Fanka od Kamene - nekromantka (Savvyhead)

O čem to celé bude?
Ač se bude hrát ApocalypseWorld, Záporáci nebudou klasické postapo. Záporaci jsou bytosti, tvorové, monstra, temní pánové a ukrutné dámy, kteří žijí svoje životy v dávno opuštěné krajině na samotném okraji civilizace.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Fanka
Příspěvky: 212
Registrován: 23. 12. 2017, 16:19

Fanka od Kamene - nekromantka (Savvyhead)

Příspěvek od Fanka »

Brainer/nekromancer/dr. Frankenstein

Fanka od Kamene přišla na svět v malé chaloupce, krčící se na samotě na úpatí nízké skály. Žila tam se svými rodiči a kupou sourozenců až dorostla v děvče na vdávání. Bylo to děvče plaché jako laň, pilné jako včelka, krásné jako z růže květ a v neposlední řadě bohužel také blbé jak štoudev. Od malička se ráda toulala po lesích, vlastně možná se ani ráda netoulala, jen se tak nějak zapomněla, když trhala maliny nebo ztratila, když pásla husy. Rodiče jí aspoň dali psa, který chodil s ní a často jí pomohl dostat se domů. Dala mu jméno Fouňa. Každopádně občas jej zapomněla uvázaného doma a občas zabloudila i s ním, takže několikrát došla až do nejhlubších lesů a tam viděla věci a bytosti, před kterými by jiní utekli hrůzou. Ale ona ne! Neměla dost rozumu a předvídavosti ani na to, aby se začala bát, křičet a utíkat.

Jednou, když se jí opět podařilo ztratit, dostala se do míst, kde nikdy předtím nebyla, našla opuštěnou rozpadající se tvrz, v níž se ukryla se před chladem a větrem. Tam objevila pozůstatky a ostatky po jejím bývalém majiteli. Měla hlad a žízeň a v polici stály vyrovnané nějaké nádobky, tak odšpuntovala první a obrátila ji do sebe. Když o něco později konečně přestala zvracet, pořádně si místnost prohlédla. Všimla si knihy na stole, různého vybavení, o kterém ale vůbec netušila k čemu slouží a také podivných tělesných změn na nalezené mrtvole. Odšpuntovala další lahvičku, přičichla, na zlomek vteřiny se zamyslila a pak odlila trochu do misky Fouňovi....

Obrázek

LABORATOŘ
- Zapastěná - Byly tam ještě než přišla, naštěstí vyřazené z provozu, jinak by tu už nebyla.
- Odborní asistenti
Fouňa - shání pokusné subjekty a hlavně má nějaký šestý smysl na lektvary. Třeba když Fanka někomu podá jed v jeho přítomnosti, tak se rozštěká. Párkrát jí bez jakéhokoli pokynu donesl v tlamě lahvičku s přísadou, která vylepšila vyráběnou věc.
Štěpka - asi 13 letá holka, dříve tulačka, už je z ní poslušná pomocnice. Zabila mi ji Rakša, ale to opravdu věrného služebníka nezastaví
Geb - původní majitel laboratoře, jehož mrtvolu tenkrát našla ležet na zemi. Přivedla jej zpět, jazyk mu ale uhnil, tak vydává jen pazvuky, například "geb". Naučil ji vyznat se v jeho knihách a nějakým způsobem číst. Nebylo snadné mít slovní zásobu idiota a učit se číst od němého.
Antoanetta - dcera ze šlechtické rodiny, utekla ke kejklířům, courala se po tvrzi a Fanka ji zabila a zombifikovala.
- Sklep plný surovin - jakože až po strop.

VZHLED
Hezká mladá žena, které už zůstal ten něžný, důvěřivý a bezbranný pohled, jakým se na svět dívají čerstvě narozená telátka. Štíhlá postava oděná většinu času do (podle Geba) nehořlavého a nepromokavého pláště. Záplaty skrývají propálená a proleptaná místa.

STATY
Cool= 0
Hard=+1
Hot+1
Sharp+1
Weird+3



HARM
[x][x][x][][][]

GANG
[x][x][][][][]
- 3 harm - kejklířské náčiní upravené do smrtící podoby
- 2 armor - cizopasná vlákna, která prorostla jejich těla, tlumí bolest a umožňují používat i výrazně poškozené části těla
- small - část kejklířů špunty nepoužila a prchla před chrápáním pryč
- desertion - Zdá se, že imunitní systém některých jedinců může proto parazitické houbě bojovat, pak začnou mít příslušníci gangu náznaky svobodné vůle a často se pokouší utéct.

Jsou to muži, ženy i děti. Významější NPC patřící do gangu je Dughal mladší.

HOTOVÉ PROJEKTY
- zvýšená inteligence
- parazitická houba
- znovu zvýšená inteligence
-Čistící aparatura na pramen starých elfů
-Pasti pro bazilišku

ROZPRACOVANÉ PROJEKTY

Oživení nemrtvého
Silný zdroj energie nepřátelské nemrtvým. Obvyklé jsou svaté ostatky, mocné církevní artefakty, nebo pomoc schopného paladina či kněze silné víry.Několik pokusných upírů, na kterých ten proces vyladíš před aplikací na zamýšlený cíl. Obojí dodá čert


Vyrobit tělo pro CMZ
Vyrobit tělo, do kterého by šel uložit mozek CMZ, aby se mohl pohybovat.
Obrázek
- musíš sehnat vhodné velké humanoidní tělo - třeba zlobra, trolla, krolla
- potřebuješ pomoc někoho, kdo umí léčit
- potřebuješ zajistit tělu nějaký zdroj energie - rozhodni, čím se bude živit (třeba krví, lidským masem, strachem, jinými mozky, dušemi zemřelých nebo něco jiného pořádně ZLÉho) a sežeň mu dostatečné zásoby do začátku
Za splnění každé z částí projektu dostaneč +1EXP, za dokončení celého projektu +1EXP navíc.


Ponorka
* potápění se je vlastně takové létání pod vodou. Potřebuješ pomoc někoho, kdo má s létáním dostatečné zkušenosti
* ponorný člun musí být především těsný. Potřebuješ těsnění. Dobré těsnění. Hodně těsnění.

EXP pro Brainera
[][][][][][][][]

LEVEL
— get +1cool (max cool+2)
— get +1sharp (max sharp+2)
— get +1hard (max hard+2)
— get +1hard (max hard+2)
— get a new brainer move
— get a new brainer move
— get 2 new or replacement brainer gear (you choose)
— get a holding (you detail) and wealth
— get a move from another playbook
— get a move from another playbook
---------------------------------------------------------
— get +1 to any stat (max stat+3)
— retire your character to safety
— create a second character to play
— change your character to a new playbook (Brainer)
— choose 3 basic moves and advance them (act under fire, seize by force, manipulate)
— advance the other 3 basic moves

EXP pro Savvyho
[][][][][] +1

LEVEL pro Savvho
X get +1cool (max cool+2)
X get +1hard (max hard+2)
— get +1sharp (max sharp+2)
X get a new savvyhead move
x get a new savvyhead move
X get a gang (you detail) for security, and leadership
— add 2 options to your workspace
X add life support to your workspace, and now you can work on people there too
X get a move from another playbook
— get a move from another playboook
---------------------------------------------------------
— get +1 to any stat (max stat+3)
— retire your character to safety
— create a second character to play
X change your character to a new playbook (Brainer)
X choose 3 basic moves and advance them (act under fire, seize by force, manipulate)
— advance the other 3 basic moves

MOVES
Leadership when you have to order your gang to advance, regroup, hold position, hold discipline, or put their damn backs
into it, roll+hard. On a hit, they do it.
On a 10+, they snap to; take +1forward.
On a miss, they do it, but you’ll hear about it later.

-Reality’s fraying edge - jedna z mých věcí v laboratoři je extrémně silný magický artefakt, umožňuje tah Augury. Je to mozek plaza. Je uchován ve velké nádobě, tvrdý je jako křemen, podobně těžký a lehce průsvitný. Starám se o něj dle instrukcí z Gebových knih, kde je popsáno, v jaké směsi chemikálií musí být uchováván a jak často je doplňovat a měnit. Je mým vzdáleným snem, že k tomu mozku najdu či vyrobím tělo.

Deep brain scan: when you have time and physical intimacy with someone—mutual
intimacy like holding them in your arms, or 1-sided intimacy like they’re restrained to a
table—you can read them more deeply than normal. Roll+weird. On a 10+, hold 3. On a
7–9, hold 1. While you’re reading them, spend your hold to ask their player questions, 1
for 1:
• What was your character’s lowest moment?
• For what does your character crave forgiveness, and of whom?
• What are your character’s secret pains?
• In what ways are your character’s mind and soul vulnerable?
On a miss, you in􀃬ict 1-harm (ap) upon your subject, to no bene􀃫t.

-Things speak - whenever you handle or examine something interesting, roll+weird. On
a hit, you can ask the MC questions. On a 10+, ask 3. On a 7–9, ask 1:
• Who handled this last before me?
• Who made this?
• What strong emotions have been most recently nearby this?
• What words have been said most recently nearby this?
• What has been done most recently with this, or to this?
• What’s wrong with this, and how might I fix it?
Treat a miss as though you’ve opened your brain to the world’s psychic maelstrom and missed the roll.

Oftener right: when a character comes to you for advice, tell them what you honestly think the best course is. If they do it, they take +1 to any rolls they make in the doing, and you mark an experience circle.

Spooky intense: when you do something under 􀃫re, stand overwatch, or bait a trap, roll+weird instead of roll+cool.

In-brain puppet strings: when you have time and physical intimacy with someone—
again, mutual or 1-sided—you can plant a command inside their mind. Roll+weird. On
a 10+, hold 3. On a 7–9, hold 1. At your will, no matter the circumstances, you can spend
your hold 1 for 1:
• Inflict 1-harm (ap).
• They take -1 right now.
If they fulll your command, that counts for all your remaining hold. On a miss, you inflict 1-harm (ap) upon your subject, to no benefit.

-Augury
When you are able to use something for augury, roll+weird. On a hit, you can choose 1:
• Reach through the world’s psychic maelstrom to something or someone connected to it.
• Isolate and protect a person or thing from the world’s psychic maelstrom.
• Isolate and contain a fragment of the world’s psychic maelstrom itself.
• Insert information into the world’s psychic maelstrom.
• Open a window into the world’s psychic maelstrom.
By default, the effect will last only as long as you maintain it, will reach only shallowly into the world’s psychic maelstrom as it is local to you, and will bleed instability. On a 10+, choose 2; on a 7–9,
choose 1:
• It’ll persist (for a while) without your actively maintaining it.
• It reaches deep into the world’s psychic maelstrom.
• It reaches broadly throughout the world’s psychic maelstrom.
• It’s stable and contained, no bleeding.
On a miss, whatever bad happens, your antenna takes the brunt of it.

Obrázek
onen magický artefakt

VYBAVENÍ
- Otrávená kudlička - stun gun (s-harm hand reload) - reload je to proto, že se musí po použití zastrčit do pouzdra, aby do sebe zase nacucala oblbovák.
- Skleněné odrátované baňky s překvapením - Grenades (4-harm hand area reload messy)
- Ten její plášť sice není ani nehořlavý ani neproleptatelný, ale je hrubý a pevný (1 armor)

MOC
Fanka se příliš nezajímá o lidi (a nijak zvlášť ani o tygry a bazilišky) chce hlavně svůj klid a nesnáší, když se kolem potulují a ruší ji při studiu a při práci. Pokud má dost času a prostředků, dokáže příchodu zvědavců předcházet. Například zahalením okolí tvrze do husté mlhy, nebo "přihnojením stojatých vod", po kterém komáři, muchničky a podobné potvory jsou mnohem dotěrnější a jejich kousnutí způsobuje bolestivé fleky.

8

VZTAHY
Rakša +1 Něco tak drzého jsem ještě neviděla - vloupala se mi domů, zabila pomocnici, zbořila věž a čekala, že ji odměním knihou a vyprovodím. Pomohla mi se štíry, jsme vyrovnány.
Thara +1 Je divná, je asi ta nejdivnější živá věc, kterou jsem kdy viděla. Jednou jsem si od ní nabrala vzorky, když nebyla úplně ve své kůži, doufám, že si toho nevšimla. Co se týče poskoků - než jsem potkala Rakšu, tak jsem si říkala, že něco tak drzého, jako je ten její Grišňák, jsem ještě neviděla.
Doragon +3 Pozoruhodná směs bezohlednosti a ochoty pomáhat. Na té jeho tmářské knize snad něco fakt bude.
Solfernus -1 Pančoval chlast s mými elixíry, pak chtěl po mě znovuoživit upíra, ale sešlo z toho.
Tettigona 0 Je milá, pomohla mi s elixírem. Zkusím jí pomoct s tím pramenem, ale zadarmo to nebude. (druidka, Hocus)
Igor -1 Ztratil kvůli mě hlavu, ale pak jsem to zachránila a zase mu ji donesla. (bezhlavý jezdec, Driver)
Pietro -1 Unesl mě, byla jsem blbá. Ani nevím, jestli se mám za to na něj zlobit. Myslím, že v Hvozdíkově na voze tušil, že mám pod pláštěm tu kebuli, ale neprokecl se. Chtěl po mě pomoc s vesnicí, ale nedošla na to řada.
Gwíla -1 Nesmírně zajímavá fyzicky, naprosto infantilní psychicky a trochu vlezlá.

TODO:
Naposledy upravil(a) Fanka dne 20. 2. 2019, 16:08, celkem upraveno 57 x.
Ticho! nerušit! Pracuji.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Fanka
Příspěvky: 212
Registrován: 23. 12. 2017, 16:19

Re: Fanka od Kamene - nekromantka (Savvyhead)

Příspěvek od Fanka »

Tvrz

Obrázek

Fanka se svými pomocníky obývá nejzachovalejší věž tvrze, věž nemá vlastní vchod z venku, ale je propojena ve druhém patře s hlavní budovou. Laboratoř je v přízemí, je to místnost s vysokým stropem a úzkými vysoce umístěnými okny, překrytými nějakými poloprůsvitnými pobřišnici podobnými blánami, laboratoř má v podlaze dveře vedoucí do sklepa se surovinami a vybavením. O patro výš je kuchyň a jídelna a nejvýš ložnice. Všichni ale prakticky žijí pouze v laboratoři.

Stav po první session

Po prvním sezení zbylo 5 MOCí, utrácím 1, zbývají 4
Když nějaký poutník zavítal do míst blízkých mé tvrzi, často měl to štěstí, že potkal ... pohádkového dědečka! Byl celý zahalený v plášti, na hlavě klobouk a hustý dlouhý vous. Z obličeje mu šly tedy zahlédnout v podstatě jen oči a i nad nimi trčelo jakou houští husté obočí. Dědeček si často zamyšleně mnul a upravoval vousy a obočí. Bylo to z toho důvodu, že neustále hrozily odlepením a odpadnutím i s kusy jeho chatrné kůže. Ať už měl pocestný dobré srdce a podělil se s dědečkem o skývu chleba, nebo ať už to byl lakomý hajzlík, dědeček nikoho nenechal odejít s prázdnou, každému nabídl soleného lososa a dal mu napít vína. Posilněného poutníka za pár minut dostihly výpadky paměti a za dalších pár minut se přidaly i neodbytné a děsivé halucinace a paranoidní představy. Tihle lidé pak o okolí tvrze vyprávěli tak fantastické a hrůzné zkazky, že při jejich poslechu by si každý záporák, který svou práci bere opravdu vážně, připadal nepatrný, bezfantazijní a neschopný.
Ticho! nerušit! Pracuji.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Fanka
Příspěvky: 212
Registrován: 23. 12. 2017, 16:19

Re: Fanka od Kamene - nekromantka (Savvyhead)

Příspěvek od Fanka »

... v Posedné v průběhu několika týdnů...

- Fanka ukládá zpráchnivělé zažloutlé kosti do kysele páchnoucího roztoku.
- Dvě kejklířské děti si hrají na chodbě a šermují se/mlátí se jako gumou pružnými kostmi. Zpoza rohu vychází Fanka: "Stop!" Dětem se znepřítomní oči, ruce s kostma svěsí podél těla a jen se pohupují ze špičky na patu.
- Fanka navrtává postupně jednotlivé kosti a jehlou do nich vpichuje ve sklepě chovanou houbu.
- Fanka přesunuje kosti do dalších roztoků a ty začínají vypadat poměrně čerstvě.
- Fanka experimentuje s výrobou a nanášením chrupavky, ale není schopna najít žádný vhodný materiál a technologii.
- Kejklíři budují provizorní přístřešek na nádvoří a v něm pevný stůl
- Tharagavverug leží na břiše na stole v přístřešku, tlamu má sepnutou páskem a vůbec je celá důkladně sešněrovaná. Každé křídlo má vypnuté a vyvázané k jednomu ze sloupů, podpírajících přístřešek. Fanka postupně rozřezává křídlo a vyměňuje staré slabé kosti za nové. Tharagavverug velmi pomalu chrápe, ale občas sebou silně zaškube.
- Tharagavverug poprve roztáhne svá přeoperovaná křídla. Jsou pokrytá jizvami, Fanka si všimne jedné, ne úplně ideálně umístěné kosti. Prostě tkáň kolem ní nařízne a bez nějakých okolků a umrtvení ji opraví.
- Tharagavverug se vznese k obloze. Ozývá se nepříjemný skřípot a vrzání, jak chrupavkou neobalené kosti se třou o sebe. Kdyby v křídlech měla baziliška funkční nervy, nedokázala by zřejmě bolestí se ani hnout.

untiring, integrated with meat, scars, insensitive, loud

- Fanka ještě několik týdnů Tharagavverug kontroluje a je zklamaná, že vlákna houby neprorůstají míchou směrem k mozku.
Ticho! nerušit! Pracuji.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Fanka
Příspěvky: 212
Registrován: 23. 12. 2017, 16:19

Re: Fanka od Kamene - nekromantka (Savvyhead)

Příspěvek od Fanka »

Se skupinou kejklířů se život v Posedné dramaticky změnil. Za prvé nebylo možné mít téměř neustále aktivní pasti. Za druhé přestali přetvářet okolní krajinu v nehostinné místo, protože takováto krajina je nebyla schopna všechny uživit. Fanka rozhodla, že se již nebudou skrývat, stejně s těmi zatracenými kejklíři nikdo neuvěří, že je Posedná opuštěná.

Kejklíři příležitostně objížděli okolní vesnice se svými vystoupeními. Jednak si tím zajistili obživu a jednak šířili různé zkazky o nadpřirozených schopnostech své paní. Jak dokáže proměnit víno ve vodu, zlato v obyčejný kámen nebo zelený, bobulemi obalený keř v uschlé pahýly. Fanka jejich vystoupení podporuje a dodává jim zábavnou pyrotechniku a další chemikálie, které potrhují visuální dojem z jejich vystoupení.

Platím 2 MOCi
Ticho! nerušit! Pracuji.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Fanka
Příspěvky: 212
Registrován: 23. 12. 2017, 16:19

Re: Fanka od Kamene - nekromantka (Savvyhead)

Příspěvek od Fanka »

... pár dnů po slezině záporáků ...

Fanka shlíží z vršku věže na nádvoří Trosek poseté troskami dobývacího stroje, čekajícího na opravu. Po šachovnicově vybarveném nádvoří se chaoticky hemží několik desítek goblinů, kterým dala za úkol posbírat zbytky stroje, vyrobit nové části a celé to smontovat pod jejím dohledem do funkční balisty a obřího trebuchetu. Prakticky žádný goblin nic nedělá, různě se zašívají, chodí od ničeho k ničemu, přenáší věci z jednoho místa na druhé. Fanka sleduje již několikátý den dokonalý zmatek a naprostou neschopnost goblinů udělat cokoli užitečného, ale nijak ji to ale neznepokojuje. Vypadá naprosto spokojeně, vždy chvíli pozoruje a pak se skloní nad knihou a zapisuje do ní. Když pak dopíše poslední stranu a knihu zavře, je na titulní straně vidět nápis Sociologie goblinů. Slovo sociologie je ovšem škrtnuto a nahrazeno slovem etologie. Fanka vytáhne druhou útlou knížečku, zatím prázdnou a úhledným písmem na její desky napíše: Etologie goblinů, svazek II, Trosky - experiment s pracovním táborem.

Fanka se postaví a zahřmí do megafonu. "Zastavte práci." "Budete rozčleněni do skupin." "Mí asistenti vás rozdělí a předají pokyny." Štěpka s Gebem a Fouňou začnou bleskově rozdělovat gobliny do kategorií dle inteligence a schopností. Každý goblin dostal identifikační číslo na krk a dlouhatánský kus papíru s instrukcemi. Nejhloupější goblinové, kteří ani nerozeznají pravou ruku od levé mají papír popsaný jen několika málo druhy instrukcí: Popojdi vpřed na další dlaždici na nádvoří | otoč se doleva | seber věc ze země | polož věc na zem | jdi na věž | sejdi z věže. Další skupiny pak dle jejich schopností měli kratší papír s instrukcemi, kde však jejich druhy byly různorodější, ale vždy přesně definovány.

Zvláštní skupinu pak tvoří statní goblinové s krokodýly na vodítku, jejichž sady pravidel se výrazně liší. Každý dostane na hlídání místo, kde bude montována nějaká významná část dobývacích strojů. A aby nedocházelo ke strkanicím pracujících, mají za úkol pouštět do své sekce vždy jen daný maximální počet goblinů a u delikátních úkonů je to často jen jeden goblin. Zbytek pracujících musí čekat ve frontě. Aby se předešlo konfliktům a prostojům, tak členové zvláštní skupiny také hlídají, aby goblinové přicházející montovat své součástky, měli s sebou šroubovák i krabičku s vruty a goblini, kteří odchází, tak aby je zase odložili. Pokud nastane situace, že přicházející goblin nemá obojí, mají zakázáno jej vpustit, pracující musí čekat, než se na něj dostane nářadí.

Brzy začne docházet k problémům, kdy někteří goblini mají pouze šroubováky a jiní pouze vruty a tedy skoro nikdo nemůže montovat. Naštěstí i na tuhle situaci Fanka pamatovala a v případě, že někde déle než hodinu čeká nějaká taková dvojice neschopná si najít druhý nástroj, problém vyřeší krokodýl na vodítku. Vybere náhodného goblina z dané dvojice a zhltne jej, šťastnější přeživší se pak ujme chybějícího nástroje a práce může pokračovat.

O pár dnů později Fanka spokojeně zaklapne dopsanou knihu, na věži je přimontovaná obří balista a na nádvoří stojí tak mohutný trebuchet, že pokud bude schopen projet branou, tak to bude o milimetry.
Ticho! nerušit! Pracuji.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Fanka
Příspěvky: 212
Registrován: 23. 12. 2017, 16:19

Re: Fanka od Kamene - nekromantka (Savvyhead)

Příspěvek od Fanka »

Fanka kromě pomoci Tharagavverug strávila poslední období klidu před válkou zcela ponořená do sebe a do svých knih. Veškeré úsilí své i svých lidí nasměrovala do oprav tvrze a také vybudování nouzové únikové cesty z Posedné - na útesu nad mořem jsou přichystána lana tenká tak, že je velmi obtížné po nich šplhat, nicméně Fanka vyvinula zařízení, pomocí kterého dokáže rychle, ale bezpečně sjet dolů. Inspirací jí byl kbelík s prokoplým dnem a prasečí ocásek. A ve finále dole ukrytý mezi skalisky bude čekat potopný člun. Ten ale zatím stojí na nádvoří ve zcela rozpracovaném stavu.

PD: Fanka si dělá ponorku. Co na to potřebuje?

Fanka má 9 MOCí, nedá nikomu nic, sama má málo.
Ticho! nerušit! Pracuji.
Deník postavy
Uživatelský avatar
PánDobra
Příspěvky: 194
Registrován: 27. 12. 2017, 15:13

Re: Fanka od Kamene - nekromantka (Savvyhead)

Příspěvek od PánDobra »

Fanko,

* potápění se je vlastně takové létání pod vodou. Potřebuješ pomoc někoho, kdo má s létáním dostatečné zkušenosti
* ponorný člun musí být především těsný. Potřebuješ těsnění. Dobré těsnění. Hodně těsnění.
Pán Dobra
MC pro AW PbP Záporáci
Uživatelský avatar
Gwilwilethel
Příspěvky: 61
Registrován: 20. 9. 2018, 18:06

Re: Fanka od Kamene - nekromantka (Savvyhead)

Příspěvek od Gwilwilethel »

Fankóóó! To jsem já, Gwíla :D

Hezky se mě chytni za ruku a utíkej za mnou. Ukážu ti, co je tady v metaprostoru nejlepšejšího :dance: A hlavně bacha na mozka :-)=
Artefakt, avatar, pátý element zrozený za velkého běsnění slezinové metamagie, dívka vytrhnutá skrz čas a prostor herních vláken.
Deník postavy
Odpovědět

Zpět na „[AW] {PbP} Záporáci“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host