Miramie Mesmer - vědma snů

Příběh o nádherném a mírumilovném místě. Příběh o probouzení a růstu. Příběh o tom jak naděje a láska čelí chaosu a zoufalství.

Moderátor: PardGalen

Odpovědět
Uživatelský avatar
Miramie
Příspěvky: 9
Registrován: 19. 8. 2018, 23:37

Miramie Mesmer - vědma snů

Příspěvek od Miramie »

Miramie Mesmer
vědma snů
Miramie Mesmer
Kampaň - The Glass-Maker's Dragon
Akademické schopnosti - nadprůměrné
Sportovní schopnosti - nadprůměrné
Oblíbené jídlo - jahody, meruňky, sladké rýžové kuličky, ragú, solené makrely, kuřecí špízy yakitori, černý čaj.
Krevní skupina - A
Duchovní zvíře - kňour
Věk - bezvěká (vypadá na sedmnáct)

1) Mé jméno
Přeji vám všem krásný den. Mé jméno je Miramie Mesmer, jsem vědma snů a jedna z těch podivných lidí, které můžete najít v archivu pana profesora Hidea Hayashiho. Uctivě vás prosím, dál nečtěte, pokud nechcete trpět strašlivými spoilery. Nechci totiž, abyste trpěli.

Snažím se být milou dívkou, chci udělat svět lepším místem a být produktivním členem společnosti. Nebylo tomu však vždy, byly doby, kdy jsem byla ztělesněním zoufalství a nenávisti a přišla jsem do Města jenom proto, abych jej zničila. Byla jsem Melanie Malakh.

3) Má podstata
Hodně času jsem strávila mrtvá mezi knihami v šedo-bílém kimonu a v masce. Části sebe sama, které se mi nezamlouvaly, jsem rozptýlila po světě a postavila si sama pro sebe místo z těch nejmilejších vzpomínek a upomínek, kterých jsem se zbavit nedokázala. Mezi nimi jsem přežívala.

Jednoho dne jsem ale prošla tímto závojem, který jsem si pro sebe vytvořila, a všechno v mém životě se proměnilo v trosky. Jsem Melanie Malakh?
...hodně jsem se snažila stát se novým člověkem. Nemyslím, že bych se mohla dál považovat za zázračnou Malakh. Ale jsem to, co z ní zbylo. Jsem to, co přišlo po ní.

4) Co mě stresuje
Peníze.
Peníze v Odvaze (Fortitude) moc neznamenají. Člověk jich nemůže mít tolik, aby si koupil uznání druhých, ani jich nemůže mít tak málo, aby umřel hlady na ulici.
Mít peníze ale znamená, že je člověk hoden. Je to otázka cti. Potřebuji peníze, abych uvěřila, že jsem něčeho hodna. Potřebuji je, abych měla pocit, že mám právo existovat.

5) Zvláštní schopnost
Má největší síla je něco zvané Ruka lamače světů, která dokáže zničit prakticky cokoli, ať už je to ruch ulice nebo holubičí stín. Běžně tato schopnost jednoduše danou věc ode-tvoří
... a proto ji nikdy nepoužívám na lidi

6) Oblíbené scény
Práce v kavárně, kterou si buduji
Prožívání - nebo nakukování do - neklidných snů
Nechávání se příjemně/svádivě pronásledovat osobou, kterou jsem byla

7) Mé řemeslo.
Mám schopnost vytvářet drobné divy - magické předměty. Není to hlavní náplň mého života, a v poměru vložené energie a výsledku to není má nejsilnější schopnost. Ale je to něco, co dokáži, a jsem v tom dobrá i ve svém běžném, obyčejném životě. A je to výroba tradičních masek.

9) Spojení
Chuubo III, mám tajemné spojení s Chuubem.
Anděl nočních můr I. Mám jednoduše pocit, že navzdory svému projevu je to v hloubi dobrý člověk.
Archiv I. Jsem obeznámena s archivem profesora Hidea Hayahiho.
Fortitude I. Jsem z Fortitude
Miramie Mesmer - vědma snů.
Otevřela si kavárnu U Skleněného draka, aby našla klid od Prázdnoty a své minulosti, která se jí neodbytně hrne do života.
Litujte ji!
Deník postavy
Uživatelský avatar
Miramie
Příspěvky: 9
Registrován: 19. 8. 2018, 23:37

Re: Miramie Mesmer - vědma snů

Příspěvek od Miramie »

V obležení
(chibi quest)
☐☐☐☐☐
☐☐☐☐☐
☐☐☐☐☐

Se světem je něco v nepořádku. Nemám dost peněz na provoz kavárny. Lidé pijí kávu bez kofeinu. Světem začíná prosakovat Prázdnota. Takové věci. Neskutečně mě to irituje.

Stav: V klidu/Cukání v oku

Odměna:
Získám Token obnovy.

Kavárna U Skleněného draka
☐☐☐☐☐ ☐☐☐☐☐
☐☐☐☐☐ ☐☐☐☐☐
☐☐☐☐☐ ☐☐☐☐☐
☐☐☐☐☐
Snažím se svůj život zaplnit každodenní prací, ale nedaří se mi to. Všude kolem mě prosakuje Prázdnota, a čím víc se snažím s ní bojovat, tím víc jí kolem mě je. Ostatní někdy dokáží vytušit, že je se mnou něco strašlivě v nepořádku.

Stav: Nevinná/Podezřelá
Odměna:
Je to pro mě jako domov
nebo některá z variant Spojení
nebo začnu slavit narozeniny a stárnout

Skrytá místnost
☐☐☐☐☐ ☐☐☐☐☐
☐☐☐☐☐ ☐☐☐☐☐
☐☐☐☐☐ ☐☐☐☐☐
☐☐☐☐☐
Hlavní cíle ( 5XP)
... někdo narazí na mou skrytou místnost
... předestřu důvod, proč svou skrytou místnost potřebuji, proč mě posiluje, a proč bych bez ní byla v nebezpečí
... předestřu důvod, proč mi má skrytá místnost ubližuje, ničí mě a tříští mou schopnost vést obyčejný život

Dochucení (1/kapitola)
... někoho provázím Archivem
... mluvím s někým o skryté místnosti
... mluvím s někým o tom, co jsou sny ve srovnání s realitou
... mluvím s někým o tom, jestli si svět zaslouží existovat, jestli je dobrý nebo špatný, nebo jestli na tom vůbec záleží
... dostanu se s někým do rozmíšky o/kvůli skryté místnosti
... odmítnu se uchýlit do své skryté místnosti, i když jsou na tom věci hodně zle
... uteču do své skryté místnosti

Odměna: Bond a nový quest - fascinace
Miramie Mesmer - vědma snů.
Otevřela si kavárnu U Skleněného draka, aby našla klid od Prázdnoty a své minulosti, která se jí neodbytně hrne do života.
Litujte ji!
Deník postavy
Uživatelský avatar
Miramie
Příspěvky: 9
Registrován: 19. 8. 2018, 23:37

Re: Miramie Mesmer - vědma snů

Příspěvek od Miramie »

Každodenní dovednosti:
Důstojnost 2: Jsem elegantní, tichá, jdou mi tradiční záležitosti a sluší mi společenské šaty
Ostražitost 1: Mám mlhavou představu o svém okolí
Řemesla 1: Jsem obeznámena s vyráběním masek a opracováním skla
Domácí práce 1: Jsem obeznámena s vařením, uklízením a podobně
Umění 0: Necítím se dobře, když musím u své práce improvizovat

Nadlidské dovednosti
Snílek 1: velmi dobře zvládám surreálná, snová prostředí
Proměněnec 2: Nejsem člověk, ale zdám se jím být
-- [překážka 1] Zakrýt své oči za závoj obyčejnosti
-- [překážka 1] zapadnout mezi místní, skrýt známky nepřirozeného chování
-- [překážka 1] skrýt jizvy
-- [překážka 2] Skrýt a částečně potlačit zranění a nemoci
-- [překážka 2] Napodobit vzhled a chování nějakého jednotlivce
-- [překážka 2] Zapadnout bezproblémově do rodiny tak, že zapomenou, že nejsem jejich
-- [překážka 3] Otrávit někoho střepem snu přivádějícím do psychotického zhroucení a naplňujícím jejich oči nocí a padajícími hvězdami

Mé poklady (pokud je něco mé spojení, je to můj poklad)
* Profesor Hideo Hayashi
* Chuubo
* něco zatím neobjeveného ze skla nebo nějaká hráčská postava
* (může přibýt kavárna)

Zvláštní schopnosti
* Ruka ničitele světů: Můžu odetvořit věci, včetně nehmatatelných, pokud se tak rozhodnu.
* Neobvykle silné snění:
-- velmi dobře zvládám surreálná, snová prostředí
-- umím své snové já vyslat svým "pokladům"
-- a propůjčit jim svou duši (schopnosti, vědomosti a sílu)
* Mám trošku magických schopností
* Můžu o malém množství lidí, míst a věcí prohlásit, jsou můj "poklad" a
-- ... slyšet, vycítit, vytušit, že mě potřebují
-- .. s jistým úsilím k nim vyslat svou duši, a to i za bdělého stavu
* Mám skrytou místnost, která doplňuje sílu mého srdce
* A vynořuji se z ní s úžasnými novými věcmi a svět poté na malou chvilku vypadá uspořádaněji a mimořádně příčetně
* Zranění a další nepříjemnosti snižují sílu mého srdce (MP)
* ... když mám mezi svými problémy chorobu,

Vůle
* 8

Zázračné body
* 7 v začátku (5+prokletá 2)
Obnovování zázračných bodů je těžké, ale
... nová sezóna mi obnoví všechny MP
... MP získávám z Problémů
... můžu získat MP, když se uchýlím do své tajné místnosti, až do maxima 8

Dočasně můžu získat MP (bez maxima)
... když mě vlastnosti prostředí dostanou do problémů
... když mě Pouto dostane do problémů
... když má má moc "Ta, kterou jsem byla" dostane do problémů... ale ty zmizí na konci scény



Perky
* Bond: "Musím ctít dluh vůči profesoru Hayashimu" 1
* Bond: "Jsem přitahována k (zatím neurčená hráčská postava nebo skrytý skleněný poklad)" 1
* Spojení: "Vybraná hráčská postava" 1
* Spojení: Chuubo 3
* Spojení: Anděl nočních můr I
* Spojení: Archiv I
* Spojení: Fortitude I
*

Schopnosti z hotových příběhových oblouků (Zlořečená 2)
* Neduživá (vázáno na plnění arku Zlořečená). Jednou za sezení můžu v tomto pořadí
-- prohlásit, že jsem obětí zkázy či duševního otřesu
-- provést XP akci Úpadek nebo Trauma
-- a pak automaticky získat bod v problému choroba

* Skrytá místnost
-- když tam provedu jednu z žánrových akcí, získám 1 MP (max 8)
-- když přeskočím jednu ze svých žánrových akcí, získám 1 MP (max 8)
-- když někoho zklamu, nestihnu schůzku nebo se obecně stane něco špatného, protože jsem byla ve své skryté místnosti, získám 1 MP (max 8)
-- Když vyjdu ze skryté místnosti s 5+ MP a aspoň jedna z nich přibyla ve skryté místnosti, jsem připravena znovu čelit běžnému světu:
--- Udržuji 0 MP velkou zázračnou akci, která vše kolem mě udržuje čisté, spořádané a chránění před vlivem Prázdnoty
--- odnesu si něco úžasného, jako starou španělskou minci na prodej nebo úžasnou sponku do vlasů
--- v mém levém oku je jako noc černý střep skla, přes který problikávají jako kometa záblesky světla

Svět zůstane čistý a spořádaný, já zůstanu já, sklo zůstane viditelné v mém oku, a já budu mít problém osobně růst, dokud buď nezískám bod choroby, někdo použije svou sílu, aby mou mysl otrávil pochybnostmi, nebo budu mít 4 a méně MP

* Ruka ničitele světů (typ: zázračná akce, bezútěšná), cena 0MP, 1MP znovu do týdne, 2MP znovu do několika hodin, 4MP znovu za scénu
*Strategist-Shard (typ: speciální)
-- každý efekt vyvolávajíc zranění nebo neschopné vyvolat zranění, protože na něj nemám slot, stojí navíc 1 MP
-- pokud nemám PM a mám problém choroba 1+, nastává následující
(! check 267)* Ta, kterou jsem byla (typ: affliction hodnoty mé choroby
-- mé bývalé já hrozí, že mě zastíní. Pokud mám chorobu 1+, pak...
-- má každodenní práce přitahuje nadpřirozeno, na 3+ jsou projevy vyloženě nadpřirozené
-- pokud mám chorobu 1+ a 0 MP, pak si můžu vybrat
--- někdo mi musí pomoct zázrakem se strike ≥ má choroba
--- zhroutím se do třesoucí se, rozechvělé, neužitečné trosky
--- změním svou podobu do svého snového já a nejpřímější cestou vyrazím do své tajné místnosti
(!)-- HG vyvolá Tu, kterou jsem byla, aby mě ochránil před věcmi (s výjimkou mé tajné místnosti), které
--- zabraňují předchozím efektům
--- mi zabraňují zkoumat skleněného draka nebo Melanie Malakh
--- mi zabraňují mluvit s lidmi o těchto věcech
--- přeměňují mou mysl nebo tělo v někoho jiného
... takové efekty vyžadují [Strike ≥ your Sickness] má choroba, aby uspěly
... pokud mi tato affliction způsobuje problémy, HG mi může dát až hodnotu mé choroby v MP, ty ale musím okamžitě spotřebovat

* Přisluhovači (typ: Zázračná akce, Quest Miracle)
-- v průběhu 15 XP questu můžu vytvořit přisluhovače (shikigami, imp, dobrý duch, oživená vznášející se maska nebo oživený objekt), který není moc užitečný, ale přesně reprezentuje něco v mém srdci. Pak...
--- jej můžu zabít poté, co se plně zjeví a očistit tak své srdce od této věci
--- z něj vytvořit propojení s nějakou části sebe sama, kterou chci magicky posílit, nebo k vnitřnímu démonu, kterému chci čelit a naučit se s ním žít
--- jej můžu použít jako posla
--- použít jej k přenesení 1-2 MP z ochotného nebo nic netušícího, kdo bude mít shiki blízko svého srdce nebo vedle něj usne, později je možné z něj vyždímat MP a použít znovu
--- dát mu moc vykonávat jednoduché úkoly a činnosti
... přisluhovač se většinou objeví brzy po začátku questu, ale schopnosti získá až po jeho ukončení

* Pokroucené cesty (typ: Zázračná akce, Quest Miracle)
-- v průběhu 15 XP questu vytvořím labyrint, bránu nebo kapesní dimenzi, kde se věci nechovají tak, jak mají
-- věci na ní vyjadřují něco ze mě a umožňují mi pochopit něco ze sebe

Divy prázdnoty
Dokážu vytvořit přisluhovače nebo pokroucenou cestu, která mi umožňuje prozkoumat/vyřešit něco v mém srdci.
1x za scénu zmíním, že mém srdce je vše zamotané
☐☐☐☐☐
☐☐☐☐☐
☐☐☐☐☐

Schopnosti z hotových příběhových oblouků (Sentimentální 1)
* vybudovala jsem si pro sebe nový způsob života. Něco je pro mě pokladem, pokud
-- k tomu mám spojení 3+
-- bond, který to má v názvu
-- perk, který
--- to má v názvu
--- je spojení 3+
--- je Accessory.
--- “Je to v pořádku, jsem zde.”
--- “Je to pro mě jako domov.”

* Zázračná jednoduchost (typ: zázračná akce)
-- pokud dělám něco v souvislosti s Chuubem, Archivem profesora Hidea Hayashiho, mám přístup ke třem zázračným bodům vůle, které se doplňují, když někdo dokončí žánrovou akci

* Stín vědmy snů (typ :zázračná akce)
-- když spím, můžu se projektovat k jednomu ze svých pokladů
-- projekce je na neomezenou vzdálenost, pokud je to víc než blok daleko, stávám se cílem zázraků, co cílí na cíl

* Vypůjčení duše (typ: speciální). Osoba nebo věc, na kterou používám Stín vědmy snů
-- odolá snahám ostatní ovládnout jejich myšlenky nebo činy, pokud také nejsem cílem
-- získají drobnou schopnost pohybu
-- Mohou využít mé schopnost, moc, MP a znalosti
... po skončení všechno zapomenou

* Bdělý sen (typ: zázračná akce), cena 1MP, 4MP znovu během hodin
-- Můžu někoho astrálně navštívit, i když jsem vzhůru
-- nemůžu vypůjčit svou duši, ale cíl má +1 tool a +1 edge

* Volání pokladu (typ: zázračná akce)
-- cítím, že mě poklad volá nebo že mě potřebuje

* Hlídač pokladu (typ: zázračná akce, quest miracle)
-- můžu projít 15 XP quest, abych něco nebo někoho vylepšil, dostane +1 tool
-- můžu pomocí svého řemesla naučit něco, co nejde, pak dostane nadlidský skill 2
... drží jenom dokud mám tento quest aktivní

Hlídač pokladu

1x za scénu vysvětlím, jak probíhá tréning
☐☐☐☐☐
☐☐☐☐☐
☐☐☐☐☐

* Stvořitelka zázraků (typ: zázračná akce, quest miracle)
-- za 15 XP quest můžu odemknout pravou sílu v pokladu nebo jeho pravou podobu
... toto, a má kontrola na tím, trvá dokud je quest aktivní
-- za 45 XP quest můžu vytvořit nový artefakt
Stvořitelka zázraků[/color]
1x za scénu popíšu, jak to dělám
☐☐☐☐☐
☐☐☐☐☐
☐☐☐☐☐
...............
☐☐☐☐☐
☐☐☐☐☐
☐☐☐☐☐
☐☐☐☐☐
☐☐☐☐☐
☐☐☐☐☐

Změna cesty
... až dokončím skrytou místnost, rozhodnu se
* jestli budu pokračovat v arku Zlořečená, pokud ano
-- na konci skryté místnosti změním svůj život
-- dostanu +1 MP a budu moct využívat Ruce ničitele světů 1-2x za scénu zdarma
* jestli ne, tak naskočím na ark Sentimentální, a
-- na konci skryté místnosti na mě odnikud spadne zodpovědnost
-- vyměním Neduživá za Zuřivá

* Zuřivá
... nikdy nejsem tak houževnatá, jako když jsem vyděšená
-- můžu zahrát XP akci jsem v problémech a získat +1 MP a +1 za každou skupinový bonusový XP v této akci
Miramie Mesmer - vědma snů.
Otevřela si kavárnu U Skleněného draka, aby našla klid od Prázdnoty a své minulosti, která se jí neodbytně hrne do života.
Litujte ji!
Deník postavy
Odpovědět

Zpět na „[CMWGE] {PbP} The Glass-Maker's Dragon“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host