[SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Úvod

Testování Světa Dračáků - retro vzpomínce na starý dobrý dračák v PbtA kabátě

Moderátoři: MarkyParky, PánJeskyně

Odpovědět
Uživatelský avatar
Daeris Arahael
Příspěvky: 114
Registrován: 14. 3. 2017, 08:51

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od Daeris Arahael » 7. 4. 2017, 07:19

... v místnosti se schody ...

Dokončím cvičební sestavu a vrátím se do výchozího, rozkročeného postoje. Zhluboka se nadechnu a otevřu oči. Má mysl je dokonale soustředěná, rezervy obnoveny. A ostatní už vyrazili vpřed. Rozhlédnu se po místnosti. U západní stěny stojí velké zrcadlo a svícen s pěticí svíček. Jistě, zařízení pro magickou komunikaci. Mám dojem, že Galadir by ho nazval "t'elev-išn" v té místní podivné "elfštině". Zkusíme jestli funguje a pokud ano, jestli funguje obousměrně...jenže pak se ozve vřeštění a rozléhá se chodbami z míst, kam vyrazili Stir s Bernardem. Doufám, že to není jeden z nich. Zrcadlo tak zkoumat nebudu, jen ho vypnu jednoduchým gestem - natáhnu dlaň, jako kdyby v ní byl imaginární placatý předmět a dotknu se palcem ukazováku. Svíčky zhasnou a zrcadlo potemní a zmatní. A já vyrazím za ostatními.

Vidím, že Stir už se činil a většina koster leží na zemi v nepoužitelném stavu. Zbytek Stir jistě dorazí co nevidět, tak zatím zůstanu stát za ním. Mě zaujme to co vřeští - jaksi podivná houba. Přimhouřím oči a prohlédnu si jí, docela by mě zajímalo, jestli je možné jí usmažit nebo rozsekat...bez vedlejších účinků jako je exploze spór nebo podobná jiná překvapení.

ODHAD SITUACE: Daeris:2D6+3 → 9(1 +5 + 3)#INT
- ptám se jestli na té houbě není něco jinak než se zdá (nepříjemné překvapení při napadení)
Někdy si říkám, jestli to nebyla chyba, projít portálem do neznáma. Bez delší přípravy, bez stráží a sluhů, bez perfektní magické výbavy. Ale to vzrušení!

Uživatelský avatar
Galadir
Příspěvky: 108
Registrován: 14. 3. 2017, 13:03

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od Galadir » 7. 4. 2017, 09:16

Když vidím, že za Bernardem se plíží kostlivec, vyrazím mu na pomoc. Ale jak?

Pak si uvědomím, že jako mlha můžu dělat... mlžné věci. Vyrazím proti němu, a obestoupím ho, aby neviděl a ztratil se v neproniknutelné mlze.

Sakra, dochází mi cigarety.

Zákeřnost, Galadir:2D6-1 → 6(3 +4 - 1)#zákeřnost (chyba, hází se přes magy, což je +2), takže výsledek je 9
Kostlivec se ztratí v mlze
Mladý elf s popálenou, bohatě tetovanou tváří.
Pokud mě uvidíte utíkat, snažte se mě předběhnout.
Deník postavy

Uživatelský avatar
Stir
Příspěvky: 155
Registrován: 14. 3. 2017, 13:10

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od Stir » 7. 4. 2017, 09:21

...v předsálí Angryho ložnice...
Bernard vyrazil pomoci Malvě v nesnázích, Daeris se soustředí na to vřeštění a já jdu dělat to jediné co umím. Rubat. Rozmáchnu se kladivem a mečem proti těm troskám. A já tu práci umím sakra dobře. Kdybych nechlastal byl jsem teď kapitán a ne kaprál na útěku...
zteč: dám více, prosekám se bez komplikací stir:2D6+3 → 14(5 +6 + 3)#dorazka koster
* dám víc
* nebude komplikace
Stir > kostry: 3 SZ (kladivo) - 0 KZ (kostry) - 0 (hrstka>hrstka) + 1 volba - 1 (šerm koster) = 3 ŽVT
kostry > Stir: 2 SZ (meč) - 1 KZ (Stir) -1 (jednotlivci>hrstka) - 1 (šerm Stir) = 0 ŽVT

Umím to sakra dobře...
Ostatní a pak možná pj
Když to nejde silou, je třeba vzít ještě větší sílu. Mé kladivo je vám k službám.

Uživatelský avatar
PánJeskyně
Příspěvky: 280
Registrován: 14. 3. 2017, 10:11

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od PánJeskyně » 7. 4. 2017, 09:31

Daerisi,

houba vřeští a vřeštět nepřestane. Vřeštění je způsobené plynem, který z ní uniká přes jakousi membránu. Je opravdu nafouknutá, jen tak do ní bodnout by mohlo znamenat, že se plyn uvolní naráz a tlaková vlna tě smete.

Z chodby od zrcadla slyšíš klapot kostěných nohou - blíží se nejspíš poslední kostlivci přivolaní vřeštěním.


= Můžeš jí nechat vřeštět a dělat něco jiného.
= Můžeš do ní bodnout a nechat jí explodovat, SZ tlakové vlny je 3, se vzdáleností klesá.
= Můžeš také zkusit něco jiného nebo do ní bodnout opatrně, abys jí vypustil, to je Navzdory nebezpečí tlakové vlny.

Co uděláš?
Šedý hrad je tajemný, plný příšer, pokladů a tajemství.
Mapa a Rolz.org místnost

Uživatelský avatar
PánJeskyně
Příspěvky: 280
Registrován: 14. 3. 2017, 10:11

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od PánJeskyně » 7. 4. 2017, 09:37

Stire,

dereš se na posledního kostrouna, ten ustupuje do dveří. Třískeš mu poslední ránu a odlétne na zem, vedle jakéhosi malého bazénku.

V bazénku se koupe Malva, nad ní stojí Bernard a mezi Bernardem a tebou je oblak mlhy, který obklopuje posledního kostlivce.


Stire, Bernarde, Malvo, Galadire... a skrze otevřené dveře i Daeris,

výbuchem poškozené dveře do Angrovy laboratoře se rozlétnou a ve dveřích stojí ptačí černokněžník. "Tak a už toho bylo dost. Žádná hrdinská sebranka mi tady nebude ... lůt'owat dan'žeón!" přejde ve vsteku do elfštiny s podivným přízvukem.

Hůl v ruce nemá, začíná však kroutivým pohybem mezi rukami formovat ohnivou kouli.

Co uděláte?
Šedý hrad je tajemný, plný příšer, pokladů a tajemství.
Mapa a Rolz.org místnost

Uživatelský avatar
Daeris Arahael
Příspěvky: 114
Registrován: 14. 3. 2017, 08:51

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od Daeris Arahael » 7. 4. 2017, 09:57

... v místnosti s houbou Vřeštilkou ...

Stir už pokračuje dál. A já slyším z toho směru vzdálený Angrův hlas. Jenže za námi také slyším kostlivce a když nic neudělám vpadnou nám do zad, což může být při boji s černokněžníkem fatální. Rozhodnu se ve zlomku vteřiny. Aktivuji magický štít (za 3 MAGy) a postavím se do chodby s čepelí v ruce. Když se ukážou první kostlivci, výhrůžně na ně zamávám tesákem...a pak před nimi začnu pomalu ustupovat. K houbě.

LÉČKA: Daeris:2D6+3 → 10(1 +6 + 3)#INT
- Vlákal jsi kořist až do pasti
- Kořist nic nepodezřívá a je neopatrná.


Kostlivci mě považují za narušitele, kterého je třeba polapit či zneškodnit, takže se vrhnou za mnou a nevěnují pozornost otevřeným dveřím do další místnosti. A v momentě, kdy jsou přímo u mě, rozseknu jedinou ranou houbu. A připravím se na výbuch. Kostlivci tak dobře připravení nebudou. Doufám.
Někdy si říkám, jestli to nebyla chyba, projít portálem do neznáma. Bez delší přípravy, bez stráží a sluhů, bez perfektní magické výbavy. Ale to vzrušení!

Uživatelský avatar
Malva
Příspěvky: 109
Registrován: 19. 3. 2017, 16:46

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od Malva » 7. 4. 2017, 10:31

Jsem celá zblblá z nedostatku vzduchu, škrcení kostlivcem a toho, jak se všechno kolem mě sere. Netroufnu si na kostlivce střílet, protože je mi nad slunce jasné, že bych roztřesenýma rukama trefila Bernarda. Kostlivce elf zahalí do mlhy husté tak, že by se dala krájet, sevřu v ruce dýku, zařvu na Bernarda, ať uhne a vrhnu se na kostru.

Zteč: 2d = 2
Velká hobití slečna s ještě větším lukem.
Deník

Uživatelský avatar
Bernard Pagát
Příspěvky: 116
Registrován: 14. 3. 2017, 17:44

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od Bernard Pagát » 7. 4. 2017, 10:34

...v předsálí Angryho ložnice...

Vohlídnu se za krákáním a vidim toho namachrovanýho křiváka. Poslechnu Malvu, přskočim k rantlu brouzdaliště ať sem aspoň trochu krytej. V ruce už držim šutrovoko, ale ještě se na chvilu zaseknu. Co když Azůra kecala a vono to teď nic nezrobí? Co když bylo všecko jináč a Angra je tady ten hodnej? A co s náma provede Azůra, až tu budem fertig?

Zakroutim hlavou a vyfouknu kolečko dýmu. Moc votázek na moji malou hlavu. Nebudu si jima kazit příjemnej zážitek, teď to totiž bude prdel. Na hraně za sebou vidim nějakej voblak páry a napadne mě dobrej fór. Zvednu ruku s šutrovokem přes vokraj a namířim ho přímo na Angru, ať si zamrká. Pořádně si ptáhnu z doutňajse a tým nehrubším hlasem, kterýho su schopnej, zařvu dolů do bazénku, aby se to betélně rozlíhalo: "Tě péro, Angro Birdje! Sem duch knížete Blůma a došel sem tě zjebat za ty tvoje neplechy, cos tu zrobil!" Řval bysem smíchy, ale nechcu zkazit dojem.

PJ, na Angru pohlédlo Blůmovo oko, co se děje?
Samorost, prcek, rváč, zloděj.
Přišel jsem pít pivo a rozbíjet držky. A zrovna mi došlo pivo.
Deník postavy

Uživatelský avatar
PánJeskyně
Příspěvky: 280
Registrován: 14. 3. 2017, 10:11

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od PánJeskyně » 7. 4. 2017, 11:01

.... u houby....

Houba>Kostlivci: 3SZ(tlaková vlna) => 3ŽVT -> Mezi ½ a ¾ ŽVT
¼ (1) LZ
½ (2) TZ
¼ (1) Vyřazení
Dál se brání i útočí jako JEDNOTLIVCI.


Daerisi,

výbuch kostlivce odhodil proti stěně. Jednoho rozmetal úplně, dva mají zpřerážené kosti a zůstal proti tobě stát jediný, otřesený, kopí svírá v třesoucí se ruce.

... v ložnici s bazénkem ...

Malvo,
tvá kožená zbroj ztěžkla, nacucaná vodou a stáhla tě hlouběji. A pak se o něco v bazénku zasekla. Začínáš se topit. Nezbývá než vytáhnout od pasu dýku a zbroj na několika místech proříznoust, aby ses osvobodila a nadechla.

Stire, Bernarde, Malvo, Galadire,

jak na Anga Birdja pohlédlo skleněné oko, celá místnost se zachvěla.

Ptačí černokněžník už už zvedla ruce a chystal se zaplavit místnost ohnivou koulí, když tu náhle kouzlo s jeho dlaní se zasyčením zmizelo. O okamžik později pohasla i aura, která kolem něj svítila. Pak se ulomila první dlaždice a rozpadla v prach - a to jako by byla první z kostek dominové stavebnice.

Stěny místnosti se začínají olupovat, Angryho honosné oblečení se mění ve staré hadry, honosný nábytek a koberce tlí, jakobyste se dívali na zrychlený film. Každý kousek vybavení, každá nástěnná malba, každá tapiserie, koberec, to všechno Angra Birdju získal "přes postel" od překrásné Azůry. Prastará výhružka knížete Blůma, která splněním kdysi vyslovené podmínky začala působit, si teď všechno bere. A spolu s materiálním bohatstvím, které tu Angra Birdju měl, si také vzala jeho kouzelné schopnosti.

Místnost se začíná plnit oblaky prachu a trosek, jen tu a tam se v ní leskne osamělý klenot, který Angra získal opravdu vlastními silami a ne skrze čáry, kouzla a milostné hrátky.

Co uděláte dál?
Šedý hrad je tajemný, plný příšer, pokladů a tajemství.
Mapa a Rolz.org místnost

Uživatelský avatar
Daeris Arahael
Příspěvky: 114
Registrován: 14. 3. 2017, 08:51

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od Daeris Arahael » 7. 4. 2017, 11:24

... u houby Vřískalky ...

Nehnutě stojím, když mě zasype sprška kostí a prachu, vše neškodně zklouzne po energetické bariéře. Nakloním hlavu na stranu a zadívám se na zbylého kostlivce. Co zbývá, než dokončit, co bylo započato? Vyrazím vpřed, odrazím tesákem kopí a zasypu kostlivce sprškou výpadů a seků.

FÉROVKA: Daeris:2D6+2 → 7(3 +2 + 2)#OBR
- V boji rázné a tvrdě postupuješ vpřed – udělíš o 1 ŽVT vyšší zranění
- Boj je bezohledný a tobě či okolí boje způsobíte nějakou Nepříjemnost (ať se tomu pořád nevyhýbám)

Daeris>Kostlivec: 1 (SZ) +1 (volba) - 0 (KZ) = 2 ŽVT
Kostlivec>Daeris: 2 (SZ) - 3 (KZ) = -1 ŽVT
Někdy si říkám, jestli to nebyla chyba, projít portálem do neznáma. Bez delší přípravy, bez stráží a sluhů, bez perfektní magické výbavy. Ale to vzrušení!

Uživatelský avatar
Stir
Příspěvky: 155
Registrován: 14. 3. 2017, 13:10

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od Stir » 7. 4. 2017, 11:26

...u Angryho...
Dotluču poslední kostry. Daeris tam něco šaškuje s houbou a přede mnou dusí divný mrak kostru. No Bernard, Malva...Sakra chybi Bernard. V tom sem přijde ptakozob. No tak můžeme házet machra, ale asi počkám co ostatní.
Pak se zničeho nic objeví ohnivá záře akdyž pohasne je Angra fuč... Ale nechal si tu jednoho chudáka... Nop tak aspoň ten. Muheeeeeee
chci ho dotlouct i přes tu mlhu: stir:2D6+3 → 6(1 +2 + 3)
* komplikace
Stir > kostra: 3 SZ (kladivo) - 0 KZ (kostry) +1 (hrstka>jednotlivec) - 1 (šerm kostry) = 3 ŽVT
kostra > Stir: 2 SZ (meč) - 1 KZ (Stir) -1 (jednotlivci>hrstka) - 1 (šerm Stir) = 0 ŽVT

Sakra v tý mlze se mi plete kladivo...
PJ, ostatní
Když to nejde silou, je třeba vzít ještě větší sílu. Mé kladivo je vám k službám.

Uživatelský avatar
Galadir
Příspěvky: 108
Registrován: 14. 3. 2017, 13:03

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od Galadir » 7. 4. 2017, 11:35

Schovávám kostlivce a pomalu se ho snažím dostat k bazénku, aby s sebou švihl, ale nedaří se mi to. Z cílevědomé a lehce poťouchlé práce mě vyruší Stir, který se proti mě vrhne s kladivem.

Instinktivně zavřu oči, ale pořád ho vidím, jak se proti mě žene. Tak se zvednu do výšky a rozptýlím se po okolí, abych kostlivce odhalil v poslední možnou chvíli.

Pomoc, Galadir:2D6 → 7(4 +3)#pomoc-nejasný-bonus
pokud jde pomáhat pomocí magů, tak +2, jinak -2.
Mladý elf s popálenou, bohatě tetovanou tváří.
Pokud mě uvidíte utíkat, snažte se mě předběhnout.
Deník postavy

Uživatelský avatar
Bernard Pagát
Příspěvky: 116
Registrován: 14. 3. 2017, 17:44

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od Bernard Pagát » 7. 4. 2017, 11:54

Tak todle byl vo dost větší šrumec, než sem čekal. Na nic nečekám vyskočim z bazénku a zamířim si to přímo k Angrovi.

Jazyk jako med: Bernard:2D6+1 → 4(1 +2 + 1)

"Angro, sem posel knížete Blůma, kterej je ale už tuhej, že jo. Estli se hned vdzáš, nedáme ti po čuni. Můžeme v klidu hodit řeč vo tom, cos tu robil. Co ty na to?"

PJ, jsi na tahu.
Samorost, prcek, rváč, zloděj.
Přišel jsem pít pivo a rozbíjet držky. A zrovna mi došlo pivo.
Deník postavy

Uživatelský avatar
PánJeskyně
Příspěvky: 280
Registrován: 14. 3. 2017, 10:11

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od PánJeskyně » 7. 4. 2017, 12:02

Stire, Galadire, Angro, Bernarde .... a skrze dveře i Daeris,

Agra Bird se nejprve zalekne, ale pak se rozchechtá. "Cha chá! Vyhráli jste první bitvu. Ale za tohle se vám ještě pomstím, chásko. Čarodějnou moc jsem sice zval Azůře, ale stále zůstávám schopným alchymistou. A za tohle se vám ještě pomstím! MU HA HA Ha Ha ha ha ..."

A zatímco zápasíte s posledními kostlivci, snažíte se vyhrabat z bazénku či udělat na oslabeného Angru dojem, on se skloní a vytáhne malý flakón z kapsy svého, teď již notně otrhaného, pláště.

Vrhne jej do místnosti, zableskne se a celou ložnici zavalí tmavý, modrošedý dým.

Když se rozptýlí, Angra je v tahu, nejspíš utekl přes svou laboratoř a ochrannou bariéru, která díky kletbě také vzala za své.

Dorážíte snadno zbylé kostlive a začnete se zvolna dávat dohromady.

Abra Birdju je poražen, ale unikl a vy si všichni napište +1EXP.

Pokud budete prohledávat ložnici a laboratoř, řádění kletby přežily cennosti a šperky v hodně 3-CENNOSTÍ.
Šedý hrad je tajemný, plný příšer, pokladů a tajemství.
Mapa a Rolz.org místnost

Uživatelský avatar
Stir
Příspěvky: 155
Registrován: 14. 3. 2017, 13:10

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od Stir » 7. 4. 2017, 14:14

...u Angryho...
"Jaký anarchista?" vykřiknu a chci se z ním rozehnat. anarchisty je třeba rozhánět. když se sejdou dva už to bývá problém. náhle se zableskne aje fuč. No musí se nechat. Sice socka, ale styl má. "Co teď?" otočím se na ostatní? "Co jít konečně dolu do vesnice do hospody? Dáme gábl, koupel, spánek a můžeme si jít každý po svým... Nebo?" vytáhnu mapu. "Podívejte, tady je zvláštní místo. Nevíte, zda tam ten důl je či ne? Tohle knížectví dříve bylo bohaté z těžby stříbra. třeba by tam byl někde zapomenutý valounek...?"
Když to nejde silou, je třeba vzít ještě větší sílu. Mé kladivo je vám k službám.

Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Hrdinové od Šedého hradu“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host