[Hrstka] Mechaniky
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22592
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Hrstka] Mechaniky
Ona kdyby Hrstka měla nějakoho GMma,k terý by mohl dávat podle popisu situace nějaké bonusy k jednotlivým akcím a menévrům, tak by to dávalo víc možností. Jak to hrajete prakticky jako symetrickou deskovku (i když na jedné straně jsou piloti pod vedením jedné mysli), připadá mi to takticky ploché a fikčně obtížně představitelné, protože díky PC hrám mám představy o leteckém boji, kterých se neumím zbavit.Ecthelion píše:On je problém, že naše představa o tom, jak by měla ta hra vypadat je totálně nekompatibilní. Já si cením toho času, který jsi vložil do snahy nám pomoci, ale jen když se podívám o příspěvek výš, jak by sis představoval řešení výšky… vstávají mi vlasy hrůzou na hlavě. To je hard-core mechanické a simulační jádro, to není mechanicky jednoduchá hra, kterou máme v hlavě my a kterou bychom rádi, aby Hrstka byla.
Ale to je celkem jedno, byl to jen můj obvyklý reakční vstup a ani jsem nečekal, že by byl skutečně užitečný.
hraju: Ω Projekt Omega
Re: [Hrstka] Mechaniky
Ad oddělení levelování a hodností: To si myslím, že by šlo a že by to mohlo být zajímavé.
Ad povyšování:
Ad povyšování:
To je právě otázka, jak moc je Hrstka pro delší hru vlastně určená. Spíš si myslím, že byla designovaná tak, aby všichni piloti do x misí umřeli. Takže nevím... Osobně bych možná vyzkoušel (nebo nechal někoho vyzkoušet ) variantu B. Plus XPy by se mohly udělovat i za nějaké akce na Základně... (S tím, že tyto expy by třeba byly jenom na zvyšování Osobnosti a Vojáka, protože jinak si Osobnost nebo Vojáka bude zvyšovat jenom málokdo.)Vallun píše:Pro delší hru určitě C
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12359
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Hrstka] Mechaniky
Jen poznámka bokem - spisovatel Roald Dahl (Karlík a továrna na čokoládu a další knihy) létal za války v řadách RAF v Severní Africe a Řecku. Nakonec to dotáhl na eso a po stažení z aktivních bojů (kvůli následkům zranění po sestřelení v Lybii) byl jmenován velitelem křídla.Pepa píše:Spíš si myslím, že byla designovaná tak, aby všichni piloti do x misí umřeli.
Letecký výcvik podstoupil spolu s 15 dalšími piloty. Do dvou let od ukončení výcviku z těchto pilotů plných 13 zahynulo... to znamená, že jen 3 muži ze 16 přežili.
- Vallun
- Příspěvky: 32272
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Hrstka] Mechaniky
Jo, v tomhle je Hrstka věrná...byl to drsný svět, byť měl svou krásu... Jen Československo má přes 500 mrtvých letců - na 4,5 perutě, tedy cca 54 operačních letadel....
Ale dlouhodobou hru v pohodě zvládá a trochu s ní i počítá, když máš pravidla pro velitele perutě.
EDIT: Vzhledem k tomu, jak funguje střelba není vyšší hodnost problém - stejně Tě smázne nějaký šťastnější pilot s Messerem.
Ale dlouhodobou hru v pohodě zvládá a trochu s ní i počítá, když máš pravidla pro velitele perutě.
EDIT: Vzhledem k tomu, jak funguje střelba není vyšší hodnost problém - stejně Tě smázne nějaký šťastnější pilot s Messerem.
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
- Vallun
- Příspěvky: 32272
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Hrstka] Mechaniky
Doporučení - v prnvím příspěvku mise by měl být seznam pilotů s nickem, jménem pilota, hodností a volacím znakem, usnadní to hru;)
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Re: [Hrstka] Mechaniky
Nespomínam si (čo môže byť kľudne moja chyba), či ste hovorili o možnosti, že by sa dalo pomocou Pilotovania vyhnúť priamej streľbe - streľbe bez zavesenia.
Videli sme to kopec krát vo filmoch, ktoré sa snažia na plátno reálne previesť letecký súboj - ako napríklad Top Gun, Star Wars, Red Baron a podobne. Jeden nalietava na druhého, strieľa po ňom... A druhý spraví vývrtku a vyhne sa poškodeniu.
Nebolo by to zaujímavé i pre Hŕstku? Napríklad hod na Pilotovanie väčší ako hod na Streľbu, ak je hod na Streľbu aspoň 16? A platilo by to len pri streľbe bez zavesenia...
Videli sme to kopec krát vo filmoch, ktoré sa snažia na plátno reálne previesť letecký súboj - ako napríklad Top Gun, Star Wars, Red Baron a podobne. Jeden nalietava na druhého, strieľa po ňom... A druhý spraví vývrtku a vyhne sa poškodeniu.
Nebolo by to zaujímavé i pre Hŕstku? Napríklad hod na Pilotovanie väčší ako hod na Streľbu, ak je hod na Streľbu aspoň 16? A platilo by to len pri streľbe bez zavesenia...
Hope is the beginning of unhappiness.
Wisdom is the beginning of fear.
Wisdom is the beginning of fear.
- Vallun
- Příspěvky: 32272
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Hrstka] Mechaniky
Skenderax - ale to je právě to zavěšování... vyhnout se střelbě, o které nevíš, dost dobře nejde...
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
- Brian Cathal
- Příspěvky: 15
- Registrován: 9. 10. 2016, 23:58
Re: [Hrstka] Mechaniky
prave v top gune prakticky vzdy na to zavesenie (potrebuju dostat nepriatelsku stihacku do mieridiel)
v pripade strelby bez zavesenia je to o tom, ze v dogfightoch druhej svetovej bolo ovela viac lietadiel a v tom chaose sa obcas niekto dostal do mieridiel uplne nahodne a letec zmackol spust a ako vravi vallun, obet o tom nemala ani ponatia a teda nedokazala urobit nic na svoju obranu
v pripade strelby bez zavesenia je to o tom, ze v dogfightoch druhej svetovej bolo ovela viac lietadiel a v tom chaose sa obcas niekto dostal do mieridiel uplne nahodne a letec zmackol spust a ako vravi vallun, obet o tom nemala ani ponatia a teda nedokazala urobit nic na svoju obranu
F/O Brian Cathal (2 xp), dlh na strelbu (1), municia (2)
strelba: 3; pilot: 5; vojak: 2; osobnost: 1
strelba: 3; pilot: 5; vojak: 2; osobnost: 1
Re: [Hrstka] Mechaniky
Inak mechanicky sa mi zda trochu nepochopitelne, ze ak sa ma bombarder snazi striast, tailgunner striela aj tak bez akehokolvek postihu...
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12359
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Hrstka] Mechaniky
Kluci to vykládají stejně jak to vidím i já - ty záběry, kdy se pilot dívá do zpětnéh zrcátka, snaží se setřást někoho za sebou a apk škubne kniplem a vyhne se vražedné dávce... to je přesně zavěšení. Při přímé střelbě z drtivé většiny ani protivník netuší, že na něj někdo střílí, takže se dost dobře vyhýbat nemůže...Skenderax píše:Nespomínam si (čo môže byť kľudne moja chyba), či ste hovorili o možnosti, že by sa dalo pomocou Pilotovania vyhnúť priamej streľbe - streľbe bez zavesenia.
Hmm... já jsem nad tím přemýšlel, ale asi je to už pod mou rozlišovací schopnost. Střelec je do jisté míry nezávislý na pilotovi - jasně, že ho ovlivňují divoké manévry, které pilot provádí, ale přeci jen má prostor pro palbu sám a musí být zvyklý používat zbraň nezávisle na tom, co dělá stroj... ale hlavně mi přijde, že by to dost zesložitilo pravidla (muselo by se sledovat, co dělal letoun tohle kolo a jaké bonusy nebo postihy to hází pro střelbu)... přičemž už teď šance střelce něco trefit nejsou nijak zázračné. Za sebe bych to asi neřešil - ten přínos hře mít tohle postihnuté mi nepřijde větší než problémy se zesložitěním pravidlového jádra, které by to přineslo.Antharon píše:Inak mechanicky sa mi zda trochu nepochopitelne, ze ak sa ma bombarder snazi striast, tailgunner striela aj tak bez akehokolvek postihu...
Re: [Hrstka] Mechaniky
Ak môžem vyjadriť svoj názor, tak za MŇA je Hŕstka super hra .
Hope is the beginning of unhappiness.
Wisdom is the beginning of fear.
Wisdom is the beginning of fear.
- Vallun
- Příspěvky: 32272
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Hrstka] Mechaniky
Elioni +1
Manévry bomberu až tak divoké ani nebudou...
Skanderax +1
Manévry bomberu až tak divoké ani nebudou...
Skanderax +1
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22592
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Hrstka] Mechaniky
Střílet na letadlo se dá i ve chvíli, kdy za ním nejsem zavěšený, třeba v případech, kdy se ani zavěsit nezvládnu, protože má protivník mnohem obratnější stroj, nebo letí o dost pomaleji. Nijak to ale nesouvisí s tím, že o mě může vědět a může mému útoku uhýbat.
hraju: Ω Projekt Omega
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů