[Hra] Sezení IV. - Válka

O čem to celé bude?
Ač se bude hrát ApocalypseWorld, Záporáci nebudou klasické postapo. Záporaci jsou bytosti, tvorové, monstra, temní pánové a ukrutné dámy, kteří žijí svoje životy v dávno opuštěné krajině na samotném okraji civilizace.
Zamčeno
Uživatelský avatar
Církev JOB
Příspěvky: 127
Registrován: 27. 12. 2017, 15:15

Re: [Hra] Sezení IV. - Válka

Příspěvek od Církev JOB »

Návod k používání silového vrhače píše: Po sestavení, před použitím na ostro, proveďte vždy nejméně jeden cvičný silový vrh. Jako cíl si vyberte místo vyvýšené, přehledné a nejlépe obývané právě jedním tvorem na jehož životě zas až tolik nezáleží, aby bylo možné anihilační proces řádně vyladit a nakalibrovat.
Igore,

Zubina se vyškrábala na kopec akorát ve chvíli, kdy Arciarchanděl Zordael skončil se sestavováním Silového vrhače a než jej odpálí na chrám, chystá se anihilovat s ním ten kopec, na kterém Zubina stojí.

Co udělá?


Zapovězený katalog jiných než Jediných Opravdových Bohů píše: Černoboh, taktéž Černobog, Zčernaboch, případně Žernebuch jako jediný může se rovnati Jedinému Opravdovému, neboť po dlouhá staletí pohanští uctívači zbavovali se všeho ZLÉho skrze něj a odkládali své křivé skutky do misky, kterou při pitkách a slavnostech kolovati nechávali. Obsah misek pak býval při obřadech dáván Černobohovi ke vstřebání a on, jako jediný ze všech bohů, při přijímání tomto nechřadl, nýbrž sílil. Na znamení toho, jak jeho moc rostla pak stavěli pohané právě jemu a nikomu jinému sochy větší a mohutnější.
Igore,

v chrámu máš opravdu velkou sochu Černoboha. Na jednu stranu je to bůh dostatečně mocný na to, aby zastínil všechny ostatní. Na druhou stranu ta socha je opravdu velká a pokud se má zachránit ona, nezbude čas na žádné ostatní.

Vyber si:

* dostaneš do bezpečí téměř celý panteón, vyjma právě Černoboha.
* je pro tebe důležité zachránit právě Černoboha a necháš zbytek pantenónu v chrámu arciandělům na pospas.

Arciarchanděl Zordael je zatím zaměstnaný testováním složené zbraně a sochám ještě nehrozí bezprostřední destrukce. Ale potřebujeme vědět, jak bude vypadat situace, až s testováním skončí.

A co děláš ty mezitím?
Případně o co se ukrytím soch z chrámu snažíš?
Věřící, mniši, knězi, ale také paladini a inkvizitoři, kteří přišli nahradit staré víry a uctívání model a bůžků vírou v Jediného Opravdového Boha JOBa.
Hrozba
Uživatelský avatar
Igor Bohatýr
Příspěvky: 145
Registrován: 23. 12. 2017, 15:27

Re: [Hra] Sezení IV. - Válka

Příspěvek od Igor Bohatýr »

...chrám...

'Opravdu byla vždycky takhle velká?' pomyslel si Oleg. 'Takhle ji ale nevytáhnem...'

"Stůjte, přestaňte stěhovat! Nejprve Černoboh. Bez něj to nebude ono. Stejně nás ostatní jenom prudí. Otevřte vrata a my ostatní jej vyneseme."

Vynesou modlu Černoboha, ten je hlavní. Osatní si nějak poradí. O co se snažím? Chrám je jen barák, můžeme ho postavit znovu, ale tyhle modly v sobě něco mají. Když se nám rozbijí, už je nenahradíme.

...tábor Evilóna...

'Ale ne...' blesklo jí hlavou. Rozeběhla se...

DSuF
6=1+3+2

PD?
Někdo o mě říká, že se do všeho pouštím bezhlavě. Já si zase myslím, že jsem docela chytrá hlavička. Asi máme pravdu oba. Svým způsobem...
Deník
Uživatelský avatar
Církev JOB
Příspěvky: 127
Registrován: 27. 12. 2017, 15:15

Re: [Hra] Sezení IV. - Válka

Příspěvek od Církev JOB »

Jeden z mnoha zapomenutých papírů kdesi v dílně paladina Monolapise, napsaný v době, kdy ještě dával přednost peru před mečem, píše: _________2
E=mc
Igore,

zablesklo se, ozvala se hlasité Zzzzzzzzzaaaaap!!!!! a na malém vršku, kde ještě předchvílí stála Zubina už Zubina nestojí. On tam totiž nestojí ani ten kopeček. Ve velké zášlehu energie došlo k totální anihilaci krollky i okolní země.

Tohle je opravdu mocná zbraň. A další na řadě bude nejspíš chrám, ve kterém jsou stále všechny sochy, krom Černoboha.

Co uděláš?
Věřící, mniši, knězi, ale také paladini a inkvizitoři, kteří přišli nahradit staré víry a uctívání model a bůžků vírou v Jediného Opravdového Boha JOBa.
Hrozba
Uživatelský avatar
Tettigona
Příspěvky: 245
Registrován: 23. 12. 2017, 15:27

Re: [Hra] Sezení IV. - Válka

Příspěvek od Tettigona »

.... trojjediná Tettigona v ponorce ....

Já ti dám unudit se k smrti. To si ještě povíme ....




.... skřet Graukukhoppas v ponorce ....

Zápasím s víkem od ponorky. Sice jsem ho zavřel, ale po chvíli se zase otevřel a černá hmota nám teď plyne dovnitř plným proudem. Navíc přestává být černá a nějak šediví - a tuhne....

"Nemůžeš se nějak zbavit těch děcek? Dokud se tu motají, tak to nejsem schopný pořádné zavřít ..." vykřiknu na Jesila.


.... seržant Jesil v ponorce ....
V zábavní pouťové hře, která se bude na motivy tohoto příběhu jednou hrát kočovnými divadly, se píše: "A jak oni v té ponorce piští a vřeští, tak já, šup hlavičku pod vodičku ..."
Pawel:2D6+2 → 6(1 +3 + 2)#DSuF # Single combat...
* Dětičky mají holé ručičky (1-HARM) a je jich víc než Jesila (+1HARM), má ale důstojnickou uniformu (-1HARM) => 1-HARM.
* Jesil má taky holé ručičky (1-HARM) a je ho míň než Dětiček (-1HARM), 0-HARM.

Gwílo,

když zvolíš, že dětičky dají +1HARM, zranění která Jesil obdrží, budou pro něj znamenat "Likely fatal, occasionally immediately fatal." a bude to mít za sebou.
Pokud zvolíš, že dětičky dostanou -1HARM, já budu volit, že pokračuji v zápase. A ty musíš také pokračovat dalším kolem, kde už mě jistojistě zabiješ, nebo prohrát.



.... Kobylka v ponorce ....

Kobylka sledovala, jak Jesil zápasí a chtěla mu pomoct. A v ten okamžik jí před očima proběhlo, jak se bude boj v ponorce měl dál vyvíjet. Jak ji v zápasu boje strčili, ona se uhodila do hlavy, potopila pod hladinu, ztratila v šedé hmotě orientaci a pak, když už dál nedokázala zadržovat dech, tu tuhnoucí houstnoucí hmotu vdechla.
MarkyParky:2D6+2 → 9(1 +6 + 2)#KobylWeird # Visions of Death
* Tettigona volí, že zemře Kobylka.
Čistě technicky je Kobylka jen NPC, které je pro Tettigonu hostitel, takže Tettigona může takovou volbu udělat. Ale z litery tahu vyplývá, že MC je ten, kdo má zařídit, aby se to tak opravdu stalo.




.... opět skřet Graukukhoppas v ponorce ....

Konečně mi udělali trochu místa. Té šedé hmoty už je po hrudník a stále stoupá, musím to co nejdříve zavřít. Napnu všechny svaly, vytáhnu se k poklopu a abych nabral sílu, otevřu svou mordu dokořán a od plic si pořádně zařvu, navzdory tomu, že mi to šedé svinstvo plní plíce a dusí mě.

MarkyParky:2D6+1 → 7(4 +2 + 1)#Graukukool
* Gwílo, Graukukhoppas má částečný úspěch. Zvolil takový způsob zavírání, že buďto zaplatí cenu nejvyšší sám utopí, jen proto, aby poklop zavřel, nebo tu cenu nezaplatí a pak se utopí všichni ...



.... trojediná Tettigona v ponorce, v ten samý okamžik ....


.... tak, partie je rozehraná, teď už stačí jen vycítit ten správný okamžik, kdy Gwíla přijde rozhodovat mém dalším osudu. Už cítím, jak se to blíží, už prohmatávám svým pomyslným znakem stoupající šedou hmotu kolem sebe a nechávám svá pomyslná ústa vykřiknout:

"GWÍLO! Slyšíš mě Gwílo?!?

Vím, že tu jsi, že nás sleduješ!

Cítím, že's nás odsoudila k tomu, abychom se tu unudili k smrti! Tak mě dobře poslouchej. Jsi sice mocná, ale na tak, jak si myslíš. Já viděla Pána dobra jen chvilku, ale pochopila jsem z toho, že pro každého platí nějaká Pravidla. A platí i pro tebe. Jestli tu máme strávit věčnost, postarám se o to, abys ji tu strávila s námi. Už vím, jak to udělat.

Kdyby tihle tři byli obyčejní smrtelníci, mohla bys je už dávno pustit ze zřetele, ponechat je mimo scénu, nevracet se k nim, dokud se někdo nezeptá, jak se jim daří. A opravdu je tu mohla čekat věčnost. Ale oni nejsou obyčejní. Oni jsou posedlí mnou. A můj osud nemůžeš nechat jen tak být. O mém osudu musíš rozhodovat - a musíš tak činit pokaždé, když se mi, a tedy i jim nedaří.

Pamatuj si. Každý jejich pokus se osvobodit, každý jejich další vzdor, každé další kolo jejich věčné rvačky s Dětmi knihy tváří jim přinese trampoty, o kterých budeš muset rozhodnout.

Gwílo, teď mě dobře poslouchej. Za malý moment ti rozkážu ti, co uděláš - a ty to uděláš!

Gwílo, teď naposledy rozhodneš o osudu těch tří - a rozhodneš, že jejich osudem je rychle zemřít. Bude to od tebe kruté a milosrdné zároveň. Bude to pro tebe tvrdá lekce z vlastní odpovědnosti. Bude to poprvé, co si rozbiješ své hračky. I když, něco mi říká, že to vlastně nebude poprvé, viď? Ty už si něco takového v minulosti udělala viď? A není to moc dávno...

... ale nepoučila ses a teď to uděláš znovu. Vědomě. Bude tě to o to víc bolet a přesto to uděláš. Proč? Protože jsem ti to řekla. Já, Paní lesa. Protože mám tu moc ti to nařídit. A jestli to neuděláš, budu tě sem opakovaně a stále přivolávat, pořad dokolečka a dokolečka se budeš muset vracet do téhle nekonečné šedé mlhy.

Unudit se tady k smrti, jsi říkala? Jsi na to připravená? Protože já tě do téhle šedé břečky stáhnu s sebou...."

MarkyParky:2D6+2 → 5(2 +1 + 2)#TettiWierd # Direct-brain whisper projection
* Gwílo, hrozím ti, že pokud okamžitě nezabiješ skrze volby Kobylku, Jesila a Graukukhoppase, strávíš zbytek své MC kariéry řešením našich nekonečných nudných problémů.
* Co padlo na kostkách vidíš ...
Nevím co chci, ale chci to hned!
Paní lesa
Uživatelský avatar
pietrovonholzkladde
Příspěvky: 299
Registrován: 26. 12. 2017, 10:57

Re: [Hra] Sezení IV. - Válka

Příspěvek od pietrovonholzkladde »

....Trosky...
Stojíme tu dost trapně dlouho a čučíme na sebe. No na trůně se mi rozvaluje Gertrůda... "Miláčku, drahoušku," oslovím ji chlípě, "co si hodit v kole?

Muziko hraj, když tady páni králové si nehodlaj šoupat střevíce. I spořádaný služebníček JOBův si může dopřát zábavu."

Vypadá to, že králové se místo do sebe pustí do nás. By je to chtělo nějak popudit navzájem. Sakra kapela tu není, ale goblinstvo přitáhlo od někud píšťalu a hrnce a mlátí do toho jak zběsilí. No tak si skočíme dupáka. Když jdeme kolem stolu krále ukloním hlavu a podídám, "tatíčku budoucí, vem mamku do kola, když nechceš tady pannu Gertrůdu."

Doragon, Thara, králové?
Cítím to v krvi, cítím to ve vzduchu, cítím to všude...Bažina, smrad, vesničani...konečně se blíží osvěžující válka, to bude krve dost.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Císař Evilón
Příspěvky: 165
Registrován: 27. 12. 2017, 15:17

Re: [Hra] Sezení IV. - Válka

Příspěvek od Císař Evilón »

..... Trosky ....

To bude teda tanec, pomyslel si hrad. A pak se jeho halami a sály a z jeho oken začala ozývat rytmycká píseň vyřvávaných rozkazů. Protože hosté, nehosté, takovýhle plivanec do tváře už si oba vládci opravdu nemohli nechat líbit.


Pietro,

tvé provokace a výsměch zcela jistě kříží plány obou králů - po tomhle zesměšnění si je nebude chtít vzít žádná žena, natož Gertruda nebo dokonce Tharagavverug. Rozhodně je ale ještě víc sblížila, než poštvala proti sobě.

Proto si prosím vyhodnoť za oba jejich tah Spojenec či nepřítel, ať víme, jak jsi je v tom odhadl a jak se ti bude dařit dál.



Oba vládci se chopili svých vlastních zbraní - sál se naplnil temným dýmem Evilónovy masky strachu, ve kterém se pak rozzářila zlatavá čepel Dobromilova meče, a zároveň volají na poplach, aby zburcovali své jednotky na nádvoří i před hradbami.

V sále:
* Král Dobromil: Obouruční meč (3-HARM HAND), těžká zbroj (2-ARMOR),
* Císař Evilón: Maska strachu (1-HARM AP AREA), Nemilosrdný (+1HARM), ztracený v kouři (2-ARMOR)


Na nádvoří se jedem oslabení vojáci i skuruti snaží chopit svých zbraní, nasadit si helmy a přispěchat svým králům na pomoc.

Na nádvoří:
* Dobromilovi těžkooděnci: Řemdihy (2-HARM HAND), těžké zbroje (2-ARMOR), SMALL GANG, ale mají už 2-HARM z jedu.
* Evilónovi elitní skuruti: Zahnuté zubaté šavle (3-HARM HAND), lehké zbroje (1-ARMOR), SMALL GANG, ale mají už 2 HARM z jedu.



Před branou pak začínají troubit na poplach jasné a vysoké trubky i zastřené a hluboké rohy.

Armády doposud rozložené po obou stranách příjezdové cesty chvatně reagují na vyhlášený poplach.


Rytíři se sápou do na své koně a vedou koně z prostor před branou na rovinku k Ustraši, aby připravili jízdu k nájezdu, až brány padnou. Čarodějové žhaví své hole a obnovují své magické štíty. A píkovníci se pod modrými oblouky magické ochrany řadí do šiků a krom dlouhých pík taktéž připravují žebříky.

* Dobromilova jízda: Koně se zbrojemi a dřevci (VEHICLES as WEAPONS, +1HARM při nájezdu, 1-ARMOR, 1-HANDLING, 0-SPEED), SMALL GANG
* Dobromilovi čarodějové: Blesky a ohnivé koule (3-HARM CLOSE+FAR), Magické štíty (+1-ARMOR pro všechny, kdo jsou kryti), SMALL GANG
* Dobromilovi píkovníci: Dlouhé píky (2-HARM HAND), Lehké zbroje (1-ARMOR), LARGE GANG


Na druhé straně cesty se obři jako živé dobývací stroje shýbají pro obrovské balvany a malá skupina lichů vyhlíží zvědavě první živé nepřátele, ze kterých by mohli vysávat sílu, a také první mrtvoly, které mohli by proměnit v nemrtvé.

* Evilónovi obři: Vrhané kameny: (4-HARM CLOSE), tvrdá obří kůže (1-ARMOR), SMALL GANG
* Lichové: Vysávání života (2-HARM CLOSE+FAR), nemrtvá těla (2-ARMOR), SMALL GANG
- Zvláštní tah lichů: Za udělený HARM si mohou buďto vyléčit vlastní zranění, nebo za každý supeň HARMu zvětšit o 1 velikost GANGu kostlivců, které vyvolají, je-li z čeho.




Doragone, Tharagavverug,

podle toho, jakým způsobem se v následující mele zapojíte si také nezapomeňte vyhodnotit Spojenec či nepřítel.


Hrad přemýšlel, zda až tohle kolo skončí, nebude mít náhodou dva nové pány, nenadálé spojence, jednoho ze severu a druhého z jihu.


Pietro, Doragone, Tharagavverug,

Co uděláte?
Zvědi, špióni, vojáci, monstra a možná i armády císaře Evilóna, jehož říše zla nestrpí na svých hranicích nic dobrého.
Hrozba
Uživatelský avatar
pietrovonholzkladde
Příspěvky: 299
Registrován: 26. 12. 2017, 10:57

Re: [Hra] Sezení IV. - Válka

Příspěvek od pietrovonholzkladde »

Hlad se třese v základech. králové se nějak rozlobili, Pulzují jim čela, no teď jim praskne cévka a bude klid. No nebo ne... Zbraně začnou řinčet...to bude mela. Ještě že mám lidi a léno dál odsud, třeba se nám to vyhne.
pietro:2D6+ → 7(5 +2 + 0)#spojenec ci nepritel * Dobromil
pietro:2D6 → 7(5 +2)#spojenec ci nepritel Evilón * Evilón
Cítím to v krvi, cítím to ve vzduchu, cítím to všude...Bažina, smrad, vesničani...konečně se blíží osvěžující válka, to bude krve dost.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Gwilwilethel
Příspěvky: 61
Registrován: 20. 9. 2018, 18:06

Re: [Hra] Sezení IV. - Válka

Příspěvek od Gwilwilethel »

... všude v celém širém kraji ...

Hele, slyšeli jste to taky? Jakoby takové šplouchání a bublání někde hluboko? Ne? Tak to se mi asi jenom něco zdálo :oops:

No nic, netřeba se vzrušovat, hezky pokračujte ve vašem hraní a už na to vůbec, ale vůbec nemyslete 8)


... v ponorce ...

Ťuky ťuk, je někdo doma? :wink:

No jasně, že je, beze mě se nikam dál nepohneme, že? To jsou přece ta Pravidla, kterýma ses rozhodla ohánět, tetko Tettko, žejo? Já jsem teď jakože na tahu a musím s tebou něco udělat, podle tvého přání tě zabít nebo si tu s tebou hrát na vždycky? A odnést si z toho nějakou lekci? Túdle! :lol:

Já totiž nejsem nějaké trapné PéDéčko, kterému můžeš takhle drze vyhrožovat. Já jsem dítě metaprostoru a pro mne platí jen jedna pravidla, ta šedorůžová. Tak se podívejme, co v nich máme. :-P

Pravidla metaprostoru píše:Chovejte se k ostatním s respektem a nepoštějte se do zbytečných hádek.
Lóólec, oni tam mají překlep! Ale to je vedlejší. Důležité je, že se do nějaké nekonečné věčné rvačky pouštět nebudu, páč to se tady nedělá. :)
Pravidla metaprostoru píše:Snažte se proto prosím respektovat a nenapadat ničí osobu, povahu, přesvědčení či víru.
Rozkaz pane! Hihi, to mě ani nenapadne, napadnou tvou osobu, Tettigono. Neublížím přece kamarádovi Jesilovi ani Graukukhoppasovi a už vůbec nezabiju jen tak mirnixtirnix kamarádku Kobylku. To bych byla stejně špatná, jako strejda mozek. :lol:
Pravidla metaprostoru píše:Stalo se dobrým zvykem vítat nové tváře a být trochu shovívavější k novým návštěvníkům.
Vidíš to? Vítat nové tváře! A co jsi udělala? Nalákala je chudinky společenské do ponorky, zbila je a rozhodla se je utopit! :evil:

Z nás dvou jsi tady ty ta neposlušná bohyně!


Né, promiň, dělám si srandu :lol: :D $lol$

Já jsem taky občas trošinku neposlušná. Ty teď třeba chceš, abych tě zabila nebo se tu s tebou rafala na vždycky. A to je obojí fujky, na to se můžeme vydlábnout. Říkáš si, že mám v rukávku nějakou třetí možnost? Nemám. Naplánovala sis to móóć hezky. Ale protože jsem holka hravá a něco o tom vím, znám Zugzwang. 8)

Slyšelas už o tom? Je to situace, kdy si během hraní dalším tahem jenom pohoršíš a nejlepší je nedělat nic. Takže tohle je moje volba, Tettigono.

Já teď prostě nebudu hrát, nechám tě tu trčet a půjdu dělat něco zábavnějšího, třeba hnípat klacíkem do strejdy mozka.
A ty tu prostě zůstaneš hóóódně dlóóóuho trčet, sama, možna navždycky. A můžeš s tím prd zrobit, protože na tahu jsem já.

Tak zatím páček, Tettigono.

Muck, tvoje Gwíla.
:kiss:
Artefakt, avatar, pátý element zrozený za velkého běsnění slezinové metamagie, dívka vytrhnutá skrz čas a prostor herních vláken.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Tettigona
Příspěvky: 245
Registrován: 23. 12. 2017, 15:27

Re: [Hra] Sezení IV. - Válka

Příspěvek od Tettigona »

.... a protože Tettigona není na tahu, nemůže odehrát a Gwíle odpovědět. Nemůže jí znovu vynadat, nemůže ji přemlouvat, nemůže prosit nebo plakat.



Ani kdybychom se chtěli podívat na to, zda si Kobylka v úzkém a polozatopeném prostoru ponorky poradila s porodem Pietrova enormně rychle rostoucího děťátka, či zda se někdy ještě setkala se svými včelkami, podobně jako jsme se dívali na mnohdy špatně končící osudy těch, kteří zkřížili cestu císaři Evilónovi, nemůžeme. Bez toho, aby Tettigona dostala odpověď na své tahy, není jak to provést.

Ani kdybychom si chtěli přečíst zápisky a moudra z knih, ilustrující, jak si seržant Jesil poradil s usměrněním Dětí knihy tváří a jak se dál dařilo lesní osadě, kterou dovedl k silvaistické revoluci, podobně jako jsme si četli v příběhu hrozby Církve Jediného Opravdového Boha, nemůžeme. Bez toho, aby Tettigona dostala odpověď na své tahy, není jak to provést.

Ani kdybychom chtěli pohlédnout do myšlenek, které běží hlavou skřeta Graukukhoppase a sledovat jeho patálie, když se snaží pro Doragona být mini-mistrem pohybu, podobně jako jsme si četli o tom, co se honí v hlavě Osadníkům, nemůžeme. Bez toho, aby Tettigona dostala odpověď na své tahy, není jak to provést.



Zdá se, že Tettigona a její příběh v této hře skončí, aniž by došlo k nějakému uzavření, věčným čekáním na odpověď svého osudu, ztracena mimo scénu, utopená v nekonečné dokonale harmonické šedi ....





.... ledaže ....





... ledaže ....





... ledaže bychom našli ještě nějaký úhel pohledu, který hra mezi hrozbami nabízela a Tettigona jej ještě nevyužila.



.... druhého dne rána u Lucky doma ....

"Ahoj mamí, ty už jsi tady? Myslel jsem, že se vracíš až zítra?" ptá se udiveně Lucka své matky, která se druhý Den ráno objevila ve dveřích.

Lucka není nijak moc vyděšená - s Jirkou už jsou dávno po snídani, a matka netuší, že tu strávil noc, takže nebyli načapání při žádné nepřístojnosti. Ale když matka zamíří do ložnice, Lucka si uvědomí, že úplně zapomněli uklidit postel, na které předtím hráli svou bitvu.

"Počkej mami, tam teď nemůžeš!"

"Cože? Já nemůžu do své vlastní ložnice? Copak to v ní má dcera prováděla, obzvláště když tu má na návštěvě ... kamaráda... "

"Ale ne, tak to není," protočí očima Lucka a polkne poznámku o tom, že k tomu jim stačil gauč obýváku a nepotřebovala ložnici. "Ale víš, my tam zrovna máme rozehranou jednu příběhou hru, takovou tu, které občas chodím hrát ... no víš, jak dračák a fejt a podobně..."

"Vážně?" odpoví nedůvěřivě matka, přeci jen otevře dveře, a pak uvidí mraky rozložených figurek. Chvíli přemýšlí a pak se otočí na dceru.

"Víš co? Já myslím, že je dobře, že jsem se vrátila dřív - a bez táty, který přijede až večer. On by pro tohle asi neměl pochopení. Ale mě tyhle tvoje hry vždycky tak nějak zajímaly. Máme k dispozici celý den. Co kdybys teď vzala toho svého Jirku, odvyprávěli jsme mi spolu kus toho vašeho příběhu, a pak byste mě třeba vysvětili ta pravidla a vymysleli také nějakou postavu pro mě? Prozatím nic moc složitého, nemusím být hlavní postavou. Stačí mi třeba nějaká vedlejší roli někoho, kdo se nějaké důležité bytosti třeba jen náhodou připlete do cesty ...."
.... a tahle bytost k ní začne promlouvat tajemným hlasem, ....
"To je dobrý začátek dobrodružství, ne?" zeptá se ještě matka dcery.

Tettigona si za poslední LEVEL-UP, který dostala právě když vyhrožovala Gwíle, bere volbu:
* add someone to your secret society

Někde v kraji, zatím ještě nevíme kde, ke komu a proč, začíná její hlas opět někomu něco našeptávat. Ale tohle pokračování, to už je zápletka pro nějaký úplně jiný příběh.

V Záporácích se s vámi Tettiona opravdu loučí....
Nevím co chci, ale chci to hned!
Paní lesa
Uživatelský avatar
Faskal
Moderátor
Příspěvky: 9041
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Praha

Re: [Hra] Sezení IV. - Válka

Příspěvek od Faskal »

No tak ale tohle ne.

Sranda je jedna věc, já mám pro srandu pochopení a jsem ochoten ledasco přehlédnout.
Ale dobrodruhové byli zabanovaní, jak je možné, že píší?

Víte co? Já jsem tady zainterovaný a řešit to tím pádem nebudu, předchozí příspěvek nahlašuju, ať to řeší nějaký jiný moderátor.
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16258
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Hra] Sezení IV. - Válka

Příspěvek od MarkyParky »

Ehm ... všem se omlouvám, že takhle vstupuju do hry, ale Tettigona už tu se rozloučila a není tu. A když se takhle řeší za jejími zády, přeci jen se jí musím zastat....

Faskale,

ona začala s tím odehráváním za jiné hrozby už v tomhle postu, který je z 27.12. a nikomu to nevadilo.

Hrála tak dál i po 24.1., poté, co byly všechny hrozby - i Osadníci, Církev i Císařství - zabanované. A taky to nikomu nevadilo. Konkrétně hrála za Císaře Evilóna (Kobylka), Osadníky (Graukukhoppas) a Církev JOB (seržant Jesil).

Tak jen prosím o trochu shovívavosti a zamyšlení se nad tím, zda je úplně v pořádku vytahovat to na ní teď, když už se nemůže bránit.

Kdyby's tenkrát třeba jako moderátor zasáhl včas a dal jí nějaké varování nebo napomenutí, mohla třeba rychle naexpit, změnit playbook a zase hrát sama za sebe. A bylo by po problému. Ale když už jsi to nechal být tenkrát, chtěl bych tě požádat, jestli by ses nemohl případně zamyslet nad tím, jestli na tom nemáš taky trochu podíl viny, a až to budete někde v moderátorské sekci probírat, jestli by ses za ní nepřimluvil. Jsem si jist, že kdyby věděla, že dělá něco špatně, nikdy by to nenechala dojít tak daleko.

Víc už vaše rozhodnutí nebudu ovlivňovat a také už nebudu do hry zasahovat a ještě jednou se omlouvám.
Uživatelský avatar
Tharagavverug
Příspěvky: 270
Registrován: 22. 12. 2017, 16:10

Re: [Hra] Sezení IV. - Válka

Příspěvek od Tharagavverug »

... na Troskách ...
... během Pietrova proslovu ...
"Bude mi potěšením, drahý Doragone. Pokud jde o ně," ukáže Tharagavverug na vládce, "myslím, že lepší svědky si nemůžeme přát. A jejich říše můžeme obsadit během líbánek. Dovol mi nejdřív převléct se do něčeho slavnostnějšího."

Dračice tiše luskne prsty a goblini obsluhující vládce se na okamžik zastaví, část pokračuje v poutání pozornosti, zbytek se rozprchne pro okolí. Když se vrací, nesou s sebou plamenný meč, a místo kusů poházených po podlaze kusy zcela nové, slavnostní.

Pokročilé navzdory nebezpečí, Tharaskal:2D6+2 → 13(5 +6 + 2)#cool
Tharagavverug dostává zpátky výbavu, co popadala z Kobylky a dává jí slavnostní upgrade.


"Doragone, postarej se o Dobromila, já se postarám o svého drahého souseda."

S plamenným mečem chladně pověšeným u pasu, blíží se bojovnice s tasenou obsidiánovou dýkou vstříc kouři zapňujícímu podstatnou část trůnního sálu. Jenom se kouře dotkne, Evilón otočí svou masku jejím směrem.

Navzdory nebezpečí, Tharaskal:2D6+2 → 8(2 +4 + 2)#cool
Tharagavverug chtěla přepadnout Evilóna ze zálohy, férovka ale bude muset stačit.


Prozrazena, tasí Tharagavverug levou rukou meč, který v ten moment vzplane, a v pravé drží obsidiánovou dýku. "Evilóne, vylekal jsi chudáka Ťoupase, to ti nezapomenu. Nemysli si, že bych si po něčem takovém mohla vzít!" zvolá Tharagavverug.

Evilónova maska se promění ve škleb, ten pohltí celou místnost, a pak začne ječet.

Tharagavverug po paladinském způsobu zarazí meč na dlaň hluboko do podlahy, ten vzplane a odkloní většinu útoku vedeného proti ní.

Hned, jak hrůzný jekot na moment ustane, vrhne se dračice vpřed a začne temnotu trhat svou dýkou.

"Ty si myslíš, že temnota je tvůj spojenec? Jenom sis temnotu osvojil. Tato dýka byla v temnotě stvořena, temnotou tvarována. Nikdy neviděla světlo na víc než pár okamžiků."

Dračice postupuje vpřed a temnota se rozplývá pod září meče i pod útoky dýky. Když konečně dojde až k Evilónovi, zůstává z něj překvapivě malý zbytek.

"Mazej dovnitř!" oboří se na něj, zatímco otevírá terárium, ve kterém má svůj domov malá ještěrka. Evilón sice nechce, ale údery temné dýky a planoucího meče ho tím směrem nutí.

Seize by force, Tharaskal:2D6+3 → 12(3 +6 + 3)#hard
Tharagavverug nacpe Evilóna do Ghtrfklthlova terária, dostane míň a vystraší ho.


Tharagavverug>Evilón: 2 harm (obsidiánová dýka) +1 harm (krvežíznivost) + 1 harm (nemilosrdná) +1 harm (rozdíl velikostí) -2 harm (ztracen v kouři) => 3 harm
Evilón>Tharagavverug: 1 harm (Maska strachu) +1 harm (nemilosrdný) -1 harm (volba) => 1 harm


Zranění, Tharaskal:2D6+1 → 8(4 +3 + 1)#safra_Tharagavverug

Hned, jak Evilón začal ječet, naskákali všichni goblini - včetně Gertrudy - pod stoly,
Navzdory nebezpečí, Tharaskal:2D6+2 → 9(3 +4 + 2)#cool


... mezitím ve vstupu z nádvoří do komnat ...
"To bylo úžasné, jak jsi mě chytil, zatímco jsem padal vstříc jisté smrti, Monolapisi! Neměli bychom ale teď být v hlavním sále a řešit to nejdůležitější, svatbu Její Mírumilovné Popelkovitosti?" Rychle ze sebe chrlí Ťoupas, který už se dlouho nedostal ke slovu.
"Kdepak. V trůnním sále si své problémy musí vyřešit velcí hráči, naše role je teď tady." Odpovídá Monolapis.
"A to je jaká? My přeci musíme být navždy ve stínu Tharagavverug, tak jsme byli stvořeni. Aspoň já, teda," nesouhlasí goblin.
"Kdepak, drahý Ťoupasi. Ty, ty musíš přestat být chvilkou komického odlehčení, drobným goblinem podsluhujícím dračici a mým pážetem," vysvětluje Monolapis, zatímco goblin čím dál víc smutní.
"To už nebudu moct ... ji ... podvratně oslovovat? A nebudu moct být tvým pážetem?" Ptá se Ťoupas.
"Pak naopak budeš moci cokoli. Snad kromě toho být mým pážetem. Dnes se sám staneš rytířem, příteli," ujišťuje paladin.
"Protože, ..." řekne Monolapis, odmlčí se, jako by na něco čekal, a skutečně - když se rozezní zvuk rohů, dodá: "protože teď budeme muset sami odrazit útok na trůnní sál. Zde, vezmi si mou helmu - stejně mi jenom překáží - místo štítu, mou dýku místo meče a ukaž Evilónovcům, že jsi lepší než oni. Sám zadržím postup vojáků Dobromila.

Oba rytíři, jeden stříbrovlasý, druhý zakrslý, vyjdou z komnat na nádvoří, postaví se za vhodně umístěné bariéry vysoké do jejich pasu, a tasí zbraně. Když se vojska Evilóna a Dobromila na nádvoří vydají proti nim...

... z hradeb se ozve výskot a gobliní halekání. Goblini místo toho, aby se věnovali jistějšímu přímému souboji, kterým by získali bezpečí v počtu a nevystavovali nebezpečí pojmenované hrdiny, dělají to, co goblinům jde nejlíp - předstírají, že se účastní.

Keep an eye out, Tharaskal:2D6+2 → 8(3 +3 + 2)#sharp
Goblini drží dva


Monolapisova obrana, Tharaskal:2D6+3 → 13(4 +6 + 3)#hard -2 => žádná změna
udrží vstup, získá respekt Dobromilovců a poslední volbou... bude dělat důležité pózy

Monolapis>Dobromilovci: 3 harm (meč jak kráva) -1 harm (rozdíl velikostí) -2 harm (těžké zbroje) => 0 harm
Dobromilovci>Monolapis: 2 harm (řemdichy) +1 harm (rozdíl velikostí) -1 harm (zakutý v oceli) -2 harm (brání pevnost) => 0 harm


Rytíř stojí pevně, brání se a čas od času přetáhne některého z bojovníků naplocho svým mečem.
"Zadržte zbytečného boje, bratři! Samotný král mě jmenoval generálem, tak snad vím, co dělám!" přidává Monolapis.

Ťoupasova obrana, Tharaskal:2D6+3 → 12(6 +3 + 3)#hard
udrží vstup, dostane míň, dá víc


Zato malý goblin je o poznání méně jistý. Když se proti němu vrhne elitní jednotka Evilónových skurutů, ucouvne před skupinou skoro dvakrát tak vyšších, po zuby ozbrojených tvorů.

"To je v pořádku, Ťoupasi, využij známého prostředí."
A skutečně, Ťoupas, který zná Trosky jako vlastní doupě, na oko ustoupí. Když skuruti klopýtají bordelem na nádvoří, tu se jeden z nich propadne do nekonečné díry, tu jiného hryzne do lýtka krokodýl nebo ho dostihnou žaludeční křeče.

Malý rytíř tak pomalu získává sebevědomí a zcela sám zadrží postup evilónových útočníků.

Gobinům na hradbách to však nestačí a začínají skandovat: "Ťoupas! Ťoupas! Ťoupas!" Nejenom, že tím Ťoupasovi konečně dávají uznání, zároveň tím značně podrývají morálku nepřítele (Ťoupas má další volbu: vystraší nepřítele)

Ťoupas>Skuruti: 3 harm (dýka a jiné zákeřnosti) -1 harm (rozdíl velikostí) -1 harm (lehké zbroje) +1 harm (volba)=> 2 harm
Skuruti>Ťoupas: 3 harm (zahnuté zubaté šavle) +1 harm (rozdíl velikostí) -1 harm (má helmu!) -1 harm (volba) -2 harm (brání pevnost) => 0 harm


Zranění pro oba: Tharaskal:2D6+ → 10(6 +4 + 0)#Monolapis+Ťoupas

... na hradbách ...
Ne všichni goblini však sledují boj o trůnní sál. Někteří odpalují připravené katapulty.

Obrana pomocí skálometu, Tharaskal:2D6+3 → 10(3 +4 + 3)#hard -2 - neplatí volba, že dá víc
udrží hradby, dostane míň


Skálomet, majestátní zbraň upevněná nekromantkou nahoru na věž, má už dlouho zaměřenou skupinu mágů v dálce. Když mágové v dojemné shodě s lichy zaměří svá kouzla proti skálometu, vrhne skálu proti mágům držícím magický šít.

Skálomet>Mágové: 6-HARM (kámen s věnováním) -1 harm (brnění) -1 harm (rozdíl velikostí) => 4 harm
Mágové a lichové>Skálomet: 3 harm (dojemná shoda) +2 harm (rozdíl velikostí) -2 harm (obrana) -1 harm (volba) -1 harm (volba publika=> 1 harm (kosmetické poškození)


Skála nekompromisně zavalí jednotku mágů. Když bude tento menhir o milénia později znovu vztyčen, goblinní manifest v goblinštině, řeči DOBRA a jazyku ZLA bude klíčem k rozluštění mnoha záhad ohledně této pohnuté doby.

"Hej, vy tam nahoře! Schovejte kari dovnitř, buď vybouchne fireballem, nebo se zkazí temnou magií, ani jedno nechceme!" Ozývá se zespodu, když začnou k věži létat firebally (gobliní čumilové spálili druhou a tedy poslední volbu)

Šutromet, umístěný na o poznání míň dominantní pozici, a jeho osádka s ním, hodlá vyčkávat, ale když jdou obři přímo do rány, přece nebude zahálet a jeden z hozených kamenů si vymění.

Obrana, Tharaskal:2D6+3 → 13(4 +6 + 3)#hard
udrží hradby, dostane míň, dá víc
Šutromet>obři: 5 harm (šutr tam) -1 harm (rozdíl velikostí) -1 harm (tvrdá kůže) +1 volba => 4 harm
Obři>šutromet: 4 harm (šutr zpátky) +1 harm (rozdíl velikostí) -1 harm (volba) -2 harm (obrana) => 2 harm (functional damage. Can be field-patched. 1-harm can blow through to passengers.)


"Naložte další kámen!"
"Nemůžeme, šéfe, nakladač je rozbitý!"
"Tak ho naložte ručně!"
"To ho radši opravíme."
Field patch, Tharaskal:2D6+2 → 8(2 +4 + 2)#cool
eventuálně ho třeba opraví, ale už si určitě nevystřelí.


Harm katapultům, Tharaskal:2D6 → 11(6 +5)#+1_skalomet,+2_sutromet

Oprava o křížení plánů:
Tharaskal:2D6+ → 10(6 +4 + 0)#evilón => +1 hx
Tharaskal:2D6+ → 3(1 +2 + 0)#dobromil => -2
Její Obludná Nenasytnost, bazilišek Tharagavverug.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Doragon Raida
Příspěvky: 267
Registrován: 23. 12. 2017, 18:42

Re: [Hra] Sezení IV. - Válka

Příspěvek od Doragon Raida »

... Trosky...

... zatímco se Tharagavverug převléká ...

Obsadit jejich území? Vždyť o to tu vůbec nešlo. Chjo, to jsem zas něco vymňoukl.

Spojenec či nepřítel - Dobromil: Sarsaparillos:2D6+ → 11(6 +5 + 0)#HX
- Poznal jsem ho o něco lépe, zvyšuji HX na +1.
Spojenec či nepřítel - Evilón: Sarsaparillos:2D6+ → 3(1 +2 + 0)#HX
- Mám -2FORWARD.


"Užij si to, drahá," povzbudím dračici vyrážející do hustého dýmu. "Drzých vládců nemáme na rozdávání."

Odložím si na lavici bedýnku, vak, léčení a svačinu. Sundám ze zad naládovanou bouchačku, opatrně k nim naskládám kostěné náčelnické insignie a trpasličí odznáčky. Poodepínám řemeny držící efektivní doplňky náčelnického roucha. Dobromil se po mně ožene mečem.

"Co blbneš, mohl jsi mě trefit?" štěknu po něm a chopím se kopí. Dobromil zatočí mečem nad hlavou a jedním mocným švihem ho přepůlí.

"Škoda, bylo to dobré kopí. Meč máš hezký, to jo. Lepší jsem viděl jen u Jiraka, když ještě nebyl generálem. Nemáš ho u sebe náhodou?"
"Nemá, náčelníku," zařve z nádvoří skrz okno poručík Gezecson. Chtěli jsme mu ho sebrat, ale měl ho na dvojitý uzel."

Zasraní zloději: Sarsaparillos:2D6+3 → 9(3 +3 + 3)#HARD
- Darkh Fædrův plamenný meč je hi-tech, takže prd.


"Nojo, hraničář se v něm nezapře," povím si pro sebe uznale a vykryju useknutým hrotem kopí další Dobromilův výpad. "Vida, ono se s tím celkem dobře zachází. Je to praktičtější, než ten těžký obouručák. Nechceš si to vyměnit?"

Dobromil nechce a zaútočí několika dobře mířenými seky. Uhnu pár kroků nazad, během kterých uvolním své roucho a hodím ho po králi.

"Nejen zbraň tě zpomaluje, Dobromile, i v té plátovce jsi nějaký zbržděný. Nechceš si ji sundat?" Ani to král nechce a zaútočí mi hruškou na jabko.

Vyhoupnu se na stůl zespoda zpevněný namačkanými gobliny. "A ten plášť taky není DOBRÝ. Ještě se ti někde zamotá. Radši se na to vykašli. Jsi v očividné nevýhodě a já mám teď navíc vyšší pozici!"

Dobromil už jenom zařve a bezhlavě se na mě vrhne. Uskočím kousek bokem a nastavím zbytek kopí mezeře v jeho plátech.

Seize by force: Sarsaparillos:2D6+3 → 14(6 +5 + 3)#HARD
- Dám víc, udělám na něj dojem, získám kontrolu nad jeho životem a smrtí.

Doragon>Dobromil: 3-harm (kopí) + 1-harm (Neser vegetariána - small>jednotlivec) +1-harm (Prostoupen krvežíznivou bažinou) + 1-harm (volba) - 2-armor (těžká zbroj) => 4-harm
Dobromil>Doragon: 3-harm (obouruční meč) - 1-harm (jednotlivec>small) - 2-armor (Veganské reflexy) => 0-harm

SAFR: Sarsaparillos:2D6+ → 3(1 +2 + 0)#


"Dobromile, Dobromile. Vždyť já tě mám přece taky rád. Proč si myslíš, že jsem bodnul mimo srdce?"

... na nádvoří ...

Sotva se trpaslíci zbavili Igora a Zmeje, rozpoutá se lítá bitva u vstupu do komnat. Jsou v sedmém nebi.

"Poručíku, sál je pod útokem! Pomůžeme goblinovi, nebo paladinovi?"
"Na goblina útočí skuruti, to by bylo skoro jako jako o svátcích!"
"Ale těžkooděnci nám nedávno lezli do baráku, zaslouží si za uši!"

"Ticho!" zavelí poručík. "Pomůžeme paladinovi, tomu totiž nikdo nefandí."

Trpaslíci přenastaví své sekery z útoků na plocho na útoky do hloubky a vrhnou se na těžkooděnce.

Seize by force: Sarsaparillos:2D6+3 → 12(4 +5 + 3)#HARD
- Dají víc, dostanou méně, vytlačí je od Monolapise.

Trpaslíci>Těžkooděnci: 2-harm (sekery) + 1-harm (volba) - 2-armor (těžké zbroje) ± 0 (small>small) => 1-harm
Těžkooděnci>Trpaslíci: 2-harm (řemdihy) - 1-harm (zbroje) - 1-harm (volba) => 0-harm

Těžkooděnci jsou na 3-harm. Jejich velitel Dobromil je nepřítomný a o jeho momentální síle lze pochybovat.

SAFR: Sarsaparillos:2D6+ → 8(2 +6 + 0)#


... v lesíku nedaleko Trosek ...

"Ehm, úřadující místonáčelníku, oni po sobě střílejí," štouchne opatrně Jobouš do Dlouhého Stébla, který se převaluje v trávě a užívá si, že zrovna chvíli nemusí zpívat. "Tohle nebylo v plánu, že?"

Dlouhé Stéblo vystřelí do pozoru, jako kdyby měl v zádech pružinku. Upře svůj podezřívavý pohled k hradu.

"Třeba je to jen normální gobliní svatba," tipuje dál Jobouš. "Já bych tomu nevěnoval zbytečnou pozornost a držel se rozkazů."
"Nebo to vůbec není běžná gobliní svatba a jedná se o krizovou situaci," přemýšlí Dlouhé Stéblo a nespouští Trosky z očí. "Třeba jde o situaci, která si žádá odvážnou podporu ze zálohy. Akci, která zvrátí patovou situaci a dá vyniknout hrdinům. Akci, která by ze mne mohla udělat náčelníka! Nebo aspoň pána Trosek, kdyby náš náčelník, přejme mu pevné zdraví, bitvu přežil. Za mnou!"

Následovníci protočí panenky, přestanou se zpíváním a vrhnou se do portálu, který se za nimi s milým mlasknutím zavře.


"Co cítí tvůj skřetí nos?" zeptá se Stéblo v hradní věži Chlupatce.
"Místonáčelníku, od nádvoří se sem táhne pach bitvy, krve a nějakého štiplavého dýmu. Dál v tom jsou nějaké tóny uleželého masa s jemným nádechem kyselinky, to bude asi svatební hostina. A úplně za tím jemný odér mořské vody a inkoustu."
"Dobrá práce, našels Chapadlatce! Za mnou!"

DSuF: Sarsaparillos:2D6+2 → 8(3 +3 + 2)#COOL
- Následovníci se chtějí navzdory bitvě dostat do sálu.
Per ardua ad vitaminum
Deník postavy
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16258
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Hra] Sezení IV. - Válka

Příspěvek od MarkyParky »

Tak ještě jedno drobné organizační přerušení.

Dávám tedy vědět, že jsem postupoval přesně podle podle návodu, který Boubaque dodal na podání reklamací:
boubaque píše: 14. 2. 2019, 12:50
Faskal píše: 13. 2. 2019, 17:32 No tak ale tohle ne.

Sranda je jedna věc, já mám pro srandu pochopení a jsem ochoten ledasco přehlédnout.
Ale dobrodruhové byli zabanovaní, jak je možné, že píší?

Víte co? Já jsem tady zainterovaný a řešit to tím pádem nebudu, předchozí příspěvek nahlašuju, ať to řeší nějaký jiný moderátor.
Sranda je jedna věc, já mám taky pro srandu pochopení a jsem ochotný leccos přehlédnout.
Ale už se vám to nějak rozlézá mimo vaši sekci a to nedělá dobrotu.


Takže hlášení uzavírám a téma zamykám.

*Reklamace se podávají při přihlášení na moderátorském účtu, kliknutím na křížek u tohoto příspěvku
... a z toho, že jeho příspěvek zmizel a vlákno je opět odemčené usuzuji, že reklamace byla akceptována.

Tím pádem děkuji Boubaqueovi jak za promptní zásah, tak za nabídnuté okamžité řešení reklamace a můžeme pokračovat ve hře.
Uživatelský avatar
Císař Evilón
Příspěvky: 165
Registrován: 27. 12. 2017, 15:17

Re: [Hra] Sezení IV. - Válka

Příspěvek od Císař Evilón »

..... na Troskách v sále ....

Hrad radoval se, když se uvnitř strhla strašlivá bitva. Bylo to jako za starých časů. Císař Evilón i král Dobromil bojovali statečně a s vervou, kterou by jim záviděl lecjaký dobrodruh.

Císař Evilón i král Dobromil nejsou jen tak obyčejná NPC. Proto pro vyhodnocování jejich harmu použiji tabulku, která sloužila Dobrodruhům.

Tharagavverug se mocnými údery meče a sekanci dýky pustila do strašlivého mraku Evilónova hněvu, který se rozhlehl místností. Každá rána, která rozptýlila nový chuchvalec kouře způsobovala, že Evilón, stojící opodál se svou maskou na tváři, chřadl, hrbil se, zmenšoval se a poklesával na své tělesné síle i mysli.

3-harm: těžká zranění omezující zbraň či dovednost, jizvy, prokletí, a podobně, občas (2/6) i smrtelná zranění, kdy se válí v krvi, asi umřou, ale dokáží ještě dát poslední ránu
MarkyParky:1D6 → 2(2)#1-2 Evilón to nedal


Když poslední chuchvalce té hrůzy skončily bezpečně uzavřeny v malé klícce, kdysi mohutná postava císaře byla naprosto vychrtlá a zkroucená na zemi mezi židlemi, mlela z posledního a připravovala se vydechnout naposledy. S děsivou kletbou na rtech.

Tharagavverug, na tvůj Suffer Harm volím:
• You miss noticing something important.
Domnívala ses, že Evilón se proměnil v onen strašlivý mrak a že jsi ho tedy uvěznila. Ve skutečnosti jsi ho odzbrojila a připravila o MOC i veškerou čarovnou i životní sílu. S mrakem jako hrozivou zbrabí, která nabývala podobu jeho tváře, byl sice spojen a je tedy poražen, ale nevšimla sis, že část jeho já stále přebývá venku v jeho těle a chce ti ublížit.

Co uděláš?


Hrůznému děsu unikli jen ti z goblinů, kteří nejen, že se schovali pod stoly a židlemi, ale zároveň si zatlačili uši a zavřeli oči.

Tharagavverug,
cenou, kterou goblini museli zaplatit za únik plošnému útoku děsivého mraku je to, že si také nevšimnou Evilónovy sesílané kletby.
Zaplatíš ji?
Nebo raději necháš gobliny dostat 2-HARM, ale budou moci na Evilóna reagovat?



Dobromil mezitím na konci lítého boje naběhl Doragonovi na kopí, aniž by ho dokázal zranit. Nyní hleděl do tváře skřetovi a chystal se uchopit kopí svou silnou rukou, přitáhnout se blíž ke svému nepříteli a z posledních sil, které mu zbývaly, zasadit alespoň jednu ránu a vzít tak Doragona s sebou na věčnost.

4-HARM: smrtící zranění, ze kterých dají už jen poslední ránu, a celkem často (4/6) i rovnou smrt
* Protože Doragon zvolil, že chce získat moc nad jeho životem a smrtí, nerozhodnou o jeho osudu kostky, ale Doragon.

Doragone, vyber si:
- můžeš rychlým pohybem okamžitě, bez dalšího vyhodnocování připravit Dobromila o život
- můžeš přenechat iniciativu na něm - a pak si on sám způsobí smrt ve svém posledním vzpurném pokusu tě alespoň jednou trefit
- nebo hodně rychle udělej něco jiného....

Co uděláš?
Zvědi, špióni, vojáci, monstra a možná i armády císaře Evilóna, jehož říše zla nestrpí na svých hranicích nic dobrého.
Hrozba
Zamčeno

Zpět na „[AW] {PbP} Záporáci“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti