[the Watch] Základňa
Re: [Hrstka Deathwatch] Základňa
Ale uz by ste mohli hrat aj hru
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15020
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Hrstka Deathwatch] Základňa
Power Fist dává -1 Fight, -1 hit a je to párová zbraň, znamená to, že když máš dvě, tak máš -2 na útok čímkoliv, -3 na útok jednou fistou a -4 na útok oběma?
Když je Reassignment request [Mind/16], znamená to, že když mám třeba Mind=2, tak musím na 3d6 hodit aspoň 15, takže mám míň jak 10% šanci na úspěch? A když přitom zároveň ztratím víru, tak mám míň jak 25% šanci na úspěch?
Čili na rozumnou šanci na úspěch v Reassignmentu se musí člověku tak dva další hráči složit s Bureaucratic support?
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Re: [Hrstka Deathwatch] Základňa
Musis mat aspon 14 a kamarati sa za teba amozu prihovorit
Co sa tyka tej double power fisty je to tak. Ale v vlose combate sa nezasahuje na 16 ale proti superovmu hodu a tak ak pouzijes napriklad pozicny token a/alebo podporu ineho spojenca moze to byt riadna supa
Co sa tyka tej double power fisty je to tak. Ale v vlose combate sa nezasahuje na 16 ale proti superovmu hodu a tak ak pouzijes napriklad pozicny token a/alebo podporu ineho spojenca moze to byt riadna supa
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15020
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Hrstka Deathwatch] Základňa
14 mi nějak nevychází.
The Watch říká:
Čili defaultně s nulovým atributem musím hodit víc, než 16, čili 17 a víc.[Fight/16] attribute check (static). Roll 3 dice and add attribute before slash, if the roll is higher than value, you succeeded
Deathwatch Marines říká:
Čili pořád jsem defaultně na 17.Reassignment request: If you met prerequisite for special assignment, roll [Mind/16] on success, change your assignment
Když mám Mind 2, bude to 15.
Kde jsem ve výpočtech udělal chybu?
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- Bifi
- Motivátor; Moderátor
- Příspěvky: 7470
- Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
- Bydliště: hanzové mesto Brémy
Re: [Hrstka Deathwatch] Základňa
Asi to má byť "roll equal or more".
Defaultný atribút je 2.
Defaultný atribút je 2.
"Modern roleplayers own too many rule books and not enough story books and history books." Play the worlds, not the rules
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre
Re: [Hrstka Deathwatch] Základňa
Je to cielove cislo alebo viac.
Melee utok je porovnanie tvojho hodu proti nepriatelskemu hodu
Ako to teda vyzera realne?
Bezny marinak ma fight 2. Utoci power fistou na bezneho gardistu. Ten ma fight 0 a nema close comatovu zbran. Marinak a gardista teraz maju rovnaku sancu na zasah. Ak zasiahne gardista, obaja skoncia zdravi. Ak zasiahne marinak, gardista vybuchne na krvavu kasu. Podla mna je to fair deal.
Melee utok je porovnanie tvojho hodu proti nepriatelskemu hodu
Kód: Vybrat vše
Melee: Select an enemy who is not flanking you and has no retreat tokens. You and your target can also use up to one position token. Then both select a melee weapon. Roll [Fight/Fight] and add all potential bonuses for weapons, position tokens and support. Whoever won roll deals damage.
Bezny marinak ma fight 2. Utoci power fistou na bezneho gardistu. Ten ma fight 0 a nema close comatovu zbran. Marinak a gardista teraz maju rovnaku sancu na zasah. Ak zasiahne gardista, obaja skoncia zdravi. Ak zasiahne marinak, gardista vybuchne na krvavu kasu. Podla mna je to fair deal.
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15020
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Hrstka Deathwatch] Základňa
Ok, v tom případě hlásím feedback, že v pravidlech je to napsané špatně.
Čili kdo nemá melee zbraň, v melee se může jedině ubránit? Mariňák s boltgunou, na kterého zaútočí genestealer, v nejlepším případě nepřijde ke zranění, a ve svém dalším kole se může pokusit o střelbu?Antharon píše: ↑20. 11. 2019, 21:21Bezny marinak ma fight 2. Utoci power fistou na bezneho gardistu. Ten ma fight 0 a nema close comatovu zbran. Marinak a gardista teraz maju rovnaku sancu na zasah. Ak zasiahne gardista, obaja skoncia zdravi. Ak zasiahne marinak, gardista vybuchne na krvavu kasu. Podla mna je to fair deal.
Jak se spotřebovává ammo mimo zvláštní manévry? Stojí střelba jeden žeton? Popis manévru Shoot to neříká. Našel jsem jen, že twin a paired zbraně spotřebují dvojnásobek, ale už ne, kolik je základ.
Kolik toho mariňák unese? Může mít jen tolik, kolik unese v rukou, nebo může nosit i něco "u pasu", a případně kolik? Našel jsem akorát, že carapace armour má nějaké "sloty", ale ani v pravidlech, ani u jiných brnění to nevidím.
Jak poznám, které předměty jsou consumables? Ve special rules u equipment je napsané, že něco takového existuje, ale u jednotlivých předmětů už to nevidím. Když si úspěšně požádám třeba o Frag, mám jeden celkem, jeden na misi, neomezenou zásobu na jednu misi, nebo nějaké jiné množství?
Máte místo ještě pro jednoho? I kdyby to byl rejpal, jako já? d-:
A pokud ano, jaká je nejrychlejší cesta k techmarine (když nechci být White Scar)? Projít první misí, potom requisition na medikit, použít ho úspěšně v misi a pak si požádat o přeřazení?
EDIT: Co jsou exotické zbraně? Techmarine na ně má bonus, v Equipment mají obecná pravidla, ale žádná konkrétní tam není.
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Re: [Hrstka Deathwatch] Základňa
uf.... pohladam a opravim.
Kto nema zbran na blizko sa moze iba ubranit, vacsina marinakov vsak ma pistol a ta je tiez melee zbran
Municiu tam musim napisat, ale v kednoduchosti sa spotrebuje vzdy ked pouzijes zbran ako hlavnu (teda pri strelbe, ak je to pistol tak ak je to primarna melee zbran, pri vystrele z heroickej intervencie, pri takcticak supremacy dvakrat)
Tusim som pocital ze ak mas power armor tak dva itemy v rukach s velkostou 2 a za apsom 5 s velkostou 1
Consumables su momentalne asi iba granaty a specialna municia
Jasne miesto sa este najde. Co sa tyka cesty k techmarinakovi, kazdu chvilu sa budu objavovat nejake moznosti ppuzit tech, staci ich vyuzit (myslim specialne manevre v ramci misie)
Exoticke zbrane su rozne zbrane, ktore nie su approvnute munitoriom, ak zdvihnes zo zeme napriklad tausku pusku, bude sa brat ako exoticka, ak si nepriatelia bezne vyzbrojeni imperialnymi zbranami, napr laspuskou, tie su v poriadku.
Sme este len v prvom kole stihas v pohode naskocit, sup sup sprav si charakter
Kto nema zbran na blizko sa moze iba ubranit, vacsina marinakov vsak ma pistol a ta je tiez melee zbran
Municiu tam musim napisat, ale v kednoduchosti sa spotrebuje vzdy ked pouzijes zbran ako hlavnu (teda pri strelbe, ak je to pistol tak ak je to primarna melee zbran, pri vystrele z heroickej intervencie, pri takcticak supremacy dvakrat)
Tusim som pocital ze ak mas power armor tak dva itemy v rukach s velkostou 2 a za apsom 5 s velkostou 1
Consumables su momentalne asi iba granaty a specialna municia
Jasne miesto sa este najde. Co sa tyka cesty k techmarinakovi, kazdu chvilu sa budu objavovat nejake moznosti ppuzit tech, staci ich vyuzit (myslim specialne manevre v ramci misie)
Exoticke zbrane su rozne zbrane, ktore nie su approvnute munitoriom, ak zdvihnes zo zeme napriklad tausku pusku, bude sa brat ako exoticka, ak si nepriatelia bezne vyzbrojeni imperialnymi zbranami, napr laspuskou, tie su v poriadku.
Sme este len v prvom kole stihas v pohode naskocit, sup sup sprav si charakter
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Re: [Hrstka Deathwatch] Základňa
Vlastne pouzitie exotickej zbrane by mohla byt tiez moznost atat sa techmarinakom, ja to tam pridam
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15020
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Hrstka Deathwatch] Základňa
Bratr Vigilius
Řád: Salamanders
Vlastnosti:
Fight: 3 (počáteční hodnota 2)
Stealth: 2 (počáteční hodnota 1)
Tech: 3
Mind: 2
Zařazení: Frater Astrotechnicus
Vybavení:
Aktuální vlastnosti:
Historie:
Operace Ebenový šíp: 2 xp
intermezzo: Reassignment na techmarine (+Mind trauma)
Operace Železné kladivo: 3 xp
intermezzo: Léčení mind trauma (neúspěch); Fight=>3 (3xp); Stealth=>2 (2xp); Equipment Requisition (Flamer)
Řád: Salamanders
Portrét (odkazem na galerii autora, deviantart)Má krev řádu, mé srdce císaři, má mysl omnisiášovi.
Vlastnosti:
Fight: 3 (počáteční hodnota 2)
Stealth: 2 (počáteční hodnota 1)
Tech: 3
Mind: 2
Zařazení: Frater Astrotechnicus
Vybavení:
- Artificer Armour: +3 hit points, Hand size 2 (integral)
- Bolter: 1 damage, 7 ammo (ranged)
- Servo-arm: +1 to Tech, -1 Stealth, -1 Fight (za power fist), can be used as an additional hand with Power fist and Hand size 2
V boji: 2 damage, -1 to hit (melee, pair, integral) - Eldarská dýka: 2 damage, +1 to hit (melee, exotic, secondary)
- Flamer: 1 damage, 5 ammo (ranged, flamer)
Aktuální vlastnosti:
Kód: Vybrat vše
HP: [][][][]
Fight: 2 = 3 základ -1 vybavení
Stealth: 1 = 2 základ -1 vybavení
Tech: 4 = 3 základ + 1 vybavení
Mind: 1 = 2 základ - 1 Trauma
Střelba: 3d6+2, 1 damage (bolter, flamer)
Melee: 3d6+3, 2 damage (eldarská dýka)
Trauma: Mind
Operace Ebenový šíp: 2 xp
intermezzo: Reassignment na techmarine (+Mind trauma)
Operace Železné kladivo: 3 xp
intermezzo: Léčení mind trauma (neúspěch); Fight=>3 (3xp); Stealth=>2 (2xp); Equipment Requisition (Flamer)
Naposledy upravil(a) Pieta dne 13. 1. 2020, 14:29, celkem upraveno 9 x.
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15020
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Hrstka Deathwatch] Základňa
Já jsem čekal, že to budou nějaké divnopušky, jako grav gun, tohle zavání spíš tech herezí.
(I když zrovna grav mě moc neláká. Zbraň určená k útokům na obrněné cíle, která má dmg 1? Myslím, že soudruzi z Marsu udělali někde chybu. d-: )
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Re: [Hrstka Deathwatch] Základňa
To mi uslo, chyba tam anti-armour
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Re: [Hrstka Deathwatch] Základňa
Znizil som cislo potrebne na preradenie, spatne sa mi zdalo sialene vysoke. Teraz je take ze ak sa za vas niekto prihovori malo by sa to podarit
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Re: [the Watch] Základňa
Po operácií Ebenový šíp...
Po operácií Ebenový šíp máte niekoľko dní aby ste sa dali do poriadku. Dáta ktoré priniesol Vigilius dostal do rúk arcimág medicae, ktorý na lodi pôsobí. Spolu so zástupcami Ordo Xenos skúmajú hrozivé podozrenie, že tento tvor by mohol byť neznámy zástupca čelade Tyranides. Watchmaster Korvin kontaktoval inkvizítora Kryptusa. Zatiaľčo vy máte trocha voľného času, posádka lodi má plné ruky práce. Členovia adepta mechanika sú dňom i nocou zapojení do systému. Kantýna lode sa zmenila v dočasné veliteľstvo operácie, je plná pochybných existencií pracujúcich pre ordo xenos.
Vo výsluchovej miestnosti pracujú na kapitánovi lode spoločnými silami magos medicae Kozlov a kaplan interorgator od temných anjelov. Lokácia na seba nedá dlho čakať!
V čase medzi misiami máte každý nárok na jedno intermezzo. Nájdete ich tu
Ak chcete zrekvýrovať nejaké vybavenie, pozrite sa sem a najprv sa spýtajte
Nezabudnite, že si viete pomáhať!
Pre Bifiho je povinné intermezzo s pokusom o návrat (vyber si 2 vlastnosti a na každú si hoď a popíš scénu. Uspievaš na 10. K hodu sa počíta trauma a môžeš si vziať traumu na re-roll)
Expy a povýšenia:
Ako suvenýr vám ostala eldarská dýka (+1 hit, 2 zranenia, exotická, sekundárna)
Po operácií Ebenový šíp máte niekoľko dní aby ste sa dali do poriadku. Dáta ktoré priniesol Vigilius dostal do rúk arcimág medicae, ktorý na lodi pôsobí. Spolu so zástupcami Ordo Xenos skúmajú hrozivé podozrenie, že tento tvor by mohol byť neznámy zástupca čelade Tyranides. Watchmaster Korvin kontaktoval inkvizítora Kryptusa. Zatiaľčo vy máte trocha voľného času, posádka lodi má plné ruky práce. Členovia adepta mechanika sú dňom i nocou zapojení do systému. Kantýna lode sa zmenila v dočasné veliteľstvo operácie, je plná pochybných existencií pracujúcich pre ordo xenos.
Vo výsluchovej miestnosti pracujú na kapitánovi lode spoločnými silami magos medicae Kozlov a kaplan interorgator od temných anjelov. Lokácia na seba nedá dlho čakať!
V čase medzi misiami máte každý nárok na jedno intermezzo. Nájdete ich tu
Ak chcete zrekvýrovať nejaké vybavenie, pozrite sa sem a najprv sa spýtajte
Nezabudnite, že si viete pomáhať!
Pre Bifiho je povinné intermezzo s pokusom o návrat (vyber si 2 vlastnosti a na každú si hoď a popíš scénu. Uspievaš na 10. K hodu sa počíta trauma a môžeš si vziať traumu na re-roll)
Expy a povýšenia:
- Afriel - 1xp, má nárok požiadať o preloženie k assault marines
- Telorian - 3xp, má nárok požiadať o preloženie k librarianom
- Morvinius - 3xp, má nárok požiadať o preloženie k scoutom
- Ardehart - 2xp, má nárok požiadať o preloženie k pilotom, chaplainom, scoutom
- Vigilius - 2xp, má nárok požiadať o preloženie k techmarinom
Ako suvenýr vám ostala eldarská dýka (+1 hit, 2 zranenia, exotická, sekundárna)
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
- Bifi
- Motivátor; Moderátor
- Příspěvky: 7470
- Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
- Bydliště: hanzové mesto Brémy
Re: [the Watch] Základňa
Expy sú len na zvyšovanie vlastností? A existuje maximum?
(Príklad: ak uspejem na MIA, dostanem ďalšie 2 XP - môžem si za 4 zvýšiť Mind na 4? Aj keď reálne by som si asi zvýšil Stealth na 2 a Fight na 3, je to tak univerzálnejšie.)
Míňanie XP sa ráta ako Intermezzo akcia? Ak nie, "kedy" sa to deje? (T.j. otázka, či pred alebo až po Training.)
Ráta sa MIA návrat ako Intermezzo akcia? EDIT: Aha, už vidím - Return of the Lost Knight...
(Príklad: ak uspejem na MIA, dostanem ďalšie 2 XP - môžem si za 4 zvýšiť Mind na 4? Aj keď reálne by som si asi zvýšil Stealth na 2 a Fight na 3, je to tak univerzálnejšie.)
Míňanie XP sa ráta ako Intermezzo akcia? Ak nie, "kedy" sa to deje? (T.j. otázka, či pred alebo až po Training.)
Ráta sa MIA návrat ako Intermezzo akcia? EDIT: Aha, už vidím - Return of the Lost Knight...
"Modern roleplayers own too many rule books and not enough story books and history books." Play the worlds, not the rules
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů