[INFO] Kobky Šíleného mága - celkové info

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

[INFO] Kobky Šíleného mága - celkové info

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

O Kobkách Šíleného mága
Obrázek

Před více jak tisícem let přicestoval čaroděj Halaster Černoplášť ze vzdálených zemí k úpatí Hlubinné hory. Nikdo neví, odkud vlastně i se svými sedmi učedníky přišel, traduje se však, že už při jeho příchodu byla jeho moc nesmírná

S pomocí Sedmi soustředil Halaster svou obrovskou sílu k tomu, aby přitáhl bytosti z rozličných sfér existence a s jejich pomocí vybudoval kouzelnickou věž, proti které byly věže všech ostatních kouzelníků trpaslíky. Ale jak plynul čas, Sedm se se svým mistrem setkávalo méně a méně. Halaster pokračoval ve využívání podivných tvorů ze vzdálených sfér pro tunelování a budování pod svou věží a co vlastně všechno v podzemí buduje skrýval i před Sedmi.

Halsterův průzkum podzemí nevyhnutelně prorazil až do Dolních sálů, komplexu tunelů a hal vybudovaných trpaslíky kolem mitrilového dolu pod Hlubinnou horou. Konstruktéři Dolní sálů, Melairkynův klan, už byli dávno mrtví či ztracení a neklidní duergaři a drowové se usadili v ruinách. Halaster rozhodl se vymýtit drowy i duergary, přičemž pořádal divoké hony se svými spojenci z jiných dimenzí v podzemních tunelech. Zatvrzelí duergaři vydrželi, dokud nevytěžili co jen to šlo z mitrilových ložisek, potom opustili Dolní sály a přenechali boj s Halasterem a jeho služebníky drowům. Šílený mág nechal shromáždit zbylé temné elfy a zatímco duše jedněch pochytal do tenat černé magie, dalším přetvořil jejich těla a zotročil jejich mysl. Halaster Černoplášť pak vyždíma z drowů vše užitečné, když pokračoval s tunelováním, aby nasytil svou neuspokojitelnou touhu po noření se hlouběji a hlouběji do nitra hory.

Používaje podzemní komplex jako základnu, Halaster pokračoval v navštěvování sféri i vzdálených zemí a sbíral a přivážel zvláštní a magické tvory, kteří pak žili jako vězni, služebníci či strážci Podhoří. Ze zabydlování a budování obrany kobek se stala jeho posedlostí. Jak plynul čas, mágovo soustředění se na Podhoří proplétalo se čím dál víc a víc s vlákny nezastavitelného šílenství.

Halasterovi učedníci přicházeli a odcházeli. Někteří jej opustili jen kvůli tomu, aby se později vrátili - neodvratně přitahování tajemstvími hlubin Podhoří. Další věrně zůstávali po jeho boku. A tak, jak i oni věnovali více a více pozornosti svým vlastním posedlostem, šílenství pronikalo i do jejich duší.

V dalších letech trávil Halaster již veškerý čas na svých výpravách, či uzavřený hluboko v tunelech, a jeho věhlasná věž a její okolí proměnilo se v opuštěné ruiny. Mezitím se ve stínu Hlubinné hory rozvinulo město, kterému se dnes říká Hlubina. Jak se rozůstalo, časem pohltilo i ruiny. Podhoří bylo raným osadníkům dobře známé a poslat odsouzence do nekonečných hloubek bývalo v té době oblíbeným trestem. Tak tomu bylo po dlouhé roky, až se neohrožený dobrodruh jménem Durnan vydal do labyrintu pod troskami věže a vrátil se živý, obtěžkaný zlatem a nespočtem znepokujujících historek. Durnant využil svého bohatství i jména, zakoupil půdu s troskami Halasterovi věže a na místě staré studny, skrze kterou na své výpravě do Podhoří sestoupil, nechal postavit hospodu a pojmenoval ji Zívající jáma. Durnan dnes stále vlastní a provozuje tento hostinec, který stal se oblíbenou zastávkou dobrodruhů statečných i hloupých dost na to, aby vydali se poměřit své síly s Kobkami Šíleného mága.
Naposledy upravil(a) MarkyParky dne 3. 2. 2019, 23:10, celkem upraveno 9 x.
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [INFO] Kobky Šíleného mága - celkové info

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Seznam a názvy jednotlivých úrovní Kobek a odkazy na jejich vlákna
____Postup___________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Obrázek 0. úroveň - Zívající jáma
1. úroveň - Kobky
2. úroveň - Tajemné komnaty
3. úroveň - Řeka Sargauth
4. úroveň - Pokroucené jeskyně
5. úroveň - Vrběnin hvozd
6. úroveň - Ztracená úroveň
7. úroveň - Maddgothův hrad
8. úroveň - Kluzká bažina
9. úroveň - Magjádro
10. úroveň - Muiralův revír
11. úroveň - Troglodytí nory
12. úroveň - Bludiště
13. úroveň - Trobriandův hřbitov
14. úroveň - Arkturiina zhouba
15. úroveň - Překážková dráha
16. úroveň - Křišťalový labyrint / Hvězdný dok
17. úroveň - Hloubka
18. úroveň - Vanrakova zhouba
19. úroveň - Oslizlé jeskyně
20. úroveň -
21. úroveň -
22. úroveň - Država Stínošerů
23. úroveň - Doupě Šíleného mága
Lebečný přístav
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [INFO] Kobky Šíleného mága - celkové info

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Tajemství Kobek
Ochmelkové od Zívající jámy o: Smaragdový meč - (5. patro) píše: A to by si jeden myslel, že uvidím dřív hrdiny odkudsi z podzemí přinést smaragdový meč, schopný řezat kámen, který staří elfové požehnali srdcem bojovníka a duší poety, než že potkáme trpaslíci s takovým splávkem. Pojď k nám, přijmi naši omluvu za to popichování a dej s námi ještě korbílek či dva.
Tajnůstkáři od Zívající jámy o: cech Mnoha očí - (1.-3. patro a Lebečný přístav) píše: "... i když zatím nemůžeme obnovit základnu přímo ve městě .... Xanathar ocení zajištění přístupu do Podhoří .... v klidu plánovat a připravovat opětovné získání vlivu .... dostali za úkol znepříjemnit průchod každému vetřelci .... veškeré operace cechu Mnoha očí jsou řízeny z nedávno obsazeného podzemního .... s přístupem z ..... patra .... "
Magickou mocí zjištěno u Zívající jámy o: Lebečný přístav (3. patro) píše:"Proč je nezkusíš hledat v Lebečném přístavu? Však víš, jak je na řece Sargauth," odpoví ti. Tázavý pohled tvých očí sho prošpikuje a on hned pokračuje ve vysvětlování, jen abys už přestal. "No, přeci v tom podzemním městě, do kterého se dá dostat ze třetího patra Kobek. Bývalého pirátského přístavu."

Na chvíli se odmlčí, ale když nepřestaneš s pronikavým pohledem pokračuje. "Dej si pozor. Už to pirátský přístav dávno není. Teď jsou to ruiny, promořené monstry, špióna a vrahy. A dej si pozor na pevnost, která tyčí nad podzemní řekou. Její pán je strašlivý zlý rytíř, který čas od času vyráží na obhlídky města a řeky na své wyverně."
Vínem zpřátelení námořníci od Zívající jámy o: Llothini služebníci znesvěcující chrámy (3. patro) píše:Když ho povzbudíš, aby pověděl víc, pokračuje. "Mmmoc toho nevím, ale je tam mnoho chrámů zasvi.... zasvěcených bohům, které nikdo nechtěl na povrchu. A nebo takoví temní bohové ... a taky bohyně ... usilují o to chrámy znesvětit, nebo zasvětit sobě, nebo tak něco ...."

Potom se náhle jeho hlas ztiší a stáhne - a jako by ho snad strach a hrůza najednou přiměly přestat blekotat a v pár souvislých větách ti řekne své varování. "Ve třetím patře pod zemí se prý rozlézají služebníci Lloth, Pavoučí bohyně, a provádějí strašlivé experimenty přímo ve svatyni kdysi zasvěcené trpasličímu bohu Důmathoinovi. S těmi se prostě nechceš setkat a stát se součástí jejich experimentů, nebo snad dokonce obětí Lloth samotné, to mi věř!" Výraz v jeho tváři je ještě chvíli strašidelný, pak do něj ovšem jeho kumpán drkne a vrazí mu do ruky další korbel plný nějakého moku.
Ochmelkové od Zívající jámy o: Smaragdový meč - místo neznámé píše: A to by si jeden myslel, že uvidím dřív hrdiny odkudsi z podzemí přinést smaragdový meč, schopný řezat kámen, který staří elfové požehnali srdcem bojovníka a duší poety, než že potkáme trpaslíci s takovým splávkem. Pojď k nám, přijmi naši omluvu za to popichování a dej s námi ještě korbílek či dva.
Tajemství zajatého drowa z Muiralova revíru o: Srdce hory - Ztracená úroveň (6. patro) píše:
Vlonwelv sice bojuje s rodem Freth o kontrolu Troglodytích nor, ale to není hlavní cíl její operace. Troglodytí nory dobývá jen kvůli tomu, aby zotročila samotné troglodyty - a mohla je následně obětovat v prvních liniích v boji proti Muiralovi.

Skutečný cíl, který Vlonwelv má, je zmocnění se Ztracené úrovně. Vlonwelv ví mnoho o tunelech i pokladech, které Ztracená úroveň ukrývá a zejména pak ví o moci Srdce hory. A nakonec - Vlonwelv ví o existenci portálu v Muiralově pracovně. Proto sbírá síly na to, aby Muirala odstranila. Protože jí brání v uchvácení Srdce hory a celé Ztracené úrovně.
Učenci od Zívající jámy o: Nester - Magjádro (9. patro) píše:
Poslyš, Hiro,

ty jsi takový bystrý chlapík, dej si pozor, aby tě Podhoří nechytilo do svých tenat. Mnoho Halasterových učedníků zešílelo, když se vydali do hloubi hory za věděním a poznáním.

Vzpomínám si třeba na příběh jistého Nestera, jednoho z původních sedmi Halasterových učedníků. Strašně toužil po tom ovládnout nekromancii natolik, aby mohl sám sebe proměnit v kostěje. Protože ale nenašel ve světě dostatek znalostí v tomto oboru, rozhodl se nakonec použít k tomu vlastních metod a zaklínadel.

Jako skoro všichni, kdo se pokusili v Kobkách něco dokázat, nebyl však ve svém konání zcela úspěšný. Jak běžely věky, jeho nemrtvé tělo se začalo rozpadat, až z něj zůstala jen poletující lebka s torzem hrudníku a párem kostěných rukou. Není jasné, zda nejprve přišlo šílenství a pak teprve rozpad, nebo zda Nester zešílel právě z vědomí, že jeho experiment nepodařil, ale je zřejmé, že jeho snaha stát se kostějem selhala a nyní straší ve své oslabené podobě v Magjádru, v deváté úrovni Kobek.

Dej si pozor, aby se ti na tvých cestách nestalo něco podobného. To, že my, nejmoudřejší učenci města Hlubiny, nevytáhneme paty z bezpečí města, a magii i fantastické netvory studujeme zejména teoreticky, má svůj důvod...
Kal'al o řediteli Magjádra (9. patro) píše:Už jsem zmínila Magjádro, devátou úroveň tohoto podzemí. Na něm se nachází magická univerzita, založená samotným Halasterem. Někteří tvrdí, že ji sám Halaster i vede, ale jiní to zpochybňují. Já jsem slyšela už mnoho zpráv a svědectví o řediteli téhle školy, a každé jiné - jako kdyby bytost, která školu vede dokázala měnit tváře. Dost možná je to ale jen důsledek šílenství, které mnohého slabšího mága během vstřebávání tamního učiva zachvátí. Není se ale co divit, že tam přichází stále noví a noví - kdo by nechtěl pohlédnout na sbírku těch nejšílenějších vědomostí, které Halaster nasbíral a nyní se v této škole učí?"
Utěšitelky od Zívající jámy o: drowí invaze (2.-4., 10.-12. patro) píše: "Vydáš-li se dolů, pisálku,"
snaží se tě trochu postrašit dívka, "můžeš na špehy z řad drowích vetřelců narazit už v druhém patře a obsadili také nemalou část patra třetího a čtvrtého. Měl by sis ale najít nějaké dobrodruhy, protože v podzemí neplatí, že pero je mocnější meče."

Ukáže ti na malou skupinku u vývěsky, "co třeba támhleti?"

Když vidí, že jsi nespokojený a čekal jsi víc, ještě přihodí:

"Nejvíce drowů ale najdeš mezi desátým a dvanáctým podlažím. Nicméně tak hluboko tamhleta partička stejně živá nikdo nedostane, tak tě nebudu zdržovat detaily. A teď už nás nech o samotě a běž si s nimi popovídat," ukončí rozhovor dívka a zmizí.
Hromotluci od Zívající jámy o: Trobriand - 13.patro píše: Kdesi dole v podzemí prý z Halasterových učedníků, ten nejslibnější - a také následně nejzmagořelejší - Trobriand - nechal vyhloubit část podzemí jen pro své experimenty s mechanickými konstrukty. Vlastně i většina onoho patra byla vyhloubena těmi konstrukty a dovedeš si představit, jak silní musí být, když se dokázali prohrabat magií prosycenou matérií hory. Taková monstra bys zcela jistě v páce nepřekonal.

Trobriand stvořil své konstrukty tak silné, že musel jejich vůli spoutat do zvláštního kovového prstenu, aby měl jistotu, že ho poslechnou. A pro své vlastní učedníky vytvořil podobné, slabší prsteny. S těmi sice konstrukty nelze ovládat, ale jejich nositel má alespoň jistotu, že na něj takový silák nezaútočí.
Kal'al o materiální čarodějce Arkturii (14. patro) píše:
"Já příběhy úplné miluju. Hrozně ráda mám třeba ten o Halasterově učednici Arkturii. Byla mocnou čarodějkou ovládající nejhlubší tajemství materiální magie. Dokázala tvořit i proměňovat i živé bytosti, včetně sebe samotné. Byla tak nadaná, že Halaster jí vyhradil celé čtrnácté patro na její pokusy ... a kdokoliv, kdo toho patra dorazil, toho uvěznila a následně proměnila k obrazu svému - tedy ve strážce její části podzemí. Říká se mu proto Arkturiina zhouba. Nebo se mu tak říká, protože ji její vlastní schopnosti dohnaly k šílenství? Nevím. Ráda si představuji, že její schopnost metamorfóz byla tak dokonalá, že dokázala i své stárnoucí tělo přetvářet na nové a mladé a stále žila s námi zde v podzemí.
Pětice dobrodruhů hodující u Zívající jámy o: Podlebák, smrtící zřící na konci Překážkové dráhy (15. patro) píše: "Nemají šanci ani se zlodějem," utrousí druhý elf, s napůl potetovanou a napůl spálenou tváří. Notně si přihne z korbelu piva, který má před sebou a dodá, "i kdyby došli až k pověstné Halasterově Překážkové dráze na patnáctém podlaží, tak je na jejím konci čeká Podlebák, strašlivý zřící, který nade všemi hrdiny nejvíce nesnáší kouzelníky."
Kal'al o invazi Githjanků, bojivníků přicházejících z Hvězdného přístavu do Křišťálového labyrintu (16. patro) píše: "Už jste slyšeli o invazi Githjanků?"

Když zakroutíte hlavami, hned spustí.

"Strašliví válečníci z astrálních sfér prý opustili svůj Hvězdný přístav a skrze Křišťálový labyrint se na svých rudých dracích valí nitrem hory! Nikdo neví, zda jejich cílem je úplné zničení mozkožroutské kolonie hlouběji v podzemí, či zda naopak míří k povrchu a chystají se vyplenit Hlubinu!"

Dramaticky se odmlčí, aby atmosféra trochu zhoustla a pak pokračuje:

"Oba tyto cíle by ale byly tím lepším osudem, který by mohl tady Podhoří potkat. Všichni se ve skutečnosti bojí třetí, nejhorší možné varianty vývoje. Takové, o které se nikdo neodváží mluvit nahlas, aby ji nepřivolal."

Ztiší hlas, aby to vypadalo, že vám svěřuje opravdu děsivé tajemství.

"Všichni se bojí toho, že Githjankové se chtějí v podzemí usadit natrvalo, zbudovat zde hnízdo zvané v jejich jazyce crèche a tunely a patra v podhoří používat jako cvičiště pro své mladé bojovníky a jejich draky."
Kal'al o ztraceném rodu Stínošerů (9. a 12. a 22. patro) píše:Stínošerové byli kdysi dávno Hlubinští šlechtici, jejichž zápas od politickou nadvládu nad krajem skončil, když Stínošerští theurgové otevřeli své mysli příliš vzdáleným sférám. Pokrouceni šílenstvím a vyhnáni ze svých domovů, vydali se do nejhlubšího Podhoří, aby je od té doby na povrchu už nikdo nikdy nespatřil. Zprávy o tom, jak hluboko došli, se různí.

Někteří tvrdí, že je potkali v Magjádru, mezi ostatními šílenými studenty. Další tvrdí, že zabloudili v nekonečném Bludišti. A jsou i tací, co se domnívají, že šílenství je hnalo hloubš a hloubš, téměř až k samotnému Halasterovi. A ten se s jejich osudem cítil natolik spřízněn, že jim dovolil si pod Jeskyní runového kamene obsadit pro sebe celé dvaadvacáté patro."
Roztomila Příšerná o Halasterovi (23. patro) píše:Věc se má tak, že Halaster začal konstruovat tento mohutný podzemní labyrint tak, aby bez něj nemohl existovat. Když pak poprvé zemřel, magická moc, vyžadující jeho přítomnost, přitáhla jej v nejhlubším patře podzemí, v Doupěti Šíleného mága, zpět k životu. Slovo poprvé jsem nepoužila náhodou. Od té doby se tak stalo již mnohokrát. Cena, kterou si podzemí za taková probuzení ze smrti bere, je však vysoká. Za každé oživení zaplatil Halaster částí své příčetnosti ... a místo ní vkradlo se do jeho mysli šílenství. Šílenství, které následně formovalo stavbu dalších částí podzemí ... a upevňovalo tak vazbu odpočátku vetknutou do magymatérií, ze kterých jsou utkány chodby a tunely v této hoře.
V tomto příspěvku se budou objevovat informace o tajemstvích, která mohou postavy získat jako nápovědu pro postup Kobkami.
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [INFO] Kobky Šíleného mága - celkové info

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Questy
Sběr magického odpadu pro Obayu Uday píše: Obaya Uday,

kněžka boha Wókína oznamuje, že ve jménu čaroděje Wakangy O'tamu přicestovala do Hlubiny, aby zde zahájila program prevence znečištění životního prostředí unikající magií, zejména pak podzemních prostor, a to především skrze výkup přebytečných a zbytečných magických předmětů.

Zároveň tímto vyhlašuje pobídku hrdinům, kteří se vydají do Kobek, aby případné nalezené magické předměty, pro které nebudou míti upotřebení, a to bez ohledu na to, zda pochází z dob dávno minulých, nebo jde o pozůstatky méně úspěšných výprav nedávných, nepohazovali jen tak volně po podzemí, ale schraňovali je a dopravovali je na povrch, budou-li mít k tomu příležitost. Díky štědrému mecenáši, čaroději Wakangu O'tamovi bude taková to snaha o vyčištění životního prostředí v podzemí od chaotických efektů zapomenutých kouzel po zásluze odměněna.

Případné nalezené předměty doručujte prosím k rukou samotné Obayy Uday, která za účelem sběru bude mít po několik následujících měsíců pronajatý pokoj zde, v hostinci Zívající jáma.

Podepsána
Obaya Uday,
vlastní rukou.
Stav: ZADÁNO
Doručení platby Kal'al Kladani píše: "No, s ohledem na to, jak jsi tuhle trojici sledovala, si mohu být celkem jistý, že ty ke Xantárovým poskokům rozhodně nepatříš. Vypadá to spíš, že jsi dobrodruh a máš namířeno do Kobek, není-liž pravda? No, určitě tam nevyrážej sama - koukni na támhle tu trojičku u nástěnky, rozhodně vypadají, že dávají dohromady družinu. A co by to bylo za výpravu, kdybyste neměli na cestu také nějaký úkol, že?"

Vytáhen z kapsy malý váček. "Protože zjevně nepatříš k cechu Mnoha očí, budeš v tuhle chvíli pro mne asi ten nejlepší posel, jakého mohu sehnat. Potřebuji, abys tenhle balíček donesla půldrowce Kal'al Kladani, která vede hospůdku pojmenovanou Prak a drak v Lebečném přístavu. Kal'al Kladani před časem pomohla jednomu mému ... no řekněme příteli ... když po něm šli právě poskoci Xanattharova cechu a já bych se jí za to rád odvděčil touto ... no nazvěme to splátkou."

Váček není těžký, po hmatu to vypadá, že v něm je pár nějakých kamenů.

"Důležité je, aby se tahle ... ehm ... platba, nedostala do rukou cechu Mnoha očí a abyste ji předali do správných rukou, jakmile do Lebečného přístavu dorazíte. Jsem si jist, že když ji doručíte, Kal'al Kladani vám poskytne ukryt, zázemí i užitečné informace o Podhoří, přesně tak, jak to provedla pro mého ... přítele."
Stav: DORUČENO
Ztracený bratr Kresando píše: "Můj bratr Kresando se vydal skrze Kobky do Lebečného přístavu, vyjednat tam pro náš rod jistou obchodní dohodu. Kresando byl - podobně jako vy - vždy šikovný ve věcech jako skrývání se, hbité prsty a jeho bezelstnému úsměvu málokdo odolal, takže se o něj nikdo z naší rodiny nebál, když se na tuto ...ehm... cestu vydal. Jenže se zatím nevrátil a já o něj začínám mít obavu. Chtěla jsem vás tedy požádat, kdybyste na něj v podzemí narazili, připomeňte mu, ať o sobě dá vědět, pošlete na povrch zprávu o tom, kde se nachází nebo mu přímo vyřiďte, že už by se měl vrátit, že se jeho sestřičce stýská."

Pak se zamyslí a dodá.

"Ještě vám ho musím popsat - teď už si můžete psát, abyste ho poznali, až ho potkáte. Je mu dvaadvacet, tmavé kudrnaté vlasy a nosí platinový prstýnek s naším rodovým symbolem - střemhlav letícím bílým sokolem na modrém poli. Nebojte se, můj bratr a já jsme ....ehm... člonové bohatého rodu a nepochybně jsme schopni se vám za to odměnit naší přízní.

Nemusíte mi nic slibovat nebo tak něco. Jen si na mě prosím vzpomeňte, až se s ním setkáte."
Stav: DORUČENO

Alabastrový trůn píše:"Tento příběh se odehrál v dobách pádu Illefarnu, elfího knížectví na Severu. Alabastrový trůn, náležící králi Syglaethovi, poslednímu z Illefarnských panovníků, zmizel záhadně z hlavního města Aelinthaldaaru. Ano, správně z místa, kde stávala Halasterova věž a dnes stojí město Hlubina. Říká se, že skupina trpaslíků, která pomáhala trůn vyrobit, se bála toho, že jejich mistrovské dílo bude zničeno a tak ukradli trůn elfákům přímo pod jejich vznešenými nosy. Nikdo netuší, kam vlastně trpaslíci trůn ukryli, ale já mám jisté indicie, že by to mohlo být právě do Podhoří. Pokud by se vám podařilo trůn na své výpravě objevit, jsem přesvědčen o tom, že všichni elfové severu budou potěšeni."

Volothamp, neboli "Volo, jak mi říkají přátelé, a my zcela jistě budeme dobrými přáteli", vás ještě ujistí, že nemusíte trůn z podzemí tahat, bohatě stačí, když zjistíte, kde se nachází a jeho polohu mu necháte poslat přes hostinského tady v Zívající jámě. Když budou potěšeni všichni elfové, stoupne můj věhlas a mé příjmy a to mě potěší. A když budu potěšen ná, čeká vás prý odměna, která vás zcela jistě také potěší, a k tomu také nehynoucí věhlas a sláva, protože až budu o objevu trůnu dávat světu vědět, neopomene zmínit vaše jména, budete-li si to ovšem přát."
Stav: DORUČENO
Azrokovo dýka píše:"Dobrá. Předpokládejme na malý moment, že by se dýka opravdu ztratila a že ji ukradl někdo z Xanatárova cechu. Je ti myslím jasné, že tahle informace se nesmí stát veřejnou a to ani ve chvíli, kdyby se potvrdilo, že ji opravdu ukradli. Azrokova legie, navíc oslabená nepřítomnosti dýky, si nemůže dovolit otevřený konflikt s Cechem mnoha očí. Takže existuje jen a právě jedna možnost, jak takovouhle ... hypotetickou situaci řešit ku prospěchu Azrokovi legie .... a to naprosto diskrétně, bez okázalých provokací a upozorňování na sebe i na to, že dýka Azrokovi chybí, ji získat zpět, dříve než bude pozdě ...."

Podívá se ti do očí.

"Svou provokací jsi jen přiblížil okamžik pádu, taková věc se rozkřikne a pochybovači budou mít o důvod víc pochybovat. A teď nabízíš pomoc. Co když je to celé od tebe jenom intrika? Chceš mne uklidnit, že na pomoci se již pracuje a přitom ani nehneš prstem a budeš dál provokovat?

Chceme-li v tomhle rozhovoru pokračovat, ujistěme se tedy o pár věch.

Řekněme, že změním názor a přijmu nabízenou pomoc. V takovém případě tě musím dopředu varovat. Utajení má naprostou prioritu. Stačí jedna jediná podobná provokace nebo jiná indiskrétnost a tvoje tělo skončí v oťukově břiše. Je to jasné?" zvedne tázavě obočí.

"Druhá věc je, že nemáš žádné výhradní právo být jediným pátračem. Okolnosti, jakými sis vynutil mou pozornost jsou podezřelé a já tedy klidně prvnímu dalšímu důvěryhodnému hrdinovi zadám ten samý úkol, jen abych měla jistotu, že to celé není bouda."

Pozorně sleduje tvůj obličej, aby zahlédla jakékoliv známky obav či nelibosti, ale když se neobjeví, přejde ke třetí, příjemnější části rozhovoru.

"Nakonec si proberme důvody, proč bys tenhle úkol měl dotáhnout do konce, pokud jej přijmeš. Nabídnu ti hned dva. Jeden všeobecný a jeden osobní. Tím všeobecným je prostá budoucnost nejen podzemí, ale i města Hlubina. Víš co je heslem Azrokovi legie?" poukáže na jeden z praporů, které všude visí, "Přinášíme světlo do podzemí. Azrok chce, aby dobré věci - civilizace, pořádek, zákony, které používáte na povrchu, přišly sem. Přinejmenším kolem řeky Sargauth i v širším okolí jsme jediní, kdo na svět nahlíží tímhle pohledem. Drowové i Xanatárovci sice nemají vznosná hesla, ale asi se nespletu, když řeknu, že kdyby je měli, tak zní: Přinášíme temnotu na povrch. Chápeš to? Azrokova legie je hráz, která drží expanzi drowů pod zemí. A dokud bude mít Xanatar Azrokovu legii za zády, jeho síly jsou vázány v Lebečném přístavu, pro jistotu."

Nechá tě zamyslet se nad touhle myšlenkou a pak pokračuje: "Druhá motivace je osobní. Pokud Azrokovi získáš zpět jeho ztracenou dýku, dostaneš za to dobře zaplaceno. Velmi dobře zaplaceno. Nerozpadne-li se do té doby Legie kvůli ztrátě důvěry, šířící se díky .... fámám ..... o tom, že Azrok ztratil svou dýku a s ní i své schopnosti, osobně ti vyplatím z pokladnice Legie 10-CENNOSTÍ ve zlatě, šperkách a drahém kamení. To už je nějaká motivace, nemyslíš?"

Klidně ti nechá chvíli na rozmyšlenou, než to celé shrne: "V zásadě je před tebou teď jednoduchá volba. Budeme spolupracovat - ty začneš pátrat po dýce a budeš to dělat diskrétně a bez provokací. Dostaneš k tomu všechny potřebné papíry a nebudu na tebe hledět jako na nežádoucího. A když se vše zdaří, čeká tě odměna a Azrokova legie dál bude chránit Hlubinu před postupem drowů a držet zpátky Xanatárovce. Nebo si všechny tyhle informace necháš pro sebe, odejdeš do Pokroucených tunelů a už se sem nevrátíš ... a já si najdu jiného hrdinu."
Stav: DORUČENO
Osvobození Alusiára píše:"Teď mě napadlo," pokračuje, "tys říkal, že míříš do spodních pater. Mohl bys pro mě něco udělat? To, co se mi stalo ... tahle podobna ... Arkturie by to nikdy nedokázala sama od sebe, kdyby nemohla využívat čarovné krve muže jménem Alusiár. Já ... nechci aby další tvory potkával stejný osud, jako potkal mě ... nebo dokonce horší. Ty vypadáš jako dobrý člověk. Mohl bys, prosím, Alusiára osvobodit z Arkturiina zajetí? Měla by ho držet někde v Arkturiině zhoubě."
"
Stav: DORUČENO

Ztracený drak píše:Mezi gratulanty se objeví i půldrow, který tě hned osloví. "Dovol, abych se představil, statečný dobrodruhu. Mé jméno je Helion Hvězdosvit a když vidím, jak jste schopný moje babička by určitě měla zájem o vaše služby. Prosím ... neodmítejte mne, jen protože naše rasy kdysi měly spolu velký rozkol. Jde o vykonání dobrého skutku... "

Když se podíváš na fialový nádech jeho kůže, je ti jasné, že jeho babička nejspíš bude matriarcha některé z drowských rodin, které přestaly žít v jeskyních a zabydlely se v Hlubině.

"Víte, má babička se nyní souží kvůli jednomu rozhodnutí, které kdysi udělala. Před dávnými roky jeden z členů našeho rodu, Varnak Hvězdosvit, spojil s uctívači Šár ... a když se jejich zločiny zde v Hlubině provalili, utekl s nimi hluboko do Podhoří. Má babička, ve snaze očistit jméno naší rodiny, přísahala, že ho přivede zpět a předhodí spravedlnosti. Poslala kvůli tomu do podzemí našeho dávného rodinného přítele - měděného draka jménem Glyster. Jenže Šárini kutlisté použili zlá kouzla a zkorumpovali dračí duši. Proměnili jej ve stínového draka a nazvali Umbraxakarem."

Ostatní gratulanti už do ně strkají, že zdržuje a tak rychle dokončí svou větu.

"Prosím, najděte Glystera a zlomte kouzlo, které pokřivilo jeho duši. Nebo alespoň ukončete jeho utrpení. Ulevíte tak svědomí staré drowky - a mocné drowky. A ta se vám za to zcela jistě odvděčí. Ale i kdybyste to nechtěl udělat kvůli ní, udělejte to prosím kvůli Glysterovi samotnému. Buďte té dobroty ...."
Stav: NABÍDNUTO
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16249
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [INFO] Kobky Šíleného mága - celkové info

Příspěvek od MarkyParky »

Bludná NPC

Naďa - naposledy spatřena u Řeky Sargaut s tím, že Brandy slíbila čestný boj při příštím setkání.
Marta - naposledy spatřena ve Ztracené urovni, v jámě
Rex - naposledy spatřen ve Ztracené úrovni, zřízen Saagou.
Xaran - naposledy spatřen v jak se sloučí s Cilapi v Muiralově revíru, ale pak ještě byl nějak nepřímo naznačen jeho průchod u Saagy u minotaurů a trojkamene
Alusiár - naposledy spatřen, jak ho Hiro pouští z Arkturiiny zhouby
Zkázonos - naposledy spatřen, jak ho Hadešadah s Elricem postřelili na Překážkové dráze a nechali jít
Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti