[Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

O čem to celé bude?
Ač se bude hrát ApocalypseWorld, Záporáci nebudou klasické postapo. Záporaci jsou bytosti, tvorové, monstra, temní pánové a ukrutné dámy, kteří žijí svoje životy v dávno opuštěné krajině na samotném okraji civilizace.

Moderátor: MarkyParky

Odpovědět
Uživatelský avatar
Doragon Raida
Příspěvky: 219
Registrován: 23. 12. 2017, 18:42

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Doragon Raida » 3. 7. 2018, 09:49

... Fushaum Uruk ...

Na obloze vzplane ohnivé oko silou deseti sluncí a upře svůj zoufalý plamenný pohled na kámen, na kterém ještě před chvílí stál Mulg. Kužel světla se nenávistně přesune na vedle rozvaleného obrovského hada. Nazzombie pozvednou meče, hrůzostrašně zakvílí a bezhlavě se vrhnou kupředu vysvobodit cetku.

V táboře se k nebi vztyčí desítky dřevěných hůlek a za nervy drásajícího řevu skřetů vyběhnou k obraně svého pána.

Nazzombie>Obří had: 3-HARM (černé čepele) ± 0-HARM (small>small) - 1-ARMOR (šupiny) => 2-HARM
Obří had>Nazzombie: 2-HARM (zuby) ± 0-HARM (small>small) - 2-ARMOR (černé zbroje) => 0-HARM
Skřeti>Nazzombie: 2-HARM (redukto) + 2-HARM (large>small) - 2-ARMOR (černé zbroje) => 2-HARM

Nazzombie 1-HARM (upírky) + 2-HARM (skřeti) => 3-HARM (widespread injuries, many serious, several fatalities) - mají nad sebou Žárumana a ještě drží.
Obří had => 2-HARM (wounds, unconsciousness, bad pain, broken bones, shock. Likely fatal, occasionally immediately fatal)



Obklopí mne temnota a stísněný prostor chladných slizkých cihel. Lapám po dechu a prodírám se uzounkou chodbou dopředu za mihotavým světélkem. Sevření povolí a já vypadnu do temné místnosti ozářené zelenou lucernou. V kuželu světla stojí zeleným plátnem potáhnutý stůl, kolem kterého přecházejí dva muži s tenkými holemi v rukou. Poznávám je ze včerejší vize, ale tentokrát nehrají kostky. Na stole leží několik lesklých koulí, z nichž je polovina tmavá a polovina světlá. Muži si mlčky prohlížejí stůl a po pečlivém přemýšlení jeden nebo druhý udeří do koulí. Následují škodolibé posměšky nebo vítězoslavný smích, podle toho, zda zůstanou koule na stole nebo nějaká spadne do jedné z rohových děr.

Jeden z mužů rozzáří hrot své hole drobným modrým kamínkem a udeří do koulí silněji než kdykoliv předtím. Dvě koule, jedna tmavá a jedna světlá, poskočí přes hranu stolu a odkutálejí se do tmavého rohu místnosti. Muži se vrhnou za nimi a v tu chvíli si všimnu, že vzadu za stolem stojí třetí člověk. I toho znám z mé předchozí vize. Opět na mě mrkne, pokyne mi a natáhne se pro něco pod stůl. Přistoupím blíž k lucerně a prohlížím si bedýnku, kterou muž položil nahoru. Leží v ní sotva narozené mládě skřeta. Cizinec se na mě přísně podívá a zeptá se:

"Tak co? Pojmenujeme ho Rob, nebo Ros?"

"Ani jedno," namítnu. To mládě vidím poprvé, ale přesto ho poznávám. "Jmenuje se Doragon."
Muž se spokojeně usměje, zdá se, že přesně tohle chtěl slyšet. Natočí bedýnku širší stranou ke mně a poklepe prstem na obrazec hada, který požírá sám sebe.
"Dneska ne, kamaráde. Jenom sympaťáci umírají mladí. Vrať se zpátky. Hledej živly a pěstuj kari. A hlavně to všechno už tolik nežer," poví vlídně muž a sfoukne lucernu.


Obrovský had sebou cuká a háže, kůží občas projede temná čepel a až příliš blízko mne vřeští Mulg. Uvolním se a zhluboka vydechnu. Však ono se to nezblázní.

Pane Dobra, umírám. Jak končí scéna a co se děje dál?
Per ardua ad vitaminum
Deník postavy

Uživatelský avatar
Dobrodruzi
Příspěvky: 131
Registrován: 27. 12. 2017, 15:16

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Dobrodruzi » 4. 7. 2018, 22:11

... v opuštěné dračí sluji ....

"Takže, abych úplně nejlépe vymyslel, co se ti tam má stát, zeptám se té metaherně na pár otázek, ju?" zeptal se Hugo Lucky.

"Jasně. Ptej se."

"Kdo to tam v tom podzemí má pod kontrolou? Ty?"

"Já? Ne." Já jsem v pasti, "Podle mě, to řídí celé ten rozvalený goblin.

Fanko, podzemí má pod kontrolou rozvalený goblin.

"A ty ses teda nechala chytit do té past?"

"Jasně. Když si to quest žádá ...."

Fanko, nepřátelé jsou v pasti. Ale jsou připravení na gobliny - pokud se něco semele, goblini dostanou +1HARM.

"Hm, přemýšlím, jestli ti tam nepošlu nějaké NPC. Třeba šílenou konstruktérku těch pastí."

"Klidně. Když jí nebude vadit, že..." ... jako lupička si s těmi jejími mechanismy trochu pohraju, takže budou ohrožovat i jí ....

"Dobře, takže už vím, co ti povím," zakončil konverzaci Hugo.

Fanko, dej si pozor. Luciel je lupička, takže i když je sama chycená, určitě už ti do nastavení pastí hrabe.

Co uděláš?
Dobrodruzi, rekové a hrdinové, kteří se vydávají do kraje za poznáním, dobrodružstvím, poklady a dalším.
Hrozba

Uživatelský avatar
Tharagavverug
Příspěvky: 219
Registrován: 22. 12. 2017, 16:10

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Tharagavverug » 4. 7. 2018, 22:13

... ve vybydleném doupěti ...
Z chodby se ozve svištění šipek.
"Co to bylo?"
"Nejspíš ta past," řekne goblin a ležérně si otevře další láhev ZLA.
"A co vlastně ta past dělá?"
"Vím já? Nekromantka říkala, že tam dala nějaký 'eurotoxin."
"Aha."

Goblini pokračují v posílání ohromné ocelové koule z jedné strany jeskyně na druhou, jeden z nich kreslí na zeď vodorovné čáry a ten rozvalený na kožešinách se jenom natočí, aby viděl lépe na chodbu.
Co dobrodruhové dělají?

Sucker someone, Tharaskal:2D6+2 → 9(6 +1 + 2)#NPC-hard
hrozím Fančinou pastí, je umístěná poblíž bývalé zlaté hordy, nad stoupou.


... v klášteře svatého Herberta ...
"Tak my tedy půjdeme. Naschledanou. Naschledanou," rozloučí se tajemný cizinec s ostatními čtenáři.
"Pšššššššššššššššššššššššššššš," vyprovodí je vzteklé syčení.

Navzdory nebezpečí, Tharaskal:2D6+2 → 10(2 +6 + 2)#cool

"Ústup! Ústup!" Volá Staš, za kterým se vleče rozměrný - nyní prázdný - kabát, a utíká i s ostatními z klášterní brány.

Myš, Tharaskal:2D6+2 → 13(6 +5 + 2)#cool
goblini zmizí, míří ke Troskám i s ukořistěnou knihou
Její Obludná Nenasytnost, bazilišek Tharagavverug.
Deník postavy

Uživatelský avatar
Fanka
Příspěvky: 172
Registrován: 23. 12. 2017, 16:19

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Fanka » 5. 7. 2018, 20:42

Fanka prochází chodbami. Kde ví o nainstalovaném vrhači šipek, tak buď místo obejdou nebo pokud to nejde, tak se kryjí za vozíkem. V jednom místě minou několik bezprizorně klátících se zpocených osob s ochrnutými různými částmi těla. Fanka posvítí jednomu co upadl do očí, změří dechovou a srdeční frekvenci, která je mnohonásobně vyšší i než byla její při táhnutí vozíku do kopce. Vytáhne stříkačku, odebere trochu krve. Odkašle si, dívá se jestli jí někdo věnuje pozornost. "Východ je tímto směrem " Mávne rukou směrem k východu. "Není to smrtelné ... když včas vypadnete a ... hmm ... s trochou štěstí."

"Lusiel? Jsi to ty? Zase na nezvané návštěvě? Nemusíš odpovídat, už jsem tím byla taky otrávená, přes to strašné slintání a s tím dřevěným jazykem se skoro nedalo mluvit. Bude to ještě horší tak za půl hodiny, i když se tomu stěží dá věřit. Vypadněte, dokud vám těla aspoň trochu fungují."

Fanka si všimne, že jedno nástražné zařízení chybí. Že by bylo přesunuto? To by té přidrzlé hobitce bylo podobné. Kam to mohla dát? Tady ne, tu je příliš dobré osvětlení, tu je skála příliš kompaktní a není to kam přichytit....

Act under fire: Fanka:2D6+2+1 → 13(6 +4 + 2 + 1)


Fanka obrátí oči v sloup: "Jak očekávatelné." Roztlačí s ostatními vozík před sebou a s drnčením se do něj zabodne šipka.

Něco Tettka?
Ticho! nerušit! Pracuji.
Deník postavy

Uživatelský avatar
Císař Evilón
Příspěvky: 141
Registrován: 27. 12. 2017, 15:17

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Císař Evilón » 12. 7. 2018, 23:03

... ve Fuchsam Uru.... é.... ehm ... teda ... Bradavičákově ....

PanDobra:1D6 → 4(4)#1-5 Had se ještě cuká, 6 Had je tuhej

Ve skřetím táboře zuřila strašlivá bitva. Obrovské hadí tělo drtilo svou vahou nemrtvé stvůry a černé čepele krájely na kousky hadí maso. Mezi tím vším probíhali skřeti, mávali hůlkami a vykřikovali kouzelné formule. Náhodnost jejich úspěchů stupňovala chaos a zkázu, ale síla ohnivého oka, planoucího na obloze nedovolovala nazzombiím, aby se otočily a se skřety zatočily. A tak, v zoufalé a marné snaze prořezat se temnými ostřími do útrob nestvůry, padali černí bojovníci jeden za druhým k zemi.

Nazzombie>Obří had: 3-HARM (černé čepele) ± 0-HARM (small>small) - 1-ARMOR (šupiny) => 2-HARM
Obří had>Nazzombie: 2-HARM (zuby) ± 0-HARM (small>small) - 2-ARMOR (černé zbroje) => 0-HARM
Skřeti>Nazzombie: 2-HARM (redukto) + 2-HARM (large>small) - 2-ARMOR (černé zbroje) => 2-HARM

Nazzombie 1-HARM (upírky) + 2-HARM (skřeti) + 2HARM (skřeti)=> 5-HARM (widespread fatalities, few survivors.) - tohle už Žáruman neudrží
Obří had => 4-HARM (usually immediately fatal, but sometimes the poor fuck has to wait to die, mangled and ruined.)

PanDobra:1D6 → 6(6)#1-4 Po druhém útoku už bude tuhej hned. 5-6 Po druhém útoku bude čekat na svou smrt


Když konečně přestal ryk bitvy, celý tábor byl zahalen v oblacích prachu, tu a tam prosvětlovaných pátrajícím ohnivým okem. Skřeti se jako stíny plížili mezi prachovými víry a vyhýbali se plameni s vědomím toho, že mu nedokáží ublížit.

V tu chvíli zaburácel nad bojištěm hlas Vlado Moarteho: "Aresto Momentum!"

Magická vlna zasáhla tábor a drobné částečky prachu přestaly tančit a na malý okamžik se zastavily ve vzduchu. O drobný okamžik později spadly všechny naráz dolů, jako by se jednalo o olověné kuličky a pokryly taktéž znehybněné skřety. Jediný, kdo kouzlu odolal, byl obrovský had, poraněný na tisícovkách míst, těžce oddechující, neschopen pohybu, čekající na smrt, která stále nepřicházela a plamenné oko, kroužící nad ním.

"Ať už sis přišel pro cokoliv, Žárumane," pokračoval Vlado pevným hlasem, "dnešek není dnem, kdy bys to získal. Selhal jsi ve své zradě císaře a nedokázal jsi získat zpět svou moc. Ať už jsi zde hledal cokoliv, Žárumane, dnes končilo to v břiše velhada. Velhada, který neumírá, neboť jeho život je svázán s mým a můj s jeho. A ty, bez svých pohůnků, nemáš sílu, která by mě dokázala porazit."

Oheň zlostně zasyčel, ale nedokázal udělat víc.

"Táhni. Táhni klidně na sever, prosit císaře ZLA o slitování. Táhni klidně na jih a přidej se k armádám DOBRA, beztak nemáš síly, kterou bys je mohl posílit. Táhni si kam chceš, ale vypadni z Bradavičákova!"

Plameny trochu zeslábnou, ale oko neustoupí ani o píď.

Vlado pozvedne svou hůlku. "Nebo ti mám pomoci? Avada Ke..."

V tu chvíli Žáruman jako ohnivá čára na obloze zmizí k jihu.


Vlado se otočí ke skřetům a umírajícímu hadovi. "Tak na co čekáte, Smradojedi? To ho tu necháte chcípnout? Marš, sežeňte mu nějakou pomoc. Vy nejlíp víte, kdo tady v kraji dokáže vyléčit velkého plaza, obzvlášť pokud je v něm zaklet můj vitanaeál. Tak honem honem, nebo vás mám popohnat kouzlem?"

Několik skřetů ještě ze zvyku nasedlo na wyverny, ale zbytek naskákal na narychlo spletená košťata a po malé chvíli společně, jako hejno babek mířících na sabat, stoupali k obloze a stočili se vyhledat pomoc.


Na náčelníka Doragona v útrobách hada, podivného skrčka, který ho doprovázel na jeho cestě do chřtánu a malou Cetku, kterou u sebe měli, si v tu chvíli nikdo ani nevzpomněl....

Doragone,

jak to bude s tvým vstáváním z mrtvých?
Zvědi, špióni, vojáci, monstra a možná i armády císaře Evilóna, jehož říše zla nestrpí na svých hranicích nic dobrého.
Hrozba

Uživatelský avatar
Doragon Raida
Příspěvky: 219
Registrován: 23. 12. 2017, 18:42

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Doragon Raida » 13. 7. 2018, 11:37

... Bradavičákov ...

"Náčelník je mrtev, ať žije místonáčelník!" zvolá potěšeně v křoví schovaný Jobouš.
"Já bych nepředbíhal," namítne vážně Chlupatec. "O těhle hadech je známo, že svou kořist polykají vcelku a potom ji zalezlí v nějakých úkrytech tráví až několik úplňků."
"Co tím chceš říct?" zeptá se ho Dlouhé Stéblo.
"Chci tím říct, že sichr je sichr. A navíc, ten had tu očividně čeká na smrt a náčelník měl u sebe po kapsách určitě spoustu zajímavých věcí."
"No jistě, vylůtujem ho. Ale co s tím chlápkem v černém hadru?"
"O toho se asi postará ona," ukáže Chlupatec prstem k nebi. "O wyvernách je zase známo, že jsou ochotné sednout na hrob svého pána a klidně na něm chcípnout hladem."

Bazmeka se snese z nebe, zakrouží nad hadem a vycení zuby na Vlada. Ten mávne hůlkou, změní se v oblak temného dýmu a vyletí mezi mraky za wyvernou.

"Teď a nebo nikdy!" zavelí Dlouhé Stéblo. "Vemte tuhle kládu, vzpříčíme ji tomu hadovi v hubě!"

O malou chvilku později tahají skřeti z útrob vytuhlého hada bezvládné tělo.
"To čumím, jak se nám náčelník, teda teď už jenom Doragon, v tom hadovi smrsknul."
"Demente, to přece není Doragon, ale ten skrček, kterého dotáhl s sebou. A hele, má u sebe prsten! Zabavuje se. Sáhněte hloubš."
"Doprčic, místonáčelníku. Vzpříčil se nám mezi zubama," lamentuje Chlupatec. "Ale nevadí. Jak to bylo? Když natočíme nejdelší část skřeta tak, aby vyčníval z huby hada nejširším jejím otvorem, posuneme skřeta do poloviny výšky tlamy..."
"To mi ho vyndej, ono to fakt funguje!" kouká nevěřícně Jobouš. "Ale bacha, teď si ho pořezal o ty jedový zuby!"
"V pohodě," uklidní ho Jobouš. "Co je mrtvé, nemůže umřít."
"No já ti nevím," poví opatrně Dlouhé Stéblo. "Doragon furt mluvil o tom, jak dokáže léčit otravu otravou. Aby ten hadí jed teď nezafungoval podob... do prdele práce!"

Doragon se vrací.... jako Hocus.
Obrázek

Zamrkám očima, ztěžka se nadechnu a vykašlu kusy hadího hnusu ze svých plic. Posadím se v trávě a nevěřícně koukám na ty tři ťuplasy. Čekal jsem kohokoliv, ale tahle tři trdla teda fakt ne. Oči mě pálí a v krku škrábe. Vyndám z kapsy lahvičky od Fanky a bez nějakého zdlouhavého protřepávání je vyklopím přímo do sebe.

Heal: Sarsaparillos:2D6+2 → 9(2 +5 + 2)#
- Udušeného lze vyléčit otrávením. Mark experience.


"Dobré ráno, Fushaum Uruk! Díky vám, že jste mě vytáhli. Máte u mě bludišťáka!"
"Co je to bludišťák, Doragone? Teda náčelníku, pardon, náčelníku!" opraví se rychle Dlouhé Stéblo.
"Pak ti povím. Teď mi ale vysvětli, co se to tu vlastně semlelo."'
"Takže, jak by řekl Téeldéer Mínda: Skřeti lítají, kouzlí hledají pomoc pro hada. Had chcípá, ale nechcípne, je nesmrtelný, páč chápek Vlad a jeho vitanaeál. Vlad v čudu, Bazmeka v čudu, skoro celý tábor v čudu. Jo a všechny pozvánky doručené, Jagula v Blatnu, na Blatech šílenci, ohnivé oko na nebi, drak na Troskách. A morčata v nedohlednu."
"Dobrá práce," pochválím je. "Dostanete odměnu. Je tu ještě někdo, kdo se nespřáhl s tím uzurpátorem?"

Jakoby na zavolanou vyleze z úkrytu mezi stany Jirak mladší se svou Štokholmou Smajlou a z lesa vystrčí hlavu Nou-worrk Lejza. Koukám se na tu šestku nejvěrnějších - srabi, cizinec a nemakčenko. To jsem to dopracoval.

"Poslouchejte mě," povím jim smířlivě. "Ať se tu stalo cokoliv, jsem rád, že jste zůstali se mnou. Jestli mě budete následovat, odhalíme spolu tajemství života. Vezmu vás s sebou do říše mrtvých a dovolím vám shledat se s vašimi zemřelými. To jakože doslova. A k tomu všemu dostanete bludišťáky!"

Jako Hocus beru Frenzy (Mluvčí za mrtvé)

Mluvčí za mrtvé: Sarsaparillos:2D6+2 → 7(4 +1 + 2)#WEIRD
- Fall into an orgy of uninhibited emotion: Hope

Jsou to odteď mí Followers:
- around 20, fortune +1, surplus: 1-barter, want: desertion
- your staff
- travel with me
- Your followers, taken as a body, constitute a powerful psychic antenna. Surplus: +augury
- Your followers are involved in successful commerce. +1fortune.
- You have few followers, 10 or fewer. Surplus: -1barter.
- Your followers are drug-fixated. Surplus: +stupor.

=> 10 or fewer, my staff, travell with me, fortune +2, 0-barter, desertion, stupor, augury

Tak a co dál? Urychleně vypadnout, nebo se postavit tomu Vladovi? Být za sraba, nebo zemřít dvakrát během jednoho odpoledne?

Read a sitch: Sarsaparillos:2D6+1 → 11(4 +6 + 1)#SHARP
- Where’s my best escape route?
- What’s my enemy’s true position?
- What should I be on the lookout for?
Per ardua ad vitaminum
Deník postavy

Uživatelský avatar
Tettigona
Příspěvky: 185
Registrován: 23. 12. 2017, 15:27

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Tettigona » 14. 7. 2018, 22:35

.... v Jeskyni ....

Zdá se, že hrdinové, ke kterým mě Fanka dovedla, jsou nějací paralyzovaní. A určitě nepřišli neozbrojení. Jsem si jistá, že se v jejich vybavení najde vhodná zbraň, kterou hledám, takže se k nim vydám.

V tu chvíli hobitka, kterou Fanka oslovovala Lusiel, zvedne zrak a pohlédne na mě. Naše pohledy se setkaly. Mám sice už podruhé v tak krátkém čase jiné tělo, ale nějaká jiskra přeskočit musela, protože její pohled mi říká, že poznala, co jsem zač ....

Tettigona:2D6+1 → 6(3 +2 + 1) # Reputation

Tak copak o mě ví?
Nevím co chci, ale chci to hned!
Paní lesa

Uživatelský avatar
Císař Evilón
Příspěvky: 141
Registrován: 27. 12. 2017, 15:17

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Císař Evilón » 14. 7. 2018, 23:55

... Bradavičákov ....

Šestice následovníků Doragona sleduje svého zmrtvých stalého náčelníka, jak usilovně přemýšlí a obhlíží situaci.

První se osmělí promluvit Nou-worrk Lejza. "Když jsem se dřív chtěl vyhnout nějaké prác ... ehm ... chtěl jsem říct, kdybych se hypoteticky chtěl vyhnout něčemu, co se děje v táboře, tak bych se asi vydal ke Gormal do Hvozdu. Tam se každej bojí, že by s ním mohla chtít tancovat, nebo že by se na něj dokonce mohla chtít nalepit a uklízet mu."

Doragone, nejlépe zmizet na jih, ke kamennému kruhu.

Vidí, že náčelník ho moc nevnímá, protože sleduje ohnivý bod, mizející na jihu. Takže to raději několikrát zopakuje, i když už jen tu druhou polovinu.

Doragone,

tvůj nevětší nepřítel je teď Žáruman, protože máš jeho Cetku. To, že byl poražen v bitvě, neznamená, že prohrál válku. Teď míří na jih. Naopak, až se někde na jihu dá dohromady, tak po tobě (a Cetce) půjde o to intenzivněji ... pokud ji mezitím nezničíš.

Vlado Moarte ti sebral, co ti sebrat šlo, a nebude tě dál prudit, pokud ty sám nezačneš prudit jeho - ten už není tvým nepřítelem.
Zvědi, špióni, vojáci, monstra a možná i armády císaře Evilóna, jehož říše zla nestrpí na svých hranicích nic dobrého.
Hrozba

Uživatelský avatar
Igor Bohatýr
Příspěvky: 116
Registrován: 23. 12. 2017, 15:27

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Igor Bohatýr » 15. 7. 2018, 17:33

...Vysoká...

"Co to tam jede za netvora, Igore?"
"To je jeden z mých... ehm... poddaných."
"Tak ty máš poddané, jo? Jsi se teda vytáh, to ti..."
"Nech si to. Něco asi veze. Jinak by nejela až sem."
"Tak běž a zjisti, co veze."
"Tak tohle by mě nenapadlo..."
"Co jsi říkal?"
"Vlastně nic."

****
"Kdo je tamten divnej chlápek?"
"To je Laaki. Teď je s námi. Nebo my jsme s ním. Prostě jsme něco jako kamarádi. A je ze severu, jestli to chápeš."
"Aha. Jo, jednoho kamaráda máš doma. Vlastně dva. Je tam kněz a Oleg."
"Oleg tam je taky? Co tady dělá?"
"Hledá tě."
"To je všechno, co jsi chtěla?"
"Ano. Vlastně ne. Tady je dopis."
"Od koho?"
"Nevím."
"Neotevřeli ste ho?"
"Ne. Neumíme číst." Poznámka první. Poddaní, co neumějí číst mi nebudou číst korrespondenci. Snad se to nenaučí. Musím si takových sehnat víc.
"Tak, co tam máme?" Čtu dopis. Zajímavé. Tak Slezina? A tady? To je dobré. Přijedou kamarádi a zmalujeme tohohle. To zní jako plán.

***

"Hej, co si to tam šeptáte?"
"My? Nic." "Nic neříkej," špitnu Zubině. Přikyvuje.
"Nic?"
"Nic"
"Opravdu nic?"
"Opravdu nic důležitého."
"Cha! Takže si něco říkáte! Co?"
"Nic." A jsme tam, kde jsme byli.
"Nelži, něco jste si říkali. A tys to potvrdil."
"Tak jo. Já ti to povím. Doma na mě čeká kněz a... a..." jestli si všimne toho dopisu, tak... "a že Doragon má v plánu se sem stavit."
"Dneska? Jak to víš?"
"Řekla mi to."
"To sem jela jen kvůli tomu?"
"No, ano."
"Nelži. Co je ten papír, co jsi četl?"
"Který?"
"Ten, co ho máš v ruce!"
"Co by tam bylo? Soupis daní."
"Dej mi ho přečíst!"
"Ne."
"Dej ho sem!"
"Nedám! Umíš vůbec číst?"

DSuF
9=6+1+2

PD?
Někdo o mě říká, že se do všeho pouštím bezhlavě. Já si zase myslím, že jsem docela chytrá hlavička. Asi máme pravdu oba. Svým způsobem...
Deník

Uživatelský avatar
Osadníci
Příspěvky: 165
Registrován: 27. 12. 2017, 15:16

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Osadníci » 15. 7. 2018, 20:02

... vesničané ve Vysoké ....

Vesničané za okenicemi se i ve dne krčili úplně stejně, jako předtím v noci. Sledovali oba netvory, jak se hádají o kus papíru. Náhle přišel prudký závan větru a vytrhl jim papír z rukou. Bezhlavec měl jedinou šanci papír chytit a vesničané s napětím sledovali, zda to udělá.

Igore,

jediný způsob, jak to zařídit, aby se pozvánka nedostala do rukou Laakimu, je nechat ji uletět. Ale pak se nejspíš dostane do rukou někomu jinému.

Necháš ji letět? Nebo ji chytíš ... a pak ti ji Laaki sebere a přečte si jí (případně ti nezbude už než se o ní porvat, aby ji nedostal)?
Osadníci, měšťané a vesničané, kteří se vydávají do kraje za štěstím, úrodou, novým životem či vidinou bohatství.
Hrozba

Uživatelský avatar
Doragon Raida
Příspěvky: 219
Registrován: 23. 12. 2017, 18:42

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Doragon Raida » 15. 7. 2018, 21:32

... Bradavičákov ...

"Hm, to je vlastně dobrý nápad. Jdeme na jih do lesa."
"Ale co ostatní, Doragone? Přece je tu nenecháme napospas tomu chlápkovi. Vždycky jsi říkal, že uděláš všechno pro kmen," namítá trochu zmatený Jirak mladší.
"Však tohle je jen pro jejich dobro. Každý má svůj způsob učení se. Na skřety vždycky nejlépe platila léčba šokem. Necháme je chvíli se v tom vymáchat a uvidíš, jak ještě nakonec budou sekat dobrotu. A navíc, tušíš vůbec, kolik by mě stálo naučit celý kmen kouzlit? Takhle to máme zadarmo."

... v kamenném kruhu ...

"C-c-c-o je to-to-to-hle za po-po-potvoru?" koktá překvapená Štokholma a šťouchá do ležícího prastarého klackem.
"To je Kutululín a není z tohohle světa. Jeho a Šogose sem přivedli tihle chlápci," vysvětlím a ukážu na roztrhané zbytky těl na palouku. "Bohužel se nechali zabít dřív, než ho poslali domů. Takže zatímco se jeho duše vrátila zpátky do světa mrtvých, tělo tu zůstalo ležet napospas lesu."
"Doufám náčelníku, že ho nebudeš chtít porcovat nebo tak něco," prohlásí rezolutně Lejza. "A jestli jo, tak držím hlídku támhle v tom mechu a kapradí."
"Chuťově to nebude nic moc, samá guma" konstatuje Chlupatec. "Ale jinak je to skutečně zajímavý chapadloid, výjimečný exemplář. Dle velikosti hlavy a pravděpodobné mozkové kapacity by to mohl být skvělý táborový mazlíček. Určitě bych ho naučil aspoň aportovat. Opravdu škoda, že spí."
"A ty by sis ho chtěl vážně ochočit?" zeptám se zamyšleně.
"To je jenom řečnická otázka, žejo náčelníku?"
"Uvidíme. Sedněte si sem do trávy."

Odeberu sliz z chapadel a smíchám ho na lopuchu se zbytky mrtvých uctívačů. Přidám špetku prachu ze Šogose, hadího jedu a trochu toho zázvoru. Potom směsku pořádně promíchám a naředím ji v tom největším měchu s vodou. Trochu si loknu a přidám ještě kapku jedu. I když moc dobře nevím, co vlastně dělám, dělám to pořádně.

"Nechte to kolovat. A až do dna!" zavelím svým překvapeným následovníkům.
"Ale náčelníku, vždyť je to otrávené?" protestuje Jobouš.
"Ano, to máte za odměnu, aby to nebolelo."

Augury: Sarsaparillos:2D6+2 → 7(4 +1 + 2)#WEIRD
- Reach through the world’s psychic maelstrom to something or someone connected to it.
- It’s stable and contained, no bleeding.


Těla skřetů a Jiraka padnou do trávy a v kruhu zůstanou sedět lehce překvapené stíny. Jestli se teda dá ve výrazů temné šmouhy pozorovat nějaké překvapení.

"Najděte ho a zazpívejte mu. Probuďte prastarého. Řekněte mu, že Doragon má pro něj nabídku a přiveďte jeho duši zpátky."

Pane Dobra, tohle je moje první Augury, prosím o kontrolu. Chci probudit Kutululína a nabídnout mu volný flek mého gangu nebo vozidla. Předávám slovo.
Per ardua ad vitaminum
Deník postavy

Uživatelský avatar
Igor Bohatýr
Příspěvky: 116
Registrován: 23. 12. 2017, 15:27

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Igor Bohatýr » 17. 7. 2018, 13:59

...Vysoká...

Lístek bere vítr.

"A je pryč. To se asi nedovíš, co jsem vybral na daních..."

Přemýšlím, kolik lidí tady umí číst a kdo z nich by mohl využít informace o našem malém podniku...
Někdo o mě říká, že se do všeho pouštím bezhlavě. Já si zase myslím, že jsem docela chytrá hlavička. Asi máme pravdu oba. Svým způsobem...
Deník

Uživatelský avatar
pietrovonholzkladde
Příspěvky: 253
Registrován: 26. 12. 2017, 10:57

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od pietrovonholzkladde » 18. 7. 2018, 12:37

Dle instrukcí PanaDObra normalizuji:
Seize by force:
1) Udržet mečák (jinak o něj přijdeš)
2) Dostat od paladina míň DMG
4) Udělat na paladina dojem/vystrašit ho/něco podobného, co v zásadě bude znamenat, že se mu nebude chtít tě pronásledovat (ale bude pořád vědět, žes to byl ty ...)
Cítím to v krvi, cítím to ve vzduchu, cítím to všude...Bažina, smrad, vesničani...konečně se blíží osvěžující válka, to bude krve dost.
Deník postavy

Uživatelský avatar
Dobrodruzi
Příspěvky: 131
Registrován: 27. 12. 2017, 15:16

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Dobrodruzi » 18. 7. 2018, 14:12

... ve vybydleném ještěřím doupěti ...
"... ty... ty... tys zabila Jiraka! To si vypiješ!" Zvolá najednou Luciel.
"Cože?" Ozvou se nechápavě všichni kolem stolu najednou.
"To je ta mrcha, co Jirkovi zabila postavu, že jo?!?" Vykřikne Lucka.
Zuzana pozvedne jedno obočí a zeptá se: "proč myslíš?"
"Poznám to podle tónu, jak ji Hugo popisoval! Úplně jsem si vzpomněla, jak...," říká Lucka, ale pak se zarazí.
"Myslíš, jak Jiraka zkoušela svádět?" řekne Zuzana a s Mařkou se zachichotají, Lucka se začervená. Hugo se podívá na Jirku, který sklopí zrak.
"No, Vojta mi dal docela důkladné poznámky ke světě, ale nemůžeš přece vědět, že ten duch je ona. A vůbec, nemůžeš vědět, že je doopravdy mrtvá, nikdy jste přece nenašli její tělo," ohrazuje se Hugo.
"Ne, já to poznám," ohradí se Lucka a krvežíznivě se jí zableskne v očích.
"Hele, ale to, že jsem tam umřel, byl důležitý krok v mém životním příběhu," namítá Jirka.
"Teď hraju já," vyskočí Lucka a začne zuřivě přepočítávat své body vůle.

Tettigono, Lucka poznala, že jsi ta osoba, co má na svědomí smrt Jiraka. Co děláš?
Dobrodruzi, rekové a hrdinové, kteří se vydávají do kraje za poznáním, dobrodružstvím, poklady a dalším.
Hrozba

Uživatelský avatar
Fanka
Příspěvky: 172
Registrován: 23. 12. 2017, 16:19

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Fanka » 18. 7. 2018, 14:14

"Ona nikoho nezabila" zamračí se Fanka, zamyslí se a doupřesní: "chci říci nikoho takového. " soustředěně pátrá v paměti " Rozhodně ne, něco takového bych si určitě pamatovala."

Uznale se podívá na Lusiel: "Ty myslíš opravdu ji, tak to je možné. Každopádně je zbytečné se jí mstít teď, když dočasně obývá cizí tělo. Ji by poškození těla příliš netrápilo a ty stejně nejsi dostatečně v kondici. Mé doporučení trvá, běž se zotavit a vyřešte si to pak. Teď máme nějakou práci."

Manipulate: Fanka:2D6+1 → 4(2 +1 + 1)
Ticho! nerušit! Pracuji.
Deník postavy

Odpovědět

Zpět na „[AW] {PbP} Záporáci“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host