[Hra] Sezení III. - Silné osobnosti
Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti
.... ... setník Jájus Gulius, ve večerním šeru na cestě mezi Jasnovem a Khazad-Gunud ....
S krollkou jsme kousek za městem hravě dohnali mou setninu a vyrazili jsme. Chci co nejdelší vzdálenost urazit, než se setmí a teprve poté se utábořit, nejlépe nedaleko vesnice, ve které máme vyšetřovat.
Cesta se nejprve táhlým obloukem stáčí doprava a pak malý kousek míří k řece. Na severním obzoru se proti tmavnoucí obloze tyčí majestátní štít hory, ke které míříme. Když ji vidím, přemýšlím, proč jsem vlastně tu krollku verboval, vždyť tady se nedá zabloudit.
Najednou se z předvoje ozve: "Skřetííííííí! Útočí na nás skřetííí! Aééérghhmfl...."
To byl průzkumný oddíl na čele. A podle bublavého chrčení na konci už není ... Okamžitě vydám rozkazy: "Do bojové sestavy, štíty a píky do rukou, helmy na hlavy. A v útvaru mírným poklusem vpřed!"
Ze tmy před námi se ozve hrdelním hlasem: "Vezmi tenhle štít, helmici s chocholem a hlavici píky šéfovi jako důkaz, že jsme se o ty řezníky postarali."
A druhý hlas mu odpoví: "Ti řezníci, co je honíme, měli mít nějaké helmice a píky?"
Potom už hlasy přehluší dusot nohou mé setniny těžkooděnců.
Doragone,
tví skřeti se nechali zmást hlukem, který vydával trestný oddíl z Jasnova, pochodující po cestě do Khazad-gunud. V domnění, že jde o řezíky, zaútočili na průzkumníky na čele a hravě je zmasakrovali.
Teď na ně ale útočí setnina těžkooděnců z Jasnova - trestná výprava původně mířící do Khazad-gunud.
Těžkooděnci z města:
3-HARM HAND (píky)
2-ARMOR (zbroje a štíty) +1ARMOR (na čele bojové formace, pokud ji drží)
LARGE
Igore,
kolem Zubiny na Koni se najednou dala do pohybu vojenská mašinérie a nikdo si jí moc nevšímá. Co udělá?
S krollkou jsme kousek za městem hravě dohnali mou setninu a vyrazili jsme. Chci co nejdelší vzdálenost urazit, než se setmí a teprve poté se utábořit, nejlépe nedaleko vesnice, ve které máme vyšetřovat.
Cesta se nejprve táhlým obloukem stáčí doprava a pak malý kousek míří k řece. Na severním obzoru se proti tmavnoucí obloze tyčí majestátní štít hory, ke které míříme. Když ji vidím, přemýšlím, proč jsem vlastně tu krollku verboval, vždyť tady se nedá zabloudit.
Najednou se z předvoje ozve: "Skřetííííííí! Útočí na nás skřetííí! Aééérghhmfl...."
To byl průzkumný oddíl na čele. A podle bublavého chrčení na konci už není ... Okamžitě vydám rozkazy: "Do bojové sestavy, štíty a píky do rukou, helmy na hlavy. A v útvaru mírným poklusem vpřed!"
Ze tmy před námi se ozve hrdelním hlasem: "Vezmi tenhle štít, helmici s chocholem a hlavici píky šéfovi jako důkaz, že jsme se o ty řezníky postarali."
A druhý hlas mu odpoví: "Ti řezníci, co je honíme, měli mít nějaké helmice a píky?"
Potom už hlasy přehluší dusot nohou mé setniny těžkooděnců.
Doragone,
tví skřeti se nechali zmást hlukem, který vydával trestný oddíl z Jasnova, pochodující po cestě do Khazad-gunud. V domnění, že jde o řezíky, zaútočili na průzkumníky na čele a hravě je zmasakrovali.
Teď na ně ale útočí setnina těžkooděnců z Jasnova - trestná výprava původně mířící do Khazad-gunud.
Těžkooděnci z města:
3-HARM HAND (píky)
2-ARMOR (zbroje a štíty) +1ARMOR (na čele bojové formace, pokud ji drží)
LARGE
Igore,
kolem Zubiny na Koni se najednou dala do pohybu vojenská mašinérie a nikdo si jí moc nevšímá. Co udělá?
Osadníci, měšťané a vesničané, kteří se vydávají do kraje za štěstím, úrodou, novým životem či vidinou bohatství.
Hrozba
Hrozba
- Dobrodruzi
- Příspěvky: 142
- Registrován: 27. 12. 2017, 15:16
Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti
.... v Trůním sále trosek ....
Takže zatímco se opevňuješ, vyvolaný drak, utržený ze řetězu, nabírá výšku a připravuje se k dalšímu útoku. Tak nějak tušíš, že další nálet dveře trůnního sálu nevydrží a ohromná ohnivá koule, kterou drak vyplivne, spálí tvé upíří služebnice na prach.
"Myslím, že tohle je hezký bonus k (Be In) Trouble, co jsem na tebe předtím zahrál" dodá k tomu Hollyhock god a do nádobky se společnými body zkušenosti přidá další žeton zkušenosti, "co s tím Sue provede?"
Zatímco kvílení řítícího se monstra sílí, chvíli přemýšlím na trůně. Potom si urovnám na hlavě svou smaragdovou korunku, upravím šaty a vyjdu kupředu.
Otevřu dveře a vyjdu před bránu. Pohlédnu k zapadajícímu slunci a pak na oblohu nad sebou, kde se zvětšuje silueta draka.
"Jsem Sue von Holzklade. Rod von Holzklade má v krvi královskou krev. A vládnu tomuto kraji. Jsem tedy PRINCEZNA!"
"Já myslel, že hrajeme Adventure Fantasy, a ne Fairy Tale?" "Však jo, tohle je Decisive Action," odpoví Hugo a přihodí další exp. "A buďte rádi, že Pohádku jako žánr nehrajete, to byste trpěli mnohem víc...."
"Víc? Jako že Sue nespálí hned, ale zblajne až k večeři? A neříkala před chvílí, že zapadá slunce? Zuzko, máš na hradě sůl a kečup?" "Alespoň jsem získala čas. Zákon příběhu říká, že drak nemůže princeznu hned sežrat - a možná si mě bude i chtít vzít za ženu!"
"No, moc toho času nebude"
"A vůbec, jak je to s tou královskou krví? To si takhle jen tak můžeš určit, že jsi princezna?" zeptá se ještě Jirka. "To si samozřejmě vyhodnotíme. Že bys byla přímo princezna, to by bylo naprosté šílenství, takže Obstacle 4," odpoví rezolutně Hugo.
"Já si to nemyslím," oponuje mu Sue. "Jasně, že nejsem přímo princezna. Ale když by ses zamyslel nad tím, že jsem z významného rodu, tak jsem určitě mezi předky měla alespoň nějaké levobočky či příbuzné královské rodiny. A když se pak podíváš hodně, hodně daleko do minulosti, tak bys tam - za několika kličkami - mohl vidět i někoho přímo z vládnoucího rodu. Takže by to měla být nejvýše trojka."
"A ze kterého vládnoucího rodu? Krále Dobromila? Nebo císaře Evilóna?" rýpne si ještě Lucka, ale na tuhle otázku už odpověď nedostane, protože Hugo s navrhovanou výší Obstacle souhlasí a hráči se vrhnou k vyhodnocování.
Tharagavverug,
Sue se prohlásila princeznou a čeká, jaký osud jsi jí nachystala. Co budeš dělat dál?
Tví goblini, otřesení předchozím sebevražedným útokem a nyní se snažící vyhnout se dračímu taranu, dost zmatkují. Hrozí jim částečné poškození - 2-HARM AP AREA. Vyber si, kdo ho schytá:
* přímo goblini?
* jejich drakodýlové?
Takže zatímco se opevňuješ, vyvolaný drak, utržený ze řetězu, nabírá výšku a připravuje se k dalšímu útoku. Tak nějak tušíš, že další nálet dveře trůnního sálu nevydrží a ohromná ohnivá koule, kterou drak vyplivne, spálí tvé upíří služebnice na prach.
"Myslím, že tohle je hezký bonus k (Be In) Trouble, co jsem na tebe předtím zahrál" dodá k tomu Hollyhock god a do nádobky se společnými body zkušenosti přidá další žeton zkušenosti, "co s tím Sue provede?"
Zatímco kvílení řítícího se monstra sílí, chvíli přemýšlím na trůně. Potom si urovnám na hlavě svou smaragdovou korunku, upravím šaty a vyjdu kupředu.
Otevřu dveře a vyjdu před bránu. Pohlédnu k zapadajícímu slunci a pak na oblohu nad sebou, kde se zvětšuje silueta draka.
"Jsem Sue von Holzklade. Rod von Holzklade má v krvi královskou krev. A vládnu tomuto kraji. Jsem tedy PRINCEZNA!"
"Já myslel, že hrajeme Adventure Fantasy, a ne Fairy Tale?" "Však jo, tohle je Decisive Action," odpoví Hugo a přihodí další exp. "A buďte rádi, že Pohádku jako žánr nehrajete, to byste trpěli mnohem víc...."
"Víc? Jako že Sue nespálí hned, ale zblajne až k večeři? A neříkala před chvílí, že zapadá slunce? Zuzko, máš na hradě sůl a kečup?" "Alespoň jsem získala čas. Zákon příběhu říká, že drak nemůže princeznu hned sežrat - a možná si mě bude i chtít vzít za ženu!"
"No, moc toho času nebude"
"A vůbec, jak je to s tou královskou krví? To si takhle jen tak můžeš určit, že jsi princezna?" zeptá se ještě Jirka. "To si samozřejmě vyhodnotíme. Že bys byla přímo princezna, to by bylo naprosté šílenství, takže Obstacle 4," odpoví rezolutně Hugo.
"Já si to nemyslím," oponuje mu Sue. "Jasně, že nejsem přímo princezna. Ale když by ses zamyslel nad tím, že jsem z významného rodu, tak jsem určitě mezi předky měla alespoň nějaké levobočky či příbuzné královské rodiny. A když se pak podíváš hodně, hodně daleko do minulosti, tak bys tam - za několika kličkami - mohl vidět i někoho přímo z vládnoucího rodu. Takže by to měla být nejvýše trojka."
"A ze kterého vládnoucího rodu? Krále Dobromila? Nebo císaře Evilóna?" rýpne si ještě Lucka, ale na tuhle otázku už odpověď nedostane, protože Hugo s navrhovanou výší Obstacle souhlasí a hráči se vrhnou k vyhodnocování.
Tharagavverug,
Sue se prohlásila princeznou a čeká, jaký osud jsi jí nachystala. Co budeš dělat dál?
Tví goblini, otřesení předchozím sebevražedným útokem a nyní se snažící vyhnout se dračímu taranu, dost zmatkují. Hrozí jim částečné poškození - 2-HARM AP AREA. Vyber si, kdo ho schytá:
* přímo goblini?
* jejich drakodýlové?
Dobrodruzi, rekové a hrdinové, kteří se vydávají do kraje za poznáním, dobrodružstvím, poklady a dalším.
Hrozba
Hrozba
- Doragon Raida
- Příspěvky: 267
- Registrován: 23. 12. 2017, 18:42
Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti
... na cestě mezi Jasnovem a Khazad-Gunud ...
Udýchaný zvěd přiběhne k Romulovi: "Ti řezníci jsou nějak moc dobře vyzbrojení. Ale když na ně vlítneme, seřežeme je na hadry. Wyverny je rozrazí a pak se nažerou. A bude pořádná kořist. Zahlas přímý útok!"
Jednooký skřet soustředěně zkoumá masivní železnou hradbu štítů a kopí, která se šerem blíží k připraveným Jezdcům. Vztyčí svou zdravou ruku zaťatou v pěst a chvíli vyčkává. Potom si povzdechne, zakroutí hlavou a mávne směrem k lesu.
"Ústup! Vy si už nepamatujete, co se dělo u Velkorohu, ale já ano. A náčelník také. Tohle by nedovolil. Do lesa, tam jim bude ta jejich formace k ničemu!"
Fight your way free: Doragon:2D6+3 → 9(3 +3 + 3)#HARD
- Igore, zapojí se nějak Zubina do akce (budeš pomáhat?)
... Blatno ...
"Tak podle všeho ve vsi žádní upíři nejsou, jenom rybáři."
"Tak to je ale skvělý odhad, místonáčelníku. Jak jsi na to přišel?"
"Kdyby to byli upíři, tak se na ty naše vypuštěné krysy hladově vrhají. Ale oni se jich naopak bojí a utíkají před nimi do domů. Určitě slyšeli o tom, co se před zimou stalo v Ustraši."
"No to je ale úžasný postřeh, Dlouhé Stéblo. Dnešní noc nad námi budou bohové nenápadnosti Ninžá a Infíltr držet ochrannou ruku!"
"Já se nechci hádat, místonáčelníku, ale mně těch krys přijde fakt líto. Co když těm boročkům ublíží?"
"Neublíží, mají z nich hrůzu. Tak nedržkuj a napíchej ty ostatní na nějaké větve. Tím si je udržíme od těla."
"To jako vážně...?"
"Rozejděte se!"
"Neshlukujte se!"
"Máme krysy na klacku a nebojíme se je použít!"
"Tyhle dveře to budou. Koukni, jak jsou celé pomazané krví. Přibodni mu tu pozvánku sem nad kliku a mizíme odsud."
"Jako tři stíny!"
"Za mě teda jako tři hladové stíny. Snad u Jaguly dostaneme aspoň polívku."
Pietro, na dveřích svého domku najdeš pozvánku na Slezinu. Pokud ji tam teda někdo jiný nenajde dříve. To už je na tobě.
Udýchaný zvěd přiběhne k Romulovi: "Ti řezníci jsou nějak moc dobře vyzbrojení. Ale když na ně vlítneme, seřežeme je na hadry. Wyverny je rozrazí a pak se nažerou. A bude pořádná kořist. Zahlas přímý útok!"
Jednooký skřet soustředěně zkoumá masivní železnou hradbu štítů a kopí, která se šerem blíží k připraveným Jezdcům. Vztyčí svou zdravou ruku zaťatou v pěst a chvíli vyčkává. Potom si povzdechne, zakroutí hlavou a mávne směrem k lesu.
"Ústup! Vy si už nepamatujete, co se dělo u Velkorohu, ale já ano. A náčelník také. Tohle by nedovolil. Do lesa, tam jim bude ta jejich formace k ničemu!"
Fight your way free: Doragon:2D6+3 → 9(3 +3 + 3)#HARD
- Igore, zapojí se nějak Zubina do akce (budeš pomáhat?)
... Blatno ...
"Tak podle všeho ve vsi žádní upíři nejsou, jenom rybáři."
"Tak to je ale skvělý odhad, místonáčelníku. Jak jsi na to přišel?"
"Kdyby to byli upíři, tak se na ty naše vypuštěné krysy hladově vrhají. Ale oni se jich naopak bojí a utíkají před nimi do domů. Určitě slyšeli o tom, co se před zimou stalo v Ustraši."
"No to je ale úžasný postřeh, Dlouhé Stéblo. Dnešní noc nad námi budou bohové nenápadnosti Ninžá a Infíltr držet ochrannou ruku!"
"Já se nechci hádat, místonáčelníku, ale mně těch krys přijde fakt líto. Co když těm boročkům ublíží?"
"Neublíží, mají z nich hrůzu. Tak nedržkuj a napíchej ty ostatní na nějaké větve. Tím si je udržíme od těla."
"To jako vážně...?"
"Rozejděte se!"
"Neshlukujte se!"
"Máme krysy na klacku a nebojíme se je použít!"
"Tyhle dveře to budou. Koukni, jak jsou celé pomazané krví. Přibodni mu tu pozvánku sem nad kliku a mizíme odsud."
"Jako tři stíny!"
"Za mě teda jako tři hladové stíny. Snad u Jaguly dostaneme aspoň polívku."
Pietro, na dveřích svého domku najdeš pozvánku na Slezinu. Pokud ji tam teda někdo jiný nenajde dříve. To už je na tobě.
Per ardua ad vitaminum
Deník postavy
Deník postavy
- pietrovonholzkladde
- Příspěvky: 299
- Registrován: 26. 12. 2017, 10:57
Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti
...u Jaguly v domě...
Den se strašně vleče. Minuta po minutě. Ellena je mimo, ty čtyři čůzy jsou na pár facek, babizna nikde. No tak jsem si říkala, že jí to tam obkouknu. Ropuší nohy, čolčí oči v láku, hadí ocísky, skopová střívka nařezaná na délku 20 coulů a na jedný straně zavázaný špagátem.
By mě zajímalo jak z toho ty jitrnice chutnaj, ale proč to má v plechové misce tvaru srdce nahoře na skříni. Hele má tam ještě něco. Divná kniha. Proč je na přebalu kus nahé ženštiny? Vezmu pometlo z kouta a jdu si jí přitáhnout blíž. Sakra. Převrhla jsme nějaký baňky se zelenou a žlutou vodou. Trochu to syčí a prská, ale nevypadá to nebezpečně. No vida hele asi červotoč, mám pocit, že má díru v dřevobudce na fóglí noze. Asi vítr. Zkusím dát na stranu ten měděný kotel s tím hnědým slizem na stranu, Je to teda těžký jak mladý prase.
Natahuju se na špičky, poklička zapraská a všechny ty kádinky jsou vturánu ve vzduchu a letí k zemi. Prásk, prsk, buchou, křách, prsk, křách, bummmmm. Všude je černý štiplavý dým. V posledním okamžiku hmátnu doprázdna a cítím kůži knihy. Dopadnu mezi ten bordel. No do prdele, mám střep v zadním svalu. Vytáhnu to. Auuuu, zaviju.
Hoří tu něco. "Hoříííííííííííííííí!" křičím na ty nány. Čapnu je za ruce, ale jsou jak přibitý. Nojo on je to Divný smrad. To nehoří. Nevidím plameny. Sakra. Je mi mdlo. Jé oknem sem jde duha a na ní jede skřítek a má pod nohama veliký dřevěný prkno. Za ním plave chobotnice a v každým chapadle drží ohromný lízatko a točí se jak kolotoč. Vidím růžový sloníky. Troubí na choboty a ze zadku jim jdou modré bubliny velikosti balonu. Hele tamhle ten má legrační zuby. Proboha proč jich má dvacet, jsou jak meče a kouše ostatním hlavy a všude stříká krev. Držím knížku a mlátím s ní do něj, dokud neomdlím.
Kniha se otevřela a na stránce by náhodný pozorovatel mohl číst.
* Janek Dlouhoprstý - prodáno 10 střev, žena jeho nepočala;
* Ferda Nadloubnutý - prodáno jedno, pry jej umývá, každá druhá počala - NEPRODÁVAT;
* Irina Krasovlasá - prodáno dva tucty, poučena, že na každého jedno - nepočala, syfilis chytila, svatý otec Hvozdíkovský ji nechal upálit za čarodějniství
* Gwer-da-La-Mour - prodáno tucet, poučena, funguj..... dál stránka ohořena
Den se strašně vleče. Minuta po minutě. Ellena je mimo, ty čtyři čůzy jsou na pár facek, babizna nikde. No tak jsem si říkala, že jí to tam obkouknu. Ropuší nohy, čolčí oči v láku, hadí ocísky, skopová střívka nařezaná na délku 20 coulů a na jedný straně zavázaný špagátem.
By mě zajímalo jak z toho ty jitrnice chutnaj, ale proč to má v plechové misce tvaru srdce nahoře na skříni. Hele má tam ještě něco. Divná kniha. Proč je na přebalu kus nahé ženštiny? Vezmu pometlo z kouta a jdu si jí přitáhnout blíž. Sakra. Převrhla jsme nějaký baňky se zelenou a žlutou vodou. Trochu to syčí a prská, ale nevypadá to nebezpečně. No vida hele asi červotoč, mám pocit, že má díru v dřevobudce na fóglí noze. Asi vítr. Zkusím dát na stranu ten měděný kotel s tím hnědým slizem na stranu, Je to teda těžký jak mladý prase.
Natahuju se na špičky, poklička zapraská a všechny ty kádinky jsou vturánu ve vzduchu a letí k zemi. Prásk, prsk, buchou, křách, prsk, křách, bummmmm. Všude je černý štiplavý dým. V posledním okamžiku hmátnu doprázdna a cítím kůži knihy. Dopadnu mezi ten bordel. No do prdele, mám střep v zadním svalu. Vytáhnu to. Auuuu, zaviju.
Hoří tu něco. "Hoříííííííííííííííí!" křičím na ty nány. Čapnu je za ruce, ale jsou jak přibitý. Nojo on je to Divný smrad. To nehoří. Nevidím plameny. Sakra. Je mi mdlo. Jé oknem sem jde duha a na ní jede skřítek a má pod nohama veliký dřevěný prkno. Za ním plave chobotnice a v každým chapadle drží ohromný lízatko a točí se jak kolotoč. Vidím růžový sloníky. Troubí na choboty a ze zadku jim jdou modré bubliny velikosti balonu. Hele tamhle ten má legrační zuby. Proboha proč jich má dvacet, jsou jak meče a kouše ostatním hlavy a všude stříká krev. Držím knížku a mlátím s ní do něj, dokud neomdlím.
Kniha se otevřela a na stránce by náhodný pozorovatel mohl číst.
* Janek Dlouhoprstý - prodáno 10 střev, žena jeho nepočala;
* Ferda Nadloubnutý - prodáno jedno, pry jej umývá, každá druhá počala - NEPRODÁVAT;
* Irina Krasovlasá - prodáno dva tucty, poučena, že na každého jedno - nepočala, syfilis chytila, svatý otec Hvozdíkovský ji nechal upálit za čarodějniství
* Gwer-da-La-Mour - prodáno tucet, poučena, funguj..... dál stránka ohořena
Cítím to v krvi, cítím to ve vzduchu, cítím to všude...Bažina, smrad, vesničani...konečně se blíží osvěžující válka, to bude krve dost.
Deník postavy
Deník postavy
- pietrovonholzkladde
- Příspěvky: 299
- Registrován: 26. 12. 2017, 10:57
Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti
....v ruinách Hvozdíkova...
To oko na mě zírá. Nažloutlé bělmo v hořícím ohni. Divné. Asi zase nějaká lest tý vobludy ještěří nebo Solfernův vynález. Chce to, abych byl jeho sluha a našel mu Cetku. Sakra to už jsme slyšel. Jen netuším, kde mám hledat tu štětku Cetku. Ale tomu nebudeme říkat. Kouknu koutkem svého bystrého nemrtvého oka. Ty jeho divnocosi na nás zírají a vypadají hladově. Jsme nikdy neviděl takový zombičí kuřata s dluhýma krkama.
"Jen si jako ujasněmě jednu věc, lorde," no což v horší prdeli už být nemůžu. "Největší vládce tohoto kraje, víte jako stoupněte si do fronty. Do nedávna jsme to byl já, pak to tvrdil okřídlená stvůra co vládne goblinům na krokodýlech, pak hned doktůrek Solfernus a ta čubka Sue. nA tu rozhodně nezapomeňte. Sue je momentálně první vládkyně zdejšího kraje a rozhodně je fakt krutohustopřísná. Kam se na ní hradete vy, lorde. Já být váma, hodím pokec nad dvěma deckama s ní. Má ráda magory jako oni..."
Přines Mulga a Cetku, tam.... prý u Sester... Hmm tak aby dal pokoj přikývnu. Ale jasně si v duchu říkám, nasrat, bejby. Protože já jsme svobodný pán Pietro, který má vítr ve vlasech a konečně pořádný koníky a teď se potřebuju dostat do Blatna. Cestou dořešit těhotnou Grahamidu a sakra zapomněl jsme na ty magory mezi Blatnem a Ústraší. Sakra. Sakra. Sakra. Clak, blik, cink. Nápad.
"Pane," otočím se úlisně k očku. "Já vám seženu toho Mulga či co to je přesně, ale vy vyřešíte jednu tlupu magorů v počmáraných ksichtech barvou a vypadající jak divnej komediantskej cirkus..."
PD prostor na interakci. Mám své požadavky podpořit hodem? Chci se vyvléci a zároveň tlačit na Žárumana ať jde řešit ty potížisty v okolí Blatna. Samozřejmě budu se snažit chytit Mulga. Teda uděláme maximum upířích.
To oko na mě zírá. Nažloutlé bělmo v hořícím ohni. Divné. Asi zase nějaká lest tý vobludy ještěří nebo Solfernův vynález. Chce to, abych byl jeho sluha a našel mu Cetku. Sakra to už jsme slyšel. Jen netuším, kde mám hledat tu štětku Cetku. Ale tomu nebudeme říkat. Kouknu koutkem svého bystrého nemrtvého oka. Ty jeho divnocosi na nás zírají a vypadají hladově. Jsme nikdy neviděl takový zombičí kuřata s dluhýma krkama.
"Jen si jako ujasněmě jednu věc, lorde," no což v horší prdeli už být nemůžu. "Největší vládce tohoto kraje, víte jako stoupněte si do fronty. Do nedávna jsme to byl já, pak to tvrdil okřídlená stvůra co vládne goblinům na krokodýlech, pak hned doktůrek Solfernus a ta čubka Sue. nA tu rozhodně nezapomeňte. Sue je momentálně první vládkyně zdejšího kraje a rozhodně je fakt krutohustopřísná. Kam se na ní hradete vy, lorde. Já být váma, hodím pokec nad dvěma deckama s ní. Má ráda magory jako oni..."
Přines Mulga a Cetku, tam.... prý u Sester... Hmm tak aby dal pokoj přikývnu. Ale jasně si v duchu říkám, nasrat, bejby. Protože já jsme svobodný pán Pietro, který má vítr ve vlasech a konečně pořádný koníky a teď se potřebuju dostat do Blatna. Cestou dořešit těhotnou Grahamidu a sakra zapomněl jsme na ty magory mezi Blatnem a Ústraší. Sakra. Sakra. Sakra. Clak, blik, cink. Nápad.
"Pane," otočím se úlisně k očku. "Já vám seženu toho Mulga či co to je přesně, ale vy vyřešíte jednu tlupu magorů v počmáraných ksichtech barvou a vypadající jak divnej komediantskej cirkus..."
PD prostor na interakci. Mám své požadavky podpořit hodem? Chci se vyvléci a zároveň tlačit na Žárumana ať jde řešit ty potížisty v okolí Blatna. Samozřejmě budu se snažit chytit Mulga. Teda uděláme maximum upířích.
Cítím to v krvi, cítím to ve vzduchu, cítím to všude...Bažina, smrad, vesničani...konečně se blíží osvěžující válka, to bude krve dost.
Deník postavy
Deník postavy
- MarkyParky
- Příspěvky: 16476
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti
Pietro,
mechanicky to byl MISS na Manipulaci a já hrál "Otoč tah proti němu" - proto jsi dostal výsledek, jako kdyby proti tobě Žáruman hrál hráčské Manipulate a hodil 10+.
To znamená, že:
* Můžeš z toho zkusit vyždímat víc (tzn. hodit si Manipulate, slíbit, že Mulga chytneš a zkusit z toho vymáčknout alespoň to, aby se Žáruman postaral o Ftipálka)
* Ale nemůžeš se z toho vyvléknout úplně. Ty podmínky minulého MISSu zůstanou platit.
Pokud si hodíš Manipulate, tak výsledky budou znamenat cca:
10+: Žáruman rovnou vyrazí na Ftipálka a bude na tobě, zda Mulga chytíš nebo ne - stále bude ale platit, že chycení je za +1EXP, zatímco vykašlání se na to je za škrtnutý HOT
7-9: Žáruman nehne ohnivým prstem, dokud Mulga nechytíš. Pokud to uděláš, tak potom dostaneš +1EXP a Žáruman půjde na vtipálka. Pokud to neuděláš, tak skončíš se škrtnutým HOTem a Žárumanem, co nehne prstem
a samozřejmě taky tam může být další MISSík
mechanicky to byl MISS na Manipulaci a já hrál "Otoč tah proti němu" - proto jsi dostal výsledek, jako kdyby proti tobě Žáruman hrál hráčské Manipulate a hodil 10+.
To znamená, že:
* Můžeš z toho zkusit vyždímat víc (tzn. hodit si Manipulate, slíbit, že Mulga chytneš a zkusit z toho vymáčknout alespoň to, aby se Žáruman postaral o Ftipálka)
* Ale nemůžeš se z toho vyvléknout úplně. Ty podmínky minulého MISSu zůstanou platit.
Pokud si hodíš Manipulate, tak výsledky budou znamenat cca:
10+: Žáruman rovnou vyrazí na Ftipálka a bude na tobě, zda Mulga chytíš nebo ne - stále bude ale platit, že chycení je za +1EXP, zatímco vykašlání se na to je za škrtnutý HOT
7-9: Žáruman nehne ohnivým prstem, dokud Mulga nechytíš. Pokud to uděláš, tak potom dostaneš +1EXP a Žáruman půjde na vtipálka. Pokud to neuděláš, tak skončíš se škrtnutým HOTem a Žárumanem, co nehne prstem
a samozřejmě taky tam může být další MISSík
- Igor Bohatýr
- Příspěvky: 145
- Registrován: 23. 12. 2017, 15:27
Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti
... na cestě mezi Jasnovem a Khazad-Gunud ...
Když začala mela, popohnala Koně kamsi do lesa. Zubina nechtěla zmizet úplně, ale kdyby se něco stalo, tak aby měla alespoň nějakou výhodu. Zajela mezi stromy a čekala, co se stane dál.
...Vysoká...
"Dobře..." dodává. Je opravdu divný, takhle by to nevyslovil, kdyby měl hlavu v podpaží. To "Ř" by bylo trochu znělejší a déčko tlumenější. Vím o čem mluvím.
"Potřebuji někoho, kdo ze mě dostane kus meče těch..." chci říct té pakáže ze severu, ale nevím odkud je.
"Odkud jsi?"
"Ze severu. Proč se ptáš?"
"Jen tak. Abych věděl, kde tě najdu. Ale k věci. Potřebuji někoho, kdo mě zbaví úlomku měče, co ve mně zůstal, když jsem se popral s chlápky v černém. Asi byli taky ze severu. Vypadali na to. Neznáš je?" Kdyby je znal, řekne, že ne, protože nechce být za nepřítele. Kdyby je neznal, řekne, že ne, protože je nezná.
"Ne."
Co jsem říkal? "Potřebuji nějakého... hraničáře, nebo léčitelku, víš? Neznáš nějakého?" Už zase.
"Náhodou znám. Byl tady, ale už tady není."
Vida, překvapil. Ale ten přízvuk... rve mi to uši.
"A kam šel?" na sever asi ne a kdyby šel dolů z kopce, potkal bych ho. Měl bych se naučit neklást houpé a zbytečné otázky.
"Šel na západ. Tudy po cestě. K tomu hradu tam. Šel."
Tak, a teď si ověříme, jak je naše dohoda z jeho strany pevná.
"Pojď se mnou. Tady stejně nic není a kde jsou jednou nepřátelé, tam jsu i podruhé. Potom se vrátíme sem a rozšíříme naše panství. Tahle vesnice nám neuteče, nemá nohy..."
Manipulate Laaki
6=2+3+1(weird)=>Miss jak Kůň.
Ten jeho obličej stál za to. Zmej zafrkal, zahrabal nohou a já poprvé zalitoval, že jsem do toho šel.
PD?
Když začala mela, popohnala Koně kamsi do lesa. Zubina nechtěla zmizet úplně, ale kdyby se něco stalo, tak aby měla alespoň nějakou výhodu. Zajela mezi stromy a čekala, co se stane dál.
...Vysoká...
"Dobře..." dodává. Je opravdu divný, takhle by to nevyslovil, kdyby měl hlavu v podpaží. To "Ř" by bylo trochu znělejší a déčko tlumenější. Vím o čem mluvím.
"Potřebuji někoho, kdo ze mě dostane kus meče těch..." chci říct té pakáže ze severu, ale nevím odkud je.
"Odkud jsi?"
"Ze severu. Proč se ptáš?"
"Jen tak. Abych věděl, kde tě najdu. Ale k věci. Potřebuji někoho, kdo mě zbaví úlomku měče, co ve mně zůstal, když jsem se popral s chlápky v černém. Asi byli taky ze severu. Vypadali na to. Neznáš je?" Kdyby je znal, řekne, že ne, protože nechce být za nepřítele. Kdyby je neznal, řekne, že ne, protože je nezná.
"Ne."
Co jsem říkal? "Potřebuji nějakého... hraničáře, nebo léčitelku, víš? Neznáš nějakého?" Už zase.
"Náhodou znám. Byl tady, ale už tady není."
Vida, překvapil. Ale ten přízvuk... rve mi to uši.
"A kam šel?" na sever asi ne a kdyby šel dolů z kopce, potkal bych ho. Měl bych se naučit neklást houpé a zbytečné otázky.
"Šel na západ. Tudy po cestě. K tomu hradu tam. Šel."
Tak, a teď si ověříme, jak je naše dohoda z jeho strany pevná.
"Pojď se mnou. Tady stejně nic není a kde jsou jednou nepřátelé, tam jsu i podruhé. Potom se vrátíme sem a rozšíříme naše panství. Tahle vesnice nám neuteče, nemá nohy..."
Manipulate Laaki
6=2+3+1(weird)=>Miss jak Kůň.
Ten jeho obličej stál za to. Zmej zafrkal, zahrabal nohou a já poprvé zalitoval, že jsem do toho šel.
PD?
Někdo o mě říká, že se do všeho pouštím bezhlavě. Já si zase myslím, že jsem docela chytrá hlavička. Asi máme pravdu oba. Svým způsobem...
Deník
Deník
- Doragon Raida
- Příspěvky: 267
- Registrován: 23. 12. 2017, 18:42
Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti
... na cestě mezi Jasnovem a Khazad-Gunud ...
Než se Romulus rozmyslel, dostala se část setiny mezi Jezdce a les. Starý skřet se už ale rozhodl a vyrazil jako první proti píkám. Jet na koních nebo vrrcích, dopadli by skřeti špatně. Wyverny ale jen nabraly potřebnou rychlost a přeletěly sešikované vojáky těsně nad jejich hlavami.
You suffer little harm.
Jezdci>Těžkooděnci: 3-HARM (zbraně) - 1-HARM (medium>large) - 3-ARMOR (zbroje a štíty) => - 1-HARM
Těžkooděnci>Jezdci: 3-HARM (píky) + 1-HARM (large>medium) - 1-HARM (volba) - 2-ARMOR (zbroje) => 1-HARM
Jezdci: 1-harm: a few injuries, one or two serious, no fatalities.
Než těžkooděnci těžce přeskupili svou formaci směrem k lesu a znovu přešli do poklusu, byli i poslední ranění skřeti na wyvernách mezi stromy.
Win free and get away.
Setník Jájus Gulius se se svými muži zastavil. V zšeřelém lese neviděl žádný cíl, na který by mohl zaútočit a těžkooděnci byli efektivnější na volném prostranství, než mezi keři, kořeny a větvemi. A krom toho, že ztratil z dohledu skřety, neviděl ani svou obrovitánskou průvodkyni.
SAFR: Doragon:2D6+1 → 7(1 +5 + 1)
Než se Romulus rozmyslel, dostala se část setiny mezi Jezdce a les. Starý skřet se už ale rozhodl a vyrazil jako první proti píkám. Jet na koních nebo vrrcích, dopadli by skřeti špatně. Wyverny ale jen nabraly potřebnou rychlost a přeletěly sešikované vojáky těsně nad jejich hlavami.
You suffer little harm.
Jezdci>Těžkooděnci: 3-HARM (zbraně) - 1-HARM (medium>large) - 3-ARMOR (zbroje a štíty) => - 1-HARM
Těžkooděnci>Jezdci: 3-HARM (píky) + 1-HARM (large>medium) - 1-HARM (volba) - 2-ARMOR (zbroje) => 1-HARM
Jezdci: 1-harm: a few injuries, one or two serious, no fatalities.
Než těžkooděnci těžce přeskupili svou formaci směrem k lesu a znovu přešli do poklusu, byli i poslední ranění skřeti na wyvernách mezi stromy.
Win free and get away.
Setník Jájus Gulius se se svými muži zastavil. V zšeřelém lese neviděl žádný cíl, na který by mohl zaútočit a těžkooděnci byli efektivnější na volném prostranství, než mezi keři, kořeny a větvemi. A krom toho, že ztratil z dohledu skřety, neviděl ani svou obrovitánskou průvodkyni.
SAFR: Doragon:2D6+1 → 7(1 +5 + 1)
Per ardua ad vitaminum
Deník postavy
Deník postavy
Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti
... setník Jájus Gulius, ve večerním šeru na cestě mezi Jasnovem a Khazad-Gunud ....
Klatě, ti skřeti mají nějaké létající stvůry! Naštěstí nedokázali našemu pevnému šiku ublížit a rozdali jsme jim pár ran, než jsme je zahnali do lesa. Ale když jsem přišel mezi své muže do prvních řad, viděl, jak zahnali skřety mezi větve a ti pak raději přistáli, aby si nepotloukli křídla, bylo mi jasné, že jsem zvítězil.
Nebudu se za nimi hnát - ale chvíli takticky počkám a budu strážit silnici, kdyby se třeba rozhodli znovu zaútočit. Vypadalo to, že někoho hledají, nicméně dokud má setnina drží cestu, tak ho jen tak nenajdou.
Doragone,
v lese vywerny nemohou létat a musí pěšky (You lose your footing). Těžkooděnci je nebudou pronásledovat a dají jim pokoj, pokud zmizí hlouběji v lese. Jestli se tu ale budou dál ochomýtat a hledat řezníky, tak se na ně přeci jen vrhnou.
Klatě, ti skřeti mají nějaké létající stvůry! Naštěstí nedokázali našemu pevnému šiku ublížit a rozdali jsme jim pár ran, než jsme je zahnali do lesa. Ale když jsem přišel mezi své muže do prvních řad, viděl, jak zahnali skřety mezi větve a ti pak raději přistáli, aby si nepotloukli křídla, bylo mi jasné, že jsem zvítězil.
Nebudu se za nimi hnát - ale chvíli takticky počkám a budu strážit silnici, kdyby se třeba rozhodli znovu zaútočit. Vypadalo to, že někoho hledají, nicméně dokud má setnina drží cestu, tak ho jen tak nenajdou.
Doragone,
v lese vywerny nemohou létat a musí pěšky (You lose your footing). Těžkooděnci je nebudou pronásledovat a dají jim pokoj, pokud zmizí hlouběji v lese. Jestli se tu ale budou dál ochomýtat a hledat řezníky, tak se na ně přeci jen vrhnou.
Osadníci, měšťané a vesničané, kteří se vydávají do kraje za štěstím, úrodou, novým životem či vidinou bohatství.
Hrozba
Hrozba
- Císař Evilón
- Příspěvky: 165
- Registrován: 27. 12. 2017, 15:17
Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti
.... osadník Jobíš ve Vysoké ....
Přikrčený za dřevníkem, sledoval jak se rohatý bezhlavec obořil na jezdce na nestvůře: "Slíbil jsem ochranu tvému panství, ne to, že ti budu dělat chůvu!"
Pak se na něj Laaki náhle otočil. "Hej ty!"
Ustrašený Jobíš přikrčeně vylezl. "Tady Igor potřebuje ochranu. A občas přebalit." Pak přikrčí nos: "Ty bys to potřeboval taky. Tak můžete jít spolu a vzájemně si utírat zadky."
Jobíš se neodvážil neposlechnout ....
Igore,
Laaki tě dost nepěkně zesměšnil a pak ti místo sebe přihrál ustrašeného osadníka a naznačil ti, že máte vyrazit za hraničářem.
Co uděláš?
Přikrčený za dřevníkem, sledoval jak se rohatý bezhlavec obořil na jezdce na nestvůře: "Slíbil jsem ochranu tvému panství, ne to, že ti budu dělat chůvu!"
Pak se na něj Laaki náhle otočil. "Hej ty!"
Ustrašený Jobíš přikrčeně vylezl. "Tady Igor potřebuje ochranu. A občas přebalit." Pak přikrčí nos: "Ty bys to potřeboval taky. Tak můžete jít spolu a vzájemně si utírat zadky."
Jobíš se neodvážil neposlechnout ....
Igore,
Laaki tě dost nepěkně zesměšnil a pak ti místo sebe přihrál ustrašeného osadníka a naznačil ti, že máte vyrazit za hraničářem.
Co uděláš?
Zvědi, špióni, vojáci, monstra a možná i armády císaře Evilóna, jehož říše zla nestrpí na svých hranicích nic dobrého.
Hrozba
Hrozba
- Tharagavverug
- Příspěvky: 270
- Registrován: 22. 12. 2017, 16:10
Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti
... na Troskách ...
Nádvoří hrádku zaplní rozložité dračí tělo, z pod kterého se plazí pošramocení drakokrokodýlové, kteří nevěnovali dost pozornosti nebi. Tharagavverug natáhne svou hlavu k vchodu do trůnního sálu vstříc Sue.
"Když dělá tohle, chce podrbat pod bradou," rychle zabrání nedorozumění gobliní protokolář.
Goblini zatím prolézají podzemí a pouští se do inventarizace.
"Kterou hláskou to tady označíme?"
"Tenhle hrad bude oficiálně zanesený do dokumentů jako 'Å, goblinní hláska'."
"A kdo bude velitelem?"
"Sue," ozve se z dálky.
"Sue? To je divné goblinní jméno."
"Píšu to, to bude určitě někdo od Staše. Co máme mezi úkoly dál?"
"Najít bezpečné umístění pro zlatou hordu. Sem se nevleze a drak ji bude chtít mít na dohled. Kam se Tharagavverug dívá?"
"Snad ne na tu horu nad námi? Tam přece nejsou jeskyně - a já novou kopat nebudu," říká goblin a dává si prst na nos.
"Já jeskyni taky nekopu," říká druhý a připojuje se. Gobliní gesto se šíří mezi ostatními jako lavina.
... mezitím na hradbách ...
"Co vidíš, Grišňáku?"
"Nejsme jediní, kdo to tady chce dobýt."
Grišňák si pozdě všimne, že kruh se uzavřel. Všichni pronesli něco o nekopání jeskyně a dali si prst na nos. On také - ale když se rozhlédl, marně hledal někoho, komu by kopání předal. Něco zaklel v jadrném goblinním dialektu a zadíval se do houstnoucí tmy.
Odhad situace, Tharaskal:2D6+2 → 9(2 +5 + 2)#sharp
Kdo to má venku pod kontrolou?
Nádvoří hrádku zaplní rozložité dračí tělo, z pod kterého se plazí pošramocení drakokrokodýlové, kteří nevěnovali dost pozornosti nebi. Tharagavverug natáhne svou hlavu k vchodu do trůnního sálu vstříc Sue.
"Když dělá tohle, chce podrbat pod bradou," rychle zabrání nedorozumění gobliní protokolář.
Goblini zatím prolézají podzemí a pouští se do inventarizace.
"Kterou hláskou to tady označíme?"
"Tenhle hrad bude oficiálně zanesený do dokumentů jako 'Å, goblinní hláska'."
"A kdo bude velitelem?"
"Sue," ozve se z dálky.
"Sue? To je divné goblinní jméno."
"Píšu to, to bude určitě někdo od Staše. Co máme mezi úkoly dál?"
"Najít bezpečné umístění pro zlatou hordu. Sem se nevleze a drak ji bude chtít mít na dohled. Kam se Tharagavverug dívá?"
"Snad ne na tu horu nad námi? Tam přece nejsou jeskyně - a já novou kopat nebudu," říká goblin a dává si prst na nos.
"Já jeskyni taky nekopu," říká druhý a připojuje se. Gobliní gesto se šíří mezi ostatními jako lavina.
... mezitím na hradbách ...
"Co vidíš, Grišňáku?"
"Nejsme jediní, kdo to tady chce dobýt."
Grišňák si pozdě všimne, že kruh se uzavřel. Všichni pronesli něco o nekopání jeskyně a dali si prst na nos. On také - ale když se rozhlédl, marně hledal někoho, komu by kopání předal. Něco zaklel v jadrném goblinním dialektu a zadíval se do houstnoucí tmy.
Odhad situace, Tharaskal:2D6+2 → 9(2 +5 + 2)#sharp
Kdo to má venku pod kontrolou?
Její Obludná Nenasytnost, bazilišek Tharagavverug.
Deník postavy
Deník postavy
Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti
Fanka si s úsměvem vykračuje a Jirak se pokouší zapříst téma rozhovoru. Fanka má namířeno směrem k Troskám, nad nimiž před chvílí zahlédla Tharagavverug v útočné póze. Jasné znamení toho, že tam někde se bude povalovat větší množství mrtvol. A tedy i mozků. Pak ji praští do nosu pach spáleniny a nasládlý pach a černý mastný kouř prozrazuje, že to nebude doutnající milíř či táborák. Fanka zaváhá kam se vydat. "No, myslím že nabídka dnes výrazně převýší poptávku, snad i kvalita bude slušná."
Otočí se na Jiraka. "Teď mě na chvíli omluv, musím si odskočit." Fanka poodejde do křoví. Vyloví lahvičku, nabere z ní do injekční stříkačky, omotá koženým popruhem paži, přidrží konec zubama, zacvičí a pomalu vbodne jehlu do žíly. Trochu zamrká, když tlustá jehla vnikne dovnitř a na kůži se objeví pár kapek krve. Jakmile se tekutina dostane do těla, Fanka se prudce postaví, zmizí jí z tváře připitomělý úsměv a zatváří se zamyšleně, soustředěně a trochu nervozně.
"Mozky." Věcně oznámí.
Open your brain: Fanka:2D6+2 → 9(5 +2 + 2)
Fanka hledá chytré mozky, které jsou již majiteli k nepotřebě a nemůže se rozhodnout, zda do Hvozdíkova nebo k Troskám. Bere i gobliní.
Otočí se na Jiraka. "Teď mě na chvíli omluv, musím si odskočit." Fanka poodejde do křoví. Vyloví lahvičku, nabere z ní do injekční stříkačky, omotá koženým popruhem paži, přidrží konec zubama, zacvičí a pomalu vbodne jehlu do žíly. Trochu zamrká, když tlustá jehla vnikne dovnitř a na kůži se objeví pár kapek krve. Jakmile se tekutina dostane do těla, Fanka se prudce postaví, zmizí jí z tváře připitomělý úsměv a zatváří se zamyšleně, soustředěně a trochu nervozně.
"Mozky." Věcně oznámí.
Open your brain: Fanka:2D6+2 → 9(5 +2 + 2)
Fanka hledá chytré mozky, které jsou již majiteli k nepotřebě a nemůže se rozhodnout, zda do Hvozdíkova nebo k Troskám. Bere i gobliní.
Ticho! nerušit! Pracuji.
Deník postavy
Deník postavy
- pietrovonholzkladde
- Příspěvky: 299
- Registrován: 26. 12. 2017, 10:57
Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti
....v Hvozdíkově...
"Pane, vy jste teda vážně asi nepochopil o co žádám. "
Zadívám se přímo do oka.
"Zkuste se mi dívat tím svým hořícím jasným zářným bystrým okem do mých. Necivit a nevytlačovat bulvu jak žába. Prostě hezky jako když se díváte na nahou pannu, jak se meje houbičkou v klíně. Ale pane ne takhle chlípně jak starej perverzák. Jiskrně, aby se na vás umála a ty prameny vlasů z jejích růžových ňader spadly dolu a vy jste se jí mohl zmocnit. Řekl jsem ne jako starý uchylný prase, když čeká s bonbonem u cesty..."
No ty jeho podržtažky syčej jak bublající kotlík vroucího hnusu. Tak to zkusíme jinak. Doposud taktika moc nezabrala.
"Takže hošánci tady někdo zlobí, pozor!" švihnu na zemi povalující se větví. "Od teď tu velím já. Vemte si ty svý potvory, to oko na řetěz a hybaj směř Ústraš a Blatno. Máchnu směr. Potkáte počmáraný šašky s rezatýma zbraněm, je jich hodně a maj chuť se práv." Zkusím jim co nejpodrobněji popsat kde tak mohou najít vtipálka. "Zajmout, chytit a dovést k hradu Trosky. To je tamten na obzoru." Sakra fakt vidím dvojito? Navíc No asi bouřka, nebo nevím, ale kus teď jednoho zmizel a slabá rána dolehla až sem. Sakra bude pršet. Jo kdyby tak pršelo zlato, bych chytal do všeho... "Zde vyměníme kus za kus. Pozor, rozchod, hledat, zajmout, dovést, vyměnit."
Manipulate: pietro:2D6+2 → 12(4 +6 + 2)#hot - manipulate - exp
* udělají co chci
"Pane, vy jste teda vážně asi nepochopil o co žádám. "
Zadívám se přímo do oka.
"Zkuste se mi dívat tím svým hořícím jasným zářným bystrým okem do mých. Necivit a nevytlačovat bulvu jak žába. Prostě hezky jako když se díváte na nahou pannu, jak se meje houbičkou v klíně. Ale pane ne takhle chlípně jak starej perverzák. Jiskrně, aby se na vás umála a ty prameny vlasů z jejích růžových ňader spadly dolu a vy jste se jí mohl zmocnit. Řekl jsem ne jako starý uchylný prase, když čeká s bonbonem u cesty..."
No ty jeho podržtažky syčej jak bublající kotlík vroucího hnusu. Tak to zkusíme jinak. Doposud taktika moc nezabrala.
"Takže hošánci tady někdo zlobí, pozor!" švihnu na zemi povalující se větví. "Od teď tu velím já. Vemte si ty svý potvory, to oko na řetěz a hybaj směř Ústraš a Blatno. Máchnu směr. Potkáte počmáraný šašky s rezatýma zbraněm, je jich hodně a maj chuť se práv." Zkusím jim co nejpodrobněji popsat kde tak mohou najít vtipálka. "Zajmout, chytit a dovést k hradu Trosky. To je tamten na obzoru." Sakra fakt vidím dvojito? Navíc No asi bouřka, nebo nevím, ale kus teď jednoho zmizel a slabá rána dolehla až sem. Sakra bude pršet. Jo kdyby tak pršelo zlato, bych chytal do všeho... "Zde vyměníme kus za kus. Pozor, rozchod, hledat, zajmout, dovést, vyměnit."
Manipulate: pietro:2D6+2 → 12(4 +6 + 2)#hot - manipulate - exp
* udělají co chci
Cítím to v krvi, cítím to ve vzduchu, cítím to všude...Bažina, smrad, vesničani...konečně se blíží osvěžující válka, to bude krve dost.
Deník postavy
Deník postavy
- pietrovonholzkladde
- Příspěvky: 299
- Registrován: 26. 12. 2017, 10:57
Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti
...mezi Hvozdíkovem a Sestrama...
"Jako, pane," začala snad po sté Gréta. "Fakt jsme něčí poslíčkové? Všem jste nám tvrdil, že jsme něco víc, pány života a smrti, doktoři bolu a smutku, hlídači čisté krve...Jako vážně jedeme k těm dvou stavbám před náma jako posel s depeší? Mám pocit, že vám klesla autorita a brzo budete sám... Jsme hrdé bojovnice, krvežíznivé saně..."
Zaržání koně pod sedlem jí přerušilo. Ti nový nejsou moc zvyklí na osedlání, ale vypadají mnohem zdravějc jak ty naše herky. Snad ty dvě poslané těch pár našich herek dovedou do Blatna, teda nejprv se maj zastavit u Jaguly a vyzvednout mého těhotného miláčka a dovést do Blatna, blíží se večer a snad už s Jagulou dořešila předávku děvčat, pokud ne mají za rozkaz i děvčata s Ellenou pokud bude chtít dovést do našeho sídla v Blatně.
"Drahá, znovu opakuji, že nejdeme dělat někomu poslíčka, ale na oko lovíme nějaky moulu, co se jmenuje Mulg a teď se musím soustředit na situaci kolem, protože je tu nebezpečno a fakt se blíží noc a nechci mít zase v těle díry od něčího meče."
pietro:2D6+1 → 11(6 +4 + 1)#sharp READ A SITCH
• Which enemy is most vulnerable to me?
• What should I be on the lookout for?
• What’s my enemy’s true position?
"Jako, pane," začala snad po sté Gréta. "Fakt jsme něčí poslíčkové? Všem jste nám tvrdil, že jsme něco víc, pány života a smrti, doktoři bolu a smutku, hlídači čisté krve...Jako vážně jedeme k těm dvou stavbám před náma jako posel s depeší? Mám pocit, že vám klesla autorita a brzo budete sám... Jsme hrdé bojovnice, krvežíznivé saně..."
Zaržání koně pod sedlem jí přerušilo. Ti nový nejsou moc zvyklí na osedlání, ale vypadají mnohem zdravějc jak ty naše herky. Snad ty dvě poslané těch pár našich herek dovedou do Blatna, teda nejprv se maj zastavit u Jaguly a vyzvednout mého těhotného miláčka a dovést do Blatna, blíží se večer a snad už s Jagulou dořešila předávku děvčat, pokud ne mají za rozkaz i děvčata s Ellenou pokud bude chtít dovést do našeho sídla v Blatně.
"Drahá, znovu opakuji, že nejdeme dělat někomu poslíčka, ale na oko lovíme nějaky moulu, co se jmenuje Mulg a teď se musím soustředit na situaci kolem, protože je tu nebezpečno a fakt se blíží noc a nechci mít zase v těle díry od něčího meče."
pietro:2D6+1 → 11(6 +4 + 1)#sharp READ A SITCH
• Which enemy is most vulnerable to me?
• What should I be on the lookout for?
• What’s my enemy’s true position?
Cítím to v krvi, cítím to ve vzduchu, cítím to všude...Bažina, smrad, vesničani...konečně se blíží osvěžující válka, to bude krve dost.
Deník postavy
Deník postavy
- Doragon Raida
- Příspěvky: 267
- Registrován: 23. 12. 2017, 18:42
Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti
... v lese severně od Jasnova ...
Skupinka mladých Jezdců se vynořila ze šera vedle prozatímního velitele Romula: "Podívej, jak tam stojí a koukají! Vůbec neví, proti čemu stojí. Musíme zaútočit!"
Starý skřet jim věnoval jen přísný pohled zdravého oka: "Ne. Pokračujeme dál na sever, do kopců na hranicích eAdagobel. Tam se za námi nikdo neodváží."
"A co tam jako budeme dělat?"
"Čekat."
Lesem se ozvalo nesouhlasné zavrčení.
"Máme je v hrsti! A předtím jsme měli taky! Proč jsi velel k ústupu? Mohli jsme je rozprášit a sežrat ty, kteří neutečou! Tohle je úplně zbytečný ústup a není první. Proč jsme tehdy neulovili tu lesní čarodějku tady v eAdagobel? Proč jsme před zimou nedobyli Posednou, jak bylo v plánu? Nevypálili Hvozdíkov? Neroztrhali tu drzou tygřici a nevyrazili dnes z tábora hned, když Storong přišla z průzkumu? Hodně z nás si myslí, že jste s Doragonem změkli. Že jste zbabělci."
"Nevíš, o čem mluvíš," odpověděl skřet chladně. "Nic jsi ještě nezažil. Nerozumíš." Ani se neotočil, ale zdravou rukou pevně sevřel sekeru.
"Jestli zase začneš mluvit o Velkorohu, tak se vážně neudržím. Vymlouval ses na něj před chvílí i kdysi po té bitce v Obilné. A vím, že jste se o něm bavili s Doragonem i dnes, když jsme plánovali útok na Jasnov. Všichni tady víme, že jsi tam hodně zaplatil. Ale jsi jediný z kmene, kdo tam byl a pamatuje si to. A je načase, abys vyklopil, co se tam vlastně stalo. Už nám došla trpělivost.
"Až se dostaneme pod kopce, postavíme na noc tábor. A povím vám všechno, co chcete slyšet."
... na blatech ...
"Myslíš si, že nás vidí, Dlouhé Stéblo?"
"Nevím. Jsou divní. Jako by celý den lízali žáby. Jobouši, proč máš tu větev před ksichtem?"
"Protože když je neuvidím, oni mě taky neuvidí."
"Jsi blbec. Je to naopak - když neuvidí oni nás, neuvidíme ani my je," setře ho Chlupatec.
"Oba jste blbci. A kdybyste se místo hádání schovali stejně dobře, jako já, tak bysme už věděli, co ví oni. Nebo co neví."
Turn the tables: Doragon:2D6+1 → 8(6 +1 + 1)#SHARP
- Průzkumníci rysí tlapy jsou kočka, Ftipálek je myš.
"Vidíte? Míří na jih. Tam chceme taky. Budu je stopovat. Dobře se dívejte, jak se to dělá!"
"A které z těch desítek stop chceš vlastně sledovat?"
"Neptej se blbě, nebo ti to neprozradím."
You're the bobcat: Doragon:2D6+2 → 8(3 +3 + 2)#COOL
- Pane Dobra, kam je Ftipálek zavede? K Jaguli, nebo někam jinam?
Skupinka mladých Jezdců se vynořila ze šera vedle prozatímního velitele Romula: "Podívej, jak tam stojí a koukají! Vůbec neví, proti čemu stojí. Musíme zaútočit!"
Starý skřet jim věnoval jen přísný pohled zdravého oka: "Ne. Pokračujeme dál na sever, do kopců na hranicích eAdagobel. Tam se za námi nikdo neodváží."
"A co tam jako budeme dělat?"
"Čekat."
Lesem se ozvalo nesouhlasné zavrčení.
"Máme je v hrsti! A předtím jsme měli taky! Proč jsi velel k ústupu? Mohli jsme je rozprášit a sežrat ty, kteří neutečou! Tohle je úplně zbytečný ústup a není první. Proč jsme tehdy neulovili tu lesní čarodějku tady v eAdagobel? Proč jsme před zimou nedobyli Posednou, jak bylo v plánu? Nevypálili Hvozdíkov? Neroztrhali tu drzou tygřici a nevyrazili dnes z tábora hned, když Storong přišla z průzkumu? Hodně z nás si myslí, že jste s Doragonem změkli. Že jste zbabělci."
"Nevíš, o čem mluvíš," odpověděl skřet chladně. "Nic jsi ještě nezažil. Nerozumíš." Ani se neotočil, ale zdravou rukou pevně sevřel sekeru.
"Jestli zase začneš mluvit o Velkorohu, tak se vážně neudržím. Vymlouval ses na něj před chvílí i kdysi po té bitce v Obilné. A vím, že jste se o něm bavili s Doragonem i dnes, když jsme plánovali útok na Jasnov. Všichni tady víme, že jsi tam hodně zaplatil. Ale jsi jediný z kmene, kdo tam byl a pamatuje si to. A je načase, abys vyklopil, co se tam vlastně stalo. Už nám došla trpělivost.
"Až se dostaneme pod kopce, postavíme na noc tábor. A povím vám všechno, co chcete slyšet."
... na blatech ...
"Myslíš si, že nás vidí, Dlouhé Stéblo?"
"Nevím. Jsou divní. Jako by celý den lízali žáby. Jobouši, proč máš tu větev před ksichtem?"
"Protože když je neuvidím, oni mě taky neuvidí."
"Jsi blbec. Je to naopak - když neuvidí oni nás, neuvidíme ani my je," setře ho Chlupatec.
"Oba jste blbci. A kdybyste se místo hádání schovali stejně dobře, jako já, tak bysme už věděli, co ví oni. Nebo co neví."
Turn the tables: Doragon:2D6+1 → 8(6 +1 + 1)#SHARP
- Průzkumníci rysí tlapy jsou kočka, Ftipálek je myš.
"Vidíte? Míří na jih. Tam chceme taky. Budu je stopovat. Dobře se dívejte, jak se to dělá!"
"A které z těch desítek stop chceš vlastně sledovat?"
"Neptej se blbě, nebo ti to neprozradím."
You're the bobcat: Doragon:2D6+2 → 8(3 +3 + 2)#COOL
- Pane Dobra, kam je Ftipálek zavede? K Jaguli, nebo někam jinam?
Per ardua ad vitaminum
Deník postavy
Deník postavy
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host