[Hrstka X-Wing] OOC
Re: [Hrstka X-Wing] OOC
Jdeme domů, Mrruky tímto stylem za pár dní obsadí celou stanici, osvobodí roboty a začne Služebnický džihád Ten by naučil i fremeny plavat
"An army of one man, but the right man for the job!"
―Clone trooper rallying call
―Clone trooper rallying call
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12356
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Hrstka X-Wing] OOC
Ještě chybí Skenderax a Bubák? Asheara je už mimo souboj, takže na tu se čekat nemusí.
Re: [Hrstka X-Wing] OOC
To mi neříkej, že nemůže ani hodit ten granát
edit: Vlastně ne, teď mě napadlo že by mechanicky musela vstoupit do souboje a pak opět zísávat únik. Prvně mi to nedošlo
"An army of one man, but the right man for the job!"
―Clone trooper rallying call
―Clone trooper rallying call
Re: [Hrstka X-Wing] OOC
Ja hlavne stejne zadny granát nevzala jen medpacky a blaster, nic vic. Umysl byl lecit a kryt. Ten mi úplne nevysel O:)
Re: [Hrstka X-Wing] OOC
Řekni mi alespoň jednu situaci, kdy nám něco vyšlo na 100%.Ten mi úplne nevysel O:)
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12356
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Hrstka X-Wing] OOC
Sakra, vždycky zapomenu, že to Fórum udělá.
Omlouvám se, už jsem to opravil - házíte proti 8 (tedy úspěch je 8 a víc).
Re: [Hrstka X-Wing] OOC
Dá se na to uplatnit výhoda? Vito totiž ještě jednu má, sebral ji když přebíjel.
"An army of one man, but the right man for the job!"
―Clone trooper rallying call
―Clone trooper rallying call
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12356
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Hrstka X-Wing] OOC
Teď když nad tím přemýšlím... měla by.
Normálně to na hod na přistání použít nejde, protože jsi daleko od bojiště na kterém sis výhodné postavení získal... ale tady to řešíme v rámci toho bojiště. Můžeš si připočítat.
- boubaque
- bubák; Moderátor
- Příspěvky: 6642
- Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
- Bydliště: Brno/Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Hrstka X-Wing] OOC
Hele, Vito? Co je to za "staré zranění", ta -1? Já jen, že nechápu, z čeho bys ji měl (nebo to je Dluh?) a společně s výhodou by ti to při prvním hodu stačilo na nalodění. (Navíc si nejsem jistý, a nechce se mi to teď dohledávat, jestli si počítáš správně Dluh – nepočítáš ho už do opravného hodu?)
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Re: [Hrstka X-Wing] OOC
Nene, já jsem si sám udělil postih na osobnost pro všechny fyzické hody za tu prostřelenou nohu z poslední základny. Poctivě si to započítávám i když jsem se zkoušel zbavit zavěšení. Myslím že to nemohlo být zcela doléčené, a i proto jsem pár krát zmiňoval kulhání. Výhodu jsem nevyužil, technicky mi to připadalo nefér protože už jsem doopravdy mimo boj.boubaque píše: ↑11. 9. 2018, 22:43 Hele, Vito? Co je to za "staré zranění", ta -1? Já jen, že nechápu, z čeho bys ji měl (nebo to je Dluh?) a společně s výhodou by ti to při prvním hodu stačilo na nalodění. (Navíc si nejsem jistý, a nechce se mi to teď dohledávat, jestli si počítáš správně Dluh – nepočítáš ho už do opravného hodu?)
"An army of one man, but the right man for the job!"
―Clone trooper rallying call
―Clone trooper rallying call
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12356
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Hrstka X-Wing] OOC
Tak zatím 50% ztráty na misi?
Chlapi, vy jste všichni hodili trojku na záchranu? Hehehe. Tak z toho uděláme "misi za nepřátelskými liniemi" a uvidíme, kolik z vás se dokáže dostat domů, co říkáte? Trochu to rozmyslím a večer nahodím (jestli souhlasíte), zbylým třem zatím nahodím Základu, kam se můžete přesunout.
Chlapi, vy jste všichni hodili trojku na záchranu? Hehehe. Tak z toho uděláme "misi za nepřátelskými liniemi" a uvidíme, kolik z vás se dokáže dostat domů, co říkáte? Trochu to rozmyslím a večer nahodím (jestli souhlasíte), zbylým třem zatím nahodím Základu, kam se můžete přesunout.
Re: [Hrstka X-Wing] OOC
Hlavně ten hod na nalodění byl zákerný To se nedělá když někdo má postih -7 na osobnost. Ale dalo mi to poznatek: chtěl by jsem nahackovat nějaký systém, který by v takové chvíli pravil: přežili jste a jako bonus máte tři neuvěřitelné příběhy k vyprávěníEcthelion píše: ↑12. 9. 2018, 08:14 Tak zatím 50% ztráty na misi?
Chlapi, vy jste všichni hodili trojku na záchranu? Hehehe. Tak z toho uděláme "misi za nepřátelskými liniemi" a uvidíme, kolik z vás se dokáže dostat domů, co říkáte? Trochu to rozmyslím a večer nahodím (jestli souhlasíte), zbylým třem zatím nahodím Základu, kam se můžete přesunout.
Nevěřím, že by E2 pověsili na zeď pušku v podobě královny pirátů, a pak nám dali do cesty mladou dívku, která je zachráněna svojí posádkou... tak malinkou naději ještě mám. Ale pokud se budeme muset zase někam naloďovat hodem, tak se budu mračit. IMHO by takovýto hod měl být pouze jeden na misi a ideálně právě při přistání v X-Wingu.
"An army of one man, but the right man for the job!"
―Clone trooper rallying call
―Clone trooper rallying call
- MarkyParky
- Příspěvky: 16248
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Hrstka X-Wing] OOC
Vito: Co k tomu říct?
Asi je fér se přiznat, že jsem tímhle směrem nakopl Ectheliony já. Blame me!
Asi je fér si přiznat, že hody na "přistání" pro ty, kteří mají při návratu domů potíže, do té hry neodmyslitelně patří - ten moment, kdy "už jsem skoro doma, ale dožene mě předchozí smůla" je hrozně silný a bylo by škoda o něj přijít, jen protože zrovna nesedíme v X-wingu.
Asi je na místě pochválit Ectheliony za jeho implementaci - udělali to mnohem lépe, než jsem původně navrhoval, tím, že zapojili i situační bonusy/postihy.
Asi je na místě připomenout, že ten hod byl právě jeden na misi. A návrat domů, který nás čeká, není mise, nýbrž návrat domů z nepřátelského území (což je normálně mechanika popsaná v pravidlech Hrstky, určená právě pro tyhle příapdy).
Asi je fér zmínit, že nám přálo štěstí. U všech neúspěšných byla 33% šance, že tam chcípnou. Mě osobně by to nevadilo, naopak, považoval bych to za skvělou smrt pro svého Jawu. Ale chápu, že to tak nemusí mít každý.
A nakonec je velmi důležité zmínit, že z pohledu příběhu našich postav výsledek toho hodu dopadl nejlépe jak mohl.
- mohli jsme tam chcípnout a dál nehrát
- mohli jsme tam uspět a po X hrát dokolečka obdobnou "základnu"
- ale kostky řekly "NE!" a místo toho nám nadělily příležitost zahrát si něco jiného, co ta hra umí a doposud se v ní jen okrajově mihlo - útěk z nepřátelského území.
Já osobně jásám a děkuji, že tam ten hod byl.
Asi je fér se přiznat, že jsem tímhle směrem nakopl Ectheliony já. Blame me!
Asi je fér si přiznat, že hody na "přistání" pro ty, kteří mají při návratu domů potíže, do té hry neodmyslitelně patří - ten moment, kdy "už jsem skoro doma, ale dožene mě předchozí smůla" je hrozně silný a bylo by škoda o něj přijít, jen protože zrovna nesedíme v X-wingu.
Asi je na místě pochválit Ectheliony za jeho implementaci - udělali to mnohem lépe, než jsem původně navrhoval, tím, že zapojili i situační bonusy/postihy.
Asi je na místě připomenout, že ten hod byl právě jeden na misi. A návrat domů, který nás čeká, není mise, nýbrž návrat domů z nepřátelského území (což je normálně mechanika popsaná v pravidlech Hrstky, určená právě pro tyhle příapdy).
Asi je fér zmínit, že nám přálo štěstí. U všech neúspěšných byla 33% šance, že tam chcípnou. Mě osobně by to nevadilo, naopak, považoval bych to za skvělou smrt pro svého Jawu. Ale chápu, že to tak nemusí mít každý.
A nakonec je velmi důležité zmínit, že z pohledu příběhu našich postav výsledek toho hodu dopadl nejlépe jak mohl.
- mohli jsme tam chcípnout a dál nehrát
- mohli jsme tam uspět a po X hrát dokolečka obdobnou "základnu"
- ale kostky řekly "NE!" a místo toho nám nadělily příležitost zahrát si něco jiného, co ta hra umí a doposud se v ní jen okrajově mihlo - útěk z nepřátelského území.
Já osobně jásám a děkuji, že tam ten hod byl.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů