[SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Zelí
Moderátoři: MarkyParky, PánJeskyně
Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Zelí
Točí se se mnou celý svět. Ne počkat, tocime se jen my v tom víru. Těsně před obličejem mi proletne Tonikova bota, který krouží kousek dál ode mne. Asi budu opravdu zvrac... Bleee. Uf s pročištěním žaludku se mi pročistila i hlava. Když proletne Tonik zase kolem mne, prudce do něj strčím, abych jej dostala do středu víru, kde předpokládám propadne dolů. Sama chci zůstat tady.
navzdory zasr. kostkam 2d-1=2
navzdory zasr. kostkam 2d-1=2
Velká hobití slečna s ještě větším lukem.
Deník
Deník
Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Zelí
...na zváleným poli...
No tak tahle úrodu už nám neporoste, mámo. Musí si říkat ti sedláci. Nejprv to zvalchuje něco, potom tady ti hˇupi a teď nějaký démon. Naštěstí na pořádnýho chlapa se to necítilo a tak to čaplo tu selku, sedláka a Malvu. Achjo. No což občas se musí něco obětovat. pořád lepší jak já. Seberu se a koukám, ani jsme se neušpinil. ten vír to maže dál do vesnice. To jim musí rozhodit došky jak Saturnin sandál. Vypadá to, že se to na chvilku zastavilo nad kačákem na návsi. Hele je to bledý ksichtík Malvy nebo klam? Právě okolo prosvištěla Daeris. Zkusím popoběhnout a dohnat tu vejru. Třeba bude možnost hodit Malvě lano.
Pronásledování: str:2D6 → 10(4 +6)#pronásledování Sylfy
Chytil jsi kořist
10+: Zahnal jsi jí, kam jsi chtěl
Ostatní , CP, PJ.
No tak tahle úrodu už nám neporoste, mámo. Musí si říkat ti sedláci. Nejprv to zvalchuje něco, potom tady ti hˇupi a teď nějaký démon. Naštěstí na pořádnýho chlapa se to necítilo a tak to čaplo tu selku, sedláka a Malvu. Achjo. No což občas se musí něco obětovat. pořád lepší jak já. Seberu se a koukám, ani jsme se neušpinil. ten vír to maže dál do vesnice. To jim musí rozhodit došky jak Saturnin sandál. Vypadá to, že se to na chvilku zastavilo nad kačákem na návsi. Hele je to bledý ksichtík Malvy nebo klam? Právě okolo prosvištěla Daeris. Zkusím popoběhnout a dohnat tu vejru. Třeba bude možnost hodit Malvě lano.
Pronásledování: str:2D6 → 10(4 +6)#pronásledování Sylfy
Chytil jsi kořist
10+: Zahnal jsi jí, kam jsi chtěl
Ostatní , CP, PJ.
Když to nejde silou, je třeba vzít ještě větší sílu. Mé kladivo je vám k službám.
- PánJeskyně
- Příspěvky: 280
- Registrován: 14. 3. 2017, 10:11
Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Zelí
... nad rybníkem ....
Malvo,
zápasíš s Toníkem, ale nedaří se. Jsi přeci jen hobitka, navíc přiotrávená zelím a sil není moc. Nejen, že ho neodtlačíš, ale on se tě dokonce pevně chytne.
Necháte lesklou hladinu za sebou a přelétnete louku. Sylfa cosi velkého, těžkého, flekatého vcucne a vedle tebe se ozve vyděšené: "Můůůůůů." Už se tam s vámi točí i Bětka.
Z dály přerušovaně zaslechneš naštvaný výkřik Štěpánky, která sleduje ze země vír, tebe, Ýrrtochtir, Toníka a nově i kravku. "ČA- RO- DĚJ- NI- CÉ- É- É. KRA- DÉ- É- É- KRÁ- VŮ- Ů- Ů-"
Vír vás ale nemilosrdně odnáší kolem potoka a na sever.
Stire, Daeris,
pelášíte za vírem. Stir nasadí, navzodry těžké zbroji, překvapivé tempo a tak Daeris velmi záhy zaostává. Na návsi probíháte kolem ječící selky.
Stire,
viděl jsi, jak Vír nasál i krávu a míří na sever. Popiš nám, kde ho doženeš a pokračuj.
Malvo,
zápasíš s Toníkem, ale nedaří se. Jsi přeci jen hobitka, navíc přiotrávená zelím a sil není moc. Nejen, že ho neodtlačíš, ale on se tě dokonce pevně chytne.
Necháte lesklou hladinu za sebou a přelétnete louku. Sylfa cosi velkého, těžkého, flekatého vcucne a vedle tebe se ozve vyděšené: "Můůůůůů." Už se tam s vámi točí i Bětka.
Z dály přerušovaně zaslechneš naštvaný výkřik Štěpánky, která sleduje ze země vír, tebe, Ýrrtochtir, Toníka a nově i kravku. "ČA- RO- DĚJ- NI- CÉ- É- É. KRA- DÉ- É- É- KRÁ- VŮ- Ů- Ů-"
Vír vás ale nemilosrdně odnáší kolem potoka a na sever.
Stire, Daeris,
pelášíte za vírem. Stir nasadí, navzodry těžké zbroji, překvapivé tempo a tak Daeris velmi záhy zaostává. Na návsi probíháte kolem ječící selky.
Stire,
viděl jsi, jak Vír nasál i krávu a míří na sever. Popiš nám, kde ho doženeš a pokračuj.
Šedý hrad je tajemný, plný příšer, pokladů a tajemství.
Mapa a Rolz.org místnost
Mapa a Rolz.org místnost
Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Zelí
...Na sever od tvrze...
ten kolotoč docela forfem uhání. Štěpánka na řve cosi o nějaký čarodějnici. Jako jestli naznačuje, že si mám půjčit její koště, tak fakt "ne, díkýýýýýýý," řvě ufuněněj v běhu. "...e zas--taaa-víím." V duchu si zpívám. když kopýtka pálí, když ti dojde dech... Konečně se povedlo. Sakra jsme zpocenej jak prase, ale doběhl jsem to. "Stůj, mrcho." zařvu na to. Povede se mi to předběhnout a stoupnu tomu se štítem v ruce a kladivem v druhé se postavit. "Neprojdeššššš." Praštím vší silou proti stvoření. "Otče náš, jen jsi tam nahoře někde na nebesích..."
zteč: vyrvat oběti z víru: str:2D6+3 → 7(2 +2 + 3)#vyrvat Sylfě oběti
* Plný úspěch
Stir > Sylfa: 3SZ(kladivo) - KX(nezranitelná zbraní) + 1 (hrstka Stir) = 4 ŽVt => 0Žvt (nezranitelná)
Sylfa > Stir: 2SZ(vzdušný úder) - 0KZ(zbroj) - 1 (hrstka Stir) = 1 Žvt
Šáhnu rukou do výru a chytím něco tvrdého, co se mrská a nebučí. Povede se mi z těla té vzdušné potvory vyrvat trpaslici. Ještě, že má fous, teda copy. Potom Malvu. je bledá jako by rajtovala na sakra divokým bejkovi a pila do toho paňáci.Po té trpošce šla ven krafka a nakonec ten chasník. Je trošku mimo a cosi mele o prokletí Štěpánkou. Ta potvora se ani nezadejchala. Normálně tím moje kladivo prošlo a nic. Zato ona mě pěkně přimáčkla. Fuj bude to pořádná modřina jak mě praštila vlastním štítem do stehna. Si říkám, že už by tu mohla být Daeris. Zkusím na to ještě než dorazí magička hrozbu...
Táhni odsud pekelné stvoření, nebo tě rozdrtím svým magickým amuletem. Zmrazím tě ve vzduchu a potom rozdrtím jako ledovou kostku v drinku.
hrozba: táhni odkud jsi přišla stvůro: str:2D6-(-1) → 6(4 +1 - ( - 1 ) )#hrozba Sylfě
* komplikace
Ostatní, CP a PJ
ten kolotoč docela forfem uhání. Štěpánka na řve cosi o nějaký čarodějnici. Jako jestli naznačuje, že si mám půjčit její koště, tak fakt "ne, díkýýýýýýý," řvě ufuněněj v běhu. "...e zas--taaa-víím." V duchu si zpívám. když kopýtka pálí, když ti dojde dech... Konečně se povedlo. Sakra jsme zpocenej jak prase, ale doběhl jsem to. "Stůj, mrcho." zařvu na to. Povede se mi to předběhnout a stoupnu tomu se štítem v ruce a kladivem v druhé se postavit. "Neprojdeššššš." Praštím vší silou proti stvoření. "Otče náš, jen jsi tam nahoře někde na nebesích..."
zteč: vyrvat oběti z víru: str:2D6+3 → 7(2 +2 + 3)#vyrvat Sylfě oběti
* Plný úspěch
Stir > Sylfa: 3SZ(kladivo) - KX(nezranitelná zbraní) + 1 (hrstka Stir) = 4 ŽVt => 0Žvt (nezranitelná)
Sylfa > Stir: 2SZ(vzdušný úder) - 0KZ(zbroj) - 1 (hrstka Stir) = 1 Žvt
Šáhnu rukou do výru a chytím něco tvrdého, co se mrská a nebučí. Povede se mi z těla té vzdušné potvory vyrvat trpaslici. Ještě, že má fous, teda copy. Potom Malvu. je bledá jako by rajtovala na sakra divokým bejkovi a pila do toho paňáci.Po té trpošce šla ven krafka a nakonec ten chasník. Je trošku mimo a cosi mele o prokletí Štěpánkou. Ta potvora se ani nezadejchala. Normálně tím moje kladivo prošlo a nic. Zato ona mě pěkně přimáčkla. Fuj bude to pořádná modřina jak mě praštila vlastním štítem do stehna. Si říkám, že už by tu mohla být Daeris. Zkusím na to ještě než dorazí magička hrozbu...
Táhni odsud pekelné stvoření, nebo tě rozdrtím svým magickým amuletem. Zmrazím tě ve vzduchu a potom rozdrtím jako ledovou kostku v drinku.
hrozba: táhni odkud jsi přišla stvůro: str:2D6-(-1) → 6(4 +1 - ( - 1 ) )#hrozba Sylfě
* komplikace
Ostatní, CP a PJ
Když to nejde silou, je třeba vzít ještě větší sílu. Mé kladivo je vám k službám.
- MC-AW-Nesmrtelní
- Příspěvky: 2917
- Registrován: 9. 6. 2016, 14:12
Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Zelí
Stire,
hrozíš za ustupujícím větrným kuželem a hřeje tě uspokojení z toho, jak jsi jí zahnal, jak přidala do tempa, když uslyšela tvá slova.
Pak si uvědomíš, že pokračuje stále stejným směrem, k lesu. Za zrychlení pohybu nejspíš může to, žes jí odhlečil, ale jinak pokračuje dál bez jediné změny.
Dobíhá k vám Daeris.
Navíc se zdá, že z kousku lesa, ke kterému sylfa míří, se hustě kouří.
Daeris,
proběhneš kolem Stira, který právě z větrného víru vytáhl všechny unesené a pokračuješ k dýmícímu lesu. Kouř je dobré znamení - jak ho bude monstrum nasávat, bude krásně viditelné, nic tedy nedbáš na to, že zaběhneš za sylfou do hořícího lesa.
Proskočíš mezi několika plameny až dovnitř hořícího kruhu - vypadá to jako opuštěné tábořiště, které někdo zapálil intenzivním žárem. Jako by tu něco vybuchlo nebo prudce vyhořelo a spálilo na popel všechny květiny a stromy v okolí nejméně dvaceti sáhů a zároveň zapálilo podrost široko kolem.
Sylfa je opravdu krásně vidět, nasává ze země popel, zvedá ho do výše a jak některé ne zcela uhaslé uhlíky rozdmýchává, vytváří tak nad sebou překrásný ohňotrysk.
Co uděláš?
Prosím, s rozjížděním velkých akcí počkej na Stira a Malvu, ať víme, zda se k tvému pronásledování připojí nebo jsi tam sám. Kratší reakci klidné hraj....
Stire, Malvo,
zatímco Daeris pokračuje za sylfou ke kouřícímu lesu, od vesnice se blíží ještě jedna postava. Štěpánka. V rukou má vidle.
Stire, Malvo? Co děláte?
hrozíš za ustupujícím větrným kuželem a hřeje tě uspokojení z toho, jak jsi jí zahnal, jak přidala do tempa, když uslyšela tvá slova.
Pak si uvědomíš, že pokračuje stále stejným směrem, k lesu. Za zrychlení pohybu nejspíš může to, žes jí odhlečil, ale jinak pokračuje dál bez jediné změny.
Dobíhá k vám Daeris.
Navíc se zdá, že z kousku lesa, ke kterému sylfa míří, se hustě kouří.
Daeris,
proběhneš kolem Stira, který právě z větrného víru vytáhl všechny unesené a pokračuješ k dýmícímu lesu. Kouř je dobré znamení - jak ho bude monstrum nasávat, bude krásně viditelné, nic tedy nedbáš na to, že zaběhneš za sylfou do hořícího lesa.
Proskočíš mezi několika plameny až dovnitř hořícího kruhu - vypadá to jako opuštěné tábořiště, které někdo zapálil intenzivním žárem. Jako by tu něco vybuchlo nebo prudce vyhořelo a spálilo na popel všechny květiny a stromy v okolí nejméně dvaceti sáhů a zároveň zapálilo podrost široko kolem.
Sylfa je opravdu krásně vidět, nasává ze země popel, zvedá ho do výše a jak některé ne zcela uhaslé uhlíky rozdmýchává, vytváří tak nad sebou překrásný ohňotrysk.
Co uděláš?
Prosím, s rozjížděním velkých akcí počkej na Stira a Malvu, ať víme, zda se k tvému pronásledování připojí nebo jsi tam sám. Kratší reakci klidné hraj....
Stire, Malvo,
zatímco Daeris pokračuje za sylfou ke kouřícímu lesu, od vesnice se blíží ještě jedna postava. Štěpánka. V rukou má vidle.
Stire, Malvo? Co děláte?
10. léta 21. století Apokalyspy přichází
- Daeris Arahael
- Příspěvky: 114
- Registrován: 14. 3. 2017, 08:51
Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Zelí
Přimhouřím oči a rychle se rozhlédnu. To nevypadá dobře, proud vzduchu, který elementál vytváří rozdmýchává oheň víc a víc. Když něco rychle neuděláme, může začít opravdový lesní požár. A to není dobré. Sice to není naše vina, ale leckdo by nám to mohl za vinu klást. Rozkročím se, vztáhnu k sylfě ruku a zvolám hlasem, do kterého se snažím vložit Moc...
"Zadrž, posle vzduchu! Což nevíš, co činíš? Pomáháš ohnivému živlu! Zaklínám tě, naber vodu z blízkého zdroje a uhaš ten oheň, obnov rovnováhu!"
NEPŘIROZENÁ AUTORITA: Daeris:2D6+1 → 6 (3 +2 + 1)#CHA
- ...
"Zadrž, posle vzduchu! Což nevíš, co činíš? Pomáháš ohnivému živlu! Zaklínám tě, naber vodu z blízkého zdroje a uhaš ten oheň, obnov rovnováhu!"
NEPŘIROZENÁ AUTORITA: Daeris:2D6+1 → 6 (3 +2 + 1)#CHA
- ...
Někdy si říkám, jestli to nebyla chyba, projít portálem do neznáma. Bez delší přípravy, bez stráží a sluhů, bez perfektní magické výbavy. Ale to vzrušení!
- Bernard Pagát
- Příspěvky: 117
- Registrován: 14. 3. 2017, 17:44
Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Zelí
... ve Staré celnici ...
Sem švorc a nechcu tu teď robit bugr, tak se s vidlákama zakecám vo místních poměrech a čekám, kde se chytnu. Jak si začnou stěžovat na Ulrika, je mi jasný, jak na ně.
Začnu jim vyprávět vo kraji, ze kterýho pocházím. Než sem zdrhnul, vládnul tam jeden zemánek, kterej se dostal k moci tak, že vyhrál v hospodě chlastací soutěž a vypatlaný vesničani si řekli, že by bylo skvělý, kdyby jim vládnul. Zemánek si k sobě pořídil jako hlavní rádce ovčáka, kterýmu stádo chcíplo hladem, vypatlaného fojta a mlynáře, kterej špehoval pro sousedního krále.
Zemánek se ukázal jako ukázkovej lempl, když třeba prohlásil, že jeden z nejvíc voblíbenejch bardů napsal píseň vo létajících telatech. Vesničani se mu smáli a tak si zemánek myslel, že todle chcou lidi slyšet. Tím začalo jedno z nejčudnějších panování, při kterým byl zemánek věčně nachcípanej, jeho tři pomocníčci nebyli schopný mu ani včas zajistit vozku a vinu sváděli na kočího, zemánek se nebyl schopnej dopočítat hostů na svý voslavě, domotal co moh a eště tvrdil, jak ho lidi žerou.
Vidláci se chvílema válej smíchy a tvrděj, že něco takýho přece není vůbec možný. Směju se s nima a nakonec se shodnem, že Ulrik je vlastně docela fajn týpek. A když sme u těch fajn týpků, zeptám se jich znovu na Angru, poňáč s tým je taky strašná čurina a já bysem ho potřeboval vyšmejdit. Určitě mi sou schopný pomoct, abysem ho šmahem našel.
PJ, jaké stopy mi vidláci poskytnou?
Sem švorc a nechcu tu teď robit bugr, tak se s vidlákama zakecám vo místních poměrech a čekám, kde se chytnu. Jak si začnou stěžovat na Ulrika, je mi jasný, jak na ně.
Začnu jim vyprávět vo kraji, ze kterýho pocházím. Než sem zdrhnul, vládnul tam jeden zemánek, kterej se dostal k moci tak, že vyhrál v hospodě chlastací soutěž a vypatlaný vesničani si řekli, že by bylo skvělý, kdyby jim vládnul. Zemánek si k sobě pořídil jako hlavní rádce ovčáka, kterýmu stádo chcíplo hladem, vypatlaného fojta a mlynáře, kterej špehoval pro sousedního krále.
Zemánek se ukázal jako ukázkovej lempl, když třeba prohlásil, že jeden z nejvíc voblíbenejch bardů napsal píseň vo létajících telatech. Vesničani se mu smáli a tak si zemánek myslel, že todle chcou lidi slyšet. Tím začalo jedno z nejčudnějších panování, při kterým byl zemánek věčně nachcípanej, jeho tři pomocníčci nebyli schopný mu ani včas zajistit vozku a vinu sváděli na kočího, zemánek se nebyl schopnej dopočítat hostů na svý voslavě, domotal co moh a eště tvrdil, jak ho lidi žerou.
Vidláci se chvílema válej smíchy a tvrděj, že něco takýho přece není vůbec možný. Směju se s nima a nakonec se shodnem, že Ulrik je vlastně docela fajn týpek. A když sme u těch fajn týpků, zeptám se jich znovu na Angru, poňáč s tým je taky strašná čurina a já bysem ho potřeboval vyšmejdit. Určitě mi sou schopný pomoct, abysem ho šmahem našel.
PJ, jaké stopy mi vidláci poskytnou?
Samorost, prcek, rváč, zloděj.
Přišel jsem pít pivo a rozbíjet držky. A zrovna mi došlo pivo.
Deník postavy
Přišel jsem pít pivo a rozbíjet držky. A zrovna mi došlo pivo.
Deník postavy
- PánJeskyně
- Příspěvky: 280
- Registrován: 14. 3. 2017, 10:11
Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Zelí
Bernarde,
když je rozmluvíš, nakonec spustí.
"No, ten s ptačí maskou, on se tu docela dost toulal. Lezl hlavně trpošům na zelí. Stěžoval si, že ho prej nějací floutci vyhnali z baráku," říká jeden. "Masku nikdy nesundával, prej slib, či co. Pivo mu vždycky vytejkalo koutkem zobáku, ha ha ha..."
"A pak taky mluvil o elfích ruinách ve hvozdu," připomene druhý, "a pořád si stěžoval, že se tam nemůže dostat. Kolem veveřího jezera se bál šavlozubých veverek a navíc - ve starý Blůmově lovecký chatě prej teď straší."
"Myslím, že remcal na kočovníky. Mluvil o kartářce a tom, že by mu viděla pod masku a tak se zlomil jeho slib," vzpomene si další a obratem dodává, "... ale to vypadal, že dost kecá, podle mě se jich bál z jinýho důvodu. Třeba byl jeden z nich a utek jim? Voni jsou divný, a tenhle měl zobák...."
Dohadování se o tom, co všechno Angra zmínil, je zjevně baví a tak po chvíli dají dohromady celý příběh. Angra se nejspíš chce dostat do elfích ruin. Bohužel nemůže, dokud nenashromáždí dost magenergie. Tu chtěl získat kradením zelí.
Zároveň se do hvozdu nemůže dostat ani kolem jezera a přes Veveří blata, ani po cestě k dolu, kde se z nějakého důvodu bojí kejklířů. Půjde tedy nejspíš velkou oklikou, možná severně nad Čertovým rybníkem a Harlanovou vsí. Tomu nasvědčuje i fakt, že zmínil několikrát jedno náhradní místo, kde by také mohl sehnat magenergii, kdyby to se zelím nevyšlo.
Bernarde,
z jejich povídání odvodíš, že Anga Birdju se po neúspěchu se zelím nejspíš vydá získat magenergii do osamělého stavení v severozápadním rohu odkryté části mapy. Popiš nám tady prosím, co ti vesničané řekli, že tam je a ve vlákně o lokacích nám k tomu místu přidej nějaké informace.
Do jaké míry budeš podrobný, nechám na tobě - můžeš napsat pár odstavců, nebo to popsat dvěma slovy. Ale urči nám to ty.
Co se tam nachází?
když je rozmluvíš, nakonec spustí.
"No, ten s ptačí maskou, on se tu docela dost toulal. Lezl hlavně trpošům na zelí. Stěžoval si, že ho prej nějací floutci vyhnali z baráku," říká jeden. "Masku nikdy nesundával, prej slib, či co. Pivo mu vždycky vytejkalo koutkem zobáku, ha ha ha..."
"A pak taky mluvil o elfích ruinách ve hvozdu," připomene druhý, "a pořád si stěžoval, že se tam nemůže dostat. Kolem veveřího jezera se bál šavlozubých veverek a navíc - ve starý Blůmově lovecký chatě prej teď straší."
"Myslím, že remcal na kočovníky. Mluvil o kartářce a tom, že by mu viděla pod masku a tak se zlomil jeho slib," vzpomene si další a obratem dodává, "... ale to vypadal, že dost kecá, podle mě se jich bál z jinýho důvodu. Třeba byl jeden z nich a utek jim? Voni jsou divný, a tenhle měl zobák...."
Dohadování se o tom, co všechno Angra zmínil, je zjevně baví a tak po chvíli dají dohromady celý příběh. Angra se nejspíš chce dostat do elfích ruin. Bohužel nemůže, dokud nenashromáždí dost magenergie. Tu chtěl získat kradením zelí.
Zároveň se do hvozdu nemůže dostat ani kolem jezera a přes Veveří blata, ani po cestě k dolu, kde se z nějakého důvodu bojí kejklířů. Půjde tedy nejspíš velkou oklikou, možná severně nad Čertovým rybníkem a Harlanovou vsí. Tomu nasvědčuje i fakt, že zmínil několikrát jedno náhradní místo, kde by také mohl sehnat magenergii, kdyby to se zelím nevyšlo.
Bernarde,
z jejich povídání odvodíš, že Anga Birdju se po neúspěchu se zelím nejspíš vydá získat magenergii do osamělého stavení v severozápadním rohu odkryté části mapy. Popiš nám tady prosím, co ti vesničané řekli, že tam je a ve vlákně o lokacích nám k tomu místu přidej nějaké informace.
Do jaké míry budeš podrobný, nechám na tobě - můžeš napsat pár odstavců, nebo to popsat dvěma slovy. Ale urči nám to ty.
Co se tam nachází?
Šedý hrad je tajemný, plný příšer, pokladů a tajemství.
Mapa a Rolz.org místnost
Mapa a Rolz.org místnost
Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Zelí
...na půl cesty mezi tvrzí Ulrika a hořícím lesem...
Stvoření utíká najednou dále. Snad jsme to zahnal. Mihla se okolo mě Daeris a pronásleduje to. Proboha ta věc a ta naše praštěná holka míří k hořícímu lesu. Od tvrze běží Štěpánka s videlma a řve o čarodějnicích... "Štěpáááánko, hořííí. utíkej pro vojákyyyyyy, nebo to tu lehne popelememmmmm," křičím na ní. Vod čeho sakra má Ulrik stráže, hrad a opevnění., ten požár už musel někdo vidět, kde jsou lidi s vědrama, kde jsou hasiči.
Už je skoro u mě. mešká zbytečné vteřiny. Achjo, ona mi nevěří. "Štěpánko, má drahá, nejdražší. Od prvního okamžiku vím, že jsi statečná žena. Pokud mě teď poslechneš a zvládneme to, nabídnu ti sebe. Své tělo pro tvojí potěchu a tento prsten, kdybych slib porušil (1-CENNOST)
Přesvědčení Štěpánky: str:2D6-1 → 8(3 +6 - 1)#pokus získat si Štěpánku
* udělá, co chci
* jako záruku nabízím sebe, 1-CENNOST
Snad mi rozuměla a poslechla. Běží, co jí ty její nohy stačí k tvrzi a křičí. V horním remízku hoří. někdo zapálil horní remíz, pomóooc," Malva snad bude ok, sedláci nevím, ti jsou vedlejší, Malva se postará. Vyběhnu, co mi síli dají, aby v tom Daeris nebyla sama. Sotva doběhnu na kraj zkusím rychle zjistit, jak na požár?
kde začít, aby se požár dal uhasit. str:2D6-1 → 6(6 +1 - 1)#jak na požár?
* komplikace
Ostatní, CP a PJ.
Stvoření utíká najednou dále. Snad jsme to zahnal. Mihla se okolo mě Daeris a pronásleduje to. Proboha ta věc a ta naše praštěná holka míří k hořícímu lesu. Od tvrze běží Štěpánka s videlma a řve o čarodějnicích... "Štěpáááánko, hořííí. utíkej pro vojákyyyyyy, nebo to tu lehne popelememmmmm," křičím na ní. Vod čeho sakra má Ulrik stráže, hrad a opevnění., ten požár už musel někdo vidět, kde jsou lidi s vědrama, kde jsou hasiči.
Už je skoro u mě. mešká zbytečné vteřiny. Achjo, ona mi nevěří. "Štěpánko, má drahá, nejdražší. Od prvního okamžiku vím, že jsi statečná žena. Pokud mě teď poslechneš a zvládneme to, nabídnu ti sebe. Své tělo pro tvojí potěchu a tento prsten, kdybych slib porušil (1-CENNOST)
Přesvědčení Štěpánky: str:2D6-1 → 8(3 +6 - 1)#pokus získat si Štěpánku
* udělá, co chci
* jako záruku nabízím sebe, 1-CENNOST
Snad mi rozuměla a poslechla. Běží, co jí ty její nohy stačí k tvrzi a křičí. V horním remízku hoří. někdo zapálil horní remíz, pomóooc," Malva snad bude ok, sedláci nevím, ti jsou vedlejší, Malva se postará. Vyběhnu, co mi síli dají, aby v tom Daeris nebyla sama. Sotva doběhnu na kraj zkusím rychle zjistit, jak na požár?
kde začít, aby se požár dal uhasit. str:2D6-1 → 6(6 +1 - 1)#jak na požár?
* komplikace
Ostatní, CP a PJ.
Když to nejde silou, je třeba vzít ještě větší sílu. Mé kladivo je vám k službám.
Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Zelí
Když mě Stir vytáhne z toho víru, s nepřítomným výrazem poděkuju, chci popojít k němu a pomoct mu se záchranou ostatních, ale zamotá se mi hlava a padnu na zadek. Říkám si, že bych měla chvíli sedět, než se přestane všechno motat, jenže kolem nás proběhne Daeris. Rychle se vyhrabu na nohy, prudké postavení mi neudělalo úplně dobře, tak malý moment tam jen stojím a klátím se. Jakmile znova zaostřím, rozeběhnu se přímo za ní. Připadám si jako bych byla úplně na šrot, snažím se běžet rovně, ale určitě při běhu kličkuju jako zajíc. K ohni doběhnu chvíli po Daeris. Neslyšela jsem, co říká, ale podle výrazu to vypadá, že dělá něco trochu podobného, jako já dnes s těmi psy. Ten vír nemá žádné oči a lidskou či zvířecí mysl, ale přesto vím, že nějaké vědomí tam je, zkusím tomu našeptat, velmi jemně a nenápadně, že Daeris je moudrý a je dobré jí naslouchat.
Pomoc Daeris: 2d-1 = 8
Pomoc Daeris: 2d-1 = 8
Velká hobití slečna s ještě větším lukem.
Deník
Deník
- Bernard Pagát
- Příspěvky: 117
- Registrován: 14. 3. 2017, 17:44
Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Zelí
... ve Staré celnici ...
Vo ocelový ovčárně sem poprvý slyšel ten večer předtim, co sme domlouvali Šedej hrad. Někdo U Supa prohlásil, že rači pude s náma do hradu, než aby se přiblížil k "tý pekelný barabizně". No, se máme na co těšit. Jestli tam měli nějaký divný zvířata, je možný, že se tam Angrovi povede splašit něco použitelnýho k destilaci. To není dobrý. Ale taky by tam něco moh najít Galadir a to by bylo dobrý. Na každou prďu bude fajn mít s sebou Stira, pro sichr.
Rozloučim se s chlápkama a vyrazim kouknout po vostatních. Jak se cpu z hospody, zahlídnu týpka co má u pasu skoro stejnej nůž, jako byl ten Hernátův. A že je dost slušně nacamranej, vypadá jako lepčí cíl, než kočující kluci.
Zlodějský útok: Bernard:2D6+3 → 7(2 +2 + 3)
- Prozradím se, místo zranění cíl okradu.
Kudlu má vysoko a nejde mi vytáhnout, tak ju prubnu vzít s výskokem. Zatáhnu kapku víc, než by bylo vhodný a chlapík se na mě votočí zrovna ve chvilu, kdy přemejšlim, kam tu kudlu vlastně píchnu. Prvně sebou cuknu směrem ke dveřím, ale řek sem si, že diš už neběhám a zkusim to jinak.
Jazyk jako med: Bernard:2D6+1 → 9(2 +6 + 1)
- Držím 1, pálím a získám jeho důvěru, uvěří tomu, co říkám.
"No ne pane, todle je moje kudla, jako fakt. Šak koukněte tady, jak je rozjebaný to vostří, takovej humus byste přece nenosil, no ne? Tam ty vosmahlý týpci, jak seděj na druhý straně lokálu, tak jeden měl takej podobnej - nečórli vám ho náhodou? Sem slyšel, že tyhle potulní komedianti berou lidem nože. No fakt že jo." Chlapík na mě hodí těžce nasranej výraz a těžce motavým krokem se začne prohrabávat lidma. Než se dokymácí napříč lokálem, sem už dávno před hospodou na trojcestí a v klídku vyrazim k Supovi pro kuřivo.
Náhodné setkání: Bernard:2D6+2 → 7(2 +3 + 2)
- Postavy se stanou cílem události
Vo ocelový ovčárně sem poprvý slyšel ten večer předtim, co sme domlouvali Šedej hrad. Někdo U Supa prohlásil, že rači pude s náma do hradu, než aby se přiblížil k "tý pekelný barabizně". No, se máme na co těšit. Jestli tam měli nějaký divný zvířata, je možný, že se tam Angrovi povede splašit něco použitelnýho k destilaci. To není dobrý. Ale taky by tam něco moh najít Galadir a to by bylo dobrý. Na každou prďu bude fajn mít s sebou Stira, pro sichr.
Rozloučim se s chlápkama a vyrazim kouknout po vostatních. Jak se cpu z hospody, zahlídnu týpka co má u pasu skoro stejnej nůž, jako byl ten Hernátův. A že je dost slušně nacamranej, vypadá jako lepčí cíl, než kočující kluci.
Zlodějský útok: Bernard:2D6+3 → 7(2 +2 + 3)
- Prozradím se, místo zranění cíl okradu.
Kudlu má vysoko a nejde mi vytáhnout, tak ju prubnu vzít s výskokem. Zatáhnu kapku víc, než by bylo vhodný a chlapík se na mě votočí zrovna ve chvilu, kdy přemejšlim, kam tu kudlu vlastně píchnu. Prvně sebou cuknu směrem ke dveřím, ale řek sem si, že diš už neběhám a zkusim to jinak.
Jazyk jako med: Bernard:2D6+1 → 9(2 +6 + 1)
- Držím 1, pálím a získám jeho důvěru, uvěří tomu, co říkám.
"No ne pane, todle je moje kudla, jako fakt. Šak koukněte tady, jak je rozjebaný to vostří, takovej humus byste přece nenosil, no ne? Tam ty vosmahlý týpci, jak seděj na druhý straně lokálu, tak jeden měl takej podobnej - nečórli vám ho náhodou? Sem slyšel, že tyhle potulní komedianti berou lidem nože. No fakt že jo." Chlapík na mě hodí těžce nasranej výraz a těžce motavým krokem se začne prohrabávat lidma. Než se dokymácí napříč lokálem, sem už dávno před hospodou na trojcestí a v klídku vyrazim k Supovi pro kuřivo.
Náhodné setkání: Bernard:2D6+2 → 7(2 +3 + 2)
- Postavy se stanou cílem události
Naposledy upravil(a) Bernard Pagát dne 15. 4. 2017, 21:44, celkem upraveno 2 x.
Samorost, prcek, rváč, zloděj.
Přišel jsem pít pivo a rozbíjet držky. A zrovna mi došlo pivo.
Deník postavy
Přišel jsem pít pivo a rozbíjet držky. A zrovna mi došlo pivo.
Deník postavy
- PánJeskyně
- Příspěvky: 280
- Registrován: 14. 3. 2017, 10:11
Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Zelí
... v hořícím lese ...
Daerisi, Malvo,
předtím, když jsi ji zaháněl, měla kam jít. Nyní je zahnaná do kouta a není pro ni jiné cesty, než opustit tento svět. Bohužel ale nedokončila žádný z úkolů, který měla od svého pána a tak její odchod není klidný.
Roztočí se a rozvíří ještě víc rozpálený popel. Začne kvílet a stoupat a při tom nasává ze země i plamenů okolo všechen žár. Za pár okamžiků vystoupá vysoko nad koruny stromů a již je proměněná v obrovský rotující plamenný sloup.
Pak v jediném okamžiku s tichým >>PUF!<< zmizí a ohnivá plazma, rotující v jejím těle, se odstředivou silou rozprskne na všechny strany. Promění se ve stovky malých jasných hvězdiček, které se jako ohnivý deštík začínají snášet do lesa.
Naštěstí byla společná síla vašich myslí dost velká na to, aby vyhnala sylfu vysoko na oblohu. Svěží větřík tak drobné jiskřičky jednu po druhé zháší a těch několik, které zhasnout nestihne, nenapáchá v korunách stromů větší škody.
V táboře samotném pak již nezbývá žádný žhavý popel. V lese ale stále hoří.
Co děláte dál?
... u hořícího lesa ...
Stire,
zdálky sleduješ tu ohnivou šou. Zdá se, že nejhorší nebezpečí je zažehnáno, ale stále kolem hoří velké množství stromů a křovisek. Obzvláště nebezpečný je pak jeden vysoký strom na kraji. Má těžkou, hustou korunu, kompletně v plamenech, ale ve spodní části jeho kmen téměř přehořel. Je potřeba ho porazit a skácet tak, aby hořící koruna dopadla na louku, jinak v lese rozdmýchá a zapálí další plameny.
Vyrazíš k němu a bereš do ruky meč. Není to sekera, ale na přehořelý kmen by to mohlo stačit. Ale než se k němu dostaneš, kmen přeci jen praskne. Strom se začne řítit k zemi - naštěstí nepadá do lesa, ale přeci jen se řítí na louku. Naneštěstí přímo na tebe.
Hrozí ti, že tě hořící koruna padajícího stromu zasáhne silou SZ:4 a zůstaneš pod ní. Co uděláš?
Daerisi, Malvo,
předtím, když jsi ji zaháněl, měla kam jít. Nyní je zahnaná do kouta a není pro ni jiné cesty, než opustit tento svět. Bohužel ale nedokončila žádný z úkolů, který měla od svého pána a tak její odchod není klidný.
Roztočí se a rozvíří ještě víc rozpálený popel. Začne kvílet a stoupat a při tom nasává ze země i plamenů okolo všechen žár. Za pár okamžiků vystoupá vysoko nad koruny stromů a již je proměněná v obrovský rotující plamenný sloup.
Pak v jediném okamžiku s tichým >>PUF!<< zmizí a ohnivá plazma, rotující v jejím těle, se odstředivou silou rozprskne na všechny strany. Promění se ve stovky malých jasných hvězdiček, které se jako ohnivý deštík začínají snášet do lesa.
Naštěstí byla společná síla vašich myslí dost velká na to, aby vyhnala sylfu vysoko na oblohu. Svěží větřík tak drobné jiskřičky jednu po druhé zháší a těch několik, které zhasnout nestihne, nenapáchá v korunách stromů větší škody.
V táboře samotném pak již nezbývá žádný žhavý popel. V lese ale stále hoří.
Co děláte dál?
... u hořícího lesa ...
Stire,
zdálky sleduješ tu ohnivou šou. Zdá se, že nejhorší nebezpečí je zažehnáno, ale stále kolem hoří velké množství stromů a křovisek. Obzvláště nebezpečný je pak jeden vysoký strom na kraji. Má těžkou, hustou korunu, kompletně v plamenech, ale ve spodní části jeho kmen téměř přehořel. Je potřeba ho porazit a skácet tak, aby hořící koruna dopadla na louku, jinak v lese rozdmýchá a zapálí další plameny.
Vyrazíš k němu a bereš do ruky meč. Není to sekera, ale na přehořelý kmen by to mohlo stačit. Ale než se k němu dostaneš, kmen přeci jen praskne. Strom se začne řítit k zemi - naštěstí nepadá do lesa, ale přeci jen se řítí na louku. Naneštěstí přímo na tebe.
Hrozí ti, že tě hořící koruna padajícího stromu zasáhne silou SZ:4 a zůstaneš pod ní. Co uděláš?
Šedý hrad je tajemný, plný příšer, pokladů a tajemství.
Mapa a Rolz.org místnost
Mapa a Rolz.org místnost
- PánJeskyně
- Příspěvky: 280
- Registrován: 14. 3. 2017, 10:11
Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Zelí
.... u brodu nedaleko kočovnického vozu a tábora ....
Bernarde,
když po cestě dorazíš k brodu, ve vodě si tak Koblížek - ta hobitka, co na tebe ledasco zkoušela U supa - přepírá halenku. Když tě uvidí, povyskočí a udělá několik kroků zpět.
"Ahoj fešáku, nezlobíš se na mě, viď?" usměje se shovívavě. "Víš, my kejklířky máme těžkej život. A pokud se nechcem živit tímhle," přejede si přes prsa a přes boky, "tak se holt musíme živit tímhle," a zamává do vzduchu malýma prstíkama. "To přece pochopíš, ne?"
Když přijdeš opatrně blíž k brodu, stále si raději drží distanc. Ale dál pokračuje v povídání. "Ale abys nebyl škodnej, mám návrh. Myslím, že vím něco, co by tě mohl zajímat. O kostlivcích a dveřích," zavolá a to tě překvapí. "Ale musíš si to zasloužit. Zahrajem si o to hru, co ty na to? Hádankovou hru..." znovu se usměje. "Máš něco, co bys mohl vsadit, fešáku? Já bych vsadila to povídání...."
Co uděláš?
Bernarde,
když po cestě dorazíš k brodu, ve vodě si tak Koblížek - ta hobitka, co na tebe ledasco zkoušela U supa - přepírá halenku. Když tě uvidí, povyskočí a udělá několik kroků zpět.
"Ahoj fešáku, nezlobíš se na mě, viď?" usměje se shovívavě. "Víš, my kejklířky máme těžkej život. A pokud se nechcem živit tímhle," přejede si přes prsa a přes boky, "tak se holt musíme živit tímhle," a zamává do vzduchu malýma prstíkama. "To přece pochopíš, ne?"
Když přijdeš opatrně blíž k brodu, stále si raději drží distanc. Ale dál pokračuje v povídání. "Ale abys nebyl škodnej, mám návrh. Myslím, že vím něco, co by tě mohl zajímat. O kostlivcích a dveřích," zavolá a to tě překvapí. "Ale musíš si to zasloužit. Zahrajem si o to hru, co ty na to? Hádankovou hru..." znovu se usměje. "Máš něco, co bys mohl vsadit, fešáku? Já bych vsadila to povídání...."
Co uděláš?
Šedý hrad je tajemný, plný příšer, pokladů a tajemství.
Mapa a Rolz.org místnost
Mapa a Rolz.org místnost
- Daeris Arahael
- Příspěvky: 114
- Registrován: 14. 3. 2017, 08:51
Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Zelí
Trochu se přikrčím, když sylfa začne stoupat a víří kromě vzduchu i kouř a popel. Když se nakonec odebere do své domovsk sféry, za výšlehu plamenů, instinktivně si chráním oči. Je pryč. A oheň dál hoří. Mohlo to být ale mnohem, mnohem horší.
"Malva-osellë, nevím, co jsi udělala, ale máš můj vděk...", vydechnu, "Nebýt tvé pomoci, má síla by nestačila a sylfa by tak napáchala mnohem větší škody. Mám u tebe dluh cti."
Jsem trochu v rozpacích, protože nevím, jakým gestem doprovodit svá slova, neuměle se zkusím uklonit, ale kvůli našemu výškovému rozdílu to vypadá zvláštně. Tak jí trochu váhavě položím ruku na rameno a zase se odtáhnu.
"Myslím si, že tady tábořil Angra a právě tady vyvolal sylfu, proto se sem vrátila. Musel zapálit tábor, aby získal čas na útěk. Možná tu budou nějaké stopy, osellë. Ale napřed zkusme něco udělat s tím ohněm, mohl by se rozšířit a to by nebylo dobré."
Narovnám se, přeměřím si tu zkázu a promnu si prsty. Není čas na dlouhé rozmýšlení, tohle zvládne vyřešit magie na kterou mám talent, energetická. Zavřu oči, soustředím svou Moc v dlaních, zhluboka se nadechnu, dlouze vydechnu a začnu skládat prsty do známých gest. Mezi hořícími stromy a podrostem, každému většímu ohni věnuji pozornost a pokusím se je obklopit polem, který plamenům odepře jejich žár...
NAVZDORY OHNI: ENERGETICKÁ OBRANNÁ MAGIE: Daeris:2D6+3 → 6(2 +1 + 3)#MAGy
- 3 magy...spálené...doslova...na nic...
"Malva-osellë, nevím, co jsi udělala, ale máš můj vděk...", vydechnu, "Nebýt tvé pomoci, má síla by nestačila a sylfa by tak napáchala mnohem větší škody. Mám u tebe dluh cti."
Jsem trochu v rozpacích, protože nevím, jakým gestem doprovodit svá slova, neuměle se zkusím uklonit, ale kvůli našemu výškovému rozdílu to vypadá zvláštně. Tak jí trochu váhavě položím ruku na rameno a zase se odtáhnu.
"Myslím si, že tady tábořil Angra a právě tady vyvolal sylfu, proto se sem vrátila. Musel zapálit tábor, aby získal čas na útěk. Možná tu budou nějaké stopy, osellë. Ale napřed zkusme něco udělat s tím ohněm, mohl by se rozšířit a to by nebylo dobré."
Narovnám se, přeměřím si tu zkázu a promnu si prsty. Není čas na dlouhé rozmýšlení, tohle zvládne vyřešit magie na kterou mám talent, energetická. Zavřu oči, soustředím svou Moc v dlaních, zhluboka se nadechnu, dlouze vydechnu a začnu skládat prsty do známých gest. Mezi hořícími stromy a podrostem, každému většímu ohni věnuji pozornost a pokusím se je obklopit polem, který plamenům odepře jejich žár...
NAVZDORY OHNI: ENERGETICKÁ OBRANNÁ MAGIE: Daeris:2D6+3 → 6(2 +1 + 3)#MAGy
- 3 magy...spálené...doslova...na nic...
Někdy si říkám, jestli to nebyla chyba, projít portálem do neznáma. Bez delší přípravy, bez stráží a sluhů, bez perfektní magické výbavy. Ale to vzrušení!
Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Zelí
S nevěřícím úsměvem sleduju Daeris, jak se mi uklání....v hořícím lese!! "Co blbneš, prosím tě? Taky nechci, aby les lehnul popelem a já s ním. Jestli máš opravdu silný pocit, že mi něco dlužíš a musíš mi to oplatit, tak mám u tebe pivo."
Daeris pak začne dělat tu svou magii. Stojí bez hnutí, v obličeji soustředěný nehybný výraz, jediné co se na ní pohybuje jsou prsty na rukou. Když uhasí plameny v jednom směru, pootočí se trochu a pokračuje o kus dál. Tak moc se soustředí na svůj úkol a hašení plápolajícího uschlého dubu, že vůbec nevnímá, že oheň se trávou začíná šířit i k nám. Shodím ze zad plášť a začnu tím dusit plameny, které se rozbíhají trávou a mohly by Daeris nepříjemně vyrušit z její práce.
Pomoc Daeris: 2d-1 = 9
"Dvě piva."
Daeris pak začne dělat tu svou magii. Stojí bez hnutí, v obličeji soustředěný nehybný výraz, jediné co se na ní pohybuje jsou prsty na rukou. Když uhasí plameny v jednom směru, pootočí se trochu a pokračuje o kus dál. Tak moc se soustředí na svůj úkol a hašení plápolajícího uschlého dubu, že vůbec nevnímá, že oheň se trávou začíná šířit i k nám. Shodím ze zad plášť a začnu tím dusit plameny, které se rozbíhají trávou a mohly by Daeris nepříjemně vyrušit z její práce.
Pomoc Daeris: 2d-1 = 9
"Dvě piva."
Velká hobití slečna s ještě větším lukem.
Deník
Deník
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti