[Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

O čem to celé bude?
Ač se bude hrát ApocalypseWorld, Záporáci nebudou klasické postapo. Záporaci jsou bytosti, tvorové, monstra, temní pánové a ukrutné dámy, kteří žijí svoje životy v dávno opuštěné krajině na samotném okraji civilizace.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Fanka
Příspěvky: 212
Registrován: 23. 12. 2017, 16:19

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Fanka »

Fanka zakřičí v dračí řeči, když ucítí Uzbatabundovu mysl, jak se bezohledně zmocňuje dračího mozku, s kterým je ona stále propojena. V obličeji i postoji těla se jí neskutečnou rychlostí střídá impozantní dračí póza s nahrbeným, churavým postojem starého trpaslíka a vlastním obvyklým přehnaně vlídným úsměvem. Oči jí těkají a zabíhají na všechny strany a ať už vidí cokoli, rozhodně to není nic z této místnosti. Prudkým pohybem ruky zašátrá na polici, hromada jehel a háčků a jiných ostrých předmětů s cinkáním popadá na zem, některé jí zůstanou zapíchnuté v dlani nebo rukávu. Fouňa se pohotově skloní pro upadlý skalpel a upustí jej Fance do dlaně.

Ta jej se stále nepřítomným pohledem stiskne prsty a hned zase zkrvavenou dlaň rozevře. Palcem si jej posune v dlani, aby ostří trčelo ven. Pak jednou rukou nahmatá mozek, přejede dlaní po vlnkách na jeho povrchu a druhou do něj zabodne bez dlouhého přemýšlení skalpel. Na strhávání čepice už nebyl čas, ozve se z ní zapraskání a na těch několika plíšcích, které vyčuhují ven, zatančí namodralé jiskry. Fančino tělo se napne, zacuká a pak bezvládně svalí vedle truhly.

Act under fire:Fanka:2D6-1 → 7(6 +2 - 1)

Jak se to líbí Uzbatabundovi - být propojený s právě operovaným mozkem?
Ticho! nerušit! Pracuji.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Doragon Raida
Příspěvky: 267
Registrován: 23. 12. 2017, 18:42

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Doragon Raida »

.... v kamenném kruhu ve hvozdu .....

"Gormal, Gormal. Dobře víš, že bych pro ty tvoje velké divoké oči udělal všecko," drbu ji ve vlasech a setřepávám ze sebe. "Ale u mně doma je teď strašná nuda. Zrovna dnes ráno jsem dal rozkaz uklidit tábor, že?" povím víle smutně a šťouchnu do Storong tupou stranou kopí. Ta jen mlčky s otevřenou pusou zatřepe hlavou na souhlas. "Skřeti teď hrají takovou hru, kterou vymyslel dávný šaman Mlčící Bobr: Jsou zalezlí v jeskyních a musí držet hubu. Takže žádné zpívání."

Gormal na mě hodí uražený výraz, ale moc dobře vím, jak jí zpravit náladu. "Mám lepší nápad, než jít do hnusného tábora. Už se k tobě určitě doneslo, že se během zimy v Posedné usídlili kejklíři, ne? To je banda veselá, co prozpívá a protančí celé dny. Od Fanky jsem slyšel, že je s nimi strašná čurina. S nimi nebudeš sama, zabavíš se, zatančíme si na opravdu krásnou hudbu. A vyrazíme tam společně hned, tady s těmi pány, kteří nám celou dobu budou zpívat na cestu. No nezní to skvěle?"

Pane Dobra, nabízím Gormal něco ještě lepšího a stále něco, co chce, takže navrhuji nevyhodnocovat manipulaci a počítat to za spálení jednoho holdu. Může být?

Zpěv mužů mezitím nabral na intenzitě, obrovská bytost se zvedla z trávy a z hlubokého dolíku je pěkně vidět, kde všude seděl. Skupina vykročí na západ, já si přitáhnu Storong k sobě a rychle jí vysvětlím: "Nemůžeme je nechat srovnat Posednou se zemí, tamní náčelnice je užitečný spojenec. A hlavně, cestou je Hvozdíkov, Strážná a Vysoká. Třeba se někde cestou tenhle průser obřích rozměrů vyřeší sám."

Přeběhnu louku ke zdobenému chlapíkovi. "Jo, jdete správně. Možná se ještě na kousek cesty přidáme. Jak furt zpíváte, nevyschlo vám z toho v hubě?"

Read Ku:thu:lů:lista: Doragon:2D6+1 → 4(1 +2 + 1)#SHARP
- Co mají kultisti v plánu, až najdou svůj cíl?

Pane Dobra, pokud s Gormal a kultisty skutečně vyrazíme do Posedné, stane se cestou něco zajímavého na některém ze zmíněných míst? Nebo se zase kolem Kutululů zkroutí prostor a dorazíme přímo tam? Nebo se stane něco jiného?
Per ardua ad vitaminum
Deník postavy
Uživatelský avatar
Solfernus
Příspěvky: 103
Registrován: 22. 12. 2017, 16:32
Bydliště: Trosky

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Solfernus »

.... na hradě Trosky ....

"Tvá Temnost je moudrá a prozíravá.", ukloním se, "Jako vždy. S tvým dovolením se tedy vzdálím a provedu, oč žádáš..."

Vypoklonkuju se ze sálu a se spokojeným úsměvem vyrazím. Nejprve si projdu zbrojnici a můj spokojený úsměv se změní v zachmuřený. Zbraní je pomálu, hodně z nich si možná Pietro a jeho věrní odvezli. To co tu zůstalo je zastaralé a zrezivělé. Neuspokojivé, vskutku. Zaznamenám si, jaké jsou stavy stráží a přihodím k tomu rezervu. Tak to bychom potřebovali...nové píky, kyrysy, přilbice...hmm...samostříly a šipky nebo arkebuzy a kule? Nejsem expert na obranu a uvidíme, co zdejší kraj nabídne. Obranyschopnost ve větším měřítku by určitě vylepšily obléhací stroje....nejlépe balisty nebo houfnice. Ale Sue doslova řekla 'vyspravit díry v opevnění, zpevnit bránu a přetřít ty divné druhové škrábance, co na ní v noci svítí, dohlédnout na výzbroj stráží'.
O zbraních většího kalibru ani muk. Když se nad tím tak zamyslím, určitě by bylo lepší dodat něco, co nebude úplně soběstačné. Takže budeme modernizovat. Udělám si pár poznámek, několik škrtů a pokývu hlavou

Pak vyrazím na nádvoří. Chvíli jen obcházím okolo a hodnítím škody, které na opevnění vznikly v důsledku zanedbání a špatného hospodaření a přemýšlím, jak moc jsou Trosky trosky a jestli by nebylo na místě postavit nový hrad. Ale ne, jakž takž svojí funkci plní a nebude takový problém opevnění vyspravit. Jen mít správný materiál. A pracovníky. Tak to by bylo.

"Mulisáku, nástup!", křiknu a o chvilku později vystrčí čert střapatou hlavu ze stáje, kde nejčastěji pospává, když nemá pochůzky.
"Mám pro tebe několik úkolů k vyřízení. Zaprvé - seženeš kvalitní výzbroj a výstroj v tomto složení...", strčím mu do ruky papírek s poznámkami, "...samozřejmě, vše nejlepší kvality, nejlépe trpasličí výroby. Ale ne trpasličí velikosti, pozor na to, nepoplést. Ano, chladné zbraně také trpasličí výroby. A palné zbraně - nevím, jestli se už dostatečně rozšířil nový pekelný vynález, když neseženeš arkebuzy, tak alespoň hákovnice. Každopádně k tomu i kule a černý prach nejvyšší jakosti. Všechno jasné?"

Mulisák horlivě přikývne, ale čert ví, co se mu honí v té duté palici...

CO MI TO ČERTI NESOU?: Solfernus:2D6+3 → 10(6 +1 + 3)#HOT
- sežene výzbroj dle zadání


"Počkej ještě! Nikam nelítej. Ještě budu potřebovat něco. Ale jedno po druhém. Takže...až zařídíš výzbroj, začneš shánět kvalitní stavební materiál na opravu hradeb. Cement, jaký používala dávná říše. A ne jen tak obyčejný kámen, ale černý kámen přímo z Pekla. Jasné? A k tomu materiálu sežeň i zednické a kamenické nástroje, kladky a čert ví, co ještě. Tak, teď upaluj."

CO MI TO ČERTI NESOU?: Solfernus:2D6+3 → 10(6 +1 + 3)#HOT
- sežene materiál i nástroje dle zadání


Zatímco Mulisák se změní v prskavku a rozlétne se kamsi do krajiny, já si spokojeně založím ruce na prsou a z cimbuří si prohlížím krajinu pod sebou. Tohle vypadá na klidný a příjemný den. Co by se asi tak mohlo pokazit? Ne, vážně...

READ A SITCH: Solfernus:2D6+1 → 5(1 +3 + 1)#SHARP
- na co bych si měl dát pozor?
"Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů! Stačí jediný podpis tady...a tady.
Ano, výhradně vlastní krví. To víte, byrokracie, to je peklo..."
Deník postavy
Uživatelský avatar
Církev JOB
Příspěvky: 127
Registrován: 27. 12. 2017, 15:15

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Církev JOB »

Kompendium bojů s mágy vysokých úrovní píše: ... mentálnímu útoku je možné zabránit s pomocí tzv. dementální obrany, podle hesla, kde nic není, ani mág vysoké úrovně nebere. Lékaři tento postup nazývají frontální lobotomie...
Fanko,

Útok stoprocentně odrazíš, pokud sama sobě (a tedy i AUGURYmozku) provedeš lobotomii a tvá inteligence opět poklesne. Nic co by nespravil lektvar, to už máš vyzkoušené, ale i tak obnova něco potrvá - než to napravíš, budeš trochu zase ta stará Fanka před upgradem.

Nebo tuhle cenu nejsi ochotná zaplatit a pak se ti nic nestane, ale Uzbatabund se stane věží.

Jak se rozhodneš? Co uděláš dál?
Věřící, mniši, knězi, ale také paladini a inkvizitoři, kteří přišli nahradit staré víry a uctívání model a bůžků vírou v Jediného Opravdového Boha JOBa.
Hrozba
Uživatelský avatar
pietrovonholzkladde
Příspěvky: 299
Registrován: 26. 12. 2017, 10:57

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od pietrovonholzkladde »

...Blatno...
Sakra to ráno je divné. Mám divné brnění v anténě. Něco tu není dneska v pořádku. Zkusil bych se zadívat svým vnitřním zrakem, ale vod tý doby co Grahamida chce dítě mě vize opustili. No jan jí jen vysvětlit, že já rozhodně nejsem tatínkovský typ. Mám rád sebe, své zájmy, vášně a chtíče. Navíc upír je díky dlouhodobému zlu neplodný, teda aspoň doufám, protože pokud ne, tak mám problém. respektive moji dědicové se asi požerou o ten trošek zlata, co si do hrobu nevezmu.

Poradím staršinovi Olafovi, aby pokud možno se připravili na potíže. Tohle nebyla náhoda. Za celou zimu sem nepáchla ani mřenka v tůni, natož nějaký živáček. Na tyhle situace máme ale pod stodolou vykopanou tajnou velikou místnost, kam se těch našich pár lidiček případně dobře vejde. Jo už jsem pochopil heslo, co míval na škole jeden Kašp'rek, kdy věčně říkal, i se mnou se dá zahrát veliké divadlo. Takž je nám tady za bukem vlastně dobře. Vůbec se necítím dobře. Přemýšlím o hloupostech, ale je to jasný. Ten vpadlík měl pravdu. Jasnov nejde jen tak. Je tam garda a my potřebujeme lepší ochranu.

Mám na hradě ty svoje zbroje po paladinech, snad je ještě ta hydra nebo její had nenašli. Do poledne času dost. Nakopneme babety, teda pobídneme koníky a směr Ústraš. Úplně jsem zapomněl na původní plán se stopováním těch hůdů, jak zbojníkům říkáme po našem.

Je ticho, nebe čisté, Ústraš úřed náma. Bude třeba se rozhlédnout. Ufff nebyl jsem netopýr už ani nepamatuji. Bolí mě křídla, ale vznesu se k nebi a rozhlédnu se.

>Mamíííííí, JOBovka mě tu zase krade panáčky< beží žalovat hoch. To jsou moje figurky vojáčků a ona jim olamuje hlavičky, ručičky a podobně a pak ji lepí různý chapadla. >To teda není pravda< oponuje pihovatá rudovlasá dívka. >on si vymejšlí, pořád.< Matka bezradně kouká a pak prostě vezme a všehcny možné figurky snad z desítky her rozházených všude po stole smete i s kusem poničené hračky hradu do modrého pytle na hračky. >Dokud se nedohodnete, žádné hraní!<>Bééééééééééééé moji vojáčkové, můj pracně udělaný katapult, budou se bát se jejíma obludama....<

Jobe můj, zakleju v duchu. A je to tady. Já snad mám nemoc džudžu. Jak se vzdálím od holek mám mozek rázem zase přepólovaný na jiné vlny. No snad mi to nezakalí oči a smysly. Tak co se teď okolo Ústraše děje.
Read a situation - pietro:2D6+1 → 6(4 +1 + 1)#sharp - read a situation
* co tu je za nebezpečí
Cítím to v krvi, cítím to ve vzduchu, cítím to všude...Bažina, smrad, vesničani...konečně se blíží osvěžující válka, to bude krve dost.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Císař Evilón
Příspěvky: 165
Registrován: 27. 12. 2017, 15:17

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Císař Evilón »

.... ve Hvozdu na cestě k Sestrám....


Storong a hrůzou sledovala, jak vrchní kultista vytáhl dýku s propleteným ostřím a odpověděl Doragonově:
"Máš pravdu, ten obřad ztrácí šťávu, je potřeba mu dodat novou. Obětujeme tuhle skřetici," a ukázal přímo na Storong.


Doragone,

Mají v plánu posílit svá kouzla obětováním Storong hned teď.

Jinak Gormal se tvůj nápad líbí a pokud ji dovedeš až na Posednou a představíš kejklířům nebo něco podobného, tak se HOLDu také zbavíš.
Zvědi, špióni, vojáci, monstra a možná i armády císaře Evilóna, jehož říše zla nestrpí na svých hranicích nic dobrého.
Hrozba
Uživatelský avatar
Dobrodruzi
Příspěvky: 142
Registrován: 27. 12. 2017, 15:16

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Dobrodruzi »

....u Chrabrého reka ....

.... takže poslouchám, jak ten falešný zadavatel úkolů láká naivní a nezkušené dobrodruhy do pasti.

Ostatní hráči zvednou hlavy. Lucka totiž zahájila své vyprávění poměrně neotřele, hostinec, quest-giver v kápi a úvodními popisy tedy spoluhráče bezpečně ukolébala. Teď ale přišel zajímavý zvrat. "Pověz nám, proč je falešný," vyzval ji Hugo.

Viděla jsem, jak si vybírá, koho osloví - tihle se zrovna před chvílí vrátili ze sklepa a vyprávěli si o hrozně obtížném boji s kočkou.

"S kočkou?"

"Jo, s kočkou. Stará hoblová mývala sklep plný krys a kdesi tam žila i stará kočka, která se jimi živila. Dobrodruzi - začátečníci jí chodívali do sklepa pomáhat a množství krys regulovali. Ale nedávno si omylem pustila do sklepa příliš šikovné dobrodruhy a ti to tam vymlátili komplet. Krysí kolonie je vyvražděná a hladová kočka teď chodí Hoblovce na zásoby. Proto se s nimi domluvila, že starýho kočičáka chytí. No a málem to nedali. Jsou to opravdu hrozní žabaři."

"Aha."


Přitočila jsem se proto do stínu kousek od jejich stolu a poslouchám to celé lákání.

Slibuje jim dračí poklad, ukazuje mapy s pastmi, aby se mohli vyhnout nebezpečím, a když se pozorně podíváš, všimneš si, že ten zakrslý ponoukač je goblinka.

Uvědomila jsem si, do jakého se vydávají nebezpečí a uvědomila jsem si, že potřebují moji pomoc.

Lucka se zastaví ve vyprávění a otočí na Huga: "Hele, já bych si ráda odškrtla, že přeruším svůj výcvik, abych někomu pomohla, tohle se počítá?"

"Míříš správným směrem," přikývl hollyhock god, "ale proškrtni si to, až se tak opravdu stane. Zatím o tom přemýšlíš."

"To určitě, známe Lucku," zasmála se další dvě děvčata, "vsadím boty, že jí jde zejména o ten dračí poklad a pomáhání je až na druhém místě," popichuje Lucii Mařka.

"Neříkám, že v tom dračí poklad taky nehraje roli," připustí Lucka, "ale teď se mi těch mamlasů fakt zželelo. Padnout do takhle naivní pasti, stačí jim pár cetek a plánků a už si myslí, že jsou stvořeni pro dobrodružství."

"Máš pravdu," přikývne Zuzana, "jediné opravdové hrdinky jsme tady my. A ostatní potřebují naše pevné vedení."


Goblinka v kápi ještě chvíli něco vypráví, pak mapy změní majitele a ona se vytratí. Družinka se balí k odchodu.

Počkám, až se skupinka sbalí a nechám je odejít, jen koukám, kam jdou.

Před hostincem se chvíli rozhlíží, koukají do mapy a pak vyrazí na sever, zdá se, že chtějí jít po cestě k Ustraši a odbočit pak na Hvozdíkov.

Vyrazím za nimi s odstupem a doženu je, když hostinec zmizí za zatáčkou. "Hej, počkejte, přátelé!" oslovím je tím nejpřátelštějším úsměvem, který umím nasadit, "slyšela jsem o dobrodružné cestě, na kterou se vydáváte. Vidím, že mezi vámi je bojovník, čaroděj a léčitelka. Chybí vám ale zloděj, nemyslíte?" nabídnu jim své služby.

Otočí se, ruce mají na jílcích mečů a kouzelné holi. Vypadají podezřívavě ..., "tohle si musíme určitě vyhodnotit. Ale předtím, než to uděláme, tady dám body zkušenosti do společné zásoby. Lucka provedla Rozhodnou akci, a protože hrajeme Dobrodružnou fantasy, tak je to žánrová akce a dostanete za její zapojení odměnu," vysvětlí Hugo, zatímco přesune jeden žeton doprostřed stolu, ke čtyřem malým barevným kartičkám. "A můžeš si také dát svoje zkušenosti za přerušení výcviku, teď už jsi na cestě, takže se to opravdu stalo."

Tharagavverug,

plánky jeskyně dobrodruhům opravdu stačily, jedním z dobrodruhů je navíc zlodějka Luciel.
Dobrodruzi, rekové a hrdinové, kteří se vydávají do kraje za poznáním, dobrodružstvím, poklady a dalším.
Hrozba
Uživatelský avatar
Doragon Raida
Příspěvky: 267
Registrován: 23. 12. 2017, 18:42

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Doragon Raida »

.... v kamenném kruhu ve hvozdu .....

V ruce mě pálí kopí a nejradši bych hned toho drzého mizeru ztrestal dobře mířenou ránou na ledviny. Ale jestli zabiju zpívající chlápky Gormal před očima, nikdy mi to neodpustí. A naštvaná Gormal je mnohem větší průser, než tahle chapadlovitá věc v lese, kultisti nebo i nasraný Evilión.

"Víš, kuní ksichte, jako na potvoru zrovna dneska slavíme mezikrálovský den všech samic, skřetí nevyjímaje. Takže si budeš muset nechat zajít chuť."

Čapnu Storong za jednu ruku, Gormal za druhou a křiknu na ně: "Dámy, lekce třetí, výrazový tanec: Nasadíme výraz splašené laně a zdrháme!"

DSuF: Doragon:2D6+3 → 7(2 +2 + 3)#HARD
- Chci utéct hlava nehlava do lesa směrem na Hvozdíkov.
Per ardua ad vitaminum
Deník postavy
Uživatelský avatar
Tettigona
Příspěvky: 245
Registrován: 23. 12. 2017, 15:27

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Tettigona »

.... v Tettigonině chýši, bývalých královských komnatách, vysoko v korunách stromové osady v lese .....

Rudé košile zaplnily obě větve, které vedou k mému doupátku. Povzdechla jsem si. Tihle dřevorubci jsou tak paličatí, a Lotrando, který je vede, nejvíc ze všech. Zase se mu otrávili nějací chlapi, protože si spletli vraní oko s borůvkou a on, zaslepený tou svou paličatou vírou, že JOB je jediný, nevidí, že má bohyni přímo v osadě a viní ze všeho mě.

Co já si s ním počnu?

"Strpení, panáčkové, strpení, vidím, že vaše jazyky jsou stejně ostré jako vaše sekery, ale přece není třeba se unáhlovat. Blíží se jaro, v lese roste plno nových věcí a může se stát, že trpaslík zvyklý hlavně na pojídání dobrého masíčka svým úsudkem splete a pojí něco, co mu neudělá dobře."

Sekery se jim pozvednou. Má slova vnímají spíš jako výmluvu, než vysvětlení, jsou přesvědčeni, že za to mohu já.

"Podívejte se, přátelé lesa, co kdybych vás naučila lépe rozpoznat, k čemu která bylina je a jakým způsobem ji připravit, aby nejen žaludku neublížila, ale byla třeba i prospěšná vaší mysli? A nebo ještě lépe, zaslechla jsem mezi vašimi stížnostmi, že podezříváte mé milé zelené přátele z jeskyní z toho, že snad vaši potravu tráví. Co kdyby vás tyhle věci naučili oni? Oni jsou sice roztržití, ale mají vhled a mnoha věcem rozumí!"

Goblini mají INSIGHT, takže dává smysl, aby poradili.
Tettigona:2D6+1 → 3(1 +1 + 1) # Dřevorubčí ostré manipulate


To už to mezi nimi hodně zašumí. "Ti malí smradi nás nebudou nic učit! Vždyť to jsou zrůdy! Ona nás teď chce otrávit všechny! Hlavně se jí nedívejte do očí, všiml jsem si, že když tu udělám, přijdou mi její slova mnohem přitažlivější, než když se dívám stranou! Čarodějnice je to, možná nás tráví ona sama!"
Nevím co chci, ale chci to hned!
Paní lesa
Uživatelský avatar
Císař Evilón
Příspěvky: 165
Registrován: 27. 12. 2017, 15:17

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Císař Evilón »

.... v kamenném kruhu ve hvozdu .....

Storong zakopnula a zapadla nohou po kotníky do syslí nory. A ve stejný okamžik Gormal, která takový obrat nečekala, škobrtla, zcela zamotaná do svých vlastních květinových sukní. Zpěv zesílil a obrovský tvor s balvanem v ruce se podíval směrem k nim.

Jeho "KCHŮ:" znělo až příliš radostně a kruh jeho uctívačů se semknul.

Doragone,

dokážeš sebe a jednu z nich bezpečně dostat pryč, za předpokladu, že tu druhou necháš za sebou a poslouží jim jako oběť. Vyber si kterou.
Zvědi, špióni, vojáci, monstra a možná i armády císaře Evilóna, jehož říše zla nestrpí na svých hranicích nic dobrého.
Hrozba
Uživatelský avatar
Císař Evilón
Příspěvky: 165
Registrován: 27. 12. 2017, 15:17

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Císař Evilón »

... v Blatnu ....

Chvilku poté, co noví ochránci odjeli na svých koních, sledoval staršina Olaf s obavami louky na východ od vsi. Směrem do bažin se tudy plazil obrovský had, doprovázený velkým železným psem a dvěma postavami, z nichž nejméně jedna byla rohatá a z druhé sálala smrt.

Pietro,

zaplatil jsi 1-BARTER na lifestyle, proto Laaki Blatno jen míjí, zatím nemá důvod tvé doupě více zkoumat.



... na cestě z Blatnem do Ustraše, kousek před křižovatkou ....

Grahamida seděla na své herce a s obavami sledovala Pietra, jak se proměnil v netopýra a povylétl, aby přes vrcholky kopců zhodnotil situaci u Ustraše.

Pietro se snesl zpátky a s podivným klidem ve tváři Grahamidě řekl: "K Ustraši kousek před námi míří nějaká ženština, krví páchne na sto honů. Ta mě ale tolik netrápí, jako ty desítky podivínů, kteří jsou poschovávání mezi stromy kolem a pomalu nás obkličují."

Jak větu dokončí, všude kolem se začne ozývat smích. Zvláštní, dušený, trochu strojený smích, vycházející z hustého křoviska na sever od cesty. Postupně zesiluje, křoví se rozhrne a z něj vyjde muž. Bílá tvář, jizvy v koutcích obou úst zbarvené do ruda, černé kruhy kolem očí, zelené vlasy, fialový kabátec.

"A to jsem si já myslel, že jsem ruina," pronesl vážně, odmlčel se, pak se znovu rozchechtal tím pomalým, nepříjemným smíchem, ale tentokrát se k němu začaly přidávat další a další hlasy - v celém půlkruhu zpoza stromů, kamenů i křovisek vylézají desítky prapodivných mužů a žen, svírajících nejrůznější hrozivé, až šílené nástroje jako zbraně a všichni se smějí.

"Je libo oholit krček?" vytáhne postava obrovskou rezavou břitvu. "Zvládnu to tak, že ani kapka krve nepřijde nazmar!" zakoulí očima. Pak zavětří. "Krev a krček, to je vaše, nemýlím-li se?" ohodnotí vůni smrti, která vane od vašich nemrtvých postav.


Pietro,

zatímco jsi zkoumal Ustraš, napůl vás obklíčil Ftipálek:
* Břitva: 4-HARM INTIMATE
* Z bolesti má srandu: 1-ARMOR
Je tak šílený a rychlý, že tě nutí se na něj dívat a máš ho na krku, než se naděješ. Pokud dojde ke konfliktu,
hoď si DSuF, ve kterém hrozí, že se nějak dostane na INTIMATE vzdálenost dřív, než využiješ výhodu své zbraně.

Šílenci z AhroKhámu
* Co kde popadli: 2-HARM MESSY
* Co kde oblékli: 1-ARMOR
* LARGE GANG

Protože máte koně, máte přeci jen výhodu - když se hned teď vydáte úprkem na jih, přes blata, tak se jim vysmeknete (a dostat se do Ustraše bude Deal with Difficult Terrain). Jinak si s nimi musíte nějak poradit.
Zvědi, špióni, vojáci, monstra a možná i armády císaře Evilóna, jehož říše zla nestrpí na svých hranicích nic dobrého.
Hrozba
Uživatelský avatar
Osadníci
Příspěvky: 190
Registrován: 27. 12. 2017, 15:16

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Osadníci »

.... v Tettigonině chýši, bývalých královských komnatách, vysoko v korunách stromové osady v lese .....

Zkouším uklidnit své muže a vrátit se zpátky k rozumnému vyjednávání. Bohužel již podlehli svým vášním a dlužno přiznat, že v zásadě mají pravdu - na čarodějnici si musíme dát obzvláště velký pozor. Odvrátím také radši tvář od jejích čarovných očí a sklopím svůj radši zrak dolů. Pod námi na spodních větvích zahlédnu pohyb mnoha malých zelených mužíků. Goblini.

"Paní, přišli jsme za tebou na poradu, jak jsme se domlouvali."
"Domlouvali jsme se sice až na zítra, ale říkali jsme si, že se domluvíme už dnes a zítra budeme mít volno."
"Ale jak vidíme, tak už jste si našla pomoc jinde."
"Jojo, celou zimu vám tu odhrnujeme sníh, roubujeme rampouchy a stavíme výtražné sněhuláky, a sotva si chceme dát na pár dní zasloužený voraz, tak už jste si našla náhradu."
"No nic, když o nás nemáte zájem a chcete se radši paktovat s těmi otrapy, a to jsou vaše slova, tak prosím."
"My máme potenciál! Dokážeme si najít nějakého jiného bůžka. Třeba nás Ťoupas vezme aspoň jako stážisty."

Tettigono, máš JUDGEMENT a goblini žárlící na tvou návštěvu ti to teď dávají pěkně sežrat. Co uděláš?
Osadníci, měšťané a vesničané, kteří se vydávají do kraje za štěstím, úrodou, novým životem či vidinou bohatství.
Hrozba
Uživatelský avatar
Doragon Raida
Příspěvky: 267
Registrován: 23. 12. 2017, 18:42

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Doragon Raida »

.... v kamenném kruhu ve hvozdu .....

Zastavím se za menhiry a kouknu za sebe. Storong, mladá a naivní. Cpala se k Jezdcům, vrhala se do akce, a teď tu kouká jak vyoraná myš. Gormal, stará jak tenhle les, ale místy stejně hloupá a fakt neprakticky oblečená do bitvy. Ženský jsou holt strašná věc. A být jakýkoliv jiný den, asi bych je tu nechal ležet obě. Ale dneska by mi to přišlo vyloženě blbé.

Schovám se za největší šutr a shodím ze zad pytel s věcmi. Z palouku slyším zpěv smíšený s výsměchem. Od ženských zaslechnu něco o zbabělci a kreténovi. Než stihnou přidat další nehezká jména, mám bouchačku narychlo nacpanou kostmi a vystoupím mezi kameny. Proti přesile i tomu monstru asi vypadám vyloženě směšně. Ale kdo vztáhne ruku na jednoho z nás, poštve na sebe hněv síly celého kmene.

Skupině kultistů s dýkami v rukou pozdě dojde, čím na ně mířím. Jejich sbor se změní v kánon a můj kanón pustí do rozhozené melodie arytmicky dávkované basy.

Defend someone else from attack: Doragon:2D6+3 → 11(5 +3 + 3)#HARD
- Dám víc.

Doragon>Kutulůlisti: 3-HARM (bouchačka) + 1-HARM (volba) ± 0 (small>small) - 0-ARMOR (AP) => 4-HARM
Kutulůlisti>Doragon: 3-HARM (obřadní dýky) - 2-HARM (INTIMATE>CLOSE) - 2-ARMOR (zbroj) ± 0 (small>small) => -1-HARM


Úlomky kostí prochází jejich kutnami jako matematika hlavou zlobra. Některé šrapnely proletí hned několik těl, než je zastaví vrstva tuku sádelnatějších kultistů. Muži se kácí k zemi v bezpečné vzdálenosti, pod nohy naštvané příšeře. Jejich hrozivá mantra plynule přejde do neharmonického řevu, který má k zpěvu hodně daleko.

- Ubráním Storong a Gormal před zraněním.
- Vystraším je.
4-HARM = widespread serious injuries, many fatalities. Mají silného přítomného vůdce => drží pohromadě.


Chapadlovitost vyrve ze země další kámen a zdvihne ho do výše. Za táhlého "ZÍVKCHŮ" pustí kámen zpátky na své místo, sebere s obtížemi menší a ožene se jím po mně. Hodím bouchačku na záda, namířím do prostoru nad sebe své kopí a jen doufám, že aspoň škrábnu jedno z tisíce chapadel.

Defend someone else from attack: Doragon:2D6+3 → 9(5 +1 + 3)#HARD
- Dostanu méně.

Doragon>Ku:thu:lu:lů: 3-HARM (kopí) - 1-HARM (small>medium) - 1-ARMOR (šupinatá kůže) ± 0 (hand>hand) => 1-HARM
Ku:thu:lu:lů>Doragon: 2-HARM (pařáty) + 1-HARM (medium>small) - 1-HARM (volba) - 2-ARMOR(zbroj) ± 0 (hand>hand) => 0-HARM

1-HARM = Cosmetic damage, pain, concussion, fear if the NPC’s likely to be afraid of pain.


Pomalu letícímu kameni bez problému uhnu a pak se zamotám do spleti chapadel, drápů a kdovíčeho ještě. Dobře broušené kopí dělá slušnou paseku a za chvíli jsem pokrytý zelenou slizovitou hmotou. Nestvůra nevypadá, že by si z mých zásahů nějak lámala hlavu, ale má se mnou plné spáry práce.

- Ubráním Storong a Gormal před zraněním.

Safr: Doragon:2D6+ → 9(3 +6 + 0)#
- Po dohodě s PD jen jeden Suffer harm na větší z nich.
Per ardua ad vitaminum
Deník postavy
Uživatelský avatar
pietrovonholzkladde
Příspěvky: 299
Registrován: 26. 12. 2017, 10:57

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od pietrovonholzkladde »

...někde poblíž Ústraše...
Sakra další barevnej magor. Koukám, že JOB má fakt smysl pro humor. Teda aspoň tenhle paňác rozhodně ano. Točí břitvou a vypadá, že s ním moc žertu nebude.
Zahvízdám a mizíme. Čas být hrdinou už je dávno za náma. Jsme stíny legend a rozhodně nemůžeme stát proti tady tý sebrance s harampádím v ruce a koksu v mozku. Jediná možnost zkusit se prokličkovat tím marastem před náma k Ústraši.

Nemůžeme je dovést do doupěte. Před náma jsou stromky, keříky, ti magoři... No snad nás naše hajtry podrží.

dealing with bad terain pietro:2D6+2 → 4(1 +1 + 2)#cool - deal with bad terrain,
* tak to vypadá, že jsme uvázli...
Naposledy upravil(a) pietrovonholzkladde dne 8. 3. 2018, 17:13, celkem upraveno 2 x.
Cítím to v krvi, cítím to ve vzduchu, cítím to všude...Bažina, smrad, vesničani...konečně se blíží osvěžující válka, to bude krve dost.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Igor Bohatýr
Příspěvky: 145
Registrován: 23. 12. 2017, 15:27

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Igor Bohatýr »

...V lesích...

Hnala Koně lesem, dál a dál od pronásledovatelů. Už jsem říkal, že byla dobrá jezdkyně? Docela. Ale ne tak dobrá, jako já.

Outdistance, cool
4

Miss jak Kůň.
Pane Dobra?
Někdo o mě říká, že se do všeho pouštím bezhlavě. Já si zase myslím, že jsem docela chytrá hlavička. Asi máme pravdu oba. Svým způsobem...
Deník
Odpovědět

Zpět na „[AW] {PbP} Záporáci“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti