[Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

O čem to celé bude?
Ač se bude hrát ApocalypseWorld, Záporáci nebudou klasické postapo. Záporaci jsou bytosti, tvorové, monstra, temní pánové a ukrutné dámy, kteří žijí svoje životy v dávno opuštěné krajině na samotném okraji civilizace.

Moderátor: MarkyParky

Odpovědět
Uživatelský avatar
Doragon Raida
Příspěvky: 177
Registrován: 23. 12. 2017, 18:42

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Doragon Raida » 26. 6. 2018, 14:22

... Blatno ...

Těhotná upírka promluví k osadě. Z prostoru mezi domy jí odpoví skřek. Skřetí skřek. Upírka nervózně polkne.

Interfere Grahamida: Sarsaparillos:2D6+1 → 8(5 +2 + 1)#HX
- Pietro má na Go Aggro miss
Per ardua ad vitaminum
Deník postavy

Uživatelský avatar
Fanka
Příspěvky: 150
Registrován: 23. 12. 2017, 16:19

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Fanka » 26. 6. 2018, 18:31

Fanka popojde ke kraji srázu a dívá se, jak inkvizitoři mizí pod vlnami, zase se vynořují a jak je příboj znovu a znovu žene na útesy, omlátí je tam a než se stihnou zachytit, tak je další vlna spláchne zpět.

"Ach, mea culpa! Vy nejste svázaní! Jak jsem mohla zapomenout." vykřikne Fanka a pokyne Frištýnovi. Ten ale jakoby ji neviděl. Fanka tedy sama zkusí zvednout prázdný dřevěný sud postavený pod chrličem, do kterého zachycují dešťovou vodu. Ztěžka ho dokutálí ke srázu a shodí dolů někam k topícím se inkvizitorům. "Zkuste se na něm zachránit a dáme druhý pokus. Tohle bylo neregulérní." Pak si přestane inkvizitorů všímat a obejde ochromené kejklíře. Jednomu vyloví ze záňadří měch s pálenkou a dá všem postupně napít a těm co vypadají hodně mimo, nakáže, ať jdou do postele.

Fanka trochu bezradně stojí u naloženého vozíku na nádvoří. Frištýn vypadal zcela nepoužitelně. Zapřáhne tedy sebe a Fouňu a vyrazí k baziliščímu doupěti.

nějaké překvápko po cestě?
Ticho! nerušit! Pracuji.
Deník postavy

Uživatelský avatar
Církev JOB
Příspěvky: 95
Registrován: 27. 12. 2017, 15:15

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Církev JOB » 27. 6. 2018, 07:09

... ve sklepení Trosek ....
Zakázka pro zbrojíře od paladinského řádu píše: Objednávám tímto tucet mečů obouručních, ocelových, v krvi hříšníků kalených, s čepelí 40 palců dlouhou, svatými slovy popsanou,
a tucet hrudních plátů, taktéž ocelových, krví hříšníků zkrápěných, o tlouštce půl palce, se symbolem Boha Opravdového Jediného na hrudi.
Pietro,

našel jsi obouručák paladina Monolapise a jeho plátovou zbroj.

Meč dává 3-HARM HAND, ale pro tebe, jako Choppera, může jeho použití znamenat DSuF.
Zbroj chrání za 2-ARMOR a jako Chopper ji můžeš bez problémů nosit.


Kniha -Den paladina- píše: Vstaň s prvním zakokrháním kohouta nebo prvními paprsky slunce. Pozdrav Jediného Opravdového Boha ranní modlitbou a potom zajdi zkontrolovat si svou zbraň a zbroj, abys připraven byl plnit úkoly které JOB na tvá berda vložil.

Pietro,

mečák máš, ale jeho majitel zrovna vedle zakončuje svojí ranní modlitbu. Kdyby tě nachytal, jak ho kradeš, asi by se ti to nelíbilo.



Tharagavverug,

trochu se obáváš, co Pietro zase tropí, když tu není. Určitě už mu v tom nemáš šanci zabránit. No a až naštval jednoho z paladinů, nejspíš tím naruší křehké příměří, které s nimi bylo domluveno.
Věřící, mniši, knězi, ale také paladini a inkvizitoři, kteří přišli nahradit staré víry a uctívání model a bůžků vírou v Jediného Opravdového Boha JOBa.
Hrozba

Uživatelský avatar
Císař Evilón
Příspěvky: 126
Registrován: 27. 12. 2017, 15:17

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Císař Evilón » 27. 6. 2018, 07:27

... na kraji Blatna ....

Upírky byly útokem Žárumanových stvůr zaskočeny a i když to na moment vypadalo, že názzombie budou zmateny Grahamidiným hlasem, následný skřetí výkřik zase znejistěl jezdkyně. Šance se tak vyrovnaly a začala krvavá řež.

Moulgh se pokusil využít situace, vytrhnout a utéct, ale upírka, která ho svírala, mu nedala nejmenší šanci. "Moulgh, moulgh," zakuckal pokaždé, když uděla dva nebo tři kroky a ona jej pak strhla zpátky.


Upírky: SMALL GANG, 3-HARM HAND, 1-ARMOR
Názzombie: SMALL GANG, 3-HARM HAND, 2-ARMOR

Upírky>Názzombie: 3-HARM(spáry a zbraně) -2HARM(černé zbroje) => 1-HARM (mají nad sebou silného vůdce Žárumana => drží)
Názzombie>Upírky: 3-HARM(černé čepele) -1HARM(zbroje) => 2-HARM (je tu těhotná Grahamida, která zrovna rodí jejich Vůdce, ale ten je zatím nemluvně a tedy slabý => ještě drží)

Doragone,

chceš-li v téhle situaci Moulgha dostat z té bitky, tak si prostě budeš muset prosekat cestu skrz - Seize by force je ten správný tah, stačí si to vyhodnotit s tou jednou upírkou, protože zbytek gangu je zaneprázdněn bojem s Nazzombiemi.

Až s ním budeš případně zdrhat, nezapomeň prosím na Žárumana, který to celé sleduje shora.
Zvědi, špióni, vojáci, monstra a možná i armády císaře Evilóna, jehož říše zla nestrpí na svých hranicích nic dobrého.
Hrozba

Uživatelský avatar
Tettigona
Příspěvky: 158
Registrován: 23. 12. 2017, 15:27

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Tettigona » 27. 6. 2018, 08:27

... na cestě od Posedné k baziliščímu doupěti ....

Vyspinkala jsem se do růžova, pokud se tedy v mém případě dá hovořit o nějaké barvě. Pak jsem si vzpomněla, že jsem nechala na střeše Posedné wyvernu, kterou jsem slíbila vrátit večer Doragonovi. Nerada bych zahájila svůj svobodný život tím, že nedodržím daný slib a tak sbalím nově získaný meč a vydám se tam. Když vidím strmou skálu, tak to raději vezmu obloukem, kolem svého starého lesa, mezi Sestrami ... a na pláni tam potkám Fanku.

"Ahoj Fanko,

chtěla jsem ti jen říct, že ten kontrakt, co jsme spolu měly, ohledně filtrace, přešel na nového správce lesa. Funguje tam teď démonkracie, víš, a toho se já nějak neúčastním. Ale jsem si jistá, že ti budou ochotně platit dál."

Až se vložené kurvítko zkurví, ode mne peníze nečekej.

"Nicméně musím uznat, že to, co jsi vyrobila, bylo fakt super. Na tvoje rady dám. Já jsem teď svobodná, víš? A toulám se krajem kam chci. Ale cítím se trochu bezbranná," pronesu, zatímco skrze moje tělo prosvítá obrovský meč, který mám na zádech," nenapadá tě, kde bych mohla sehnat nějakou vhodnou střelnou zbraň? Tohle," poklepu na hlavici meče, "je dobré, ale moc kontaktní."

Tettigona:2D6+1 → 9(4 +4 + 1) # Manipulate
* dostaneš EXP, když mi za 1-BARTER vyrobíš battlebábí střelnou zbraň nebo mi poradíš, kde nějakou sehnat



... stejnou dobou nad mořem ....

V noci promoklé hejno smrtihlavů jen přistálo na kamenech. Když se však konečně ráno slunce vyšplhalo dost vysoko na to, aby na ně ranní paprsky slunce dosáhly přes hranu vysoké skály a vysušily jejich křídla, smrtihlavové pookřáli a vzlétli.

Jejich hejno se spojilo do jednoho šedého oblaku, který následně sám nabral tvar lebky, kterou nosí na svých křídlech. A pokusili se opustit matérii tohoto světa, aby si mezisvětím našli cestu ke své paní.

Tettigona:2D6+2 → 6(2 +2 + 2) # AU!gury - chtěli se teleportovat ke mě
Nevím co chci, ale chci to hned!
Paní lesa

Uživatelský avatar
Doragon Raida
Příspěvky: 177
Registrován: 23. 12. 2017, 18:42

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Doragon Raida » 27. 6. 2018, 09:03

... na kraji Blatna ....

Nejsem si jistý, na co si dát větší pozor - na zuřivé upírky, děsivé stíny, nebo hysterickou těhotnou ženskou? Ne, na toho skrčka, na toho si musím dát pozor. Ohnivák ho chce a já chci ohniváka. Tasím kopí a razím si cestu dopředu.

Seize by force: Sarsaparillos:2D6+3 → 13(5 +5 + 3)#HARD
- Dám víc, dostanu míň, beru Mulga

Upírka>Doragon: 3-HARM - 1-HARM (jednotlivec>small) - 1-HARM (volba) - 2-ARMOR (zbroj) => -1-HARM
Doragon>Upírka: 3-HARM (kopí) + 1-HARM (volba) + 1-HARM (small>jednotlivec) + 1-HARM (krvežíznivé bahno) - 1-ARMOR (zbroj) => 5-HARM

SAFR: Sarsaparillos:2D6-1 → 3(3 +1 - 1)


Setřepu z kopí upírčinu hlavu a utřu zaprasenou čepel do jejího koně. Zvíře sebou cukne a ostří zajede hluboko mezi jeho žebra. Povzdechnu si, na chvíli se vykašlu na hygienu a čapnu toho husného goblina pod krkem. Ohnivé oko se na obloze okamžitě otočí mým směrem. Znamenitě.

"Ty šeš náš ňový pánešek? Vežměš náš s miláškem do béspeší?"
"Drž hubu, nebo ti useknu ruku. Ještě nejsme z nejhoršího venku. A vůbec, co to v ní sakra vůbec máš? Komus to ukradl?"
"Néééé," zapiští škarěďák. "Pro miláška šme loupili, vuaždili a špronevěžili, ale nikdy nekuadli!"
"Řikám ti, drž hubu. A ukaž mi to!"

V malém kousku kovu na goblinově dlani se odrazí plamenný pohled ohnivého oka. Na malou chvíli zahlédnu sotva postřehnutelné znaky ᛖᚤᚦᛊ ᛂᚻ ᛈᚺᛂᚻᚤ. Nasadím si do očí průhledné kameny a podívám se na tu cetku pořádně.

Internet věcí: Sarsaparillos:2D6+1 → 7(2 +4 + 1)#WEIRD
- What’s wrong with this, and how might I fix it?
Per ardua ad vitaminum
Deník postavy

Uživatelský avatar
Císař Evilón
Příspěvky: 126
Registrován: 27. 12. 2017, 15:17

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Císař Evilón » 27. 6. 2018, 09:16

Mulg se otřese, jeho malá očka se rozšíří hrůzou a tiše zašeptá: "Nešmíš, nešmíš hodit miláška samotného TOBRA v nitru hory Khazad Gunud! Neuplišuj miláškofi, neupližuj Mulgofi."

Doragone,

na Cetce je špatně zejména to, že vůbec existuje. Žáruman ji kdysi vyrobil, aby skrze 9 dalších šperků ovládnul devět ctnostných rytířů skrze nekonečné DOBRO.

Jenže při boji s císařem Evilónem páchal DOBRO přes mrtvoly a za to ho cetka zradila. Vyklouzla mu z ruky a císařští skuruti ho porazili. Byl ale s Cetkou již příliš svázáný a dokud nebyla zničena ona, nemohl zemřít. Císař ho tedy zajmul, uvěznil a zotročil.

Žáruman si ale zachoval špetku svobodné vůle a teď se snaží Cetku získat. Pokud se mu to podaří, stane se znovu DOBRÝM a bude se moct zcela vytrhnout z okovů a prokletí, kterým ho císař svírá. Zároveň ale tak nějak víš, že když se mu to podaří, bude páchat DOBRO za každou cenu a přes mrtvoly.

Nejlepší tedy bude Cetku zničit rozpuštěním v samotném DOBRU uvnitř Khazad Gunud - tak se věci spraví.
Zvědi, špióni, vojáci, monstra a možná i armády císaře Evilóna, jehož říše zla nestrpí na svých hranicích nic dobrého.
Hrozba

Uživatelský avatar
Doragon Raida
Příspěvky: 177
Registrován: 23. 12. 2017, 18:42

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Doragon Raida » 27. 6. 2018, 10:47

... na kraji Blatna ....

Možná jsem se s těmi elementy a Avatarem trochu unáhlil. Vize mi přece ukázala vodu u svatého Herberta a ne nějaký potok za barákem. A stejně tak jsem se asi neměl honit za prvním ohněm, který jsem za branami kláštera zahlédl. Ohnivá čára na obloze, na jejím konci těhotná ženská čekající syna se šourá do jeslí... neslyšel jsem tohle už někde?

Každopádně, hnát se sem byla tak trochu pitomost. Proč si taky brát živel tady z ohnivého oka, když si můžu sáhnout po jeho zdroji? Khazad Gunud je zajímavé místo. Navíc s Romulem máme už dlouho takový plán. A dneska mám konečně dobrý důvod s ním začít.

"Skrčku, beru tě s sebou. Půjčím tě v táboře mláďatům na hraní. A po tomhle budeš ještě rád, že vlezeme do Khazad Gunud."

Přivážu si goblina na špagát, odměřím mu na pět loktů vůle a vyrazím směrem do tábora. Za vsí nade mnou zakrouží menší stín a padne střemhlav zobákem do bláta. Sova, která celou noc létala kdovíkde, má ve spárech smotaný papírek. Spěšně ho přelétnu očima a poděkuji v duchu Jirakovi mladšímu za tuhle zprávu. Škubnu lanem.

"Nelez po čtyřech, to trvá. A my teď fakt spěcháme. Doma mě čeká nezvaná návštěva."

Escape hunter: Sarsaparillos:2D6+2 → 8(3 +3 + 2)#COOL
- Pane Dobra, nechávám na tobě, jestli mne pronásleduje Žáruman, nazzombie nebo všichni - záleží, jak dopadne pietrův miss a potyčka s upírkami.
- Ať už mě sleduje kdokoliv, dostihne mne ve Fushaum Uruk.


... Trosky ...

"Místonáčelníku, já mám hlad. Doma mám sušená morčata, udělám nám je na sádle."
"Souhlasím. Zprávy jsme roznesli, podáme v táboře hlášení a můžeme zpátky do Strážné. Tam zase budeme mít klid. Budeme hlídat sever, zkoumat okolí a chytat lelky. A dáme si je s tím morčecím."

Průzkumníci rysí tlapy míří do Fushaum Uruk.

... Hvozdíkov ...

"Veliteli, jak ty vozy dostaneme do tábora?"
"Přeložte na ně kořist a zapřáhněte wyverny."
"Trapas. To se už rovnou můžeme přejmenovat na Dračí Tahače."
"Neodmlouvat. Náčelník vám to potom vysvětlí. A kdo bude první doma, dostane medaili."

Dračí jezdci míří do Fushaum Uruk.
Per ardua ad vitaminum
Deník postavy

Uživatelský avatar
Dobrodruzi
Příspěvky: 111
Registrován: 27. 12. 2017, 15:16

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Dobrodruzi » 27. 6. 2018, 12:44

... Trosky ...

Mařka dlouze zívne. Má pocit, že na ni ostatní hráči dočista zapomněli. Zuzka se s Hugem vyžívá ve svém zmrtvýchvstání, zatímco Jirka s Luckou smutně čučí do telefonu na zprávy z domova a jsou myšlenkami kdoví kde. Dala tolik úsilí do své poslední scény, tak krásně si přece zahrála svou rozpolcenost a ono to zůstalo úplně bez reakce! A dost. Je potřeba začít zase pořádně hrát.

"Hugo, prosímtě, promiň, že ti skáču do řeči. Ale mně tu pořád ještě visí ten quest
Má matoucí vidiny či noční můry."

Takže jak tak po ránu bloumám na Troskách, sama a přehlížená celou svou rodinou, zahřeje se kolem mě náhle vzduch, jedna stěna obroste mechem a vyletí z ní přímo do mých rukou hejno smrtihlavů.

Mám splněno?

"Co mají smrtihlavové společného s tímhle questem?" ptá se Hollyhock god nechápavě a natahuje se po Mařčině deníku.

"Kristovanoho, noční můry," vydechne nevěřícně Zuzka a přejede si přes tvář roztaženou dlaní.


Tettigono, tví následovníci se teleportovali do náručí jiné lesní čarodějky. Co uděláš?
Dobrodruzi, rekové a hrdinové, kteří se vydávají do kraje za poznáním, dobrodružstvím, poklady a dalším.
Hrozba

Uživatelský avatar
Tettigona
Příspěvky: 158
Registrován: 23. 12. 2017, 15:27

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Tettigona » 27. 6. 2018, 15:30

... na Troskách ....

Smrtihlavové okamžitě rozpoznají, že je něco špatně. Lesní čarodějka kolem nich kouzlem utváří klec, která je nejspíš má chytit. Vrhnou se na ní, svými tělíčky, svými křídly ji tlučou do tváří, do rukou, chtějí se probít na svobodu ...

Vím, že nejsou gang, ale musela jsem to zkusit.
Tettigona:2D6-1 → 2(1 +2 - 1) # Fight your way free
Kostky taky ví, že nejsou gang.
Nevím co chci, ale chci to hned!
Paní lesa

Uživatelský avatar
Fanka
Příspěvky: 150
Registrován: 23. 12. 2017, 16:19

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Fanka » 27. 6. 2018, 21:09

Fanka projde nahrbená kolem Tettigony se sklopenou hlavou, zpocené vlasy, respektive zpocené zbytky vlasů, které neoholila ani se jí nesežehly, tak jí visí do očí. Ztěžka dýchá, Fouňa vedle ní funí a vůz kodrcá na hrbech a boří se do měkké hlíny. Když vyjede na drobnou terénní vlnu, pustí oj, kterou táhne, protáhne si záda a rozhlédne do kraje.Všimne si postavy Tettigony stojící několik desítek kroků za nimi. Fanka si zpětně uvědomí, že na ni bylo mluveno a že se to týkalo nějak zbraní a že by to nebylo zadarmo.

"Dnes jsem byla svědkem toho, jak byla obyčejná víra použita jako zbraň hromadného ničení. Myslím, že podobně, nebo spíš ještě lépe bude fungovat dokonale purifikované koncentrované dobro či zlo. Osobně jsem zrovna na cestě k vydatnému zřídlu, které chrlí ohromné množství suroviny použitelné pro výrobu takové zbraně. Zatím si nejsem jistá, jak to bude fungovat, zda by bylo nejvhodnější to pojmout jako vrhač, zářič, či chrstač. Záleží na skupenství a dalších vlastnostech. Každopádně hned po návratu začnu pracovat na prototypu a sháním testera."

Zatímco Fanka povídá, sáhne do záhybu pláště, palcem odšpuntuje lahvičku. Náhle začne zcela pro ni netypicky živě gestikulovat a s lahvičkou v ruce, skrytou pod plandavým rukávem pláště, ukazuje hypotetické vrhání, vyzařování, rozprašování či stříkání koncentrovaného zla. Několikrát jí ruka možná trochu neslušně projede okrajem polohmotného Tettigoního těla. Když domluví, tak ruku schová zase do kapsy a ozve se tiché lupnutí, jak lahvičku zašpuntuje.

Act under fire: Fanka:2D6+2 → 9(3 +4 + 2)
Kradu si kousek Tettigony. Jestli vám příjde, že to nekradu dostatečně weird způsobem, tak by to bylo na cool a tím pádem neúspěch.


Fanka se tváří ...nejistě?...stydlivě? .... možná je to tím, že i svým zhoubifikovaným kejklířům by se bála dát do rukou tak nebezpečný prototyp.
Ticho! nerušit! Pracuji.
Deník postavy

Uživatelský avatar
Tettigona
Příspěvky: 158
Registrován: 23. 12. 2017, 15:27

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Tettigona » 27. 6. 2018, 21:44

Když vidím, jak si Fanka odebírá kousky mého éterického já, ochotně ji nastavím víc. Jsem přesvědčena, že to určitě dělá kvůli tomu, aby mi vyrobila zbraň na míru.

Tettigona:2D6+1 → 6(3 +2 + 1)#Help Fanka
Nevím co chci, ale chci to hned!
Paní lesa

Uživatelský avatar
Osadníci
Příspěvky: 147
Registrován: 27. 12. 2017, 15:16

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Osadníci » 28. 6. 2018, 07:58

... Fouňa, který si často hraje s kejklíři, na cestě od Posedné k baziliščímu doupěti ....

Koukám na ty dvě s vypláznutým jazykem a vesele vrtím ocasem. Sotva ale zůstal kousek té zvláštní cizí průhledné ženy v lahvičce, okolí se prudce ochladilo a já stahuji ocas mezi nohy. Z lahvičky vnímám intenzivní vůni lesa a čím dál tím hlasitější pravidelné rytmické dunění:

...---buch-buch---BUCH-BUCH---BUCH-BUCH---BUCH-BUCH---...

Dunění zahřmí loukou, zakňučím a sklopím uši i čumák. Když se planina uklidní, vyběhnu ke své paní olíznout jí nohu. Hned se ale zarazím. Něco tu nehraje. Nechápavě natočím hlavu a pečlivě si Fanku očuchám. Potom to pochopím. Vrhnu na průhlednou ženu a nadšeně jí proskočím skrz.

Fanko, Tettigono, následkem odebrání klíčové esence jste si prohodily těla. Tettigono, jsi uvězněna v těle mladé smrtelnice s vypálenými spánky. Fanko, jsi nehmotná. Napravit to nepůjde prostým odebráním kousku nehmotné Fanky do jiné lahvičky. Co děláte?
Osadníci, měšťané a vesničané, kteří se vydávají do kraje za štěstím, úrodou, novým životem či vidinou bohatství.
Hrozba

Uživatelský avatar
Fanka
Příspěvky: 150
Registrován: 23. 12. 2017, 16:19

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Fanka » 28. 6. 2018, 08:44

Fanka, když vidí, k čemu se Fouňa chystá, tak se zapře, lehce přikrčí a nastaví proti němu rameno. Ten jí ale neškodně proskočí. Jen se trochu zakymácí a skok je pomalejší než kdyby tam nestála. Asi jakoby proskakoval hydrolyzovaným škrobem, nebo jako když se vize v dramatickém okamžiku na chvíli zpomalí a pozorovatel může vnímat veškeré detaily.

Fanka překvapeně vyjekne.

"Sedni!" dodá po chvíli.

Prohlíží si Tettigonu uvězněnou ve svém těle. Znechuceně se podívá na její "účes".

"Tohle vyřešíme na místě. Bohužel takto polohmotná nemůžu táhnout vozík. Můžeš se toho s Fouňou ujmout?"
Ticho! nerušit! Pracuji.
Deník postavy

Uživatelský avatar
Tettigona
Příspěvky: 158
Registrován: 23. 12. 2017, 15:27

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Tettigona » 28. 6. 2018, 09:55

Pomalu se smiřuji s proměnou a nevěřím svým uším, co slyším.

Myšlenky mi běží hlavou.

Já? Bohyně? Velekněžka? Paní lesa? A táhnout vozík?

Jsem snad nějaký tažný pes? Ať si to ten čokl táhne sám!

Přizvednu oj a upřu svůj pohled na Fouňu. Pohled, který hovoří za vše. Tuhle káru potáhne on a já mu nanejvýš pomůžu tam, kde na to opravdu nebude stačit. Už takhle je tohle tělo odporně zpocené, není třeba to zhoršovat. Tyhle šikovné hmotné ručičky určitě raz dva umotají postroj pro jednoho tahajícího psa. A za chvíli jsme u Sester a tam to bude z kopce a už mě vůbec nebude potřeba.

Tettigona:2D6+2 → 8(2 +4 + 2) # Uhrančivý pohled (Weird Go Aggro)
* Chci aby Fouňa táhnul kárku sám. Přece se neunavím, pomůžu mu jen tam, kde to už nezvládne nepůjde.
* Hrozí mu 1-HARM AP CLOSE LOUD psychický úder
Nevím co chci, ale chci to hned!
Paní lesa

Odpovědět

Zpět na „[AW] {PbP} Záporáci“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host