[Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

O čem to celé bude?
Ač se bude hrát ApocalypseWorld, Záporáci nebudou klasické postapo. Záporaci jsou bytosti, tvorové, monstra, temní pánové a ukrutné dámy, kteří žijí svoje životy v dávno opuštěné krajině na samotném okraji civilizace.

Moderátor: MarkyParky

Odpovědět
Uživatelský avatar
pietrovonholzkladde
Příspěvky: 254
Registrován: 26. 12. 2017, 10:57

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od pietrovonholzkladde » 31. 8. 2018, 09:36

...pod opravýma troskama Trosek
Sakra jsem prozrazen. asi funím víc jako okolní kanci. Počkat, tady žádní kanci nežijou. Už. Ze skrývačky mezi brusinkovým a borůvkovým křovíčkem mě probere rána pecnem chleba. Au. Boule na hlavě bolí... Podívám se odkud to přilétlo. Sakra mrchy zelený. "Maso a sejra nebude, chásko? Takto vítáte unaveného pocestného?" zařvu a peláším směr zadní vchod na severu Trosek. Snad neví, že tam jsou malá vrátka do malé jeskyňky, kde není nic než kousek kožešinky, stolek, postýlka... takový malý nouzový úkryt, když nechcete, aby vás manželka našla. Malé pánské doupě....

Teď vypadá, že se otočil a musím mizet. Teď. Sakra nějaký plazivý plevel se mi motá okolo nohou, dopr....
pietro:2D6+1 → 5(2 +2 + 1)#cool bud DSuF ci Im a mouse
PD, Thara
.
Cítím to v krvi, cítím to ve vzduchu, cítím to všude...Bažina, smrad, vesničani...konečně se blíží osvěžující válka, to bude krve dost.
Deník postavy

Uživatelský avatar
Církev JOB
Příspěvky: 110
Registrován: 27. 12. 2017, 15:15

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Církev JOB » 31. 8. 2018, 09:55

Rady starých knězů, sepsané na pergamenech a uložené kdesi v klášteře píše: Abys hříšníka obrátil na víru, leckdy stačí podat mu skývu chleba - a tvá dobrota ho přiměje přemýšlet.
Pokud to nestačí, zkus chléb posvětit - pak stane se JOBovým tělem - a opět mu ho nabídni. Snad svatost přijímání přivede ho na správnou stezku.
Je-li hostie málo, sáhni po mešním víně. JOBova krev se spojí s krví v jeho žilách a to jej na správnou víru přivede.
Nedostačuje-li ani přijímání pod obojím, pak nezbývá než vzíti do ruky svěcenou vodu - a v tu chvíli už nebude tato sloužit k tomu aby přivedla takového démona na cestu správnou, nýbrž jejím účelem je netvora svatou silou spálit a zahnat.
Pietro,
Ťoupas nabil šutromet hostií a opět zasáhl. Dostal jsi to za 2-HARM AP.
Čeká co uděláš a jestli si nedáš pokoj a okamžitě nezmizíš, má tam po ruce soudek svěceného mešního vína - 3-HARM AP, a kdyby ani ten nestačil, v další ráně přijde svěcená voda - 4-HARM AP.
Věřící, mniši, knězi, ale také paladini a inkvizitoři, kteří přišli nahradit staré víry a uctívání model a bůžků vírou v Jediného Opravdového Boha JOBa.
Hrozba

Uživatelský avatar
PánDobra
Příspěvky: 160
Registrován: 27. 12. 2017, 15:13

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od PánDobra » 3. 9. 2018, 18:54

... v Igorově vizi ....

Kámen opravdu vypadá jako socha člověka. Muže. Myslitele. Jako by seděl, podpíral si ruku bradou a usilovně přemýšlel.

Náhle se prostor zavlní a ty opravdu vidíš Myslitele. Sedí u stolu, podpírá si ruku branou a usilovně přemýšlí.

Před ním na stole leží jakési obrázkové karty. Vypadá to jako odehraná - a téměř prohraná partie nějaké karetní hry, ve které se myslitel snaží zoufale uhrát remízu. Nebo alespoň nepřijít o všechny karty.

Karty jsou hodně barevné, vždy v horní půlce je obrázek nějaké stvůry, nakreslené líbivou, jednoduchou kresbičkou. Nad ním je uveden její název a také jakési číslo, pod obrázkem pak také najdeš nějaká dodatečná pravidla.

Karty jsou rozděleny do několika skupiny - jedna je vždy vyložená vpřed, další za ní tvoří řadu, a pak je tu spousta vyřazených.


Na těch vyřazených je vidět, že protihráč už Myslitele obehrál o kartu Kthulocruela, zeleného chapadlovitého okřídleného tvora, který má v popisu dovětek "Deformuje prostor", a to přestože se jej Myslitel pokusil zachránit s pomocí fialového bloba Shuka.

Zcela ze hry je červená postavička s velkou hlavou, označená Redqyx a také panceřováný černý netvor Darthois.

Stranou odhozená je i karta Zharydashe, ohnivé figurky ve tvaru oka. Tady to naopak vypadá, že Myslitel zkusil kartu dostat ze hry sám, aby ji mohl později zařadit do svého balíčku, ale jeho protivník využil zvláštního pravidla o slabinách s pomocí karty Cetka přinutil Myslitele vyřadit Zharydashe ze svého balíčku.

Také to teď už vypadalo, že Myslitel přijde i o Vladnix, hadí nestvůru, kterou jeho protihráč málem zničil. Ta byla předsunutá vepřed - ale tentokráte byl zase nepozorný tajemný protivník. Nevšiml si zvláštního efektu na ní napsaného, a tak mohl Myslitel kartu stáhnout do druhé řady, byť to podle čísel vypadalo, že už by měla být skoro vyřazena.

A není poslední.

Myslitel má stále ve hře dvě karty, které čekají na své použití. Leží před ním rozesmátá fialová stvůra Ftipgar a rohatý jásavě zlatožlutý Laakiču.

Myslitel konečně přestal přemýšlet a rozhodl se hrát. Vzal karty do ruky a z toho jak odehrál je zřejmé, že je odhodlaný si Ftipgara nechat do příští hry, zatímco Laakiču bude teď jeho trumfem. Když ho vykládá, tiše si pod své Myslitelské fousy šeptá ... Laa-ki ... Laa-ki ... Laa-ki-ču ....


Potom se probereš ze své vize a opět stojíš u zamyšleného kamene na cestě.
Pán Dobra
MC pro AW PbP Záporáci

Uživatelský avatar
Císař Evilón
Příspěvky: 141
Registrován: 27. 12. 2017, 15:17

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Císař Evilón » 3. 9. 2018, 19:08

... v Bradavičákově ...

Storong pochopila. Je nutné zabít toho hada. A ona to udělá!

Ale jediná zbraň, kterou má v ruce, jsou ty vidle - a na jejích koncích je nabodlé ztuhlé kouzelníkovo tělo.
Storong spustí vidle a přidupne kouzelníka. Začne páčit vidle ven. Had se pohne směrem k ní, ale storong ho nevnímá. Zápolí se zaseklým zemědělským nástrojem. Had je těžce zraněný, takže mu každý pohyb musí způsobovat strašlivou bolest, ale ne a ne se zastavit. A vidle nechtějí povolit.

Storong páčí, páčí a páčí a její tělo mezitím zakryje stín hada, který se navzdory bolesti z potrhaného těla postavil. Storong mu ale nevěnuje příliš velkou pozornost. Jedna z lekcí, kterých v poslední době obdržela opravdu hodně, byla, že si nemá klást rovnou velké cíle. Musí začít od těch malých a pak postupovat krok po kroku. Teď je jejím cílem získat zbraň. Vytáhnout ty vidle. Ostatní bude řešit později.

Had už se sklání nad skřeticí a otevírá svou obrovskou tlamu. Potom náhle něco povolí a křupne - snad kost, která doposud Storong bránila vidle vytáhnout. Dokázala to! Dokázala vytáhnout vidle z mrtvoly. Zvedne je oběma rukama vysoko nad hlavu, jako nějakou trofej a podívá se kolem sebe. Splnila svůj cíl. I v takhle náročné situaci. Teď jsou všichni ti paralizovaní goblini a ukousaní krokodýli a čarující skřeti kolem ní svědky, že když se pořádné soustředí na jednu jedinou věc, že ji nic nedokáže zastavit. I kdyby to tělo bylo tisíckrát ztuhlejší, ona by nakonec dokázala ty vidle vyrvat. Ona je předurčená k tomu, být jejich vůdkyní.

Všichni ostatní okolo se opravdu dívali na Storong. Storong tak zaslepenou svým vítězstvím nad zaseklými vidlemi, že přestala vnímat své okolí. A obrovského potrhaného hada, který ji jediným zkousnutím slupnul jak malinu.

Doragone,

Storong byla statečná, hrdá a nezdolná, a kdyby se narodila v jiném, méně šovinistickém světě, jistě by z ní byla skvělá vůdkyně. Ale to se nestalo a tak je z ní hadí večeře.

Příběh Storong v tomto sezení, věnovaném Silným osobnostem, končí.
Zvědi, špióni, vojáci, monstra a možná i armády císaře Evilóna, jehož říše zla nestrpí na svých hranicích nic dobrého.
Hrozba

Uživatelský avatar
Fanka
Příspěvky: 173
Registrován: 23. 12. 2017, 16:19

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Fanka » 3. 9. 2018, 20:08

...nad stoupou...

Fanka se obejme pažemi a s mimořádně vlídným a něžným výrazem si dlaněmi systematicky přejíždí přes své již zcela hmotné tělo. Když jí ruka sáhne na pořezané místo, překvapeně ucukne. Drobný bolestivý záškub v obličeji hned zmizí a nahradí ještě mnohem vlídnější, něžnější a vyrovnanější obličej než dosud, ačkoli by se zdálo, že to ani není možné. Pak skloní hlavu a opatrně se začne očichávat.

Není si jistá původem zápachu, ale předpokládá, že ten smrad pochází z pachových žláz nějakého samce. O tom jak zapáchají jednotlivé druhy zvířat toho v knihách moc načíst nelze, nicméně na základě vlastních zkušeností vyloučí psovité a kočkovité šelmy, lidi a nejběžnější humaniody. Svleče se a ještě jednou pořádně zkontroluje, jestli její tělo nedošlo nějaké újmy, kterou by na první pohled přehlédla. Pak se opláchne vědrem zla, obleče a vydá se i s vozíkem a Fouňou na cestu k Vysoké.
Ticho! nerušit! Pracuji.
Deník postavy

Uživatelský avatar
pietrovonholzkladde
Příspěvky: 254
Registrován: 26. 12. 2017, 10:57

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od pietrovonholzkladde » 3. 9. 2018, 20:10

...od Trosek do Vysoké...
jisté JOBosloví praví píše:na každého goblina se ještěrka někde za rohem číhá
.
Pohrozím mu zpátky, jako kdo chtěl hostie, navíc tyhle jsou jak šutr. Mám rozbitou hlavu. Jak zvednu ruku třese se mi. Cítím tlaky v hlavě a mám pocit, že sebou švihnu... Nadechnu se zakopnu hubou do jahod. Opatrně se opřu a belhám směr Vysoká. Jsem chudý, stár, nemocen. Hlava mě pálí a v modravé dáli se krčí můj sen. Království, kde já jsem pán, pán nejen démonů, v kapse mám klíč, můj rodný dům. Připadám si jak starý tulák, který ráno stírá rosu z čela. Ale momentálně nemám ani svůj dům holubí, jsem chudý jak kostelníkovic myš. V duchu si říkám, kde domov můj. Slyším jak okolní borovice šumí, voda v potůčku hučí po lučinách.

Vysoká je pomalu nadohled. Střechy se lesknou v zapadajícím slunci. Chudáci maj víc jak já, mám malý stan, do chalupy mi táhne, vlastně jdu s děravou patou, vidím zlato, mám horečku. Celé tělo mi hoří, jsme jeden plamen. Dosednu v mrákotách v rohu hostince, nikoho nevidím, nebo spíš nevnímám. V mozku mi hučí jedno přes druhé, jako když se mi v duši ozvaly všechny moje hříchy, na prahu smrti mě teď budou mučit? Jejich oči mi vypalují do duše dírky, jsme cedník, jsem řídký jak ranní stolice nemluvněte, jako obláček nad hrncem.

Pietro začíná být mimo a poddává se mimotělnímu světu
pietro:2D6+2 → 7(3 +2 + 2)#weird - oyb - exp
Cítím to v krvi, cítím to ve vzduchu, cítím to všude...Bažina, smrad, vesničani...konečně se blíží osvěžující válka, to bude krve dost.
Deník postavy

Uživatelský avatar
Tharagavverug
Příspěvky: 219
Registrován: 22. 12. 2017, 16:10

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Tharagavverug » 3. 9. 2018, 21:00

... na Troskách ...
Za zvuku napínání mohutných obléhacích strojů přistává na nádvoří Tharagavverug. Nemocnou krávu odkládá nejněžněji, jak dokáže, a k nestvůrnému sudokopytníku se sbíhají goblini. Jistě tuší, že pokud ji nakrmí dostatkem ZLA, dokáží ovládnout kraj ZLEM rafinovaným .
Holding má a manufactory. Surplus: +1barter, want: +idle.

"Vaše Krávonosná Zlomyslnosti, během mé služby se nic zvláštního,..." začne Ťoupas, ale pak si všimne něčeho divného na přiletivší dračici. Ukáže na její záda roztřesenou rukou a několikrát v marné snaze nalézt slova otevře ústa.

Tharagavverug nabídne ještěrce pracku, máchne křídly a v celé své mohutné velikosti ukáže nejpracovitější části goblinního národa jejich nového vládce.
"Ghtrfklthl," pronese.

"Gchtrkl... vážně? Ehm, opravdu, Vaše Nevyslovitelná Mručivosti?" pokusí se jméno ještěrky vyslovit Ťoupas.
"Ghtrfklthl!" zařve Tharagavverug.

Všichni pracující goblini ustanou v práci, a i dokonce ti, co jejich práci zaujatě sledovali, se otočí na Ťoupase. Ten dostane spásný nápad. Chvíli zkouší různé slabiky, ukazuje na jednotlivé části hradeb, a po chvíli se po celých Troskách ozývá:

"Gh!"
"tr!"
"fkl!"
"thl!"
...
"Ghtrfklthl!"

Když to konečně zvládnou, Tharagavverug máchne křídly. Jenom si něco cestou vyzvedne z doupěte a vyrazí na Slezinu.
Její Obludná Nenasytnost, bazilišek Tharagavverug.
Deník postavy

Uživatelský avatar
PánDobra
Příspěvky: 160
Registrován: 27. 12. 2017, 15:13

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od PánDobra » 4. 9. 2018, 09:09

.. Pietro, slyšíš mlhavý hlas, jak si pro sebe mumlá ....

"No, slíbil jsem všem, že s sebou na Slezinu vezmu figurky, abychom měli ty tabletop Záporáky s čím hrát. Tak si to rychle projdem.

* Ježibabu mám, chaloupku tahat nebudu, je hrozně neskladná.
* Pumodlačici ... hm ... no, vezmu tyhle dvě figurky - pumu a lovkyni a budu je vyměňovat.
* Blbé je to s černokněžníkem. Ten je z minulého výletu rozbitý a ještě jsem ho nestihl slepit, no, nechám ho raději doma.
* Skřetího šamana - mám tady a k němu i nějaké skřetí bojovníky. Jo a v zápletce dobrodružství je, že zrovna obsadil trpasličí vesnici, tak vezmu i nějaké trpaslíky.
* Behlavý jezdec ... hm ... co s tím, takovou figurku vůbec nemám. Ha, mám nápad - tady tomu rytíři v černé zbroji ulomím hlavu a nalepímu mu ji do podpaždí ... takže přihodit vteřinové lepidlo. A taky koně a nějakého štolbu ... hm .... nemám koně ve správné velikosti, tak mu vezmu tady ještěra a pak vezmu koně z lega - je to sice trochu nepoměr velikostí, ale holt je to pořádný Kůň. A vezmu k tomu i lego-figurku, dyžtak poslouží jako nějaká krollí jezdkyně, co ho bude doprovázet.
* Teď draka. Ten je sakra velký. Ale nechat ho doma? Hm, to ne. Tak ho nebudu balit do krabice, vezmu ho vedle, snad mi neupadne. Měl by mít taky spoustu goblinů, těch mám naštěstí dost z toho levného setu od warhammerů a měli by jezdit na ještěrech. Kde vzít tolik ještěrů? Už to mám, cestou seběhnu do hračkářství, tam budou mít levné plastové krokodýlky.
* Upír ... kde je sakra upír? Proč ho nemůžu najít? .... No, vrátím se k němu později.
* Přízrak z lesa bude třeba tahle figurka alchymistky a pro nekromantku bych vzal tuhle vyhublou kostru? Ne, to je blbost, ta vyhublina se mnohem víc hodí na přízrak a naopak ženskou alchymistku použiju pro nekromantku. Jo, prohodím je, to dává mnohem větší smysl.
* Čerta tady nemám, no, co s tím? Ha, tenhle mlynář, celý v bílém, má takový poťouchlý výraz.
* A vílu, tak to mu zastoupí tahle elfka v zeleném oblečku, to bude jako z listí.

Takže už mi zbývá jen upír. Kde je sakra ten upír? Musel mi někam zapadnout při minulé hře - že by zůstal někde za lavicí? Nebo si ho někdo odnesl domů? Sakra, jestli se brzy někde neobjeví, tak ho budu muset nechat doma a hrát na Slezině bez něj ..."

Pietro,

Vize jako by se ti snažila naznačit,
že už máš někde dávno být....
Pán Dobra
MC pro AW PbP Záporáci

Uživatelský avatar
Osadníci
Příspěvky: 165
Registrován: 27. 12. 2017, 15:16

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Osadníci » 4. 9. 2018, 16:36

..... vesničané ve Vysoké ....

Obloha na západě se zbarvila do krvava, jak se sluneční kotouč pomalu chýlil k obzoru. Kdybychom se podívali ze svých oken za sluncem, viděli bychom jasnou a ostrou siluetu Posedné, jak vévodí ostré hraně útesů, za které slunce pomalu sklesává.

My se ale nedovažujeme odtrhnout naše zraky od návsi, která se dnes stává rejdištěm snad všech démonů, netvorů a stvůr z celého kraje.

Z hrozby "Osadníci" jsou na místě přítomní jen vystrašení a zalezlí obyvatelé Vysoké, kteří by byli nejraději, kdyby se Slezina odehrávala někde úplně jinde.
Osadníci, měšťané a vesničané, kteří se vydávají do kraje za štěstím, úrodou, novým životem či vidinou bohatství.
Hrozba

Uživatelský avatar
Císař Evilón
Příspěvky: 141
Registrován: 27. 12. 2017, 15:17

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Císař Evilón » 4. 9. 2018, 16:36

..... Laaki ve Vysoké ....

Obloha na západě se zbarvila do krvava, jak se sluneční kotouč pomalu chýlil k obzoru. Kdyby se Laaki podíval za sluncem, viděl by jasnou a ostrou siluetu Posedné, jak vévodí ostré hraně útesů, za které slunce pomalu sklesává.

Laakiho pozornost byla ale připutaná k návsi, na kterou se dnes slétali snad všichni démoni, netvoři a stvůry z celého kraje, aby mu přísahaly svou věrnost.

Z hrozby "Císař evilón" je na místě přítomen jen Laaki, který je odhodlán rozehrát zde vlastní hru, ve které přelstí úplně všechny, včetně samotného císaře.
Zvědi, špióni, vojáci, monstra a možná i armády císaře Evilóna, jehož říše zla nestrpí na svých hranicích nic dobrého.
Hrozba

Uživatelský avatar
Dobrodruzi
Příspěvky: 131
Registrován: 27. 12. 2017, 15:16

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Dobrodruzi » 4. 9. 2018, 16:36

..... Dobrodruzi ve Vysoké ....

"Mám takový návrh," pronesl zničeho nic Hugo. "Přeci jen hra trochu stagnuje a já bych vám rád ukázal, co všechno Chuubo umí. Pojďme si představit, že jsme už dohráli celou Knihu a změnit žánr. Zkusme si zahrát Techno gaming."

"Co to znamená?" zeptal se ho Jirka.

"No, trochu se nám změní tempo hry. Budeme řešit jen důležité scény, ve kterých se něco děje. A budeme také mít na stole trochu jiné žánrové akce, hned vám vysvětlím jaké," dodal Hugo a vytáhl několik malých kartiček.

"Jak fungují, vám vysvětlím během hry, teď bych ale zahájil novou scénu takovým malým úvodem.


Obloha na západě se zbarvila do krvava, jak se sluneční kotouč pomalu chýlil k obzoru. Na místě jste všichni. Kdybyste se podívali za sluncem, viděli byste jasnou a ostrou siluetu Posedné, jak vévodí ostré hraně útesů, za které slunce pomalu sklesává.

Krvavý obzor, to je symbolické znamení. Cítím, že dnes večer se stane něco ... něco ... něco velkolepého.

"No a hned tu máme první žánrovou akci," vysvětluje Holyhock god a s cinknutím hodí žetonek do kalíšku. "Já jsem udělal takzvaný Předěl - střih, stylizaci nebo vsuvku. A někdo z vás na ní reagoval, protože ho nějak zasáhla. A za to máte první bod zkušenosti v téhle kapitole. Ale pojďme dál.

Vaše pozornost je ale připutaná k návsi, na kterou se dnes slétají snad všichni démoni, netvoři a stvůry z celého kraje.

A vy mi teď řekněte, proč jste tady. U Techno gamingu neřešíme, kolik času oběhlo mezi důležitými scénami a nějaké bezvýznamné události, které se mohly stát po cestě, takže to vemte jen ve stručnosti, ať se můžeme vrhnout na samotné setkání záporáků."

Já jsem je všechny svolal a přišel se skřetím šamanem Doragonem.

Mě se do rukou dostala pozvánka, kterou někdo ztratil - přinesl mi ji vítr.

Mařka se Zuzkou se na sebe podívali, obě kývly a pak skoro jednohlasně dodaly:

Nám o tom řekl Solfernus.
Nám o tom řekl Solfernus.

Z hrozby "Dobrodruzi" na místo všichni čtyři hráči dovedli své postavy. Hrají teď Techno gaming a během následných událostí budou chtít zahrát žánrové akce Vyvolání a Provedení rituálu.
Dobrodruzi, rekové a hrdinové, kteří se vydávají do kraje za poznáním, dobrodružstvím, poklady a dalším.
Hrozba

Uživatelský avatar
Církev JOB
Příspěvky: 110
Registrován: 27. 12. 2017, 15:15

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Církev JOB » 4. 9. 2018, 16:37

Kronika velvyslanectví krále Dobromila, sepisovaná Paladinem Ťoupasem na své první straně, nahoře píše: 16. třetince léta jóba 765
Obloha na západě se zbarvila do krvava, jak se sluneční kotouč pomalu chýlil k obzoru. Já sedím v nově postavené budově velvyslanectví a sepisuji první stránku jeho kroniky. Kdybych byl ve Vysoké a podívali se za sluncem, viděl bych jasnou a ostrou siluetu Posedné, jak vévodí ostré hraně útesů, za které slunce pomalu sklesává.
Kronika velvyslanectví krále Dobromila, sepisovaná Paladinem Ťoupasem na své první strnaě, o kousek níž píše: 17. třetince léta jóba 765
Ještě že jsem tam nebyl. Včera večer se tam slétli snad všichni démoni, netvoři a stvůry z celého kraje.
Hrozba "Církev JOBa" na místě nemá žádného zástupce a nebude vývoj událostí nijak ovlivňovat.
Věřící, mniši, knězi, ale také paladini a inkvizitoři, kteří přišli nahradit staré víry a uctívání model a bůžků vírou v Jediného Opravdového Boha JOBa.
Hrozba

Uživatelský avatar
PánDobra
Příspěvky: 160
Registrován: 27. 12. 2017, 15:13

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od PánDobra » 4. 9. 2018, 16:37

Pán Dobra dokončil úvod ke Slezině Záporáků, napsaný z pohledu každé Hrozby přítomné ve hře a promnul si ruce.

Pokusil se ostatním hráčům trochu přiblížit atmosféru blížícího se večera - popsal oblohu na západě zbarvenou do krvava, jak se sluneční kotouč pomalu chýlil k obzoru - a trochu se tím nechal unést. Úplně si představoval, že kdyby sám byl ve Vysoké a podíval se za sluncem, viděl by jasnou a ostrou siluetu Posedné, jak vévodí ostré hraně útesů, za které slunce pomalu sklesává.

Pak se ale vrátil ke svým povinnostem. Teď už mu stačí dopsat pár slov o tom, jak se má vlastně slet snad všech démonů, netvorů a stvůr z celého kraje odehrát, aby nevznikly nějaké zmatky a potíže a opět předá otěže příběhu do rukou hráčů.

Všichni milí hráči,

Slezina je událost, na které se naráz slezlo velké množství hráčských i cizích postav. Proto musíme na moment opustit tradiční způsob vyhodnocování a předávání slov, na který jsme z Apocalypse Worldu zvyklí a na místo toho zkusíme události trochu moderovat. A přiohneme si k tomu mechaniku Rituálů z Chuubo, které nás celou dobu právě tímhle sezením provádí.

Uděláme si dvě taková malá kolečka - v každém z nich každý z vás popíše to, o co ho požádám a když to udělá, dostane +1EXP.

První kolečko bude věnované zahájení rituálního setkání záporáků. Každý z vás ve svém postu popíše:
* Svůj (triumfální?) příchod, jak se na správného Záporáka sluší a patří
* Jak se s ostaními pozdraví či přivítá
* Jak ostatním sdělí důležité informace o DOBRU a ZLU, králi Dobromilovi, císaři Evilónovi, Hrozbách, které krajem obchází či svých zážitcích ze svých (A)OYB, zkrátka to, co chce on ostatním sdělit
* Vysvětlí ostatním své případné plány, obavy, nejhorší noční můry (při tom se ale prosím, zatím, zdržte konfrontací)
* A nakonec provede jednu tajemnou, kryptickou, magickou či symbolickou akci, která může i nemusí mít konkrétní cíl či význam, ale dohromady nám rozhýbou jakési magické momentum tohoto okamžiku.
Já potom popíšu totéž za přítomná NPC ostatních záporáků.

Konkrétní podobu otázek do druhého kolečka určím, podle toho, co vlastně napíšete v tom prvním, avšak už teď vám můžu naznačit, že nejspíše budete mít možnost vybrat si 1 z:
* Využít síly rituálního setkání k tomu, abyste magicky dosáhli nějakého deklarovaného společného cíle
* Uzmout si si kousek síly vzniklého rituálního setkání pro nějaký vlastní, osobní, možná i sobecký cíl
* Nějakým naprosto světským a přízemním způsobem reagovat na to, co se děje kolem vás, co vyslovili, nebo se chystají udělat ostatní
* Anebo prostě dělat husté a cool pózy, jak se sluší a patří na Záporáka uprostřed tajemného rituálního setkání - a třeba tak zapůsobit na přítomná NPC z hrozeb a podobně.
Druhé kolečko uzavřeme tím, že pokud to bude potřeba, určím, kterým tahem se která interakce vyhodnotí ... a potom buďto sezení ukončíme, nebo plynule přejdeme opět k normálnímu hraní, které nám během krátkého outra toto sezení ukončí.

Takže pojďme na první kolečko.

Slezina začíná a vy přicházíte.
Co budete dělat?
Pán Dobra
MC pro AW PbP Záporáci

Uživatelský avatar
Tharagavverug
Příspěvky: 219
Registrován: 22. 12. 2017, 16:10

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Tharagavverug » 4. 9. 2018, 17:27

... u Vysoké ...
Ke Slezině záporáků se blíží zdobený kočár tažený krokodýly a s ním průvod goblinů vyluzující goblinní pochodovou píseň. Když zastaví na návsi, krokodýli se slezou ke kočáru, naskládají na sebe a vytvoří tak pohodlné schůdky.

Po nich sejde postava zakutá ve zbroji. Rozhlédne se kolem sebe, sundá si helmu a podá ji goblinovi. Přes množství jizev téměř nejde poznat, o koho se jedná, ale podivná zář v očích a šupinaté výrůstky prorůstající mezi vlasy prozrazují mnohé.

Postava se usměje na Laakiho a Solferna, a zamává jim způsobem, který by mohl být nazván koketným, pak se vydá za Jagulou. Obejmou se a něco si spolu tiše šeptají. A snad marně nevyhlíží Pietra, protože mu drží místo po svém boku.

S nikým jiným se nebaví, jenom si pro sebe tiše něco mručí a tváří se nevlídně. Na případné otázky zevrubně odpovídají mnohomluvní goblini, kteří se nijak netají svými dobrodružstvími a nebojí se je dostatečně nafouknout a ještě víc zdůraznit svou úlohu.

Na poslední chvíli přibíhá i uřícený paladin Monolapis. Když vidí všechny Záporáky, začne mu cukat v oku, ale pak se přidá mezi pohůnky Tharagavverug. Jednu ruku drží na meči a druhou si významně prohrne své vlasy, které jsou od té doby, co poznal pravdu o DOBRU a ZLU, bílé jako sníh.

Monolapis podá Tharagavverug plamenný meč, ona jej pozvedne, otočí se k jihu, k říši krále Dobroslava, a zabodne svůj meč na dlaň hluboko mezi kameny, které dláždí náves Vysoké.
Její Obludná Nenasytnost, bazilišek Tharagavverug.
Deník postavy

Uživatelský avatar
Igor Bohatýr
Příspěvky: 116
Registrován: 23. 12. 2017, 15:27

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Igor Bohatýr » 4. 9. 2018, 17:41

…Zubina sedící na schodech věže, posledního pilíře stability, který jí zbyl…

Stmívalo se. Na jihu, o kterém jí Igor vyprávěl, by jistě řekli, že už je po určité hodině, ale ona moc na tyhle věci nebyla. Viděla, jak se nebe barví do ruda a cítila chvění ve vzduchu. Seděla na schodech před Věží a přemýšlela, co vlastně dělá. Byl to šílený kolotoč s nejistým výsledkem, který ale nemusel skončit dobře. Jenže jí nic jiného nezbývalo, musela to celé nějak přežít. Pak se zamyslela, kolik z toho tady bude za půl roku. Strážná, skřeti, Oleg, trpasličí kněží, Jasnov, ona…
Zvedla se. Ve společnosti nebyla dlouho a někteří mluvili o srazu všech v tomto kraji. A potřebovala si s někým popovídat. Ten kněz byl veselý človíček, kde asi skončil?

…Igor dřepící u modly zarostlé a odsouzené hrát prohranou hru…

„Ty mi toho moc jiného nepovíš, co? Vím, koho hledám, ale nevím, kde.“ Igor vstal a nasedl na Zmeje. „Pojedeme někam, kde se dá něco sníst, co ty na to?“ zeptal se Zmeje. Ten spokojeně zafrkal.
„Tak jedeme.“

Potkali se několik málo verst od Strážné. Ona jela pomalu, skoro krokem se sluncem v zádech, on ji dohnal na běžícím Zmeji. Prohodili pár slov o tom, co se děje u trpaslíků a v bývalém skřetím táboře a srovnali krok.

…Oleg jdoucí po boku třetího hejtmana…

„Už tam budem?“ zeptal se.
„Je to za tím kopcem,“ pronesl hraničář.
„Pěkná pevnost. Dala by se spravit.“ Na to nikdo nic neřekl. Rázoval si to krokem po pravici skřeta. Levou ruku měl položenou na meči, druhou volně podél těla a prozpěvoval si starou písničku o slávě jeho národa.

Na návsi uviděl mnohé, o kterých mu řekli, že jsou mocní tohoto kraje. Podával si s nimi rukou, zdravil je se slovy „Já jsu Oleg,“, kdy dal najevo svůj přízvuk, který mohli slyšet jen z Igorových úst, notně zdeformovaný a potlačený, připíjel z měchu notně zředěným vínem na jejich zdraví a nechával ho kolovat. Udivené pohledy na jeho osobu kvitoval s úsměvem a slovy, že se to vstřebá. Jen Igora nikde neviděl, a tak, když se rozproudil hovor, přidal se s popisem zemí na dálném jihu, kde Dobromil vládne v rukavičkách a církvi, která jej nahrazuje ve vládě tvrdou rukou, o jejích praktikách a zbraních. A o velkém množství lidí, které neodradil ten pamflet a hrůzách kraje, a kteří se sem chtějí vydat hledajíc štěstí.

Potom trochu posmutněl, když prohlásil, že viděl takto padnout mnohá knížectví pod rukama církve a Dobromilových vojsk. Z jeho tónu a některých vět to vypadalo, že tohle místo bude bránit tak, jak to bude jen možné.

…Igor a Zubina, náves Vysoké…

Vjeli na náves pomalým krokem s poslední osminou slunce v zádech. Sesedli a uvázali své oře k plotu, který nevypadal tak, že by jejich nápor vydržel. Igor si dal hlavu pod levou ruku, Zubina upravila toulec. Společně pak vkročili mezi přítomné. Pán nad Strážnou se zdravil s mnohými, jen Laakimu se snažil vyhýbat. Hovor již byl v plném proudu a on se nějak nezdržoval přílišným zdravením, prolil si ústy pár hltů vody, co mu zbyla na dně měchu bez obav z nákazy, a pověděl všem, co je Laaki zač a co pro něj udělal. A pak, pak začal mluvit o tom, jaké má plány s tímto krajem. Ale ty řeči o tom, jak jedinou překážkou mu budou lidé z jihu a jaké carství se potáhne do všech čtyř stran, nikoho nezajímaly.

Když se dostal k hloučku mluvícím o podivných vizích, přidal svou o JOBovi ničícím stará božstva a karbaníkovi, kde si zapamatoval podobu karet a porovnal vize ostatních karbaníků s tou svou. Zmaten rozličností karetních her hraných bytostmi z vyšší sféry, nevšiml si Laakiho, který ho obešel a zeptal se na svůj úkol. Jist si svou převahou, vyřídil pozdravy ode všech a stručně popsal Vlada jako pána kraje na severu a Chapadlatce jako pána Khazad Gunud. O Fťypálkovi se zmínil jen letmo, že se mu daří.

Z nepříjemné situace ho vytáhl Oleg připíjející na Laakiho zdraví s měchem v ruce. Položil Laakimu ruku na rameno, prohodil pár slov, odtáhl ho o něco dál a přivítal se se starým spolubojovníkem.

„Máš něco v plánu?“
„Ne.“
„To bychom mohli složit žertvu.“
„Mohli. Ale z tvého měchu. Kdo bude oběť?“
„Nevím, všichni jsou tady strašně milí.“
„Škoda, chtělo by to kněze, kde vlastně je?“
„To je na dlouhé povídání.“
„Aha, takže to víš.“
„Jo, vím. Ale koho kuchnem?“
„Vesani tu mají nějaký dobytek, jdu pro něj.“
„Jenže komu to zasvětíme?“
„Vidíš, to mě nenapadlo. Radegast. Nebo Černoboh. To by mohlo být ono.“

A tak se Igor nechal na kámen za vesnicí zpodobnit jako bůh války Zubinou, zapálil vatru a Oleg obětoval kravky vesničanů tomuto bohovi Záporáků spálením za nesouhlasného mručení několika jedlíků, které ustalo, když do lesa opodál udeřil z čistého nebe blesk.
Někdo o mě říká, že se do všeho pouštím bezhlavě. Já si zase myslím, že jsem docela chytrá hlavička. Asi máme pravdu oba. Svým způsobem...
Deník

Odpovědět

Zpět na „[AW] {PbP} Záporáci“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host