[Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

O čem to celé bude?
Ač se bude hrát ApocalypseWorld, Záporáci nebudou klasické postapo. Záporaci jsou bytosti, tvorové, monstra, temní pánové a ukrutné dámy, kteří žijí svoje životy v dávno opuštěné krajině na samotném okraji civilizace.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Církev JOB
Příspěvky: 127
Registrován: 27. 12. 2017, 15:15

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Církev JOB »

... před branami svatého Herberta ...
Instrukce pro vpuštění lidí do kláštera píše: Přijdou-li příchozí k bráně, vyhledej v tabulce okolnosti a polož či odeber z protizávaží otevírajícího bránu tolik kamenů, kolik je uvedeno v pravém sloupci. Bude-li kamenů dost, návštěva je bezpečná a může být vpuštěna. Bude-li kamenů málo a protiváha nebude stačit, nechť táhnou o dům dál.
...
* Osamělý skřet ... +1 KÁMEN
* ... v převleku. -3 KAMENY
...
* Vojáci krále Dobromila ... -2 KAMENY
* ... v organizované skupině ... +3 KAMENY
* ... těžkooděnců ... +1 KÁMEN
* ... pod vedením Jája Gulia. -5 KAMENŮ
...
* Kdokoliv v doprovodu Antoana Likvy: +VŠECHNY KAMENY
Doragone,

vojáci budou přenocovat v klášteře, na trpaslíky vyrazí až po svítání. Tou dobou už bude vesnice Khazad Gunud evakuovaná a trpaslíci budou bezpečně zabarikádovaní hluboko v tunelech pod horou a budou zkoušek kopat příliš hluboko, aby se dostali k mitrilu.

Teď je poslední šance to ovlivnit, pokud bys tam vyrazil okamžitě.

Co uděláš?
Věřící, mniši, knězi, ale také paladini a inkvizitoři, kteří přišli nahradit staré víry a uctívání model a bůžků vírou v Jediného Opravdového Boha JOBa.
Hrozba
Uživatelský avatar
Igor Bohatýr
Příspěvky: 145
Registrován: 23. 12. 2017, 15:27

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Igor Bohatýr »

...Stážná...

"Co chceš dělat s tím knězem?"
"Slíbila jsem mu, že může vysvětit jedno patro věže."
"Hodláš to splnit?"
"Jo."
"Proč jsi se s ním tahala tak daleko?"
"Igor pro něj poslal. Měl nějakou vizi, nebo tak něco."
"Říkal jsem mu, že to umění po bábi nemá používat. Spí už? Jo, spí. Takže poslouchej. JOB v našem jazyce neznamená nic moc tak vznešeného."
"Kam tím míříš?"
"Igor k nim nesmí přejít. Nesmí."
"Asi souhlasím. Jak ho přesvědčíme?"
"Nevím, ale na postali měl nějaký dopis. Umíš číst?"
"Ne."
"Ani já ne."
"Pojedeme za Igorem?"
"Můžeš jet. Já zatím vyřídím kněze."
"Ale ne teď. Ráno."
"Držíte tady hlídku?"
"Stačí zavřít most, ne?"
"Jak jsem se díval na dveře, most navydrží..."

...na západě...

"Jdeme, vesane." sedí tam a nic nedělá. Sunce zašlo. Mnu rukou, nebolí to. To je dobře. Za to té nekromantce nevyrabuju hrad.
Nasedám na Zmeje, mířím k Vysoké. Náves je prázdná, nebo ve tmě nejde nic vidět.

"Laaki! Laaki, vylez! Vrátil jsem se."

PD?
Někdo o mě říká, že se do všeho pouštím bezhlavě. Já si zase myslím, že jsem docela chytrá hlavička. Asi máme pravdu oba. Svým způsobem...
Deník
Uživatelský avatar
Doragon Raida
Příspěvky: 267
Registrován: 23. 12. 2017, 18:42

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Doragon Raida »

... sv. Herbert ...

Někdo zaklepe na dveře mé ubikace.
"Nechybí vám nic, Lorde Helmo?," ptá se mě mladý zbrojnoš Ganus Bonus Zafalus, kterého mi Jájus přidělil jako osobního poskoka.
"Ne, nechybí. Nech mě spát," odpovím mu přidušeným hlasem. V té helmě se fakt skoro nedá dýchat, ale jestli ji sundám a někdo mě uvidí, jsem v dupě.

Pod oknem slyším monotónní oddechování a přesypávání hlíny - mniši hloubí řezníkům hroby. Musí si pěkně máknout, jestli to chtějí stihnout do rána. Ale díky tomu tady skoro nikdo nehlídá. Centrum Dobromilovy svaté síly v boji s Evoliónem je zranitelné. Nebo to je Dobroslav? Čert aby se v tom vyznal, v kraji mu říká každý jinak.

Nechám královské problémy stranou a rozhlédnu se po strohé světnici. Přimhouřím oči a pohlédnu skrz zdi na toulající se stíny mrtvých mnichů. Připoutám k nim svůj zrak a nechám se unášet klášterem k místům utajeným i dávno zapomenutým.

Open your brain: Doragon:2D6+1 → 9(3 +5 + 1)#WEIRD
- Hledám nějakou zajímavou věc vhodnou proti Eviliónovi a jeho poskokům.

- A určitě nebudu ovlivňovat vojáky - do Khazad Gunud vyrazí až ráno.


... v lese severně od Jasnova ...

"Veliteli, wyverny jsou unavené a máme tu několik raněných od těch zatracených vojáků."
"Rozumím. Utáboříme se tady a do Fushaum Uruk budeme pokračovat až ráno."
"Škoda, že tu s námi není doktor Doragon."
"Doktor? Myslíš snad náčelníka Doragona, ne?"
"Nojo, já jen, že z celého kmene se nejlépe o raněné dokáže postarat stejně on. Takže bysme mu už vlastně mohli říkat doktor, ne?"
"Radši šaman. A teď zbraně pod hlavu a spát."

Dračí Jezdci budou pokračovat až za SVÍTÁNÍ. Odpočinkem si vyléčí jeden segment.

... v lese jižně od Trosek ...

"A kdy už tam budeme, místonáčelníku? Mě bolí nohy. A chci zaprotokolovat, že jsem tímhle výletem vyloženě zklamaný," posteskne si Jobouš.
"Zaproto...co? Nemluv nesmysly a vem si příklad z Chlupatce, jak ten krásně šlape."
"Ten už sotva plete nohama. Měli bychom si odpočinout. Vždyť jak se říká - ráno moudřejší večera," namítne Jobouš.
"Ale taky se říká 'pod svícnem je největší tma' a to ohnivé oko na obloze je jasné znamení, že máme pokračovat."
"Ranní ptáče dál doskáče, místonáčelníku"
"Co můžeš udělat dnes, neodkládej na zítřek."
"Co můžeš udělat dnes, odlož na pozítří, ať máš dnes a zítra volno."

"Jak si kdo ustele, tak si lehne," přidá Chluptec.
"Co tohle má s tím co společného?"
"Tuhle chrápající potvornost," vysvětlí Chlupatec a šťouchne klackem do spícího Ku:thu:lu:lů.
"Vzdávám to. Lehněte si tady mezi chapadla, ruce na deku jdeme spát."

Průzkumníci rysí tlapy dorazí na Trosky až za SVÍTÁNÍ.

... Fushaum Uruk ...

Kolem tábora se to hemží zapálenými pochodněmi, jejichž mihotavé světlo chvílemi přehluší oslivý záblesk doprovázený chraplavým výkřikem "LUMÍKOS!".

Ve skřetím táboře se taky až do rána nic zajímavého neděje.
Per ardua ad vitaminum
Deník postavy
Uživatelský avatar
PánDobra
Příspěvky: 194
Registrován: 27. 12. 2017, 15:13

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od PánDobra »

... v Doragonově vizi ....

Tvůj zrak bloudí chodbami, až najednou skončí v místnosti, kde nějací dva lidé hrají v kostky.

Mají každý sadu kostek. A nejsou na ní body od jedné do šesti, ale na každé z jejich stran jsou barevné symboly.

Na jedné straně je žlutočervený plamen, a na protější modrozelená vlnka.
Na další straně je modrošedý vánek, a na protější hnědošedý kámen.
A na posledních dvou stranách je čistě bílá a černá, jako DOBRO a ZLO.

Jeden z mužů hodí svými kostkami. Má jich opravdu hodně, možná kopu ... a na všech mu padne modrošedá, jen jedna je černá. Druhý muž také vezme do ruky svou hromádku a vrhne. Jeho hod je mnohem barevnější, má tam pár žlutočervených, asi tucet modrozelených, a více než veletucet hnědošedých. A padla mu i jedna bílá.

Oba dva se na sebe dívají, jejich pohledy se střetávají, jak každý počítá výsledek pomocí pravidel, která neznáš, ale zdá se, že hod byl nerozhodný. Začnou se hádat o tom, jak které pravidlo platí a při tom strkají do stolu, bouchají do něj pěstí a jednotlivé kostky, jedna za druhou, tak jak jsou odstrkovány a odráženy, padají pod stůl.

V tu chvíli si všimneš, že u stolu byl celou dobu přítomný třetí hráč. Hráč, kterého si ani jeden z nich nevšiml. Hráč, který stojí úplně stranou. Hráč, který si nenápadně, aniž by si kdokoliv z těch dvou všiml, nasbíral z kostek na stolu vlastní sadu. Kostek sebral jen pár - hned na začátku třeba jednu uzmul chlapíkovi, co hodil celý vrh modrošedých. A teď zrovna zvedne hlavu, podívá se ti do očí a natáhne se pro jednu na které padla modrozelená vlnka. Jseš si jist, že u toho na tebe dokonce mrknul.

Zamotá se ti s toho hlava a tak ani nestihneš zaregistrovat, kde ukradl další, ale v jeden okamžik najednou má v ruce čtyři. Hodí je na stůl a na každé z nich padne jiná barva, jiný symbol. Druzí dva hráči se přestanou hádat a podívají se na něj. Nejprve se rozesmějí a ukáží na své, byť již hodné prořídlé hromádky - ukazují mu, že mají víc kostek než on. Neznámý ale odkudsi vytáhne pravidla oné podivné hry a prst zapíchne do odstavce, který jasně ukazuje, kdo má navrch.

Dvojice se na sebe podívá a významně ho upozorní, že každý z nich má před sebou i nebarevnou kostku. Jeden bílou, druhý černou. A jejich hodnota zjevně převyšuje jakoukoliv barvu. V ten moment si všimneš, že se všechny čtyři hozené kostky neznámého zachvějí, přisunou jedna k sobě a když se svými rohy dotknou, oslnivě se zableskne. Když se konečně rozkoukáš, místo čtyř různobarevných kostek tam leží jedna zlatá. Teď už není pochyb o tom, kdo je vítěz.

Ty ale nemůžeš přestat myslet na to mrknutí, když dotyčný bral ze stolu modrou kostku se symbolem vlnky, a to ani když se z vize probudíš.

Co uděláš?
Pán Dobra
MC pro AW PbP Záporáci
Uživatelský avatar
Doragon Raida
Příspěvky: 267
Registrován: 23. 12. 2017, 18:42

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Doragon Raida »

... sv. Herbert ...

Voda. Země. Oheň. Vzduch.

Skřetí babička mi říkávala příběhy o starých časech. O časech, kdy Avatar udržoval v kraji mír. Ale to všechno se změnilo, když císař Evilión zaútočil. Pouze Avatar, vládnoucí všem čtyřem elementům, mohl zastavit armády ZLA. Ale když ho svět potřeboval nejvíce, zmizel. Uplynulo mnoho let a než jsem dnes našel Avatara ve své vizi. Nebo že bych byl dokonce Avatarem já sám? Přecejen, v každém dobrém příběhu je jeden vyvolený, předpovězený a očekávaný, který zachrání svět. Co už, s tím se nějak zvládnu poprat.

Dát dohromady všechny čtyři elementy by nemělo být nic moc těžkého. Ve vizi jsem hledal něco na Evilióna a jasně jsem viděl vodu. V klášteře lidského světce mi je jasné, kam mám jít. Snad mě u toho nikdo nechytne. I když by si prostě mohli vysvětit pár dalších kýblů, že jo.

Steal holy water under fire: Doragon:2D6+2 → 10(6 +2 + 2)#COOL

Vyplížím se i s prvním úlovkem za zdi kláštera, shodím ze sebe převlek Lorda Helmy a vyrazím k nejbližšímu lesu. V dálce nad stromy se mihne ohnivá čára. Usměju se a přidám do kroku, druhý element už na mě čeká.

You're the cat: Doragon:2D6+2 → 10(2 +6 + 2)#COOL
- Vyrazím za Žárumanem směr Blatno. Dorazím tam zároveň s ním a asi až nad ránem. Pane Dobra, jak to tam bude vypadat?
Per ardua ad vitaminum
Deník postavy
Uživatelský avatar
Fanka
Příspěvky: 212
Registrován: 23. 12. 2017, 16:19

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Fanka »

Tettigono, nesou tě k nádvoří a pak brance na trojúhelníkovou zahrádku na útesu nad mořem. Tam, kde kejklíři přismažili Uzbatabundu

...v Posedné...

Fanka s pomocí Geba nakládá na nádvoří na vůz truhlu, nesou ji obřadně a opatrně jako rakev, jen ne tak chmurně. Vůz je vystlán peřinami, truhlu do nich zamotají, aby ji zajistili proti otřesům, posunu či překlopení. Pak Geb přinese menší truhličku, Fanka do ní nahlédne, jsou v ní zlaté mince. Pokývne hlavou a s mnohem menší starostlivostí ji odloží taky na vozík.

"Kde je ten Frištýn?"

Z hradeb se ozve výkřik, že se už blíží. Fanka pohlédne vzhůru. "Gormal? Co ty tu děláš?"

Branou nakluše dovnitř Frištýn, držící malou vzteklou ječící goblinku. Fanka cukne bradou: "Co je tohle za gobliní mládě a co s ním chceš dělat?"

Za ním vběhnou ostatní kejklíři, postaví se ke dveřím a když se prošourá i elfí stařec, tak za ním zabouchnou a zastrčí závoru.

Fanka stojí nehybně. "Co jste to sem zase dotáhli za existence? Je to už vše, nebo mi chystáte nějaké další překvapení? Popravdě - mě by už nepřekvapila ani Dobromilova inkvizice!"

Zevnitř tvrze se vynoří čtveřice chlapů nesoucí mezi sebou Tettigonu, která jim neustále sklouzává a protéká po pažích a mezi prsty. Něco zakřičeli jejich směrem a vydali se k zahrádce. Fanka ani nevnímá, co volali, jen zírá s pootevřenými ústy. Pak zamrká, vzpamatuje se a zakřičí na celé nádvoří: "Tohle je prestižní vědecké pracoviště a né panoptikum a maškarní bál. Kdo tu nemá co dělat, ať vypadne! HNED!"
Ticho! nerušit! Pracuji.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Tettigona
Příspěvky: 245
Registrován: 23. 12. 2017, 15:27

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Tettigona »

... v Posedné ...

"Ona nebyla překvapená?" zeptal se s podivem inkvizitor, který přišel o meč, zatímco mě pronáší brankou.
"Aby ne, naší zbraní už není Překvapení," vysvětluje mu šéf, "vzala ti ho tady možnáčarodějnice, pamatuješ?"

Konečně jsme na útesu. A tam se s tím nemažou. Nechají mě svázanou a shodí mě do vln mezi útesy. Ještě že jsem nehmotná, jinak by mě ten pád určitě zabil.

Do Something Under Fall: Tettigona:2D6+1 → 7(2 +4 + 1)
* chci přežít pád a pak jim pod vodou uplavat někam pryč, do bezpečí
Nevím co chci, ale chci to hned!
Paní lesa
Uživatelský avatar
Tharagavverug
Příspěvky: 270
Registrován: 22. 12. 2017, 16:10

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Tharagavverug »

... na mýtince pod Troskami ...
"Možná by nám pomohla vize."
"Vize čeho, Staši?"
"No přece musí existovat způsob, jak přesvědčit ty paladinské šváby, že nás utlačují, že svou okovanou botou pošlapávají goblinskou kulturu, a že nemůžou popřít gobliní přirozenost jenom kvůli svým zpátečnickým předsudkům. Prostě někde v jejich systému musí být místo, kam zatlačit, aby se cítili jako ti špatní a my s nimi mohli zametat."
"No to je sice pěkné, ale my si nemůžeme přepudrovat nos jak to dělá Grišňák, jak vyvoláme vizi v polních podmínkách?"
"Myslím, že existuje jeden způsob - jednou jsem viděl skřety ze severu, jak provádí rituál. Můžeme ho napodobit."
"Není to nebezpečné, zahrávat si neprozřetelně s tajemnými silami, jako to dělají oni?"
"Pořád lepší než se ptát Ťoupase."

Goblini se podle instrukcí Staše rozloží na paloučku, složí pod sebe rozmotaný bandalír a rozmístí se paralelně, v několika řadách, čelem ke Stašovi. Ten se obrátí čelem k nim. Posadí se podivným, nepohodlným způsobem a ukazuje goblinům, co mají dělat, a snaží se přesně napodobit zpěvný zvuk skřetího dialektu.

"Začneme v pozici lotosového květu, uvolníme paže, pomaličku, s nádechem, přes upažení vzpažíme. Chytneme se pravou rukou za levé zápěstí, nádech, pomalu úklon směrem doprava, otáčíme hlavu vzhůru. Jemně probouzíme náš lymfatický systém v levé polovině našeho těla. S výdechem se pomalu vracíme zpátky na střed..."

Otevření mysli, Tharaskal:2D6+ → 12(6 +6 + 0)#weird
kde je v paladinském kodexu klička umožňující goblinům se nemýt a obecně se vzepřít paladinskému způsobu života?
Její Obludná Nenasytnost, bazilišek Tharagavverug.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Fanka
Příspěvky: 212
Registrován: 23. 12. 2017, 16:19

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Fanka »

...v Posedné...

"Za nimi!" vykřikne Fanka na kejklíře. "Vy tři tu zůstaňte a hlídejte ten vozík jako oko v hlavě."

Na zahradu vběhnou nejprve kejklíři, kteří jsou ve výrazně lepší fyzické kondici než Fanka. Ta tam už uvidí jen inkvizitory, Tettigona nikde.

"Co tady chcete? Neumíte číst? Kolem pozemku je několik varování, že vstup sem je zakázán. A dále, že paní tvrze není zodpovědná za jakékoli zranění či jinou újmu, kterou by nezvaný návštěvník mohl utržit."

Read a person: Fanka:2D6+1 → 10(5 +4 + 1)
Co zamýšlí?


Jeden z inkvizitorů stále zvědavě nahlíží přes okraj srázu. Fanka pochopí, že tohle měl být test na čarodějnictví a dodá: "Je přirozené, aby osoby, které provádí takovéto zkoušky, byly dostatečně prověřené."

Fanka se otočí na kejklíře.

"Tak prověrka bude alespoň dodatečně."

Kejklíři se mračí a nejistě po sobě pokukují.

Fanka obrátí oči v sloup: "Hoďte je za ní!"

Kejklíři vystartují kupředu, jsou rychlí, mrštní a tlačí inkvizitory k okraji srázu

Fanka:2D6+1 → 8(1 +6 + 1)
Kejklíři dávají 3 harm, 2 armor, small


Inkvizitoři začínají mumlat nějakou modlidbu. Fanka vyloví ze záhybu pláště třaskavou lahvičku. Tohle je umlčí a nebo minimálně hluk při výbuchu dočaně ohluší kejklíře a ti budou místo jobích zaříkavadel poslouchat neškodné monotónní pískání.

Lay down fire: Fanka:2D6+1 → 5(3 +1 + 1)
Ticho! nerušit! Pracuji.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Církev JOB
Příspěvky: 127
Registrován: 27. 12. 2017, 15:15

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Církev JOB »

... v Posedné ....
Dodací smlouva na meč zvaný Fanatická oddanost králi Dobromilovi píše: ....
4.5 Dodavatel se zavazuje očarovat meč kouzlem, které způsobí, že plní li majitel meče úkol zadaný králem Dobromilem, nezastaví jej žádné varování o zakázaném vstupu a že v případě plnění takového úkolu nedojde k újmě, i kdyby snad měla jeho výprava měla za úkol unést temného čaroděje, či jeho strašidelného ducha, z útrob temné laboratoře, strážené šílenou nekromantkou a bandou kejklířů.
...
Fanko,
Paladinové dávají: 4-HARM AREA RELOAD SLOW a mají těžké zbroje: 2-ARMOR. Jsou to JEDNOTLIVCI.

Tvůj výbuch kejklíře úplně ohlušil a zmátl - muselo zasáhnout nějaké ochranné kouzlo, jinak si to nedovedeš vysvětlit - a proto máš o jednu volbu míň v jejich bojovém tahu.

A Paladinové si nejspíši přišli pro ducha Uzbatabunda, který je straší.

Vyhodnoť si za kejklíře prosím Keep hold of something you have, přičemž:
* Pokud zvolíš naplnění svého cíle, tak vytlačíš paladiny z útesu a oni vypadnou z pevnosti, Uzbatabund tě zůstane strašit.
* Pokud nezvolíš naplnění svého cíle, tak se ti v tom zmatku ztratí v laborce a následně uloví Uzbatabundova ducha, pro kterého si přišli
Věřící, mniši, knězi, ale také paladini a inkvizitoři, kteří přišli nahradit staré víry a uctívání model a bůžků vírou v Jediného Opravdového Boha JOBa.
Hrozba
Uživatelský avatar
PánDobra
Příspěvky: 194
Registrován: 27. 12. 2017, 15:13

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od PánDobra »

... v Gobliní vizi ....

Zatímco goblini cvičí, v jejich myslích rezonuje dvojice nadšených mladých lidských hlasů.

"Viděls už skrínšoty nebo nějaký gejmplej toho novýho ergpegéčka?"
"Jakýho?"
"No, toho, kde hraješ za potvory v nějakym kraji a lezou ti tam hrdinové a paladini a osadníci a tak.."
"Jako nový pokračování danžnkípru?"
"Ne, tohle má bejt fakt erpégéčko, ne strategie. A má mít hrozně promakanej lór. A všechno o něm bude popsaný přímo ingejm, v knihách, ale ještě víc do hloubky než v eldrskrokls nebo vičr. Jako že to nebudou jen texty o pozadí fungování toho světa, ale věci z těch knížek maj bejt navázaný i na herní mechaniku."
"Jak?"
"No třeba, když budeš hrát za skřeta a chtít, aby tě stráže nebo nějakej paladin považovali za žebravýho mnicha, tak si prostě najdeš knížku, ve který se popisuje, jak takovej žebravej mnich vypadá. Že smrdí, nemeje se, chodí s mističkou na almužnu, nikdy se neošklíbne nad tím, co mu kdo do mističky dá a když děkuje, tak nikdy ne přímo. Místo obyčejnýho děkuju vždycky musí říct: 'Veliký JOB se ti zázrakem odvděčí za tvé dobré skutky.' No a když tohle fakt v tý hře pak uděláš, tak třeba dostaneš bonus na persuejšn nebo diskrýt."
"Hustý."

Tharagavverug,

když si Paladini budou myslet, že se goblini dali k řádu žebravých mnichů, nebudou je nutit se koupat.

Co udělají?
Pán Dobra
MC pro AW PbP Záporáci
Uživatelský avatar
Tettigona
Příspěvky: 245
Registrován: 23. 12. 2017, 15:27

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Tettigona »

Zavře se nade mnou hladina vody a já si uvědomím, že mí smrtihlavové zůstali nad hladinou. Budu se bez nich muset chvíli obejít, shledám se s nimi později.

Pokračuji pod hladinou vody pryč od pevnosti a v polohmotných rukou svírám svůj nově nabytý meč.

Zbraň má:
Handle (1-HARM)
Long blade (+2HARM)


Když konečně opodál vylezu z vody, stočím se do klubíčka a únavou usnu. Nikdy bych neřekla, že tahat polohmotné tělo je tak únavné. Probudí mne až první ranní paprsky slunce.
Nevím co chci, ale chci to hned!
Paní lesa
Uživatelský avatar
Osadníci
Příspěvky: 190
Registrován: 27. 12. 2017, 15:16

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Osadníci »

.... skoro každý vesničan ve Vysoké ....

Všichni jako jeden Vysoké se třeseme strachy ve svých postelích, za zavřenými okenicemi a s napětím čekáme , co se stane, když někdo takhle nahlas vyvolává nového pána vesnice.

Pak se ozve mohutný hlas, hodný boha: "Proč mě budíš? A vůbec, kde máš toho ustrašence, co jsem ti půjčil? Tys někde cestou ztratil mého poddaného? Jak k tomu přijdu?"

Jsem zvědavý a tak opatrně nahlédnu škvírou v okenicích na náves a rohatá silueta vyházející z toho nejlepšího statku vypadá proti jen o málo světlejší obloze ještě hrozivěji, než přes den.


Igore, co uděláš?
Osadníci, měšťané a vesničané, kteří se vydávají do kraje za štěstím, úrodou, novým životem či vidinou bohatství.
Hrozba
Uživatelský avatar
Tharagavverug
Příspěvky: 270
Registrován: 22. 12. 2017, 16:10

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Tharagavverug »

... cestou od Trosek ...
Malá skupina goblinů spěchá vstříc klášteru svatého Herberta, aby se kousek od něj utábořili a odpočinuli si, protože ráno budou mít hodně práce. Nevyhledávají problémy, protože mají důležité poslání.

Navzdory nebezpečí, Tharaskal:2D6+2 → 9(5 +2 + 2)#cool
Goblini přes noc přesunují ke klášteru.


... pod Troskami ...
"Kam to chcete složit, šéfe?!?" vyřvává z podhradeb goblin se slušivým kloboukem sedící na žlutě pomalovaném krokodýlovi.

Goblini z holdingu přes noc zahajují přesun holdingu na Trosky pod dohledem nezraněného středního gangu.
Zraněný gang drakokrokodýlů se rozvaluje v (zatím vypuštěném) hradním příkopě.
Její Obludná Nenasytnost, bazilišek Tharagavverug.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Tharagavverug
Příspěvky: 270
Registrován: 22. 12. 2017, 16:10

Re: [Hra] Sezení III. - Silné osobnosti

Příspěvek od Tharagavverug »

... na Troskách ...
Hrůzná dračice tyčící se v ruinách trůnního sálu pohlédne pod sebe, na Pietra a jeho upíry, a strašlivě zařve něco ve svém dračím jazyce. Pietro jako by jí rozuměl, ale upíři?

Dračice seskočí z věže a hrne se za Pietrem. Prvního upíra odstrčí, druhému ale ukousne hlavu a třetího rozsápe... pokud se okamžitě nerozprchnou. Má oči jenom pro Pietra.

Seize Pietro od upírů by force/go aggro, Tharaskal:2D6+3 → 10(2 +5 + 3)#hard
v tomto pořadí - dostane se k Pietrovi na intimate vzdálenost, dostane míň, vystraší upíry
Tharagavverug 3+1 harm (mateřská láska+krvežíznivost, hand, messy), v bitvě malý gang, 2 armor
Upíři small gang, 2-HARM, 0-ARMOR
Její Obludná Nenasytnost, bazilišek Tharagavverug.
Deník postavy
Odpovědět

Zpět na „[AW] {PbP} Záporáci“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů