[HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

[HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 28. 4. 2020, 20:00

Arkturiina zhouba
Obrázek

Mapa:
Obrázek
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 22. 5. 2020, 21:06

Hiro,

Boova záře osvětlí hrobku se čtyřmi sakrofágy.

L14-018.jpg

Podobají se těm, které před chvíli prohrabovali hobgoblini u skladiště oleje, tyhle jsou ale netknuté.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Hiro » 22. 5. 2020, 21:17

Mno, na cestách jsem se naučil, že jeden by se měl umět přizpůsobit místní kultuře a zvyklostem. Takže zkoumají-li se tady sarkofágy, proč bychom se k tomu nepřidali, že?

Zavřu za sebou dveře a prohlédnu si nejprve podlahu a poté i zárubně a kliku těch jižnějších. Ono to Halasterovo pomrkávání jistě nebylo samoúčelné. Poté obejdu všechny čtyři sarkofágy a jeden po druhém letmo prohlédnu a poté je s pomocí spolehlivého trojzubce a staré dobré kamarádky páky otevřu. Boo je štěstím bez sebe, jak užitečně mi může při tom svítit.

Odhad situace: Hiro:2D6+2 → 9(5 +2 + 2)#INT
- Co je tu pro mě zajímavé?
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 22. 5. 2020, 21:32

Hiro,

sarkofágy jsou staré trpasličí hroby, které zatím unikly znesvěcení. Kostry uvnitř uložené jsou dávno mrtvé. Navíc šlo o nějaké nižší trpaslíky, pže byli pochováni zcela bez pokladů a cenností. Rozhodně v nich ale - na rozdíl od předchozích - jsou uloženi původní obyvatelé těchto prostor.

Je zajímavé zjistit, že sarkofágy v tomto patře jsou nejspíš původní trpasličí hroby a to, že v těch předchozích byly naskládány novější mrtvoly různých ras, navíc vesměs učenci a kouzelníci, bude spíš dílo Arkturie nebo Halastera, nikoliv původních obyvatel.

Když jsi ale přikročil k rámu jižních dveří, abys ho prohledal, pod nohama ti zajiskřil nastražený transmutační obrazec.

Vyhodnoť si, prosím, jeho tah.
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Hiro » 22. 5. 2020, 22:12

Transmutační obrazec: Hiro:1D10 → 4(4)#Obrazec
- 4. želatinová krychle

Navzdory přeměně: Hiro:2D6+2 → 12(6 +4 + 2)#INT
- Proměníš se, ale zachováš si vlastní mysl a plnou kontrolu i schopnost komunikace


'Boo! Kamaráde! Ty jsi zhasnul?'
'Ne, proč se ptáš?'
'No že nic nevidím.'
'No jo no, to asi nevidíš. A slyšíš něco?'
'No... neslyším. Nějaké kouzlo ticha a tmy?'
'Dalo by se to tak říct. Co kolena, pořád zlobí?'
'Panečku, vůbec o nich nevím!'
'Tak to odpovídá, no.'
'Což ale znamená... jsem mrtvý? Něco mi useklo hlavu, že?'
'Nejseš mrtvej, něco horšího.'
'Aha, to je možné. Tak ven s tím, co se stalo?'
'Seš kostka. Rosolovitá.'
'Paráda. Konečně se budu moct trochu protáhnout. Co má torna?'
'Máš ju v sobě.'
'Tak to s tím musíme rychle něco udělat, než se nitrožilně... tedy nitrorosolovitě předávkuju teinem.'
'No na mě se nedívej, já su plamen, sotva ti pomůžu.'
'Hm, ale vidíš kolem sebe, je to tak? Tak mě hezky budeš navigovat, musíme se dostat jen o kousek dál. Přeneseme se teď na chodbu, buď prosím poblíž a kdyby cokoliv, tak náhodnému kolemjdoucímu všechno hezky vysvětli.'

Vzpomenu si na prostor před pomrkávající sochou a během chvíle se před ní přenesu. Sice nevím, že jsem správně, ale Boo mi myslí, že ano. Nechám se nasměrovat širokou chodbou na jih a zatímco se sunu, s chutí pohlcuji kousky kovu, které tu poztráceli cestou do kovárny. Však on mi lékař říkal, že mám málo železa v krvi.


... chodba u vězení ...

'Fakt si myslíš, že je to dobrej nápad?' myslí mi Boo.
'Si piš. Jako kostka toho moc nenadělám, ani s Ká Óčkem, ani drowím špehem. Je třeba být odvážný a jít dobrodružství naproti.'
'Jak myslíš, ale já ti říkám, že...'

Nenechám Booa domluvit a přesunu se do transmutačního obrazce, ve kterém se před nedávnem tak hezky proměnil Boo.

Transmutační obrazec: Hiro:1D10 → 6(6)#Obrazec
- 6. hákovec

Hiro:2D6+2 → 7(4 +1 + 2)#INT
Proměníš se a udržíš i kontrolu a schopnost komunikovat, ale jsi trochu ovlivněn impulzem nestvůry:
+1STÁLE na tahy, ve kterých jednáš v souladu s impulzem nestvůry
-1STÁLE na tahy, ve kterých jednáš proti jeho smyslu


'...jsem ti to říkal,' pomyslí mi Boo. 'Tomuhle říkáš výhra?'
'Náhodou, pomyslím mu zpátky. Pro hledání neviditelného špeha si nedokážu si představit lepší výsledek. Slyšel bych spadnout i jehlu do kupky sena.'
'Skvělý, hlavně, že seš spokojenej. A co teda zrobíme teď?'
'Inu, jdeme ulovit drowa, samozřejmě!'

Radostí si zavýsknu zní to sice jen trochu jako já, ale v ozvěně mého hlasu zahlédnu okolní stěny, výklenky i detaily sochy stejně přesně, jako vnímám obrazy z Booovy hlavy. Jak by řekl můj barbarský otec - značka ideál.

Hvízdnu do prostoru ještě jednou, ujistím se, že v okolí skutečně není žádný neviditelný drow a vyrazím svými novými háky napřed širokou chodbou proslechnout si i okolí. Postupně projdu celou centrální smyčku kolem žaláře, ložnice do chodby ke kovárně a zpět až k hromadě železa a podívám se i od ní na východ. Booa vnímám celou cestu hezky za zády, jak mi hřeje na záda.

Odhad situace: Hiro:2D6+2+1 → 14(5 +6 + 2 + 1)#INT
- Kde se ve skutečnosti nachází drowí špeh?
- Co je tu pro mě zajímavé nebo užitečné?
- Co tu je jinačí, než vypadá?
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 23. 5. 2020, 09:27

Hiro,

procházet kobkami a vnímat jejich tvary a povrchy skrze echolokaci je úplně nový prožitek. Již známého okruhu využiješ k tomu, aby ses naučil svému okolí rozumět, ale nic nového neodhalíš.

Vrátíš se na křižovatku s hromadou železa, zaklepeš háky o sebe a nasloucháš ozvěnám z východu.

L14-017.jpg
Echo východních chodeb

Nejbližší místnost na levé straně má dva vchody a každý stráží jeden hobgoblin.

Je zajímavé zjistit, že hobgoblini tu před něčím drží stráž.

Ozvěna přijde i z větší dálky ... zejména z úzké chodbičky pokračující na východ. Odtamtud uslyšíš klapavou odpověď jiného hákovce.

Nejsi ale hloupý, je ti jasné, že to je další oběť transmutace.

Hákovec za dveřmi v úzké chodbě je ve skutečnosti nějaký chudák, co prošel transformačním obrazcem.

Ještě slabší ozvěna přijde z místnosti za touto úzkou chodbou. Vychrtlá postava, jejíž plášť pohlcuje zvuk, který se jinak odráží od okolních stěn, nemůže být nikdo jiný než hledaný drow. V místnosti s ním jsou dvě velké kamenné pokroucené sochy a kamenný stůl a také další měkká hmota - mrtvé tělo.

Drow je v místosti s kamenným stolem a dvěma nestvůrnými sochami.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Hiro » 23. 5. 2020, 13:42

Hehe, mám tě, neviditelný slídile. Jen se ti hezky rychle dostat na kobylku.

Ještě jednou zaklepu svými skvělými háky a zaposlouchám se. Oba hobgoblini hlídají dveře a povinnost je povinnost, že, takže by se za mnou možná nemuseli úplně hnát. Na druhou stranu, jsou to hobgoblini, takže úplně bych se na jejich zodpovědnost spoléhat neměl. Mohl bych třeba počkat, až budou střídat stráže, ale to bych tu taky mohl být dost dlouho a skutek, tedy drow, by mezitím utek. Nene, já ho chci hned.

'Boo, můžeš se bezpečně přenést i na místa, která vidíš jen jako odraz zvuku?' zeptám se mého přítele, který má s teleportací mnohem více zkušeností.
'Či já vím, mám snad echolokaci?'
'Taky pravda.'
'Vidíš, už zase se mě ptáš na pravidla, místo toho, aby sis je vytvářel sám.'
'Chápu, kamaráde, jdu na to.'

Soustředím se na ozvěnu v chodbě, hrdlem mi projede chrčivé 'Bhrún bhró nahrm bhró' a už mizíme.

Hlavně nenápadně (Pokročilá magie pohybu): Hiro:2D6+2+1 → 11(5 +3 + 2 + 1)#MAG -1 za Booa = 10
- Chci nás dostat nepozorovaně kolem stráží do úzké chodby poblíž dveří, za kterými je druhý hákovec
- Držím 1: CHVÍLI poté se na to přijde a buďto nás u toho někdo přímo pozná nebo jsme zanechal stopy, které nás s činem spojí


Drow je za rohem, mezi námi nevnímám žádné dveře. Stačí vyběhnout a skočit po něm. Zcela vzácně necítím potřebu mu vysvětlovat situaci a dát mu možnost hodit po mě chapadly nebo podobným zlořádstvem, naopak bych ho nejradši něčím bacil po hlavě, ale nemám ruce. Na druhou stranu - mám háky, že ano, a těmi to půjde jistě jedna báseň.

Vylezu na stěnu a pak na strop, protože někde v kostech cítím, že tohle je přece ten správný přístup. Hlavou dolů pomyslím Booovi, aby nesvítil zbytečně dopředu a potom se už protáhnu úzkou chodbou až na dosah k drowovi a prostě po něm skočím.

Zteč/Zákeřnost: Hiro:2D6+2+1 → 11(5 +3 + 2 + 1)#SIL
- Záměr: Omráčit drowa (buď přímo bezvědomí nebo slabší varianta, podle toho, co má za zbroj)
- Hiro má staty Hákovce, u drowa si netroufám tipovat
- V případě Zákeřnosti beru bez NEPŘÍJEMNOSTI, leda bych mu za tu cenu mohl dát rovnou KO
- V případě ZTEČE beru +1 ZÁSAH, protože se na něj prostě vrhám bez nějakého krytí nebo manévrování

Boo zatím plane v chodbě.

PJ?
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 23. 5. 2020, 20:48

Hiro,

slyšíš, jak se drow otočí, a protože první pohled věnuje podlaze, ztratí cenný okamžik, který by mu umožnil seslat ochranné kouzlo. Přejde rovnou do protiútoku, vysloví kouzelné slovo, vzduch se zeleně zableskne, ale to už letíš vzduchem a zasazuješ mu úder.

HirHákovec>Drow: +2Z(háky) +1Z(volba) => KO
Drow>HirHákovec: TZ(zelený blesk)


Omráčené tělo dopadne na zem, ale v tu chvíli jako by na tebe cosi sáhlo z prázdnoty. 'Jeho stín! Jeho stín!' signalizuje ti telepaticky Boo, ale ty jsi slepý a echolokací ho neodhalíš

Útočí na tebe drowův stínový démon, kterého neslyšíš, proto dává autohit => LZ.

Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Hiro » 23. 5. 2020, 23:33

'Ha! Světlo proti temnotě! Jas proti stínu! Ďábel proti démonovi!'

Booovo náhlé nadšení by mě mělo varovat, že se chystá něco pološíleného. Ovšem vzhledem k mé momentální smyslové vybavenosti, intenzivního elektrizujícího brnění a Booovu zápalu pro věc mi stejně nezbývá, než čekat a dívat se.


Ohnivý Boo vyletí ze dveří doprostřed místnosti. Stínový démon se má sotva kam schovat a v záchvatu unáhlenosti se pokusí splynout se stínem hákovce, který ovšem odskočí od žhavého ďáblementála stranou a démon tak zůstane napospas plamenům. Boo ani na okamžik nezaváhá a pokusí se démona prostě pohltit.

Zteč (Boo): Hiro:2D6+0 → 7(6 +1 + 0)#SIL
- Dosáhl jsi plného záměru: Vystavit stínového démona všudypřítomnému světlu

- Boo>Démon: 3SZ (plamenný úder) - 1KZ (jenom stín) = TZ + 1 (zásah ohněm) = KO
- Démon>Boo: LZ, pokud teda nemá ohnivý elementál zrovna na stíny imunitu



'Je to dobrý, típnul jsem ho,' pomyslí mi za okamžik Boo.
'Dobrá práce, kamaráde. Teď mi prosím pomoz se zorientovat. Ten blesk mi hezky zvýšil citlivost úplně na všechno, ale pořád vnímám jenom část komplexního spektra. S tvým pronikavým pohledem nám jistě nic neunikne.'

PJ, liší se drow nějak od těch dvou, na které jsme narazili dříve? Vzhledem, oblečením, výbavou? Co za mrtvé tělo tam leží? A co ty dvě pokroucené sochy, co znázorňují? A mimochodem, je něco na stole?
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 24. 5. 2020, 17:36

Hiro,

Boo ti postupně v myšlenkách popisuje, co vidí :

'Ten drow je taky mág, jako předchozí dva. A podle výšivek na plášti patří ke stejnému rodu.'

'Ty sochy jsou fakt hnusné, vypadají jako krollové proměňující se v mouchy. Obří mouchy.'

'Ta mrtvola je ilithid. Bez hlavy. Teda hlava i s chapadly je na stole. Zbytek leží pod ním. Dost prolezlé červy. A - eh - do té hlavy jsou nastrkané nějaké kovové jehly a různá šťouradla. Na stole je taky černá skříňka. Je velká tak akorád pro mě, mám do ní vlézt?'

'Jsou tu taky různý alchymistický suroviny a sajrajty. Třeba jazyky v láku. Jestli to tedy není něčí mlsání. Stažená kůže modrého živočicha ... hmmm ... jak se na ní mění vzorce ... ona možná bude z dvojníka. Je tu taky cihlička z jílu, asi by z ní šlo něco uplácat. A malá truhlička plná hedvábných kokonů.'

'Před dveřmi je to ohořelé, asi kouzelná past, co spustila naprázdno.'

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Hiro » 25. 5. 2020, 11:40

'Boo, má ten drow třeba špinavé ruce nebo tak něco, z čeho by se dalo usoudit, jestli se v tom illithidovi hrabal on? Nebo co tu vlastně dělal?"

PJ?

'Každopádně, něco mi říká, že úlovek je třeba odtáhnout do hnízda. To tu sice nemáme, ale máme Emberózu, která na odhaleného špeha čeká. Tak hurá za ní. Pomož mi ho nějak naložit.'
'Nevadí, že bude na uhel?'
'Tak je to tepelná úprava před konzumací.'
'Tahle potvora ti hodně leze na mozek, víš to?'
'To byl jen vtip, kamaráde.'

Je ovšem pravda, že úlovka, tedy zajatce, bychom měli dodat nepoškozeného, takže Booova asistence momentálně nepřichází v úvahu. Chytnu ho tedy za plášť do zubů, či spíše do zobáku, hákem rozrazím široké dveře a vytáhnu ho do chodby.

Boo ještě jednou u stolu zasyčí, asi něco za sebou uhasil, ale to já už táhnu drowa chodbou. Ještě že je tvořena z vcelku hladkých opracovaných dlaždic, po kterých hezky klouže a nezpůsobuje si svým přístupem příliš velkou újmu.

Boo dá KO stínovému démonovi SMRT.

Za rohem si uvědomím přítomnost hobgobliní stráže. Přenos s bezvládným drowem mi připadá poněkud riskantní, takže se rozhodnu apelovat na hobgoblinovu poslušnost.

"Nhrnic zhrajímavéhro nevhidíš," zachrčím polosrozumitelně, "hrezky hrlídej, nheenech se rhrozptylovat."

Pokročilá magie mámení: Hiro:2D6+1+1 → 5(1 +2 + 1 + 1)#MAG
- PJ?
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 25. 5. 2020, 13:49

.... ještě v místnosti ...

Hiro,

Boo si prohlédne místo, kde stál drow. 'V hlavě se nevrtal, podle těch červů už tu ta mrtvola nějaký čas leží. Myslím, že se spíš vrtal v podstavci toho stolu, třeba je tam něco ukrytého. Ale ani s plamennými tlapkami, ani s tvými háky to neotevřem, tak se sem vrátíme později.'

V podstavci stolu je tajná skrýš, ale na její otevření potřebujete alespoň jedny normální ruce.

.... v široké chodbě ...

Když vyjdeš do široké chodby, hobgoblin se na tebe podívá, zděšeně vytřeští oči a zatímco vybíhá za roh, křičí u toho: "POPLACH! POPLACH! JARK MUSIL ZAS UPRCHNUŤ!"
Druhý hobgoblin, co stál za rohem, se k němu hned přidá a zamíří širokou chodbou na jih.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Hiro » 26. 5. 2020, 00:13

Chlapci nešťastní, tohle je jedno velké nedorozumění. Váš Jark je zavřený kousek vedle, já jsem Hiro a táhnu hledaného špeha k Emberóze, protože to je úkol, na kterém jsme se dříve domluvili. Má současná podoba je jistě matoucí, ovšem stačí se na moment zastavit, poslechnout si mé vysvětlení a jistě se nad celou touto nezvyklou situací společně zasmějeme a v budoucnu na ni budeme rádi vzpomínat.

Tohle všechno mi prolétne hlavou rychlostí správně odražené ozvěny. Neřeknu pochopitelně nic, protože v hubě pořád držím bezvládné tělo a jak jsem experimentálně zjistil, rozumět mi není.

Navíc mé tělo nezareagovalo na křik stráží bodrým úsměvem a široce roztaženou náručí, ale napjalo se do dávno nezažité tenze. Hlavou mi proběhla myšlenka, že tohoto drowa jsem si našel a chytil sám, nikomu ho nedám a běda tomu, kdo se mě pokusí zastavit. Normálně bych něco takového svedl na našeptávání Booa, ale mám ještě svých pět pohromadě a je mi jasné, že ač hákovce někteří učenci zcela nepochopitelně řadí k humanoidům, promlouvá teď ke mně má zvířecí podstata. A protože mi otec vždy, narozdíl od matky, kladl na srdce, abych svému vnitřní zvířeti naslouchal, poslechnu pro jednou instinkt a prostě vyběhnu.

V hrdle mi zachrčí téměř zapomenutá prupovídka od mnichů z Leprikonního ostrova a s drowem pod sebou vyrazím rychlostí, kterou by mi mohly i stíhací plachetnice závidět.

Pokročilá magie pohybu: Hiro:2D6+2+1 → 12(3 +6 + 2 + 1)#MAG
- Dosah: DOTYK, Seslání: OKAMŽIK, Trvání: Pohyb až na vzdálenost DOSTŘEL
- Přenos proběhl ve správný čas na správné místo
- Záměr: Dostat se k Emberóze


Chvíli běžím po zemi, pak hned po stěně a dokonce po stropě, minu ztumpachovitělého hobgoblina, hromadu šrotu a vrazím do těžkých dvoukřídlých dveří. Emberóza v první okamžik vypadá ještě méně nadšeně, než při našem prvním setkání.

"Vhredu dhrowa... šphreha. Phroslední, mhrůžeš se hro zhreptat, co thru chrce. Dhrame si k thromu čhraj?"

PJ?
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 26. 5. 2020, 14:44

Hiro,

Emberóza se nejprve ostře otočí, se výrazem nevole z toho, že je opět vyrušována od práce. Jak před ní ale pohodíš uloveného drowa, velmi rychle jí všechno docvakne.

"ACH, TO JSI TY!"

Od křižovatky se ozývá dusot blížící se falangy.

"OMLOUVÁM SE, VŮBEC MI NEDOŠLO, ŽE TĚ MÁM VAROVAT PŘED TRANSMUTAČNÍMI OBRAZCI. JÁ JSEM ZVYKLÁ JE PROSTĚ IGNOROVAT, NA TVORY MÉ VELIKOSTI JEJICH MAGIE NENÍ DOST SILNÁ."

Ozve se rachocení, jak se hobogblini prodírají kolem hromady železa.

"KOUKÁM, ŽE TO STIHLO I TOHO MALIČKÉHO," ukáže prstem na Booa, který je pro ni teď lépe viditelný, jak vytváří na zemi osvětlený kruh. "ONO TO ČASEM PŘEJDE."

Falanga vrazí dovnitř otevřenými dveřmi.

"STÁT! UŽ ANI KROK DÁL, NEBO MI ROZDUPETE PRÁCI. MÁM TO TU PLNĚ POD KONTROLOU." zastaví Emberóza rázně jedním gestem jejich postup. Kapitán na čele se zarazí a vojáci za ním začnou zadní narážet do předních za všeobecného rachotu.

Celý oddíl tím utrpí LZ.

"Ale ...."

"TOHLE JE HIRO. UŽITEČNÝ MUDRC A DOBRODRUH. SE SVÝM ZAPÁLENÝM POMOCNÍKEM. POMÁHAJÍ MI A HALASTEROVI S NAŠÍM SPOLEČNÝM PROJEKTEM. JE MOŽNÉ, ŽE SE S NÍM JEŠTĚ SETKÁTE I V JINÝCH PODOBÁCH. DEJTE ROZHLÁSIT, SVÝM HLÍDKÁM, ŽE SE MNOU SPOLUPRACUJE."

"Ale ...."

"TO JE VŠECHNO, TEĎ MŮŽETE JÍT."

"Ale ...."

"PANE KAPITÁNE, ŘEKLA JSEM, ŽE MŮŽETE JÍT. A KDYBYSTE SNAD NEMĚL CO NA PRÁCI, MYSLÍM, ŽE BYSTE MĚL PROVĚŘIT HLUK A HLAVNĚ ZPĚV, KTERÝ PŘICHÁZÍ ZPOZA TĚCHTO DVEŘÍ. RUŠÍ MNE PŘI PRÁCI," ukáže na dvojici dveří vedoucí na západ. "SAMOZŘEJMĚ OKOLO!" dodá k tomu, když vidí, že se kapitán chystá vydat nejkratší cestou.

Hobgoblini se konečně pozvednou ze země a začnou se vracet na křižovatku. Zatímco poslední opouští dál, Emberóza se otočí opět k tobě. "ČAJ JSI ŘÍKAL?"

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Hiro » 26. 5. 2020, 19:27

"Ahrno, čhraj," zachrčím přes zobák, "mhroment, phrrosím."

Okamžitě mi dojde, že současná situace není na větší obřad příliš vhodná. Svými háky toho moc neuvařím, Boo by to hned spálil a Ká Ó... inu, ten tu vlastně vůbec není. Přemýšlím, proč vlastně zůstal v kovárně, když na něm teď stejně nejde pracovat, ale ve výsledku je to vlastně jedno, naopak mohu být rád, že tím pádem mám řešení rychleji po ruce.

Řešení je respektive po háku a alespoň si u něj procvičím motoriku.

Zatímco v podobě želatinové krychle plavala má torna kdesi uprostřed, jako hákovci mi zůstala viset na jednom z ramen. Dá mi to sice trochu práce, ale po chvíli cukání, škubání a Booova popichování se mi podaří tornu shodit na zem. Pustím se do ní háky a ačkoliv mi je jasné, že to bude na delší uklízení, rozhrabu ledabyle všechny věci okolo až do chvíle, kdy narazím na truhličku a z ní po dalším trpělivém šťárání vylovím lektvar. Ani se nesnažím zachránit zbytek důstojností snahou ho odšroubovat, prostě ho na zemi rozšlápnu a rozlitý nápoj rychle slížu. Ostatně, když nám v bouři popraskaly sudy s rumem, vypadala záchrana zrovna tak.

Pokročilá Léčiva: Hiro:2D6+3 → 8(2 +3 + 3)#MAG
Lektvar poskytl PRVNÍ POMOC, Pacient je UNAVENÝ a příští TÁBOŘENÍ celé tvrdě prospí
- Odstraní efekty kouzel - transmutace
- Lektvar vyléčil 1 TZ a odstranil související TRAUMA, aniž by způsobil JIZVU


"Eh, inu, děkuji za trpělivost," povím zanedlouho už svým normálním hlasem. "Transmutační obrazce jsou možná záludné, ale nenajít je, těžko bych našel i drowího špeha. Teď, když už mám zase cit v prstech, mohu se pustit do přípravy toho čaje. Abys z něj něco měla, požádal bych o trochu větší trochu vody, jedno vědro by mohlo stačit. Máte tady někde zdroj vody, že ano? Architekti některých částí Podhůří byli v tomto směru značně nedbalí."

"DONESTE KÝBL VODY!" zavolá Emberóza do dveří. "A TICHO UŽ TAM! TADY SE PRACUJE!"

Zpoza dveří se ozve hobgobliní mručení a hlasité dohady. Hádám, že prázdných sudů tam už pár bude. Než se dostaví voda, odběhnu na chvíli k velké hromadě šrotu vedle v chodbě a vytáhnu z ní něco, co s trochou dobré vůle mohl být kdysi kotlík. Položím ho na zem k Mechalasterovým nohám, Booa posadím těsně vedle a za chvíli už mám i co nalít dovnitř.

"Bude to chvíli trvat, milá Emberózo, přeci jen má Boo jen omezenou výhřevnost a chceme toho uvařit větší množství. Můžeš mi mezitím povykládat o tom Halasterově plánu s Mechalasterem, jak jsme se domluvili. Těším se, co zajímavého se dozvím."

PJ?
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 26. 5. 2020, 19:45

Hiro,

zatímco voda pomalu získává správnou teplotu, z vedlejší místnosti se ozývá hlasitý křik kapitána, který našel dvě skupiny opilých hobgoblinů a začal jim rázně domlouvat.

Naštěstí jeho řev vzápětí přehluší Emberózino klidné vyprávění.

"KDE BYCH TO ... ZAČNU RADĚJI OD ZAČÁTKU.

VYDALA JSEM SE DO PODHŮŘÍ SE SVÝMI OBRY HLEDAT RUNU SÍLY. JE TO VÍCE JAK ČTYŘI TISÍCE LET STARÝ OBŘÍ ARTEFAKT, KTERÝ NÁM BYL UKRADEN TRPASLÍKY. DOZVĚDĚLA JSEM SE, ŽE BY TU MĚLA BÝT.

CESTOU JSEM SE SEZNÁMILA SE ZKÁZONOSEM A FALANGOU, ALE TO JE JINÝ PŘÍBĚH, SE KTERÝM TEĎ NEBUDU ZDRŽOVAT.

BOHUŽEL, HALASTER ČERNOPLÁŠŤ MNE PŘEDBĚHL, RUNU UKOŘISTIL PŘEDEMNOU A ODNESL JI DO SVÉHO DOUPĚTE. ANI SE SPOJENOU SILOU MÝCH OBRŮ A FALANGY SE NEODVAŽUJI TOMU ŠÍLENCI VZDOROVAT ... A PROTO JSEM SE RADĚJI ROZHODLA S NÍM UZAVŘÍT OBCHOD.

HALASTER SE TOTIŽ DOZVĚDĚL O TOM, ŽE MNE DOPROVÁZÍ HROSK, NEJLEPŠÍ Z KOVÁŘŮ MEZI OHNIVÝMI OBRY. UČINIL MI PROSTOU NABÍDKU. MÁME MU POSTAVIT GIGANTICKÉHO KONSTRUKTA, TAK VELKÉHO, ABY SE MOHL UTKAT S OŽIVLÝMI SOCHAMI, CHRÁNÍCÍMI MĚSTO HLUBINA. NESMÍ BÝT POHÁNĚN A OŽIVEN MAGIÍ, ABY HO NEZASTAVILO OCHRANNÉ MAGICKÉ POLE, KTERÉ HLUBINU CHRÁNÍ. MĚSTO PRÝ BRÁNÍ JEHO KOBKÁM V RŮSTU SMĚREM VZHŮRU A TAK HO POTŘEBUJE ODSTRANIT, ČI LÉPE PŘETVOŘIT NA JEJICH SOUČÁST.

KDYŽ MU TAKOVÉHO KONSTRUKTA DODÁME, VRÁTÍ NÁM RUNU SÍLY."

Voda na čaj konečně dosáhla správné teploty, tys nasypal vhodnou směs a Emeróza natáhla ruku, aby dlouhý proslov zapila.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti