[HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

O čem to celé bude?
Ač se bude hrát ApocalypseWorld, Záporáci nebudou klasické postapo. Záporaci jsou bytosti, tvorové, monstra, temní pánové a ukrutné dámy, kteří žijí svoje životy v dávno opuštěné krajině na samotném okraji civilizace.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Doragon Raida
Příspěvky: 267
Registrován: 23. 12. 2017, 18:42

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Doragon Raida » 16. 2. 2018, 16:26

... Strážná ...

"Nevím," přiznám sklesle. Tohle je svým způsobem zatím fakt největší porážka. "Já opravdu nevím, co se chystá. Na podzim jsem měl vizi, že přijdou cizí skřeti a obsadí náš tábor. A oni přišli. Potom se tu ukázala královna wyvern," kývnu na Bazmeku. Ta je až nezvykle klidná, vzhledem k tomu, že pod tou holčičí tváří určitě cítí šelmu. "a za ní přiletěl kostěný drak. Fanka ho viděla ve Vysoké, byla to strašná bestie. A teď jsem viděl ty muže."

Odmlčím se. Tohle se vysvětluje dost blbě někomu, kdo se podle pověstí děsí i okurky. Ale jinak vypadá rozumně a z jejich pohledů na trpaslici mám pocit, že to úplně chladná potvora není, že jí taky na něčem záleží.

"Pamatuješ si válku? Evilión ze severu a Dobroslav z jihu šli proti sobě a semleli všechno, co jim stálo v cestě. Ze skřetích kmenů toho moc nezůstalo. Dobroslavova vojska nám vypalovala vesnice a věšela zajatce podél cest, Evilión nás spoutal do železa a nutil bojovat v prvních lajnách. Zbylo nás málo, tady v horách jen jeden malý kmen. A já jsem slíbil, že ho budu chránit. Tomu asi rozumíš, ne? Tobě podobné jsem tady nikde nepotkal, jsi taky ohrožený druh." Poslední slova řeknu spíš tiše. I tak se tygřice trochu naježí a ohlédne po své trpasličí učednici. Zdá se, že si ještě neřekly úplně všechno.

"Blíží se další válka. Ze severu sem strká ruce Evilión, z jihu, jak říkáš, Dobroslav. Nevím, co přesně je za horami, ale čím víc toho zjistím, tím víc skřetů zachráním. A když na to přijde, tak třeba i tygrů a trpaslíků."

Rakšo, Doragon o hrozbách ze severu skutečně víc neví a řekl ti všechno. Podle něj se chystá další válka mezi mocnými královstvími a chce jí zabránit, nebo možná spíš zachránit svůj kmen.

Pokud ti to stačí, předávám tobě a Fance slovo a můžete popsat naši cestu.
Per ardua ad vitaminum
Deník postavy

Uživatelský avatar
Osadníci
Příspěvky: 190
Registrován: 27. 12. 2017, 15:16

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Osadníci » 16. 2. 2018, 18:58

... trpaslík Godlerson někde v tom zatraceným lese ...

Ten materiál je opravdu, ale opravdu kvalitní, říkám si, zatímco ti tfuj tfuj elfogeronti mlátí Tettigonu. Zjevně jsem si to nemyslel sám, protože se za mnou ozvalo: "Buď ta hůl fakt hodně vydrží, nebo jsou ti dědci jak mastek."

Všichni jsme souhlasně přikyvovali, zatímco se Tettigona snažila dostat mezi nás. Nakonec zůstali poslední dva dědci, zbytek se ztratil k pramenu, o kterém naše průvodkyně několikrát mluvila. Rozestavují se tam do kruhu, něco mumlají a les začíná i navzdory zimě zelenat. Úplně slyším, jak bezzubými ústy žvatlají nějakou patetickou básničku, co zní asi jako

"Krátké dny a dlouhé noci,
byla jsi sama bez pomoci.
Králko, milá králko,
studánko, Rubínko,
už jsi v naší moci.“

To prostě nepochopíš, senilita je hrozná nemoc. O to je ale divnější, že se začíná opravdu otevírat země. Musím si sundat brýle a přeleštit si je.

Tettigono, nevšimla sis, že tvůj kult tobě za zády začíná dělat augury, chtějí sami otevřít cestu do dračí sluje ke zdroji moci. Můžeš jim v tom zabránit, nebo si za ně hoď, volby augury ale vybírá PD.
Osadníci, měšťané a vesničané, kteří se vydávají do kraje za štěstím, úrodou, novým životem či vidinou bohatství.
Hrozba

Uživatelský avatar
Tettigona
Příspěvky: 245
Registrován: 23. 12. 2017, 15:27

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Tettigona » 16. 2. 2018, 19:00

Otočím se za zpěvem a vidím, že starci mi chtějí za zády provést pěknou kulišárnu. To chlapci ale neví, že mi přesně hrají do not. Pomůžu jim, přidám se ke zpěvu.

Tettigona:2D6+2 → 9(2 +5 + 2) # Nedobrovolné augury
* MC volí za mě
Nevím co chci, ale chci to hned!
Paní lesa

Uživatelský avatar
pietrovonholzkladde
Příspěvky: 299
Registrován: 26. 12. 2017, 10:57

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od pietrovonholzkladde » 16. 2. 2018, 22:13

Umírám. mám krev v očích a na jazyku. Gang už skoro díky mě umřel. Kapitulují. Utíkají, aby si zachránili život. Snažím se vyslat poslední myšlenky Grahamidě. Posílám domů vzkaz, že jí miluji. Že jsem hajzl, ale že ona je jediné dobré a že se jednou naše duše setkají.

To ona byl důvod proč jsem se tehdy nezabil. Když jsem zjistil, že jsem jí v JOBovce na zahradě kousnul a zničil jí život. Byla tak nádherná a chytrá. teď je z ní bezcitná stvůra jako já. Ona měla sny na poznání světa, zkoumání přírody, věřila v JOBa a chtěla být jen jeho nevěstou. Já potím co jsem ztratil Sue jsem byl jen bezcitná kreatůra, co jí to udělal. Sál z ní život a lásku a cítil jak chladne a její srdce zamrzá. Když jsme odešli hledat útočiště a cestou jsme vraždili další oběti, držela jim ruce nohy, abych je mohl znásilnit a proměnit. Dělila se se mnou o každý hlt krve, když už jsem nemohl. A můj vděk? Každou noc obšťastnit jinou, jiného. Bezcitně jsem jí využíval.

Teď mě vlastně dohnal můj osud. Žádný osikový kolík, žádná lázeň z vroucí svěcené vody. Obyčejná láska k ženě, která mě musí nenávidět a jsem proklet. "Vidím hvězdy. V nich je pravda, život i osud, " říkávala zasněně. "Jednou k nim poletím a dotknu se jich." Sen co zašlápla smrdutá noha slizkého upíra, který už na JOBonátě měl raděj kokajn a sex než sny.

Ha ten stín za mnou. Tak to si mě našla smrt. Její kosa je pěkně ostrá. Právě mě sekla do žeber. Jak prase na porážce. Cítím jak mi uniká vzduch z plic. Ona má náladu vtipkovat. Podává mi ruku, že mi pomůže vstát, ale místo toho mi jí zlomila pod předloktím. ¨

Směje se mi. Chci se zeptat proč? Ale dostal jsem kopanec do žaludku a zubů. Plivu krev, kašlu hleny a zvratky. Rána zleva a píská mi v uších. Pravý hák, direkt. Kosou do nohy. Podává si mě jak řezník skopové na šiškebab. Nasekat nahrubo, na jemno, promýchat a na klacek a nad oheň. Pálí mě celé tělo, krev ze mě crčí a já vidím před očima každičkou tvář, které jsem kdy ublížil.

Každý přijde a dá mi facku a plivne na mě. Ten zástup čítá snad tisíc duší. Motá se mi hlava a ztrácím orientaci. Někdo mě vzal za ruku. Grahamida. Je nahá, jen na krku se jí houpe věneček z pampelišek. Její ňadra jsou jak dva koloušci na stráni v ranní rose, její klín je jak pahorek, kde zraje obilí, pupík je mísa dobře kroužená, na jejímž dně malý modrý kamínek leží. Rty mají sitě třešňovou barvu a šeptá... "...navždy mé, navždy tvé, navždy naše..."

Upírky utíkají, nedbaje na nepřítele. Snad se aspoň nějaká dostane na hrad a poví, co se stalo. Jednou se tomu červovi pomstím. Usmažím jej v těstě a na jeho mrtvolu se vyseru a zahrabu ji.

Jdu vstříc svému osudu. Rozlétnu se proti nepříteli a děj se vůle osudu.

pro pořádek: Pietro volí
* Force your hand and suck it up
Upírky
*
Get the hell out of your way

Open jour brain pietro:2D6+1 → 11(4 +6 + 1)#wierd open your brain
* co nás čeká, jaká je pravá realita
Naposledy upravil(a) pietrovonholzkladde dne 16. 2. 2018, 23:14, celkem upraveno 4 x.
Cítím to v krvi, cítím to ve vzduchu, cítím to všude...Bažina, smrad, vesničani...konečně se blíží osvěžující válka, to bude krve dost.
Deník postavy

Uživatelský avatar
PánDobra
Příspěvky: 188
Registrován: 27. 12. 2017, 15:13

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od PánDobra » 16. 2. 2018, 22:13

Tettigono, Augury bude opravdu mocné a zejména...rozsáhlé. Nejen tady se otevře průchod, ale i jinde po kraji, kdo hledá cestu,
ať už je to kamkoliv, náhle najde takovou, která ho dostane tam, kam chtěl. Bez jasného vysvětlení, proč trvala tak krátce.
Je to rozsáhlé a leaking. Starci musí kouzlo průchod udržovat.

Doragone, Fanko, Igore, Pietro, Rakšo, Solferne, Tharagavverug - pokud se v nejbližší chvíli chystáte někam vyrazit, octnete se tam zázračně rychle a bez jediného vysvětlení proč (a máte +1 forward pokud použijete některý z "útěkových tahů" popřípadě se potýkáte s obtížným terénem).
Pán Dobra
MC pro AW PbP Záporáci

Uživatelský avatar
Rakša
Příspěvky: 91
Registrován: 22. 12. 2017, 22:56

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Rakša » 16. 2. 2018, 23:00

... Strážná ...

"Máme před sebou pěkně dlouhou cestu. Spousta příležitostí pracovat na tvejch dovednostech. Čtení stop, čtení krajiny, čtení větru... Párkrát si i zalovíme, někdo tu určitě čerstvě ulovenýho zajíce, ptáka nebo srnku ocení. Bude to docela i záběr na výdrž, zrovna tu ty docela trénovat potřebuješ."
"Ty, Rakšo..."
"Co je?"
"Ten střep, co ho hledáme, má bejt obrovskej, že kolem něj obcházejí mraky?"
"Jo."
"Zabodnutej špičkou do země?"
"To taky."
"Takovej nafialovělej, a hází perleťový odlesky?"
"Tak to vážně nevím. Proč?"
"Protože jestli jo, tak před sebou žádnou dlouhou cestu nemáme."

Uživatelský avatar
PánDobra
Příspěvky: 188
Registrován: 27. 12. 2017, 15:13

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od PánDobra » 16. 2. 2018, 23:34

.... na zasněžené pláni před Posednou ....

Pietro,
všude je tma, jen v dálce svítí jeden vzdálený, bílý bod. Mihotá se a poblikává v dáli. Jako by šlo o nějaký tunel na mnohem krásnější bílé místo. Máš pocit, že by ses chtěl k tomu bodu vydat. Ale nejde to.

Otočíš se a v dáli uvidíš jakýsi černý, temný bod. Stejně vzdálený a temnější než temnota kolem. Jako by šlo o nějakou bezednou propast na nějaké strašlivé černé místo. Máš pocit, že by sis zasloužil v tom místě skončit. Ale nejde to.

Zůstáváš zde, uprostřed nicoty. Mezi DOBREM a ZLEM. A ani jedno z nich tě nechce přijmout. Zatím.

Proč?

Hlavou se ti honí podivné myšlenky. Jsi rozpolcený. Máš se prý rozhodnout. Máš svobodnou vůli riskovat? Jsi gambler, riskér, jsi HRÁČ? Nebo je tvůj osud daný, napsaný a předurčený osudem a ty jsi jeho VYPRAVĚČ? Jaký měl tvůj neživot vlastně smysl? Měnil jsi osudy lidí svými činy? Konal jsi skutky, o kterých se bude vyprávět? Jsi snad HRDINA? Nebo jsi všem kolem jen ztrpčoval život, připravoval jim strasti a utrpení a jsi NESTVŮRA.

Nedokážeš najít odpověď na tuhle otázku. Ne teď. Víš ale, že přijde chvíle, kdy budeš tázán znovu. A ta chvíle není daleko. Příště musíš vědět. Teď dostáváš druhou šanci.

Světlý i temný bod se zamihotají a zmizí. Jsi sám v šedé prázdnotě. Chladné a studené. Jako sníh, ve kterém se probudíš....

Pietro,

jsi mrtev. Alespoň na pár chvil. Tvé tělo leží ve sněhu, mezi drakodýli.

Až Tharagaverrug se svými drakodýli scénu opustí, vrátíš se na tento svět. Vyber si, co se ti stane (1 z):
* smrt tě tělesně oslabila: sniž si -1HARD
* smrt tě učinila ještě divnějším, než jsi byl: zvyš si +1WEIRD
* smrt tě proměnila k nepoznání: vyber si nový playbook a změn si ho.
Až nám popíšeš své probuzení, řekni nám, co budeš dělat dál?

Tvé přeživší upírky se vrátí na hrad bez dalšího zranění.


Tharagaverrug,

mrtvé Pietrovo tělo leží na sněhu. Můžeš jej obrat o věci, co má přímo teď u sebe (např. kord, pokud ti 2-HARM párátko přijde zajímavé), ale zákon příběhu si žádá, aby jinak zůstalo nedotknuté. Drakodýli ho nesežerou, baziliška ho nerozleptá.

Co budeš dělat dál?
Pán Dobra
MC pro AW PbP Záporáci

Uživatelský avatar
Tettigona
Příspěvky: 245
Registrován: 23. 12. 2017, 15:27

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Tettigona » 17. 2. 2018, 00:14

... u kouzelných pramenů v lese ....

Zprvu se kouzlo daří, ale po chvíli z toho začínám mít špatný pocit. Každý stařec zpívá píseň jinak, nikdo obřad pořádně nevede, cesty melodie se rozcházejí. Možná za to zase může ten zpropadený dwemerit? Takhle za chvíli neotevřou jednu cestu ke zdroji, ale tisícovky nestabilních cest po celém světě! Mohli by poškodit samotnou materii kraje!

Snažím se co se dá, zapojit do obřadu a vše usměrnit, takže nakonec to neskončí úplnou katastrofou. Ale kdo ví, kam všude teď vedou tajemné cesty?

Zatímco starci jsou zaměstnáni koncem obřadu, otočím se na trpaslíky. "Vidíte ty starce? Kolem nich musíte projít. Jenže oni vám nedovolí vstoupit k pramenům, co víc, teď když je cesta do hlubin hory otevřená, nejspíš se sami pokusí co nejdřív dostat k místu, odkud voda přitéká. A tam leží poklad. Chcete snad, aby se tam dostali jako první?"

Tettigona:2D6+2 → 11(4 +5 + 2) # Bohyně/Frenzy
* Držím 3.
* Hned pálím 1 za "Unite and fight for you as a gang."


"Probijte se dovnitř, stateční kováři. Tam je cesta k vašemu pokladu. Jsou to jen starci, stačí je trochu naklepat a pustí vás," poštvu nemilosrdně trpaslíky proti elfům. V očích se mi zablýskne - modřiny od jejich holí mě stále ještě pobolívají.

Tettigona:2D6-1 → 6(6 +1 - 1) # Assault a secure position
* force your way into your enemy’s position.
* Kováři>Starci: 2-HARM (kladiva) AP +2HARM(LARGE>SMALL) => 4-HARM
* Starci>Kováři: 2-HARM (hruškovice) -2HARM(SMALL>LARGE) => 0-HARM
Kováři: Suffer Harm: Tettigona:2D6+ → 5(1 +4 + 0)
Starci (teď v roli enemíků): widespread fatalities, few survivors


Já sama kráčím středem, těch několik přeživších si nedovolí na mě vztáhnout ruce. "Neopovažujte se přestat zpívat dokud nevydechnete poslední dech!"

Jednak jsem v předchozím bojovém tahu jsem volila, že je vystraším a druhak, teď jsem se postavila proti nim a tedy nejednám jako jejich vůdce => jako GANG se rozpadnu.

Když vstoupíme do tunelů, ukážu trpaslíkům svá pouta. "Dovedla jsem vás na cestu k pokladu, jak jsem slíbila. Za první zátočinou jej naleznete. Ale teď honem, magie je nestabilní a kouzlo brzy zanikne. Osvoboďte mě." Starší kovář se podívá na ostatní, ti pokývou hlavami. Položím pouta na kámen, on se rozmáchne palicí a jedinou mocnou ranou je rozlouskne.

Splnila jsem svou část dohody.

Pokývu hlavou, zvedám se a zároveň se rozhlížím. Mám pocit, jako by mne cesta táhla doleva, ale neodbytně cítím, že kovářská cesta má vést vpravo. Popojdu dva kroky a vyhlédnu za roh. A opravdu - ve velké jeskyni se tam rozkládá obrovská hromada zlata, šperků a blištivých mincí. Nebo to alespoň odsud tak vypadá.

"Hle, zdá se, že cesta byla kratší, než jsem čekala. Magie je silná. Nezdržujte. To jídlo už nebudete potřebovat," oznámím jim s pronikavým pohledem. "Položte ho tady, do ústí jeskyně a utíkejte, než cesta zmizí," pronesu pevným hlasem.

Jednak jsem opět splnila část dohody, díky které bych na jídlo měla mít nárok a druhak pálím 1-HOLD za bring forward all their precious things - jídlo je rozhodně pro trpaslíky cenná věc.

Zdá se, že se jídla vzdávají neochotně. Trpaslíci. Proto je ještě povzbudím. "Ale no tak, z čeho jste tak skleslí? Čeká vás poklad. Velký poklad. Víte, že se v mincích dá plavat? Opravdu, jako Kachna. Když je jich dost a skočíte do nich z výšky, jako kachna. Tak neváhejte a běžte si to užít."

Pálím 3 hold: fall into an orgy of uninhibited emotion - chci, aby se začali v pokladu dětinsky radovat, koupat se v něm, vyhazovat mince do vzduchu a tak...

Když poslední kovář zmizí za zatáčkou, z krátké chodby je najednou chodba slepá, která nikam neústí. Kouzla mají svá pravidla, když už teď nikdo nechce pokladu, kouzlo nemá důvod takovou cestu otevírat. Houknu před vstup do jeskyně. Dřevorubci opatrně nahlédnou - starci jsou natolik zdecimovaní, že jim nekladou odpor. Zamávám na ně a ukážu na složené jídlo.

Vyřešila jsem HUNGER.

Potom se otočím zpět a sama také chvátám do hloubi jeskyně. Jedna cesta zůstala ještě stále otevřená, ale s tím, jak vydechuje před jeskyní poslední zpívající stařec, také se zavírá. Nevede k pokladu, ale na jiné místo baziliščí jeskyně. Na místo, odkud pochází kouzelná moc našeho pramene. Vykročím a než se naději, stojím u podzemního jezírka, které jsem už jednou viděla ve své vizi.

Potom se přikrčím za kámen a čekám. Chci se přesvědčit, že ten proces opravdu probíhá tak, jak mi to vize naznačovala, na vlastní oči.

A předám slovo Tharagavverug.
Nevím co chci, ale chci to hned!
Paní lesa

Uživatelský avatar
Solfernus
Příspěvky: 103
Registrován: 22. 12. 2017, 16:32
Bydliště: Trosky

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Solfernus » 17. 2. 2018, 01:20

... u Kromholovy chatrče ...

"Průvodce říkáš? Dobrá tedy, průvodče. Veď mě. Ještě musíme...vypadá to, že do Obilné.", zamžourám jedním okem kamsi nad své pravé obočí, "Ano, do Obilné. Vezmeme to asi přes Blata, kolem Čertův Mlýna. Takzvaného."

Spokojeně sleduji, jak se zbylí lovci trousí k Ustraši a pak pobídnu zlokoníka a vyrazím se svým novým minionem na cestu.
Arweg je vynikající průvodce. Takhle rychle jsem se z Ustraše do Obilné ještě nikdy nedostal. Když nad tím tak přemýšlím, vůbec si nevybavuji, že bychom šli přes Blata ani kolem Mlýna...tak kudy vlastně...? Potřesu hlavou a rozhlédnu se po vesnici. Nebo spíš městečku.

Obilná se rozrostla o celou novou čtvrť, tvořenou vozy, nataženými plachtami a narychlo postavenými chýšemi a polozemnicemi. Osadníci, kteří dorazili na podzim neměli mnoho času postavit si opravdové chalupy. A navíc už před jejich příchodem byla Obilná celkem velká osada. Teď se tu ti lidé tísní. Protože jsou místní převážně farmáři a sedláci, nárokují si vlastnictví půdy. A ti novousedlíci...co jsou vlastně zač a co je živí? Přimhouřím oči a obezřetně si je prohlížím z dálky, jak se blížíme.

ZKUŠENOSTI Z PRÁCE: Solfernus:2D6+1 → 7(1 +5 + 1)#SHARP
vyberu 2:
- dávají +1HARM - se selskou rebelií ještě nemám zkušenosti
- dostávají -1HARM - a trestání poddaných také ještě nemám natrénované


Vida. Vidláci. Tedy, rolníci. Tak to je jasné. Tady je zaděláno na konflikt starousedlíků a novousedlíků. Starousedlíci mají půdu, novousedlíci tu budou muset dřít jako pacholci a čeledíni. Na to bude snadné je získat. Zamířím tedy přímo ke skupině vysedávající na něčem jako je druhá náves, kde hoří ohniště a někteří rolníci posedávají okolo. Je zima, tak nemají moc co na práci.

"Dobr-...aehm, krásný den přeji a buďte zdrávi!", pozdravím bodře, "Copak to vidím za smutné pohledy? Je zima a nemáte co na práci, že? A i když sníh roztaje, čeká vás pachtění na cizím. Inu, je těžké přesídlit do nového kraje a hned soupeřit s lidmi, co jsou tu déle, než vy. A víte vy co? Já vás trochu pobavím."

Mrknu na ně a vytáhnu z kapsy karty. Zamíchám je a pak dvěma lidem z publika nabídnu, aby vytáhl každý jednu kartu.
"Kdysi dávno se o tento kraj utkali král Dobroslav a císař Evilón...", pokynu těm dvěma, aby ukázali karty - a je na nich pikový král a srdcový král. Míchám kartami a pokračuji ve vyprávění, "Ale ani jeden...ať proti sobě vrhali armády jakkoliv silné, nedokázali toho druhého porazit..." Jak vyprávím, vždy trhnu rukou a z balíčku vylétne jedna karta a dopadá na stejné místo - postupně se přebíjejí píky a srdce, od nejnižšího čísla až po nejvyšší figury. "...a tak místní kraj zůstal zpustošeným, divokým a zapomenutým. Napadalo mnoho listí.", pokračuji, sevřu balíček jednou rukou, zapružím s ním a nechám z něj vylétnout houf karet - popadají na stůl - a jsou to samé listy. "...lidé se ale časem začali vracet.", nabídnu opět karty k vytažení a lidé tahají spodky všech barev. "Ale kde se usadit, kde najít dobré místo k životu? V kraji žijí mocní, kteří dovedou zajistit ochranu lidem, kteří žijí na jejich území...ale který z nich je ten pravý?", nadhodím, pak otočím balíček vzhůru nohama a pošlu na stůl čtyři karty - jsou tam tři královny a dva králové. "Ale vy jste tady...v Obilné. Kdo vás ochrání tady?", zeptám se významně, zatímco míchám zbylými kartami, než je položím doprostřed a sejmu první kartu - je tam žolík. "Ach ano, ani já vám nepovím - bude to náhoda!"

PEKELNÉ KEJKLE: Solfernus:2D6+3 → 7(2 +2 + 3)#HOT
- držím 1


Odměnou je mi potlesk, smích, pozvání k ohni do kruhu a flaška do ruky. S povděkem si přihnu a nechám kořalku zahřát tělo zevnitř. Chvilinku poslouchám o čem se baví, když mé vystoupení rozproudilo diskuzi ohledně dění v kraji a toho, jak se tady lidem daří. Také se dozvím zajímavou věc - na Mlýn i na vesnici prý včera zaútočili skřeti. Létající skřeti. No to jsou mi věci. Kdo by tomu věřil? Zdá se, že Doragon buďto nepovažuje obilnou za mé teritorium...a nebo je mu to jedno. Pak přijde dotaz na mě - odkud jsem přišel a co tady vlastně hledám.

Na ten dotaz vstanu, vytáhnu bez koukání z balíčku karet jednoho z králů , významně kartu ukážu a pronesu: "Jsem ve službách pána Von Holzkladde, který sídlí na nedalekém hradě a panuje nad mnoha usedlostmi v kraji. Můj pán je na mítní poměry velmi laskavý a vstřícný ke svým poddaným. Věru, nikdo si u něj nežije špatně."

Technicky vzato je to asi i pravda...teď, když tam skoro nikdo nežije. Ozve se uznalé zahučení.

Pálím hold za to, že někdo z vůdců rolníků bude obdivovat mého patrona.

"Ostatně, dob-...milí lidé...můj pán nedávno utrpěl těžkou ztrátu - celá jedna vesnice podlehla nákaze. Ehm. Nemrtvé nákaze - útoku ghůlů, abych byl přesný. Sice už o to bylo postaráno a nemrtví byli...odstraněni, ale vesnice teď zeje prázdnotou. Žije tam teď sotva pár lidí.", smutně si povzdechnu - a vlastně nelžu, "Mnoho domů je teď volných a pán nabízí půdu k obdělávání výměnou za desátek a robotu na panském. Pokud někdo z vás touží po vlastní chalupě a možnosti pracovat na svém, není nic jednoduššího, než přijet do Ustraše a usídlit se tam. Lepšího pána byste nenašli, opravdu se o své poddané stará a chrání je. Spousta místa k životu! A navíc pán Von Holzkladde provozuje manufakturu na parfémy - někteří z vás mohou pěstovat květiny nebo byliny, které se používají při jejích výrobě, nebo mohou pracovat přímo v manufaktuře! No nezní to lépe, než se tady handrkovat se starousedlíky o každých pár sáhů pole? Stačí jen složit poddanský slib a bude o vás postaráno. A víte co? Můžeme to udělat rovnou, v zastoupení...jsem totiž pánův kastelán a zmocněnec."

MANIPULATE: Solfernus:2D6+3 → 11(5 +3 + 3)#HOT
- zafungovalo to...


Mezi rolníky to zašumělo. Někteří se začali nahals dohadovat, jiní začali svolávat ostatní a celá ta zpráva se šíří novousedlickou enklávou jako lesní požár. Brzy je každý na nohou a předávají si tu novinu. A mohou se přetrhnout o to, kdo bude skládat slib jako první. Potěšeně se usměju a nastavím prsten...

PD, jaký je teď stav mého velkého úkolu? Kolik osadníků je potřeba ještě sehnat a kam mě vedou runy nad pravým okem?
"Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů! Stačí jediný podpis tady...a tady.
Ano, výhradně vlastní krví. To víte, byrokracie, to je peklo..."
Deník postavy

Uživatelský avatar
PánDobra
Příspěvky: 188
Registrován: 27. 12. 2017, 15:13

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od PánDobra » 17. 2. 2018, 21:21

.... lovec Arweg v Ustraši ....

Ráno byla Ustraš prázdná, jen z maringotky vyběhla ženská oblečená v kůži a začala prohledávat vesnici. Když potkala někoho z nás, vyptávala se na to, kde je "kraaftng wo:rkhbentš", ale nevím, co tohle zaklínadlo znamená, tak jsem ji nedokázal pomoci. Nakonec zmizela v kovářské dílně, tak snad tam našla, co chtěla.

V průběhu dopoledne se ale od jihu začali trousit první noví osadníci. Přicházejí od Obilné, poslal je sem ten samý kastelán Solfernus, který doporučil osadu nám.
Runové písmo v koutku Solfernova výhledu píše: Přivést osadníky do Ustraše
* 200/200
Nahlásit výsledek hradní paní
Solferne,

šipka tě vede zpátky na hrad a k Sue, která je teď paní hradu. Zpráva o Pietrově smrti v boji na hrad nejspíš dorazí i s Grahamidou a upírkami ve stejný čas jako ty, pokud se tam hned vydáš. Nicméně šipka, která tě vede, to ví už teď.

Co uděláš?

Pietro,

Solfernus vyřešil tvé IDLE.
Pán Dobra
MC pro AW PbP Záporáci

Uživatelský avatar
Rakša
Příspěvky: 91
Registrován: 22. 12. 2017, 22:56

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Rakša » 18. 2. 2018, 05:34

... Střep ...

Krajina vypadá, jako by ji někdo v půlce uříznul a přilepil tam jiný svět. Na jedné straně, zasněžené úbočí kopce v zelené a bílé, tichá ospalá krajina. Na druhé straně, pustina bez jediného stromu. Syčící komínky vypouštějí dýmivý, zažloutlý kouř. Mělká jezírka, ve kterých pomalu a líně bublá bahno. Řady písečných dun, na vrcholech šarlatové, na úbočích temně modré. Holá lesklá pláň, ve které se odrážejí oblaka jako v leštěném zrcadle. Les obřích hub, připomínajících přerostlé lišky, v jejich stínu syčí nesčetné zástupy hmyzu. Šedivý kopec, zhyzděný krátery všech velikostí. Krajina poskládaná dohromady proti všemu smyslu a pořádku, jako převržený košík hraček, jako rozbité okno katedrály. Uprostřed toho všeho, nemožnost nad nemožnosti, krajinu probodává Střep jako dýka zaražená mezi lopatky. A v jeho stínu, na tuhle dálku prťaví, odpočívají štíři.

Jak jsou velcí? Těžko říct, v krajině nejsou žádná povědomá měřítka. Stín Střepu běží po krajině a po chvíli se jeden ze štírů zvedne, aby ho dohnal. Zvedne nohu - sypou se oblaka písku, víří prach. Položí nohu - špička se boří hluboko, hluboko pod povrch. Musí být obrovští.

"S těma chceme bojovat?"
"Ne, nechceme."
"To jsem ráda, protože to by bylo úplně šílený."
"Chceme jim jen sebrat jed."
"Cože!? Ty jsi magor, a ta holka je magor, a ten skřet je magor, a já jsem největší magor, že sem s váma jedu."
"Kdyby bejt tygrodlak bylo jednoduchý, dělali by to všichni."

Uživatelský avatar
Osadníci
Příspěvky: 190
Registrován: 27. 12. 2017, 15:16

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Osadníci » 18. 2. 2018, 07:17

.... trpaslice Anhorhechtochtir u střepu ....

Štíří jsou PanDobra:1D3 → 2(2)#1 - velcí jako člověk, 2 - velcí jako kůň, 3 - velcí jako chatrč, 4 - velcí jako chalupa velcí jako kůň.

Rakša je tak chladná, tak klidná. To asi nikdy nedokážu. Ale nějak si s tím vším poradit musím. Nechci skončit zpátky v Khazad Gunud. Budu chladná a klidná jako ona! Nebo alespoň se tak budu chovat. Předstírej, dokud se tím nestaneš, to bude moje heslo.

Přicházíme blíže a konečně se jeden dal do pohybu a z pohybu se dá odhadnout jeho velikost. Je to skutečně monstrum, je velký jako kůň. Vzrostlý kůň. Takový, jakého jsem viděla stát u věže. A k tomu ta obrovská klepeta.

Rozhlédnu se po okolí střepu. Je jich tam asi půl tuctu, někteří se vyhřívají na sluníčku, jiní krčí ve stínu.

Stírů je 8 - SMALL GANG.
* Klepeta 3-HARM HAND.
* Ocas 2-HARM HAND, ale když zasáhne alespoň za 0, tak pak DSuF na jed, který dává 3-HARM AP.
* Chytinový pancíř - 2-ARMOR.

Rakšo, Doragone, Fanko,
co děláte?
Osadníci, měšťané a vesničané, kteří se vydávají do kraje za štěstím, úrodou, novým životem či vidinou bohatství.
Hrozba

Uživatelský avatar
Fanka
Příspěvky: 211
Registrován: 23. 12. 2017, 16:19

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Fanka » 18. 2. 2018, 11:55

...během cesty ke štírům...

"Ředění nerozumíš?" Fanka se podívá na Doragona s nepatrným výrazem uznání. "Ano, pokud máš rozum, tak se tomu totiž rozumět ani nedá. Stručně ti to vysvětlím, co tu tady ten ignorant píše: vezmeš jakoukoli věc - třeba něčí vnitřnosti nebo minerály nebo třeba jed ze škorpiona. Čím větší blbost nebo čím škodlivější látka, tím lepší. Mělo by to být prý vždycky něco, co vyvolává u zdravého jedince podobný problém, jaký má pacient. Smícháš to s cukrem z hroznů a rozpouštědlem. Pokud není ta látka rozpustná, tak to mechanicky obrousíš..." Tázavý pohled Doragona "V tvém případě do toho prostě jebneš kladivem a rozdrtíš na prach. Pak musíš s uzavřenou lahvičkou 15x poklepat o přeloženou wyverní houni, aby se to protřepalo. A teď to začne být už opravdu absurdní: Vezmeš trochu z toho, co jsi vyrobil, zbytek vyliješ a přidáš rozpouštědlo a zase protřepeš. No a podle toho, jaké je tam napsané číslo, tak tolikrát to provedeš." Fanka vysvětlí Doragonovi i co je to placebo a Avogadrova konstanta. Je tak rozohněna, že ozřejmí i pojmy jako je paměť vody či bioenergie.

...u střepu...

"Výborně, tak teď bychom potřebovali ideálně jednoho či dva přilákat."

Fanka začne šplhat na jednu z těch obrovských hub, aby lépe viděla a mohla pak vrhat ďáblovy koule. Vybrala si tu, která je hodně ožraná od slimáků, takže je členitá, provrtaná a tedy nejdostupnější.

Read a sitch: Fanka:2D6+1 -1 → 4(1 +3 + 1 -1)#sharp, -1 forward
Chtěla jsem se zeptat, který je nejzranitelnější.
Ticho! nerušit! Pracuji.
Deník postavy

Uživatelský avatar
Osadníci
Příspěvky: 190
Registrován: 27. 12. 2017, 15:16

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Osadníci » 18. 2. 2018, 12:30

.... trpaslice Anhorhechtochtir u střepu ....

"Ííííííííííííiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii;;;;;;;;;;;;;;;,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,......................" začanu pištět, hned jak jsem zahlédna, jak se z té houby na tu ukecanou chytrou holku sápe obrovský slimák a uskočila jsem za Rakšu.

Pak si vzpomenu, co jsem si před chvíli předsevzala, tak zase povykročím, abych stála vedle Rakši (ne, před ní, to ne, vedle...) a narovnám si trochu zbroj. "......iiii iii i i i s takovými obludami si poradíme, viď?" zeptám se své mentorky.

Fanko, útočí na tebe slimák:
2-HARM 1-ARMOR
Osadníci, měšťané a vesničané, kteří se vydávají do kraje za štěstím, úrodou, novým životem či vidinou bohatství.
Hrozba

Uživatelský avatar
Fanka
Příspěvky: 211
Registrován: 23. 12. 2017, 16:19

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Fanka » 18. 2. 2018, 13:20

Fanka se protáhla prožranou cestičkou skrze kloubouk nahoru. Za ní se ozval srkavě-mlaskavo-mazlavý zvuk a zezdola se ozvalo Anhorhechtořino zapištění. Fanka se prudce otočí a rychle ucouvne. Jedno tykadlo s okem na konci se malinko zasune a zase zvolna vykulí.

Fanka se rychle rozhlédne z výšky své houby a zakřičí dolů: "Asi 30% okolních hub je také prožráno! Odhaduji, že s rychlostí, jakou dokáží vyvinout, budeme za cca za 12 hodin obklíčeni obrovskou přesilou plžů. A Anhor! Tohle není žádný slimák. Je to plzák. Poznáš to podle toho, že má dýchací otvor v přední části a že nemá ..."

Fanka zmlkla, když se ozvalo další tiché zasrkání a pod tykadly toho gigatnického měkkýše se do široka rozevřely pysky a v dolní části zejícího plzáka ústního otvoru Fanka zahlédla jako obří struhadlo ostrou radulu. Fanka prudce odskočí a na moment zabalancuje na samém krajíčku houby. Když najde rovnováhu, přeběhne na druhou stranu klobouku. Na chvíli je v bezpečí, ale cesta dolů vede jen přes vyhryzanou cestičkou, která je aktuálně zahrazena oslizlým tělem plzáka. Fanka vyloví jednu ďáblovu kouli a počká půl minuty, než se plzák k ní otočí. Po dalších chvílích čekání měkkýš rozevře tlamu a Fanka mu tam vhodí baňku.

Seize by force: Fanka:2D6+1 → 12(6 +5 + 1)#hard
- Chci ho dostat z mé únikové cesty pryč
- Menší harm mě.
- Vzhledem k tomu, že další volba nedává smysl, tak volím, že ve chvíli, kdy se celý rozprskne, pocítí na zlomek vteřiny ve svých ganglionech silný obdiv vůči mé osobě.

dávám 4-harm hand area reload messy, mám 1 armor

Sám slimák mi neublíží, ale co udělá granát v útrobách slimáka ležícího na prožrané houbě? A co to udělá se mnou, která stojím jen kousek od něj?
Ticho! nerušit! Pracuji.
Deník postavy

Odpovědět

Zpět na „[AW] {PbP} Záporáci“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host