[Dobrodružství] Válka neskončila

Fantasy svět nejen pro Dračí doupě, zaměřený na silné příběhy, výrazné postavy a morální dilemata
Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 3047
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

[Dobrodružství] Válka neskončila

Příspěvek od Sparkle » 21. 9. 2018, 08:42

Máme pro vás další dobrodružství z Taurilu, tentokrát vážněji laděné než předchozí dobrodružství Familiárova věž.

Odehrává se v Thurenském království a budete v něm vyšetřovat podivná úmrtí v panství Braddock. Čeká vás vyjednávání, průzkum a nejspíš i boj (i když dá se to vyřešit i bez něj).
Dobrodružství tu kdysi viselo na RPG fóru, od oné verze bylo výrazně vytuněno a přepracováno.
Součástí dokumentu jsou pravidlové dodatky pro Dračí doupě II.

Stahujte zde.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Otevřená hraní RPG v Praze všichni jste srdečně zváni
RPG pro děti ve vývoji

Uživatelský avatar
Paul
Příspěvky: 1345
Registrován: 31. 8. 2017, 10:19
Kontaktovat uživatele:

Re: [Dobrodružství] Válka neskončila

Příspěvek od Paul » 22. 9. 2018, 14:11

Dobrá práce. :clap:

Sice bych vynechal vše vysvětlující deník, ale to je jen drobnost.
Slovanologie 28.9.

Wunder warten bis zuletzt.

Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 3047
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

Re: [Dobrodružství] Válka neskončila

Příspěvek od Sparkle » 25. 9. 2018, 10:24

Díky za pochvalu! Deník je tam hlavně kvůli málo zkušeným vypravěčům, aby neměli tendenci příliš to railroadovat do nutnosti pokecu s důležitými NPC, "aby se nerozbila zápletka". Komu tam deník nevyhovuje, klidně ho vyhoďte z příběhu.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Otevřená hraní RPG v Praze všichni jste srdečně zváni
RPG pro děti ve vývoji

Erevan
Příspěvky: 105
Registrován: 25. 6. 2013, 12:24

Re: [Dobrodružství] Válka neskončila

Příspěvek od Erevan » 8. 1. 2019, 09:06

Minulé sezení jsme toto dobrodružství dohráli, tak jsem si řekl, že sem napíši report.

Pozor: obsahuje spoilery.

Jeskyně jsem umístil do oblasti, kde se nacházejí dobrodruzi, takže jsem je na dané události už připravil v předchozím dobrodružství. Tj. dozvěděli se o vyslaných poslech, i o bojechtivém synovi. Při další návštěvě města se dozvěděli o otravě a protože potřebovali přestoupit, využil jsem této příležitosti k tomu, že jejich učitelé je pověřili úkoly, které s otravou souvisely, tj. spálit mrtvoly, které zůstaly ve vesnici nepohřbeny, protože jed je zřejmě magické podstaty a kdo ví, jestli se z nich nestanou nemrtví (vědmák), odebrat co nejkoncentrovanější vzorek jedu (alchymista), zjistit obranné prvky vesnice psohlavů (nahradil jsem je za elfy, aby to zapadalo do našeho světa) (válečník), najít doupě velkého medvěda (tj. zřejmě netvora), který se prý v dané oblasti vyskytuje (hraničář). Setkali se také s bojechtivým synem, takže se dozvěděli, co se chystá a že se poslové nevrátili.

Ve vesnici, kterou jed zasáhl nejvíce, mrtvoly spálili a vydali se dál k vesnici psohlavů. S sebou si prozřetelně táhli soudky pitné vody. Ještě před vesnici narazili na stopy velkého medvěda, tak se po nich opatrně vydali až dorazili k jeho doupěti. Zahrádku si opatrně zdálky prohlédli a už se chystali prozkoumat vnitřek brlohu, když se medvěd vrátil. Moudře se stáhli pryč a zkusili vyjednávat, což bylo úspěšné i díky tomu, že jedna z postav má medvěda jako pomocníka a v družině není žádný člověk (jen 2 trpaslíci a 2 elfové). Dozvěděli se bližší informace o jedu s tím, že další informace si musí zjistit ve vesnici psohlavů. Aby se do ní dostali bezpečně, dal jim medvěd "starého hnědého" jako poznávací znamení, které mají ve vesnici odevzdat. Tehdy dobrodruhy napadlo, že úkoly, které dostali, nemusí být až tak nevinné a začali být paranoidní, ač jsem to tak původně nezamýšlel (poznámka PH: hráči jsou paranoidní pořád :) ). Jed, který mají získat, mohl někdo použít na výrobu většího množství jedu, obranné prvky vesnice zjevně budou sloužit lidem k útoku (to už věděli, že psohlavové otravu nezpůsobili), pozice doupě velkého medvěda je potřeba k jeho zabití, spálení mrtvol je třeba pro zahlazení stop. Válečník to tedy vyřešil tak, že si nechal před vstupem do vesnice psohlavů zavázat oči, aby nemusel lhát, že nic neviděl. Ve vesnici se dozvěděli další informace včetně toho, jak získali psohlavové vzorek protijedu. Rozhodli se tedy prozkoumat jeskyně. Protože ale byli důslední při zjišťování informací o nich, dozvěděli se o vílách, které by mohly vědět něco bližšího o jeskyních. Po úspěšném vyjednávání s nimi se dozvěděli o dalším vchodu do jeskyně.

Po vstupu do jeskyně jsem chtěl všem zvednout ohrožení na 3 (hrajeme podle DrD II), ale pak jsem si uvědomil, že by toho moc neudělali (4 postavy na 8. úrovni). To mi potvrdil hned první souboj se 4 nemrtvákama, kdy přišli o většinu tělesných zdrojů a jedna postava skončila s tělesnou jizvou. Tehdy jsem zjistil, že už jim nemohu dát další takový střet, pokud nechci, aby z jeskyně utekli a vykašlali se na to. Při dalším průzkumu se setkali s duchy, nastražené pasti zvládli vyřešit, s dalšími nemrtváky u finálního ostrova jim pomohl duch rytíře, k chovaným psům se neodvážili, hady visící ze stropu zahlédli včas a zabili je zdálky. Po průzkumu ca poloviny jeskyně, kdy jim v dalším postupu bránila zejména hluboká voda, do které se neodvážili, se vydali na finální ostrůvek. Měli štěstí, Tibalt zrovna spal a tak mohli nerušeně na ostrůvku plnit přání duchů. Grama se je pokusila od tohoto úmyslu odradit (jen výzva, souboj s hadem jsem nerealizoval). Jako poslední jim zbýval meč, který byl v Tibaltově skrýši. Když zjistili, že Tibalt a Fera spí, přiblížili se k nim a chtěli je omráčit. U Fery se jim to podařilo, u Tibalta ne, takže ještě pár kol trvalo než ho přemohli. Zjistili od něj co a jak, vzali meč a pomohli i rytíři a tím grama zanikla. Zprvu chtěli Tibalta vydat lidem, ale pak si to rozmysleli a nechali ho u psohlavů, stejně tak Feru. S Psohlavy se dohodli, že začnou vyrábět protijed, aby zneutralizovali celou tu velkou nádrž jedu v jeskyni. Ve městě pak vylíčili, že za otravou stála zlá aura v jeskyních, a že ji zneškodnili a že psohlavové jsou v tom nevině. Úkoly od učitelů splnili všichni kromě válečníka, ten musel výcvik zaplatit v groších. Vědmák mrtvoly spálil, alchymista jed donesl, i když cíleně velmi slabý a hraničář svému učiteli vysvětlil, že ten medvěd není netvor, ale běs, tudíž netvor neexistuje, takže neexistuje ani netvorovo doupě.

Závěr: Dobrodružství se všem velmi líbilo, doporučil bych ho ale družině pokročilých postav, aby si ho mohli plně vychutnat.

Uživatelský avatar
Kin
Romikovec
Příspěvky: 505
Registrován: 31. 7. 2006, 22:00
Bydliště: Pilsen
Kontaktovat uživatele:

Re: [Dobrodružství] Válka neskončila

Příspěvek od Kin » 8. 1. 2019, 16:28

Super. Díky moc za report! :)
Long time no see...
Svoboda je mrcha, kterou je třeba šoustat na matraci z mrtvol.
"My uncle put his ping-ping in my pa-pa." -kiss kiss bang bang

Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 3047
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

Re: [Dobrodružství] Válka neskončila

Příspěvek od Sparkle » 9. 1. 2019, 20:07

Taky díky za report. Jsem moc ráda, že se dobrodružství líbilo.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Otevřená hraní RPG v Praze všichni jste srdečně zváni
RPG pro děti ve vývoji

Adys
Příspěvky: 10
Registrován: 27. 7. 2019, 13:31

Re: [Dobrodružství] Válka neskončila

Příspěvek od Adys » 13. 10. 2019, 08:14

Ahoj.
K samotnému dobrodružství zatím nemůžu přistoupit, protože družinka je na příliš nízké úrovni. Chtěl jsem ale vyzdvihnout podrobný popis okolí.
Družinka se nám usadila ve vesnici Narby. Tady se postupně seznamují s obyvateli a místními poměry. Plní drobné úkoly, dělají si jméno.
Věc je taková, že nemám čas vymýšlet, kde a kdo vládne. Kdo má jaké zájmy či jak to spolu souvisí. To je však v popiscích vyřešeno. Když pak dobrodružství začne, přibude prostě postavám další zápletka. Nepoznají že jde o něco navíc. Spoustu informací už budou mít. Jsem zvědavý, jak to použijí k plnění svých vlastních zájmů. Taky doufám, že mého mírumilovného elfa zmrzlináře nikdo nepověsí.
Díky tohoto dobrodružství mám na nějaký čas vystaráno ohledně prostředí a hráčům předkládám jen zápletky. Takže palec nahoru.

P.S.: Jelikož s klaním k názoru: " Čím více se toho děje, tím více je to Adidas :-)" Tak bych se vůbec nezlobil, kdyby přibylo rozsáhlejší dobrodružství, týkající se několika okolních panství. Postavy by cestovali mezi městy, vraceli by se domů a čelili by zlodějům a podobně...

Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 3047
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

Re: [Dobrodružství] Válka neskončila

Příspěvek od Sparkle » 13. 10. 2019, 09:20

Ahoj, je fajn že se kraj zalíbil. Zkusím se zamyslet nad nějakými dalšími prvky, co by tam mohly být, pak je sem napíšu. Co mě třeba mrzí, že jsem neměla čas a kapacity dodělat, byli další potomci Carly Ralston. Nechtěla jsem to dobrodružství už rozmělňovat dalšíma NPC, a odvádět pozornost od těch hlavních postav, ale pokud tam setrváváte dýl tak by možná stálo za to ty potomky nějak prokreslit, s nima by mohly být zajímavý zápletky.

Moje družina hrála tu variantu, kdy sídlila v nedalekém panství a do Braddocku vyrazila pomoci příbuzným svých vesničanů domoci se spravedlnosti. Takže jiné zápletky přímo na území Braddocku, kromě tohoto dobrodružství, jsme netestovali.

Co se týče přežití tvého elfa, frustrovaní měšťané nemusí napadnout jakéhokoli elfa hned jak ho uvidí, zvlášť pokud ten váš elf bude evidentně dle oblečení " z daleka" nebo už o něm budou vědět, že nepatří do té problematické vsi. Hysterický dav je jedna věc, druhá věc je, že tam stále někde je přítomna Carla která má trochu víc rozumu a pud sebezáchovy, a ví, že zlynčovat na svém vlastním rynku nějakého random pocestného elfa z daleka by jí mohlo přinést setsakra problémy.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Otevřená hraní RPG v Praze všichni jste srdečně zváni
RPG pro děti ve vývoji

Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 3047
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

Re: [Dobrodružství] Válka neskončila

Příspěvek od Sparkle » 14. 10. 2019, 10:17

Magistr Copper Bromly / Trent Zelený

Zkušený alchymista Magistr Bromly vedl v Terlingtonu největší královskou alchymistickou dílnu. Zde však kvůli zanedbání bezpečnosti práce došlo nedávno k explozi, která dílnu zničila a zabila šest lidí. Kdo za to mohl? Blbě nastavený systém a byrokracie. Kvůli palácovému politikaření a zhoršujícím se vztahům mezi královnou a jejím pobočníkem se přihodilo, že zatímco úkolování dílny spadlo do gesce Královské magické společnosti, tak rozhodování o financích pro dílnu měl na starost Marcus Westenholt. Jelikož obě tyto strany spolu poslední dobou příliš nekomunkují, vedlo to k tomu, že dílna dostávala úkoly, které neměla šanci zvládnout s prostředky, které od paláce dostávala. Nehoda byla jen otázkou času vzhledem k mizerné kvalitě surovin, zastaralému aparátu a přepracovanému personálu. Magistrova vina byla akorát v tom, že se byrokratům nedokázal vzepřít, ale přiznejme si, to by ho akorát vyměnili za jiného a problém by se stal stejně.
Hned po tragédii řekl Marcus Magistrovi, ať se aspoň na nějakou dobu zdekuje někam pryč, než opadnou emoce, a on se zatím postará o uklidnění situace.

A tak se Magistr zdekoval. Jeho mentor Tostig Vrásčitý, budiž mu země lehká, mu před léty pověděl o staré laboratoři v divočině na území Braddocku, kterou opustil před 10 lety, když se přestěhoval na stará kolena do hlavního města. Laboratoř má rozsáhlou podzemní část, kterou Tostig před odchodem ukryl a zabezpečil mocnou magií, aby se tam nikdo nedostal. Nyní Magistr má tyto zápisky, s jejichž pomocí může stará kouzla zlomit. A tak dojel do Braddocku a zabral laboratoř. Pomocí alchymie si obarvil vlasy a vousy z blond na tmavě hnědé a zároveň použil domácí "hack" rovenského zkrášlovacího dryáku, aby jeho původně ostře řezaná tvář nyní vypadala odule. Jeho blízcí by ho i teď poznali, ale lidé, kteří se s ním setkávali povrchně nebo ho budou vidět jen na plakátu, určitě ne.

A tak má Braddock nového rezidenta, který si říká Trent Zelený - asi 45 letý objemnější muž se zeleným pláštěm. Zabydluje se ve staré laboratoři, o které místní vědí akorát, že patřila kdysi starému Tostigovi a už je dlouho opuštěná. Magistr má v plánu dokončit velkou věc, na které pracoval předtím v Terlingtonu - samonaváděcí šípy. Až tento vynález bude mít hotový, pak věří, že se bude moci vrátit zpět mezi alchymistickou elitu a očistí své jméno.

Netuší však, že jedním z lidí usmrcených výbuchem byla Ariana Terth, ze zámožné rodiny Terthů, členů Vznešeného společenstva zlaté pečeti. Ariana byla v dílně nainfiltrovaná, čmuchala informace kolem těch naváděcích šípů. A bezskrupulózní boháči smrt milované dcerušky jen tak nenechají být. Vyvíjejí tlak v královském paláci, aby někdo nesl následky. A královna mile ráda udělá obětního beránka z člověka, který má dobré vztahy s Marcusem Westenholtem...

Interakce s družinou
V tuto chvíli Magistr přichází do Braddocku a usazuje se ve staré dílně. Družina může být prvními lidmi, kdo tam na něj narazí, pokud se bude např. potulovat divočinou. Magistr nechce budit pozornost, ideálně by o něm vůbec nikdo neměl vědět, ale to nevydrží dlouho. Bude potřebovat tovaryše - na to může nenápadně naverbovat nějaké vesnické mladé lidi, které již družina zná - a taky bude potřebovat někoho, kdo mu bude vozit suroviny. Na to zkusí někoho najmout taky mezi místními, možná právě družinu? Může být divné, že takový samotářský podivín má docela dost prostředků.
Varianta: družina se dostane do laboratoře před Magistrem a bude to ona, kdo bude čistit dungeon. Nebo ji přímo Magistr najme s prosbou o pomoc, například proto, že spustil hned první past a zranila ho.
Jak se dále bude vyvíjet vztah družiny a Magistra, může dopadnout různě, podle toho mohou nebo nemusejí být vhodné některé z níže uvedených zápletek.

Zápletky
- Družina může být najata někým z místní vrchnosti, aby prozkoumal laboratoř, protože vrchnost chce vědět, co je její nový obyvatel vlastně zač a co tam kutí.
- V určitý moment dorazí do Braddocku posel s wanted plakátem na Magistra Bromlyho. Popis osoby na plakátu sice absolutně neodpovídá Zelenému Trentovi, ale třeba se družina začne zajímat, zda to nějak nesouvisí?
- nějaký experiment se nepovedl, Magistr zůstal uvězněn v útrobách laboratoře, tovaryš prosí o pomoc.
- z laboratoře utekl nepovedený experiment a ohrožuje okolí
- Terthové jsou netrpěliví a tak najali půlčické hrdlořezy, aby magistra vypátrali. A taky zajistili jeho výzkum ohledně samonaváděcích šípů. Už jsou na stopě.
- do Braddocku dorazí Deiran Kelver, který tu vede oficiální královské pátrání po Magistrovi. Dostal stopu, že se Magistr chystal někam do tohoto kraje. Deiran nemá radost, že musí řešit vyšetřování motivované mocenskými intrikami, a má strach, že se magistrovi nedostane spravedlivého soudu. Navíc je to pro něj osobní, protože na nebezpečí v dílně už magistra předtím upozorňoval, když tam byl na inspekci, ale neeskaloval to k nadřízeným, protože připravit si argumentaci v otázkách alchymie, které moc nerozumí, na to neměl v tu chvíli kapacitu, a teď má pocit spoluviny za ten výbuch. Kdyby Magistra dopátral, dal by se případně ukecat, aby se to celé nějak ututlalo, ale musela by se do toho vložit družina. K tomu lze přimíchat ty půlčické vrahy, kteří možná žádnou stopu na magistra sami nemají, ale pověsili se na Deirana, protože vědí, že on obvykle případy rozlouskne.
- Někdo další by opravdu hodně chtěl dostat ty šípy. Například čarodějka Arlette Humbrick, vnučka Frithy, která měla v Terlingtonu na starost úkolování dílny a vyžívala se v komandování jejího osazenstva, kdykoli tam přišla. Teď má tu explozi jako kaňku na CV, protože supervizorování toho projektu samonaváděcích šípů měla na starosti.
- Lesní radikálové ze Společenstva ticha chtějí dílnu zničit, protože produkuje nějaký alchymistický odpad do přírody nebo tak něco. Možná to bude možnost poprvé otestovat nový vynález při její obraně?
- Mezi místními stoupá nevole k alchymistovi. V Braddocku se ztratila holčička a prý byla naposledy viděna, jak běží do lesa směrem k dílně. Jsou to hovadiny, nevoli k dílně rozdmýchává Kent Ralston, aby mohl dostat od mamky svolení dílnu vyrabovat.


když mě něco k tomu ještě napadne, připíšu. Je to hrubý nástřel, který mě napadl včera, netestováno. Přišlo mi to jako možnost, jak tam dát klasický dungeon pro "nízkolevláky" a zároveň tím tu družinu uvést do politické situace v zemi.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Otevřená hraní RPG v Praze všichni jste srdečně zváni
RPG pro děti ve vývoji

Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 10187
Registrován: 18. 8. 2001, 23:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: [Dobrodružství] Válka neskončila

Příspěvek od Markus » 14. 10. 2019, 15:14

Tak jsem klikl na odkaz a ono nic.

404 not found.

Na hlavní doméně http://neviditelnakniha.cz/ pak jenom hláška:
Doména je zaregistrována
Tato doména je zaregistrována a funkční. Na hosting.wedos.com si můžete objednat webhosting. V zákaznickém centru na adrese client.wedos.com je možné doménu spravovat a případně si zdarma aktivovat miniweb.
Asi vítr.

Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 3047
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

Re: [Dobrodružství] Válka neskončila

Příspěvek od Sparkle » 14. 10. 2019, 16:47

O problému vím, intenzivně je řešen.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Otevřená hraní RPG v Praze všichni jste srdečně zváni
RPG pro děti ve vývoji

Adys
Příspěvky: 10
Registrován: 27. 7. 2019, 13:31

Re: [Dobrodružství] Válka neskončila

Příspěvek od Adys » 29. 10. 2019, 09:11

Ahoj.
Děkuju za nápady k dalšímu hraní. Alchymistická dílna je velice příhodná, jelikož 2 čelnové družinky hrají začínající alchymisty v kombinaci s povoláním čaroděje. Časově se bude odehrávat po dořešení zápletky s jedem.

Chtěl bych ještě trochu konkretizovat svoji žádost o další dobrodružství. Nejlepší bude, když vysvětlím, jak hraju PJ, aby mě hra taky bavila a nebylo to jen testování při vývoji plusek.

Všechna moje dobrodružství se odehrávají ve 2 až 3 rovinách.
První je dobrodružná. Skupinka se vydá pobíjet příšery a vydobývat si slávu.
Druhá rovina je dipolmaticko - politická. Ve vesnici žijí nějaké rodiny. Každá má nějaké své tajemství a něco řeší. Do toho jsou tu mocenské zájmy vládnoucí šlechty, které se na nižších úrovních odehrávají velmi nepřímo. (Odstranění nějaké osoby, nastrčení příšery, pošpinění jména nějakého úředníka a nebo na opak, očištění.) S každým odehraným dobrodružstvím družinky přidávám jednu událost tohoto druhu.
Třetí rovina je mimodružinová. Ta je momentálně u ledu. Do ní se pustím, jakmile budou pravidla DrD+ připravena na používání v plném zápřahu. V této rovině se odehrávají různá dobrodružství v různých částech známé oblasti. Výsledky jednotlivých dobrodružství se pak navzájem prolínají.

Uvedu příklad:
Družinka sídlí ve vesnici Narby. Časově cca půl roku před Vaší zápletkou. Naši trpaslíci se tam usadili, poklidně si zakládají řemeslo a seznamují se s okolím. jednoho dne se po nich ptají nějací řádoví rytíři (Řád jsem si vymyslel, ale rád bych použil nějaký z Taurilu.) Tito 2 nahánějí jejich zběhnuvšího člena. Ale tuší potíže, tak se ptají po dobrodruzí, ochotných přidat ruku k dílu, za drobný obnos. Družinka přijala, trpaslíci se vydali na pochod. Zběhnuvší bratr mezitím naverboval místní pobudy a povaleče, aby mu pomohli. Nakonec družina (bez stopaře) vpadne do léčky, kde se na ni nejprve sesypou pobudové. Nebylo by to zajímavé, pokud by bratr Teodor nedostal (velmi nešťastnou náhodou) ránu do hlavy a tím družina přišla o velkou výhodu pro následující boj. Totiž zběhnuvší bratr měl pobudy jen jako maso do mlýnku. Jakmile všichni zemřeli, dokončil rituál, do kterého družinka vlezla a všechny pobudy oživil jako nemrtvé a k tomu přidal několik připravených koster zvířat. Situace byla v tuto chvíli docela zoufalá. Trpaslíci se však byli jak lvi dostatečné dlouho, aby hrozil konec kouzla z rituálu. Tak se jim bratr zběh jen vysmál a vytratil se. Kdyby šlo vše podle plánu, končilo by dobrodružství smrtí zběha, poděkování trpaslíkům a při příštím hraní by se otevíraly měděné doly, přijela by hromada horníků s rodinami a rozjelo by se to. takhle budeme odehrávat dobrodružství s dalšími nemrtvými. Zběhovi nakonec bude pomáhat i Baronka, jelikož má taky své tajemství.
První rovina, dobrodružství. (To musí být vždycky. Je to něco jako "koření musí proudit" z Duny :-))
Druhá rovina je potřeba kvůli pozadí událostí a kvůli postavám, které nebojují. Náš zmrzlinář teď pojede do města, aby sehnal materiály pro další studia. Tam bude zjišťovat informace a musí se někomu vlivnému postupně vloudit do přízně, aby se dověděl to důležité. Tady máme barončiny syny, komořího, rytíře ve službách baronky a nově i bratra nekromanta, který se ukáže jako .... Ještě jsem se nerozhodl.
Třetí rovina je v přípravě. Začne to asi takto: Ve vedlejším panství je druhá družinka. Už se seznámili s okolím, vybudovali si pověst (Budou o několik úrovní pozadu oproti družince č.1) a dostanou úkol chytit jednorožce pro dcerušku místního vladaře. Po dlouhém pátrání a úmorném nahánění se jim to podaří a spokojeně si vyberou odměnu. Co se však nestalo. Ve vesnici družinky č.1 zmizela léčitelka. Propuknou tu choroby a pod. Družinka č.1 hledá léčitelku. Družinka č.2 jde pomoct do postižené vesnice. Co tam zažijí? Spojí si informace? Družinka č.1 se vrací. Doví se nějaké informace o družince č.2, která už je zase pryč a něco tam po sobě zanechala. A tak se navzájem tyto družinky ovlivňují. Jednoho dne se pak stane, že se hráči těchto 2 družinek setkají a budou si vyprávět dobrodružství. Není nic krásnějšího, když o sobě navzájem mluví a pak se ozývá nadšené: "To jsem byl já, to jsem byl jáá. Ten koho jsi viděl v lese a sejmul toho ..." Třetí rovina je důvod, proč DrD hraju. Naposledy jsem takto hrál kupeckou karavanu. 2 družinky střežily a jedna družinka ji přepadla. Náročná ale úžasná hra. A ty úžaslé pohledy, když hráči došli poznání.

Nemám čas a energii vytvářet rozsáhlejší prostředí, rody a rytířské řády. Moc by mi pomohlo, kdyby existovalo dobrodružství ze sousedství Braddoku. Stejně propracované jako "Válka neskončila". Navíc, pokud takto několik dobrodružství vydáte dohromady, můžete si být jisti, že si to koupím a věřím, že by to mohlo zajímat další hráče.

Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 3047
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

Re: [Dobrodružství] Válka neskončila

Příspěvek od Sparkle » 29. 10. 2019, 10:00

Na sepsání dalšího velkého dobrodružství asi nebudu mít teďka kapacitu :( Priority jsou vyrobit nový web (starý už nejspíš nezachráníme) a začít zase playtestovat druhý díl (to jsem teď do konce roku stopla kvůli práci). Možná zkus vydojit věci z flavor textů k jednotlivým NPC v knížce? V každém z nich je schovaná zápletka. Třeba Madam Synn, jak hledá toho půlelfa, který konzumuje hmyz, protože ukradl prokletý prsten? Co kdyby právě on se teď někde ukrýval poblíž Braddocku? Utekl ze sitorčince, protože chtěl poznat své skutečné rodiče, ale ani jeden z nich o něj nejeví zájem, protože máma je z Braddocku a otec z elfí komunity... a ten prsten je průser, je v něm fragment pavoučího ducha a kluk se postupně začne proměňovat v nestvůru a přivolávat k sobě pavoučí kultisty, kteří začnou ohrožovat okolí...

Nebo zápletka o klášteře, který chodí Langyllové terorizovat? Možná není na pobřeží moře, ale někde ve vnitrozemí - na břehu jezera např.? A přijede to tam vydrancovat nějaký šlechtic? A Quentin Dellamy se tam pak vypraví v převleku, bude kempit v taverně v městečku, kde je družina, a číhat, až se poblíž zase objeví Langyllovic parchant, aby ho tam přímo v tom klášteře za městem sejmul "při činu"? A něco se zvrtne a družina se ocitne uprostřed toho? Například ten parchant bude s sebou mít víc kumpánů, než Quentin předpokládal, takže si na to netroufne sám a poprosí družinu o pomoc? Ale třeba to bude nějaká past, nebo ty řeholnice neříkaly Quentinovi úplnou pravdu, když ho žádaly o pomoc, třeba v tom klášteře je v podzemí ukryto něco setsakra vzácného, nebo to místo slouží k ukrývání rebelů? Nebo dojde k narušení prastaré ochrany a na městečko se kvůli bitce v klášteře snese kletba či nestvůra?

Taky by o region mohlo začít jevit zájem Společenstvo sovy. Uvolnilo drobný rozpočet na to, aby se v regionu založilo malé centrum vzdělanosti - knihovna, škola... ze začátku to bude znamenat jednoho řádového bratra (či sestru) a jednoho čeledína a stará ruina na zkultivování, bude potřebovat pomoct od místních. Už tam se dá řešit nějaká politika, ne každý to tam chce, je to nějaká politická síla, která se tam bude vrtat, hrozba pro nezávislost kraje. Možná, že v kraji je něco podstatného pro výzkum, takže to celé není zas tak nevinné, jak se zdá. Nebo se tam něco dodrbe s tím knihovním teleportačním systémem.

Co se týče těch rytířských řádů, já mám v plánu do druhého dílu propracovat speciální církevní řády (respektive jejich zbytky, které existují dodnes a můžou se někde potulovat a dělat všechno možné), ale pokud potřebuješ něco rychlého, lokální řády do Thurenu, na to bychom mohli zkusit společně vytvořit aspoň random tabulku, pomůžete mi? Založím na to separátní vlákno. Kdyžtak konkretizuj, jaký typ řádů by se ti hodil.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Otevřená hraní RPG v Praze všichni jste srdečně zváni
RPG pro děti ve vývoji

Adys
Příspěvky: 10
Registrován: 27. 7. 2019, 13:31

Re: [Dobrodružství] Válka neskončila

Příspěvek od Adys » 30. 10. 2019, 07:30

Sparkle píše:
29. 10. 2019, 10:00
Co se týče těch rytířských řádů, já mám v plánu do druhého dílu propracovat speciální církevní řády (respektive jejich zbytky, které existují dodnes a můžou se někde potulovat a dělat všechno možné), ale pokud potřebuješ něco rychlého, lokální řády do Thurenu, na to bychom mohli zkusit společně vytvořit aspoň random tabulku, pomůžete mi? Založím na to separátní vlákno. Kdyžtak konkretizuj, jaký typ řádů by se ti hodil.
Pokud to hodláš řešit v knize, tak není potřeba bláznit. Řád který hodlám používat střeží několik obchodních cest a případně nějakou část hranic. Jejich výzbroj je spíše lehčí a používají pomůcky pro ochranu proti kouzlům.

Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 3047
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

Re: [Dobrodružství] Válka neskončila

Příspěvek od Sparkle » 30. 10. 2019, 10:20

Hraničářské řády v Thurenu dávají smysl. Podléhají královně nebo šlechtici, mají základny někde v horách a hlavně tam něco střežej a cvičej rekruty a uctívají duchy přírody. V oblastech, kde to šlechta moc nekontroluje, si tyto řády mohou žít vlastním životem, třeba se i nábožensky zradikalizovaly.
Pak jsou tam Mlžné vrány, trpaslíci budou mít určitě nějaký svůj kvazi-rytířský řád na ochranu obchodních cest, kde mají trpaslíci svoje obchodní zájmy. Na severu Thurenu budou nějaké paladinské řády uctívající Nebeského ducha. U magických zřídel a soutoků budou taky nějaké lokální skupiny zasvěcené hlídání těchto míst, a pokud je někdo financuje, tak budou i velmi dobře vybavené a vycvičené.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Otevřená hraní RPG v Praze všichni jste srdečně zváni
RPG pro děti ve vývoji

Odpovědět

Zpět na „Neviditelná kniha“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host