[SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Úvod

Testování Světa Dračáků - retro vzpomínce na starý dobrý dračák v PbtA kabátě

Moderátoři: MarkyParky, PánJeskyně

Odpovědět
Uživatelský avatar
Daeris Arahael
Příspěvky: 114
Registrován: 14. 3. 2017, 08:51

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od Daeris Arahael » 6. 4. 2017, 10:53

"Galadir a Malva jsou schopní se o sebe postarat. Nevěřím, že by padli černokněžníkovi do rukou nebo se na něj vypravili sami. Jinak bychom jistě slyšeli výbuchy. V principu souhlasím - ano, pojďmě se po nich podívat. Ale černokněžníka není radno podceňovat a rozhodně není dobrý nápad vrhnout se zbrkle do neznáma. Angra má více nemrtvých služebníků a z toho, na co jsme tu narazili soudím, že hojně využívá zdejšího křížení siločár a magického zřídla. Měli bychom napřed najít jeho slabiny a zbavit ho jeho výhod. Potřebuji načerpat sílu a a chci se podívat na magický orb vedle, mohl by nám být užitečný.", odpovím rozvážně a pak pomalu vyrazím k orbu, než se na moment zastavím, "A Bernard-e. Co jsi udělal se srdcem Azury? Nesoudím tě za to, že jsi to zatajil. Ale chci vědět co se stalo. Souvislosti jsou důležité."

Počkám až mi Bernard odpoví a po očku sleduji, že Stir už začal prohledávat místnost a cpát cennosti do torny. Zběžně prohlédnu, o jakých knihách to medvědodlak mluvil a jestli jsou pro mě něčím zajímavé a relevantní. Pokud ano, sbalím je s sebou - pokud ne, nechám je tam, jak zněla dohoda. Potom zamířím o místnost vedle, k magickému orbu, který mě minule tolik okouzlil a zaujal. Důkladně si ho prohlédnu, než k němu opatrně přistoupím a pokusím se naladit na jeho magii.

ODHAD SITUACE: Daeris:2D6+3 → 9(2 +4 + 3)#INT
- Co je tu pro mě zajímavé nebo užitečné a jak toho mohu využít?
Někdy si říkám, jestli to nebyla chyba, projít portálem do neznáma. Bez delší přípravy, bez stráží a sluhů, bez perfektní magické výbavy. Ale to vzrušení!

Uživatelský avatar
PánJeskyně
Příspěvky: 280
Registrován: 14. 3. 2017, 10:11

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od PánJeskyně » 6. 4. 2017, 11:07

Daeris,

upřeně se do díváš do orbu a po chvíli získáš pocit, jako by se v něm rychle střídaly čtyři různé obrazy. Měšec - symbol bohatství. Meč - symbol moci. Srdce - symbol dobroty. Váhy - symbol spravedlnosti.

Zároveň se přistihneš, že máš ruku na svém elfím tesáku- určitě jsi jí tam nedal ze své vůle, to ta koule tě přiměla.

Co uděláš?
Šedý hrad je tajemný, plný příšer, pokladů a tajemství.
Mapa a Rolz.org místnost

Uživatelský avatar
Malva
Příspěvky: 109
Registrován: 19. 3. 2017, 16:46

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od Malva » 6. 4. 2017, 11:14

...u Angry Birdja ...

Letím co nejrychleji ke stropu, jinými slovy stoupám vzhůru pomalu jak smrádek a pak se zkouším vrátit za elfem. Aaaaa, zatracený průvan! Pod druhýma dveřma v místnosti je škvíra a táhne mě to tam. Protáhne mě to jedním z kostlivců. V lebce má díru jako vrata, tak jedna má část, přesněji část mého obláčku mu vletí dovnitř hlavy a vyletí ven očima a nosem. Ještě, že nemají čich. Musí to být zajímavý pocit pro ty kostlivce - mít věčně průvan v hlavě.

Protáhne mě to tou škvírou pod dveřma a v tu chvíli přestane lektvar působit, změním se nejdříve na obyčejnou rozlitou louži na černobíle dlážděné podlaze, pak teprve začnu postupně získávat lidský tvar a nakonec barvu. Narovnám se a rychle se rozhlédnu. Zajímá mě vše, ale nejvíc úniková cesta.
Naposledy upravil(a) Malva dne 6. 4. 2017, 11:27, celkem upraveno 1 x.
Velká hobití slečna s ještě větším lukem.
Deník

Uživatelský avatar
Daeris Arahael
Příspěvky: 114
Registrován: 14. 3. 2017, 08:51

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od Daeris Arahael » 6. 4. 2017, 11:25

... u magického orbu ...

Pozoruhodné. Orb zjevně hodnotí vnitřní pohnutky toho, kdo přistoupí a nabízí mu...očarování zbraně? Má pozoruhodné sugestivní vlastnosti a dá se usuzovat že je to svéh odruhu inteligence. Možná bytost astrálních sfér nebo umělý konstrukt? Čí je to dílo? Je Angra nejen černokněžník, ale i theurg? Nebo je orb dílem někoho jiného? Možná Azura. Hlavou se mi honí otázky, ale je mi jasní, že tady na ně odpovědi nenajdu. Orb je jen nástroj.

Volím Meč, symbol moci. Vytasím tesák, nechám se vést sugescí Orbu a vložím zbraň přímo do jeho záře. Část té záře přejde na zbraň a vytvoří kolem ní slbou, ale přesto patrnou auru. Mírně se ukloním a schovám zbraň zpátky do pouzdra. Využiju silné přítomnosti magie a rovnou se pokusím načerpat síly.

MEDITACE: Daeris:2D6+3 → 9(1 +5 + 3)#INT
- doplním si 3 MAGy (máme tedy 6/9)
- nemám ÚNAVU
- trvá to CHVÍLI


Pak se vrátím se do místnosti, kde se Stir s Bernardem připravují či se snad stál ještě probírají poklady.

"Orb je zajímavý nástroj. Slouží zřejmě k dočasnému očarování zbraní. Možná ho budete chtít využít také. Není potřeba být čaroděj, aby ho jeden mohl používat, stačí předstoupit, vložit do něj zbraň a nechat se Orbem vést."
Někdy si říkám, jestli to nebyla chyba, projít portálem do neznáma. Bez delší přípravy, bez stráží a sluhů, bez perfektní magické výbavy. Ale to vzrušení!

Uživatelský avatar
Galadir
Příspěvky: 108
Registrován: 14. 3. 2017, 13:03

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od Galadir » 6. 4. 2017, 12:29

Usměju se jenom tak do mlhy, když vidím, jak Malvě šla proměna dobře, ale bude muset víc trénovat. Musím pro ni připravit další lektvary!

Infiltrace, Galadir:2D6+3-1 → 11(4 +5 + 3 - 1)#infiltrace
Čin je odhalen nejdříve CHVÍLI poté, co jsi bezpečně pryč


Podlezu pod prahem a držím se při zemi. Jsem rád, že se mi povedlo relativně dobře se proměnit a nebude mě cítit a není mě skoro vidět. Plazím se pod stolem jako smrad, avšak bez barvy a zápachu, a šinu se k Angrovi. Vyšplhám po jeho holi na stůl a prohlédnu si, co tam mají.

Ptačí zob, nebo co je to, posypu obyčejnou solí, abych zvýšil šance, že dostane žízeň. A v nestřeženém okamžiku zhmotním lahvičku s otrušíkem na magickém nosiči a trochu vyleju do vína. Vyzkoušená klasika.
Galadir:2D6+3-1 → 8(5 +1 + 3 - 1)#jed
Pálím dva magy: bude to účinkovat už za CHVÍLI a dá to větší zranění, celkově 2. Jsem bez magů.


Když skončím, napadne mě drobná zlomyslnost. Zadívám se na jeho zřejmě magickou hůl, kterou má vedle sebe opřenou, a opatrně do ní šťouchnu. Než ale dopadne na zem, ještě opatrněji ji zachytím a tiše položím. Chvilku čekám pod stolem a poslouchám, jestli se nic neděje. Nic, nevšiml si toho. Zadívám na hromadu bordelu, co je poblíž, ale pak dostanu lepší nápad, než ji schovávat v něm. Podsunu hůl pod stůl, zvednu nahoru a pomocí dužiny ochmetu ji přilepím zespodu stolu a důkladně oplácám tím nechutně lepivým šmejdem. Zajímalo by mě, jak dlouho bude muset pobíhat po svých komnatách, než si vzpomene, že ji "zapomněl" přilepenou na spodní straně stolu. Já mu dám to jeho: "Mu HE HE He He he he he....", mumlám si pro sebe, zatímco odcházím.

Pak se začnu vytrácet skrze dveře, které vedou někam na východ. Tamtudy taky nejspíš zmizela Malva.
Mladý elf s popálenou, bohatě tetovanou tváří.
Pokud mě uvidíte utíkat, snažte se mě předběhnout.
Deník postavy

Uživatelský avatar
Bernard Pagát
Příspěvky: 116
Registrován: 14. 3. 2017, 17:44

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od Bernard Pagát » 6. 4. 2017, 13:08

...u (ex)Fridricha...

Daeirs mě se svým dotazem kapku dostal. Neměl sem tucha, že ví vo srdcošutru. Ale fakt se s nim teď nechcu hádat.
"To srdce sem dal cérce od Azůry, byla tu taky zakletá. Stir ju viděl chvilu potom, co sme sem vlezli. Vona pak zmizla i s tým srdcem, tak už sem to nechal bejt, stejnak už prd zrobíme."

Daeris nic neřiká a vodejde. Nevypadal nasranej, tak snad cajk. Stir si šteluje výbavu, tak taky zkontroluju vercajk. Furt mi chybí dýky, ale lovit je z těch Oduliných sraček se mi fakt nechce. Sotva se Stirem proberem možnosti, Daeris je zpátky. Povidá něco o magickejch schopnostech fialovýho šutru, ale kašlu na to. Můj vobuch je poslední zbraň co mám a určitě ho nebudu riskovat, tak dobrej s holejma rukama zas nejsem. Poberem si věci, zkontrolujem, že sme tu nic podstatnýho nenechali a dem dolů.

Prohlídnu si poklop a Stir ho kousek nadzdvihne. Ne že by byl na mě moc těžkej, ale nechce se mi. Škvírou pod poklopem vidim v šeru schody, pár kostlivejch hlav a vobčas špicu kopí. Usměju se na borce, naznačim jim kostíky a vostrý hroty. Šeptnu na Stira elfskej bojovej pokřik "Yolóó" a kejvnu, že jako může jít první.
Samorost, prcek, rváč, zloděj.
Přišel jsem pít pivo a rozbíjet držky. A zrovna mi došlo pivo.
Deník postavy

Uživatelský avatar
Stir
Příspěvky: 155
Registrován: 14. 3. 2017, 13:10

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od Stir » 6. 4. 2017, 13:25

... u sestupu do patra 2...
"Yolóóóó..." nadzvednu poklop a skrčím dolu mezi kostry a kladivem a mečem jdu rozdat pár přes čelist. Něco brebentí, ale jak jim mám rozumět, když klapou pantem jen tak naprázdno... o zuby přišly dávno. No aspoň jim netáhne z pusy jak Frýďovi. Na dlouhý řeči stejně koneckonců nebude čas.
zteč: záměr pár jich rozdat a udělat bezpečný předmostí pro sestup kamarádů: stir:2D6+3 → 8(1 +4 + 3)
* záměr se povede, kamarádi mohou bezpečně dolů a snad nenastanou komplikace
Stir > kostry: 3 SZ (kladivo) - 0 KZ (kostry) -1 (hrstka>houf) = 2 ŽVT
kostry > Stir: 2 SZ (kopí) - 1 KZ (Stir) + 1 šerm (Stir) +1 (houf>hrstka) = 1 ŽVT

No skočit jen tak mezi ně, asi nebyl to pravé, no ale což, jeden škrábanec mrtvolu nedělá.
Když to nejde silou, je třeba vzít ještě větší sílu. Mé kladivo je vám k službám.

Uživatelský avatar
Daeris Arahael
Příspěvky: 114
Registrován: 14. 3. 2017, 08:51

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od Daeris Arahael » 6. 4. 2017, 15:18

"Vítězství nebo smrt.", kývnu na Bernarda s vážnou tváří a zvláštním leskem v očích, když Stir seskočí dolů.

A pak vytasím zbraň a vrhnu se za válečníkem. Stirův útok nám vyčistil místo. Dopadnu a okamžitě zaujmu střeh Letícího jestřába, s těžištěm na pokrčané pravé noze, levá noha je natažená a pravá ruka s čepelí zdvižená nad hlavou. Levou rukou provedu bleskurychlé gesto a obklopím se magickým štítem. (ENERGETICKÁ OBRANNÁ, za 3 MAGy)
Potom vyrazím vpřed, přímo do houfu nepřátel, čepel tesáku se míhá sem a tam, pohybuji se úspornými kroky a přískoky a snažím se využívat své mrštnosti a ochrany magického štítu. Je mi jasné, že kostlivců je příliš mnoho a nedokážu jim výrazně ublížit, ale stejně tak doufám, že se vyhnu zranění já. Mým cílem je kostlivce rozhodit, strhnout na sebe část pozornosti a díky manévrování a klamným útokům rozbít jejich formaci a přinutit je rozdělit se na menší skupinky, se kterými by se dalo vypořádat snáze...

ZTEČ: Daeris:2D6+2 → 6(2 +2 + 2)#OBR
- PJ je na tahu

Daeris>Kostlivci: 1 (SZ) - 2 (rozdíl velikosti) = nic
Kostlivci>Daeris: 2 (SZ) + 2 (rozdíl velikosti) - 3 (KZ) -1 (ŠERM) = 0
Někdy si říkám, jestli to nebyla chyba, projít portálem do neznáma. Bez delší přípravy, bez stráží a sluhů, bez perfektní magické výbavy. Ale to vzrušení!

Uživatelský avatar
Bernard Pagát
Příspěvky: 116
Registrován: 14. 3. 2017, 17:44

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od Bernard Pagát » 6. 4. 2017, 15:24

Daeris to moc nedal, vlítl tam sice pěkně tvrdě, těch kostíků je ale prostě hafo. Rychle pochopim, vo co mu de a pokusim se svým pobíháním nadělat ještě větší zmatek a rozhodit ty průhledný trotly. Vlítnu dolů. Vítězství nebo smrt.

Pomoc Daeris: Bernard:2D6+3 → 5(1 +1 + 3)

PJ na tahu.
Samorost, prcek, rváč, zloděj.
Přišel jsem pít pivo a rozbíjet držky. A zrovna mi došlo pivo.
Deník postavy

Uživatelský avatar
PánJeskyně
Příspěvky: 280
Registrován: 14. 3. 2017, 10:11

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od PánJeskyně » 6. 4. 2017, 16:00

Stire, otevřel jsi poklop.

Kostrouni byli připravení - tucet kopí ve střehu utvořilo jahelničkovou přehradu, tvá razance je ovšem rozrazila. Donutil jsi je ustoupit od vchodu a sám jsi sklouzl dovnitř.


Kostlivci dostali zranění za 2 z 6 ŽVT. To je více jak 1/4, méně jak 1/2.
1/4 (3 kostlivci) mají TZ.
1/2 (6 kostlivců) má LZ.
1/4 (3 kostlivci) jsou stále nezraněni.

Pro další vyhodnocování:
= Kostlivci už útočí pouze jako HRSTKA
= Kostlivci se ale brání stále jako HOUF


Daerisi, Bernarde,

vrhli jste se jako dva rozdivočení komáři do skulinky, kterou prorazil Stir v sevřené formaci a začali jste do boje vnášet zmatek. Kostlivci se však nedali.

Daerisi,
když viděli, jak se na ně vrháš jen v róbě, přirozeně na tebe tvrdě zaútočili, neboť si mysleli, že tě snadno odpraví. Tvůj magický štít jejich útok snadno odrazil, bohužel na tom ale zcela vyčerpal vloženou magenergii.

Daerisi, jsi nezraněn, ale zlomili tvé obranné kouzlo.

Bernarde,
zběsilé pobíhání sem a tam není úplně to pravé, co dělat v bojové vřavě. Jeden z kostlivců ti nastavil do cesty ratiště tvého kopí a podrazil ti nohu. Letíš na držku do ústí severní chodby a ošklivý pád tě zraní.

Kostlivci > Bernard: 2SZ(kopí) 0(velikost opravená o "prcka") -1(zbroj) => 1ŽVT


Malvo, Galadire,

prolnuli jste skrze dveře do vedlejší místnosti. Kdysi dávno to musela být překrásně zařízená místnost sloužící radovánkám a oddechu. Malý bazéne uprostřed zcela jistě býval naplněn zurčící čistou vodou a sloužil jako lázeň. Jeden z protějších výklenků obsahuje lůžko s nebesy, další překrásně zdobený jídelní kout. Zbylé dva slouží k příchodu a odchodu, přesto v nich jsou patrné kusy krásného nábytku, věšáky se zdobným šatem.

Z kochání se podzemní krásou vás ovšem vyruší zvuky vycházející z obou dveří.

Ze dveří na severu slyšíte tlumený zvuk jakéhosi boje, který se nejspíš odehrává jen o malý kousek hlouběji v podzemí.

Za dveřmi za vámi je slyšet rozčilený hlas - "Co, co, co, to kurňa má znamenat? Kdo to sem narkeslil? Co je to tu za ten smrad, co se táhne z ložnice? To je nevídané! To si nenechám lí- ..." - krátké odmlčení, neboť Angra Birdju, který doteď sledoval svou karikaturu na zrdcadle najednou zahlédl i vpád druhé části družiny - " .... u všech démonů, Půlande proklatej, k čemu jsou ti moji slouhové, když už ti PODRUHÝ dneska tím poklopem prolezl, někdo .... tfůůůůůůůj to víno je ale hnusný, mě se chce blueagrghua ....... na co čimíteueegrblll..... vyražte jim pomoc, jestli najdete v ložnici toho smrada, co to blueblughrblue..... co to namaloval, tak ho utopte v bazénku! ... a já vás doženu, hned co se vyzvrabllluuuaagghhhhrhhhghhhhrrr......."

Kostlivé tlápoty se blíží ke dveřím.

Malvo, ty už jsi zhmotnělá v hobitku.
Galadire, ty jsi stále obláček páry.
Šedý hrad je tajemný, plný příšer, pokladů a tajemství.
Mapa a Rolz.org místnost

Uživatelský avatar
Stir
Příspěvky: 155
Registrován: 14. 3. 2017, 13:10

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od Stir » 6. 4. 2017, 16:20

...v bitvě s kostrama...
"Teď jste mě fakt nasralííííííííí." zařvu jak bezesmyslů. Začnu mlátit zuřivě okolo sebe.
záměř nasekat je na kousky, rozdělit je na malý hloučky: stir:2D6+3 → 9(5 +1 + 3)
* dám víc (a povede se snad bez komplikací.)
Stir > kostry: 3 SZ (kladivo) - 0 KZ (kostry) -1 (hrstka>houf) + 1 volba = 3 ŽVT
kostry > Stir: 2 SZ (kopí) - 1 KZ (Stir) + 1 šerm (Stir) +0 (hrstka=hrstka) = 0 ŽVT

"Muheheeeeeeeeee...."

PJ, ostatní
Když to nejde silou, je třeba vzít ještě větší sílu. Mé kladivo je vám k službám.

Uživatelský avatar
PánJeskyně
Příspěvky: 280
Registrován: 14. 3. 2017, 10:11

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od PánJeskyně » 6. 4. 2017, 16:39

Čistě pro úplnost, byť je Stir těď rozemlel...

Kostlivci dostali zranění za 5 z 6 ŽVT. To je více jak 3/4.
1/4 (3 kostlivci) jsou na prahu smrti
1/2 (6 kostlivců) je vyřazeno
1/4 (3 kostlivci) má těžká zranění

Pro další vyhodnocování:
= Kostlivci už nedokáží útočit
= Kostlivci se brání jako jednotlivci


Stire,

asi tě popadl nějaký berserkovský záchvat, nebo co, ale najednou začnou vzduchem létat kousky kostí a celý se zahalíš do oblačného prachu z rozvířené kostní moučky.

Když skončíš, většina koster je úplně rozbitá, jen asi tři se s pomlácenými údy plazí po zemi.

Na tvé palici je namotaný hrudní koš jedné z koster.
Pokud jí budeš dál používat jako zbraň, má SZ jen 2 a přišla o tag PÁDNÁ a to do té doby, dokud v klidu CHVILKU nevěnuješ jejímu očištění.

Co dělá Daeris, Bernard, Malva a Galadir?
Šedý hrad je tajemný, plný příšer, pokladů a tajemství.
Mapa a Rolz.org místnost

Uživatelský avatar
Malva
Příspěvky: 109
Registrován: 19. 3. 2017, 16:46

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od Malva » 6. 4. 2017, 16:49

... v místnosti s bazénkem ...

Zevnitř místnosti od ptáka se ozývá vzteklý řev, z druhé strany hluk bitvy. Na nic nečekám a přistrčím skříňku stojící kousek ode mně ke dveřím a volné místo ke klice ještě vyplním dvěma knížkama, které byly uvnitř. Když cpu knížku pod kliku, všimnu si, že obálka je pomalovaná nějakými nahotinkami. To by je mohlo na chviličku (nebo na CHVÍLI) zdržet.

Chystám se poodstoupit a prvního kostlivce, který strčí svůj zpráchnivělý čumák do dveří, střelit šípem.

Zákeřnost: 2d6+1 = 4
Naposledy upravil(a) Malva dne 6. 4. 2017, 17:01, celkem upraveno 2 x.
Velká hobití slečna s ještě větším lukem.
Deník

Uživatelský avatar
Galadir
Příspěvky: 108
Registrován: 14. 3. 2017, 13:03

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od Galadir » 6. 4. 2017, 16:52

Vedle zuří bitva, ale já bych tam byl v této podobě naprosto neužitečný.

Uvnitř svého těla vyvinu tlak na jednu z lahviček a začnu se proměňovat ve výbušný plyn. Kroužím kolem dveří, za kterými zvrací Anga. Strašný průvan z prolétávajících šípů mi sice kazí snahu, ale ne na dlouho. Ještě přidám trochu černých slz matky země a za chvíli začne být mé současné tělo příliš plné a začne kondenzovat a dopadat na podlahu.

Když se většina hořlavin z mého těla dostane pryč, odejdu na západ a nechám za sebou malou cestičku, kterou to všechno v pravý moment shozením pazourku na podlahu zapálím. A pravý moment znamená Angra.

Past, Galadir:2D6+1-1 → 6(1 +5 + 1 - 1)#past
Vybírá PJ.
Mladý elf s popálenou, bohatě tetovanou tváří.
Pokud mě uvidíte utíkat, snažte se mě předběhnout.
Deník postavy

Uživatelský avatar
Daeris Arahael
Příspěvky: 114
Registrován: 14. 3. 2017, 08:51

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od Daeris Arahael » 6. 4. 2017, 16:57

... po bitvě s kostlivci ...

"Dobrý boj, Stir-ohtar. Čest bojovat po tvém boku.", lehce se ukloním, když se rozhlédnu se po bojišti.Kdo by to byl řekl, že to bude tak jednoduché. Mám pocit, že jsme tu s Bernardem vůbec nemuseli být, ale nebudu tu myšlenku vyjadřovat nahlas, to by bylo nedůstojné.

"Ustupte od těch kostí...postarám se o to, aby se už nezvedli.", upozorním, načež schovám tesák do pouzdra, promnu si prsty a sestavím z nich patřičné gesto. Začnu mezi nim sbírat magickou energii, kterou proměním v žár magického ohně. Udržovaným proudem plamene pak postupně přejedu hromádky kostí, dokud nerozpraskají a nezčernají.

Před střetnutím s černokněžníkem by bylo potřeba doplnit síly, ale bude na to čas? Doufám, že ano a nebo že mi ho mí spolubojovníci CHVILKU koupí. Zaujmu postoj, zklidním dech i mysl a začnu s cvičením pro obnovení harmonie mezi světlou a temnou magenergií v těle.

MEDITACE: Daeris:2D6+3 → 14(6 +5 + 3)#INT
- jsem na 9/9
- nepostihne mě ÚNAVA
- trvá to CHVILKU
Někdy si říkám, jestli to nebyla chyba, projít portálem do neznáma. Bez delší přípravy, bez stráží a sluhů, bez perfektní magické výbavy. Ale to vzrušení!

Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Hrdinové od Šedého hradu“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host