[Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

O čem to celé bude?
Ač se bude hrát ApocalypseWorld, Záporáci nebudou klasické postapo. Záporaci jsou bytosti, tvorové, monstra, temní pánové a ukrutné dámy, kteří žijí svoje životy v dávno opuštěné krajině na samotném okraji civilizace.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Doragon Raida
Příspěvky: 267
Registrován: 23. 12. 2017, 18:42

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Doragon Raida »

... v táboře těžkooděnců na cestě na jih od Khazad Gunud ...

Tihle těžkooděnci jsou v oblasti špatných převleků asi stejně tupí jako moji skřeti, ale u nich mi to tolik nevadí. Naopak, zkusím kout železo, dokud je žhavé. Takovéhle vojáky znám, za války jsem nějaký čas pro Dobromilce nedobrovolně dělal dépévéčko. A jestli se nic nezměnilo, mají tu někde stejně tupého velitele, jen s vyšší šarží.

"Vy jste ten, kdo tomu tady velí? Jmenuji se lord Helma a jsem tu na inspekci. A sotva přijdu, už všude vidím nekázeň a šlendrián.
Kde máte hlídku? Jo skřeti vám ji pobili? Tak to je ukázková neschopnost. Kde máte místního průvodce? Jo on vám utekl? Diletantismus.
A to nemluvím o vašich vojácích - stačí se rozhlédnout a máme tu jasné porušení direktivy 1742, 5796 a dokonce i 196156."

Jájus Gulius suše polkne. "Následujte mne do mého stanu, pane. Snad to zvládnu nějak vysvětlit."

"Tak takhle, Gulie. Budu ochotný přimhouřit oko, když nám pomůžete s jednou nepříjemností. Dnes odpoledne přišla zpráva o masakru U chrabrého reka. Skupina řezníků tam vypálila hospodu, ve které uhořelo pár vidláků. Určitě dostanete rozkaz je ztrestat sotva se vrátíte do Jasnova. Ale tolik času jim nemůžeme dovolit, ještě by na svou stranu stihli strhnout naštvané pekaře, rybáře nebo dokonce paliče, což by byl fakt průšvih, a co potom. Vrchnost se toho obává a chce okamžitý trest, exemplární a tak trochu mimo oficiální pořadí rozkazů.

Takže, když teď seberete svoje chlapy a dáte ještě teď v noci pár ušmudlaným nýmandům v zástěrách jasnou lekci, že takové vypalování vůbec není DOBRÉ, tak zapomenu, co jsem tady viděl. A naopak se vašemu veliteli nezapomenu zmínit, jak dobře se s vámi spolupracuje. Kariéra na štábu vás nemine."

Manipulate Jájus Gulius: Doragon:2D6+ → 11(5 +6 + 0)#HOT

"A abych dokázal, že to s vámi myslím dobře, osobně vás doprovodím v tažení na řezníky i zítra do Khazad Gunud. Když mi uděláte radost, možná vám zvládnu zařídit audienci u samotného polního maršálka Šlechty."

Pane Dobra, těžkooděnci by teď měli vytáhnout na řezníky. Je potřeba si pro ten účel ještě něco vyhodnotit, nebo se prostě střetnou?

V mezičase Jezdci pod vedením Romula zaútočí na Jasnov a ukradnou, co půjde. Rád bych to pojal jako můj gig "rob a wealthy population". Co si vyhodnotit tady?
Per ardua ad vitaminum
Deník postavy
Uživatelský avatar
Osadníci
Příspěvky: 190
Registrován: 27. 12. 2017, 15:16

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Osadníci »

... velitel Jájuj Gulius v táboře těžkooděnců na cestě na jih od Khazad Gunud ...

Inspektor se nakonec ukázal být dobrák, přinesl zprávy a úkoly a rozhodl se nic nehlásit. No, řezníci jsou rozhodně nebezpečnější než trpaslíci, zkusím se mu zavděčit a dám na něj.

A že mne to zdrží od návratu do Jasnova? Však je to velké město, snad se chvíli bez ochrany obejde, beztak kdyby někdo cizí vtrhl do jeho temných uliček, tamní vyvrhelové mu podříznou krk.


Doragone,

Jájus Gulius se vydá s tebou na řezníky - a co víc, můžeš využít jeho zvědů, takže je máte šanci najít, i když se ti předtím nedařilo. Vyhodnoť si prosím "Hunt a prey".

Co se týká Jasnova, tak jediné nebezpečí vám hrozí od pobudů na ulici a drsného podsvětí. Pokud provedete přímý nájezd, nemusíte tedy dělat Assault a secured position a můžete rovnou zkusit Seize by force, město brání:
* Násilníci a pobudové: LARGE 2-HARM (nože a břitvy) 0-ARMOR a nemají velitele.
Osadníci, měšťané a vesničané, kteří se vydávají do kraje za štěstím, úrodou, novým životem či vidinou bohatství.
Hrozba
Uživatelský avatar
Osadníci
Příspěvky: 190
Registrován: 27. 12. 2017, 15:16

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Osadníci »

... šašek Vaškchů v Posedné ...
"Sssschrlllmlchlllššššš," začal vydávat komín, zatímco vcucával Tettigonu do svých útrob.

Natáhl jsem se, abych tu lepou, éterickou ženu zachránil, ale ej!
"Ej!
Ej!
Ej!
Neblaze!

Ach, jak já nesnáším ženské, které není za co chytit," zvolal jsem melodramaticky!

Přízrak byl neodvratně vtažen do průduchů Posedné, kde byl silnými proudy vzduchu odvlečen pryč. Ale kam? Vstrčil jsem svou hlavu do proudu vzduchu, utěsnil klaunský nos a zaposlouchal se. Co jsem kromě praskání ohně a Erikova vyprávění neslyšel?

"Naší hlavní zbraní je překvapení, překvapení a strach! Naše dvě hlavní zbraně jsou překvapení, strach a téměr fanatická oddanost Dobromilovi. Naše tři hlavní zbraně jsou..."

Tettigono, strhl tě vítr v komínu v Posedné. Kam tě donese? Vyber si: Ven mezi kejklíře, kteří mají divné věci, ze kterých půjdou vytvořit zbraně vhodné pro tvé éterické tělo, ale budou divné. Nebo tě odvane do hlubin Posedné, kde najdeš laboratoř a výbavu, kterou jsi hledala, ale narazíš na Dobromilovu inkvizici (malý gang paladinů, tahy viz minulé sezení)

Dobromyslovu inkvizici ve Fančině pevnosti každopádně nikdo nečekal.
Co děláš?
Osadníci, měšťané a vesničané, kteří se vydávají do kraje za štěstím, úrodou, novým životem či vidinou bohatství.
Hrozba
Uživatelský avatar
Tettigona
Příspěvky: 245
Registrován: 23. 12. 2017, 15:27

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Tettigona »

...v Posedné, v laboratoři ....

Když mě proud větru vyvrhne kdesi v hloubi Fančiny laboratoře, nevěřícně zírám na skupinku paladinů. Tak ty jsem tady fakt nečekala.

Jejich velitel se ke mě výhružně nakloní a okamžitě spustí, jaká je jejich hlavní zbraň, tedy jaké jsou dvě hlavní, tedy tři hlavní ... zkrátka jaké mají zbraně. Při tom mi hrozivě ukazují své meče, zářící podivnou kouzelnou aurou.

Uvědomuji se, že ani nepotřebuji ono materiální jádro mečů, mému nehmotnému tělu by možná uchvátit onu auru. Jenže který meč si vybrat? Nechávám je dál hrozit, abych si zbraně mohla prohlédnout a zároveň sleduji i výrazy ve tváři jejich majitelů.
Pokud to správně chápu, jeden meč se prý jmenuje Překvapení, druhý se jmenuje Strach, třetí Bezcitná efektivita a čtvrtý fanatická oddanost Dobromilovi...

Tettigona:2D6+1 → 9(4 +4 + 1)
* Co by přimělo paladiny, aby mi svěřili některou ze svých zbraní?

A samozřejmě - laskavý MC má případně Golden Opportunity, protože ty zbraně mají zářit v přitomnosti ZLA ... jsem to snad já, kvůli komu se rozzářily? A jak vůbec reagují na mou strašidelnou přítomnost?
Nevím co chci, ale chci to hned!
Paní lesa
Uživatelský avatar
Církev JOB
Příspěvky: 127
Registrován: 27. 12. 2017, 15:15

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Církev JOB »

Verifikace kategorizace xenomorfních entit pro začátečníky píše: Pro základní identifikaci ZLÝCH bytostí postačí orientační kontrola dle svatého Lakmuse prostřednictvím vhodných aur. V případě potvrzení podezření na přítomnost ZLA je dále nutno postupovat následovně:

1. Nechť nulová hypotéza zní: Zkoumaný tvor je ZLÝ.
2. Alternativní hypotézu stanovíme jako: Zkoumaný tvor je DOBRÝ.
3. Pro testování nulové hypotézy postačí metoda obyčejného přímého důkazu. Pokud tedy tvor udělá něco DOBRÉHO, alternativní hypotézu zamítáme a tvora za ZLÉHO nepovažujeme.
Tettigono, jestli rychle uděláš něco DOBRÉHO, tak tě budou inkvizitoři považovat za DOBROU. Pokud neuděláš, budeš pro ně ZLÁ. Vyhodnoť si to, prosím, jako Do something under fier.
Stručná historie cestování hrady píše: POSEDNÁ
Pozice: Náhorní plošina na pobřeží Neviditelného moře, nedaleko osady Vysoká
Stav: Až na Zadní věž, která je v zachovalém stavu, se jedná o vysoce nestabilní zříceninu
Zajímavosti: V létě létě jóba 735 se ve zřícenině usídlila sekta Nympha Maleficae. Během následujících měsíců zde beze stopy zmizelo několik desítek ctnostných rytířů, mezi nimi i slavný Gebhard z Bástru.
Slavní majitelé: V letech jóba 625 - 642 vládla hradu paní Mary Shelly z rodu Wollstonecraft Godwin. Zemřela násilnou smrtí během přepadu a vyrabování hradu, načež prokazatelně vstala z mrtvých. Po završení pomsty na svých vrazích zůstala její nemrtvá duše na hradě jako ochránkyně svého bývalého domova a bez slitování trestá všechny zlé vetřelce, uzurpátory i elfí skvát'tery. Poutníky, kněze či paladiny naopak vítá a opatruje. V očích církve Jediného opravdového boha proto není považována za hrozbu, naopak se od léta jóba 762 vede dialog o její kanonizaci.
Tettigono, pokud inkvizitory přesvědčíš, že jsi místní strážkyní, která Posednou chrání před ZLEM, auru ti svěří. Taky to ale můžeš zkusit jinak. Co uděláš?
Věřící, mniši, knězi, ale také paladini a inkvizitoři, kteří přišli nahradit staré víry a uctívání model a bůžků vírou v Jediného Opravdového Boha JOBa.
Hrozba
Uživatelský avatar
Doragon Raida
Příspěvky: 267
Registrován: 23. 12. 2017, 18:42

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Doragon Raida »

... v Jasnově ...

"Půjdeme na ně od lesa. Berte malé cenné věci, které se vejdou na wyverny, domů to máme daleko. Všechno pro kmen!"
"Všechno pro kmen!"

Seize by force: Doragon:2D6+3 → 9(5 +1 + 3)#HARD

"Veliteli, stráže tu sice vážně nejsou, ale ti lidi se i tak brání. Řežou nás noži a břitvami."
"Skvěle, ty jsou skladné, tak jim je prostě seberte. Nenechte se zastrašit, jsou rozespalí a nevidí po tmě, máme výhodu!"

- Suffer little harm.

Násilníci a pobudové > Jezdci: 2-HARM (nože a břitvy) + 1-HARM (large>medium) - 1-HARM (volba) - 2-ARMOR (zbroje) => 0-HARM
Jezdci > Násilníci a pobudové: 3-HARM (zbraně) - 1-HARM (medium>large) - 0-ARMOR =>2-HARM
- 2-harm: many injuries, several serious, a couple of fatalities.
- If it has no leader, it’ll hold together if it suffers 1-harm, but no more.


"Veliteli, už nekladou žádný odpor. Můžeme je pronásledovat?"
"Ne, pro tuto noc jsme s náčelníkem zvolili taktiku hítenran, béksteb si necháme na jindy. Svolejte Jezdce, stahujeme se zpátky k lesu!"

- You take definite and undeniable control of it.

Safr: Doragon:2D6+ → 9(4 +5 + 0)


... cestou do sv. Herberta ...

"Jáje Gulie, zvěd Miles Gregarius hlásí, že řezníci byli spatřeni na cestě do kláštera sv. Herberta. Podle všeho jim už došla trpělivost s košér zásadami Jediného opravdového boha."
"Setino! Na můj povel, vzdálenost jednoho směrníka, šikmo za krajníky, usilovným slavnostním pochodem směr svatý Herbert!"

Hunt prey: Doragon:2D6+2 → 14(6 +6 + 2)#COOL

"Pane, řezníci se chystají přepadnout spící klášter."
"Tak v tom jim zabráníme, jakože se Jájus jmenuju. Do formace, čelní útok! Lorde Helmo, chcete se stáhnout do bezpečí?"
"Ne, děkuji. Rád si vzpomenu na svá mladá léta a podpořím vás v poli. Vojáci přece drží pohromadě, ne?"
Podám si bouchačku. S těmihle vojáky si to ještě vyřídím později. Teď mě serou řezníci. Kvůli všem těm problémům, kvůli Hoblové, kvůli Storong.

Lay down fire: Doragon:2D6+3 → 7(3 +1 + 3)#HARD
- You provide covering fire, allowing another character to move or act freely. => Řezníci přijdou o výhodu kuší.
- You take an opportune shot, inflicting harm (but -1harm) on an enemy within your reach.

Řezníci>Těžkooděnci: 3-HARM (sekáčky) - 2-ARMOR (zbroje a štíty) - 1-ARMOR (drží formaci) ± 0-HARM (large>large) => 0-HARM
Těžkooděnci>Řezníci: 3-HARM (píky) - 1-ARMOR (kožené zástěry) ± 0-HARM (large>large) => 2-HARM
Doragon>Řezníci: 3-HARM (bouchačka) +1-HARM (Krvežíznivé bahno) - 1-HARM (small + autofire>large) - 1-HARM (opportune shot) - 0-ARMOR (AP) => 2-HARM

Těžkooděnci: 0-HARM
Řezníci: 4-HARM: widespread serious injuries, many fatalities. Drží pohromadě (předpokládám, že Vukmar je strong+present).

Pane Dobra, řezníci jsou na tom bledě. Co udělají?
Per ardua ad vitaminum
Deník postavy
Uživatelský avatar
Tharagavverug
Příspěvky: 270
Registrován: 22. 12. 2017, 16:10

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Tharagavverug »

... na Troskách ...
Tharagavverug pokývá hlavou a otočí se. Bolestivě se zatváří, protože se jí něco pohne v žaludku.

Odplazí se k otvoru ve zdi a vyvrhne ze svého chřtánu nakousanou Sue; v krku Tharagavverug žhne zaklíněná magická hůl.

Pietro, něco vedle tebe dopadlo.
Co děláš?
Její Obludná Nenasytnost, bazilišek Tharagavverug.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Osadníci
Příspěvky: 190
Registrován: 27. 12. 2017, 15:16

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Osadníci »

... velitel Jájus Gulius před branami kláštera ....

Bitevní řež je strašná, ale ještě horší je, že čím těžší mají řezníci ztráty, tím ďábelštěji zní smích jejich velitele, který je znovu a znovu žene prolévat krev. "Jen tak dál, jen houšť, jen krvácejte, jen trpte, jen chcípejte, protože až tahle bitva skončí, budu osobně procházet mezi vašimi mrtvolami a koho najdu naživu, toho předhodím VLKŮM."

Doragone,
Vukmar bude nutit řezníky bojovat do posledního muže a sám u toho klidně také padne, jen když bude na bitevním poli smrti a utrpení co nejvíce.

Co uděláš?
Osadníci, měšťané a vesničané, kteří se vydávají do kraje za štěstím, úrodou, novým životem či vidinou bohatství.
Hrozba
Uživatelský avatar
Doragon Raida
Příspěvky: 267
Registrován: 23. 12. 2017, 18:42

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Doragon Raida »

... před branami svatého Herberta ...

Pozoruju tu spoušť, která mi spíš připomíná řádění hladových Jezdců, než bitvu lidské armády. Překvapení a vyděšení řezníci navzdory ztrátám a svým zraněním oddaně poslouchají svého šéfa a dál nabíhají proti neprostupné hradbě těžkooděnců, kteří je zároveň obklíčili a tlačí svými píkami na klášterní zeď. Na druhé straně Jájus Gulius opakovaně křičí na své vojáky a rozkazuje vytrvat v útoku. Některým mužům se už třesou zbraně v rukách a jen velmi neochotně pokračují přes mrtvoly dorazit poslední nepřátele.

Neudělám nic. Nechám řezníky včetně Vukmara bojovat do posledního muže.

Usměju se nad tou ironií - tohle jsou naprostá jatka. Řezníci si sice koledovali, ale zmasakrovat bez mrknutí oka několik tuctů mužů je i na mě moc. Na louce pokryté desítkami mrtvých těl se proplétám mezi odcházejícími dušemi zemřelých směrem k velitelskému stanovišti. Jájus Gulius se na mě hrdě usmívá.

"Lorde Helmo, jste spokojen? Jestli si vrchnost žádala exemplární potrestání této rebelie, tak jsme to lépe provést ani nemohli. Nechci být troufalý, ale řekl bych, že maršálek Šlechta by na nás teď byl hrdý."
Tomu imbecilovi zatím vůbec nedochází, co provedl. Ale nechám ho v tom, aspoň dokud se nestřetne s trpaslíky. "Ano, setníku. Díky vaší snaze přišel kraj během jedné noci o většinu masného průmyslu. Věřím, že teď konečně dojde k většímu rozšíření rostlinné stravy. Opravdu nemohu být spokojenější."

V oknech kláštera se objevují první svíčky a hlukem probuzení mniši se kvapně snaží zjistit, co se vlastně děje a jestli je ještě komu pomoct. Nechám bujet zmatek a počkám si, s čím přijde velitel.

Pane Dobra, těžkooděnci měli původně v plánu nocovat blízko Khazad Gunud. Budou tam teď pokračovat? A až dorazíme do k trpaslíkům, které varovala Zubina, co se tam bude dít zajímavého?
Per ardua ad vitaminum
Deník postavy
Uživatelský avatar
Církev JOB
Příspěvky: 127
Registrován: 27. 12. 2017, 15:15

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Církev JOB »

... v Jasnově .....
Kronika města Jasnova píše píše: ... a v ten den, kdy těžkooděnci vytáhli spravedlivě potrestat zločince z Khazad Gunud, přišla na Jasnov pohroma. Z nebe se snesli draci a chrlili oheň a odnášeli do tmy mladé dívky ....

V rohu kroniky, v místech, kde obvykle bývají glosy, stojí drobným písmem napsáno:
- nebyli to draci, ale wyverny
- nepřiletěli samy, ale přilétli na nich skřeti
- nechrlili oheň, ale rozdávaly rány
- neodnášeli mladé dívky, ale břitvy a nože vyvrhelů z podsvětí
- a někteří z nich nadšeni vítězstvím provolávali "Sláva Doragonu Rajdovi, vůdci našeho kmene"
Doragone,
získal jsi 3-BARTER. Ale něco jsi ztratil - své utajení. Celý Jasnov ví, kdo útok vedl. A zaútočit přímo na území krále Dobromila, to je něco neslýchaného, co zatím žádný jiný Záporák z Kraje neudělal.
Věřící, mniši, knězi, ale také paladini a inkvizitoři, kteří přišli nahradit staré víry a uctívání model a bůžků vírou v Jediného Opravdového Boha JOBa.
Hrozba
Uživatelský avatar
Tettigona
Příspěvky: 245
Registrován: 23. 12. 2017, 15:27

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Tettigona »

... v hloubi Posedné ...

"Jejky" vyjeknu, když vidím, že aury jejich čepelí září čím dál víc. "Víte co? Co kdybych vás seznámila s takovými milým chlapíkem. Jmenuje se Vaškchů a zná celou pevnost jako své boty. Ten bude pro vás nejlepším průvodcem. To by pro vás bylo DOBRÉ, ne?"

Tettigona:2D6+1 → 6(2 +3 + 1)# Do Something Under Fire
Nevím co chci, ale chci to hned!
Paní lesa
Uživatelský avatar
pietrovonholzkladde
Příspěvky: 299
Registrován: 26. 12. 2017, 10:57

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od pietrovonholzkladde »

...na Troskách...
Tak jen maličko, jen dva prstíčky vstrčíme...teda po očku se rozhlídnu. Kuk na vež, kuk na gang. Snad počasí vydrží. Vypadá to klidně. Náhle je ve vzduchu nějaký smrad. Nad hlavou je otevřená šílená tlama dračice. Ta plazivá čubka, co mi vyfoukla Vysokou je tu? Bože můj na zkažený dech je dobrý tikťak. Nebo jak se ten elfí hnus jmenuje.

No není divu, že se jí chce blít. Taky bych z takovýho těla vrhnul. Někdy ty megalomanky co si myslý, že ideál krásy je ocas, křídla, rozměr 90-60-90 délky krabice na zabalení. Nechápu proč si musí tuhle ubrat tunu špeku, tuhle přidat diamantovou šupinu, kruh do nosu...

Bouch! tupá rána, jako když řezník hodí kus krávy na stůl a začne jí pak bourat. Vedle nás spadla z tlamy tý kreatůry Sue. Dost vypadá pocuchaně. Jako když proženeš krysu mlátičkou obilí. Tak teď a nebo nikdy. Než se rozkouká tak nám JOB poslal cenný dar. Chytneme, zajmeme a napakujeme se.

Vrhneme se, co nám rány síla a zdravotní stav dovolí na ní, někdo podal provaz a pevně jí svážeme a ucpeme hubu hadrem. To bude naše pojistka pro ústup a bezpečí. Tak a teď zjistit, co tu dělá ta plazí čubka. Jako co je mezi mnou a mou sestřičkou je naše rodina. Jako moto z erbu říká jasně: Padouch nebo hrdina, všichni jsme jedna rodina a obchod potřebuje talenty všech dovedností...

Vypadá to, že Sue má ošklivou zlomeninu kosti na předloktí a dělá se jí ohromná krevní boule pod kůží. Hmm to je lákavé. Zakousnu se zuby do kůže. Cítím jak pne a snadno praská. Trhá se na dvou místech a moje zuby otvírají to podzemní vlhce teplé jezero krve. Nepýští. Jen se tam tak líně převaluje, už hrudkuje jak tvaroh tý buclatý selky, co jsme jí obšťastnil když se předklonila u krávy.

Její chuť je osvěžující. Neštípe tolik, ale sakra.... Já hlupák zapomněl, co to se mnou udělalo minule. Z posdledních sil zakřičím na ostatní upíry. "Hlídejte mě , nedovolte mi ublížit...blat..." propadám se do hlubin rauše. Okolo mě vidím desítky stovky upírů. Jsou jak nekonečná spirála různobarevných korálků ve dvojstupu co se neustále točí jak krepák nad ohněm na oslavě do dvojitého hada.

Tety, strejdové, dědové, prabáby, bůhví kdo. Někoho poznávám Gréta, Arnoštka, Trichtl, Agneša, Adam, Anitigona, Tirus, Cyrila, Thata, Gwinet, Gustl, Toma, Ctirada, Trindar, Tumen, Aida, Trow, Thorin, Tibor, Celesta, Cecil... Jsem napartné zrníčko a letím vesmírem. Jsem nic, co vyplivlo předaleké slunce a já letím tmou...

pietro:2D6+2 → 13(6 +5 + 2)#sharp - oyb
* chtěl bych se dozvědět co mě čeká s potomky a Grahamidou, co se tu teď děje, že najednou je vše vzhůru nohama
Cítím to v krvi, cítím to ve vzduchu, cítím to všude...Bažina, smrad, vesničani...konečně se blíží osvěžující válka, to bude krve dost.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Církev JOB
Příspěvky: 127
Registrován: 27. 12. 2017, 15:15

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Církev JOB »

.... v hloubi Posedné ...
Verifikace kategorizace xenomorfních entit pro pokročilé píše: Při identifikaci ZLÝCH bytostí je na paměti třeba míti,
že aury lecjaké interferenčních vzorců mohou nabýti.
Proto DOBREM nešetři a nedělej si vrásky,
vyšli koherentní paprsek intenzivní lásky.

(Na okraji je rozcestník, který dále odkazuje na zkoušku kachnou.)
Tettigono, paladinové pokračují ve zkoušení. Pokud přijmeš jejich zkoušku, hrozí ti Úder božího slova (4-HARM AREA RELOAD SLOW) od jednotlivců, co však "bojují" za svou věc (=>small gang). Pokud zkoušku podstoupíš, aura na tebe přejde.
Vyhodnoť si v tom případě také suffer harm, 6- budeš považována za dobrou, 7-9 pokusí se zjistit, jestli plaveš na vodě, 10+ budeš považována za zlou. Pokud zkoušku nepodstoupíš, budeš automaticky považována za zlou.
Co děláš?
Věřící, mniši, knězi, ale také paladini a inkvizitoři, kteří přišli nahradit staré víry a uctívání model a bůžků vírou v Jediného Opravdového Boha JOBa.
Hrozba
Uživatelský avatar
Tettigona
Příspěvky: 245
Registrován: 23. 12. 2017, 15:27

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Tettigona »

"Hej, proč se na mě tak ZLE díváte? Já jsem fakt DOBRÁ! Si mě vyzkoušejte."

Pak smrtihlavové poplašně vzlétnou a mým nehmotným tělem začne cloumat sborový zpěv.

4-HARM(zpěv) -2HARM(nehmotná) +1HARM(small>jednotlivec) = 3-HARM

9 na safra


Meče se ještě víc rozzáří a konečně osvítí místo, kde jsme. Je to nějaká zapomenutá kuchyně. Pak se e aura z jednoho z mečů utrhne. Chvíli poletuje kolem mých dlaní a pak do mne vstoupí. Konečně ucítím opět hmotu, energie je tak silná, že jako bych opět získala tělo. Natáhnu ruku vpřed k meči, který byl s aurou až do předchvíle spojen. Přeskočí jiskra a pak síla mé aury vytrhne paladinovi meč a přenese mi ji do ruky. Jaké Překvapení! To je totiž jméno meče, který si mě vybral.

Nejsem ale jediná překvapená. I inkvizitoři se lekli a chvatně ustoupili o několik kroků. Ten, kterému jsem sebrala meč nejvíc - uskočil do zadu a narazil do hromady kuchyňského harampádí. Ozval se rachot, hluk, aura zhasla a já cítím, že mi něco spadlo na hlavu.

Získala jsem battlebábí meč, staty dodám.


Pozvednutí mírně meč a znovu se rozzáří, a ozáří mou tvář.

"Je to čarodějnice!" vykřikne ten, který přišel o meč.
"Proč myslíš?" zeptá se ho vůdce celé skupiny. "Ve zkoušce uspěla a je DOBRÁ."
"Má dlouhý špičatý svraštělý nos!" ukazuje na mou tvář.
"To je falešný nos. Asi jí v tom zmatku spadla přes hlavu mrkev, co tu byla pověšená na provázku a zahákla se za její skutečný nos," uklidňuje ho velitel.
"A co ten špičatý klobouk?" nedá si pokoj obraný inkvizitor.
"To je trychtýř. Vždyť se tu sesypala celá hromada kuchyňského haraburdí," zvedá už hlas velitel, ale nakonec se zamyslí. "Dobrá, aby ses uklidnil a byli jsme si jistí, hodíme ji do vody. Pokud bude plavat, je to čarodějnice. Pokud se potopí, pak není čarodějnice. Spokojený?"

Pak se otočí na mě: "Milostivá paní, že jsem tak smělý, nemáte tu někde nádrž, ve které je dost vody na to, abyste se mohla utopit?"

Pokrčím rameny a všichni zamýšleně ztichnou. A v nastalém tichu podzemím vzdáleně zahučí příboj. To už na nic nečekají, popadnou mé polohmotné tělo a vydají se za zvukem.

Fanko,

hrozí nám na cestě k moři nějaké pasti? A kam nás zvuk dovede? Kde se dostaneme k vodě?
Nevím co chci, ale chci to hned!
Paní lesa
Uživatelský avatar
PánDobra
Příspěvky: 194
Registrován: 27. 12. 2017, 15:13

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od PánDobra »

... v Pietrově vizi ...

Peitro, obklopí tě tma. Totální úplná tma. Naprostá. Přerušovaná jednou jedinou věcí. Malý, hranatý, zelený zobáček a u něj blikající zelená kostka.

Kód: Vybrat vše

>▓
Chtěl by ses rozhlédnout a zjistit, kde vlastně stojíš. A ve chvíli, kdy na to pomyslíš, blikající kostka se dá do pohybu a za ní se zjevují prastaré stejně zelenou magickou září svítící prastaré runy.

Kód: Vybrat vše

>LOOK AROUND▓
Podíváš se a pomyslíš na to, že bys toto zaklínadlo měl odeslat. Kostka naposledy zabliká a celý nápis se začne posouvat vzhůru. Objeví se odpověď v elfštině.

Kód: Vybrat vše

YOU SEE CAVE.
>▓
Žádnou jeskyni nevidíš, ale přesto máš pocit, jako by tam byla. A navzdory temnotě ji chceš prohledat. Zelená kostka tě opět vyzývá, abys vyslovil svou myšlenku ...

Kód: Vybrat vše

>SEARCH CAVE▓
... a když to dokončíš a odešleš, runy se opět dají do pohybu vzhůru.

Kód: Vybrat vše

THERE IS SOMETHING IN THE CAVE. TRUTH. THE HORRIBLE TRUTH. DO YOU REALLY WANT TO KNOW IT?
Type "YES" to confirm:▓
S napjatým očekáváním pokývneš hlavou a tři písmena souhlasu zeleným elfským jazykem rozzáří temnotu.

Kód: Vybrat vše

Type "YES" to confirm: YES▓
Opět se posouvají vzhůru a tentokrát se prostor plní nesmyslnými znaky. Vůbec jim nerozumíš, nejsou to ani znaky pro samohlásky či souhlásky. Celé je to jen naprostý chaos. Chceš odvrátit hlavu, ale znaky postupně zaplní celou temnotu. A pak, když trochu zamžouráš, oslněný tím zeleným ostrým jasem, najednou se všechny znaky slejí do jediného strašlivého obrazu jeskyně, ze kterého vykukuje nebezpečně vypadající ocas, valí se dým a nakonec rozpoznáš i hlavu dračice, která otevírá mordu a říká ...

Kód: Vybrat vše

             ____/#################\____
         ___/################,##########\___
       _/################/##/ \##\##########\_
      /#################/\##| |##/\###########\
     /##################\ \#| |#/ /############\
    |####################\ \| |/ /##############|
    |####################{{{\ /}}}##############|
    |###################{{<.> <.>}}#############|
    |########_#_####__####{ | | }###############|
    |#######( ( `-#(  `)##{ | | }####_#######__#|
    |#####_( ` ( ')_( )`)#/_| |_\##_( )###__(  )_
    |####(_ - `-'(_`' _)#{(_)_(_)}(  ` )_( '__ ` )
    |#######(__) ` ( )####{VV_VV}##(__( `)_(  )-` )
    |##########(___)######\^^))^/######(   )_')  )
    |######################--((-########( ' _)__)
    |########################))##########(__)###|
    |########################(##################|
    |###########################################|
    |###########################################|
    |###########################################|
    |########|^|################################|
\ | /########|^|########### ^ ##################| \ | /
_\|/|#######/   \##________/ \______________\|/#|__\|/___
            \   / (PIETRO, I AM YOUR MOTHER.)          
             \ /   ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
              V    
              
Pietro,
ze své vize jsi pochopil, že padouch nebo hrdina, opravdu jste jedna rodina.

Co uděláš?
Pán Dobra
MC pro AW PbP Záporáci
Odpovědět

Zpět na „[AW] {PbP} Záporáci“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů