Portrét první: http://meisterdeszirkuss.deviantart.com ... -101050279
Rakša je přelétavým patronem lupků, pašeráků a těch, kdo kují pikle ve tmě. K životu potřebuje nebezpečí, otevřenou krajinu a vládu bezpráví. Stává se lovcem, lovnou zvěří i návnadou, a každá z těch rolí jí přináší potěšení, protože jen lov, jen flirt se smrtí svou i druhých ji naplňuje. Ráda se plete do cizích problémů, jako by vlastních neměla dost.
Nově vyrostlé městečko ji fascinuje. Je plné nových zvuků, vůní, hlasů, nových a zajímavých a voňavých lidí. Městečko ji odpuzuje. Je plné vážnosti a samolibé falše a podivných obřadů podivného boha, ohrad a vrat a těžkých kamenných zdí.
Rakša se chystá dát s městem do podivného tance, a teprve budoucnost ukáže, kdo z nich je plamen a kdo noční můra.
Portrét druhý

http://www.irishnews.com/picturesarchiv ... a6e03b.jpg
Vzhled:
žena, sportovní postava
pomalovaná kůže, pronikavé oči
sebejistý krok
lovecké oblečení z kůží a kožešin
Stats:
Cool+3
Hard=0 (původně -1)
Hot+2 (původně +1)
Sharp+2 (původně +1)
Weird=0
Výbava:
- Kupid, luk dychtící po srdcích: 3-harm far reload loud - Prastaře vypadající luk ze zčernalého kovu, zdobený ornamenty, které doba a časté dotyky rukou vyhladily do nepoznání. Jen jeho tětiva z nápadně široké struny se ocelově leskne. Luk má velikou sílu, k jeho napnutí je obvykle třeba dvou či tří mužů. Střely z něj létají rovně, jistě a do veliké dálky. Každý výstřel je slyšitelný do širokého okolí, protože tětiva s náramnou radostí zadrnčí.
- škrábat, trhat a rdousit: 3-harm AP hand - Útok tygrodlaka dokáže být stejně tak záležitost okamžiku jako dlouhá a krutá "hra". Někdy vám prudká rána pádné tlapy nebo mocné zkousnutí šíje zlomí vaz, než si vůbec uvědomíte, že jste pod útokem. Jindy vykrvácíte z bezpočtu škrábanců a kousnutí, zatímco tygr sedí proti vám a dívá se vám do očí, jako by chtěl spatřit, co se v nich odrazí v okamžiku, kdy zemřete.
- kůže a kožešiny: 1-armor - Rakša ve své běžné lesní podobě připomíná lovce připraveného na střetnutí s divočákem nebo medvědem. Oděv z pevné kůže chrání slabiny, ruce i nohy, ale co nejméně omezuje v pohybu. Na ramenou a zápěstích je zdobený kožešinou. Nezvyklé je ale to, že obličej až k očím se obvykle skrývá za látkou, a že všechna viditelná kůže bývá pokreslená zvlněnými linkami.
Moc: výchozí 4
Povaha moci: Bezejmenná hrůza.
Dokud tma skrývá nepopsatelné hrůzy, dokud psi probuzení procházejícím přízrakem štěkají z bezpečí svých boud, dokud se lidé krčí ve světnici, když zvenčí slyší zoufalé bučení rdoušeného zvířete, Rakša si chodí, kam chce, a bere, co se jí líbí.
Když se lidi, zatlačení do kouta, vzepřou, když najímají lovce, poštvávají psy, zapalují pochodně a vedou hony, Rakša se stává štvanou zvěří.
Zvláštní tahy:
- Povaha zabijáka: When you go aggro on an NPC, roll+cool instead of roll+hard. When you go aggro on another player’s character, roll+Hx instead of roll+hard.
- Přísahám, trefil jsem tu bestii přímo mezi oči: The way you move unencumbered counts as armor. If you’re naked or nearly naked, 2-armor; if you’re wearing non-armor fashion, 1-armor. If you’re wearing armor, use it instead.
- Chytrá jak liška a slizká jak úhoř: Name your escape route and roll+cool. On a 10+, you’re gone. On a 7–9, you can go or stay, but if you go it costs you: leave something behind or take something with you, the MC will tell you what. On a miss, you’re caught vulnerable, half in and half out.
- Nezahrávejte si s tygry: In battle, you count as a small gang, with harm and armor according to your gear.
- Instinkt lovce: When you’ve read a charged situation and you’re acting on the MC’s answers, take +2 instead of +1.
- Tygří oko: When you enter into a charged situation, roll+hot. On a 10+, hold 2. On a 7–9, hold 1. Spend your hold 1 for 1 to make eye contact with an NPC present, who freezes or flinches and can’t take action until you break it off. On a miss, your enemies identify you immediately as their foremost threat.
Vlastní:
Nemilosrdná: when you inflict harm, inflict +1harm. (plánováno, ale nevyšla okýnka)
Cizí (zatím nerozhodnuto, jen náměty k zamyšlení):
Driver/Reputation
Gunlugger/Bloodcrazed <-- Too much? I'm not sure anymore.
Skinner/An arresting skinner
Skinner/Hypnotic
Faceless/Scent of blood
Child-thing/Mercurial
Child-thing/Sniffing the air
Improvement:
[X] get +1hard (max +2)
[X] get +1hot (max +2)
[X] get +1sharp (max +2)
[ ] get +1weird (max +2)
[X] get a new battlebabe move
[X] get a new battlebabe move
[ ] get an ally (cf; detail with the MC)
[ ] get a gang (you detail) and leadership
[X] get a move from another playbook
[X] get a move from another playbook
Advanced:
[ ] get +1 to any stat (max stat+3)
[ ] retire your character to safety
[ ] create a second character to play
[ ] change your character to a new playbook
[ ] choose 3 basic moves and advance them
[ ] advance the other basic moves