[HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

O čem to celé bude?
Ač se bude hrát ApocalypseWorld, Záporáci nebudou klasické postapo. Záporaci jsou bytosti, tvorové, monstra, temní pánové a ukrutné dámy, kteří žijí svoje životy v dávno opuštěné krajině na samotném okraji civilizace.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Igor Bohatýr
Příspěvky: 145
Registrován: 23. 12. 2017, 15:27

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od Igor Bohatýr »

...Na severu...

Vyjel jsem na nejvyšší bod průsmyku a rozhlédl se. Přemýšlel jsem, jak by se to tu dalo bránit, nic kloudného mě ale nenapadlo. Valící se kameny z vrchu? Jak je dostanu nahoru? Kmeny? Jen stát v řadě a bránit se? Útok jízdy? Ne. Průsmyk jim asi vydám bez boje. Věž asi taky. Ta není bránitelná. Budu jim muset čelit v lesích, kopcích a bažinách. Potom jsem si všiml několika teček, jak jdou po cestě nahoru. Sje jsem k nim a mé překvapení bylo veliké. Vesničani z Blatné. Vedl jse ten děda, co mi včera klepal na dveře, celkem byli asi tři. Nesli mrtvolu nějaké holky. Zjevně sřetí práce. Když mě uviděli, zastavili se a málem se dal na útěk.
"Klid. Já vám neublížím, pokud nebudete dělat hlouposti. A teď mi povezte, co se u Věže stalo."
Pověděli mi všechno. Musel jsem se pousmát při představě, jak Raidovi skřeti kradou ovoce a nechávají se mlátit vesničany. Vysvětlil jsem jim rozdíl mezi Raidou a Císařstvím a pro všechny případy i mezi baziliškem a Císařstvím, kdyby je napadla nějaká hloupost. Pak je poslal domů s tím, že si v lese mají najít nějakou jeskyni, kdyby se cokoli stalo. Ať tam naženou dobytek, připraví zásoby a ať zajistí, aby ten úkryt nikdo nenašel. Tam snad budou v bezpečí. Jak odešli, obrátil jsem své tělo k severu, k Pustině. Cokoli odtamtud přijde, mě najde samotného. Sám boj vést nemůžu a tihle vesničani se na to taky nehodí. Budu muset najít někoho, kdo se v tom vyzná a najmout ho. Nebo najít někoho, kdo rád bojuje. Jehojí nenasytnou žravost i se svými gobliny...

Go Aggro na skřety: 6 (5+1 za Hard, exp)
Někdo o mě říká, že se do všeho pouštím bezhlavě. Já si zase myslím, že jsem docela chytrá hlavička. Asi máme pravdu oba. Svým způsobem...
Deník
Uživatelský avatar
Fanka
Příspěvky: 212
Registrován: 23. 12. 2017, 16:19

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od Fanka »

Unavená, ale spokojená Fanka se vrací ke své tvrzi a kolem ní pobíhá Fouňa. Když se přiblíží, zdá se jí, jako by se v okně občas mihly nějaké postavy. Spokojenost se rozplyne. Pak si všimne, že zadní věž je pobořená. Jak se jí napumpuje adrenalin do žil, rozplyne se i únava. Shodí kisňu ze zad, odemkne branku a opatrně vklouzne i s Fouňou dovnitř. Potichu a pomalu postupuje vpřed.

Fanka opatrně obchází napůl zhmotnělé stínové postavy a snaží se soustředit, aby neudělala žádnou chybu, jenže pořád jí myšlenky zabíhají do snění o tom, co všechno udělá osobě, která je za to všechno zodpovědná. Nedojde jí tedy včas, že Rakša není stínová bytost, ale že je skutečná, dokud ta ji neosloví jménem a nevysvětlí jí co chce. Fanka je konsternována - prý knihu a ona zase vypadne! Knihu! Zmíní to jakoby si řekla o sklenici vody. Fance se zase začne na tváři objevovat nepřirozený úsměv, který trochu vymizí, když pochopí, že ji chce jen půjčit. Pak si všimne těla Štěpky přišpendleném k jedné z pastí. Mimické svaly se začnou třást tím extrémním úsilím, které vynakládají, aby zachovaly úsměv. Fouňa vrtí ocasem a tváří se, že ze všeho nejvíc chce Rakši očuchat zadek, jen si netroufá.

exp neberu, to by nabídka musela být o dost lepší, než že jen Rakša vypadne.

"Samozřejmě, pojď za mnou, příště když chceš půjčit knihu stačí prostě říct. Nemusíš mi kvůli tomu zabíjet pomocníky a rozbíjet tvrz."

"Tudy, rovně přes ty stínové škorpiony a za plazícím se torzem zombíka doleva." Pokyne a jakmile se přiblíží k jedné z pasti s propadlem, bodne ji svým otráveným nožem.

Seize by force: Fanka:2D6 → 10(6 +4)#hard
dává s-harm, chci ji zatlačit, aby balancovala na samotné hraně pasti

míň harmů mě, splnit záměr, impress
(PD: volba víc harmů předpokládám nemá smysl u s-harm zbraně, co se vlastně stane pokud by protivník dal jako volbu -1 harm, je to tak, že by s-harm stále fungoval?)
Ticho! nerušit! Pracuji.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Rakša
Příspěvky: 91
Registrován: 22. 12. 2017, 22:56

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od Rakša »

Rakša je ráda, že Fanku vidí. Přece jen už celé téhle pevnosti začíná mít tak trochu plné zuby, a teď se to snad konečně někam pohne.

"Děkuju, já věděla, že s tebou se dá domluvit. Ale s tou věží vůbec nevím, jak se to stalo. Věř mi, chtěla bych takovou sílu mít, ale nemám. Muselo to být něco v tom kbelíku, co tam ta tvoje holka chrstla. Ještěže jsem se tomu uhnula."

"...co že to je? Stínový škorpion? Měli by vůbec škorpióni být takhle velcí? A co to vůbec je, tyhle stínový rejdy tady všude kolem? To tu máte často? Řeknu ti, mě to teda pěkně vyděsilo!"

"...no to mi taky jasný není. Já jsem si myslela, že už jsme spolu začaly trochu líp vycházet, i jsem se kvůli tomu proměnila, aby ze mě nešel moc strach, no a pak začalo to velký strašení, mně tak trochu ujely nervy," a tygří bas zní trochu provinile, "a asi jsem na ní začala křičet, ať to sakra dá všechno pryč, a... Vůbec mě nenapadlo, že si do tý pasti takhle stoupne sama. A proč? Vždyť já přece tak strašlivá JAU!"

Rakša se nevěřícně podívá na dýku ve svém boku, pak zavrávorá, jak jí zadní nohy vypovídají poslušnost. Když se do ní Fanka i její pes pustí, ustupuje, snaží se krýt si zranitelná místa. Párkrát nečekaně dosedne na zadek, ale znovu se vyškrábe na nohy. Několik ošklivých krvavých škrábanců, které Fanka utrží, ale ukazují, že ani v tomhle stavu není Rakša bezbranná. Ale jak dlouho to vydrží?

Když Rakše náhle podlaha uhnula pod nohama, pochopila, že se nechala obelstít. Náhlý napor vzteku jí dodal nové síly. Vymrštila se vpřed a vší silou se Fance zahryzla do lýtka. V tom okamžiku jí zadní nohy vypověděly poslušnost úplně. Tygřice padla na zem, ale stisk nepovolila. Obě do sebe zaklesnutá těla se začala přesouvat přes okraj pasti...

Raksa:2D6-1 → 2(2 +1 - 1)#seize, hard
Volba: Splnit záměr - Stáhnout s sebou Fanku do pasti


Raksa:2D6+3 → 11(5 +3 + 3)#resist s-harm, cool
Odolání stunu úspěšné
Naposledy upravil(a) Rakša dne 15. 1. 2018, 09:38, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Fanka
Příspěvky: 212
Registrován: 23. 12. 2017, 16:19

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od Fanka »

Ticho! nerušit! Pracuji.
Deník postavy
Uživatelský avatar
PánDobra
Příspěvky: 194
Registrován: 27. 12. 2017, 15:13

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od PánDobra »

Fanka > Rakša: Suffer harm
- Rakša díky DSuF bez efektu.
- Rakša je impressed a případná agrese proti Fance je DSuF
Rakša> Fanka: 3-HARM (kočkodrápy) AP -1HARM(Fanka volba) => 2-HARM
- Suffer harm: Fanka je trapped
Pán Dobra
MC pro AW PbP Záporáci
Uživatelský avatar
Fanka
Příspěvky: 212
Registrován: 23. 12. 2017, 16:19

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od Fanka »

Fouňa zírá, jak jeho paní i s tygřicí zmizí v propadle pasti a jak se při jejich dopadu podlaha nad nimi zase uzavře. Sedne si vedle okraje pasti a s hlavou na stranu naslouchá. Po nějaké době si lehne a položí hlavu na tlapy.

Fanka zařvala, jak při dopadu Rakšiny zuby stiskly ještě silněji její lýtko. Během chviličky se zavřel nad nimi strop a ony se ocitly v naprosté tmě. Obě dámy se jako na povel se začaly v tom prostoru o rozloze jen o málo větší než luxusnější kadibudka hrabat na nohy, opírají se a odstrkují při tom tu druhou.

... o půl hodiny později...
Fanka sípe námahou a jen občas sebere trochu sil a dá další marný pokus o vysvobození se zpod ležící Rakši. Tygřice se se pokouší posadit, ale ochromené tělo ji stále neposlouchá. Při každém pokusu o posazení Fanka vyjekne a zanadává.

... o půl hodiny později ...
Rakša leží nepohodlně zkroucená napůl na Fance. Zkouší ji dát neohrabanou ťafku tlapou, Fanka ji tahá za za chlupy a dloube do ní, ať už sleze.

"Krávo blbá! Jsme tu v pasti!"

"Neskutečný postřeh! Čubko proradná!"

"Mrcho! Živá se odsud nedostaneš!"

"Nechcípnu tu sama! Svině oplzlá!"

"Tě zabiju!"

"Zdechni!"

"Vyjebená děvko!"

"Vyžilá ochechule!"

... o další dvě hodiny později ...

Fanka sedí opřená o zeď a Rakša sedí naproti.

"Ty ...ty... leklá ....ry-."
"Nene, ryba už byla. Zkus něco jiného"
"Ty ...leklá....mřenko."

"Ty .... eeee...olezlá...číčo."
"Číča už taky byla, snaž se víc."
"Tak tedy: ty olezlá ....ech, to už taky bylo... Víš co? Nezkusíme být trochu věcné? Víme to obě: Pokud mě zabiješ, nikdo tě nezachrání, umřeš tu žízní. A mě samotnou zachránit nemůžou, protože ...protože bys mě u toho rozsápala."

... o další hodinu později ...
"Takže dohodnuto, půjčím ti knihu a na oplátku mi pomůžeš sehnat jed od podobných škorpiónů, jaké jsme viděly, než jsme sem spadly."

"A nezabijeme se vzájemně dokud nebude dohoda splněna."

"Proč bych tě zabíjela? Jsem tady zjistila, že jsi celkem fajn. Ani nezmrzačíme?"

"Ne, prostě žádné podrazy."

"Já se mstít nebudu, slibuji."

"Ani žádná kouzla."

... o další půl hodinu dohadování a upřesňování později ...

Fanka začne volat: "Fouňo! Fouňo! Přiveď Geba!"

... o další půlhodinu později...
Fanka s Rakšou vylézají po žebříku nahoru. Výraz jejich tváří je dost nečitelný. Každopádně Fanka Rakši knihu půjčí.


PD: Výše jsem navrhla jednu surovinu pro výrobu pastí pro ještěrku. Čímž také žádám o vypsání projektu na tu past a dále žádám o vypsání projektu na náhradní drogu pro Tettigoniny elfy.

A tímto se Fanka pro tuhle sešnu loučí a jde se pustit do rekonstrukce obydlí a personálu.
Ticho! nerušit! Pracuji.
Deník postavy
Uživatelský avatar
PánDobra
Příspěvky: 194
Registrován: 27. 12. 2017, 15:13

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od PánDobra »

Byly zhodnoceny následující GIGy:

Doragon Raida: Vyraidoval mnichy stavitele ve Hvozdíkově > "Extort, raid, or rob a wealthy population.", ale bylo to snadné => +2BARTER.

Tettigona: Vedla obřad, který usmířil ještěřici a obětoval Dughalova syna > "Serve a population as counselor and ceremonist.", ale bylo to snadné => +2BARTER.

Igor: Pronásledoval a rozbil skřetí zvědy > "Extort, raid, or rob a wealthy population.", ale nebyli wealthy + není to jeho vlastní GIG => +1BARTER

Kdyby ještě někdo měl pocit, že si nějakou odměnu zaslouží, trkněte to mě na rolz.org.
Pán Dobra
MC pro AW PbP Záporáci
Uživatelský avatar
PánDobra
Příspěvky: 194
Registrován: 27. 12. 2017, 15:13

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od PánDobra »

Projekty:

Fanko:
Čistící aparatura na pramen starých elfů:
“sure, no problem, but…”
1) • You’re going to have to take — apart to do it... ke stavbě purifikační aparatury budeš potřebovat specializované díly, které používají v pivovaru v hostinci U Chrabrého reka a nebo v klášteře sv. Herberta...možná i někde v Jasnově?
AND
2a) • First you’ll have to figure out... zjistit, jak funguje vylučovací soustava bazilišků a jaké přesné složení má, ehm, produkt a kdy
OR
2b) • First you’ll have to get... živé bazilišče a prostě ho nakrmit různýma věcma a vyzkoušet co produkuje a kdy
AND
3a) • It’s going to take hours... tvá skilled labour to postaví, ale zabere jim to většinu dne (takže nebudou dělat nic jiného)
OR
3b) • You’re going to need — to help you with it... budeš potřebovat nějaké makače, co to postaví místo tvých pomocníků


Pasti pro bazilišku:
“sure, no problem, but…”
1) • First you’ll have to get/build/fix/figure out — . musíš sehnat jed ze škorpiónů nebo jiného nebezpečného tvora
AND
2) • It’s going to cost you a fuckton of jingle. - je na to potřeba hrozně moc součástek. Máš jich plné skladiště, pokud nedojde v průběhu vývoje k jeho zničení, vykradení, poškození a pod, stačí když obětuješ pár šikovných kouzel tvořících tvou MOC (za 1-BARTER). Pokud bys však o skladiště nebo přístup do něj přišla předtím, než bude výzkum dokončen, budeš ze své MOCi muset dát víc a bude to stát 4-BARTER.
AND
3a) • It’s going to take several tries. - Můžeš to otestovat přímo na místě, ale pak tím budou muset projít nejméně dvě skupiny testovacích subjektů (vesničanů? goblinů? dobrodruhů? to je na tobě), než to bude dobře naštelované
OR
3b) • You’re going to have to add — to your workplace first. - Můžeš také testovat doma, když si dáš dohromady rozbité testovací prostředí na nádvoří (ale to je na samostatný projekt).


Pietro:
Síťolap na vůz - S-HARM AREA CLOSE/FAR MOUNTED SLOW
“sure, no problem, but…”
1) • The best you’ll be able to do is a crap version, weak and unreliable. - výsledný exemplář musí ovládat dva
AND
2) • You’re going to need — to help you with it. - musíš sehnat zručného kutila, co to umí se dřevem nebo železem - poohlédni se mezi osadníky-dřevorubci nebo osadníky-kováři
AND
3) • You’re going to have to take — apart to do it. - musíš sehnat díly z nějakého dobývacího stroje. U Chrabrého reka mají ve věži balistu, v Jasnově budou mít určitě vojenské sklady, Fanka má sklad plný harampádí, kde se také něco sežene.
Pán Dobra
MC pro AW PbP Záporáci
Uživatelský avatar
Rakša
Příspěvky: 91
Registrován: 22. 12. 2017, 22:56

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od Rakša »

Rakša nechala za zády pevnost, ze které stále ještě stoupala oblaka prachu, kouře, a tu a tam i nějaký zapomenutý duch. Sotva jí křivé zdi zmizely z dohledu, odbočila z cesty a stoupala svahem, až došla ke starému dubu. Vyhoupla se do koruny a z dutiny vytáhla dva balíčky, měkčí odloženého oblečení, tvrdší se starobylým lukem. Nedbale se ustrojila, pohodlně se rozložila ve větvích koruny, a pak konečně otevřela těžce získanou knížku, o které vlastně vůbec nevěděla, proč ji chtěla.

konec prvního sezení
Odpovědět

Zpět na „[AW] {PbP} Záporáci“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti