[HROZBY] Sezení I - Praha 1915

Prostředí pro uzavřenou PbP hru inspirovanou WoD.

Moderátor: Sarsaparillos

Odpovědět
Uživatelský avatar
MC - World of Darkness
Příspěvky: 45
Registrován: 12. 11. 2018, 22:49

[HROZBY] Sezení I - Praha 1915

Příspěvek od MC - World of Darkness »

FRONTA

Praha 1915
Základ problémů: Svět se mění
Velká válka, dnes častěji 1. světová válka, byl jeden z prvních projevů blížící se apokalypsy. Víme, že ani po sto letech od ukončení bojů zánik světa ještě nenastal, ale už tehdy se daly do pohybu síly, které možná ani není možné zastavit, a které ke konci světa, jak ho známe, vytrvale vedou.

Co je v sázce: Co jsou postavy vlastně zač?
Úvodní sezení zaměřené na představení postav. Jak se vyrovnají s hrozbami? Jaké vztahy mají mezi sebou? Jaké jsou jejich cíle a ambice?

Hrozby
Velká válka – vybírá si nesrovnatelnou lidskou, materiální i duševní daň.
Jezdci apokalypsy – přichází proředit stavy na zemi.
Praha 1915 - Hrozby & NPC
Uživatelský avatar
MC - World of Darkness
Příspěvky: 45
Registrován: 12. 11. 2018, 22:49

Re: [HROZBY] Sezení I - Praha 1915

Příspěvek od MC - World of Darkness »

VELKÁ VÁLKA

Obrázek

Affliction - Condition (impulse: to expose people to danger)
Odvést, zajmout, zranit, sebrat

Co je v sázce: Co všechno vezme válka postavám?

Osoby a obsazení
- Armáda potřebuje rekruty
- Nedostatek jídla způsobuje hlad
- Nedostatek mužů žene ženy do práce
- Uprchlíci se těžko přizpůsobují
- Odbojáři dělají problémy
- Policie se to všechno snaží řešit

- jeden voják/policista/odbojář/uprchlík: 2-harm hand/close, 1-armor

Tahy (Hraje MC)
Push reading a situation.
Someone neglects duties, responsibilities, obligations.
Someone flies into a rage.
Someone takes self-destructive, fruitless, or hopeless action.
Someone approaches, seeking help.
Someone approaches, seeking comfort.
Someone withdraws and seeks isolation.
Someone proclaims the affliction to be a just punishment.
Someone proclaims the affliction to be, in fact, a blessing.
Someone refuses or fails to adapt to new circumstances.
Someone brings friends or loved ones along.

Zvláštní tahy (Hrají hráči)

Problémy jsou všude
Pokud se po Praze přesunuješ na nějaké místo, hoď + COOL.
- 10+: Dorazíš bez problémů do cíle.
- 7-9: Někdo ti vstoupí do cesty, vyber si jedno: Vojsko, odboj, policie, uprchlíci. MC je na tahu.
- 6-: Někdo ti vstoupí do cesty. MC je na tahu.

Lidé drží při sobě
Zapojíš-li se do konfliktu, skupiny lidí se velmi rychle rozrůstají.
- na 00:00 - 03:00 se seběhne small gang
- na 06:00 - 09:00 se seběhne medium gang
- na 10:00 - 12:00 se seběhne large gang

Hodiny
00:00 - Hrozba se představila - uprchlíci Aurelii, odbojáři a četníci Ettorovi, vojáci Oskarovi a Emilii
03:00
06:00
09:00
10:00
11:00
12:00
Praha 1915 - Hrozby & NPC
Uživatelský avatar
MC - World of Darkness
Příspěvky: 45
Registrován: 12. 11. 2018, 22:49

Re: [HROZBY] Sezení I - Praha 1915

Příspěvek od MC - World of Darkness »

JEZDCI APOKALYPSY

Obrázek

Brutes - Hunting pack (impulse: to victimize anyone vulnerable)
Vyhladit čtvrtinu populace, ničit slabé spirity, pozabíjet slabé lidi

Co je v sázce: Změní běh dějin a vyhladí čtvrtinu Prahy?

Osoby a obsazení
Čtyři spirity – mor, smrt, válka, hlad

Mor
- Morová rána 2-HARM CLOSE AREA
- Přízračné tělo 2-ARMOR

Smrt
- Sekáčova kosa 2-HARM HAND INFINITE
- Plášť smrti 2-ARMOR

Válka
- Válečné kladivo 3-HARM HAND
- Zrezivělá zbroj 2-ARMOR

Hlad
- Kostěný luk 2-HARM FAR
- Kosti a kůže 2-ARMOR

- Jsou-li alespoň tři pohromadě, bojují jako small gang 2-HARM HAND/CLOSE 2-ARMOR

Tahy (Hraje MC)
Push reading a situation.
Burst out in uncoordinated, undirected violence.
Make a coordinated attack with a coherent objective.
Tell stories (truth, lies, allegories, homilies).
Demand consideration or indulgence.
Rigidly follow or defy authority.
Cling to or defy reason.
Make a show of solidarity and power.
Ask for help or for someone’s participation.

Zvláštní tahy (Hrají hráči)

Bezpečí v Shadow
Spirity nejdou zcela zničit, maximálně zahnat. Pokud je na ně použit jejich BAN, během sezení se už nevrátí.
Známé BANy:
- Smrt
- Hlad
- Válka
- Mor

Ztělesnění principu
Spirity přirozeně podněcují a šíří své principy (válka/násilí, smrt/zranění, hlad/žízeň, mor/nemoc) v nejbližším okolí. Pokud se s některým z nich setkáš, hoď + WEIRD:
- 10+: Vyber si jednoho z nich. Jeho princip máš plně pod kontrolou. +1 FORWARD.
- 7-9: Vyber si jedno:
-- Podceníš je. Dostaneš-li HARM, dají +1-HARM
-- Otevřeš se jim. Dáváš-li HARM, dáváš -1-HARM
-- Vyvedou tě z koncentrace. -1 FORWARD.
- 6-: Jeden z přítomných principů tě pohltí. MC je na tahu.

Hodiny
00:00
03:00
06:00
09:00
10:00
11:00
12:00
Praha 1915 - Hrozby & NPC
Odpovědět

Zpět na „[AW] {PbP} World of Darkness“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti