[Hra] Sezení IV. - Válka

O čem to celé bude?
Ač se bude hrát ApocalypseWorld, Záporáci nebudou klasické postapo. Záporaci jsou bytosti, tvorové, monstra, temní pánové a ukrutné dámy, kteří žijí svoje životy v dávno opuštěné krajině na samotném okraji civilizace.
Zamčeno
Uživatelský avatar
Osadníci
Příspěvky: 190
Registrován: 27. 12. 2017, 15:16

Re: [Hra] Sezení IV. - Válka

Příspěvek od Osadníci » 11. 2. 2019, 08:01

..... zvracející vojáci Dobromilovy armády na okraji nádvoří....

Je mi naprosto šoufl. Zrak mám rozmazaný, oči mi slzí, žaludek mi svírají strašlivé křeče. Už jsem ze sebe vyzvrátil všechno, co jsem kdy snědl, a mám pocit, že pomalu začínám zvracet vlastní vnitřnosti.

Když vyhlásili v noci táboře, že hledají dobrovolníky jako doprovod krále na oslavu jeho zásnub, myslel jsem, že tu dostanu konečně pořádně najíst. Vybrané lahůdky, raut, uzobávání dobrůtek a víno s bublinkami. Místo toho jsme dostali goblinní šlichtu, která sice pekelně vábně voněla, ale teď nám obrací žaludky naruby. Bublinky mi jdou leda tak od huby, společně s pěnou. Bojím se, že tady umřu.

Mám už dokonce nejspíš vidiny, protože před chvílí viděl jsem vedle sebe zvracet tvář generála Jiraka a byl v ještě horším stavu než já. A to je úplný nesmysl, neboť všichni jsme moc dobře viděli, že generál Jirak je v zajetí, jak by se tedy mohl ocitnout v naší jednotce? A protože teď vidím na stejném místě blejt i nenáviděnou arcišpiónku Lusiel, je zřejmé, že otrava už zasáhla i můj mozek a ten se definitivně pomátl.

Nebo snad ne?

Doragone,

měl jsi částečný úspěch - nikdo z okolí si Jirakova a Lusielina úkrytu nevšiml - krom vojáků, mezi které jsi je schoval. Zatím je jim příliš špatně na to, aby to dokázali nějak vytěžit, ale jestli se tu hodně rychle neobjeví Solfernus a nepřevezme si je, kdo ví co by se mohlo stát ....
Osadníci, měšťané a vesničané, kteří se vydávají do kraje za štěstím, úrodou, novým životem či vidinou bohatství.
Hrozba

Uživatelský avatar
Císař Evilón
Příspěvky: 165
Registrován: 27. 12. 2017, 15:17

Re: [Hra] Sezení IV. - Válka

Příspěvek od Císař Evilón » 11. 2. 2019, 08:18

.... ve velkém sále Trosek ....

Hrad, zvyklý vnímat pomalý a plynulý tok času, už úplně ztratil přehled o událostech v sále. Gertrůda byla v posledních minutách tolikrát střídavě označena za paní hradu a podvodnici, nabídnuta králi, aby byla obratem požádána o ruku malým goblinem, přičemž sama zdá se jevila zájem o jakéhosi rytíře z blízké vesnice, že už se v tom sám nevyznal.

Proto pomohlo mu zorientovat se, když rozlehl se sálem dvojí výkřik uraženého majestátu.

Hlas krále Dobromila připomínal hlas laskavého otce, kterému pro DOBRO svých dětí nezbývá, než vytáhnouti rákosku.
"Kdo si myslíte, že jste? Pozvat mne na námluvy s královnou a pak mi předhodit nějakou obyčejnou Gertrůdu, byť je opravdu krásná? To nemáte v té své zkažené krvi alespoň trochu úcty pro královský majestát?" hřímal, zatímco svýma očima pátral v místech, kam ještě před pár okamžiky ukazovala neznámá ve zbroji, zdali tam nezahlédne ta dračí očka, se kterýma včera večer v hostinci tančil. "Mí budoucí poddaní! Tohle musí skončit. Okamžitě mi předveďte mou pravou nastávající a ožeňte nás. Jedině tak Vás budu moct ztrestat s otcovskou láskou, i kdyby mi s tím měl pomoct tady Evilón! Proč si myslíte, že na vás takhle řvu? Vždyť já Vás MÁM RÁD!"

Císař Evilón nasadil si znovu svou strašlivou masku a všechny svíce v trůním sále náhle rozplápolaly se takovým způsobem, že na zdi místnosti zjevil se strašidelný stín. "To já vás NENÁVIDÍM! Jen jednou, jedinkrát v životě podlehl jsem svodům smíru a hledal cestu k nekonečné moci skrze institut manželský. A čím jste se mi odvděčili za slabou chvilku mého milosrdenství? Výsměchem a opomíjením. ZLEM jste mě uvítali a se ZLOU se potážete, i kdyby měl s pomstou mi pomoct tady Dobromil."


Tharagavverug, Pietro, Doragone,

zdá se, že poslední série skutku konečně vedla k tomu, že oba dva vládci pochopili, že jsou jen loutkami ve vašich hrátkách a nesmírně je to urazilo, byť každého jiným způsobem. Nicméně tento společný šrám na majestátu z těchto odvěkých nepřátel učinil v tuto chvíli spojence. Spojence, kteří si chtějí svůj hněv vylít právě teď a tady.

Co uděláte?
Zvědi, špióni, vojáci, monstra a možná i armády císaře Evilóna, jehož říše zla nestrpí na svých hranicích nic dobrého.
Hrozba

Uživatelský avatar
Gwilwilethel
Příspěvky: 52
Registrován: 20. 9. 2018, 17:06

Re: [Hra] Sezení IV. - Válka

Příspěvek od Gwilwilethel » 11. 2. 2019, 10:47

... u stoupy ...

Meh, takovou vychytanou pártošku tam mají, s ponorkou si to úplně dávají a já tam s nimi nemůžu být $cry$
To byl teda pěkně blbej nápad, takhle se odříznout od čuriny.
Jó kdybysem tam byla s nima, i s mojima ostatníma kamarádama, to by teprv bylo!
Všecko by tam lítalo, blikalo, cákalo, uííííí! :lol:

Ale já tam přece můžu být! Hrajeme si podle mojich pravidel a když by to tam bylo s mýma kamarádama suprovější, tak tam dáme moje kamarády! Ty nejlepčejší, nejhravější, taková malá Gwilwilethelátka, která jim ukážou, jak se tahle hra má hrát.
$evil$ :evil: :s_grin: :-)=

Teto Tettičko! Slyšíš mě? Ty vůbec nemáš šajna, jak se má hrát s dětmi! Se nediv, že...


...když přivážeš ponorku na neklidné hladině prokluzovacím uzlem a naskáče na ni celá smečka dětí, rozhoupá to ponorku ještě víc! Dětičky si užívají tu nejvíc nejlepší houpačku, na které v životě byly. Smějí se, hulákají po sobě, ZLO cáká na všechny strany, šťouchají se z paluby a strkají si navzájem hlavičky pod vodičku - prostě úplně zvlčely!

Fanečko, bestí moje! Vhození parchantíčka do ZLÍČKA je to nejfajnovější, co se dalo vymyslet! Dětičky si okamžitě začnou hrát hru Na Fanku, kde je jediné pravidlo - zůstat jako poslední na ponorce!

Pane Dobra, strejdo PéDéčko, dětičky na tebe jen vypláznou jejich černočerné jazýčky a vesele se s pusinkami otevřenými potápějí hluboko pod hladinu.

Chichi, a teď se z kamarádů Jesila stávají kamarádi Gwilwilethel :dance:

Strejdové, tety! Valte bulvy!



Ze stoupy na ponorku i na břeh vylézají přitopené dětičky, nebo spíš to, co z nich zbylo. Pod ZLEM vybělenými oblečky prosvítají místo dětských tělíček jen temné stíny. Svinstvo odkapávající z jejich tváří odhaluje tupé obličeje bez očí, místo nich jim zejí jen dvě prázdné díry, ve kterých se převaluje kapalné ZLO.

Obrázek

Nestvůrné děti k vám natáhnou své ručičky.

Jeden chlapeček, vás dutě osloví:
"Hledám někoho kdo by zahrál KLUKA - trochu badass, takového cassanovu ale také takového, který má něco do sebe a umí být i citlivý. Děj už mám trochu promyšlení ale rozvíjeli bychom ho časem..."

Další děti se k němu přidají:
"Dva kluci. Každý z jiného rodu. Jeden je upír a druhý vlkodlak. Jejich rody mezi sebou už několik staletí soupeří. Tihle dva chlapci se potkají úplnou náhodu v lese.... Začnou se mezi sebou prát nebo ne?"

"Chtěla bych nějaké to rozepisování. Nevyžaduji moc, ale jednu či dvě věty nepřijímám..."

"Hrozne moc bych si zahral drd na discordu takze shanim hrace a pjeje"

"Ito Taisuke, 17 let. Je hubený, docela maličký (166 cm), má pár jizviček po tělíčku, je známý tím jak dobrý dokáže dát blowjob..."

Z díry nad kavernou se ozve temné táhlé: "Nooooooouuuuuuuuu...!"

"Co jste to provedli, hlupáci?!", křičí na vás dolů konsternovaný Laaki. "Tohle jsou zvlčelé děti víru ZLA! Hrají podle svých pravidel sepsaných v Knize tváří! Tyhle neporazíte, nezastavíte, neumlčíte! Všichni jsme zatraceni. Slyšíte? Zatraceni!

Tettigono, miluji tě, ale co je moc, to je moc. Seru na to, jdu domů."

Tettigono, Fanko, Pane Dobra. Svými činy jste probudily Děti víru, které si s vámi chtějí hrát dle jejich vlastních pravidel. Co uděláte?
Artefakt, avatar, pátý element zrozený za velkého běsnění slezinové metamagie, dívka vytrhnutá skrz čas a prostor herních vláken.
Deník postavy

Uživatelský avatar
PánDobra
Příspěvky: 188
Registrován: 27. 12. 2017, 15:13

Re: [Hra] Sezení IV. - Válka

Příspěvek od PánDobra » 11. 2. 2019, 12:59

.... na vršku ponorky ...

"Fanko, Tettigono,

co provedeme s těmi dítky?" vykřikne stařec a trochu tápe. Pak začne vyděšeně listovat knihou a ptát se dětí:

"A jakou herní knížku sis vybral pro toho upíra, a podle jaké bys chtěl hrát vlkodlaka?" zeptá se nejprve. Když nedostane odpověď, kterou očekával, otočí se na holčičku vedle. "Ten baddas kasanova, jakou by asi tak mohl představovat hrozbu? A jaký má být jeho instinkt? Chceš pro něj vytvořit nějaký zvláštní tah? Co s ním bude v sázce?"

Takhle stále pokládá nějaké otázky, ale odpovědi nepřichází.

"Neotravuj nás s nějakými pravidly, my chceme hrát, to všechno je moc složité, nemáme čas číst si nějaké knihy," vykřikne náhle jedno z dítek a ostatní se okamžitě přidají.


V ten moment se starci v očích zlověstně zablýskne.

MarkyParky:2D6+2 → 10(4 +4 + 2)#Lawbringer
* They must face the full penalty.


"Tettigono,"

otočí se stařec na podivnou trojici, "ty jsi způsobila, že tu vznikla tahle chamraď, která nedbá Pravidel. Dělám to nerad, ale tvůj kvest za trest je postarat se o nápravu!

Jak to uděláš?"
Pán Dobra
MC pro AW PbP Záporáci

Uživatelský avatar
Tettigona
Příspěvky: 245
Registrován: 23. 12. 2017, 15:27

Re: [Hra] Sezení IV. - Válka

Příspěvek od Tettigona » 11. 2. 2019, 15:22

.... Tettigona, ve třech tělech na ponorce zmítané ZLEM ....

Když jsou všichni mí nositelé takhle u sebe, poprvé po dlouhé době se moje mysl tak nějak poskládala celá dohromady - tedy když se zrovna moc nehýbou a drží se opravdu blízko.

Ale proč zrovna v takovéhle šlamastice?

Jak už to bývá, nevím co vlastně chci.
Vím ale jedno, co NECHCI.

Nechci mít v Kraji tyhle zrůdičky. A aby se JEJICH příběhy staly NAŠÍM osudem. A nechci je hned. Když mě Pán dobra pověří nápravou nastalé situace, vím co je potřeba udělat.


.... Jesil Cekirge na ponorce zmítané ZLEM ....
Armádní postupy pro setkání s nebezpečnými a potenciálně nakažlivými entitami píše: Setkáte-li se ve službě s entitami nebezpečnými a potenciálně nakažlivými, nezapomeňte na princip pěti Ká-Zet!

1. Karanténa - Zabraňte šíření!
2. Klasifikace - Zařaďte do stupnice ohrožení!
3. Kalkulace - Započítejte míru rizika!
4. Karamelizace - Zabijte to! Zabijte to ohněm!
5. Kanalizace - Zbavte se zbytků.

.... Graukuk hoppas na ponorce zmítané ZLEM ....

Napnu všechny síly, které jsem kdy získal při hraní Rhugh-by a popadnu staříka, který balancuje opodál, zjevně zděšený. Představím si, že lano vlající ve větru je prostor nad rhugh-byovou brankou a stařík je šišatý nafouknutý kozí žaludek.

Rozmáchnu se a vrhnu ho velkým obloukem tak, aby se mohl chytit lana pár sáhů nad Fankou.

MarkyParky:2D6+2 → 11(5 +4 + 2)#Graukukool # DSuF


.... Kobylka na ponorce zmítané ZLEM ....

Kobylka si také hodně rychle uvědomila vážnosti situace

"Na co čekáš, vypadni odsud i s tím starcem!" vykřikla na Fanku, visící na vlnami zmítaném laně. "A nahoře víš co máš udělat! Tak to udělej!"

MarkyParky:2D6+2 → 9(6 +1 + 2)#KobylHot # Manipulate
* Fanko, jestli zavalíš celou kavernu, až se dostaneš nahoru, aby byla jistota, že ty zrůdičky jen tak neutečou, dostaneš +1EXP. Saperského materiálu jsou tam celé bedny.


.... Tettigona, ve všech třech tělech ....

Tak, Fanka i Pán dobra se snad dostanou do bezpečí. Doufám, že Fanka vše správně pochopila a nebude se zbytečně zdráhat prostě nahoře prokopanou jámu zavalit, aby byla jistota, že žádný z těch tvorečků neunikne.

Ale musím mít jistotu. Nestačí je zavřít v téhle jeskyni.

Tak nějak cítím, že jsem si za ta staletí od Kraje, zejména pak od Lesa brala příliš a je na čase to splatit.
Ne protože bych byla nakažená DOBREM. Protože to tak prostě je, a musím to napravit. Aby se DOBRO a ZLO dostalo do rovnováhy. Protože jim to všem dlužím.


Začnu znovu Kobylce, Jesilovi i Graukukoppasovi našeptávat, co mají dělat. Všichni tři se přesouvají k poklopu a všichni tři naráz synchronizovaně jako sbor otevírají ústa. Můj hlas v trojité ozvěně promluví k dětem:

"Poslyšte! Vy hledáte spoluhráče na svou hru bez pravidel. Já jsem Tettigona, Paní lesa, a nikdy jsem na pravidla nedbala. Jsem paní mnoha těl a každému z vás dokáži dělat spoluhráče. Můžu vést mnoho vašich her naráz, plnit vaše přání, dávat vám přesně ty příběhy, které chcete."
"Poslyšte! Vy hledáte spoluhráče na svou hru bez pravidel. Já jsem Tettigona, Paní lesa, a nikdy jsem na pravidla nedbala. Jsem paní mnoha těl a každému z vás dokáži dělat spoluhráče. Můžu vést mnoho vašich her naráz, plnit vaše přání, dávat vám přesně ty příběhy, které chcete."
"Poslyšte! Vy hledáte spoluhráče na svou hru bez pravidel. Já jsem Tettigona, Paní lesa, a nikdy jsem na pravidla nedbala. Jsem paní mnoha těl a každému z vás dokáži dělat spoluhráče. Můžu vést mnoho vašich her naráz, plnit vaše přání, dávat vám přesně ty příběhy, které chcete."


Ponorka se zhoupne a všichni tři se pomalu začnou soukat dovnitř. Nejprve Jesil, potom Graukukhoppas a jako poslední Kobylka.

.... Kobylka v průlezu ponorky ....

"Nemůžeme tak ale činit tady, v rozbouřeném ZLU" pronesla medovým hlasem dívka. "Potřebujeme k tomu suché a klidné místo - a to dostaneme, když opustíme hladinu a sklesáme o trochu hlouběji. Neváhejte tedy a pojďte za mnou dovnitř. Tam vás čeká pokračování vašeho příběhu..."

MarkyParky:2D6+1 → 7(5 +1 + 1)#Bait a Trap
# You draw your prey all the way into the trap.
* They’re wary and alert.
* Any harm your prey inflicts is +1.


.... skřet Graukukhoppas uvnitř ponorky, u poklopu....

Všichni ti hnusní odporní zmetci lezou dovnitř za Kobylkou a jsou ostražití, jako kdyby věděli, co na ně chystáme. Drží se u poklopu, připraveni při sebemenším náznaku nějakých problémů vyrazit opět ven. Zaberu svými svalnatými pažemi, posílenými dlouhými tréninky ve vrhání předmětů a začnu je jednoho za druhým rvát od dveří, abych všechny ty parchanty udržel uvnitř a pak jedním mocným zatažením přirazil poklop a všechny je tu - i s námi teda - uvěznil.


MarkyParky:2D6+2 → 5(2 +1 + 2)#JesilHard # Seize by Force
* Graukukhoppas je přehazuje holýma rukama (1-HARM)
* Graukukhoppas má na sobě rhugh-byovou zbroj (2-ARMOR), ale vystavil se jim v rámci Bait a trap, takže dostane +1HARM.



.... seržant Jesil Cekirge u ovládacího ústrojí ponorky....
Malá cedulka na jednom z ventilů na boku ponorky píše: NOUZOVÉ PONOŘENÍ!
Pravděpodobně nevratné!
Otevři pouze tehdy, pokud to opravdu chceš!
Jesil nehledí na to, jak se Graukukhoppasovi daří či nedaří. Otevře ventil, do trupu začne stříkat proudit černé ZLO, tu a tam už smíchané s jasnými zlatavými čůrky DOBRA, jak se obě tekutiny v hlubině víc a víc promíchávají.

Jesil přiskočí ke kormidlu, pozorně hledí na ten proud a střídavé tahá a tlačí na páku tak, aby se poměr jasné zlatavé barvy ku temné zvyšoval a směřuje tak ponorku přímo do míst, kde výbuch předtím porušil bariéru mezi oběma nádržemi.

MarkyParky:2D6+2 → 8(5 +1 + 2)#JesilCool # Deal With Bad Terain
• You push too hard and your vehicle suffers harm as established.
Jesil nic nedbá na strašlivé víry a turbulence, které ponorku při sestupu drtí.


Gwílo, buď prosím tak laskava a:
* Rozhodni o tom, jak moc takový strmý sestup poškodí ponorku.
* A jaký důsledek na plán utopit celou ponorku, včetně děcek, v koncentrovaném DOBRU, bude mít to, že Graukukhoppas má MISS.
Nevím co chci, ale chci to hned!
Paní lesa

Uživatelský avatar
PánDobra
Příspěvky: 188
Registrován: 27. 12. 2017, 15:13

Re: [Hra] Sezení IV. - Válka

Příspěvek od PánDobra » 11. 2. 2019, 15:39

.... nad rozbouřenou hladinou ZLA ...

"Tetigonóóóóó!!!"

zakřičel nejprve stařík na protest, když letěl vzduchem. Natáhl jednu ruku po laně, zatímco se snažil udržet svou knihu pod paždí ....

MarkyParky:2D6+2 → 13(6 +5 + 2)#PDcool # DSuF

... a za letu, když se nikdo nedíval, s překvapivou mrštností se chytil lana, vrazil si knihu do zubů a bez přírazu se několika zručnými hmaty vytáhl až ven, na sluneční světlo.

Na malý moment zmizel, potom se v otvoru znovu objevila jeho hlava:

"Fanko,

no tak, pospěš honem, chtělas do té laboratoře. Co tam dole tak dlouho děláš?"
Pán Dobra
MC pro AW PbP Záporáci

Uživatelský avatar
Doragon Raida
Příspěvky: 267
Registrován: 23. 12. 2017, 18:42

Re: [Hra] Sezení IV. - Válka

Příspěvek od Doragon Raida » 11. 2. 2019, 17:35

... Trosky ...

... nádvoří ...

"Dobře mě poslouchejte, nebudu to opakovat," sykne vojín Šrajbson na Jiraka a Lusiel. "Odteď nejste ani generál Jirak, ani generálka Lusiel. Ty jsi místo toho Jiří. Jiří třeba z Kunštátu a ještě minulý týden jsi čistil vodu od bordelu. A ty jsi Lucie. Lucie... ééé ... postrach rynku. Uličnice a kapsářka, která šla do armády pod pohrůžkou oprátky. Jestli někdo z vás bude machrovat svým postavením, přestává být mojim problémem."

Šrajbson si na důkaz vážnosti svých slov prohrábne strniště na bradě. Kdyby tu teď byl poručík Gezecson a viděl jeho chrabré a rozhodné počínání, v mžiku by ho povýšil alespoň na vojína-specialistu.

"Hezky se chyťte za ruce, ať se neztratíte, a opatrně za mnou."

Trpaslík přimhouří oči a hledá termovizí v záplavě rozpálených zvracejících vojáků toho nejteplejšího muže na hradě - čerta Solferna.

Read a sitch: Sarsaparillos:2D6+2 → 9(3 +4 + 2)#SHARP
Where’s my best way to Solfernus?


... trůnní sál ...

"Ten tvůj synek překonává všechny představitelné limity," povím Tharagavverug užasle. "Toho nechat chvíli mluvit na veřejnosti a zaútočí na nás i z východu a západu. A to si uvědomuju, že na západě je jen nekonečné moře."

Na chvíli se odmlčím, když oba samozvaní vládci zkoušejí udělat dojem. Pak se otočím na dračici už s mnohem vážnějším výrazem.

"Poslouchej, moje zlatá, když jsem se naposledy pokoušel dostat armádu Dobromila a Evilóna najednou, bylo to u nechvalně proslulého Velkorohu a skončilo to téměř legendárním průserem. Těch pár skřetů, kteří ten masakr přežili, by ti mohlo vyprávět. A jestli se mám do těch dvou rádoby spojenců dnes pustit znovu, jsem rád, že je to právě po tvém boku. S tebou bych dokázal nakopávat prdele po zbytek mého života. A budu upřímně šťastný, pokud to vidíš stejně."

Usměju se na dračici a přejdu zase do veselejšího tónu.

"Jak se říká, nevystoupíš dvakrát do jedné řeky. U Velkohoru jsem měl jenom mladickou odvahu a prázdnou hlavu - byl jsem hrozné pako. Dneska mám tohle," sejmu ze zad bouchačku naládovanou dračími kostmi, "a tohle", zatřepu s bedýnkou v ruce. "V téhle krabici je Ku:tu:lu:lů, je to choranaptyxic a až ho pustím ven, budeš si asi muset najít jiný sál na kralování. Ale věř mi, že ta sranda bude stát za to!"
Per ardua ad vitaminum
Deník postavy

Uživatelský avatar
Osadníci
Příspěvky: 190
Registrován: 27. 12. 2017, 15:16

Re: [Hra] Sezení IV. - Válka

Příspěvek od Osadníci » 11. 2. 2019, 20:05

.... vojáci krále Dobromila ...

Je zajímavé, že i když by většina lidí nejradši byla uvnitř, najdou se i tací, kteří si teď, pár minut před vyvrcholením slavnosti, hledají cestu ven. Třeba támhleten pán v červeném kabátě, v doprovodu dvou pajdajících kudrnáčů, co zrovna vychází z brány. Je to nanejvýš podezřelé, raději se tomu podívám na zoubek, i když bych s tím bolavým žaludkem raději zůstal sedět někde na slámě.

Doragone,

Solfernus chvatně opouští hrad hlavní branou i s Bulisákem a Mulisákem. Za nimi vyráží několik mužů Doragonovy armády.

Co udělá Šrajbson?
Osadníci, měšťané a vesničané, kteří se vydávají do kraje za štěstím, úrodou, novým životem či vidinou bohatství.
Hrozba

Uživatelský avatar
Fanka
Příspěvky: 211
Registrován: 23. 12. 2017, 16:19

Re: [Hra] Sezení IV. - Válka

Příspěvek od Fanka » 11. 2. 2019, 22:13

Fanka se protáhne otvorem a vyleze ven na denní světlo, ohlédne se k hrozivě stoupající hladině stoupy, která už zaplavila podlahu jeskyně, na laně se pod ní houpá Frištýn s dezertéry.

"Skvělý nápad! Zával jeskyně bude znamenat mnohem hrozivější zemětřesení a erupci, tím jak to celé ucpeme a nebude moci stoupající DOBRO a ZLO volně odtékat. Očekávám, že to pak doslova roztrhá a rozerve celé tohle místo v okruhu minimálně míle. Erupce dosáhne výšky mnoha desítek sáhů." Vykřikuje nadšeně Fanka, hledá pukliny ve skále, rozmisťuje nálože, připevňuje rozbušky a když je všechno hotovo, vytáhne křesadlo. Bez jakéhokoli zaváhání jej mrští obrovským obloukem do křoví a začne utíkat pryč směrem k Posedné. Její běh vypadá legračně, každou chvíli skoro zastaví, několikrát málem upadne, jak se jí některá noha postaví na protest nebo když ruka se chytí větve a snaží se pozměnit směr pohybu.

Fanka si něco drmolí pořád dokola jako nějakou mantru, sem tam lze zaslechnout: "Poznání ..... dobrat .... apriorním předpokladům, nejde .... smyslové zkušenosti .... smysly ....intoxikace ..... vášně ...implantovány."

Promiň Tetti, neberu.

Po chvíli se krátce ohlédne po Panu Dobra, zda ji následuje. Zadýchaná Fanka přejde do kroku až kousek před Posednou. Počká na Pána Dobra a spolu vejdou do laboratoře. Vrhne se do truhly, hrabe se v ní, až pytlíčky vylítávají ven, pak vytáhne jeden, uvnitř něj leží nějaký kousek kovu. Fanka kus odrýpne, rozseká a rozmačká a zhltne.

"Žádné zázraky nečekám, tohle účinkuje pomalu, ale jako placebo dobré."

"Čaj?" Nabídne Fanka Pánu Dobra hrnek se stejnou tekutinou, kterou už dnes zfetovala Gwílu. "Radši jej vypij DOBROvolně, ostatně jsi mi slíbil svou pomoc." Poznamená Fanka a poukáže přitom na své pomocníky v laboratoři a kejklíře hlídajícími před dveřmi.

"Výborně. A teď přijde to nejlepší. Držte ho, oholte mu hlavu. Připoutejte ho k židli. Neublížím ti nejspíš, ale jestli se budeš bránit, zabijeme tě, ostatně můžeme to celé provést i když budeš mrtvý, nebo minimálně v klinické smrti."

"Neboj se, mé zájmy jsou společné s těmi, které nazýváš DOBRÝMI."

Fanka otevře víko truhly, přisype do ní trochu prášku (stejného z jakého připravila onen čaj pro PD) a začne připevňovat elektrody na nyní zhloupnuté CMZ, pak potře holou lebku nepříliš potentního Pána Dobra uvařeným škrobem a připevní druhou sadu elektrod. Nakonec si nasadí na hlavu svou koženo-kovovou čapku, ve které si už jednou sesmažila vlasy.

Pak Fanka pošle pryč všechny kromě Štěpky.

Bezhlesně zavelí: "Zkrze metaprostor najděte každý svou substanci."

Když Fanka cítí, že se tak stalo a CMZ splynul se ZLEM a PD s DOBREM, kývne na Štěpku. Ta odebere trochu tekutiny z okolí dračího mozku a následně přejede prsty po hrudní páteří Pána Dobra a následně vbodne rázným vpichem jehlu injekční stříkačky mezi dva obratle a vytáhne půl deci tekutiny.

Fanka strhne z hlavy kuklu a smíchá mozkomíšní mok obou bývalých bohů. Směs pak vychrstne z okna do prázdného hradního příkopu.

Augury: Fanka:2D6+2 → 10(5 +3 + 2)
Open a window into the world’s psychic maelstrom

It reaches deep into the world’s psychic maelstrom.
It’s stable and contained, no bleeding.


Z míst, kam dopadly Fankou vychrstlé kapičky, prýští dokonale smíchané DOBRO a ZLO. Hradní příkop se jím zvolna plní a s tím o míli dále se konečně stabilizuje hladiny nádrží s DOBREM i ZLEM a začnou dokonce pomalu klesat.
Ticho! nerušit! Pracuji.
Deník postavy

Uživatelský avatar
PánDobra
Příspěvky: 188
Registrován: 27. 12. 2017, 15:13

Re: [Hra] Sezení IV. - Válka

Příspěvek od PánDobra » 11. 2. 2019, 23:04

"Fanko,

myslím, že mne moc šetříš, naber si trochu víc," povzbuzuje stařec dívku, zatímco se mu vrtá jehlou v zádech.

PanDobra:2D6+3 → 13(6 +4 + 3)#Help
* Vyruší Fančinu -1 za to, že nepáchala ZLO.


Když experiment dosahuje svého vrcholu, děsivá temnota se v hradním příkopu spojuje se zářivým jasem. Spojení však není prudké a turbolentní a neprovází ho žádné víry, naopak směsi zvolna a kontrolovaně prolínají jedna druhou.

Fanka v tu chvíli pohlédne starci do tváře a trochu se lekne - zjistí okamžiku, že zatímco jedno starcovo oko, které na ní DOBRÁCKY kouká, zůstalo blankytně modré, druhé, plné ZLOby, je nyní krvavě rudé.

Jak však experiment pokračuje, drobné malé tečky modré barvy začnou prolínat do rudého oka a skvrky červené barvy se objeví uprostřed blankytu a netrvá to dlouho, a obě oči získají ostrý, ale zároveň přívětivý růžový nádech.

A stejně tak dokonalá směs té nejtmavější černi venku spojí se s nekonečným jasem a společně vytvoří dokonale homogenně šedou směs.

Šedá a růžová. Harmonické spojení. Barvy metaprostoru. Fanka naplnila nevyslovené pradávné proroctví a stala se tím, kdo přinesl rovnováhu DOBRU a ZLU.
Pán Dobra
MC pro AW PbP Záporáci

Uživatelský avatar
Centrální Mozek Zla
Příspěvky: 36
Registrován: 11. 9. 2018, 21:13

Re: [Hra] Sezení IV. - Válka

Příspěvek od Centrální Mozek Zla » 11. 2. 2019, 23:07

Fanko, Pane dobra,

zatímco si oba dva užíváte sílu onoho okamžiku, oběma vám hlavou prolétne následující myšlenka, projektovaná třetí rozumnou bytostí, která je s vám v místnosti.



"Omlouvám se, že vám vstupuji do tohoto vzácného a posvátného okamžiku, a stejně tak bych se vám rád omluvil za své předcházející ZLÉ skutky, ale obávám se, že není moc času a budeme to muset nechat na později.

Dovolte mi, abych vám přednesl závěry bleskurychlé analýzy, kterou jsem provedl, zatímco můj mozek díky vašemu zásahu pomalu dosahoval rovnováhy a tedy i emoční a rozumové stability.

Naprosto nyní chápu, že mé ZLO nebylo pro nás všechny dost DOBRÉ, stejně tak, jako je třeba konstatovat, že DOBRO tady personifikovaného pana kolegy nadělalo v kraji dost ZLA.

Nicméně zatímco my dva jsme konečně společně dosáhli rovnováhy, která mohla by zastavit chaos bez vedlejších škod, došlo mezitím k tomu, že vláda nad osudem byla svěřená jisté emočně i rozumově ještě ne zcela vyzrálé bytosti jménem Gwilwilethel.

Neměli bychom s tím něco udělat?"


Ne, nezabanováno to, co věčně odpočívá,
a dlouhý věků běh i ban banům bývá.

Hrozba CMZ byla odbanována.
Faskal
Centrální mozek zla
MC pro AW PbP Záporáci

Uživatelský avatar
Doragon Raida
Příspěvky: 267
Registrován: 23. 12. 2017, 18:42

Re: [Hra] Sezení IV. - Válka

Příspěvek od Doragon Raida » 12. 2. 2019, 08:05

... Trosky, před branou ...

"Pane, pane čert! Tedá, pane Solfernus! Vedu vám toho zachráněného vojáka vysokého hodnostního stupně s krycím jménem Jiří!" volá celkem hlasitě Šrajbson na čertova záda.

Solfernus i jeho poskoci se za bránou zastaví. Trpaslík je s vypětím všech sil v kratších nohách dožene.

"Pane, hlásím splnění vznešeného úkolu a osvobození generála Jiraka!" Hlásí trpaslík, jakmile má pocit, že jsou z dohledu vojáků. "Sice je stále ještě spoutaný a lehce přiotrávený, což jsou ale vady u tohoto typu zajatců vcelku běžné a není proto myslím potřeba snižovat dohodnutou odměnu. Naopak mám jako bonus i generálku Lusiel! Jen dnes tak dostáváte dva za cenu jednoho! Pokud si je převezmete hned a zaplatíte dohodnuté tři pytle zlata za Jiraka, dostanete Lusiel za pouhé další tři pytlíčky! Vzhledem k tomu, že se jedná o výstavní kousek - jen pohleďte na ten bezvadný chrup - a padlou hrdinku, tedy raritní exemplář, je pro vás se slevou dvou pytlíků! A zatímco bychom za jiných okolností požadovali klasické navýšení o sto procentní přirážku za dvojité úsilí, dnes vám předám oba dva generály za pouhopouhý jeden pytlíček navíc! Takže, suma sumárum, to máme oba generály ve zcela bezpečném stavu za celkových sedm pytlíků zlata, ale jen pokud si plácneme během následujících pěti minut. Upozorňuji, že pokud zaváháte a přihlásíte se nám o ně později, bude cena již standardních šestnáct pytlíků plus poštovné. A to pouze v případě, že vás do té doby někdo nepředběhne! No jaktože si už netřeseme pravicí?"

Manipulate: Sarsaparillos:2D6+ → 10(6 +4 + 0)#HOT
- Končím dohodnutý GIG, beru 7-MOCi ve zlatě.
Per ardua ad vitaminum
Deník postavy

Uživatelský avatar
Osadníci
Příspěvky: 190
Registrován: 27. 12. 2017, 15:16

Re: [Hra] Sezení IV. - Válka

Příspěvek od Osadníci » 12. 2. 2019, 10:10

.... voják Karlík mezi Troskami a Ustraší ...

Musel jsem si odskočit ublinkout do křoví, takže mě v pronásledování podivné trojice předběhli trpaslíci s podezřelými zajatci. Teď je sleduji ze křoví a měl jsem předtím pravdu. Opravdu to je generál Jirak a arcišpiónka Lusiel.

Oba vypadají přiotráveně, nijak se nebrání, jsou snad zmámení?

Každopádně trpaslík volá na toho chlapíka a ...

... no je to možné? Co to vidí oči mé, vždyť to je přeci ten bodrý chlapík, co obcházel už několik dní všechny jednotky a všem sliboval konec války. Se svými pobočníky. Říkal si Solfernus a sliboval, že královská svatba vše vyřeší. Jenže co dělá tady? Proč není na hradě? Proč se k Troskám neustále otáčí, jako by čekal, že se tam každou chvíli něco stane? A proč si kupuje od trpaslíků oba generály?

Už se mi těch otázek v hlavě honí příliš a nechce se mi čekat na odpovědi, takže vyrazím ze křoví a rovnou ho oslovím.

"Hej, pane Solferne, co to má znamenat? Proč se nejste na hradě a nestaráte se o naši budoucnost! Vždyť jsme vám skoro všichni, celá armáda, upsali své duše krví, za to zajistíte rychlý konec téhle strašlivé války. Tak proč nejste na hradě a nestaráte se o usmíření?"

Muž se otočí, na jeho tváři se objeví ďábelský úsměv. Jako by na mou otázku čekal, jako by už strašně dlouho cítil potřebu vyjevit někomu podstatu svého překombinovaného geniálního plánu - a můj náhlý a nenadálý vstup na scénu mu konečně dal příležitost.

"Víš, Karlíku ... jmenuješ se tak, viď?" začne rychle Solfernus rolovat svitkem, který se mu s tichým puf zjeví v dlani. Svitek se zdá být téměř nekonečný, než se konečně prsty čertovy i jeho očka zastaví na jednom konkrétním místě v dlouhém seznamu podpisů. "Tady jsou tvé tři krvavé křížky, Karlíku, mezi podobnými křížky a několika muřími nohamy desetitisíců tvých přátel. Smlouva s vámi mě opravdu zavazuje válku hodně rychle ukončit. A postarat se o vaši budoucnost. Všimni si ale pozorně, že v něm není ani řádek o tom, jakým způsobem se má ta válka ukončit, či jak má být ta vaše budoucnost dlouhá."

Úplně mi ztuhne krev v žilách, když si uvědomím plný význam těch slov. Takže on má prsty v celé té akci s námluvami a celé to připravoval a svedl oba dva vládce na jedno místo jen proto, aby vyhrotil co nejrychleji jejich spor a ukončil celou válku v jediné strašlivé bitvě, kde všichni bídně zahyneme? Tak válku ukončí? Tak se postará o naši budoucnost? A za to získá tisíce duší v expresní dodávce naráz?

Jako kdyby uměl číst myšlenky, pokračuje Solfernus ve svém vysvětlování a pomalu vykročí směrem dál od hradu:

"Ale kdeže. Tedy, ne, že bych na tuhle variantu také nepomyslel, abych byl upřímný, stále visí ve vzduchu jako ... ehm ... záložní plán, kdyby se něco zvrtlo. Ale věřte tomu, že zatahal jsem za nitky osudu tak, že pokud to v příštích pár okamžicích, " pohlédne nedočkavě opět k hradu, "někdo z trojice Doragon, Tharagavverug či Pietro nepokazí, tak válka opravdu skončí brzy ... protože bez vůdců, co by vás hnali do boje, nemáte důvod se s národy severu bít. Všichni odtáhnou zpátky domů, skřeti a obludy na sever, vy zase na jih ... a tam všude budete ještě dlouhou chvíli v klidu a míru žít své šťastné životy, než přijde ten okamžik, kdy si přijdu vybrat váš dluh."

S krátkým puf opět ona nekonečně dlouhá smlouva na duše všech osadníků sroluje a zmizí.

Opět krátký pohled k Troskám prozrazuje, že zas až tak jistý si Solfernus přeci jen není - zřejmě ti tři, které jmenoval, jsou jediní, nad kterými nemá úplnou kontrolu a mohou udělat něco nečekaného.

"Každopádně teď už víš, jak se věci opravdu mají. Váš osud - osud všech osadníků - záleží na tom, jak se v nejbližších okamžicích Doragon, Tharagavverug a Pietro rozhodnou a co udělají. A nenamáhej se spěchat na hrad jim o tom povědět, ani ty ne," otočí se také na trpaslíka, "nestihnete to, ani jeden z vás. Stane se to každým okamžikem a koukejte, kolik jsme toho ušli směrem pryč, zatímco jsem vám vyprávěl o svých plánech."

Uznám, že opravdu nemá smysl takovou dálku běžet. "A co se stane s nimi?" zeptám se nakonec na osud Lusiel a Jiraka, abych změnil téma.

"Tihle dva sem svým způsobem nepatří. Jsou vlastně cizinci. Vetřelci. Mají obrovskou moc a ta není koncentrovaná v tomhle světě. Jsou to svým způsobem transcendentální bytosti a tyhle dvě postavy," ukáže na téměř bezvládná těla generála a arcišpiónky, "to jsou jen takové loutky, skrze oni, jako nějací hráči, hraji své hry. Ale já jsem zjistil jednu věc. Ti hráči, oni na svých postavách svým způsobem lpí. Když jim náhodou nějaká zemře, neváhají okamžik a stvoří si novou. Ale dokud zbývá byť jen troška naděje, malá šance, že příběh jejich postavy bude pokračovat, neustále se vracejí. A to je jejich slabina."

Solfernus sice chtěl udělat dramatickou pauzu, ale pak si uvědomil, že by bylo opravdu nerad, aby do odhalování jeho plánu zasáhlo cokoliv, co se stane na Troskách a proto vysvětlování trochu urychlil.

"Asi si říkáš, co to má společného s vámi a s desetitisící upsaných duší? No věř mi, že mám v plánu přimět hráče Jiraka a Lusiel, aby mi svou duši upsali. Tyhle dvě postavičky mi s tím pomohou, budou taková vhodná páka. Jak jistě chápeš, takový akt bude netriviální a bude vyžadovat značné množství MOCi. A hádej odkud pramení má MOC? Proto jsem potřeboval tolik úpisů naráz."

Úsměv na Solfernově tváři jde skoro od ucha k uchu a v očičkách se mu nadšením mihotají čertovské plamínky.

"Takže vy doufejte, že těch pár záporáků na hradě udělá v nejbližší chvíli taková rozhodnutí, která povedou k zamýšlenému průběhu a nebude muset dojít k záložní variatně ukončení války. Mě to dá víc času na přípravu svého dalšího majstrštyku - a vám delší živobytí, než vaše duše propadnou peklu. Ale to už je jiný příběh, takže Muliáku, Bulisáku, popadněte každý jednoho vůdce a řekněte tady pánům vojákovi a trpaslíkovi ..... na shledanou!"

Příběh Solferna, Jirka a Lusiel už v této hře definitivně končí.

A jak to dopadne s Osadníky?

Pietro, Tharagavverug, Doragone, co uděláte na Troskách?
Osadníci, měšťané a vesničané, kteří se vydávají do kraje za štěstím, úrodou, novým životem či vidinou bohatství.
Hrozba

Uživatelský avatar
Gwilwilethel
Příspěvky: 52
Registrován: 20. 9. 2018, 17:06

Re: [Hra] Sezení IV. - Válka

Příspěvek od Gwilwilethel » 12. 2. 2019, 15:07

... všude v kraji ...

Fanečko, co jsme to provedly? :eyecrazy: $-o :-o

Kamarádko moje nejfajnovější, tohle se nám teda vůbec nepovedlo! :doh:

Vždyť jsme si užily tolik švandy s popichováním Pána DOBRA a banováním Centrálního Mozku ZLA! A kolik legrace tu v kraji bylo kvůli DOBROmilovi a EVILónovi? Vždyť byla radost koukat se na ty nekonečné Pietrovy veletoče mezi ZLÝM upírem a DOBRÝM rytířem! $::lol:

S čím si teď budeme hrát, když jsme smíchaly DOBRO a ZLO do jednoho?
Co bude zajímavého na Záporácích, když nebudou DOBŘÍ ani ZLÍ?
Kde je nějaká zábava?
:s_grin:

Zajímalo tě, co vznikne dokonalým smícháním DOBRA a ZLA? Tak já už to bohužel vím. Ta harmonická šedorůžová břečka, která ti obklopila Posednou, je koncentrovaný MEH.

:-|

#FML #failure #yolo #nofilter


... všude kolem ponorky ...

Chjo, na houby den. Jsem se těšila, jakou si užijeme bžundu s děckama a oni mi je hned zkoušejí utopit. Co je na tom jako veselého? $cry$

Kobylka je tu houby platná. Když se vykašlala i na svou kamarádku včelí královnu, nestojí mi za řeč.

Tettigono, už víme, co Kobylka zapomněla na Troskách.

Jesil to se svýma dětma vzdal příliš rychle a stejně tak rychle se je pokusil (Jesil se pokusil, hihi) utopit. A protože to se nám dětem nedělá, celé se mu to zasekne, heč.

Tettigono, ponorka ztratí schopnost řízeně plout.

O Graukukhoppasovi je škoda ještě něco říkat. Mohl se se zvlčelými dětmi skamarádit. Pak jim v pěkně vysvětlit výhody hraní podle pravidel, princip d.b.a.d., zábavnost prvků náhody a další skvělé věci, které zná z rhugh-by. Místo toho se s nimi pere tak bezhlavě, že ani pořádně nezašroubuje poklop, jen ho tupě přirazí. No to se ví, že mu tam pak poteče.

Tettigono, do ponorky se skrz vlez začne valit ZLO.

S tímhle si mám jako hrát? Nope. Když si nechtějí hrát, tak si hrát nebudeme. A basta. Jen ať se tam klidně unudí. K smrti.

Tettigono, trojjedině se vznášíš v ponorce zatopené čerstvě smíchaným MEHem. Co uděláš?
Artefakt, avatar, pátý element zrozený za velkého běsnění slezinové metamagie, dívka vytrhnutá skrz čas a prostor herních vláken.
Deník postavy

Uživatelský avatar
Igor Bohatýr
Příspěvky: 145
Registrován: 23. 12. 2017, 15:27

Re: [Hra] Sezení IV. - Válka

Příspěvek od Igor Bohatýr » 12. 2. 2019, 15:44

...Strážná...

„Takže plán je takový: Zubina se ukryje mezi císařskými a začne střílet na anděla. Vy ostatní půjdete do chrámu a vynosíte sochy bohů, aby nevěděl, na kterou se má zaměřit. Proto taky budete utíkat na různé strany. Při troše štěstí trefí ty protivné. No a já tady zůstanu a budu vám fandit, aby se to povedlo,“ vysvětlil plán Igor.

„Tak co, parto, zvládneme to?“ zeptal se ještě. Odpovědí bylo rozpačité mlčení.
„Dobře, ale zkuste se aspoň snažit.“ S tím všichni odešli.

...tábor Evilónovy armády...

Zubina se snažila projít okolo stráží nezpozorována a najít si nějaké místo, odkud by mohla vystřelit na posla JOBova. Vyhlídla si malý kopeček, ze kterého šlo pěkně vidět, a okolo kterého se tísnilo několik stanů. Zamířila k němu.

DSuF
6=3+1+2

PD?

...chrám starých bohů...

„Tak jo, hněte sebou,“ zavelel Oleg. Všichni začali brát dřevěné sochy z podstavců a nosit je ven. Větší nechali skutálet se z kopce, s menšími utíkali do všech směrů, aby je nebylo tak jednoduché zasáhnout.

DSuF
8=3+3+2

PD?
Někdo o mě říká, že se do všeho pouštím bezhlavě. Já si zase myslím, že jsem docela chytrá hlavička. Asi máme pravdu oba. Svým způsobem...
Deník

Zamčeno

Zpět na „[AW] {PbP} Záporáci“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host