[SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Úvod

Testování Světa Dračáků - retro vzpomínce na starý dobrý dračák v PbtA kabátě

Moderátoři: MarkyParky, PánJeskyně

Odpovědět
Uživatelský avatar
PánJeskyně
Příspěvky: 280
Registrován: 14. 3. 2017, 10:11

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od PánJeskyně »

Malvo,

medvídci se ještě chvíli převalují a přemítají. Věnují pár hladových pohledů prskající louži kontaminované vody. Ale pak se přehoupnou na všechny čtyři a vyrazí tunelem pryč.

Co budete dělat dál?
Šedý hrad je tajemný, plný příšer, pokladů a tajemství.
Mapa a Rolz.org místnost
Uživatelský avatar
Galadir
Příspěvky: 108
Registrován: 14. 3. 2017, 13:03

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od Galadir »

"Dobrá práce, Malvo. Je příjemná změna vidět někoho řešit problémy jinak než vyvražděním všeho, co se hýbá." Říkám, zatímco si předpřipravuju ohnivou hlínu.

Pak ale dám explozivní materiál zpátky do kapsy a naposledy promíchám lektvar.

"Půjdu napřed."

Na jeden zátah do sebe obrátím celý lektvar. Chutě u lektvarů jsou pro většinu lidí specifické, tenhle konkrétní mi smrdí po levných cigárech. Nevím, kde se v tom ta chuť bere.

Dryák, Galadir:2D6+2-2+1 → 10(6 +3 + 2 - 2 + 1)#dryak
proměna není odporná (mlha nesmrdí jako koncentrovaný cigaretový kouř a vypadá jako... normální mlha), proměna působí dlouho, s tělem nejsem sžitý.


Nejdříve zprůsvitním a pak se rozprostřu do podoby mlhy. Napnu svou vůli a pomalu se posunu k bariéře a začnu se pomalu procpávat skrz.

PJ, jak to vypadá na druhé straně?
Mladý elf s popálenou, bohatě tetovanou tváří.
Pokud mě uvidíte utíkat, snažte se mě předběhnout.
Deník postavy
Uživatelský avatar
PánJeskyně
Příspěvky: 280
Registrován: 14. 3. 2017, 10:11

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od PánJeskyně »

Galadire,

prolnul jsi skulinou a objevil ses na druhé straně zdi. Přímo před tebou se nachází magický bazének plný bublající a vřící vody, nasycené magenergií tak, že kdybys měl nos, určitě tě to přes něj praští.

Když se nakloníš nad hladinu, zjistíš, že v bazénku je ponořen jakýsi magický přístroj, který soustavně pracuje, občas vypustí nějakou jiskru či bublinu a běží na plný výkon.

Bazének sám je v rohu porušený a vytéká z něj ona kontaminovaná chladící kapalina.

Jinak je místnost zařízená jako obstojná pracovna, je v ní slušné množství vědeckého i kouzelného harampádí a na západním konci velký stůl na kterém jsou poházeny runové kameny a nedbale otevřenou knihou.

Kousek od stolu jsou běžné dřevěné dveře, vedoucí kamsi dál.

Jinak je místnost prázdná.

Co uděláš?
Šedý hrad je tajemný, plný příšer, pokladů a tajemství.
Mapa a Rolz.org místnost
Uživatelský avatar
Malva
Příspěvky: 110
Registrován: 19. 3. 2017, 16:46

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od Malva »

Tak Pomalovaný to loknul a zmizel jako pára nad hrncem, očividně to tedy funguje. Nasliním prst a zdvihnu, stoupnu si mimo průvan a pak do sebe obrátím tu flašku, co mi tu nechal.

Vaporizace: 2d = 9
Tělo dobře ovládáš, neovlivní tvé další schopnosti


Bože to je hnus, žaludek se mi tlačí nahoru, svírá se v křečích, zavřu oči, zavřu pusu, zakryju si ji rukama i s nosem, abych to v sobě opravdu udržela. Rychle polykám, co se mi vrací do pusy. Pak najednou se mi břicho sevře strašlivou silou a všechno ze mě letí ven, ale nejen pusou a nosem, ale celým tělem i kůží, změním se ve výtrysk hnusu, který se rozptýlí ve vzduchu.

Tak tohle nechci zažít UŽ NIKDY. Protáhnu se škvírou za elfem a rozhlížím se.

Proletím přímo skrze druhý mlžný obláček, který se vznáší nad knížkou a pak pokračuju ke klíčové dírce.

A protože jsem tupé, neinteligentní, deprimované hovado, nebudu na sebe brát ohledy a nebudu si házet na odhad, ani mě nenapadne
Naposledy upravil(a) Malva dne 5. 4. 2017, 18:57, celkem upraveno 2 x.
Velká hobití slečna s ještě větším lukem.
Deník
Uživatelský avatar
Galadir
Příspěvky: 108
Registrován: 14. 3. 2017, 13:03

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od Galadir »

A jsem na druhé straně.

Ještě než přijde Malva, se porozhlédnu po místnosti. Nejvíc mě zaujme přístroj a kniha. Že by dokumentace? Pořádně se do ní začtu. Jenomže jak listovat? Pokusím se zhmotnit svou ruku a otočit stránku. Jde to, ale ne úplně snadno. Nakonec do knihy fouknu, to mi jako bytosti tvořené vzduchem jde z nějakého důvodu líp, a všechno důkladně prohlédnu. To jde taky dobře.

Odhad situace, Galadir:2D6+1 → 12(6 +5 + 1)#odhad situace -1 za lektvar
Jak to vypadá s tokem magie tady? Nějaký magický předmět? To je jasné.
Jakého protivníka nejsnáze zraním?
Co je tu pro mě zajímavé nebo užitečné
Co je tu jiné, než vypadá?


Vznesu se nad jezírko a začnu zkoumat mechanismus. Nepochybuju o tom, že tohle patří Angrovi. Určitě existuje ve stroji nějaká komponenta, která to rozbije zaručeně a nejlépe bez toho, aby to spustilo řetězovou reakci. "Dafuq, tolik magenergie na jednom místě," uklouzne mi.

Pak se otočím, jak to vypadá s Malvou. Nebo vlastně přesunu oči na druhou stranu oblaku.
Mladý elf s popálenou, bohatě tetovanou tváří.
Pokud mě uvidíte utíkat, snažte se mě předběhnout.
Deník postavy
Uživatelský avatar
PánJeskyně
Příspěvky: 280
Registrován: 14. 3. 2017, 10:11

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od PánJeskyně »

Galadire,

otočil jsi očima a Malva právě prolnula skrz tebe.

Zkoumáš dál laboratoř.

Knihy jsou věnované z velké části nekromancii, přesto vypadá, že ten, kdo se z nich učil, se nedostal o moc dál, než ke kostlivcům a ghůlům - a z poznámek na okraji listu vidíš, že i u ghůlů si nebyl moc jistý a vyrobil jich jen pár. Nejvíce ohmataní jsou zkrátka kostlivci - a těch tu tedy bude spousty. Na druhou stranu to jsou snadní protivníci - jako mlha můžeš využít toho, že jde proniknout dovnitř jejich těl a přimět tak jednoho, aby udeřil jiného.

Rozhodně tu je zřídlo a tedy dostatek materiálu pro destilaci, kdybys jí potřeboval.

Zajímavý je ten stroj. Zprvu sis myslel, že pouze čerpá energii z křížení žil a nějak ji zužitkovává a napájí tak různé magické prvky v podzemí. Při podrobnějším zkoumání to ale vypadá, že ze zřídla si bere jen hrubou sílu, nicméně jeho hlavní účel je tranformovat magickou sílu z jednoho místa v podzemí do jiného. Někdo tu zjevně odsává něčí kouzelné schopnosti a k něčemu je využívá.

Rozhodně si ale uvědomíš, že není dobrý nápad tenhle stroj jen vyhodit do povětří. To by s sebou mohlo vzít celý hrad a půlku kopce, na kterém stojí. Bude potřeba delikátního zásahu - nejlepší by bylo nejprve nějak odpojit jednu ze stran toho magického spojení.

Co budete dělat dál?[/b]
Šedý hrad je tajemný, plný příšer, pokladů a tajemství.
Mapa a Rolz.org místnost
Uživatelský avatar
PánJeskyně
Příspěvky: 280
Registrován: 14. 3. 2017, 10:11

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od PánJeskyně »

Malvo,

nahlížíš klíčovou dírkou do vedlejší místnosti.

Je poměrně pěkně zařízená - velký jídelní stůl s židlemi, pracovní stolek, na zemi drahé koberce, osvícená je několika svícny, na jedné ze stěn překrásné zrcadlo. Tedy, podle tavru by to mělo být zrcadlo, ale místo odrazu místnosti ukazuje jakési šeré schodiště, u kterého stojí několik kostlivců s kopími, namířenými vzhůru.

Před zrcadlem netrpělivě přechází sem a tam humanoidní bytost v dlouhém plášti, místo tváře zoban, na zádech složená křídla, v rukou velkou hůl. Opodál postává 8 kostlivců s šavlemi. Bytost se občas zastaví a pohlédne do zrcadla.

Co uděláš?
Šedý hrad je tajemný, plný příšer, pokladů a tajemství.
Mapa a Rolz.org místnost
Uživatelský avatar
Galadir
Příspěvky: 108
Registrován: 14. 3. 2017, 13:03

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od Galadir »

... u dábelského stroje ...
On na mě poslal kostlivce. To se neodpouští.

Fridrich je za mnou vlastně taky poslal. Ale ten je v pohodě, tak se nepočítá.

Navíc je to mamlas. S nekromancií se nezahrává. A když ano, člověk musí vědět, co dělá. Knihu si vezmu a zformuju brašnu. Chci, aby se proměnila i s knihou zpátky do podoby oblaku, ale nejde to. No co, násilím to zkusím, až to bude opravdu potřeba.

"Angra. Damhim, bastr'd," pronesu šeptem prastarou elfskou kletbu.

A opatrně odpojím ze strany jeden z přívodů přístroje. Mágové by neměli fušovat alchymistům do řemesla.

Odpojím z přístroje injektor katalyzátoru, bez kterého se pochody zastaví, zacpu si uši a nervozitou se vypařím.

Navzdory nebezpečí, Galadir:2D6+3-1+1 → 11(5 +3 + 3 - 1 + 1)#Navzdory
Mladý elf s popálenou, bohatě tetovanou tváří.
Pokud mě uvidíte utíkat, snažte se mě předběhnout.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Stir
Příspěvky: 155
Registrován: 14. 3. 2017, 13:10

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od Stir »

...u (ex)Fridricha...
No konečně něco pořádného. všechny cennosti uklidím do batohu (celkem 2-cennosti) a šaty si prohlédnu. Snad půjdou do vaku na kořist zabalit. těch se rovněž nevzdám. karty a mapa. Výborně. Hele na ní je vidět i městečko. a zaním ještě zobrazuje Vraní vrchy - kopce, kde se táhnou vinice a pěstují sladký erteple, chmel. Hojný to kraj. No a na východ zakresluje vesničky až k řece Malvíně. Hobití osady tu chybí, asi mapa vznikal ještě před osídlením tímto nárůdkem. Ale je tu vyznačen značkou důl. V Osamělé hoře nedaleko odsud. Ale tam snad důl nikdy nebýval. Co je tahle značka na kraji a tahle druhá? Tu už jsme někde viděl... Hmm, ale kde? to je jak značka rytířů z jihu. Sakra sroluju mapu, dám k věcem, učenci budou vědět. "Bernarde?" zavolám nejistě. Za chvilenku ucítím kouř z doutníku. "něco zajímavého?"

PJ, ostatní.
Naposledy upravil(a) Stir dne 5. 4. 2017, 22:31, celkem upraveno 1 x.
Když to nejde silou, je třeba vzít ještě větší sílu. Mé kladivo je vám k službám.
Uživatelský avatar
PánJeskyně
Příspěvky: 280
Registrován: 14. 3. 2017, 10:11

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od PánJeskyně »

Galadire,

Zastavil jsi odčerpávání magenergie ze zřídla. Bez katalyzátoru nemůže Angra získávat novou sílu. Spojení, které bylo napájeno, ale zjevně stále drží - to už není alchymie, to je spíš nějaká kletba.

Co je horší, je zjištění, že bez odběru magenergie je otevřené zřídlo nestabilní. Zkušeným hmatem jsi zabránil okamžitému výbuchu a stroj stabilizoval. Je ti ale jasné, že pokud by později došlo k silné magické aktivitě poblíž, mohlo by to zřídlo znovu destabilizovat.

Jediná šance, jak bezpečně a natrvalo uvolnit křížení dračích žil, je zrušení kletby nebo zničení či odpojení jednoho z obou konců vazby. Je zřejmé, že na jednom konci je Angra. Co je na druhém zatím netušíš.

Galadire, Angrovi zůstali schopnosti, které má od Azůry. Neumí ale meditovat a bez magenergie ze zřídla je dokáže použít jen jednou.

Zřídlo je pro teď stabilizováno. Objeví se ale jako nová Hrozba a pokud dojde k jeho destabilizaci, bude gradovat. Eskalace bude znamenat výbuch kopce.

Co uděláš dál?
Šedý hrad je tajemný, plný příšer, pokladů a tajemství.
Mapa a Rolz.org místnost
Uživatelský avatar
Malva
Příspěvky: 110
Registrován: 19. 3. 2017, 16:46

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od Malva »

Jsem jen obláček páry, přece se mi nemůže nic stát. Pomalovaný si listuje v knížce, pak se hrabe v nějakém přístroji, půjdu zatím obhlédnout místnost s tím ptačím kouzelníkem. Protáhnu se klíčovou dírkou, a pak se plazím podél zdi, aby si mě nikdo nevšiml. Kamenné zdi jsou ale studené a začínám na nich pomalu kondenzovat. To se mi nelíbí. Radši se vznesu vzhůru ke stropu, kde je malinko tepleji. I tak mám pocit, že už lektvar moc dlouho nevydrží. Ještě se rozhlídnu po zbytku místnosti a pak zamířím k těm schodům.

Hlavně nenápadně: 2d6+1 = 9
Záměr je prohlídnout místnost, případně něco vyslechnout, kdyby to šlo, projít dveřma dál.


Nejsem si moc jistá, jestli je tam průchod, nebo jestli narazím na zrcadlo, ale chci to vyzkoušet. Pomalu klesám ze stropu k průchodu se schody, narazím ale na hladké sklo, které zamlžím. Už tu nic zajímavého nevidím a musím rychle vypadnout. Když se vzdálím, sklo zůstane stále zarosené, no to není moc nenápadné, tak co už. Nakreslím tam stylizovanou postavu ptáka s velkými parohy na hlavě. A pak rychle zpátky ke klíčové dírce.
Velká hobití slečna s ještě větším lukem.
Deník
Uživatelský avatar
Daeris Arahael
Příspěvky: 114
Registrován: 14. 3. 2017, 08:51

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od Daeris Arahael »

... v (bývalém) Odulínině doupěti ...

"Dané slovo nevyžaduje rituál."

Napřímím se, zavřu oči a chvilku sbírám síly.

SBÍRÁNÍ SIL: MEDITACE: Daeris:2D6+3 → 13(4 +6 + 3)#INT
- načerpám 6 magů
- nemám ÚNAVU


Pak se opět široce rozkročím, snížím těžíště, předpažím a začnu pomalu zvedat ruce, přičemž uvolňuji magickou energii. Výboje sršící z mých dlaní začnou obepínat těžké desky a postupně je nadzvdihávat a přemisťovat...

ENERGETICKÁ ÚTOČNÁ MAGIE: PŘEKONÁNÍ SILOU: Daeris:2D6+3 → 12(3 +6 + 3)#MAGy
- klidně ať to trvá chvíli a je to hlučné, ale chci to zvednout tak, aby to zbytečně víc neubližovalo Půlandovi a naopak, aby Odulína zůstala zavalená, případně to co kouzlo zvedne z medvěda padne na pavouka


Když kouzlo skončí a poslední kámen dopadne na hromadu opodál, medvědodlak je volný.

"Cennosti mě příliš nezajímají, ale mé společníky ano, budou chtít kořist. Šaty si klidně nechej. Na knihy se podívám, ale pokud mě nezaujmou, nechám ti je. ", promluvím věcně, "Nebylo mi známo, že tě vážě přísaha. Nebudu tě nutit jí porušit, to by bylo nečestné. Zavazuje tě i mlčenlivostí? Pokud ne, postačí mi jen informace o černokněžníkovi a když se nám nebudeš plést do cesty. A můžeš tady zůstat, vyhánět tě nebudeme."

Koutkem oka vidím, že o kus dál v chodbě postává Bernard, asi mě pozoroval celou tu dobu.
Naposledy upravil(a) Daeris Arahael dne 6. 4. 2017, 08:33, celkem upraveno 1 x.
Někdy si říkám, jestli to nebyla chyba, projít portálem do neznáma. Bez delší přípravy, bez stráží a sluhů, bez perfektní magické výbavy. Ale to vzrušení!
Uživatelský avatar
PánJeskyně
Příspěvky: 280
Registrován: 14. 3. 2017, 10:11

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od PánJeskyně »

"Černokněžník bydlí pode mnou. Má mnoho kostlivých služebníků, možná i třicíctku. Jestli chcete poradit jak na něj, najděte Azůru. Je to zakletá elfka. Starou tajnou chodbu do místnosti, kde je strážená hlídají ghůlové, musíte být opatrní. Kámen, který je třeba odsunout, abyste se do tajné chodby dostali, není těžké poznat - je v zákrutě jedné z chodeb a skulinami kolem něj prorůstá mech," odpoví ti medvědodlak Půland, když ho konečně odhrabeš.

"Víc ti opravdu pomoct nemůžu. Dal jsem slovo. Teď si půjdu sbalit svůj raneček a počkám raději venku, nerad bych byl nucen volit mezi tebou a Angrym, kdyby se snad boj přesunul do mých komnat," dodá ještě.

Hrozba medvědodlaka vyeskalovala. Přidejte si všichni 1 EXP.
Šedý hrad je tajemný, plný příšer, pokladů a tajemství.
Mapa a Rolz.org místnost
Uživatelský avatar
PánJeskyně
Příspěvky: 280
Registrován: 14. 3. 2017, 10:11

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od PánJeskyně »

... v Angryově luxusním doupěti ....

Malvo,

protože tvůj dryák působí jen chvíli, dokážeš se bezpečně dostat nejvíce za jedny dveře. Z místnosti vedou dvoje dveře - zpět do laboratoře a do nějaké další, doposud neobjevené místnosti.

Vyber si:
- můžeš se bezpečně vrátit do jeho laboratoře a tam se zhmotnit
- můžeš se rychle vrátit do jeho laboratoře a pak se pokusit ještě prolnout na druhou stranu olověné bariéry, do doupěte huňáčů. To ale už není zcela samozřejmé. Pokud to uděláš, vyhodnoť si Navzdory nebezpečí, hoď+MAGy z dryáku (tedy 2).
- můžeš zkusit prolnout do té další, doposud neobjevené místnosti a v ní se zhmotnit.

Co si vybereš?
Šedý hrad je tajemný, plný příšer, pokladů a tajemství.
Mapa a Rolz.org místnost
Uživatelský avatar
Bernard Pagát
Příspěvky: 117
Registrován: 14. 3. 2017, 17:44

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Hra

Příspěvek od Bernard Pagát »

... v (bývalém) Odulínině doupěti ...

"Zajímavě vyšpekulovaný", povim Daeris potom, co méďa odejde. "Nejseš žádnej křivák, což je fajn vědět. Řek bysem, že na to jednou dojedeš, ale v tudle chvíli je fajn s tebou robit." Poplácal bych tě po ramenu, ale jen zdvihnu ruku a je mi jasný, že nedosáhnu. Chvilku přemějšlim nad prdelí, ale nakonec ti raděj tu ruku jenom podám. Vylezem z chodby k Fridrichovi, kde na nás čeká netrpělivej Stir. Krom kostí na zemi v cimře nic není, zmizly i karty a prachy ze stolku v rohu. Hodim mírně káravej pohled na Stira.

"Hele, suvenýry můžem hledat až pozdějc. V týmhle hradu je nějakej čáryfuk Angra, který může za ty nemrtvý a pak nějaká zakletá Azůra, která může za Angru. Daerisu, ten méďa dal dobrej tip, ale zbytečnej, s Azůrou sem už hodil řeč. Podle mýho je Angra hajzl a je nutný ho sejmout. To asi dost helfne Azůře, ale povim vám, že mi je celkem ukradený, co ta tu s tým pak bude robit. Angra mě prostě sere a zaslouží na prdel. Průser je, že sme už dlouho neviděli Malvu a Galadira, je možný, že se už měněj v kostíky. Takže bysem navrh vzít to co nejrychlejc dolů, najít čáryfuka a dát mu klepec. Ste za?"

Oba vypadaj, že potřebujou víc detailů, na který ale teď není moc čas. Něco málo beztak stihnu říct cestou. Přemejšlím, kudy to vzít a najednou si všimnu poklopu ve vedlejší cimře.

"Chlapi, týmhle už někdo z vás lez? Po čuchu by sem to vzal tama. A bo su křehkej, měl by tam první vlízt Stir."
Samorost, prcek, rváč, zloděj.
Přišel jsem pít pivo a rozbíjet držky. A zrovna mi došlo pivo.
Deník postavy
Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Hrdinové od Šedého hradu“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti