[Hrstka: X-Wing] Systém Bhavaran

Zápisy hraní z „Hrstky“.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 10453
Registrován: 13. 7. 2004, 14:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

[Hrstka: X-Wing] Systém Bhavaran

Příspěvek od Ecthelion » 30. 8. 2017, 06:49

[Hrstka: X-Wing]Ragtag Squadron

Mise se odehrává během Galaktické občanské války, asi rok po zničení Alderaanu a bitvě u Yavinu. Postavy hráčů budou představovat rebelské piloty v jejich boji tyranskému Impériu a budete startovat k obraně mon calamarijského křižníku.

V průběhu týdne postupně nahodím texty (kde jsou zatím placeholdery) a začátkem příštího týdne můžeme začít hrát. Do té doby máte čas se přihlásit a nachystat si postavy.

Obrázek

:arrow? Oslabená Ragtag Squadron potřebuje zoufale piloty! Kdo si chcete zahrát? :wink:

Zatím se ozvali, že by měli zájem letět:

- Antharon
- Asheara
- Bubák
- MarkyParky
- Paul
- Skenderax

:arrow? Hody se provádějí jako obvykle na rolz.org, přesněji v místnosti SW_Hrstka.
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek

Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 10453
Registrován: 13. 7. 2004, 14:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Hrstka: X-Wing] Ragtag Squadron

Příspěvek od Ecthelion » 30. 8. 2017, 06:50

Mise: Bhavaran
Systém Bhavaran znal jen málokdo jménem. Nacházel se uprostřed ničeho, vzdálený světelná desetiletí od čehokoli alespoň trochu zajímavého. Hvězdnou soustavu ve skutečnosti tvořil jen bílý trpaslík, kolem kterého obíhal jen pozůstatek jediné planety, který přežil dávnou změnu hvězdy na rudého obra a později dnešní podobu hvězdy. Z planety zůstalo sotva co víc, než kus zmrzlé skály, která obíhala kolem chladnoucí hvězdy. Podle záznamů nebyly v systému objeveny žádné významnější zásoby nerostných surovin a v zásadě neexistoval důvod, proč by sem někdo měl chtít letět. To byl také pravděpodobně důvod, proč si ho kapitán Eekar Ratal vybral za cíl, kam skočil po prohrané bitvě u Takhre, ve které byla jeho loď vážně poškozena. Doufal, že zde bude moci udělat základní opravy lodi a alespoň na chvíli se ukrýt imperiálním lodím.

Obrázek

Kapitán Ratal zastupující Rebelskou Alianci velel mon calamarijskému křižníku Hope (třída MC80 Home One). Už před bojem v systému Takhre měla loď podstav lodníků, nyní kvůli ztrátám v boji měla jen základní posádku a opravárenské týmy pracovaly bez přestávky na obnovení nezbytných systémů. Loď měla poškozený trup, vyřazené některé zbraňové systémy a hyperprostorový motor vypadl okamžitě po skoku. S nasazením ohromného úsilí se inženýrům po nějaké době podařilo opět nahodit štíty alespoň na poloviční výkon.

Hangár lodi dokázal pojmout tři letky rebelských stíhaček, ty ale přestaly u Takhre existovat. Nyní se na křižníku nacházelo jen několik přeživších letounů, které se dokázaly dobelhat zpátky před ústupem. Na palubě skončilo díky zmatku při ústupu dokonce několik pilotů z jiných lodí. Tato nesourodá skupina dostala, s humorem letcům vlastním, prozatímní označení Ragtag Squadron.

Obrázek

Chodbami mon calamarijského křižníku se rozlehly varovné sirény a z reproduktorů se ozval klidný hlas kapitána Ratala:
„Z hyperprostoru v systému právě vystoupily dva imperiální Star Destroyery. Zřejmě nás pronásledovaly od Takhre. Obě lodě zatáčejí na kolizní kurzy a chystají se zaútočit. Všichni členové posádky na bitevní stanoviště. Opakuji, všichni členové posádky na bitevní stanoviště!“

Obrázek

Zatímco mechanici kolem nahazovali motory stíhaček X-Wing a spěšně dokončovali poslední opravy, v hangáru se sešel malý hlouček pilotů a astromechů z narychlo sestavené Ragtag Squadron. Nálada byla chmurná, všichni věděli, jak moc byla Hope v posledním boji poškozena. Seskupili se kolem komandérky Cressidy Carrové, která formálně velela stíhačům, ale byla vážně zraněna u Takhre a nadcházejícího boje se neměla účastnit. Ve skutečnosti byli její piloti udivení, že vůbec dokáže stát. Komandérka měla ruku na pásce, polovinu obličeje jí zakrývaly bactové obvazy, byla bledá jako smrt a musela se opírat o výztuhu, aby neupadla. Přesto měla ve tváři rozhodný výraz a vzala si slovo:
„Jestli se těm dvěma Star Destroyerům podaří dostat se na dostřel křižníku, jsme vyřízení. V tomhle stavu s nimi Hope nemůže bojovat. Kapitán Ratal se proto pokusí co nejdříve dokončit opravy na hyperprostorovém pohonu a uniknout. Stíhačky okamžitě odstartují a budou křižník bránit před nepřátelskými TIE. Ty se zřejmě pokusí Hope poškodit a donutit nás zůstat na místě, aby nás mohly Star Destroyery dorazit. Musíte jim v tom zabránit za každou cenu. Počty nepřátelských stíhaček u Takhre naštěstí také utrpěly, ale i tak budete stát proti přesile. Až se křižníku podaří zmizet v hyperprostoru, nastavte kurz na systém Askella, kde se znovu setkáme se zbytky flotily. Nějaké otázky? ...ať vás provází Síla!“
Bojová situace v systému Bhavaran píše:Galaktické Impérium:
– Star Destroyer Merciless (třída Imperial I; srovnatelný s mon calamarijským křižníkem, ale s lepší palebnou silou)
– Star Destroyer Vanquisher (třída Victory I; menší doprovodný křižník)

* zatím neznámý počet stíhaček TIE
* zatím neznámý počet bombardérů TIE (vyzbrojených protonovými bombami určených k ničení velkých lodí)

Aliance k obnovení republiky (Rebelové):
- mon calamarijský křižník Hope (třída MC80 Home One; vážně poškozený při katastrofě u Takhre)

* Ragtag Squadron (vybavená stíhačkami T-65 X-wing starfighter a astromechy R5)
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek

Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 10453
Registrován: 13. 7. 2004, 14:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Hrstka: X-Wing] Ragtag Squadron

Příspěvek od Ecthelion » 30. 8. 2017, 06:50

Změny v pravidlech
Pro misi platí standardní pravidla Hrstky s následujícími výjimkami:

:arrow? Letouny
T-65 X-wing starfighter (X-Wing)

Obrázek

Stíhačky firmy Incom, známé převážně jen jako X-Wing (pro svá charakteristická křížová křídla), byly víceúčelovými bitevními stroji, které ve velkých počtech využívali Rebelové během Galaktické občanské války. Díky deflektorovým štítům, hyperpohonu na palubě lodi, astromechovi (jež se staral o opravy a navigaci) a protonovým torpédům mohli Rebelové s pomocí těchto stíhaček podnikat úspěšené nájezdy ve stylu udeř-a-zmiz na základny, konvoje a lodě Impéria.

- kromě pilota je běžně osazen také astromechanickým droidem (viz sekce Astromechanický droid); pilot může letět i bez něj, ale stroj pak nebude schopen skoků hyperprostorem (které může propočítat jen astromech)
- letoun má 2 body poškození trupu a 1 bod poškození štítů (poškození jde přednostně do štítů, teprve když jsou vyřazeny - utrpí poškození – jdou další zásahy do trupu lodě; astromech dokáže štíty znovu nahodit během bitvy)
- má laserové kanony s neomezenou municí (způsobují 1 poškození při zásahu) a dvojici odpalovačů protonových torpéd (které je možné použít při zavěšení nebo pomalém náletu a způsobují dvě poškození; letoun nese 3 torpéda na každý odpalovač (3 výstřely))

TIE/LN starfighter (TIE Fighter)

Obrázek

Byl to standardní stíhač Impéria, používaný v ohromných počtech během celé Galaktické občanské války. Mnohými byl považován za symbol ozbrojené moci císaře. Byly navrženy tak, aby útočily ve velkých počtech a prostou přesilou převálcovaly nepřátelský letoun. Stroje byly levné na výrobu a byly považovány za nahraditelné. V rámci snahy co nejvíce snížit náklady byly ořezané o vše, co nebylo přímo potřeba k tomuto druhu boje – neměly deflektorové štíty (mohly tak spoléhat pouze na svou manévrovatelnost jako obranu), chyběly jim systémy podpory života (piloti tak museli být celou dobu letu ve skafandrech), neměly hypermotory (pro přesun mezi systémy tak byly zcela závislé na větších lodích, které by je přepravily) a v rámci úspor jim chybělo i přistávací vybavení (musely přistávat na speciálních přistávacích systémech na palubách lodí nebo pozemních základen). Kromě počtů vynikaly stíhačky TIE i velkou manévrovatelností.

- řídí jej pilot, není možné jej osadit astromechem a nemá hyperskokový motor
- stroj je velmi křehký, nemá štíty a má jen 1 bod poškození trupu (po zásahu je zničen)
- je velice obratný, pilot má bonus +2 k hodu na Pilotáž
- má laserové kanony s neomezenou municí (způsobují 1 poškození při zásahu)

TIE/sa Bomber (TIE Bomber)

Obrázek

Bombardéry TIE byly hlavními útočnými bombardéry Impéria. Byly větší a méně obratné, než stíhačky TIE, ale stejně jako ony postrádaly štíty. Byly určené k přesnému bombardování pozemních cílů a ničení větších vesmírných lodí. Měly velice přesné zaměřovací počítače a dokázaly unést smrtící výzbroj raket nebo bomb, které dokázaly zničit prakticky každý cíl. Impérium je využívalo k bombardování povstaleckých planet a vesmírných lodí, kde dokázaly tyto bombardéry udělovat devastující údery s až děsivou přesností.

- řídí jej pilot, není možné jej osadit astromechem a nemá hyperskokový motor
- stroj je masivněji stavěný než stíhačky TIE, ale nemá štíty - má 2 body poškození trupu
- je díky navýšení pancéřování pomalejší a velice neobratný, pilot má postih -4 na Pilotáž
- má dvojici pevných laserových kanonů s neomezenou municí (způsobují 1 poškození při zásahu)
- veze na palubě rakety nebo těžké bomby z následujícího výběru - 16 otřesových raket, 12 protonových torpéd, 6 vesmírných min, 4 protonové bomby nebo tisíce propagandistických letáků
:arrow? Rebelské stíhačky jsou často vybaveny astromechy.
Astromechanický droid (astromech, astrodroid)

Typ droida, který sloužil jako automatický mechanik, který vykonával řadu údržbových a opravárenských úkolů a pro menší lodě sloužil jako náhrada navigačního počítače. Astromechové monitorovali výkon letounu, vyhledávali a odstraňovali technické problémy a přesměrovávali zdroje energie do potřebných subsystémů, čímž optimalizovali výkon lodě. Droid mohl v paměti udržet až deset hyperprostorových vektorových koordinátů a mnozí měli dostatek inteligence a zkušeností, aby prováděli předletovou přípravu a pojíždění na dráze. Mnohé rebelské stíhačky na astomechanické kopiloty spoléhaly.

Většina atromechů dokázala komunikovat pouze skrze psaný výstup, přeložený skrze jiný počítač, nebo skrze kód sestávající z klikání, pípání a podobných zvuků. Některé lodě měly automatické astomechanické překladače, aby ulehčily komunikaci.

Astromechanického kopilota ovládá hráč pilota, který vybírá, co bude dělat. Astromech má v paměti uložený určitý počet akcí, které může každé kolo na pilotův příkaz provádět (záleží na typu droida – série R5 udrží v paměti tři činnosti, zatímco R2 celkem čtyři). Tyto akce lze mezi misemi měnit a tím se připravit na následující nasazení. Akce, ze kterých si může hráč před letem vybrat, jsou následující:

- přesměrování energie do zbraní (přidává bonus +2 ke Střelbě)
- přesměrování energie do deflektorových štítů (protivník, který na stíhačku střílí, má postih -2 na zásah)
- přesměrování energie do motorů (přidává bonus +2 na Pilotáž)
- znovu nahodit vyřazené štíty (tato akce trvá dvě kola – tzn. astromech musí dvě kola vykonávat tuto akci bez přerušení, štíty jsou pak obnoveny)
- propočítávat hyperprostorový skok (lze pouze ve vesmíru; v zásadě vykonává za pilota akci Únik – za tutu akci dostane loď únikový žeton a zatímco astromech se soustředí na propočítávání, může pilot s lodí manévrovat a provádět akce i s únikovými žetony; v případě, že je loď během propočítávání skoku zasažena (vyřazeny štíty, poškozena), přijde o jeden únikový žeton, které v současné chvíli má)

Série R5
Představuje levnou verzi astromechanických droidů vyráběných společností Industrial Automaton. Je založena na úspěchu dřívějších astromechanických droidů, především populární řady R2, ale je ořezaná o některé jeho funkce s cílem co nejvíce snížit cenu droida. Kvůli sníženým nákladům byli droidi této série zamořeni řadou designových chyb – z nichž nejvýraznějším bylo mrzuté chování a drzý přístup, který byl výsledkem nedostatečné osobnostní matrice.

Mezi rebelskými piloty nebyli příliš oblíbeni, protože jejich vysoký profil z nich činil na hřbetě X-Wingu snadnější cíl pro nepřátelské lasery, ale Alliance potřebovala zoufale jakékoli funkční droidy a jejich nízká cena byla výhodou.


Udrží v paměti tři příkazy (mezi misemi lze měnit, které bude mít nahrané v paměti).

Série R2
Kombinace elegantního designu, výrazného marketingu a dobrého načasování z ní učinila jednu z nejúspěšnějších sérii astromechů vůbec. Na rozdíl od svých předchůdců, jako série R1, byli droidi R2 navrženi specificky do slotů vojenských stíhaček a byli jim přizpůsobeni. Byli velice populární již mezi piloty staré Republiky a později mezi rebely, přičemž někteří droidi byli v provozu ještě několika desetiletí od své výroby.

Udrží v paměti čtyři příkazy (mezi misemi lze měnit, které bude mít nahrané v paměti).
:arrow? Pravidlo „Fotografie dívky“ je nahrazeno za pravidlo „Použij sílu“.
Použij Sílu
Síla je energetické pole, které spojuje všechny živoucí bytosti v galaxii a propojuje ji celou dohromady. Někteří jedinci dokážou toto pole nevědomky využít k dočasnému zlepšení vlastních schopností a umožnění věcí, které by jinak byly zdánlivě nemožné.

Sílu lze použít jen jednou za misi a je třeba je ohlásit před hodem. Umožní pilotovi na následující hod házet 4 kostkami a vybrat tři lepší hody (nebo odstranit jeden nejhorší), aby výsledkem byla opět trojice kostek. Pokud se používá Dluh na hod, při kterém hráč použil Sílu, přehodí pouze tři kostky (výsledek hodu). Čtvrtá kostka z předchozího hodu už v dalším nefiguruje.

Sílu lze po použití obnovit vítězstvím v hodu, který v nějakém smyslu obnovuje pilotovu víru v život, přidává mu naději a důvěru v sebe sama.
:arrow? Akce „Získání výšky“ se jmenuje „Získání výhody“.
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek

Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 10453
Registrován: 13. 7. 2004, 14:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Hrstka: X-Wing] Ragtag Squadron

Příspěvek od Ecthelion » 30. 8. 2017, 06:50

Piloti
Všichni vaši piloti poletí v stíhačích X-Wing (otlučených z minulé bitvy, ale už opravených) s astromechanickým droidem R5 (případně jeho obdobou). K vytvoření svého pilota doplňte následující věci v ostrých závorkách:
:arrow? Pilot Aliance <Jméno pilota>
<Střelba X>
<Pilotáž X>
<Osobnost X>
<Voják X>


(mezi vlastnosti rozdělte hodnoty 3, 2, 2 a 1; při misi se primárně používají první dva, druhé jsou především pro základnu mezi misemi)

<Jedna, dvě věty o tom, co je pilot zač a proč se přidal k rebelům? Není nezbytně nutné, ale bylo by to fajn.>

:arrow? Astromech R5 <Označení (zpravidla R5-XY, kde X je písmeno a Y je číslo), případně přezdívka droida>
<akce v paměti>
<akce v paměti>
<propočítávat hyperprostorový skok>

(vyberte dvojici dalších akcí, které bude mít droid v paměti na tuto misi (viz pravidla pro astromechy); akce „propočítávat hyperprostorový skok“ je pro tuto misi nutná)
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek

MarkyParky
Příspěvky: 8017
Registrován: 11. 8. 2011, 01:37

Re: [Hrstka: X-Wing] Ragtag Squadron

Příspěvek od MarkyParky » 30. 8. 2017, 11:47

Já tedy povrzuji účast a předesílám cca následující postavu, postupně dodám detaily:

Mrruky P'arkekt
_jawa.jpg
Jawa, který si během scavengování na Tatooine vytvořil blízký vztah s C1-10F, jedním z astrodroidů, které jeho komunita našla a chtěla ho prodat. Poté, co poznal, že astrodroidi mají inteligenci, se mu znelíbilo, jak je s nimi zacházeno jako s otroky. Společně opustili komunitu, uprchli a teď se přidali k Alianci, hlavně kvůli boji za svobodu.

Pilot:
Střelba: 2
Pilotáž: 3
Osobnost: 2
Voják: 1

Astromech:
C1-10F (je to vykopávka, beru si tedy jen dva loadovací příkazy)
Pro misi Bhavaran si beru:
* Přesměrování energie do štítů (-2 oponentovi na střelbu)
* Výpočet skoku do hyperprostoru
Naposledy upravil(a) MarkyParky dne 4. 9. 2017, 13:37, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Antharon
Příspěvky: 3625
Registrován: 24. 10. 2007, 15:33
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: [Hrstka: X-Wing] Ragtag Squadron

Příspěvek od Antharon » 30. 8. 2017, 23:59

Obrázek
Počiatky vzneěného rodu Syrushov môžeme vysledovať až do počiatkov osídľovania planéty Alderaan. Tento menej významný rod tu fungoval bez väčších problémov až do obdobia občianskej vojny. Vtedy ich pozemky prepadli zástupcovia rasy Killik ktorých armáde Syrushovská domobrana nedokázala odolávať.

Ich volanie o pomoc však vyslyšala republika a podarilo sa im Killikov úspečne odraziť. Od tej doby sa stal tento rod vazalmi republiky. Jeden zo sľubov bol, že každý prvorodený potomok v tomto rode poputuje na akadémiu a stane sa pilotom. Počas stoviek rokov zrodil tento rod mnohé známe esá a stal sa jedným z najloajálnejších ochrancov senátu.

Keď došlo k prevratu, tento rod sa ďalej držal svojej ropubliky, ktorú ctil nad všetky prázdne slová a ideje a ostal slúžiť aj galaktickému impériu. Zlomovým momentom bolo keď pri teste hviezdy smrti namierili lúč na jeho domovskú planétu a zrovnali ju zo zemou spolu s jeho rodinou majetkami i domovom. Vernon, zronený touto udalosťou pri najbližšej príležitosti stočil svoj Tie Advance a dezertoval.

Netrvalo dlho a tohoto žoldniera si všimol rebelský agent, ktorý ho naverboval a Vernon sa stal neepriateľom impéria, ku ktorému tak dlho vzhliadal. Vernon je intelektuál so vznešenými spôsobmi, spočiatku touto špinavou zmeskou najpodivnejších životných príbehov opovrhoval, tak ako jeho otec a ďalšia rada pilotov pred nimi, avšak veľmi pomaly si zvyká na tento skromný spôsob života, kde sú si ľudia k sebe bližšie.

:arrow? Pilot Aliance Baron Vernon Syrush
Střelba 2
Pilotáž 3
Osobnost 1
Voják 2


:arrow? Astromech R5B4
Energia do zbraní
Energia do motorov
Hyperpriestorový skok
Naposledy upravil(a) Antharon dne 31. 8. 2017, 08:26, celkem upraveno 1 x.
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.

Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 10453
Registrován: 13. 7. 2004, 14:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Hrstka: X-Wing] Ragtag Squadron

Příspěvek od Ecthelion » 31. 8. 2017, 07:17

:arrow? Obě postavy, Mrruky i Vernon, jsou super. Líbí! $D

:arrow? Doplnil jsem do příspěvků nahoře změny v pravidlech a jak si udělat postavu po mechanické stránce, takže to kdyžtak můžete taky doplnit. Počkáme do začátku příštího týdne, kdo se ještě přidá a pak to rozjedeme. :wink:
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek

Uživatelský avatar
boubaque
bubák; Moderátor
Příspěvky: 5338
Registrován: 2. 10. 2006, 18:49
Bydliště: Brno/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: [Hrstka: X-Wing] Ragtag Squadron

Příspěvek od boubaque » 31. 8. 2017, 08:56

Potvrzuju, ale postavu muzu dodat nejdriv v nedeli, spis pondeli.

Muze to byt wookie? :>;o)

Aaaaaaaaaaargh!
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)last.fm
Hraju/vedu: FATE / Příběhy Impéria, DnD5e; Další, oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch
Hrstka: Star Wars – pilot Aliance Grraugh (Stř: 3 (-1dluh), Pil: 3 (-1dluh), Osob: 2, Voj: 1); R5-K9 (motory, střelba, skok); rolz.org

Uživatelský avatar
Paul
Příspěvky: 1210
Registrován: 31. 8. 2017, 10:19
Kontaktovat uživatele:

Re: [Hrstka: X-Wing] Ragtag Squadron

Příspěvek od Paul » 31. 8. 2017, 10:43

Hagen z Vnějšího okraje

Obrázek

„Jak se vlastně jmenujete?“
„Hagen. Hagen z Vnějšího okraje. Tak mi můžete říkat.“
„Dobře, Hagene. Můžete mi prosím ještě jednou popsat, jak jste se na tuto loď dostal?“
„Přiletěl jsem v X-Wingu.“
„Myslím to vážně.“
„To já taky. Ale když jinak nedáte… Začalo to v hlubinách Impéria, na Akademii. Bylo to pro mě dost svazující, a tak jsem si půjčil jeden raketoplán a odletěl.“
„Dobře. Jak vysoko jste se v Akademii dostal?“
„Moc ne, byl jsem tam jenom chvíli…“
„Takže nám asi nic neřeknete o plánech nových lodí pro Impérium, že?“
„To ne. Ale abych pokračoval. Chvíli jsem se toulal to Vnějším okraji. To byste neřekl, kolik vraků se tam ve vesmíru toulá. Kdyby to tomu vašemu povstání nevyšlo, můžu vám tam dělat průvodce…“
„Takhle tady nemluvte. A jak jste dostal do naší Aliance?“
„No, v jednom systému se nějací povstalci chystali udělat základnu. Pro mě, anarchistu, co se skrýval před Impériem, to vypadalo, jako zajímavý způsob, jak si přivydělat. Vzali mě jako průvodce. A když se tam objevilo pár Destruktorů z Impéria, zase jsem si půjčil loď a astromecha. Z něho jsem vytáhl vaši polohu… A tak jsem tady.“
„Máte nějakou kvalifikaci?“
„Akademii.“
„Slibujete, že budete bránit svobodu do roztrhání těla a tak dále?“
„Proč ne?“
„Tak jo, ten X-Wing si nechte. Zajděte za provianťákem. Ten vám všechno vysvětlí. A pošlete mi sem dalšího.“


Hagen z Vnějšího okraje
Střelba 3
Pilotáž 2
Osobnost 1
Voják 2

R5-E55 Lucky 5
Přesměrování energie do zbraní
Přesměrování energie do motorů
Propočítání skoku do hyperprostoru

Tímto se hlásím do služby.
Naposledy upravil(a) Paul dne 1. 9. 2017, 13:12, celkem upraveno 2 x.
Slovanologie 30. 6.

Wunder warten bis zuletzt.

Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 10453
Registrován: 13. 7. 2004, 14:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Hrstka: X-Wing] Ragtag Squadron

Příspěvek od Ecthelion » 31. 8. 2017, 12:42

Paul: Vítej v Ragtag Squadron. :wink:

Tím by nás mělo být pět... ještě jedno nebo maximálně dvě místa jsou volná, ale v pěti už kdyžtak můžeme letět.
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek

Uživatelský avatar
Paul
Příspěvky: 1210
Registrován: 31. 8. 2017, 10:19
Kontaktovat uživatele:

Re: [Hrstka: X-Wing] Ragtag Squadron

Příspěvek od Paul » 31. 8. 2017, 12:53

Ecthelion: Díky.
Hrstku jsem si chtěl zkusit už nějakou dobu a když se naskytla zahrát si ve SW... Jen bych radši hrál za kluky v bílém (respektive v černém). A technická otázka na závěr: jak mám řešit hody?
Slovanologie 30. 6.

Wunder warten bis zuletzt.

Uživatelský avatar
Skenderax
Příspěvky: 1170
Registrován: 3. 12. 2011, 15:28
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: [Hrstka: X-Wing] Ragtag Squadron

Příspěvek od Skenderax » 31. 8. 2017, 12:59

Ak by bolo meisto, tak by som sa rád pridal i ja. Ale postavu by som doplnil až v pondelok :-(. Skôr to asi nestihnem...
hrajem Kai Lorda - Bold Oak | Stránka Nepísaných Kroník | Pilot Aliance Rya Bastilia | hrajem Lotherd McDeep

Hope is the beginning of unhappiness.
Wisdom is the beginning of fear.

Uživatelský avatar
Antharon
Příspěvky: 3625
Registrován: 24. 10. 2007, 15:33
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: [Hrstka: X-Wing] Ragtag Squadron

Příspěvek od Antharon » 31. 8. 2017, 13:01

rollz? ako vzdy
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.

Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 10453
Registrován: 13. 7. 2004, 14:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Hrstka: X-Wing] Ragtag Squadron

Příspěvek od Ecthelion » 31. 8. 2017, 13:37

Paul píše:
31. 8. 2017, 12:53
Hrstku jsem si chtěl zkusit už nějakou dobu...
Tak to jsme moc rádi a doufáme, že se ti bude líbit. :wink:
Paul píše:
31. 8. 2017, 12:53
Jen bych radši hrál za kluky v bílém (respektive v černém).
Zkusíme zatím rebely a uvidíme. $D
Paul píše:
31. 8. 2017, 12:53
A technická otázka na závěr: jak mám řešit hody?
Jak píše Antharon, házet budeme přes rolz.org. Než začneme hru, tak založím místnost a pošlu sem odkaz.
Skenderax píše:
31. 8. 2017, 12:59
Ak by bolo meisto, tak by som sa rád pridal i ja. Ale postavu by som doplnil až v pondelok :-(. Skôr to asi nestihnem...
Pondělí je v pohodě, i Bubák bude dodávat postavu taky až tak. Jestli tě mezitím napadne nějaký koncept, tak klidně nahoď, nebo dodělej všechno až v pondělí. Obojí je v pohodě.

:arrow? Tím pádem už je nás šest, což je už dobrý počet. Kdyby si chtěl někdo, kdo Hrstku ještě nehrál, ještě zaletět, tak se může přihlásit... jinak bych to asi už uzavřel a můžeme letět v šesti. O-)
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek

Uživatelský avatar
Paul
Příspěvky: 1210
Registrován: 31. 8. 2017, 10:19
Kontaktovat uživatele:

Re: [Hrstka: X-Wing] Ragtag Squadron

Příspěvek od Paul » 31. 8. 2017, 13:55

Ecthelion píše:
31. 8. 2017, 13:37
Zkusíme zatím rebely a uvidíme. $D
Když se tak dívám na ty astromechy, a bonusy co dávají, tak nevím, jestli chci letět v jednomístném TIE fighteru. Ale zase bych byl ekologický díky těm panelům. Nebyl by k dispozici Star destroyer? To mě tak přivádí k myšlence převést Hvězdu smrti do Hrstky. To by se hrálo...
Slovanologie 30. 6.

Wunder warten bis zuletzt.

Odpovědět

Zpět na „Hrstka“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host