[Dobrodružství] Válka neskončila

Fantasy svět nejen pro Dračí doupě, zaměřený na silné příběhy, výrazné postavy a morální dilemata
Odpovědět
Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 3038
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

[Dobrodružství] Válka neskončila

Příspěvek od Sparkle » 21. 9. 2018, 08:42

Máme pro vás další dobrodružství z Taurilu, tentokrát vážněji laděné než předchozí dobrodružství Familiárova věž.

Odehrává se v Thurenském království a budete v něm vyšetřovat podivná úmrtí v panství Braddock. Čeká vás vyjednávání, průzkum a nejspíš i boj (i když dá se to vyřešit i bez něj).
Dobrodružství tu kdysi viselo na RPG fóru, od oné verze bylo výrazně vytuněno a přepracováno.
Součástí dokumentu jsou pravidlové dodatky pro Dračí doupě II.

Stahujte zde.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Otevřená hraní RPG v Praze všichni jste srdečně zváni
RPG pro děti ve vývoji

Uživatelský avatar
Paul
Příspěvky: 1173
Registrován: 31. 8. 2017, 10:19
Kontaktovat uživatele:

Re: [Dobrodružství] Válka neskončila

Příspěvek od Paul » 22. 9. 2018, 14:11

Dobrá práce. :clap:

Sice bych vynechal vše vysvětlující deník, ale to je jen drobnost.
Slovanologie 24. 5.

Wunder warten bis zuletzt.

Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 3038
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

Re: [Dobrodružství] Válka neskončila

Příspěvek od Sparkle » 25. 9. 2018, 10:24

Díky za pochvalu! Deník je tam hlavně kvůli málo zkušeným vypravěčům, aby neměli tendenci příliš to railroadovat do nutnosti pokecu s důležitými NPC, "aby se nerozbila zápletka". Komu tam deník nevyhovuje, klidně ho vyhoďte z příběhu.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Otevřená hraní RPG v Praze všichni jste srdečně zváni
RPG pro děti ve vývoji

Erevan
Příspěvky: 93
Registrován: 25. 6. 2013, 12:24

Re: [Dobrodružství] Válka neskončila

Příspěvek od Erevan » 8. 1. 2019, 09:06

Minulé sezení jsme toto dobrodružství dohráli, tak jsem si řekl, že sem napíši report.

Pozor: obsahuje spoilery.

Jeskyně jsem umístil do oblasti, kde se nacházejí dobrodruzi, takže jsem je na dané události už připravil v předchozím dobrodružství. Tj. dozvěděli se o vyslaných poslech, i o bojechtivém synovi. Při další návštěvě města se dozvěděli o otravě a protože potřebovali přestoupit, využil jsem této příležitosti k tomu, že jejich učitelé je pověřili úkoly, které s otravou souvisely, tj. spálit mrtvoly, které zůstaly ve vesnici nepohřbeny, protože jed je zřejmě magické podstaty a kdo ví, jestli se z nich nestanou nemrtví (vědmák), odebrat co nejkoncentrovanější vzorek jedu (alchymista), zjistit obranné prvky vesnice psohlavů (nahradil jsem je za elfy, aby to zapadalo do našeho světa) (válečník), najít doupě velkého medvěda (tj. zřejmě netvora), který se prý v dané oblasti vyskytuje (hraničář). Setkali se také s bojechtivým synem, takže se dozvěděli, co se chystá a že se poslové nevrátili.

Ve vesnici, kterou jed zasáhl nejvíce, mrtvoly spálili a vydali se dál k vesnici psohlavů. S sebou si prozřetelně táhli soudky pitné vody. Ještě před vesnici narazili na stopy velkého medvěda, tak se po nich opatrně vydali až dorazili k jeho doupěti. Zahrádku si opatrně zdálky prohlédli a už se chystali prozkoumat vnitřek brlohu, když se medvěd vrátil. Moudře se stáhli pryč a zkusili vyjednávat, což bylo úspěšné i díky tomu, že jedna z postav má medvěda jako pomocníka a v družině není žádný člověk (jen 2 trpaslíci a 2 elfové). Dozvěděli se bližší informace o jedu s tím, že další informace si musí zjistit ve vesnici psohlavů. Aby se do ní dostali bezpečně, dal jim medvěd "starého hnědého" jako poznávací znamení, které mají ve vesnici odevzdat. Tehdy dobrodruhy napadlo, že úkoly, které dostali, nemusí být až tak nevinné a začali být paranoidní, ač jsem to tak původně nezamýšlel (poznámka PH: hráči jsou paranoidní pořád :) ). Jed, který mají získat, mohl někdo použít na výrobu většího množství jedu, obranné prvky vesnice zjevně budou sloužit lidem k útoku (to už věděli, že psohlavové otravu nezpůsobili), pozice doupě velkého medvěda je potřeba k jeho zabití, spálení mrtvol je třeba pro zahlazení stop. Válečník to tedy vyřešil tak, že si nechal před vstupem do vesnice psohlavů zavázat oči, aby nemusel lhát, že nic neviděl. Ve vesnici se dozvěděli další informace včetně toho, jak získali psohlavové vzorek protijedu. Rozhodli se tedy prozkoumat jeskyně. Protože ale byli důslední při zjišťování informací o nich, dozvěděli se o vílách, které by mohly vědět něco bližšího o jeskyních. Po úspěšném vyjednávání s nimi se dozvěděli o dalším vchodu do jeskyně.

Po vstupu do jeskyně jsem chtěl všem zvednout ohrožení na 3 (hrajeme podle DrD II), ale pak jsem si uvědomil, že by toho moc neudělali (4 postavy na 8. úrovni). To mi potvrdil hned první souboj se 4 nemrtvákama, kdy přišli o většinu tělesných zdrojů a jedna postava skončila s tělesnou jizvou. Tehdy jsem zjistil, že už jim nemohu dát další takový střet, pokud nechci, aby z jeskyně utekli a vykašlali se na to. Při dalším průzkumu se setkali s duchy, nastražené pasti zvládli vyřešit, s dalšími nemrtváky u finálního ostrova jim pomohl duch rytíře, k chovaným psům se neodvážili, hady visící ze stropu zahlédli včas a zabili je zdálky. Po průzkumu ca poloviny jeskyně, kdy jim v dalším postupu bránila zejména hluboká voda, do které se neodvážili, se vydali na finální ostrůvek. Měli štěstí, Tibalt zrovna spal a tak mohli nerušeně na ostrůvku plnit přání duchů. Grama se je pokusila od tohoto úmyslu odradit (jen výzva, souboj s hadem jsem nerealizoval). Jako poslední jim zbýval meč, který byl v Tibaltově skrýši. Když zjistili, že Tibalt a Fera spí, přiblížili se k nim a chtěli je omráčit. U Fery se jim to podařilo, u Tibalta ne, takže ještě pár kol trvalo než ho přemohli. Zjistili od něj co a jak, vzali meč a pomohli i rytíři a tím grama zanikla. Zprvu chtěli Tibalta vydat lidem, ale pak si to rozmysleli a nechali ho u psohlavů, stejně tak Feru. S Psohlavy se dohodli, že začnou vyrábět protijed, aby zneutralizovali celou tu velkou nádrž jedu v jeskyni. Ve městě pak vylíčili, že za otravou stála zlá aura v jeskyních, a že ji zneškodnili a že psohlavové jsou v tom nevině. Úkoly od učitelů splnili všichni kromě válečníka, ten musel výcvik zaplatit v groších. Vědmák mrtvoly spálil, alchymista jed donesl, i když cíleně velmi slabý a hraničář svému učiteli vysvětlil, že ten medvěd není netvor, ale běs, tudíž netvor neexistuje, takže neexistuje ani netvorovo doupě.

Závěr: Dobrodružství se všem velmi líbilo, doporučil bych ho ale družině pokročilých postav, aby si ho mohli plně vychutnat.

Uživatelský avatar
Kin
Romikovec
Příspěvky: 505
Registrován: 31. 7. 2006, 22:00
Bydliště: Pilsen
Kontaktovat uživatele:

Re: [Dobrodružství] Válka neskončila

Příspěvek od Kin » 8. 1. 2019, 16:28

Super. Díky moc za report! :)
Long time no see...
Svoboda je mrcha, kterou je třeba šoustat na matraci z mrtvol.
"My uncle put his ping-ping in my pa-pa." -kiss kiss bang bang

Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 3038
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

Re: [Dobrodružství] Válka neskončila

Příspěvek od Sparkle » 9. 1. 2019, 20:07

Taky díky za report. Jsem moc ráda, že se dobrodružství líbilo.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Otevřená hraní RPG v Praze všichni jste srdečně zváni
RPG pro děti ve vývoji

Odpovědět

Zpět na „Neviditelná kniha“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host