RPG Kuchyně 2017
Re: RPG Kuchyně 2017
RPG Kuchyně 2017
Súťažné príspevky odovzdávajte na email soutez(zavináč)rpg.sk do polnoci 5.3.2017
Přípustné jsou všechny běžně čitelné formáty (doc, rtf, txt, pdf, html), ale preferované je pdf, jelikož na rozdíl od ostatních zachová vaše formátování, grafiku i použitá písma.
Již 9. ročník soutěže kreativního designu! RPG Kuchyně byla inspirována zahraniční soutěží GameChef a jejím cílem je vytvořit během dvou týdnů a tří víkendů krátkou RPG hru na základě ingrediencí pripravených porotou. Samozřejmě není záměrem vytvořit dokonalou hru, ale vyzkoušet si tvorbu a design hry a hlavně se u toho pobavit.
Základní úkol
Úkolem soutěžících je odevzdat do 5.3.2017 hratelný návrh RPG, který musí být inspirován ingrediencemi, nebo kde se ingredience musí v nějaké významné podobě objevit.
Ingredience
V den začátku soutěže bude vyhlášeno pět slovních, čtyři mechanické a tři obrázkové ingredience.
Kuchtíci musí použít nejméně tři slovní ingredience, čtvrtou ingredienci mechanickou a pátou ingredienci obrázkovou NEBO mechanickou.
Pravidla o příspěvcích do soutěže
• Můžete se inspirovat nápady nebo koncepty, které už máte vymyšlené, ale text, který odevzdáte, musí být nový. Musí vzniknout přímo pro Kuchyni během soutěže, a nesmí to být už jednou napsaný materiál.
• Můžete se inspirovat už existujícími koncepty (je těžké znovu objevit kupříkladu hod kostkou, případně kolo), nicméně pamatujte, že nesmíte kopírovat texty odjinud - všechno musí být popsané vašimi vlastními slovy.
• Hra musí být samostatně hratelná a bude hodnocena na základě toho, co odevzdáte, nemůžete se odkazovat na jakoukoliv jinou publikaci nebo text.
• Ve hře musí být uvedeno, které ingredience jste použili a jakým způsobem.
Doporučení
• Není dáno žádné omezení rozsahu textu, nicméně pamatujte, že jakmile budete unavovat porotce nebo hráče dlouhými texty, muže být z vaší hry méně nadšený, než když jste struční a výstižní.
• Je na vaši libovůli, jakou zvolíte grafickou úpravu. Grafika soutěžních příspěvků se nehodnotí, nicméně dejte pozor na formátování vašeho příspěvku, neboť nepřehledný text, se na hodnocení projevit může, jelikož srozumitelnost a dobrá pochopitelnost pravidel je jedním z kritérií.
• Nezapomeňte nastínit koncept vaší hry a to, jak se má hrát. Kolik hráčů tolik chutí, tolik stylu hraní a zkušeností. Snažte se hráčům co nejvíce přiblížit váš pohled na hru a to i když se vám zdá, že vaše hraní je obyčejné a úplně normální.
Hodnocení Kuchyně 2017
Porota ohodnotí hry a vyhlásí výsledky soutěže, stejně jako zveřejní slovní hodnocení všech her od každého z porotců. Kromě pořadí v jakém se hry umístily, budou, nezávisle na něm, vyhlášena i čestná ocenění:
· Nejzajímavější nebo inovativní myšlenka
· Nejzábavnější nebo nejzajímavější rostředí nebo zápletka
· Nejlépe podaná pravidla
· Cena sympatie za neotřelý nápad nebo výjimečné úsilí
Celkový vítěz se určí na základě hodnocení poroty. Ocenění určí sama porota na základě svého uvážení.
Hodnocení poroty
Porota hodnotí hry na základě následujících kritérií:
• Nápad, atmosféra a celkový dojem
Atmosféra hry, prostředí, původní myšlenka, první dojmy z přečtení. Pokud si někdo přečte vaši hru a řekne si "tohle bych si chtěl zahrát", ať už kvůli prostředí, myšlence nebo z atmosférických důvodů, tady dostanete maximum bodů. Je to hodnocení jak zajímavě dokážete rozvinout stávající témata o lidech, prostředí, příbězích. Když bude chtít porota ocenit vaši myšlenku nebo originální přístup, tohle je kategorie, ve které se to projeví.
• Hratelnost a provedení
Jak je hra utvořená po stránce pravidel a herních procesů, zda hra funguje sama o sobě jako systém. Jestli je používání herních mechanismů intuitivní, jak je zábavná a zda ji lze hrát víckrát, nebo se po jednom zahrání omrzí. V neposlední řadě také, jestli se vám podařilo mechanickou stránkou vyjádřit záměr, který vyplývá z okolního textu.
• Ucelenost, srozumitelnost a podání
Tato kategorie vyjadřuje, jak dobře se vám podařilo myšlenku, pravidla a atmosféru hry podat. Jestli je výsledek vašeho úsilí srozumitelný, přehledný a pochopitelný. Dlouhá, rozvětvená souvětí, nepromyšlené skákání od tématu k tématu, nedokončené myšlenky, nebo dokonce věty výsledku jistě neprospějí. Na samotné grafické úpravě, počtu obrázků, ani zvoleném písmu (pokud je čitelné) ale nezáleží, to porota hodnotit nebude – i v poznámkovém bloku lze napsat srozumitelný a přehledně členěný text. Hodnocení v této kategorii může také prospět prokládání textu příklady nebo vytvoření materiálů, kterými hráčům usnadníte přípravu.
• Zapojení ingrediencí
Jak zručně a šikovně jste využili ingredience. Smíchali jste je obratně do zajímavých obrazců? Jak moc vaše hra rozvíjí ideje ingrediencí? Jsou ingredience podstatnou částí vaší hry, nebo jen okrajovou? Pamatujte, že ingredience by vás měly nasměrovat, být inspirující, být výzvou, ne obtíží, kterou musíte překonat nebo obejít.
Porotci budou hodnotit hru na základě přečtení.
K dispozici mají následující škálu hodnocení:
0 - nedobré, zásadní nedostatky, nepochopení
1 - slabé, podstatné nedostatky, nedomyšlené, nedokončené
2 - průměrné, občasné nedostatky, nevystupující z davu
3 - solidní, drobné nedostatky, dobré myšlenky, příjemné zpracování
4 - velmi dobré, jasně nadprůměrné, záživné
5 - inspirující, nadšení, ukázkové
Komentáře ostatních her
Po uzávěrce soutěže dostane každý soutěžící jména dvou dalších her, jimž má příležitost pomoci s dalším vývojem. Když okomentuje obě, poskytne zpětnou vazbu nebo nápady na další vylepšení (nikoli jeden odstavec ve smyslu "četl jsem, no tak dobrý, no") dostane jeden bod. Pokud některý ze soutěžících okomentuje všechny ostatní hry, které se soutěže účastnily, dostane o jeden bod navíc (celkem tedy dva) a navíc bude moci udělit bonusový bod jiné hře.
Celkové bodové ohodnocení se určí jako průměr hodnocení všech porotců. Navíc bude každá hra přečtená čtvrtým porotcem z řad nehráčů RPG, který bude hodnotit celkový dojem z hry nezávisle na jednotlivých kategoriích, ktorý může udělit až 5 bonusových bodů. Celkem teda hra může získat až 27 bodů + případný bonus od ostatních hráčů.
Súťažné príspevky odovzdávajte na email soutez(zavináč)rpg.sk do polnoci 5.3.2017
Přípustné jsou všechny běžně čitelné formáty (doc, rtf, txt, pdf, html), ale preferované je pdf, jelikož na rozdíl od ostatních zachová vaše formátování, grafiku i použitá písma.
Již 9. ročník soutěže kreativního designu! RPG Kuchyně byla inspirována zahraniční soutěží GameChef a jejím cílem je vytvořit během dvou týdnů a tří víkendů krátkou RPG hru na základě ingrediencí pripravených porotou. Samozřejmě není záměrem vytvořit dokonalou hru, ale vyzkoušet si tvorbu a design hry a hlavně se u toho pobavit.
Základní úkol
Úkolem soutěžících je odevzdat do 5.3.2017 hratelný návrh RPG, který musí být inspirován ingrediencemi, nebo kde se ingredience musí v nějaké významné podobě objevit.
Ingredience
V den začátku soutěže bude vyhlášeno pět slovních, čtyři mechanické a tři obrázkové ingredience.
Kuchtíci musí použít nejméně tři slovní ingredience, čtvrtou ingredienci mechanickou a pátou ingredienci obrázkovou NEBO mechanickou.
Pravidla o příspěvcích do soutěže
• Můžete se inspirovat nápady nebo koncepty, které už máte vymyšlené, ale text, který odevzdáte, musí být nový. Musí vzniknout přímo pro Kuchyni během soutěže, a nesmí to být už jednou napsaný materiál.
• Můžete se inspirovat už existujícími koncepty (je těžké znovu objevit kupříkladu hod kostkou, případně kolo), nicméně pamatujte, že nesmíte kopírovat texty odjinud - všechno musí být popsané vašimi vlastními slovy.
• Hra musí být samostatně hratelná a bude hodnocena na základě toho, co odevzdáte, nemůžete se odkazovat na jakoukoliv jinou publikaci nebo text.
• Ve hře musí být uvedeno, které ingredience jste použili a jakým způsobem.
Doporučení
• Není dáno žádné omezení rozsahu textu, nicméně pamatujte, že jakmile budete unavovat porotce nebo hráče dlouhými texty, muže být z vaší hry méně nadšený, než když jste struční a výstižní.
• Je na vaši libovůli, jakou zvolíte grafickou úpravu. Grafika soutěžních příspěvků se nehodnotí, nicméně dejte pozor na formátování vašeho příspěvku, neboť nepřehledný text, se na hodnocení projevit může, jelikož srozumitelnost a dobrá pochopitelnost pravidel je jedním z kritérií.
• Nezapomeňte nastínit koncept vaší hry a to, jak se má hrát. Kolik hráčů tolik chutí, tolik stylu hraní a zkušeností. Snažte se hráčům co nejvíce přiblížit váš pohled na hru a to i když se vám zdá, že vaše hraní je obyčejné a úplně normální.
Hodnocení Kuchyně 2017
Porota ohodnotí hry a vyhlásí výsledky soutěže, stejně jako zveřejní slovní hodnocení všech her od každého z porotců. Kromě pořadí v jakém se hry umístily, budou, nezávisle na něm, vyhlášena i čestná ocenění:
· Nejzajímavější nebo inovativní myšlenka
· Nejzábavnější nebo nejzajímavější rostředí nebo zápletka
· Nejlépe podaná pravidla
· Cena sympatie za neotřelý nápad nebo výjimečné úsilí
Celkový vítěz se určí na základě hodnocení poroty. Ocenění určí sama porota na základě svého uvážení.
Hodnocení poroty
Porota hodnotí hry na základě následujících kritérií:
• Nápad, atmosféra a celkový dojem
Atmosféra hry, prostředí, původní myšlenka, první dojmy z přečtení. Pokud si někdo přečte vaši hru a řekne si "tohle bych si chtěl zahrát", ať už kvůli prostředí, myšlence nebo z atmosférických důvodů, tady dostanete maximum bodů. Je to hodnocení jak zajímavě dokážete rozvinout stávající témata o lidech, prostředí, příbězích. Když bude chtít porota ocenit vaši myšlenku nebo originální přístup, tohle je kategorie, ve které se to projeví.
• Hratelnost a provedení
Jak je hra utvořená po stránce pravidel a herních procesů, zda hra funguje sama o sobě jako systém. Jestli je používání herních mechanismů intuitivní, jak je zábavná a zda ji lze hrát víckrát, nebo se po jednom zahrání omrzí. V neposlední řadě také, jestli se vám podařilo mechanickou stránkou vyjádřit záměr, který vyplývá z okolního textu.
• Ucelenost, srozumitelnost a podání
Tato kategorie vyjadřuje, jak dobře se vám podařilo myšlenku, pravidla a atmosféru hry podat. Jestli je výsledek vašeho úsilí srozumitelný, přehledný a pochopitelný. Dlouhá, rozvětvená souvětí, nepromyšlené skákání od tématu k tématu, nedokončené myšlenky, nebo dokonce věty výsledku jistě neprospějí. Na samotné grafické úpravě, počtu obrázků, ani zvoleném písmu (pokud je čitelné) ale nezáleží, to porota hodnotit nebude – i v poznámkovém bloku lze napsat srozumitelný a přehledně členěný text. Hodnocení v této kategorii může také prospět prokládání textu příklady nebo vytvoření materiálů, kterými hráčům usnadníte přípravu.
• Zapojení ingrediencí
Jak zručně a šikovně jste využili ingredience. Smíchali jste je obratně do zajímavých obrazců? Jak moc vaše hra rozvíjí ideje ingrediencí? Jsou ingredience podstatnou částí vaší hry, nebo jen okrajovou? Pamatujte, že ingredience by vás měly nasměrovat, být inspirující, být výzvou, ne obtíží, kterou musíte překonat nebo obejít.
Porotci budou hodnotit hru na základě přečtení.
K dispozici mají následující škálu hodnocení:
0 - nedobré, zásadní nedostatky, nepochopení
1 - slabé, podstatné nedostatky, nedomyšlené, nedokončené
2 - průměrné, občasné nedostatky, nevystupující z davu
3 - solidní, drobné nedostatky, dobré myšlenky, příjemné zpracování
4 - velmi dobré, jasně nadprůměrné, záživné
5 - inspirující, nadšení, ukázkové
Komentáře ostatních her
Po uzávěrce soutěže dostane každý soutěžící jména dvou dalších her, jimž má příležitost pomoci s dalším vývojem. Když okomentuje obě, poskytne zpětnou vazbu nebo nápady na další vylepšení (nikoli jeden odstavec ve smyslu "četl jsem, no tak dobrý, no") dostane jeden bod. Pokud některý ze soutěžících okomentuje všechny ostatní hry, které se soutěže účastnily, dostane o jeden bod navíc (celkem tedy dva) a navíc bude moci udělit bonusový bod jiné hře.
Celkové bodové ohodnocení se určí jako průměr hodnocení všech porotců. Navíc bude každá hra přečtená čtvrtým porotcem z řad nehráčů RPG, který bude hodnotit celkový dojem z hry nezávisle na jednotlivých kategoriích, ktorý může udělit až 5 bonusových bodů. Celkem teda hra může získat až 27 bodů + případný bonus od ostatních hráčů.
Naposledy upravil(a) morech11 dne 17. 2. 2017, 18:20, celkem upraveno 8 x.
Re: RPG Kuchyně 2017
Ingrediencie sú zverejnené
Súťažiaci si musia zvoliť tri (3) slovené ingrediencie, štvrtú (4.) mechanickú a piatu (5.) obrázkovú ALEBO mechanickú
Slovné ingrediencie
:: sex
:: farebná revolúcia
:: hrnček
:: bezpečie
:: zdrojový kód
Mechanické ingrediencie
:: dej hry sa musí odohrávať vo veľmi malom obmedzenom priestore alebo časovom úseku (jediná miestnosť, vrchol hory, 30 minút pred obedom a podobne)
:: hra sa nedá hrať bez vzdialenej komunikácie cez internet, alebo iného prostredníka (IM, mail, fórum, listy, Game master a podobne), pričom vlastnosti konkrétnej technológie sú zabudované v mechanikách hry
:: hra kreatívne využíva smartfón pri vyhodnocovaní alebo narácii (napr. fotoaparát, diktafón, gps, predpoveď počasia, vopred stiahnutá aplikácia použitá na iný ako pôvodný účel)
:: hra musí ako mechanický prvok používať kartičky pexesa
Obrázkové ingrediencie
obrázková ingrediencia 1 obrázková ingrediencia 2 obrázková ingrediencia 3 Súťažné príspevky odovzdávajte na email soutez(zavináč)rpg.sk do polnoci 5.3.2017
Přípustné jsou všechny běžně čitelné formáty (doc, rtf, txt, pdf, html), ale preferované je pdf, jelikož na rozdíl od ostatních zachová vaše formátování, grafiku i použitá písma.
Súťažiaci si musia zvoliť tri (3) slovené ingrediencie, štvrtú (4.) mechanickú a piatu (5.) obrázkovú ALEBO mechanickú
Slovné ingrediencie
:: sex
:: farebná revolúcia
:: hrnček
:: bezpečie
:: zdrojový kód
Mechanické ingrediencie
:: dej hry sa musí odohrávať vo veľmi malom obmedzenom priestore alebo časovom úseku (jediná miestnosť, vrchol hory, 30 minút pred obedom a podobne)
:: hra sa nedá hrať bez vzdialenej komunikácie cez internet, alebo iného prostredníka (IM, mail, fórum, listy, Game master a podobne), pričom vlastnosti konkrétnej technológie sú zabudované v mechanikách hry
:: hra kreatívne využíva smartfón pri vyhodnocovaní alebo narácii (napr. fotoaparát, diktafón, gps, predpoveď počasia, vopred stiahnutá aplikácia použitá na iný ako pôvodný účel)
:: hra musí ako mechanický prvok používať kartičky pexesa
Obrázkové ingrediencie
obrázková ingrediencia 1 obrázková ingrediencia 2 obrázková ingrediencia 3 Súťažné príspevky odovzdávajte na email soutez(zavináč)rpg.sk do polnoci 5.3.2017
Přípustné jsou všechny běžně čitelné formáty (doc, rtf, txt, pdf, html), ale preferované je pdf, jelikož na rozdíl od ostatních zachová vaše formátování, grafiku i použitá písma.
Naposledy upravil(a) morech11 dne 17. 2. 2017, 18:19, celkem upraveno 6 x.
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12367
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RPG Kuchyně 2017
Velice!morech11 píše:tak čo? tešíte sa?
Zase po sto letech neorganizujeme ani neporotcujeme, takže se můžeme zúčastnit. Nemůžeme se už dočkat, přestože jsem hlasoval nahoře za "želvopolštář". :>;o)
Re: RPG Kuchyně 2017
Jo, jo, těším se :D.
Jsem zvědavý na ty změny. Včetně toho, jak budou drobné.
Vzhledem k tomu, že z ledna toho už letos moc nezbývá a kuchyně často bývá někdy v únoru, mne překvapilo, že je tu zatím tak málo příspěvků. A taky tu (zatím?) chybí taková ta diskuze, která sice nemá praktický přínos, ale už to asi beru jako takový ten folklór.
Počítá se to do těch změn? :)
Jsem zvědavý na ty změny. Včetně toho, jak budou drobné.
Vzhledem k tomu, že z ledna toho už letos moc nezbývá a kuchyně často bývá někdy v únoru, mne překvapilo, že je tu zatím tak málo příspěvků. A taky tu (zatím?) chybí taková ta diskuze, která sice nemá praktický přínos, ale už to asi beru jako takový ten folklór.
Počítá se to do těch změn? :)
Pro slušný lidi: Do uvolnění schránky mi nepište SZ!
(130829092016)
Herní preference:
Fyzický crossgender <3.(hráč-postava)
--Akceptovatelné styly hraní (dle systému):
Hack and Slash-Plnění cílů, boje. Kostky. Málo RP, možná simulace.
(Imerzivně) Simulační hra okořeněná dramatem- Ztvárňování charakterů. Gamismus ruší. Občas drama.
Dramatická hra s případnou imerzí/simulací-Dramatické akce. Občas hlubší prožitky.
-Mám problém s kombinací gamismu A dramatu. (Vyjma Wushu)
(130829092016)
Herní preference:
Fyzický crossgender <3.(hráč-postava)
--Akceptovatelné styly hraní (dle systému):
Hack and Slash-Plnění cílů, boje. Kostky. Málo RP, možná simulace.
(Imerzivně) Simulační hra okořeněná dramatem- Ztvárňování charakterů. Gamismus ruší. Občas drama.
Dramatická hra s případnou imerzí/simulací-Dramatické akce. Občas hlubší prožitky.
-Mám problém s kombinací gamismu A dramatu. (Vyjma Wushu)
Re: RPG Kuchyně 2017
Jestli myslíš, jak Jerson vysvětluje, že je to blbost a měli bysme místo toho dělat něco jiného, tak ta už proběhla ve vedlejším tématuNekra píše:A taky tu (zatím?) chybí taková ta diskuze, která sice nemá praktický přínos, ale už to asi beru jako takový ten folklór.
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
Re: RPG Kuchyně 2017
tento rok vlastne vo dvoch - jednom verejnom a jednom neverejnom
takže to vlastne asi je drobná zmena
(inak: ak budete náhodou chcieť toto vlákno postovať nikam mimo fórum, alef nám zariadil skrátený alias v tvare
veľká vďaka mu )
takže to vlastne asi je drobná zmena
(inak: ak budete náhodou chcieť toto vlákno postovať nikam mimo fórum, alef nám zariadil skrátený alias v tvare
Kód: Vybrat vše
http://rpgforum.cz/rpgk2017
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22629
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RPG Kuchyně 2017
Doufám že doložíš citací, kde jsem něco takového napsal.OnGe píše:Jestli myslíš, jak Jerson vysvětluje, že je to blbost a měli bysme místo toho dělat něco jiného, tak ta už proběhla ve vedlejším tématu
hraju: Ω Projekt Omega
Re: RPG Kuchyně 2017
Mě se to nechce hledat, ale pokusím se ti to připomenout, až s tím přijdeš za rok.
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22629
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RPG Kuchyně 2017
Jako že za rok mi opět připomeneš, že jsem teď říkal "Nedělejte Kuchyni", a já zase budu říkat, že kecáš, a ty zase předložení důkazů odložíš o rok? Na to nemám čas, tak ti to zjednoduším.
Říkám "zeptejte se lidí, co by chtěli, udělejte podmínky v tomto smyslu a výsledky předhoďte lidem, aby z Kuchyně byl použitelný (= hratelný) výstup v každém ročníku, protože nápady a potenciál na to je."
A doufám, že to letos vyjde.
Říkám "zeptejte se lidí, co by chtěli, udělejte podmínky v tomto smyslu a výsledky předhoďte lidem, aby z Kuchyně byl použitelný (= hratelný) výstup v každém ročníku, protože nápady a potenciál na to je."
A doufám, že to letos vyjde.
hraju: Ω Projekt Omega
Re: RPG Kuchyně 2017
Takže říkáš, že tak jak to celé roky děláme je to v pohodě a máme v tom pokračovat? Neříkáš, že takhle je to špatně a mělo by se to dělat úplně jinak (konkrétně tak, abysme ti vygenerovali solidní základ, který pak budeš moct "vylepšovat")?
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
Re: RPG Kuchyně 2017
morech11: To je všechno? No, uspokojenej z toho moc nejsem. Obvykle tam bývá víc textu a stranu "Kuchyně nás baví, tak jak je." nehájí OnGe sám.
(Osobně si myslím, že podmínky od potenciálních hráčů by nebyly tak švihlé, povzbuzující kreativitu.)
Když o tom tak uvažuju, tak mne napadlo, jestli to vlastně není podobný Dračákům :o (i když ne tak extrémní).
I když při zmínce o "menších změnách" až do jejich zveřejnění nemohu vyloučit, že by mohlo jít o přiblížení (i třeba mírné) ke Jersonovu konceptu ("praktické užitelnosti"). Teda, jestli se to už nerozebíralo víc v jiném tématu.
(Osobně si myslím, že podmínky od potenciálních hráčů by nebyly tak švihlé, povzbuzující kreativitu.)
Když o tom tak uvažuju, tak mne napadlo, jestli to vlastně není podobný Dračákům :o (i když ne tak extrémní).
I když při zmínce o "menších změnách" až do jejich zveřejnění nemohu vyloučit, že by mohlo jít o přiblížení (i třeba mírné) ke Jersonovu konceptu ("praktické užitelnosti"). Teda, jestli se to už nerozebíralo víc v jiném tématu.
Pro slušný lidi: Do uvolnění schránky mi nepište SZ!
(130829092016)
Herní preference:
Fyzický crossgender <3.(hráč-postava)
--Akceptovatelné styly hraní (dle systému):
Hack and Slash-Plnění cílů, boje. Kostky. Málo RP, možná simulace.
(Imerzivně) Simulační hra okořeněná dramatem- Ztvárňování charakterů. Gamismus ruší. Občas drama.
Dramatická hra s případnou imerzí/simulací-Dramatické akce. Občas hlubší prožitky.
-Mám problém s kombinací gamismu A dramatu. (Vyjma Wushu)
(130829092016)
Herní preference:
Fyzický crossgender <3.(hráč-postava)
--Akceptovatelné styly hraní (dle systému):
Hack and Slash-Plnění cílů, boje. Kostky. Málo RP, možná simulace.
(Imerzivně) Simulační hra okořeněná dramatem- Ztvárňování charakterů. Gamismus ruší. Občas drama.
Dramatická hra s případnou imerzí/simulací-Dramatické akce. Občas hlubší prožitky.
-Mám problém s kombinací gamismu A dramatu. (Vyjma Wushu)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů