[HRA] Sezení I - Praha 1915

Prostředí pro uzavřenou PbP hru inspirovanou WoD.

Moderátor: Sarsaparillos

Uživatelský avatar
MC - World of Darkness
Příspěvky: 45
Registrován: 12. 11. 2018, 22:49

Re: [HRA] Sezení I - Praha 1915

Příspěvek od MC - World of Darkness » 9. 1. 2019, 12:20

... Karlínská kasárna ...

Oskare, Emilie, dojde na pěsti.

Oskar>Emilie: 1-HARM (pěsti) - 1-HARM (bezhlavý útok) - 2-ARMOR (magie a zbroj) => -2-HARM
Emilie>Oskar: 1-HARM (pěsti) + 1-HARM (Bloodcrazed) - 1-HARM (volba) - 1-ARMOR (zbroj) => 0-HARM


Emilie, odrazíš Oskarův vzteklý výpad a vyběhneš na chodbu kasáren. Za sebou necháváš menší salónek či kuřárnu, ve které jste konfrontovali Ericha. Mohla by ses případně i vrátit a utéct odsud pryč třeba oknem, ale teď je v ní stále ještě Oskar a ten zvláštní přízrak.

Chodbou se můžeš vydat hlouběji do areálu kasáren, odkud slyšíš zděšený křik, zuřivý vlčí chrapot a výstřely. Nebo můžeš vyrazit k vrátnici, od které ale přibíhají zalarmované ozbrojené stráže.

Emilie, ať budeš utíkat kamkoliv, všude je nějaká překážka - Oskar a spirit, Erich a vojáci, nebo stráže. Co uděláš?

Oskare, přízrak válečníka se během vaší potyčky zcela odpoutal od zdi a nabral plné tvary. Vzduch kolem něj žhne stejně jako jeho oči a máš pocit, že stejně jako magnet přitahuje střepiny, táhne k sobě tento duch zvuky všech potyček z kasáren i jejich okolí.

Oskare, počkej prosím na Emiliinu volbu a potom nám řekni, co uděláš.
Praha 1915 - Hrozby & NPC

Uživatelský avatar
MC - World of Darkness
Příspěvky: 45
Registrován: 12. 11. 2018, 22:49

Re: [HRA] Sezení I - Praha 1915

Příspěvek od MC - World of Darkness » 9. 1. 2019, 12:42

... Poblíž Ringhofferových závodů ...

Oskare, naběhnout na četníky bylo od Michala jistě odvážné, ale poněkud unáhlené. Jak poslové správně postřehli, četníci jsou vybavení obušky a neváhají je použít. Přecejen, když už mají plné ruce práce s odbojáři a vyběhne na ně zpoza rohu banda vojáků, budou se bránit všemi dostupnými prostředky.

Četníci mají v základu 2-HARM, opravil jsem podle toho tvé vyhodnocení. Doplň ještě suffer harm za gang.
Praha 1915 - Hrozby & NPC

Oskar Muster
Příspěvky: 21
Registrován: 3. 9. 2018, 09:19

Re: [HRA] Sezení I - Praha 1915

Příspěvek od Oskar Muster » 9. 1. 2019, 12:48

... Poblíž Ringhofferových závodů ...

Suffer Harm: Poslové: 2D6+1 → 8(6 +1 + 1)#HARM

Uživatelský avatar
MC - World of Darkness
Příspěvky: 45
Registrován: 12. 11. 2018, 22:49

Re: [HRA] Sezení I - Praha 1915

Příspěvek od MC - World of Darkness » 9. 1. 2019, 13:23

... Poblíž Ringhofferových závodů ...

Oskare, četníci se dostali do nevýhodné pozice a radši budou volit taktický ústup s hrstkou zatčených, pokud jim v tom tedy nebude nikdo bránit a nedojde k většímu masakru. Až chvíli poté, co se situace trochu uklidní, si poslové všimnou, že jeden z nich, Aleš, mezi nimi chybí.

You lose track of someone or something you’re attending to. Co uděláš dál?
Praha 1915 - Hrozby & NPC

Uživatelský avatar
EmilieKavalecz
Příspěvky: 17
Registrován: 5. 9. 2018, 19:57

Re: [HRA] Sezení I - Praha 1915

Příspěvek od EmilieKavalecz » 10. 1. 2019, 20:28

…Karlínská kasárna…

Co to do něho vjelo?! Mám pocit, že za to může ten přízrak, ale co s tím? Každopádně bude asi lepší se na chvíli klidit z jeho cesty, ačkoliv jsem ten jeho útok lehce odrazila. Ale kam mám jít? Uslyším vlčí chrapot a vzápětí i výstřely. Aha, takže Erich šel tudy. Hmm, co kdybych se tam zkusila v rámci možností nepozorovaně připlížit a jenom pozorovat, jak se co vyvine dál? Přijde mi to momentálně jako nejlepší nápad a doufám, že se brzy Oskar uklidní a případně se ke mně přidá. No a přinejhorším přijde na řadu Aeshma, stejně se na to celou dobu těší, to cítím velice silně.

Oskare, předávám ti slovo

Oskar Muster
Příspěvky: 21
Registrován: 3. 9. 2018, 09:19

Re: [HRA] Sezení I - Praha 1915

Příspěvek od Oskar Muster » 11. 1. 2019, 10:11

... Poblíž Ringhofferových závodů ...

Poslové se začnou nadšeně plácat po ramenou a chválit se, jak to těm rakušákům nandali. Bolístky jsou pro tuto chvíli zapomenuty. Ovšem Michal, držící v ruce kufřík, si uvědomuje, že tu nemůžou zůstat moc dlouho.

"Parto, padáme, dřív než se vrátí ve větším počtu!" Při tomto výroku se Michal rozhlédne a rychle odhadne, jestli někdo nechybí.

"Ale, Michale, oni sebrali ...," ozve se Petr a je v půlce věty přerušen Michalem.
"To je jeho blbost, že se nedokáže držet u ostatních a nechá se zavřít. Ale jestli chceš, klidně ho běž zachránit, určitě to zvládneš." Jízlivost je v Michalově tónu téměř hmatatelná.
"A teď jdeme, poblíž znám dobrou hospodu, Mýdlo, tam nás nebude nikdo otravovat."

Po krátkém přesunu.

Poslové, usazení okolo stolu a čekající na svoje pivo, netrpělivě čekají, co z toho kufříku nakonec vypadne. Michal si ho na stole otočí k sobě, odcvakne zámky a otevře. Po kratičkém, dá se říct až nevěřícném, záseku se pobaveně uchechtne a s komentářem "tak to byl fakt dobrej magor" kufřík otočí, aby do něj viděli i ostatní.
Obrázek

"S tím si teda někdo dal fakt práci, s takovou kravinou. Prosímvás, někdo to vemte a zahoďte."

Petr se po kufříku natáhne a zavře ho. "Dobře, já ho pak vyhodím," i když dle výrazu v obličeji nic takového v plánu nemá. Ale Michal je příliš zaneprázdněn pivem, které zrovna dorazilo, a ničeho si nevšimne.

Poslové se budou (konečně) bavit u piva, pokud je chce MC někam postrčit, tak má slovo, jinak prozatím zmizí ze zaměření kamer.

…Karlínská kasárna…

Jak Emilie zmizí ve dveřích, tak ještě praštím pěstí do futer a pak se zklidním na úroveň, abych byl schopný aspoň trochu přemýšlet. A otočím se na válečníka, který stále stojí v místnosti. "A co ty seš jako zač?" Zabručím si pod vousy a začnu ho opatrně, s udržováním odstupu, obcházet. Válečník stojí na místě a pouze jeho pohled mě sleduje.

Read a person: Oskar Muster: 2D6 → 11(6 +5)#SHARP

Jak tak procházím po místnosti, tak cítím, jak se mi zase začíná vařit krev, tak se radši opřu o zeď vedle dveří a nervózně podupávám nohou.

"Hej, postavo, kde ses tu vzal a co tu pohledáváš?" What does your character intend to do?

Ale teda ta postava se mi vůbec nelíbí, hlavně to, jak mě zvládne ovlivňovat. Proč jsem na Emilii tak vyletěl? A co s tou postavou mám jako udělat? Jak tak přemýšlím, tak začnu nahlas vyjmenovávat věci, které mě napadnou: "Zbraně? Brokovnice? Přejet motorkou? Prostě nechat být? Obejmout ho?" A přitom válečníka pozorně sledují a snažím se chytit jeho jakoukoliv reakci, která by mi něco prozradila. How could I get your character to leave?

Předávám slovo MC. A Emilie může pokračovat, prozatím se k ní nepřipojím.

Uživatelský avatar
MC - World of Darkness
Příspěvky: 45
Registrován: 12. 11. 2018, 22:49

Re: [HRA] Sezení I - Praha 1915

Příspěvek od MC - World of Darkness » 13. 1. 2019, 23:05

… Karlínská kasárna …

Oskare, ze dveří, vedle kterých stojíš, se ozve krátký přidušený výkřik. Doběhli sem dva strážní, kteří konsternovaně hledí na přízrak. Aniž by cokoliv řekli, pozvednou oba současně své zbraně a namíří před sebe. Bez jediné grimasy ve tváři se otočí zpátky do chodby a vojenským poklusem vyběhnou směrem do míst, kam před chvílí utekl Erich. Ozve se několik výstřelů, jejichž ozvěna je přímo nasáta k válečníkovi. Doposud poloprůhledná postava zhoustne. Přízrak se zeširoka rozmáchne svým kladivem a udeří do stěny za sebou. Zbytek fresky se i s několika cihlami sesype na zem.

Oskare, spirit očividně vyvolává konflikty a bude v tom chtít pokračovat i nadále.

Válečník se podívá na poničenou zeď, nebo spíš možná někam daleko za ní. Místností se roznese vzdálený zvuk četnických píšťalek, tříštícího se skla a praskajícího dřeva. Pak zaslechneš i nezaměnitelně pravidelný rachot poloautomatických zbraní. Přízrak ten zvuk zcela nasaje do sebe a projde skrz zeď budovy kamsi do tmy.

Oskare, spirit je přitahován konflikty a násilím. Když zaznamenal nějaké blízké a intenzivní, odešel za ním.

S dovolením ti ještě neprozradím ban. Na ten je potřeba zjistit něco málo o tom, co je tenhle spirit vlastně zač.

Co uděláš dál?



Emilie, kolem tebe poklusem proběhnou dva strážní, kteří bez mrknutí oka spustí palbu do vlastních vojáků. Jestli tu jen tak zůstaneš, přijdeš k úhoně brzy i ty.

Co uděláš?
Praha 1915 - Hrozby & NPC

Uživatelský avatar
Tobiáš Hájek
Příspěvky: 17
Registrován: 5. 9. 2018, 19:47

Re: [HRA] Sezení I - Praha 1915

Příspěvek od Tobiáš Hájek » 14. 1. 2019, 14:42

... Vyšehrad - Klub - pozdní večer…

Příjemná procházka, příjemná... Zadívám se na Ludvíka a na jeho věznitele. "Pusťte ho", zavelím a chvíli počkám až ho rozvážou. "Nelíbí se mi co jste udělali, ale chápu proč. Jen jste měli říct předem, mohli jsme vám pomoct všichni a nikdo nemusel umírat, alespoň nikdo z nás." Povzdechnu si a posunkem prohlásím setkání Klubu za skončené. Sice nechám všechny ať se sami zamyslí a rozhodnou co dál, ale jasně dávám najevo, že Ludvík sice udělal chybu, ale už nemá smysl to řešit, věci jsou v pohybu.

Chvíli jen tak posedávám v křesle a pozoruju jak ostatní diskutují, pak se zvednu a zamířím za jeden z mála výklenků knihovny kam není moc vidět. Zadívám se na místo mezi dvěma regály a chvíli se soustředím. Brána do Hedge se jemně tetelí, přemýšlím jestli ji použít a vzít to na hřbitov rychlou, ale nebezpečnou cestou nebo pěkně postaru skrz Prahu.
Když pomyslím na všechny vojáky v ulicích a jaké nepříjemnosti způsobují, tak se rozhodnu pro cestu skrz bránu, sice se cesta může protáhnout na kdoví jak dlouho a můžu potkat kdoví co, ale taky může být rychlá a snadná, předem to asi nikdy neodhadnu.
Přestanu uvažovat nad tím coby kdyby a zavzpomínám, jak se vlastně otevírá. Snítka jmelí na košili, kapka krve na polici regálu a pak se protáhnout skrz. Jmelí mám sebou pořád, tak se jen bodnu špendlíkem do prstu a potřu správný kousek dřeva, brána se pro mě zaleskne a mám z ní hřejivý, vítající pocit. "Vítej zpátky, vstup", jako by říkala. Usměju se a protáhnu se skrz s myšlenkou na cíl své cesty. Slavínský hřbitov.

Svět kolem se změnil, příjemné tlumené světlo prosvítá skrz masu živého plotu, stromů a keřů. Je ticho. Stojím na malém paloučku obklopeném stromy před kamennou bránou skrz níž se line zlatavé světlo, po chvíli přestane a brána je pouhým kamenným útvarem. Zavzpomínám na cíl své cesty, upnu k němu myšlenku a dle pocitu se otočím k jedné z mnoha pěšinek, které se linou od paloučku a sebevědomě po ní vykročím. Slavínský hřbitov nebo jeho blízké okolí, tam směřují moje kroky.

Problémy jsou všude: Mortimer: roll 2D6-1 → 8(6 +3 - 1)#COOL
7-9: Někdo ti vstoupí do cesty, vyber si jedno: Vojsko, odboj, policie, uprchlíci. MC je na tahu.
Vybírám uprchlíky a předávám slovo MC.

Uživatelský avatar
MC - World of Darkness
Příspěvky: 45
Registrován: 12. 11. 2018, 22:49

Re: [HRA] Sezení I - Praha 1915

Příspěvek od MC - World of Darkness » 14. 1. 2019, 22:32

... Vyšehrad, Hedge ...

Tobiáši, těžký zápach zatuchlých polic plných knih, který jsi zpoza křoví vnímal ještě před chvílí na paloučku, zakrátko vystřídá bohatá vůně rozkvetlého bezu, divizen a durmanu z vyšehradské zahrady. Tvůj pocit tě vede po pěšince ještě kousek dál, za nedalekou omamnou vůní tůjí a jalovce, které rostou na zdejším slavínském hřbitově. Z příjemné procházky tě vyruší blízké hlasy, u kterých okamžitě poznáš, že nepřichází ze světa za živým plotem, ale tady z Hedge.

Hrubý mužský hlas, rázně a rozhodně: "Odłóż to! Powiedziałem ci wyraźnie, że możesz mieć tylko jeden kawałek!"
Rozechvělý dětský hlas: "Ale tata, jestem głodny."
Opět hrubý hlas, ale klidněji: "A później dostajesz chleb. Nie możesz pozwolić na więcej owoców, inaczej spadniesz jak twój brat."

Tobiáši, nahlédneš mezi větývkami na menší zákoutí, na kterém stojí statný muž a malý chlapec. Muž má drsné rysy, šupinatou kůži a na hlavě spoustu malých výrůstků. Chlapec je - prostě chlapec. Je to překvapující, ale nejspíš je to jenom obyčejný člověk. Muž chlapci otírá slzy a sebere mu z nacpaných kapes asi tucet kousků zvláštního lesklého ovoce, které si předá do už tak nacpaného tlumoku.

Zatím o tobě neví. Co uděláš dál?
Praha 1915 - Hrozby & NPC

Uživatelský avatar
EmilieKavalecz
Příspěvky: 17
Registrován: 5. 9. 2018, 19:57

Re: [HRA] Sezení I - Praha 1915

Příspěvek od EmilieKavalecz » 17. 1. 2019, 17:52

…Karlínská kasárna…

Po tom, co kolem mě proběhli dva strážní a bez jakéhokoliv zjevného důvodu začali střílet do vlastních řad, řekla jsem si, že asi bude nejlepší, když se na chvíli schovám. Ale na druhou stranu, čeho tím docílím? Sice jsem tu jako pěst na oko jakožto ženská, ale úplně bezbranná taky nejsem. Vydám se tedy za vojáky směrem k Erichovi a uvidím, co se stane.

Předávám slovo MC

Uživatelský avatar
Tobiáš Hájek
Příspěvky: 17
Registrován: 5. 9. 2018, 19:47

Re: [HRA] Sezení I - Praha 1915

Příspěvek od Tobiáš Hájek » 17. 1. 2019, 18:03

... Vyšehrad, Hedge ...

Hlasy, jestli já si nemyslel, že někoho potkám. Nakouknu skrz větvičky a koho nevidím, hobgoblin, lidské dítě a spousta gobliního ovoce. Povzdechnu si.

"Ale pocestný, krásný dobrý den, vychutnáváte ovoce?" Prohlásím když projdu skrz křoví aby mě viděli.

Předávám slovo

Uživatelský avatar
MC - World of Darkness
Příspěvky: 45
Registrován: 12. 11. 2018, 22:49

Re: [HRA] Sezení I - Praha 1915

Příspěvek od MC - World of Darkness » 18. 1. 2019, 10:29

… Karlínská kasárna …

Emilie, z haly, ke které ses vydala, se ozvalo ještě několik výstřelů a po velmi krátkém okamžiku absolutního ticha do tebe narazila obrovská síla. Přeběhla přes tebe bestie, jakou jsi ještě neviděla, a nemilosrdně tě zamáčkla do podlahy. Ani zvíře, ani člověk, silnější než legendární štamgast Gustav Frištenský a s drápy ostrými tak, že tvým koženým kabátem projely jako nůž máslem. Měla jsi obrovské štěstí, že jsi jen bestii stála v cestě a nechtěla ti vyloženě ublížit. I tak jsi na celém poškrábaná, slabě krvácíš z mnoha míst, v hlavě ti hučí a v hrudníku bolestivě píchá. Tohle tě skutečně překvapilo.

Emilie, dostáváš 2-HARM AP (glancing hit od gauru form).

Z haly vedle slyšíš jen sténání postřelených a potrhaných vojáků. Erich mezi nimi není. Z horních pater kasáren zaslechneš nové výkřiky a dusot blížících se desítek vojenských bot.

Emilie, co uděláš?

Oskare, vlkodlaka, který proběhl chodbou k vrátnici, si určitě všimneš také. Co uděláš?
Praha 1915 - Hrozby & NPC

Uživatelský avatar
MC - World of Darkness
Příspěvky: 45
Registrován: 12. 11. 2018, 22:49

Re: [HRA] Sezení I - Praha 1915

Příspěvek od MC - World of Darkness » 18. 1. 2019, 10:48

... Vyšehrad, Hedge ...

Tobiáši, chlapec vypískne něco v polštině, upustí ovoce na zem a schová se za svého otce. Jeho rysy mají v Hedge k lidským ještě poměrně blízko, ty jsi ovšem úplně jiná kategorie.

Muž si roztřesenou rukou zajede do kapsy kalhot a vytáhne z ní malý houbařský nožík. Tohle je skoro ztělesněné zoufalství. Každopádně mu ale dodá trochu té potřebné odvahy a on tě osloví lámanou češtinou:

"Pane, potřebujeme pomoc. Jsme ztracení. Hledám Kunratice, Praha. Městem je to daleko. Znáte cestu? Prosím."

Tobiáši, co uděláš?
Praha 1915 - Hrozby & NPC

Uživatelský avatar
Tobiáš Hájek
Příspěvky: 17
Registrován: 5. 9. 2018, 19:47

Re: [HRA] Sezení I - Praha 1915

Příspěvek od Tobiáš Hájek » 18. 1. 2019, 10:57

... Vyšehrad, Hedge ...

Když vidím jak se chlapec i otec bojí, tak se chvíli soustředím a využiju něco nahromaděné moci a posílím Masku abych vypadal více jako člověk a doufám, že je to trochu uklidní. Nechci jim ublížit.

"Cesta je spletitá, ale měl bych být schopný pomoct. Proč chcete zrovna tam?" Zeptám se a zamyslím se kudy by bylo nejlepší vyrazit. Hedge je poslední dobou neklidný...

Předávám slovo

Uživatelský avatar
MC - World of Darkness
Příspěvky: 45
Registrován: 12. 11. 2018, 22:49

Re: [HRA] Sezení I - Praha 1915

Příspěvek od MC - World of Darkness » 18. 1. 2019, 11:09

... Vyšehrad, Hedge ...

"Máme tam rodinu," odpoví muž bez zaváhání. Není pochyb, že to myslí upřímně. Na nějaké lži nebo postranní úmysly teď nemá dostatek sebevědomí.

"Z města nás vyhnali. Je nouze, chybí nám jídlo i peníze. Tak chodíme sem. Ale je to jiné, než doma. Je lehké se ztratit. Máme toho málo, ale za pomoc budeme vděční."

Tobiáši?
Praha 1915 - Hrozby & NPC

Odpovědět

Zpět na „[AW] {PbP} World of Darkness“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host