu mapu Magjádra (dostanu za to zpátky korunu v ceně 3-CENNOSTI) 🛈
🗷 Dokázat Martě, že illithidi jsou verbež
☐ Zatáhnout za Brandy útratu při táboření
☐ Plakátem (nebo nějak jinak) dostat hosty do hospody Černý korbel (dostanu za to 1-CENNOST) 🛈
☐ Sehnat drawoukům Mialinovi a Jalkemu bezpečnější místo k životu a umění
☐ Nechat se otestovat na kouzelnický potenciál
🗷 Dohodl jsem se s Quarokem, že když ho zbavím otravného šotka, ukáže mi cestu do kluzké bažiny
☐ Slíbil jsem Xortě, že jí s využitím Šadah a dryáku pomohu okusit život i s jeho bolestmi a ukáži ji hvězdy
☐ Dohodl jsem se s Yorkem, že výměnou za můj život mu pomohu vyhnat přízračné nagy z Kluzké bažiny
☐ Dohodl jsem se s Joastal, že pomstím její smrt výměnou za informace o Kluzké bažině
☐ Karstis mi nabídl, že mne pustí do Magjádra, pokud zařídím větší konflikt mezi plazi a žabáky
☐ Zkusit z Halastera dostat racionální akci, aby ho Jesiíra nechtěla anihilovat 🛈
☐ Pokusit se Ottovi zařídit bydlení v Madgothově hradu
🗷 Šedý slád Zartem čeká, že mu pomůžu zbavit se smrtícího sláda Yorka 🛈

Tajemství
🗹 Přijít na to, k čemu je dobré srdce ďábla
🗹 Pokusit se otevřít portál u Mrtvého oka pomocí Rzivého netvora
🗷 Navštívit Vrběnu ve Vrběnině hvozdu
🗹 Zjistit, co ví o Booovi Roztomila Příšerná
☐ Zjistit, co je ve středu 4. patra a dát to vědět kartografům v Lebečném přístavu
🗷 Zjistit příběh nešťastné lásky mezi Vrběnou a Halasterem
🗹 Zjistit, proč Vrběna zabila Krisana a proč jeho duch nedošel pokoje
☐ Zjistit, co je zač ten zelený drak ve Vrběnině hvozdu
🗹 Zjistit, co ukrývá Srdce hory
🗹 Zjistit, čím se odemyká a kam vede portál s dračí hlavou ve Ztracené úrovni
🗹 Co myslela Gwilwilethel těmi narážkami na drobečky? 🛈
🗹 Co chce Jessíra Hradharf?
☐ Proč chce Jesiíra zničit Halastera?
☐ Proč nás Halaster nalákal do Kobek?


PORTÁLY
- Patro - poloha - kam vede - stav - klíč - kdo o něm ví
1 - modré chodby - 10 sál s mrtvými trpaslíky - odemčený - kouzelná hůlka - Saaga odspodu
2 - hlídka mrtvého oka - 6 nad odpočívárnou - odemčený - něco rezavého - Hiro
2 - zaprášená tajná místnost - 4 dravoučí útočiště - odemčený - mince - Hiro
2 - trpasličí skladiště - 5 jižní strážnice - odemčený - něco dřevěného - Hiro
3 - mrtví troglodyté - 5 vrběnina věž - odemčený - poklepání holí - ?
3 - Legie - 6 ložnice obsluhy lisu - drahokam v cenně 1-cennost - Hiro,Elric, Šadah
4 - ložnice drowí výpravy - 6 jižně od odpočívárny - odemčený - soška jednorožce - Hiro
4 - dravoučí útočiště - 2 zaprášená tajná místnost - odemčený - mince - Hiro
5 - dračí pevnost - 6 zbrojírna královské stráže - tanec - Elric, Hiro
5 - jižní strážnice - 2 trpasličí skladiště - odemčený - něco dřevěného - Hiro, Elric
5 - vrběnina věž - 3 mrtví troglodyté - odemčený - hůl - Elric
6 - hudební sál - ? - zablokovaný - konkrétní tón - Hiro
6 - jižně od odpočívárny - 4 drowové - odemčený - soška jednorožce ? - Hiro
6 - ložnice obsluhy lisu - 3 Legie - zamčený - drahokam v cenně 1-cennost - Hiro,Elric, Šadah
6 - jídelna - ? ke své sestře - zamčený - nějaký klíček ? - Hiro
6 - sál se dvěma portály - ? - blokovaný - úder magickou zbraní - Hiro, Šadah, Elric
6 - sál se dvěma portály - ? - zamčený - magické ticho - Hiro, Šadah, Elric
6 - zbrojírna královské stráže - 5 dračí pevnost - odemčený - tanec - Hiro
6 - tajná místnost vedle oslí stáje - ? - zablokovaný - létání - Hiro
6 - nad odpočívárnou - 2 hlídka mrtvého oka - odemčený - něco rezavého - Hiro, Elric
6 - v Srdci hory - 10 Nekromantická laboratoř - odemčený - tma nebo nějak jinak nebýt vidět - Hiro, Elric
7 - V pravém skladu v přízemí hradu - 9 ? - odemčený - hádanka s odpovědí "písmeno Há" - Hiro
7 - V hostinském pokoji v prvním patře hradu - 11 - odemčený - oheň - Hiro, Brandy
7 - Pokoj se sochou ve třetím patře hradu - 10 Ložnice pro hosty - Vyslovit EXIT - odemčený - Hiro
9 - ? - 7 pravý sklad v přízemí hradu - odemčený - hádanka s odpovědí "písmeno Há" - Hiro, Brandy
10 - Nekromantická laboratoř - 6 - v Srdci hory - odemčený - tma nebo nějak jinak nebýt vidět - Hiro, Elric
10 - Sál s mrtvými trpaslíky - 1 modré chodby - odemčený - kouzelná hůlka - Saaga odspodu
10 Ložnice pro hosty - 7 Pokoj se sochou ve třetím patře hradu - Vyslovit EXIT - odemčený - Hiro

VÝZNAMNÉ UDÁLOSTI (patro-událost)
1 - Zjistil jsem, že Hrobaři jsou jen převlečení bandité. S Uktárlem jsem si to rozházel ohledně placení, od Hárie jsem si půjčil golema a nevrátil ho.
1 - Boo byl svědkem vraždy Uktárla a Hárie nějakými měňavci, kteří se teď za ně vydávají.
1 - Způsobili jsme velkou bitku mezi mantikorami, Háriíným golemem, mlíčáckým strážcem a Krochem.
1 - Narazili jsme na dva krysodlaky z Xantárova cechu hledající tajný průchod kolem Strážnice. Úspěšně jsme předstírali inspekci a poslali je dolů nahlásit škody na prvním patře.
1 - Našli jsme srdce ďábla ze Sálu beznaděje, rozhodli jsme se ho zničit a dopřát tak ďáblovi klid ve smrti.
2 - Přemostili jsme bleskovou lebku a masného golema, společně s Brandy jsme lebku zneškodnili a společně s Šadah dostali golema k Jekovi
2 - Našli jsme dva poslední gobliny ztracené od Jeka a vrátili je na tržiště
2 - S využitím Rzivého netvora jsem otevřel jeden z portálů do nižších pater
2 - Odhalil jsem, k čemu je dobrá Halasterova loutka
2 - V oživovací místnosti jsem oživil kozu Méh a promluvil si se samotným Halasterem skrz jeho sochu
3 - Dostal jsem se mezi drowy rodu Auvryndar, místo práce jsem skončil ve vězení. Naštval jsem novou členku Martu a při útěku nechal na pospas Méh a při konfliktu s Drawoukem nechal svému osudu Balwíru.
3 - Osvobodil jsem duchy mrtvých námořníků z prokletí.
LP - Narazil jsem opět na Martu a vyrazil s ní vstříc zajímavým kulturám v podzemí
3 - Rozhodl jsem se pomoci Lurkaně s hledáním Azrokovy dýky a Ulquessovi s voděním hoboglinů k rozumhltům
3 - Zařídil jsem Martě povolení k cestě do Pokroucených tunelů a rozloučil se s ní
LP - Umístil jsem do přístavu plakát lákající zákazníky ke Krystalíně a k Černému Korbelu
3 - Vyčistili jsme Ulquessovo skladiště, našli tam důkazy o jeho diverzních aktivitách s rozumhlty
3 - Zabili jsme velvyslance Ulquesse
4 - Dal jsem etinovi Kecalovi a Kecce 1-CENNOST jako začátek jejich pokladu
4 - Otevřel jsem portál na mince vedoucí do 2. patra
2 - Našel jsem cestu portálem do 5. patra
5 - U hrobu Krisana jsem poslechl jeho šeptající hlas a našel jeho ohňometnou hůlku
4 - Předal jsem alchymistovi - sládovi - jeho kontrolní drahokam a tak ho "osvobodil"
4 - Předal jsem arciknězi rybáků chladící krystal a ostatní ingredience, čímž byl dokončen bůh Klába
4 - S arciknězem a Klábou jsme narazili na aboleta, kterému jsme slíbili se nevracet se výměnou za to, že mu odneseme poklad
4 - Narazil jsem na drowí kněžku Melith, se kterou jsem neúspěšně zkusil vyjednat spojenectví drowů a rybáků
4 - Našel jsem průchod do Ztracené úrovně
6 - V chrámu Důmathoinova srdce jsem narazil na Skellu a klan Železného oka, kteří mě zajali a přiměli jim pomoc v hledání pokladu krále Melaira
6 - Uzavřel jsem se Skellou dohodu, že jí pomohu najít hrob krále Melaira a taky jsem ho našel
6 - Nahnal jsem dva zdivočelé klepetnatce do bitvy s bultou, kterou vyhráli; jednoho klepetnatce jsem dorazil a druhého okouzlil a nechal se vylízat z ran
6 - Našel jsem hadí hůl a setkal se s její věčnou strážkyní
6 - V trpasličí sauně jsem objevil zakutého ohnivého elementála a poslal jsem ho domů
6 - Přidal se ke mně štítový strážce K-O-9
6 - Našli jsme s Elricem opilého klepetnatce s přetrhanými okovy
6 - Při postupu do Melairovy hrobky jsme osvobodili démona glabrezu
6 - Našli jsme pravou hrobku krále Melaira, předali Skelle Melairovy klenoty a udělali tak z ní nechtěně Královnu Podhůří
6 - Získali jsme od Skelly Azrokovu dýku
6 - Vstoupil jsem do Srdce hory a našel tam jedinečný portál vedoucí kdovíkam
7 - Seznámil jsem se s kamennými obry Quarokem, Gravilokem a Xortou
8 - Narazil jsem na žabáčí hlídku, která mne zajala a doprovodila ke králi Yorkovi
8 - Utekl jsem žabí hlídce a byl chycen králem Yorkem, kterému jsem výměnou za můj život slíbil pomoct s přízračnými nagami
8 - Zjistil jsem, že průchod do Magjádra hlídá kouzelník Karstis a co požaduje za průchod
6 - Dopřál jsem klid duchovy kurátorky Mornhyldy
6 - S Elricem a Šadah jsme pomohli Skelle vyčistit patro od neviditelných strážců
6 - Spojili jsme se portálem s Jesiírou Hradharf a zjistili její úmysly
6 - Otevřeli jsme s Elricem portál v Srdci hory
10 - S Elricem jsme narazili na Muirala Znestvořenéhoo a zabili ho
7 - Chytil jsem šotka
7 - V hradu jsem narazil na šedého sláda Zartema, kterému jsem pomohl najít jeho kontrolní kámen a prozradil mu existenci smrtícího sláda Yorka. Se Zartemem jsme se dostali do konfliktu, Boo mu sebral jeho kontrolní kámen a nechal ho uklízet v knihovně.
7 - Při průzkumu Maddgothova hradu se Hiro oddělil a dostal se neplánovaně do 10. patra
7 - Boo spustil NÁVRATOVÝ MAJÁK, kterým se vrátil Maddgoth. Boo ho nechal Zartemem zabít a Zartema nechal zabít homunkulem.
10 - Hiro se setkal s Cilapim a poznal Saagu
10 - Hiro přesvědčil drowího rádoby špióna Sorna, aby místo zrady rodu Avryndar a přidání se k rodu Ferth našel svou vlastní cestu mimo drowy