[META] - Pokec pro hosty
Re: [META] - Pokec pro hosty
Vesnice jsou spešl věc. Můžou jí znázorňovat FOLLOWERS nebo HOLDING. Má to podobné mechaniky - podle toho, co si u followerů/holdingu vybereš, tak mají různé SURPLUS (= co produkují za přebytky) a WANTS (= co generují za problémy).
S HOLDINGem se pojí tah WEALTH a s FOLLOWERama tah FORTUNES, oba mají společné to, že když hodíš, výsledek 6- znamená žádný SURPLUS a všechny WANTS, 7-9 znamená SURPLUS + 1 WANT a konečně 10+ znamená jenom SURPLUS.
S HOLDINGem se pojí tah WEALTH a s FOLLOWERama tah FORTUNES, oba mají společné to, že když hodíš, výsledek 6- znamená žádný SURPLUS a všechny WANTS, 7-9 znamená SURPLUS + 1 WANT a konečně 10+ znamená jenom SURPLUS.
"Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů! Stačí jediný podpis tady...a tady.
Ano, výhradně vlastní krví. To víte, byrokracie, to je peklo..."
Deník postavy
Ano, výhradně vlastní krví. To víte, byrokracie, to je peklo..."
Deník postavy
- pietrovonholzkladde
- Příspěvky: 299
- Registrován: 26. 12. 2017, 10:57
Re: [META] - Pokec pro hosty
Jo to jeste nevim, jak to vyresim, mozna se upisu dablovi za jidlo na rok
Cítím to v krvi, cítím to ve vzduchu, cítím to všude...Bažina, smrad, vesničani...konečně se blíží osvěžující válka, to bude krve dost.
Deník postavy
Deník postavy
Re: [META] - Pokec pro hosty
Tyjo jestli dokases mit imerzi vedle Adesrese Bukese, Doragon Rajdy a fake hracu co hrajou spatnej dracak, tak to obdivuju.
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
Re: [META] - Pokec pro hosty
Nikoho z nich jsem ještě nepotkala. S Doragonem jsem se smířila tak, že mu vnitřně říkám jen Doragon, ono to pak není tak nápadné. Dračákisty si můžu popisovat jako skutečné aspoň ve svých příspěvcích. Tož tak.
Re: [META] - Pokec pro hosty
Máš špatnou příručku, my potřebujeme ne grim portents, ale blithe portents. Něco tam stejně napišQuentin píše: ↑6. 1. 2018, 09:57 Suddenly Ogres - jen pro inspiraci
https://www.scribd.com/document/3643858 ... al-Release
Každopádně, ten odkaz je drsný. Pobavilo mě u skleněné pouště: "Výpis 21 skleněných věcí.... 22 další zkurvené sklo"
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Re: [META] - Pokec pro hosty
Doufam, ze jedna z tech skupin dobrodruhu bude pouzivat AW jako system aby Marky nemusel furt prepocitavat HARM na zivoty.
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
- MarkyParky
- Příspěvky: 16390
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [META] - Pokec pro hosty
To uz jsem cetl, ale musim uznat, ze jsem minul aspekt "Dobrý s mečem".
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
- eerieBaatezu
- Příspěvky: 10153
- Registrován: 16. 9. 2007, 11:55
Re: [META] - Pokec pro hosty
Tywe já vůbec nestíhám, jste na straně 20 a já začal číst pátou. Aspoň budu mít něco na dlouhý zimní večery. Což bude brzy někdy za rok.
Re: [META] - Pokec pro hosty
Know your feelings, bro.eerieBaatezu píše: ↑13. 1. 2018, 22:22 Tywe já vůbec nestíhám, jste na straně 20 a já začal číst pátou. Aspoň budu mít něco na dlouhý zimní večery. Což bude brzy někdy za rok.
Jsem na tom podobně, jen svoje posty znám.
Re: [META] - Pokec pro hosty
Hm, tady je zase videt to co na konci nesmrtelnych s tim harmem a bojovyma a nebojovyma postavama. A vlastne stejny duvod proc je ten drd hack nehratelny.
Nevim, jestli to ma nejaky fix.
Nevim, jestli to ma nejaky fix.
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
- pietrovonholzkladde
- Příspěvky: 299
- Registrován: 26. 12. 2017, 10:57
Re: [META] - Pokec pro hosty
pro nás co to nevidí na první dobrou ?
Cítím to v krvi, cítím to ve vzduchu, cítím to všude...Bažina, smrad, vesničani...konečně se blíží osvěžující válka, to bude krve dost.
Deník postavy
Deník postavy
Re: [META] - Pokec pro hosty
Faskal to umi vysvetlit lip nez ja, tak snad pujde kolem a rekne k tomu neco.
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
Re: [META] - Pokec pro hosty
Pietro: Malá nápověda, na zbytek přijdeš sám - Nebojová postava může skvěle hýbat s fikcí, ale je jí to v zásadě k ničemu při PvP. Vem třeba tento konflikt, Fanka má zapastěnou tvrz, školené pracovníky a vykouzlí tam ještě šílený bordel, v kterém se její lidi vyznají a protivník nikoli. Na vzdory všem těmto fikčním výhodám, když dojde na Seize by force, tak přestože Fanka hodí kritický úspěch a Rakša kritický neúspěch, tak Fanka koupí dva harmy a je paralizovaná, Rakša je v pohodě (s jejím coolem může kdykoli Fanku dorazit navzdory tomu, že je impressed). V džuzně jsou teda obě.
A snažit se to řešit jinak než násilím vůbec nenese ovoce, protože je to nekonečné přetahování.
A snažit se to řešit jinak než násilím vůbec nenese ovoce, protože je to nekonečné přetahování.
Ticho! nerušit! Pracuji.
Deník postavy
Deník postavy
Re: [META] - Pokec pro hosty
Nejsem si jistý, co přesně má na mysli Sosáček, ale můžu říct, že jako battlebabe, když se podívám na bojovou wyvernu, co dává na přímý zásah 5-harm AP, nebo gang, co má 3-harm, 2-armour před započtením velikosti a přitom je medium, tak jsem z toho nervózní - a to jsem bojová postava, jak se asi cítí nebojové?
Možná by v PvP pomohlo, kdybychom to uměle drželi odzoomované a Pán Dobra to případně po nějaké době při vhodné příležitosti utnul, protože jinak se ty výhody konfliktně zařízených postav můžou kolo od kola nasčítat... Kdyby PvP skončilo rychlejš, tak ani ten útočník by nemusel mít problém s tím, když si rozbije tlamu o nějaké opevnění, protože do toho nestihne investovat tolik času a úsilí... Ale tenhle přístup si asi zase nesedne se zbytkem systému.
Tohle tu přibylo, zatímco jsem psala to nahoře. Otázka je, jak dobře to bylo zahrané - přešlapů jsem tam měla fůru, jelikož to bylo první pořádné PvP na první postavě, a třeba u toho kouzla jsem dost tápala, jak to zahrát, ale v zásadě souhlasím. I přes hromadu missů, které mi tam padly, jsem pořád pomalu postupovala vpřed.Fanka píše: ↑15. 1. 2018, 10:28Pietro: Malá nápověda, na zbytek přijdeš sám - Nebojová postava může skvěle hýbat s fikcí, ale je jí to v zásadě k ničemu při PvP. Vem třeba tento konflikt, Fanka má zapastěnou tvrz, školené pracovníky a vykouzlí tam ještě šílený bordel, v kterém se její lidi vyznají a protivník nikoli. Na vzdory všem těmto fikčním výhodám, když dojde na Seize by force, tak přestože Fanka hodí kritický úspěch a Rakša kritický neúspěch, tak Fanka koupí dva harmy a je paralizovaná, Rakša je v pohodě (s jejím coolem může kdykoli Fanku dorazit navzdory tomu, že je impressed). V džuzně jsou teda obě.
A snažit se to řešit jinak než násilím vůbec nenese ovoce, protože je to nekonečné přetahování.
Možná by v PvP pomohlo, kdybychom to uměle drželi odzoomované a Pán Dobra to případně po nějaké době při vhodné příležitosti utnul, protože jinak se ty výhody konfliktně zařízených postav můžou kolo od kola nasčítat... Kdyby PvP skončilo rychlejš, tak ani ten útočník by nemusel mít problém s tím, když si rozbije tlamu o nějaké opevnění, protože do toho nestihne investovat tolik času a úsilí... Ale tenhle přístup si asi zase nesedne se zbytkem systému.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host