[Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

O čem to celé bude?
Ač se bude hrát ApocalypseWorld, Záporáci nebudou klasické postapo. Záporaci jsou bytosti, tvorové, monstra, temní pánové a ukrutné dámy, kteří žijí svoje životy v dávno opuštěné krajině na samotném okraji civilizace.
Odpovědět
Uživatelský avatar
PánDobra
Příspěvky: 194
Registrován: 27. 12. 2017, 15:13

[Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od PánDobra »

Silné osobnosti
15. třetince léta jóba 765

Tuhá zima konečně ustoupila a začla a předávat vládu jaru. První se zazelenalo údolí kolem Obilné a život se vrátil na blata. Ve zbytku kraje sníh postupně slézá. Skrze jeho zbytky vyráží petrklíče a holé stromy se pomalu obalují prvními poupaty. Jen vrcholky hor zůstávají pokryté bílými čepci a na náhorní plošině kolem Vysoké tu a tam ve stínu stromů přetrvávají zmrzlé sněhové hroudy, které odtávají neochotně. Naopak potůčky, potoky a říčky napájené odtávajícím sněhem nabývají na síle a tu a tam zalejí nějakou tu loukou na břehu a blata skoro nejde přejít suchou nohou.

Obrázek
Pán Dobra
MC pro AW PbP Záporáci
Uživatelský avatar
Osadníci
Příspěvky: 190
Registrován: 27. 12. 2017, 15:16

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Osadníci »

.... osadníci v celém kraji ....

S tím, jak zima odchází, se i naše síly přestávají soustředit na prosté přežití a přemýšlí, jak vykořenit ZLO, které v kraji sídlí. Skoro v každé z našich komunit se najde alespoň jeden odvážný a prozíravý člen, který se rozhodne proti ZLU bojovat, ZLU brát a DOBRU dávat.


.... kapitán Odrnungson v Khazad Gunud ....
Pořádkové síly v Jasné se rozhodly na základě křivého obvinění zakročit proti naší vesnici. Nebudou to mít ale lehké. Sestavil jsem úderný oddíl, který má osadu chránit. Proti ZLU i proti křivé spravedlnosti. Ve jménu DOBRA, které dřímá pod horou.

Obrázek

.... statečný elf Awreg v Ustraši ....

Spojil jsem zbytky lovců a vyvrhelů a utvořil zbojnickou skupinu. V jádru jsou to všichni dobří hoši, to jen okolnosti je zkazili. Ale já cítím DOBRO v jejich srdcích a když správným směrem - tedy proti ZLU - zacílím jejich násilnické sklony, zcela jistě je to polepší. Kdyby mi jen situaci nekomplikoval občas Armhand.

Obrázek

.... Armhand řečený "Ozbrojená pěst" v Ustraši ....

Lidi jsou jako ovce. Poslechnou, co jim kdo řekne, i kdyby jim to našeptávalo samo ZLO. Já naštěstí vím, co je DOBRO, zejména jejich DOBRO a postarám se o to, aby se před ZLEM dokázali chránit. Nenašeptávám. Otevřeně hovořím na návsi a říkám, jak by věci měli být, jak by měl svět být uspořádán. Zprvu mě lidé nebrali vážně, ale teď už za mnou stojí. Dokonce i ženy a děti jsou ochotné pozvednout vidle a cepy, aby pomohli s DOBROU věcí. A tak občas hledím i k Troskám. Snad se podaří svrhnout ty Tyrany
a pak si budou lidé z trůního sálu Trosek vládnout sami. A já je rád zastoupím, neboť já jsem první mezi rovnými.

Obrázek

.... bývalý principál Vaš-kchů u Posedné ....

Netuším, co se stalo s mými bratry a sestrami kejklíři. Najednou se sami vzdali své svobody a dali se do služby té podivínky v pevnosti. Když je potkám, jako by mě nevnímali, v jejich očích je prázdno. Tomuhle ZLU musím přijít na kloub a zastavit ho.


Obrázek

.... ????? v osadě v lese .....

TBD až někdo něco navrhne v Tettigonině vlákně
Osadníci, měšťané a vesničané, kteří se vydávají do kraje za štěstím, úrodou, novým životem či vidinou bohatství.
Hrozba
Uživatelský avatar
Dobrodruzi
Příspěvky: 142
Registrován: 27. 12. 2017, 15:16

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Dobrodruzi »

"Jak to uděláme s tím, že jste se rozdělili?" zeptá se Lucka spoluhráčů, když mezi sezeními zajdou na neherní kafe.

"No, já bych měl nápad," odpoví Viktor. "Stejně pojedu se školou na lyžák a tak na příští sezení nebudu moct. Ale můj brácha Hugo občas taky vede hry. A hrává většinou stystémy, které jsou o individuálních příbězích postav, než o družině. Třeba Chuubo, nebo Polaris. Nebo Prime time adventures."

"Jo? Povídej, to z ní zajímavě. Co je to Chuubo?"

"To se těžko vysvětluje, nejlíp, když to udělá on. Zkusím se s ním domluvit. On by vám pak před hrou poslal takové seznamy úkolů - říká se tomu Story-arcy. Vy si vyberete, které se vám líbí a pak budete hrát svou hru tak, abyste je naplnili. A on se už jako Holyhock God postará o to, aby se vaše osudy zkřížily."

"Hollyco?"

"To neřeš, tak se v té hře jmenuje vypravěč."

"Takže v té hře zase nebude žádný pán v kápi, co by nám dal úkol?" zeptá se Jirka.

"Může tam být. Když na tvé kartičce s úkolem budeš mít napsáno třeba: Vezmi na svá bedra nějaké břímě."

"Aha. No moc to nechápu. Ale hrát chcem a stejné budeš pryč, tak ať nám to pošle, vyzkoušíme to," shrne to nakonec Lucka a ostatní jí to odkývají.


....

O pár dnů později, v emailech, při domlouvání dalšího sezení.

Jirka Hugovi píše: Přemýšlel jsme o tom, co udělám se smrtí své postavy. A přijde mi, že tomu odpovídá červený storyarc. Kdo jiný, než hrdina nadživotní velikosti dokáže překonat svou smrt. A fakt by mi líbilo, kdyby se Jirak účastnil velkolepých scén.

Jirak se do kraje vrátí, zahalen strašlivým tajemstvím. Nikdo nebude vědět, jak je možné, že jsem přežil svou smrt. A uvidíme, zda a jak ho smrt změnila. Už není zelenáč. Co ho nezabije, to ho posílí. A co ho zabije, to taky.


Obrázek
Lucka Hugovi píše: Vlastně moc nevím, co bych chtěla hrát. Minule ten konec byl hrozně divný. Všichni ostatní si splnili nějaký úkol nebo zažili nějaký zvrat, ale já nic. Takže bych se chtěla asi soustředit sama na sebe, třeba tak jak je to ve žlutém storyarcu. Budu zkrátka lepší, silnější a tak vůbec všechno.

Luciel se rozloučila s Mary a v kraji zůstává na vlastní pěst. Stává se z ní obávaná lupička, která každý okamžik,
kdy někoho neolupuje, věnuje zlepšování sebe sama.


Obrázek
Mařka Hugovi píše: Mary je rozpolcená osobnost. Na jednu stranu vždy chtěla žít v souladu s přírodou, zvířátky, rostlinami a být laskavou a hodnou lesní čarodějkou. Na druhou stranu právě přišla o bratra a srdce jí svírá hněv a nenávist. Nenávist k lesní kněžce nebo čarodějnici nebo bohyni, nebo co to bylo. A je ochotná věnovat vše pomstě.

Dívala jsem se na ty možnosti, cos mi poslal, a přijde mi, že zelený storyarc je přesně o tom, co chci hrát. Rozervaná mezi dvěma světy.

Obrázek
Zuzana Hugovi píše: Já to mám úplně jasné. Kdo jiný, než temná nemrtvá vládkyně upířího hradu si může zahrávat s nebezpečnými a zakázanými silami? Budu hrát modrý storyarc.

Sue vládne kraji tvrdou rukou ze svého hradu. Všichni jí milují pro její krásu a zárověň se před ní třesou strachy. A aby její moc ještě stoupla, začne si zahrávat se samou podstatou DOBRA a ZLA.

Obrázek
Dobrodruzi, rekové a hrdinové, kteří se vydávají do kraje za poznáním, dobrodružstvím, poklady a dalším.
Hrozba
Uživatelský avatar
Církev JOB
Příspěvky: 127
Registrován: 27. 12. 2017, 15:15

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Církev JOB »

Účetní kniha kláštera Sv. Herberta píše: 7. prvence léta jóba 765
Snídaní vydáno 7.
Obědů vydáno 9.
Večeří vydáno 9.

(Poznámka: Ten malý goblin, kterého přitáhl paladin Monolapis, žere za dva. Ale oficiálně je to jedno jídlo, tak to tak budu vykazovat.)

....

9. prvence léta jóba 765
Snídaní vydáno 9.
Obědů vydáno 9.
Večeří vydáno 9.

Ve skladu chybí papír. Otec Antoan Likva to zjistil, když chtěl napsat biskupovi zprávu o neúspěchu paladinské výpravy.
Když to konzultoval s paladinem Monolapisem, tento jej přesvědčil, že není třeba takovou zprávu odesílat, neboť výprava ještě neskončila. A dokud je on, Monolapis, na živu a v kraji, tak neskončí.

....

25. prvence léta jóba 765
Snídaní vydáno 9.
Obědů vydáno 9.
Večeří vydáno 9.

(Poznámka: Dneska jsem viděl malého goblina tahat nějaké papíry. Sledoval jsme ho až do cely, kterou sdílí s monolapisem a škvírou jsem tam zahlédl vše - zdi, podlahu, stropy, stolek, dokonce i postele plné počmáraných papírů.)

....

26. prvence léta jóba 765
Snídaní vydáno 9.
Obědů vydáno 9.
Večeří vydáno 9.

(Poznámka: Konfrontoval jsem Monolapise ohledně papírů. Prý je nalezli v podzemí a přinesli odtamtud. To, že jejich množství přibližně odpovídá množství ztracenému z kláštěrních skladů považuje za náhodu.)

....

8. druhence léta jóba 765
Snídaní vydáno 9.
Obědů vydáno 9.
Večeří vydáno 9.

(Poznámka: Papíry mi pořád vrtají hlavou. Dneska se mi jeden dostal do rukou, když ho vzal průvan a vynesl z cely. Je na něm nákres nějakého stroje. Navíc se mi zdá, že z klášterního skladu zmizeli špejle, pryskyřičné lepidlo a malé kovové svorky.)

....

30. druhence léta jóba 765
Snídaní vydáno 9.
Obědů vydáno 9.
Večeří vydáno 9.

Hřebů vydáno: 240
Velkých čepů vydáno: 28
Stavebních trámů vydáno:
- velkých: 8
- středních: 42
- malých: 28
Stavebních prken vydáno: 3 kubické sáhy
Kůže vydány:
- kravské: 4
- psí: 6
Železných ingotů vydáno:
- 36 liber

Na žádost písaře Fridolína Buřfechta je zde v tomto místě výslovné zaznamenáno, že s vydáním materiálu, původně určeného na rozšíření západního křídla kláštera, paladinu Monolapisovi a "paladinu" Ťoupasovi na jejich "projekty" výslovně nesouhlasí.

(Poznámka: Dneska jsem viděl Ťoupase hrát si v zahradě s modelem katapultu. Byl postavený ze špejlí.)

....

4. třetince léta jóba 765
Snídaní vydáno 9.
Obědů vydáno 8.
Večeří vydáno 9.

(Poznámka: Paladin Monolapis je tak zabraný do práce, že na obědy nechodí. "Paladin" Ťoupas je tak zabraný do práce, že už jí za 4. Pořád nevím, zda to evidovat. Zajímalo by mne, co v odlehlé části klášterní zahrady kutí, ale obestavěli si to prkenným plotem a je to mezi stromy, není tam vidět ani z věže. Z klášterních zásob se ztratila polovina zásob loje.)

....

14. třetince léta jóba 765
Snídaní vydáno 9.
Obědů vydáno 8.
Večeří vydáno 9.

Do skladiště uloženo:
1x balista
1x katapult
1x trebuchet
1x beranidlo

Obrázek

Na žádost paladina Monolapise je zde v tomto místě výslovné zaznamenáno, že se zapsáním materiálu do inventury kláštera výslovně nesouhlasí, neboť tento je určen k dokončení paladinské výpravy.

....

15. třetince léta jóba 765
Snídaní vydáno 9.
Obědů vydáno 7.
Večeří vydáno 7.

Ze skladiště vydáno:
1x balista
1x katapult
1x trebuchet
1x beranidlo
4x pár tažných volků

(Poznámka: Původné jsem chtěl proti vydání dalšího materiálu opět písemně protestovat. Ale pak jsem si uvědomil, že když odtáhnou, vezmou s sebou sice volky, ale bude konečně klid a přestanou se ztrácet věci z klášterního skladu.)
Věřící, mniši, knězi, ale také paladini a inkvizitoři, kteří přišli nahradit staré víry a uctívání model a bůžků vírou v Jediného Opravdového Boha JOBa.
Hrozba
Uživatelský avatar
Císař Evilón
Příspěvky: 165
Registrován: 27. 12. 2017, 15:17

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Císař Evilón »

.... kdesi daleko na sever ....


Svarghvauag byl kobold. Miloval pustinu. Často opouštěl svůj kmen a vydával se do ní. Ostatní koboldi se podivných úkazů báli, ale on jimi vždycky byl spíše fascinován. Myslel si, že nikdy nepocítí strach. Mýlil se.

Svarghvauag se krčil na římse tvořené jedním z krystalů, trčících vysoko do krajiny. Nedávno tu neznámá událost vyvraždila skupinu štírů, která krystal obývala a kobold byl rád, že si může bezpečně prohlédnout nová místa. Ale teď, když ležel ukrytý a rozpláclý na kousek pod vrcholem krystalu, nadšení již pominulo a cítil strach.

Svarghvauag poznal pach skoro všech tvorů, kteří v planině žili. Ale to, co cítil dnes, bylo jiné. Cítil sám sebe. Jak se potí a klepe. A tenhle pach vlastní smrti se mísil stovkami pachů nových tvorů, kteří přicházeli do pustiny od severovýchodu. Svargvauag neuměl počítat, ale i kdyby to dokázal, jen těžko by se dopočítal, neboť tisícovka tvorů, která si začala budovat svůj tábor jen malý kousek od krystalu, se hemžila způsobem, který vídal jen u termitů, kteří v pustině žijí.

Se zdejšími termity si ale Svargvauag věděl rady - nebyli o moc větší než myši a báli se ohně. Tohle bylo něco jiného. Někteří z tvorů, kteří se tam hemžili, byli velcí jako dům. Svargvauag nepoznal rozdíl mezi obrem, zlobrem a trollem a nikdy se k někomu takovému nechtěl dostat tak blízko, aby ho poznat mohl. A i ti menší, kteří se tam hemžili, mu nedopřávali klidu. Bylo jich prostě moc a i ti nejmenší by si vzrůstem nezadali s hobitem či trpaslíkem.

Zatímco hlavní roj hemžení budoval tábor, několik menších skupin se oddělilo a každá se svou cestou vydávala na jih. Svargvauag je měl z krystalu jako na dlani a mohl si je tak dobře prohlédnout.

Přímo na západ, k malému průsmyku mezi skalami, kde pustinu od kraje dělily jen oblé vršky, pochodovalo v trojstupu 30 mužů v bílých zbrojích, na zádech luky. V jejich čele pevným krokem pochodoval rytíř v černém. Jeho pomalý a hlasitý dech byl slyšet až na vrchol krystalu a z postavení jeho těla vyzařovala nesmírná síla.

Obrázek

K nejvyšším dvěma ze štítů horského massivu naopak mířil podivný tvor, s chapadly místo fousů a obrovskými křídly na zádech, doprovázený tuctem uctívačů v kápích. Svarghvauag nebyl z toho rozpoznat, jak byl tvor velký - v jednu chvíli mu připadalo, jako by byl stejně velký jako uctívači a o okamžik později se mu zdálo, že kdyby se tvor narovnal, mohl by jediným krokem překračovat celá údolí a lidem ze spodu by připadal jako obrovský vousatý majestátní král hor.

Obrázek

Na východ od od štítů hory opět klesají a mezi úbočí kopců se odebíral obrovský had, na jehož zádech se vezl beznosý černokněžník s hůlkou. Nepromluvil ani slova a had mu přesto vybíral nejlepší cestu, jako by jejich mysli byly spojené.

Obrázek

Po staré cestě, vedoucí ke věži, které elfové říkávali Minas Gu-Ardas kráčela osamělá žena v rudých šatech. Sebevědomí, se kterým si vybrala cestu středem, bez ochrany, zatajovalo Svarghvauagovi dech. Ta musí být obzvláště mocná, když jde takhle sama.

Obrázek

Vlastně nebyla úplně sama. Doprovázely jí stíny. Stíny devíti netvorů, kteří letěli vysoko nad cestou a nesli černé jezdce. Stíny o to ostřejší, protože jezdci byli ozařováni plamenným okem, které se vznášelo nad nimi.

Obrázek

Na druhé straně pláně, za cestou, písečnými dunami směrem k horským plamenům mířila prapodivná směska. Chumel lidí ve výstředních zbrojích a oblečení, poskládaném náhodně z toho, co kde našli. Jejich ruce svíraly všechno možné, od mečů a seker, přes sekáčky a obuchy, po košťata, rožně na grilování nebo měděné kotlíky přidělané na konec násad jako podivné řemdihy. Všichni se smáli a výskali, ale nebyla to veselá podívaná, spíše z ní šel mráz po zádech. Na čele davu Svarghvauag viděl jednoho z nich, v křiklavě fialových hadrech a zelené hazuce, jak žongluje s částmi lidského těla a hrozivě se u toho chechtá.

Obrázek

Svarghvauag si už myslel že viděl všechnu strašlivost, která se prohnala kolem krystalů, když tu si všiml nenápadné skupinky mířící do hor na jihovýchodě. Hrdý muž s helmou se dvěma dlouhými ruhy v ruce svíral kopí, následován prapodivnou trojicí. Ocelovým psem, dalším hadem a dívkou, ze které čišela smrt a život zároveň.

Obrázek

Svargvaurg už se dál nedokázal na ta nebezpečenství dívat. Roztřásl se, stočil se do klubíčka a rozvzlykal se. Poprvé v životě se cítil úplně bezmocný a poprvé měl z něčeho opravdu strach.
Zvědi, špióni, vojáci, monstra a možná i armády císaře Evilóna, jehož říše zla nestrpí na svých hranicích nic dobrého.
Hrozba
Uživatelský avatar
Dobrodruzi
Příspěvky: 142
Registrován: 27. 12. 2017, 15:16

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Dobrodruzi »

...... v Troskách .....

Ženská ruka je hradě znát. Pavučiny z rohů jsou vysmýčené, rudé koberce, plné skvrn od vína a JOBví čeho ještě jsem nechala vyměnit za modrý samet. Zatuchlý pach roztoužených těl, rozlitého alkoholu a zvratků překryla těžká a tajemná vůně parfémů z manufaktury ve sklepeních. Mosazné svícny ve tvaru mužských údů jsem nahradila lidskými lebkami, na kterých se svíce vyjímají lépe. Mramorové sloupy....

"Ty sis jako první quest vybrala Cleaning up an old house?" zeptal se Hugo s podivem, protože podle toho, co od bratra slyšel, by u Zuzky takovou volbu nečekal.

"Ne, mám vybráno
Science," odpoví mu hráčka, "ale v bordelu kvůli tomu žít nebudu."

"Tak dobře, pokračuj."


.... mramorové sloupy vytesané do podoby nahých ženských těl jsem nechala předělat na strašidelné chrliče a umístit po obvodu hlavního dómu. A zaprášené, potrhané a poskvrněné obrazy krásek a jinochů na zdech nahradily moje podobizny.
Malíř se pokusil mě na nich vykreslil ještě krásnější a zároveň hrozivější, než jsem. Ale nepodařilo se mu to, protože to nejde. Teď úpí v žaláři, kde jsem sice ponechala jednu místnost vyhrazenou i původním mučícím nástrojům, navíc jsem do ní ale nechala nainstalovat ještě pravý skřipec, španělské boty a železnou pannu.


Zuzka se odmlčí, ale když nikdo vývoj nijak nekomentuje, pokračuje ve vyprávění. "Teď si chci být jistá, že to hraju správně, takže mě prosím, Hugo, kontroluj, jo?"

Hugo přikývne.


Jednoho dne rána jsem seděla v trůním sále, možná už trochu znuděná, že se mě všichni příliš bojí a příliš mě poslouchají. Když tu jsem na náměstí zaslechla ryk. Vyšla jsem na balkón a uviděla dvě upírky, jak drží ve spárech vesnična.

"Je můj," křičí jedna. "Já ho viděla první."
"Ne! Je můj," křičí druhá. "Já mám dneska službu, já si ho vysaju."

"Slitujte se nademnou, prosím, mám důležitou zprávu pro vaši paní," klepe nohama vesničan.

"DOST!" vykřiknu a ozvěna odrazí můj hlas několikrát po nádvoří. "Přiveďte ho sem."

Otočím se a jdu si sednout zpátky na trůn.


"Musím si na něco házet?" zeptala se Zuzka.

"Zatím ne. Zatím je to v pohodě, vyprávěj dál," povzbudí jí Hugo.


Upírky přivlečou vesničana za lokty a hodí ho přede mne. "MLUV!" udeřím na něj.

Pokloní se tak hluboce, že padne na zem, pak zvedne hlavu a roztřeseným hlasem začne: "Má paní, slyšel jsem v Ustraši starého Armhanda, jednoho z rolníků, jak proti tobě vede řeči. A kdyby jenom řeči! Rolníci zatím žádnou práci na polích nemají a tak s nimi cvičí na louce za vsí, jak s vidlemi či cepem někomu nabít, či ho dokonce zabít. Občas s nimi cvičí i ženy a děti, že prý každý se musí zapojit, aby byly zítřky světlé. A nezřídka jsem ho s kumpány slyšel diskutovat, že stačí jediná záminka a on vesnické zburcuje a potáhnou na hrad s pochodněmi a vidlemi."


Zuzka pozastaví vyprávění a vytáhne deník. "Mám tady mezi hlavními úkoly: padne na tebe břímě tvého úkolu:
něco ti výslovně vloží problém k řešení do rukou, nebo ty jej výslovně přijmeš. Takže teď stačí, abych řekla, že se o to postarám a mám splněno?"

"Ano, když tohle řekneš, dostaneš 5 EXPů," přikývne Hugo.

"Cool, tahle hra se mi líbí, dostávám expy, když si sama popisuju, jak jsem hustá," zajásá Zuzka a začne si škrtat v deníku.

"Ale musíš to opravdu ve hře udělat," připomene jí hollyhock god."


"Postarám se o toho Armhanda, vesničane," pronesu vážně. A pak dodám: "A jako odměnu pro tebe nechám v celé vsi vyhlásit, že jsi to byl ty, kdo mě na tuto zradu upozornil."

"Ne, paní, prosím, ne, to nedělej, to bych se tam nemohl vrátit," začne vesničan škemrat. "Nemohl bych dostat jinou odměnu?"

"A čeho by sis žádal?" zeptám se.

"Třeba nějaké teplé místečko, tady na hradě?" zkusí to vesničan drzce.

"Tak odměnu ode mě NECHCEŠ a teplého místečka by se ti zachtělo?" zahřímám najednou a zvednu se z trůnu. "Dejte ho kuchařce, ať ho strčí do kotle a uvaří za živa. Tam mu bude teplo dost!" rozmáchnu se a ukážu na něj prstem. "A maso pak dejte služebnictvu, Solfernus bude mít radost, že mu šetřím výdaje," uchechtnu se.


"Tý krávo, ta se vybarvila," šeptá Jirka Lucce, "tohle jsme měli v družině?"

Když ho upírky, za neustálého naříkání a proseb, odvlečou, nechám si Solferna zavolat. "Kasteláne, z Ustraše hrozí rebélie. V první řadě je třeba dát dohromady ochranu hradu. Vyspravit díry v opevnění, zpevnit bránu a přetřít ty divné druhové škrábance, co na ní v noci svítí, dohlédnout na výzbroj stráží. Postarejte se o to." dokončí Zuzka a znovu se sápe po tužce a deníku.

"A teď si chceš škrtnout co?" zeptá se Hugo.

"Měla jsem tu: Připrav obranné postavení."

"Nojo, ale to není úplně samozřejmé, že se o to Solfernus postará přesně tak, jak chceš. Zatím jsi ho o to požádala. A teď si ukážeme, jak se v Chuubo vyhodnocuje, a teprve když se to posune správným směrem a opravdu to pro tebe udělá, tak si to odškrtneš ...."


Solferne,

Sue si tě nechala zavolat do hlavní síně. Dává ti úkol postarat se o opevnění hradu a zpraví tě o chystané rebélii. Dal jsi 2-BARTER za LIFESTYLE, ale osadníci v této epoše to berou, jako bys zaplatil o -1BARTER méně. Nepůjdou tedy proti tobě (proti hradu) sami od sebe, ale pokud se vyskytne nějaký důvod nebo záminka, tak se sem přeci jen vypraví.

Co uděláš?
Dobrodruzi, rekové a hrdinové, kteří se vydávají do kraje za poznáním, dobrodružstvím, poklady a dalším.
Hrozba
Uživatelský avatar
Císař Evilón
Příspěvky: 165
Registrován: 27. 12. 2017, 15:17

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Císař Evilón »

..... severně od Fuchsaum Uruk ....

Storong Lejda se zase toulala daleko od tábora. Tady v horách sice ještě ležel sníh, ale jí to nevadilo, i tak vyrazila na lov. Život v táboře jí už dlouhu nudil a nemohla se dočkat obřadu dospělosti, po kterém by mohla dostat šanci osedlat vlastní wyvernu. Kdysi nemyslitelná věc, aby skřetice létala s tlupou. Ale Doragon, nový vůdce, přinesl do kmene spoustu novot. Třeba bude mnohem snazší ho přemluvit, říkala si Storong.

Jenže aby vůbec mohla začít, potřebovala ukázat co umí. A tak vyrazila na lovit. Teď zrovna stála na kraji lesíka ležícího východně od tábora a upírala zdak ke skalám, zda nezahlédne nějakou kořist.

Náhle se jí zdálo, jako by k ní vítr přinesl nějaký chorál. Zpěvný obřad. A pak se na obzoru pohnula hora. Začala růst. Storong Lejda si promnula oči, ale nezdálo se jí to. Vršek stoupal vzůru a náhle viděla, že to není kopec, ale hlava nějakého obrovského tvora.

Chorál zesílil a tvor se narovnával a rostl. V levé ruce držel cosi zářivého, jako by to byly obrovské květiny mající místo květů hvězdy. Z nestvůrných ústu mu mezi chapadly, které měl místo vousů trčel dolů k zemi nějaký monstrózní, doutnající objekt. Tvor se rozhlédl do stran a překročil jednu řadu kopců, jako by pro něj odvěké zákony prostoru neplatily, při tom rozpřáhl svá obrovitá křídla. Potom vzal hvězdy do obou obrovských dlaní a jen tak, jako by to byly malé kvítky, je rozhodil do kraje. Na místech, kde dopadly, začala stoupat pára´, kouř a vyšlehly plameny.

Storong Lejda se vždycky považovala za silnou a statečnou, ale tentokrát se jí sevřely útroby.

Hlas zesílil a tvor pozvedl rozpřažené ruce. Hvězdy se zvedly ze země a začaly stoupat, až před netvorem vytvořily jakýsi runový nápis. Storong fascinovaně hleděla na písmo, které nedokázala přečíst, ale z nějakého důvodu věděla, že tyhle hvězdy jsou správně. Monstrum otočilo dlaně dolů a hvězdy opět dopadly na zem. Kouře páry bylo ještě víc a zaplnila celý obzor.

Storong Lejda se rozeběhla k táboru. I když tvor mířil na jih a vypadalo to, že tábor ukrytý za lesem mine, nechtěla riskovat. V chvatném běhu ale marně přemýšlela, jak Doragonovi to, co viděla, vysvětlí.

Doragone,

přiběhne k tobě udýchaná, mladá a silná skřetka, která by se chtěla stát členkou tvého gangu. Vypráví ti zmatený příběh o mostru větším než kopce, kouři, zpěvu a hvězdách, které jsou správně.

Tvůj tábor je dobře urkytý a nebezpečí ho nejspíš mine, ale přichází to z pustiny.

Co uděláš?
Zvědi, špióni, vojáci, monstra a možná i armády císaře Evilóna, jehož říše zla nestrpí na svých hranicích nic dobrého.
Hrozba
Uživatelský avatar
Císař Evilón
Příspěvky: 165
Registrován: 27. 12. 2017, 15:17

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Císař Evilón »

.... u Strážné ....

Zubina vzala Koně ze stáje, aby se trochu proběhl na první jarní trávě. Viděla, jak je plný síly a po zimě nevybouřený, tak ho pozorně hlídala. Proto si vůbec nevšimla, kde se tu vzala ta žena.

Prostě se otočila a najednou ji viděla jen pár metrů u sebe. Její pronikavý pohled jako by krollku probodl. Zavál vítr, prohrábl ženě sukně a vzduch naplnil pach krve. Kůň nervózně pohodil hlavou a ustoupil. Zubina zůstala stát jako přimražená.

"Ale podívejme se, takové velké děvče, s takovýma velkýma ušima a velkýma zubama," usmála se a teprve v ten okamžik si Zubina všimnula, že obrovský účes ve tvaru srdce, který se tyčil na hlavou té ženy, nebyly jen vyčesané vlasy, ale že se pod nimi skrývalo vydulé obrovské čelo. Pohrávala si s malým balíčkem karet.

"Mám ráda velké věci. Velcí lidé by měli držet pohromadě," pronesla žena. Zubině se vůbec nelíbil panovačný tón hlasu a zabloudila pohledem k věži. Zahlédla Igorovu hlavu položenou v jednom z oken a viděla, že se na ně dívá.

"A jako velká holka bys mi měla pomoct," prohlásí ještě krvavá dáma, "protože někoho chci najít a získat na svojí stranu. Hledám nějakého Doragona Rajdu - měl by být přímo óóóbrovský. A krutý lidožravec. A ty mi řekneš, kde ho najdu."

Zubina vyslala prosebný pohled k věži, protože věděla, že tahle sladce hovořící, ale krví smrdící ženština nebude brát "Ne." jako přijatelnou odpověď.

Igore,

vidíš z okna krvavou dámu, jak obtěžuje Zubinu s Koněm. Co uděláš?
Zvědi, špióni, vojáci, monstra a možná i armády císaře Evilóna, jehož říše zla nestrpí na svých hranicích nic dobrého.
Hrozba
Uživatelský avatar
Osadníci
Příspěvky: 190
Registrován: 27. 12. 2017, 15:16

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Osadníci »

... zombifikovaná kejklířka Antoaneta na Posedné ...

Šťepka balí raneček. Štěpka odchází. Cítím ozvěnu Uzbatabunových myšlenek.
Runový nápis v rohu Antoanetina zorného pole píše: * Pravděpodobnost úspěšnosti mise: 0,000000000028%
* Pravděpodobnost přežití: 0,00000065%
Doporučeno zajistit subjektu podporu.
Fanko,
Štěpka v tvé nepřítomnosti strávila příliš času s Uzbatabundem a on ji nutí, aby mu donesla "Srdce planoucí ohněm hrdiny". Chystá se vyrazit sama.

Co uděláš?
Osadníci, měšťané a vesničané, kteří se vydávají do kraje za štěstím, úrodou, novým životem či vidinou bohatství.
Hrozba
Uživatelský avatar
Osadníci
Příspěvky: 190
Registrován: 27. 12. 2017, 15:16

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Osadníci »

.... vůdce zbojníků Arweg nedaleko Blatna ....

Dnes jsme časně ráno vyrazili od Ustraše směrem k Blatnu. Slyšel jsem, že se té vesnici objevily koně. Hodně koní. To je podezřelé. Prý to jsou sice hrozné herky, ale jsou podobné hajtrám, co se ztratily z hradu. Když se jich zmocníme a odvezeme je do vsi, bude to dobrý skutek. A určitě si budeme moct jednoho nebo dva nechat i pro sebe.

Teď se plížíme okrajem blat k vesnici a obhlížíme situaci. Opravdu je tam skupinka nedobře živených koní. Zda jsou z hradní stáje nedokážu posoudit. Přemýšlím, jak to navléct, abychom si je mohli prohlédnout po dobrém. Ale než vydám povel, část chlapů zacne zbrkle vesnici ostřelovat z luků, zatímco zbytek se, krytý jejich palbou, vydává přímo ke koním.

Aspoň, že vesničané se střelby zalekli a zalezli do svých domovů. Jak ale zareagují majitelé koní? A kdo to vůbec je?

Pietro, máš want: REPRISALS a zároveň na tebe jdou osadníci - zbojníci a pro ně platí živobytí, jako bys zaplatil o 1 méně - tedy 0.
Proto rovnou zaútočili.

Pokud se rozhodneš zasáhnout okamžitě, pohyb po vesnici dokud je pod palbou je pro tebe a tvůj gang DSuF, jsi si ostřelován zbojnickými luky (protože je to ze zálohy, tak 4-HARM z FAR vzdálenosti od SMALL gangu).

Můžeš to ale zkusit vyřešit i jinak, nebo je nechat koně odvézt a teprve později je od nich získat zpět.

Co uděláš?
Osadníci, měšťané a vesničané, kteří se vydávají do kraje za štěstím, úrodou, novým životem či vidinou bohatství.
Hrozba
Uživatelský avatar
Igor Bohatýr
Příspěvky: 145
Registrován: 23. 12. 2017, 15:27

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Igor Bohatýr »

...Strážná...

Sešel jsem dolů. Tohle vypadalo jako problém. Velký problém. Navíc Zubina nevěděla, co říct. Bylo to na mě.

"Rajda? Tady Rajdové nežijí. A navíc nikdo neví, kde žijí. Ano. má někde tábor. Ten je kdesi v horách, tady jste špatně. Musíte do hor. Ne sem. A ani tam to není jisté. Víte, on totiž kočuje... A navíc ani nevím, kde jeho tábor je. Skoro nikdo to neví. Ano, několikrát jsem se s ním v minulosti setkal, ale nevím kde je teď. JOBovi žel, vám nemůžu pomoct.

Manipulate
7= 6+2-1

Potřebuje důkaz...

...Strážná, o hezkých pár dní zpátky...

Před Věž se přibelhalo něco podivného. Tři hlavy to má, jako drak to vypadá, ale křídla to nemá. Hladové a zraněné je to. Kůň je proti tomu nic. Vylézám z věže s kusem žvance. Dvěma kusy. Jeden hodím před tu nestvůru a druhým mávám ve vzduchu.

8= 4+5-1

Kus masa to snědlo, po druhém to skočilo tak rychle, že jsem ho musel odhodit pěkně daleko a uhnout. Vychrlilo to na mě jiskry a hnalo se to za tím kusem. Vrátil jsem se do Věže pro další kousky. Tahle věc bude moje...

PD nechť určí důkazy pro oba případy.
Někdo o mě říká, že se do všeho pouštím bezhlavě. Já si zase myslím, že jsem docela chytrá hlavička. Asi máme pravdu oba. Svým způsobem...
Deník
Uživatelský avatar
Doragon Raida
Příspěvky: 267
Registrován: 23. 12. 2017, 18:42

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Doragon Raida »

... Fushaum Uruk ...

"Co to robíš, ty tele?" obořím se na jednoho ze skřetů. "Nedostal jsi snad jasné instrukce?!"
"Mě to fakt mrzí, náčelníku," krčí se ten mizera před mým majestátem, "ale když ono se to fakt na jeden palec od sebe nevejde."
"Říkal jsem ti přece, že to má být na stopu od sebe. Na stopu, ne na palec! A na palec hluboké měly být díry a ty to ryješ až kdoví kam dolů!" Měli bychom rychle přijít s nějakým lepším systémem, jak měřit vzdálenosti, jinak se tu z toho zblázním.
"Promiň náčelníku. Ona je ta hlína fakt ještě dost zmrzlá, to jsem ti chtěl taky říct..."
"Nevymlouvej se blbě. Všechno teď vyndáš, hlínu ušlapeš a půjdeš támhle za stany zkusit to znovu. Díry na palec hluboké, stopu od sebe daleko. Jasné?"
"Jasně, náčelníku," souhlasí provinile. A skoro šeptem dodá: "A ještě se chci zeptat, se vší úctou, tohle fakt budeme muset všichni žrát?"
"Budete. I wyverny budou. Naberete sílu a Holcklád se nám vyhne obloukem. A teď sypej, ať je to do večera hotové!"

Seberu tomu mamlasovi z košíku jednu paličku česneku, pošlu ho pryč a zakousnu se do ní. A říkám si, jestli tohle není baziliščino tajemství k leptavým slinám. Jinak naučit skřety na pěstování zeleniny je těžší, než jsem si myslel. Měli jsme si spíš unést pár rolníků a donutit je tady makat. Inu, třeba to tak uděláme v létě, až přijdou na řadu jahody.


Sotva polknu poslední sousto, doběhne ke mně udýchaná Storong. Zajímavá skřetice. Občas až moc snaživá a ukecaná, ale má výsledky. A dokonce se naučila i trochu číst! Husté, střapaté hnědé vlasy a dost velké přední zuby, prostě ideál.

Poslouchám její zmatený příběh s čím dál tím větší nervozitou. Tohle není dobré.

"Tohle není dobré, tentokrát to bude velké a až to přijde, bude to hledat přímo tebe," směje se mi šaman Ōku tichým syčivým hlasem za zády.
"Ty toho nenecháš, co?" zařvu za sebe do prázdna. "Řekni mi něco užitečného, nebo odsud zmiz."
Stín mrtvého skřeta se zachvěje v jarním slunci a rozplyne se mezi stromy. Storong se začíná bát, že se fakt úplně zbláznila. Nebo já. Nechám si to všechno povědět ještě jednou a zavolám si Romula.

"Je to tady, hrozby dorazily. Rozhlaš po táboře, že měním stav z brava na čárlí. A drž se plánu. Co se dá, to sklidit. Samice a mladé přesunout do jeskyní, wyverny schovat. Posílit hlídky kolem tábora, Jezdci ať jsou v neustálé pohotovosti, jednou nohou ve třmenu. A jakmile uslyší 'teraz', chci je vidět na obloze. Vyrazím na průzkum. Jo, já sám, osobně. Hledají mě, ne vás. Je to menší risk. Kmen musí být v bezpečí. Za pár svíček jsem zpátky. A pokud ne, víš, co máš dělat."

Podám svému zástupci zdravou ruku a pokynu Storong, aby mě zavedla na místo, kde viděla tu kráčející skálu.

... někde v prostoru ...

Ku:thu:lu:lů: Doragon:2D6+1 → 5(1 +3 + 1)#SHARP
- Je pro mne medium gang.


Zastavíme se na kraji borovicového lesa. Stromy jsou rozkývané a nad špičkami se občas mihne kousek zeleného rozmazaného čehosi. Mám problém rozeznat, co je les a co ta bytost. Velké je to teda jako kráva, ale s tou horou si trochu zapřeháněla. Někde z lesa slyším monotónní zpět a občas se mezi stromky objeví záblesk jasného světla. Jestli chci zjistit, o co sakra jde, budu se muset dostat blíž.

Storong se zoufale krčí za prťavým šutrem, nebude lehké ji dostat dál.
"Musíme pokračovat, rozumíš? Prohlédnout si našeho nepřítele. Buď nenápadná, dokaž, že si místo mezi Jezdci zasloužíš. Jestli tohle přežijeme, dostaneš svou wyvernu."

DSuF: Doragon:2D6+1 → 10(3 +6 + 1)#COOL
- Chci se nenápadně dostat na dohled ke zdroji zpěvu - kultistům. Dostanu se k nim nepozorovaně.
- Původní HARD z rolz překlopeno po dohodě na vhodnější COOL.


V lese brzy narazíme na masivní průsek, kterým si příšerák razil cestu. Polámané stromy jsou opravdu impozantní. Přemýšlím, jestli by ho úzké jeskyně v horách zastavily, nebo by se přes ně taky nějak dostal.

No, ale pokud ne on, tak jeho banda kamarádů určitě. Tucet chlápků v hábitech se táhne ve stopách netvora a řvou doslova jak na lesy. Obrovská zelená rozplizlost pokračuje za hučivého zpěvu dál dopředu a nám se podaří dostat se jen na pár kroků daleko.

Read a sitch: Doragon:2D6+1 → 8(3 +4 + 1)#SHARP
- Who’s in control here? Zelená potvora? Někdo z doprovodu? Někdo jiný?
Naposledy upravil(a) Doragon Raida dne 4. 3. 2018, 11:24, celkem upraveno 1 x.
Per ardua ad vitaminum
Deník postavy
Uživatelský avatar
pietrovonholzkladde
Příspěvky: 299
Registrován: 26. 12. 2017, 10:57

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od pietrovonholzkladde »

...Blatno...
Mlžné opary vystřídal mráz a pak polevil a zase se objevily chomáče mlh. Sníh začal pomalu tát a tůně jezírka rozmrzat a rybáři poprvé rozhodili sítě. Za měsíc se povedlo nachytat solidní zásob a ty dobře udat na trhách a vydělat nějaký peníze a zainvestovat do komfortu vesnice.

Místní se tváří snad spokojeně, když jsme si dohodli pravidla a upírky ani já nelovíme doma a naopak se staráme, aby mohli v klidu žít a chránit je. Sue na hradu musí provádět zvěrstva. Byl jsem prý žabař řekl mi starý McDaggell jednou takhle po lovu na srnu. Ona prý ráda lidi mučí a snad i si zahrává s dáblem. No jestli myslí babky na trhách Solverna tak mě mrazí. Moc dobře si pamatuji svoji vizi. Jau.

Dnešek začal blbě bolí mě hlava a v noci jsme měl sen. Strašnej. Grahamida mě ráno zprdla, že takto jestli budu vyvádět, tak si se mnou dítě rozhodně nepořídí, ale co máte dělat, když vidíte, jak se zase měníte na kostičky a nějaký dítě vás zamíchá do pytlíku mezi tisíce dalších a pak jiný postaví zbojníky a řve, hahaha jdu tě oloupit zpupnej feudále...

"Přepadeníííííííí," řve svým příjemně mužským hlasem pravá levá ruka Helga. Okamžitě jsme na nohou od snídaně. Taky se dalo čekat, že když si dám studenou pečenou krev tak se něco posere, to není snídaně pro hradní žaludek, ale spíš tak šlichta pro mého zlokoníčka. Jen co vyřeším tady ty otrapy tak si pro něj vyrazím.

Podivný existence se vyloupli z ničeho nic, no s hlídkou směrem k Ústraši si to ještě vyřídím, teda pokud oni nevyřídili ji. Jen smrt je dokáže omluvit, nebo hoodně trapná výmluva, že třeba zrovna spali.

Těsně přede mnou dopadne šíp. Sakra. "Co se to tu děje?" zakřicím vší silou. "Kde si myslíte, že jste? Tady je naše vesnice. Jděte a zaberte si svoji. Víte co nás to stálo sil, odsud vypráskat ty prašivé krvežíznivé bestie? A co vás sem přivádí ozbrojení muži?" Musí vidět, že je tu minimálně stejný počet ozbrojených upírek, co se opatrně všude okolo ukazují. Hele hlídka. Za jejich zády. Vykročím k nim a téměř před jedním z těch, co vypadají jako velitel se zastavím. nabídnu mu ruku a on ji váhavě stiskne. "Dobrý muži, JOBa chvalme, hlavně jeho bohatství zde v zemi okolo. Pojďme spolu udělat něco ku prospěchu svaté věci. Naše koníky potřebujeme na výpravu za bohatstvím do Hvozdíkova, kde nám nechtějí vydat naše nástroje a do Janova, kde máme nevyřízené účty. Pojďte s námi a škodní nebudete."
Manipulace: pietro:2D6+2 → 12(5 +5 + 2)#hot manipulate - exp
* poslechnou a udělají vše


Jsme rád, že se můžeme dohodnout. Potřesu jeho rukou a silně ji stisknu. Pozorně se zkusím zadívat na toho chlapíka, já už ho někde viděl. Z posledních týdnů a všeho toho humbuku mí zůstala takové zvláštnost. Zkusím se soustředit na jeho krev. Cítím, jak tepe. jak mu srdce buší. rozšíří se mi zorničky a mé vnitřní já kráčí k JOBovi. Určitě jsme už toho člověka někde viděl.
Open your brain pietro:2D6+2 → 5(1 +2 + 2)#weird open your brain exp
* na tahu je PánDobra
Cítím to v krvi, cítím to ve vzduchu, cítím to všude...Bažina, smrad, vesničani...konečně se blíží osvěžující válka, to bude krve dost.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Solfernus
Příspěvky: 103
Registrován: 22. 12. 2017, 16:32
Bydliště: Trosky

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Solfernus »

... na Troskách ...

"Má temná paní. Tvé přání je mi rozkazem. Jako vždy.", ukloním se, smeknu fešácký klobouk s peřím a zavířím plášťěm, když se napřímím, "Nebude to ovšem jednoduché. A zcela jistě to nebude zadarmo. V zimě se podařilo zničené panství prakticky vybudovat z ničeho - a dokonce tak, že prosperuje a produkuje přebytky. Nicméně, zlepšení obranyschopnosti, to už je nadstandard. Bude to vyžadovat...investici. Značnou investici. Nevykouzlím takové opravy nebo novou výzbroj z ničeho. Nebo možná ano. Ale i tak to nebude zadarmo. To si jistě...uvědomuješ?"

MANIPULATE: Solfernus:2D6+3 → 8(3 +2 + 3)#HOT
- udělám, to co chce, ale budu za to chtít "proplatit vzniklé náklady" (ať už mi vzniknou nebo ne), až do výše 2-BARTER
(1-BARTER za každý úkon - 1. oprava opevnění, 2. vyzbrojení stráží)
- je to 7-9, tj. napřed dodám, zaplaceno dostanu až poté

Nechávám důležité NPC prostor pro reakci (a vyhodnocení v Chuubo), než budu pokračovat.
"Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů! Stačí jediný podpis tady...a tady.
Ano, výhradně vlastní krví. To víte, byrokracie, to je peklo..."
Deník postavy
Uživatelský avatar
Císař Evilón
Příspěvky: 165
Registrován: 27. 12. 2017, 15:17

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Císař Evilón »

.... Strážná, o pár dní zpátky ....

Zubina sledovala, jak se Igor snaží získat si přízeň netvora. Netvor ochotně hltal maso, ale kdykoliv byl jen trochu hladový, začínal být nevrlý a vzpouzet se.

Igore,

netvora jsi ovládnul, protože mu tvé maso chutná. Při každé vhodné příležitosti, zejména po boji, tedy bude chtít něco pojíst - třeba těla poražených či zajatých a tak. Dokud mu to budeš dopřávat, tak tě bude poslouchat. Pokud mu to jednou nedopřeješ, tak se vzepře.

Když to vydržíš celé sezení, ochočíš si ho úplně.


.... Strážná, současnost ....

Zubina byla hrozně ráda, že Igor sešel dolů a začal s ženou rozmlouvat místo ní. Nepřekvapilo ji, že Igor skřeta neprozradil, věděla, že jsou přátelé. Jenže tahle žena nevypadala, že by se spokojila s pouhým ne. Na druhou stranu vypadala, že tak dychtí po odpovědi, že ji ani nebude zkoumat. Možná by stačilo, kdyby jí Igor někam poslal, aby tu přestala otravovat.

Igore,

žena se přestane vyptávat, jakmile ji nabídneš nějaké místo, kde by se schovávat mohl. S tím, že je ti jasné, že na to místo tím asi přivoláváš pohromu. Kam ji pošleš? Nebo ji necháš dotírat na sebe?
Zvědi, špióni, vojáci, monstra a možná i armády císaře Evilóna, jehož říše zla nestrpí na svých hranicích nic dobrého.
Hrozba
Odpovědět

Zpět na „[AW] {PbP} Záporáci“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů