[SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Organizace + Deníky

Testování Světa Dračáků - retro vzpomínce na starý dobrý dračák v PbtA kabátě

Moderátoři: MarkyParky, PánJeskyně

MarkyParky
Příspěvky: 6875
Registrován: 11. 8. 2011, 01:37

[SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Organizace + Deníky

Příspěvek od MarkyParky » 9. 3. 2017, 17:32

Nábor hráčů na Play-by-Post Světa Dračáku

Žádný produkt nemůže pořádně fungovat bez testování a to platí i pro Svět Dračáku. Protože testování IRL jde pomalu a protože PbP Nesmrtelní nám finišují a já tím pádem nebudu mít co hrát, rád bych tu zahájil nábor na krátké PbP dobrodružství ve Světě dračáku.

Co vlastně budeme hrát?

* SvětDračáku je retro-hra, port klasických DrD1.6E do PoweredByApocalypse. Její veřejnou alfa verzi můžete stahnout tady.

* K retro-hře patří retro-dobrodružství. Budeme tedy hrát dobrodružství zvané "Šedý hrad", jedná se o odlehčenou verzi dungeonu "Bílý hrad" z původních pravidel DrDO. Mapu najdete pod stejným linkem jako pravidla.

* Dobrodružství není příliš dlouhé. Na gameconu jsme ho zvládli odehrát za 4 hodiny i s vysvětlením pravidel. Kdyby se hodně líbilo a fungovalo to, můžeme pak navázat něčím dalším, proteď bych ale rád zahrál tohle.

* Počítejte s tím, že to je testovací hra. Klidně se nám může během hry stát, že najdeme nefunkční či nevyvážené místo a budeme muset za běhu provést nějaké úpravy. Optimisticky doufám, že se to nestane, už jsem v tom něco odehrál, ale stát se to může.

Jak to budeme hrát?

* SvětDračáku nebude úplně klasickou družinovkou, kde postavy stojí v sevřeném šiku a vzájemně skládají přesílená komba. Pro PbP formát hru se to nehodí, aby na sebe hráči nemuseli čekat. Bylo by fajn, kdyby hra tedy spíše vypadala, jako když skupina dobrodruhů souběžně prolézá dungeon, neustále se rozděluje, spojuje a možná i trochu soutěží o to, kdo z nich toho vylootuje či pobije víc, v takovém tom zdravém, Legolasovsko-Gimliovském soupeření. PoweredByApocalypse nám v tom pomůže tím, že když je na tahu PánJeskyně, často má možnost odehrát nějakou náhodičku. Zároveň to ale nebude PvP - pravidla SvětaDračáku zatím PvP neumí.

* Bylo by fajn, kdyby hru hrálo právě 5 hráčů, každý za jedno z klasických dračákovských povolání. Plus já jako PánJeskyně.

* Budeme mít online mapu, na které budeme postavy sledovat, k házení kostkami, případně online domluvám na hře budeme používat server rolz.org. Mapa není žádný megasofistikovaný software - s figurkami na ní budu hýbat já (PánJeskyně) vždy, když si přečtu co jste udělali nebo se dostanu na tah. Pokud budete chtít v mapě mít uvedené nějaké věci - staty postav a podobně, stačí říct a přidám je.
EDIT: Link na mapu okolí.

* Dungeon má pevně danou rozhlohu a také je dopředu dáno, jací obyvatelé v něm žijí. Hlavní zápletka a jejich charakter a vztahy jsou už ale předurčené jen velmi volně a celou hru povedeme v duchu PbtA hesla "Play to discover". Od hráčů se tedy bude očekávat jistá míra vlastních vkladů. Jsem hrozně zvědavý, jaké tajemství vlastně dungeon ukrývá.

* Počítejte také s tím, že je to "oldschoolový" dungeon z raného období českých RPG. Odpusťte mu občasné nelogičnosti ;o), zachoval jsem je právě kvůli tomu feelingu, který jsem měl, když jsem jako náctiletý poprvé hrál dračák.

* Hra bude poměrně otevřená. Je to staré dobrodružství, které nejspíš hrál každý, kdo se s DrDO setkal a tak nemá cenu dělat tajnosti. Mapa je od počátku veřejná, staty nestvůr či jejich zvláštní tahy budou většinou k dispozici. Neznamená to ale, že by hra byla bez překvapení - snadno se může stát, že když se PJ dostane na tah, stane se něco neočekávaného.

* Samotné odepisování bude probíhat způsobem, který jsme si již vyzkoušeli v jiné PbP s ApocalypseWorldem a ukázal se poměrně vhodný. Pokud neznáte fungování ApocalyspeWorldu a způsob, jakým se při něm střídají hráči a PJ, tak se následujících instrukcí nelekejte, všechno si vysvětlíme.
> Pokud jste na tahu, popisujte, co vaše postava dělá. Při tom si budete i sami vyhodnocovat své tahy. Dokud vám padají úspěchy a tah nepožaduje reakci protistrany pokračujte ve svém psaní. Pokud vedete rozhovor, ať už s jinou postavou nebo NPC, položte několik otázek či myšlenek za sebe a odešlete je najednou. Nebo nabídněte možnosti. Stejně tak protistraně odpovídejte najednou, když položí více otázek. U bezejmených NPC (většina), klidně můžete tam, kde je to z výsledku tahu jasné, rovnou popsat i jejich reakce.
> O tah můžete přijít jedním z následujících způsobů:
-- sami se ho vzdáte a necháte slovo ostatním
-- vstoupíte do dosud neprozkoumané lokace, prohledáváte místnost či "nasloucháte" a potřebujete od PJ vědět, co bude dál
-- hodíte MISS (tedy hod 6-)
Když o tah přijdete, MC hraje tah

* Tempo odepisování očekávám volné. Žádný sprint, vyžadující sepisování sáhodlouhých odstavců několikrát za den. Když bude potřeba na někoho pár dnů počkat, tak počkáme. Byl bych ale rád, kdyby si hráči našli na odehrání čas alespoň dvakrát do týdne.
Naposledy upravil(a) MarkyParky dne 13. 3. 2017, 23:47, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
PánJeskyně
Příspěvky: 280
Registrován: 14. 3. 2017, 10:11

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Organizace

Příspěvek od PánJeskyně » 9. 3. 2017, 17:32

Přehled postav:

* PetrH - Válečník
* Komi - Hraničář
* Faskal - Alchymista
* Cor - Kouzelník
* Sarsaparillos - Zloděj

Máme plno ;o)
Naposledy upravil(a) MarkyParky dne 10. 3. 2017, 10:42, celkem upraveno 5 x.
Šedý hrad je tajemný, plný příšer, pokladů a tajemství.
Mapa a Rolz.org místnost

Uživatelský avatar
Stir
Příspěvky: 155
Registrován: 14. 3. 2017, 13:10

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Nábor hráčů

Příspěvek od Stir » 9. 3. 2017, 21:53

Obrázek
člověk válečník - Stir
rasový tah: STAČÍ TROCHU TRÉNOVAT
SIL: 3; OBR: 0; ODL: 1; INT: -1; CHA: -1
ŽVT LZ: 7, ŽVT TZ: 3
Level: 4
exp: 0(cesty)+0(ohrožení)
Cennosti: 2, zdobné šaty

vybavení: základní potřeby dobrodruha(celta, miska, lžíce, malá lucerna, jídlo suché na 3 dny - sýr, chleba, měch s vodou na dva dny, láhev od vína, vojenské karty)
zbraně: meč (SZ 2 - šerm, běžná), tesák (SZ 1 - záložní), válečné kladivo (SZ 3 - pádný, těžká), luk (SZ 2 - hod, dostřel, běžná)
zbroje: šupinovka (KZ 2), štít (1 proti v hrstce)

tahy: KDYŽ PROMLUVÍ MEČE, TO JE JEN ŠKRÁBNUTÍ, MLÝNEK NA MASO, SEHRANOST, TOTO JE MÁ ZBRAŇ

Chudý syn sedláka, pátý v pořadí si nemohl dělat naději ani na noc s děvečkou, natož na grunt. Při první příležitosti v deseti zběhl z práce podruha do armády. Měl štěstí a brzo se stal celkem obratným bojovníkem. Za své služby v 15 letech dostal svoji první vlastní zbroj, štít a meč. Každý večer jej pečlivě leští. Není to chlouba, ale spíše kalendář jeho vzpomínek. Po deseti letech služby nastřádal dostatek žoldu, aby se vyplatil a nyní hledá zákazníky, kteří by mu zaplatili dost za jeho meč, štít a sílu...

Cesty:
CESTA VÁLEČNÍKA (1x)
 Utkal ses s někým v rovném boji
 Zažil jsi útěk či ústup z boje (tvůj či nepřítele))
 Poznal jsi, co je těžké zranění (tvé či přítele
 Poznal jsi novou zbraň či nepřítele
 Zjednal sis úctu a respekt

CESTA MAJETKU A SLÁVY
Cestu majetku sledují dobrodruzi, kteří kladou osobní prospěch nadevše. Jejich motivací je zisk peněz, pokladů, případně odměn ve formě lepšího společenského postavení.
 Pomohl jsi nějaké CP s vážným problémem, za úplatu.
 Obětoval jsi nějakou CP, ohrozil její zdraví či majetek, pro tvůj osobní prospěch.
 Přiměl jsi nějakou CP, aby se něčeho vzdala ve tvůj prospěch či ti pomohla bez toho, abys jí musel odměnit.
 Spolupracoval jsi s nějakou CP na něčem prospěšném
 Veřejné jsi i za cenu následků přijmul odměnu za nějaký svůj čin
 Pomohl jsi hráčské postavě s vážným problémem a řekl sis o odměnu.

Zbraň:
todo - popis a vlastnosti
Naposledy upravil(a) Stir dne 29. 5. 2017, 12:12, celkem upraveno 23 x.
Když to nejde silou, je třeba vzít ještě větší sílu. Mé kladivo je vám k službám.

Uživatelský avatar
Daeris Arahael
Příspěvky: 114
Registrován: 14. 3. 2017, 08:51

Příspěvek od Daeris Arahael » 9. 3. 2017, 22:18

Obrázek

Daeris Arahael

Ve společnosti, kde Mocní mohou žít a vládnout tisíce let, existuje jediná spolehlivá cesta vzhůru po společenském žebříčku - přes mrtvoly. Vyhlídky nejmladšího potomka vládnoucího Domu nejsou nijak příznivé. Většina rivalů má desítky či stovky let náskok v získávání moci, včetně té magické. A když se vám nelíbí rozdané karty, bývá nejlepší na čas změnit herní stůl...

Někdy si říkám, jestli to nebyla chyba, projít portálem do neznáma. Bez delší přípravy, bez stráží a sluhů, bez perfektní magické výbavy. Ale to vzrušení!


neurčité pohlaví, elfská rasa, na pohled v rozkvětu mládí
perfektně padnoucí elegantní oděv
pohledná tvář
oči jako dva uhlíky
pružné chlapecké tělo

Vlastnosti
SIL: -1; OBR: +2; ODL: -2; INT: +3; CHA: +1

Životy
0/1 ŽVT lehkých zranění
2/3 ŽVT těžkých zranění

Magy
3/9 MAGů

Tahy
*(rasový) ELEGANTNÍ BOJ
Pokud bojuješ se zbraní, co má vlastnost ŠERM, hoď+OBR místo hoď+SIL.

* ENERGETICKÁ OBRANNÁ MAGIE
Používáš-li energetickou obrannou magii, spal MAGy (Max.3).
• Dosah DOTEK
• Seslání IHNED
Vyber si, co pole bude CHVÍLI absorbovat (1 efekt z):
o zranění – cíl získává KZ rovnu počtu spálených magů
o obraz – cíl je neviditelný
o zvuk – cíl je neslyšitelný
o okolní světlo – kolem cíle nastane dokonalá tma
o okolní zvuk – kolem cíle nastane dokonalé ticho

Pokaždé, když je pole vystaveno zkoušce (dostáváš poškození, někdo tě pozoruje neviditelného, někdo zapálí louči v dokonalé tmě, způsobil by zranění apod...), hoď+MAGy.
TREFA:
• 10+: Pole úspěšně odrazilo působení a zůstalo zachováno
• 7-9: Pole odrazilo působení, ale spotřebovalo na to -1MAG, o který snížilo svou sílu.
POTÍŽE:
• 6-: Pole v poslední chvíli odrazilo působení, zaniklo a CHVÍLI ho nebudeš moct obnovit novým kouzlem.

* ENERGETICKÁ ÚTOČNÁ MAGIE
Používáš-li energetickou útočnou magii, spal MAGy (Max.3)
• Dosah HOD
• Seslání IHNED
Vystřelíš sadu energetických výbojů. Pokud je používáš v boji, vyhodnoť příslušný bojový tah, jen hoď+MAGy.
Vyber si 1 z:
o Výboje zezelenají a jejich SZ je 2, ignorují zbroj.
o Výboje zmodrají a rozdělí se/zřetězí na více cílů (až HRSTKU), SZ je 1, ignorují zbroj.
o Výboje zrudnou a dosáhnou na DOSTŘEL
o Výboje se slijí v jeden plamenný objekt a zasáhnou větší plochu (např. zášleh, ohnivá koule, zeď z plamenů). SZ takových plamenů je 1, působí na celou plochu a nelze nikoho vyjmout.
o Výboje se slijí v jednu světélkující kouli. Je neškodná, osvítí prostor kolem sebe a vydrží CHVÍLI.
o Výboje s klepavým zapraskáním poškodí/otevřou neživý předmět (např. zámek na truhle, dveřích) – použij tah OTEVŘENÍ SILOU, ale hoď+MAGy.
o Výboje zlomí jiné běžné kouzlo nebo oslabí pokročilé, proti magickým bytostem mají SZ 1, ignorují zbroj.

* KNIHOMOL
Zvedni si INT o 1 (Max.3)

* NEPŘIROZENÁ AUTORITA
Pokud odvracíš neviděné, nemrtvé a další magické bytosti,
• Hoď+CHA
TREFA:
• 10+: Bojí se tě, ustoupí, kam chceš, chovají se, jak chceš
• 7-9: PJ vybere jedno z:
o Okamžitě někam zmizí
o Jsou paralyzovaní respektem, dokud je z toho někdo nevytrhne (např.
útokem) nebo nezmizíš z dohledu
o Ustupují, kam chceš, chovají se, jak chceš, ale velmi pomalu a obezřetně
POTÍŽE:
• 6-: PJ je na tahu

* Silná paměť
Do tvé hlavy se vejde o 3 MAGy víc.

* MAGIE ČASU A PROSTORU
Chceš-li ovlivnit chování bytostí v prostoru, hoď+MAGY (Max.3)
TREFA
• Dosah DOTEK
• Seslání CHVÍLI
• Vzdálenost, na kterou kouzlo vydrží, než zanikne: HOD
• 10+: Vyber 1-3 z:
• 7-9: Vyber 1 z:
o Zrychlení seslání na okamžitě
o Očarovaná bytost může kouzlo ovládat
o Vzdálenost se prodlouží na DOSTŘEL
o Kouzlo působí proti vůli očarované bytosti
• Efekty vyber 1 z:
o Levitace: Postava se vznese a ve vzduchu se dokáže pomalu pohybovat – např. odrážet, postrkovat apod. Po skončení se zvolna snese na zem.
o Hyperprostor: Postava se přenese na jiné místo na zemi. Pokus o teleportaci do vzduchu či do zdi vyústí automaticky v POTÍŽE pro sesilatele.
o Zrychlení pohybu: Postava získá schopnost se pohybovat nepřirozeně rychle.
POTÍŽE:
• Kouzlo provede něco jiného, než co má. Na tahu je PJ.

Výbava
• Záložní zbraň: Elfí tesák SZ1 DOTYK ŠERM 1-ruka
• Torna s trochou běžného vybavení dobrodruha
• Torna se svitky, svíčkami, pergameny a místem na kořist
• 2-ZÁSOBY
• 1-CENNOST
• neoznačeý flakón s modrou tekutinou

Kořist
• Liščin jednoruční meč SZ 2 DOTYK ŠERM 1-ruka (je odložený a schovaný na Šedém hradě)

Závazky
* Bernard +1
* Galadir 0
* Malva +3
* Stir 0

Zkušenosti
5. úroveň, 2/5 ZKUŠENOSTi

Aktuální postup:
• Naplnění Cesty kouzelníka
• eskalace hrozby: Angra Birdju




Historie:

• po konverzi
• po konverzi
• naplnění cesty kouzelníka
• eskalace hrozby: Fridrich
• eskalace hrozby: Půland
=> postup na 4. úroveň

• Eskalace hrozby - Angra Birdju
• Nabídka od PJ, která se neodmítá - trpaslík Lukojl mě obalamutil planým slibem
• Naplnění Cesty kouzelníka.
• Eskalace hrozby - Sylfa
• Naplnění Cesty vyšší moci
=> postup na 5. úroveň


Kodex Cti (Cesta vyšší moci)
o Pomohl jsi nějakému CP s vážným problémem, protože si to žádal kodex cti.
o Ublížil jsi nějaké CP, ať na zdraví či majetku v souladu s pravidly kodexu.
o Obětoval jsi vlastní prospěch, zdraví či majetek, protože si to žádal kodex cti.
o Vyzval jsi nějakou CP, aby jednala v souladu s kodexem cti a podrobila se mu.
o Přihlásil ses veřejně a za cenu následků k zásadám kodexu cti.
o Veřejně jsi někoho odsoudil za porušení kodexu cti, bez ohledu na následky.
o Pomohl jsi hráčské postavě s vážným problémem, protože to žádal kodex cti.

Aktuální postup:
• Vyzval jsi nějakou CP, aby jednala v souladu s kodexem cti a podrobila se mu. (Lišce bylo potřeba připomenout, že žádný dluh k ní nemám a zabití její skupiny bylo v souladu s kodexem, teď je řada na ní aby splnila svou povinnost)





Historie:

• Přihlásil ses veřejně a za cenu následků k vyšší moci, jejímž hodnotám věříš. (odmítám pomoci vesnici, dokud nebude získán souhlas jejího pána a nebo mu vesnice nevypoví poslušnost)
• Veřejně jsi někoho odsoudil za porušení kodexu cti, bez ohledu na následky. (odsuzuji selku Štěpánku, protože mě uvedla v omyl, neznalost neomlouvá, měla by se stydět!)
• Vyzval jsi nějakou CP, aby jednala v souladu s kodexem cti a podrobila se mu. (vyzývám Ulrika, aby se zachoval jako správný tyran, přijal zodpovědnost a postaral se o své poddané)
• Ublížil jsi nějaké CP, ať na zdraví či majetku v souladu s pravidly kodexu. (lapkové pod vedením Lišky mě minulé noci zranili na těle i na cti, má přísaha pomsty byla naplněna druhý den!)
• Obětoval jsi vlastní prospěch, zdraví či majetek, protože si to žádal kodex cti. (Liška se vzdala, dostala ode mě poučení o Kodexu cti, léčivý lektvar a slib, že jí pomůžu dostat se do bezpečí, to znamená, že jí nezabiju, což by bylo "bezpečnější" a dokonce i odmítnu vydat Peškovi nebo Ulrikovi, protože s nimi jsme o jejím polapení žádnou dohodu neuzavírali a tak by to bylo nečestné, když se Liška nemůže bránit)
=> EXP


Cesta kouzelníka
o Utkal ses s nepřítelem za pomocí kouzel.
o Odvrátil jsi nastávající nebezpečí či jeho následky.
o Setkal jsi se s působením cizí magie.
o Vyřešil jsi hádanku, rozluštil šifru, odhalil záhadu nebo tajemství.
o Aktivně jsi se podílel na vyjednávání.
o Pomohl jsi spojencům moudrou radou či svými znalostmi.
o Zažil jsi nepředvídatelné selhání magie.

Aktuální postup:
• Odvrátil jsi nastávající nebezpečí či jeho následky. (i za cenu zničení magického štítu bylo potřeba uhasit napůl přivolaného ohnivého elementála a uzavřít tak propusť mezi elementální sférou ohně a materiální sférou)





Historie:
• Utkal ses s nepřítelem za pomocí kouzel (můj magický oheň sežehl krysy)
• Odvrátil jsi nastávající nebezpečí (můj magický štít ochránil mě i Galadira při ústupu z bortící se místnosti)
• Čelil jsi kouzlům a magii (magický orb mě na chvíli zmámil)
• Vyřešil jsi hádanku, rozluštil šifru, odhalil záhadu nebo tajemství (odhalení pravého účelu iluzorní zdi)
• Vyjednal jsi cosi důležitého (vyjednávání s Fridrichem, kostlivým majordomem)

• Odvrátil jsi nastávající nebezpečí (zastavením skupiny útočících kostlivců, kteří chtěli unést Galadira)
• Čelil jsi kouzlům a magii (zlomením kouzla, které mi způsobilo magickou hluchotu)
• Vyřešil jsi hádanku, rozluštil šifru, odhalil záhadu nebo tajemství (průzkumem podzemní knihovny a živé knihy)
• Vyjednal jsi cosi důležitého (výslechem skupinky ghůlů pomocí nepřirozené autority)
• Utkal ses s nepřítelem za pomocí kouzel. (útok na medvědodlaka za pomocí magického štítu...díky tomu pořád žiju)
=> EXP

• Aktivně jsi se podílel na vyjednávání. (medvědodlak Půland se přede mnou pokořil a vzdal se)
• Utkal ses s nepřítelem za pomocí kouzel. (střetnutí pod poklopem, magický štít mi opět zachránil život)
* Bernard mi pomohl, +1 ZÁVAZEK k němu
• Odvrátil jsi nastávající nebezpečí či jeho následky. (kostlivci by vpadli mým druhům dozad, nebýt mé léčky)
• Setkal jsi se s působením cizí magie. (setkání se sylfou a má snaha jí zapudit)
• Zažil jsi nepředvídatelné selhání magie. (má snaha sylfu přinutit uhasit les se setkala s nezdarem, místo toho se vrátila do své domovské sféry a rozdmýchala oheň po korunách stromů)
* Malva mi pomohla, +1 ZÁVAZEK k ní
=> EXP

• Odvrátil jsi nastávající nebezpečí či jeho následky. (Malva mi pomohla zastavit hrozící lesní požár)
* Malva mi pomohla, +1 ZÁVAZEK k ní
• Aktivně jsi se podílel na vyjednávání. (snaha vyjednávat s bandity nedopadla zrovna úspěšně)
* Malva mi pomohla, +1 ZÁVAZEK k ní
• Setkal jsi se s působením cizí magie. (sovy, které nebyly tím, čím se zdály být)
• Zažil jsi nepředvídatelné selhání magie. (teleportační kouzlo mě nedostalo na požadované místo, ale do problémů)
• Utkal ses s nepřítelem za pomocí kouzel. (sestřelení sov zelenými blesky, když útočily na Malvu)
=> EXP
Naposledy upravil(a) Daeris Arahael dne 15. 5. 2017, 21:36, celkem upraveno 63 x.
Někdy si říkám, jestli to nebyla chyba, projít portálem do neznáma. Bez delší přípravy, bez stráží a sluhů, bez perfektní magické výbavy. Ale to vzrušení!

Uživatelský avatar
Bernard Pagát
Příspěvky: 116
Registrován: 14. 3. 2017, 17:44

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Nábor hráčů

Příspěvek od Bernard Pagát » 10. 3. 2017, 07:46

Obrázek

Bernard Pagát

Matka děvka, otec alkoholik. Dětství mezi kurvami, mládí na ulici. Kdo uteče, vyhraje, kdo neuteče, zmizí. Čest je na hovno, počítá se další každá minuta přežití. Nastav druhou tvář, dám ti přes ni pěstí. Usměj se na mě, dostaneš po úsměvu.

Má celkem vyhraněný názor na to, co je špatné a co ještě horší. Pokud něčemu věří, koná bez váhání, na vlastní pěst a bez ohledu na následky. Největší radost mu dělá, když může někomu odůvodněně dát po čumáku. Současní společníci na něj udělali veskrze dobrý dojem, rád zůstává v jejich společnosti. Dokonce se je snaží při každé příležitosti neodrbat a to už je co říct. Stále je ještě na útěku před minulostí a díky posledním událostem spíš ztrácí náskok.

Kudůk, zloděj
0. úroveň Sil -1, Obr +2, Odo 0, Int -1, Cha +1
1. úroveň Sil -1, Obr +3, Odo 0, Int -1, Cha +1

- Stiletto (SZ 2, ŠERM, u Zlodějského útoku ignoruje zbroj), Obuch (SZ 1, PÁDNÝ)
- Zbroj (KZ 1)
- Brašna se zlodějským vybavením (šperháky, cinknuté karty či kostky, květina či kapesníček pro okouzlení dámy,...) - vejdou se do ní i přiměřeně velké cennosti, jako talíře, šálky, příbory,...
- Torna s trochou běžného vybavení dobrodruha
- Blůmovo šutrovoko na památku
- Hernátův nůž

- 2-JÍDLO
- 2-CENNOSTI

ŽVT lehká 3 [x] [x] [x]
ŽVT těžká 3 [x] [x] [x]

Úroveň: 4
EXP: 2
1. Dokončena cesta dobrého druha
2. Vyřešena hrozba Angry Birdju

1. Porazili jsme Angru Birda v Šedém hradu 2. Dokončena cesta zloděje 3. Dokončena cesta volnosti 4. Vyřešili jsme zelementála 5. Dokončena cesta zloděje => 4. úroveň

TAHY

Rasový tah: Prcek
Pokud čelíš tváří v tvář přesile nebo tak velkému protivníkovi, že sám vydá za HRSTKU, neudělí ti o 1 větší zranění, Je příliš obtížné tě zasáhnout naplno kvůli tvé velikosti.

Zlodějské útoky
Pokud provádíš ZÁKEŘNOST někomu, kdo o tobě neví, tak namísto běžného tahu hoď+OBR bez ohledu na to čím útočíš a
TREFA:
- Prozradíš se
- Nepřítel obdrží běžné zranění a zastavíš jej, pokud se o něco snaží
- 10+: Zlepši výsledek 2 z:
- 7-9: Zlepši výsledek 1 z:
-- Udělené zranění je o 1 ŽVT vyšší
-- Ignoruješ zbroj
-- Neprozradil ses
-- Namísto udělení zranění jsi cíl okradl
POTÍŽE:
- Jsi přistižen, na tahu je PJ.

Zlodějské náčiní
Pokud se snažíš odemknout nemagický zámek s pomocí zlodějského náčiní hoď+OBR
TREFA:
- Zámek jsi nakonec odemkl
- Trvalo ti to dlouho
- Zámek je viditelně poškozený a nejde znovu zamknout
- Jsi u toho nápadný, spustil jsi poplach, past a podobně
- 10+: Vyber 2 z:
- 7-9: Vyber 1 z:
-- Zámek není viditelně poškozený a můžeš jej opět beze stopy kdykoliv zamknout či odemknout
-- Zvládl jsi to bez spuštění poplachu, pasti a nenápadně
-- Zvládl jsi to rychle
POTÍŽE:
- Na tahu je PJ

Postřeh
Pokud jde o prohledávání, odhalování pastí a podobně, při ODHADU SITUACE hoď+OBR místo hoď+INT.

Jazyk jako med
Pokud můžeš s někým navázat rozhovor nebo už s ním hovoříš, hoď+CHA.
TREFA:
- Zaujal jsi ho a bude se s tebou bavit
- 10+: Drž 3
- 7-9: Drž 1
- Během rozhovoru můžeš je (i opakovaně) využít na:
-- Získáš jeho důvěru, uvěří tomu, co říkáš (+2PŘÍŠTÍ na MANIPULACI)
-- Získáš jeho plnou pozornost, přestane se věnovat okolí, přeruší, co zrovna dělal
-- Změníš téma rozhovoru na jiné
-- Nastuduješ si jeho chování, hlas a pod a budeš je moci později napodobit (+1STÁLE na tahy, kde využiješ převlek)
-- Věrohodně předstíráš, že jsi někdo jiný (+1STÁLE na další akce proti němu, kde toho využiješ)
POTÍŽE:
- Prozradil ses, naštval jsi ho, na tahu je PJ

Jako stín
- V tahu HLAVNĚ NENÁPADNĚ máš o 1 volbu víc než je běžné.
- Pokud navíc při HLAVNĚ NENÁPADNĚ použiješ převlek, hoď+CHA místo hoď+OBR.

ZÁVAZKY
- Daeris 0
- Galadir +1
- Malva 0
- Stir 0

CESTY

Cesta zloděje
[x] Zažil jsi přepad, úder ze zálohy (Ze zálohy jsme zaskočili Angrovy ptáky)
[ ] Zažil jsi únik, útěk, vypaření se
[ ] Zažil jsi krádež, podfuk, šméčko
[ ] Naučil ses skrývat a hledat
[x] Získal jsi přízeň, důvěru (S Galadirovou pomocí mne Duch lesa nechal projít až k Elfím ruinám)
[x] Poznal jsi novou past, zámek nebo mechanický systém (Nové Fridrichovy dveře na dole)
[ ] Zažil jsi nátlak, výhrůžky, vydírání

[ ] Zažil jsi přepad, úder ze zálohy (Sejmul jsem bez zaváhání kostlivce u Borka ve sklepě.)
[x] Zažil jsi únik, útěk, vypaření se ("Utekl" jsem modrým medvědům. Utekli jsme Hrůze.)
[x] Zažil jsi krádež, podfuk, šméčko (Zlodějky mi ukradly zbraň. V táboře kočovníků mě ošulili o další věci.)
[x] Naučil ses skrývat a hledat (V zelé jsem našel důležitou stopu vedoucí k Angrovi. Našel jsem únikový východ ze sklepa a cennosti ve sklepě.)
[x] Získal jsi přízeň, důvěru (Přesvědčil jsem opilce ve Staré celnici, že jsem mu neukradl nůž. Přesvědčil jsem Koblížka ke vzájemně prospěšné spolupráci. Borek mi důvěřuje a mluvil s námi otevřeně o mlýnu.)
[x] Poznal jsi novou past, zámek nebo mechanický systém (U Borka jsem poznal staronový zámek a rozebral ho na součástky.)
[ ] Zažil jsi nátlak, výhrůžky, vydírání

- Zažil jsi přepad, úder ze zálohy (Blbě jsme přepadli kostlivce pod schody, už to víckrát neudělám. Zachránil jsem Malvu v brouzdališti a udělám to klidně znovu.)
- Zažil jsi únik, útěk, vypaření se (Angra Birdju nám zmizel za použití dýmovnice, měl bych si taky nějakou pořídit.)
- Zažil jsi krádež, podfuk, šméčko (Vybral jsem tajný poklop v podezřele prázdné místnosti. Stir bez skrupulí vybrakoval Fridricha a Půlanda.)
- Naučil ses skrývat a hledat (Našel jsem tajný vchod, našel jsem po tmě srdce, proplížil jsem se kolem ghoulů)
- Získal jsi přízeň, důvěru (Azůra mi upřímně prozradila svou minulost, Angrovu slabinu a věří, že ji zachráním)

- Zažil jsi přepad, úder ze zálohy (Udeřil jsem ze tmy na toho nejnebezpečnějšího kostlivce v místnosti)
- Zažil jsi únik, útěk, vypaření se (Zdrhnul jsem před obřím broukem a před Odulínou)
- Zažil jsi krádež, podfuk, šméčko (Kostlivci, které jsem vlastnoručně rozmlátil, se mi v tu nejhorší chvíli objevili v plné síle za zadkem)
- Naučil ses skrývat a hledat (Schoval jsem se před všemi kostlivci, na které jsem zatím narazil, našel jsem cestu do spodního patra, našel jsem Malvu a Stira)
- Získal jsi přízeň, důvěru (Gwíla se mi svěřila s problémem a věří, že ji pomohu)


Cesta dobrého druha
Na cestu dobráka se vydává většina dobrodruhů – ostatně odtud také pochází samotný název „dobrodruh“ – dobrý druh. Jedná se o praktické lidi, kteří se prostě rozhodli pomáhat a dělat dobré skutky. Nezáleží jim moc na tom, zda to je v něčím jménu či zda tím pomohou celému světu, je pro ně důležité pomáhat konkrétním lidem s konkrétními věcmi.
[ ] Pomohl jsi nějaké CP s vážným problémem, zcela nezištně
[ ] Zvolil jsi menší zlo, když ses rozhodl pomoci nějaké CP a nešlo to jinak
[ ] Obětoval jsi vlastní prospěch, zdraví či majetek, abys někomu pomohl
[ ] Přesvědčil jsi nějakou CP, aby zcela nezištně někomu pomohla
[x] Postavil ses veřejně a za cenu následků na podporu někoho, na kom byla páchána křivda (Zastal jsem se před rozvášněným davem kočovníka Felipeho i Půlanda)
[ ] Veřejně jsi někoho odsoudil za jeho "nedobrotu", bez ohledu na následky
[ ] Pomohl jsi hráčské postavě s vážným problémem, zcela nezištně

[x] Pomohl jsi nějaké CP s vážným problémem, zcela nezištně. (Pomohli jsme trpaslíkům vyřešit problém se zelé a sehnat na něj hlídání.)
[x] Zvolil jsi menší zlo, když ses rozhodl pomoci nějaké CP a nešlo to jinak (Rozhodl jsem se schovat Gwílu u Kočovníků.)
[x] Obětoval jsi vlastní prospěch, zdraví či majetek, abys někomu pomohl (Abych vyřešil problém s huňáči na poli, riskoval jsem své zdraví a obětoval jsem všechno své jídlo.)
[x] Přesvědčil jsi nějakou CP, aby zcela nezištně někomu pomohla (Přesvědčil jsem vidláky ve Staré celnici, aby pomohli mně. Přesvědčil jsem Brigitu, aby dodala do zelé bleskosvody.)
[ ] Postavil ses veřejně a za cenu následků na podporu někoho, na kom byla páchána křivda.
[x] Veřejně jsi někoho odsoudil za jeho "nedobrotu", bez ohledu na následky (Odsoudil jsem Angru před Kartářkou a kočovníky,)
[ ] Pomohl jsi hráčské postavě s vážným problémem, zcela nezištně.

Cesta Volnosti, po které už nejdu:
[x] Pomohl jsi nějaké CP s vážným problémem, bez ohledu na následky (Donesl jsem Gwíle srdce, ačkoliv jsem nechal kamarády ve štychu a sám jsem u toho málem shořel.)
[x] Způsobil jsi CP škodu na zdraví či majetek, protože nehledíš na následky svých činů (Rozflákal jsem dveře Fridrichovi/Odulíně.)
[x] Obětoval jsi vlastní prospěch, zdraví či majetek proto, aby ses vyhnul následkům svých činů (Slíbil jsem pomoc Lukojlovi za podmínky, že s tím oficiálně nebudu mít nic společného.)
[x] Provedl jsi společně s jinou CP něco bez ohledu na následky, které to přinese (Připravil jsem společně s Azůrou Angru Birdju o ukradenou moc.)
[x] Veřejně jsi odmítl nést odpovědnost za něco důležitého (Nemůžu za to, že Daeris skončil zavřený mezi kostlivci, a že jsem poslal Stira pryč od Gwíly a nechal ho zavalit.)


POZNÁMKY
- Zjistit, proč Gwíla nemůže do ruin a co s tím
- Za kartářku mám štěstí 1
Naposledy upravil(a) Bernard Pagát dne 15. 5. 2017, 22:20, celkem upraveno 102 x.
Samorost, prcek, rváč, zloděj.
Přišel jsem pít pivo a rozbíjet držky. A zrovna mi došlo pivo.
Deník postavy

Uživatelský avatar
Malva
Příspěvky: 109
Registrován: 19. 3. 2017, 16:46

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Nábor hráčů

Příspěvek od Malva » 10. 3. 2017, 09:04

Malva Grubb
Hraničářka, hobit

Obrázek
domyslete si tam pět až deset kilo navíc

Matka je hobitka, otce jsem nepoznala. Kvůli mé výšce - převyšuju ostatní hobity aspoň o hlavu - jsem bývala častým terčem vtipů, že můj otec byl kroll a že měla mamka ráda opravdu pořádné...chlapy. Je to samozřejmě blbost, ale co - i kdyby nebyla, dopadla jsem ještě dobře, když uvážím jak ... ehm ... nespoutaný život maminka vedla, tak jsem ráda, že neštěkám. Když jsem vyrostla, začla jsem se živit jako lovec, zabíjela jsem a nosila bohatým pánům na stůl ty největší lahůdky, které divočina nabízí nebo jim dělala průvodce, když si chtěli něco ulovit osobně. Až nedávno na lovu na mě uštvaný jelen promluvil lidským hlasem. Byl to duch toho hvozdu, a já pochopila, že zabít živého tvora lze jen v nouzi nebo k zahnání hladu a nikoli kvůli obžerství či pro radost. Švihla jsem se svou živností, jenže tím pádem teď nějak moc nevím, jak se mám protlouct životem a uživit se.

Mladá žena oblečená do kožené kazajky a kalhot. Jemný obličej a lehce baculaté tělo by se hodilo spíš k nějaké naivní a zhýčkané slečince a ne k ženské žijící v divočině.

SIL: 0; OBR: 1; ODL: +1; INT: 0; CHA: 1

lehká zranění,
[x]
[x]
[x]
[x]
těžká zranění
[]
[]
[]

MAGY - [][][]

Vybavení:

Dlouhý luk (SZ 2; PLOŠNÁ, DOSTŘEL)
Dýka(SZ 1, DOTYK/HOD, 1 ruka)
Zbroj (KZ:1)
Batoh s běžným vybavením dobrodruha.
Opasek s šikovným vybavením do divočiny a váčky na kořist
CENNOSTI - 1

MOVES

ČICH NA TRABLE
Pokud ti hrozí PŘEPADENÍ, můžeš příslušný tah použít, i pokud nemáš žádné indicie o tom, že by mělo dojít k přepadu.



STOPOVÁNÍ - Pokud stopuješ, hoď+INT
TREFA:
Vystopoval jsi kořist
Kořist došla, kam chtěla
Kořist ví, že jí sleduješ
Máš povrchní informace o kořisti
10+: Můžeš vylepšit o 2 z:
7-9: Můžeš vylepšit o 1 z:
o Dohnal jsi kořist či jí nadeběhl dřív, než dorazila, kam chtěla. Popiš kde/jak.
o Kořist neví, že jí sleduješ.
o Máš dobré informace o kořisti.
POTÍŽE
6-: Zratil jsi stopu, PJ je na tahu

ZVÍŘATA ZNÁM SKRZ NASKRZ
Při boji na blízko nebo na dálku uděluješ zvířatům (i fantastickým) o 1 větší zranění, než je běžné.

ŠIKOVNÝ JAK VEVERKA
Zvedni si OBR o 1 (Max.2).

MÁMENÍ
Pokud se můžeš podívat zvířeti nebo člověku podobné bytosti (i fantastickým) zblízka do
očí, můžeš jim vnuknout příkaz.
 Hoď+MAGy a:
TREFA:
 10+: Drž 3
 7-9: Drž 1
 Dokud držíš, bude se k tobě chovat jako k příteli
 Je na nich, zda příkaz splní nebo ne
 Každé držení můžeš vyměnit za kteroukoliv z možností:
o Uděl psychické zranění za 1 ŽVT (ignoruje zbroj)
o Dej -1 k hodu, který provádí (pouze hráčské postavy)
 Ve chvíli, kdy dotyčný splní příkaz, držení zaniká bez ohledu na výši a cíl opět
začne jednat přirozeně.
POTÍŽE:
 Na tahu je PJ.


CESTY

Cesta hraničáře
x Bojoval jsi proti či po boku zvířete - srážka beranů
x Stopoval jsi či nastražil léčku. Vodníka
 Zažil jsi zranění.
 Poznal jsi, jaká dokáže být divočina.
 Nahlédla jsi do zákoutí duše inteligentního tvora.
 Setřásl jsi své pronásledovatele/ztratil se jim.
 Využil jsi svých znalostí o životě zvířat a rostlin nebo nové znalosti získal.

Závazky:
Daeris 1
Stir 0
Galadir 0
Bernard 0


Expy:
[x][x][x][x][]

Cesta vyšší moci
 Pomohl jsi nějakému CP s vážným problémem, ve jménu vyšší moci
 Ublížil jsi nějaké CP, ať na zdraví či majetku, ve jménu vyšší moci
 Obětoval jsi vlastní prospěch, zdraví či majetek ve jménu vyšší moci
 Přesvědčil jsi nějakou CP, aby jednala zcela nezištně, ve jménu vyššího dobra.
 Přihlásil ses veřejně a za cenu následků k vyšší moci, jejímž hodnotám věříš.
 Veřejně jsi někoho odsoudil že jedná v rozporu s vyšší mocí, bez ohledu na následky.
 Pomohl jsi hráčské postavě s vážným problémem ve jménu vyšší moci.

Poznámky:

LVL Up na cestě hraničáře - OBR +1
LVL UP na cestě výpravy - Mámení
LVL UP - NEJLEPŠÍ PŘÍTEL

Z lootovaní Šedého hradu 3 cennosti.

Utracena 1 cennost za batoh a 1 cennost za žrádlo na tři dny.

3x dokončena cesta hraničáře
 Bojoval jsi proti či po boku zvířeteBitka s dogou
 Zažil jsi zranění Hryzl mě ghůl do krku.
 Nahlédla jsi do zákoutí duše inteligentního tvora Stir
 Setřásl jsi své pronásledovatele/ztratil se jim. Jako pára nad hrncem
 Využil jsi svých znalostí o životě zvířat a rostlin. Výchova pejska

 Bojoval jsi proti či po boku zvířete
x Stopoval jsi či nastražil léčku. Angru od požáru.
x Zažil jsi zranění. Šípem od lapků do stehna.
x Poznal jsi, jaká dokáže být divočina. Kořeny
x Nahlédla jsi do zákoutí duše inteligentního tvora. Vodníkův smutek, že nemůže topit tak jak by chtěl.
 Setřásl jsi své pronásledovatele/ztratil se jim.
x Využil jsi svých znalostí o životě zvířat a rostlin. Chybami se člověk učí, kokotice není dost pevná

1x dokončena cesta vyšší moci:
 Pomohl jsi nějakému CP s vážným problémem, ve jménu vyšší moci
x Ublížil jsi nějaké CP, ať na zdraví či majetku, ve jménu vyšší moci
x Obětoval jsi vlastní prospěch, zdraví či majetek ve jménu vyšší moci - poslala jsem medvídky pryč i když mi mohli pomoct
 Přesvědčil jsi nějakou CP, aby jednala zcela nezištně, ve jménu vyššího dobra.
x Přihlásil ses veřejně a za cenu následků k vyšší moci, jejímž hodnotám věříš. Nemocnou srnku jsem střelila já.
x Veřejně jsi někoho odsoudil že jedná v rozporu s vyšší mocí, bez ohledu na následky. Haranta jsem poslala pro pár facek
x Pomohl jsi hráčské postavě s vážným problémem ve jménu vyšší moci. Daeris při stopování zelementála
Naposledy upravil(a) Malva dne 15. 5. 2017, 21:43, celkem upraveno 57 x.
Velká hobití slečna s ještě větším lukem.
Deník

Uživatelský avatar
Galadir
Příspěvky: 108
Registrován: 14. 3. 2017, 13:03

Příspěvek od Galadir » 10. 3. 2017, 09:20

Obrázek
Galadir

Být synem významného korvinského alchymisty má své výhody, a jak se člověk s odstupem dívá zpět, tak žít si v nudném rodinném podniku vlastně nebylo tak hrozné. Když ale dostanete nabídku, kterou nemůžete odmítnout, a která vám před jistým trezorem obrazně i doslova bouchne do obličeje, dost to změní vaše vyhlídky na svět - i tak nějak obecně.

Když se teď schovávám před problémy v nuzném oblečení na cestách daleko od domova, s neumělou alchymistickou aparaturou, tak si říkám, že jsem se tehdy aspoň mohl trochu líp učit.


Muž, elf, mladý
Ušmudlaný plášť
Popálená a tetovaná tvář
Černé oči
Vysoké tělo

Vlastnosti
SIL: -1; OBR: +3; ODL: 0; INT: +1; CHA: 0

startovní: SIL: -1; OBR: +2; ODL: -1; INT: +1; CHA: 0
1. level: odolnost +1 =>
2. level podivné vidění
3. level Flakónek +1 obratnost
+1 exp angra nám utekl
+1 exp cesta alchymisty
+1 exp vyhnání zelementála
+1 exp cesta volnosti
+1 exp alchymista
4. level


Životy:
3 ŽVT lehkých zranění
3 ŽVT těžkých zranění

Tahy
*(rasový) PRASTARÝ NÁROD
Pokud poprvé ČTEŠ SITUACI na nějakém starším místě, máš:
- jednu otázku více
- navíc možnost zeptat* se na historii tohoto místa

LÉČIVÉ LEKTVARY
Umíš tvořit léčivé lektvary. Uložit do nich můžeš až 3 MAGy. Jejich vypití spustí tah LÉČENÍ.

VÝBUŠNINY
Můžeš bez problémů vyhazovat do povětří věci, pokud máš čas odpal předem a v klidu připravit – příprava trvá CHVÍLI. Běžná výbušnina exploduje po nárazu nebo se zapaluje doutnákem. Běžné zranění udělené výbušninou je 4 ŽVT v epicentru, se vzdáleností se snižuje. Za vložení 1 MAGu můžeš udělené poškození zvýšit o 1.
Pokud použiješ výbušninu proti HP, je to pro ni NAVZDORY NEBEZPEČÍ.
Pokud potřebuješ výbušninu dobře načasovat nebo správně hodit, hoď+OBR.
TREFA:
- 10+: Výbušnina vybuchla ve správný čas na správném místě. Udělila běžné zranění a cíl zastavila.
- 7-9: Výbušnina udělila zranění o 1 nižší, PJ si vybere proč:
o Výbušnina vybuchla předčasně
o Výbušnina vybuchla pozdě
o Výbuch byl sice načasovaný dobře, ale výbušnina neexplodovala, spíše tak nějak rychle vyhořela
POTÍŽE:
- Na tahu je PJ.

JEDY
Pokud někdo jí nebo může sníst něco, u čeho je uvěřitelné, že ti to prošlo rukama, či že ses vyskytoval poblíž, můžeš říct, že je to otrávené (i mírně retrospektivně).
- Hoď+OBR
TREFA:
- Během příštích 24 hodin se dotyčný otráví
- 10+: Je to otrava za 3 ŽVT.
- 7-9: Je to otrava za 1 ŽVT
- Za každý přidaný 1 MAG můžeš přidat právě 1 z:
o Otravu urychlit na chvilku
o Zvýšit zranění z otravy o 1 ŽVT
o Přidat nějaký konkrétní zvláštní efekt (např. halucinace, vředy)
POTÍŽE:
- 6-: Možná to snědl někdo jiný. Možná ses otrávil sám. Každopádně někdo schytá zranění za 2 ŽVT. PJ je na tahu.

DRYÁKY
Umíš tvořit lektvary měnící lidské tělo. Lektvary slouží k tomu, aby pomohly s určitými, jinak obtížnými nebo nemožnými činnostmi.
- Slabý dryák (OBTÍŽNOST 0) - tělo zůstane lidské, projde malou proměnou – např. saxánina ruka, svaly jako pepek námořník
- Střední dryák (OBTÍŽNOST 1) se tělo promění částečně – např. pavoučí končetiny a lezení po zdi, netopíří křídla a létání, kočičí oči a vidění ve tmě apod…
- Silný dryák (OBTÍŽNOST 2) se tělo promění hodně – např. v oblak mlhy co proteče škvírou, zmenší se na velikost myši apod.
Kdo vypije, hodí+MAGy-OBTÍŽNOST:
TREFA:
- Proměna se povedla, činnost doposud neproveditelná se stala možnou
- S tělem nejsi sžitý: -1STna všechny ostatní činnosti do konce působení
- Působení vydrží CHVÍLI
- Proměna je vidět a je odpuzující
- 10+: Vylepši výsledek 2 z:
- 7-9: Vylepši výsledek 1 z:
o Tělo dobře ovládáš, neovlivní tvé další schopnosti
o Působení vydrží DLOUHO
o Proměna sice je vidět, ale není odpuzující (např. andělská křídla místo netopýřích)
POTÍŽE:
- Proměna se podařila, ale ne tak jak jsi chtěl. Na tahu je PJ.

PODIVNÉ VIDĚNÍ
K tahu O DHAD SITUACE si navíc přidej 1 z:
* Zjistit přítomnost aktivního kouzla či kouzelného předmětu
* Zjistit zda a kdo je magická či magií nadaná bytost
Můžeš se také rozhodnout ke O DHADU SITUACE použít hoď+MAGy místo hoď+INT, za magy si
vyrob vhodný detektor – např.
*detekční hůlku – odhalí skrýše a tajné dveře
*lakmusový papírek – označí druh kapaliny
*flakón čarovné rtuti – kutálí se směrem k cennostem
*virguli – najde vodu

FLAKÓNEK BY NEUPUSTIL
Zvedni si OBR o 1 (Max.3)

Výbava
Samostříl SZ2 HOD/DOSTŘEL 2-ruce PÁDNÝ BĚŽNÁ
Zbroj (KZ:1)
Truhla o kapacitě 6 magů s křehkým alchymistickým vybavením
Nezbytnosti pro prolézání dungeonů a drobnou kriminalitu.

Cesta výpravy - Šedý hrad - zrušeno
Našel jsem rituální plášť a masku.
Přežil jsem setkání se zombiemi
Vemluvil jsem se k Fridrichovi
Získal jsem důkladné info o medvědovi a letmý pohled na černokněžníka
Byl jsem prokletý kouřem jdoucím z uší, ale protože jsem v rámci páchání dobrých skutků něco vyhodil do vzduchu, tak to přešlo
=> level up... nechávám ho plavat
... resetováno na +1LEVEL, +4EXPy

+1 Vyřešení Fridricha
=> Level up FLAKÓNEK BY NEUPUSTIL (obr+1)


CESTA VOLNOSTI
# Rozbil jsem Fridrichovi kostlivce a přitom je to tak v pohodě týpek. (Způsobil jsi CP škodu na zdraví či majetek, protože nehledíš na následky svých činů)
# Pomohl jsem skřítkům zničit obří trpasličí škorpiony (Pomohl jsi nějaké CP s vážným problémem, bez ohledu na následky)
# Prohlásil jsem, že za šipku z mé kuše v čoklovi je vinna společnost (Veřejně jsi odmítl nést odpovědnost za něco důležitého)
# Pomohl jsem Bernardovi získat zpátky kudlu, i když je to nástroj vraha (Pomohl jsi hráčské postavě s vážným problémem, bez ohledu na následky)
# společně s mlynářem jsme šli do Mlýna řešit to jeho prokletí. Mlýn je dočasně odprokletý. (Provedl jsi společně s jinou CP něco bez ohledu na následky, které to přinese)
=> + exp, reset cesty

# pomohl jsem elfce nabalovat kostlivce (Pomohl jsi nějaké CP s vážným problémem, bez ohledu na následky)
# provedl jsem Bernarda rasistickým úvozem (Pomohl jsi hráčské postavě s vážným problémem, bez ohledu na následky)

Cestou volnosti se vydávají volnomyšlenkáři, kteří už mají plné zuby toho neustále poměřovat život nějakými hodnotami. Nehledí na následky a občas za nimi zůstává spoušť, ale oni jdou o dům dál a užívají si slastného či veselého života.
? Pomohl jsi nějaké CP s vážným problémem, bez ohledu na následky
? Způsobil jsi CP škodu na zdraví či majetek, protože nehledíš na následky svých činů
? Obětoval jsi vlastní prospěch, zdraví či majetek proto, aby ses vyhnul následkům svých činů
? Provedl jsi společně s jinou CP něco bez ohledu na následky, které to přinese
? Veřejně jsi odmítl nést odpovědnost za něco důležitého,
? Veřejně jsi někoho odsoudil za jeho lpění na hodnotách, bez ohledu na následky
? Pomohl jsi hráčské postavě s vážným problémem, bez ohledu na následky


CESTA ALCHYMISTY (turboverze)
# otrávil jsem brouka
# vyléčil jsem lehká zranění Bernardovi a Malvě
# setkal jsem se s magickou stěnou neskutečné síly napájenou z křížení dračích žil
# zničil jsem sarkofág, šéfa zombií, poklad a všechno kolem
# získal jsem magické vylepšení kuše
=> level up, Podivné vidění

# otrávil jsem medvědodlaka
# viděl jsem magické zrcadlo a černokněžníka
# vyléčil jsem Bernarda (a asi Malvu)
# zničil jsem kostlivce, aby se zase neresli
# získal jsem magická ústa
=> +exp

#vyléčil jsem Daeris
# vyizoloval jsem manu z náhonu elfích ruin a ze zelé
# viděl jsem, jak temná mageenergie vytvořila d'ho-ror
# zničil jsem kostlivce a rozmetal po okolí většinu hrůzy
# zkoumal jsem vstup do dolu na magickou rudu a kouzelné dveře
=> +exp

# viděl jsem podivnou magii elfích ruin

? Zničil jsi něco
? Otrávil jsi někoho
? Vyléčil jsi někoho
? Vyrobil či získal jsi něco kouzelného
? Zkoumal jsi magického tvora či místo
? Viděl jsi, jak magie dokáže změnit místo nebo tvora
? Vyizoloval jsi mageenergii z nového zdroje
Naposledy upravil(a) Galadir dne 14. 3. 2017, 15:03, celkem upraveno 1 x.
Mladý elf s popálenou, bohatě tetovanou tváří.
Pokud mě uvidíte utíkat, snažte se mě předběhnout.
Deník postavy

MarkyParky
Příspěvky: 6875
Registrován: 11. 8. 2011, 01:37

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Nábor hráčů

Příspěvek od MarkyParky » 10. 3. 2017, 09:41

Zatím tohle vlákno použijem k domluvě praktických věcí, pak požádám Faskala nebo jiného moda o přesun do sekce Vaše hry, kde nějak dáme dohromady herní vlákno a deníčky.

A samozřejmě i ostatní účastníci klidně začněte řešit preference ohledně postav.

Uživatelský avatar
Sarsaparillos
Příspěvky: 789
Registrován: 27. 8. 2011, 09:15

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Nábor hráčů

Příspěvek od Sarsaparillos » 10. 3. 2017, 09:42

Já bych si rád zahrál hraničáře nebo zloděje, podle případných preferencí ostatních.

Uživatelský avatar
Cor
Příspěvky: 879
Registrován: 26. 3. 2013, 10:10

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Nábor hráčů

Příspěvek od Cor » 10. 3. 2017, 10:12

Moje preference jsou takové, že si vezmu, co na mě zbyde a pak si na rollz náhodně hodím na rasu, vlastnosti etc.
Pokud vás bude nerozhodných víc, tak si hodím i na povolání. Tak vybírejte, dokud můžete. :)

Uživatelský avatar
Faskal
Příspěvky: 7208
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Neurotargeting lab Bergen

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Nábor hráčů

Příspěvek od Faskal » 10. 3. 2017, 10:19

Budu vás sledovat a eventuálně vás přesunu.

Hlásím se jako záložník/osoba do počtu. Rád bych si zahrál, ale neměl bych 8)
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: [AW] {PbP} Záporáci - Tharagavverug, [CMWGE] {PbP} The Glass-Maker's Dragon - Miramie Mesmer - vědma snů.

Uživatelský avatar
PetrH
Příspěvky: 4676
Registrován: 28. 1. 2008, 17:20
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Kontaktovat uživatele:

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Nábor hráčů

Příspěvek od PetrH » 10. 3. 2017, 10:24

Faskal píše:Budu vás sledovat a eventuálně vás přesunu.

Hlásím se jako záložník/osoba do počtu. Rád bych si zahrál, ale neměl bych 8)
pojd do toho;)
Kouzlem a mečem PbP | Lone Wolf Adventure game PlaybyPost
-----------------------------------------------------------
Lone Wolf: Kai Lord Rudy mec - CS = 19+2(meč)=21, END = 24+2(helma)+2(stit)=28 / aktuálně = 20, WP = 19
-----------------------------------------------------------
http://www.kouzlemamecem.cz

Uživatelský avatar
Faskal
Příspěvky: 7208
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Neurotargeting lab Bergen

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Nábor hráčů

Příspěvek od Faskal » 10. 3. 2017, 10:25

Škrtněte to.

Dám druhou šanci alchymistovi :s_easy:
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: [AW] {PbP} Záporáci - Tharagavverug, [CMWGE] {PbP} The Glass-Maker's Dragon - Miramie Mesmer - vědma snů.

MarkyParky
Příspěvky: 6875
Registrován: 11. 8. 2011, 01:37

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Nábor hráčů

Příspěvek od MarkyParky » 10. 3. 2017, 10:44

Tak jsme komplet.

PetrH - Válečník
Faskal - Alcháč
a s ohledem na vyslovená přání:
Komi si vybere mezi Kouzelník/Hraničář/Zloděj
Sarsaparillos vybírá druhý
a na Cora něco zbyde.

komi
Příspěvky: 283
Registrován: 17. 8. 2012, 18:07

Re: [SvětDračáku] {PbP} Šedý hrad - Nábor hráčů

Příspěvek od komi » 10. 3. 2017, 11:50

Komi bude hraničář.

Hurá! Faskal bude hrát!
Samozřejmě i: Hurá! Ostatní budou hrát! Ale Faskala jsem musela explicitně zmínit, když dělal zezačátku takové ofuky. :-)

Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Hrdinové od Šedého hradu“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host