[AW-Postava] Vukmar - The Waterbearer

O čem to celé je?
Ač se bude hrát ApocalypseWorld, Nesmrtelní nejsou postapo. Nesmrtelní jsou obyčejní lidé či neobyčejné bytosti, které se kdysi dávno setkaly s Vírem a od té doby jsou s ním svázání. Získali nesmrtelnost - někteří to považují za dar, jiní za prokletí - a my budeme sledovat a odehrávat jejich osudy napříč stoletími.

Moderátoři: MC-AW-Nesmrtelní, MarkyParky

Odpovědět
Uživatelský avatar
Vukmar
Příspěvky: 255
Registrován: 25. 7. 2016, 20:04

[AW-Postava] Vukmar - The Waterbearer

Příspěvek od Vukmar »

Obrázek

Prolog
* Kdo je vlastně vaše postava a proč je právě tuto noc v Pražské kotlině?
Vukmar je osamocený lapka, co si bral co chtěl v okolí Wilhelmovy vsi.
Když mu onemocněl syn, šel za Wilhelmem pro pomoc, ten ho odmítl.
Syn pak zemřel na nemoc.
Proto tu zůstává a chce se pomstít.

* Co se stalo téhle noci, že jste jako jedni z mála přitáhli sílu Víru?
Vukmar ukradl dýku a zabil Gabryase. Jenže nevěděl, že Gabryas má prokletí fénixe a tak mu jasný oheň v okamžiku Gabryasovi smrti spálil tvář. Nyní je muž bez tváře, muž s maskou.....

* Co drží vaši postavu při životě?
Wilhelm musí trpět za to co Vukmarovi udělal.

* Kde se vám to stalo? A kde se jinak vaše postava pohybuje/bydlí/žije?
U Gabryasovy kovárny v západní části mapy.

9. století
Vypálil Wilhelmovi vesnici, když byli všichni na hradišti

13. století
Utkal se hned na začátkou s Vlaštovkou a prohrál

Vzhled
Muž
Zbroj plná ohnivých motivů
Maska, z očí jí vychází pramínky kouře.
Mohutný, dřevorubecká postava

Stats
Cool +2#
Hard +3
Sharp +2#
Hot 0
Weird +3

Harm
0-3:
4-6:
7-9:
10:
11:
12:
Stabilizovaný:

Vybavení
Gabryasova dýka - 2-HARM INTIMATE/HAND AP
Dlouhý nůž – 2-HARM HAND
Útočná puška - 3-HARM CLOSE/FAR 2ruční AUTOFIRE LOUD střelná
Pistole s tlumičem - 2- HARM -LOUD
Magnum - 3-HARM THROW/CLOSE
Granát - 4-HARM THROW 1ruční MESSY AOE LOUD střelný
Plamenomet - 4-HARM THROW 2ruční MESSY BURST HEAVY energetický
AP ammo
Plášť - 1 armor
Motorka
1-barter
6-angel kit

Gang rváčů, grázlů a další pakáže. 3-harm, 1 armor, Medium, Savage



Tahy

Norman: you seek the advice of your mask. Roll+weird to see what it directs you to do.
On a 10+ mark experience and take +1forward if you do as your mask wishes. On a 7–9,
take a +1 if you do what it wants and act under fire if you don’t. On a miss, it has its own
agenda and act under fire if you don’t follow it.

As one: attempts by other PCs to seize your mask by force, or to get you to remove or
give away your mask by going aggro or seduction/manipulation, are at -2. NPCs will never
succeed at unmasking you against your will unless you are completely at their mercy.

Juggernaut: take -2 on all “when you suffer harm” rolls.

Merciless: when you inflict harm, inflict +1harm.

Pack alpha: Pack alpha: when you try to impose your will on your gang, roll+hard. On a 10+, all 3.
On a 7–9, choose 1:
• They do what you want (otherwise, they refuse)
• They don’t fight back over it (otherwise, they do fight back)
• You don’t have to make an example of one of them (otherwise, you must)
On a miss, someone in your gang makes a bid, idle or serious, to replace you for alpha.

Pit bull: whenever your life becomes untenable, name the person you hold most
responsible. Take +1 ongoing to all rolls versus them, forever. (All rolls with them directly
as a target count, of course. Rolls against their family and friends, minions, or property
may count, in the MC’s judgment. MCs, remember your job is to make Apocalypse World
seem real and keep the characters’ lives interesting, not deny the PCs bonuses.)

Lawbringer: when someone breaks your law, roll+cool. On a 10+, choose:
• You let them off with a warning, reduced penalty, or reprieve.
• You make an exception for them and they have no blame.
• they must face the full penalty.
On a 7-9, they must face the full penalty. On a miss, or if you are unable to enact
judgment for any reason, responsibility falls to you, and you must face the penalty
yourself.

Step into the flow: when you lead a group in true ceremony, roll+cool. On a 10+,
choose 2. On a 7–9, choose 1:
• Anyone sick is healed.
• Anyone injured is healed.
• Anyone distraught is calmed.
• Anyone bereft is comforted.
• Anyone lost is reassured.
• the source speaks to you.
On a miss, the world’s psychic maelstrom interferes. Open your brain instead.

All are welcome: when you personally welcome newcomers in, roll+sharp. On a 10+,
ask 3. On a 7-9, ask 2. On a miss, ask 1 anyway:
• Are they hiding any weapons?
• Are they hiding any valuables?
• Are they hiding a disease?
• Are they hiding my enemies among them?
• Are they keeping any malicious secrets?

Infirmary: you get an infirmary, a workspace with life support, a drug lab and a
crew of 2 (Shigusa & Mox, maybe). Get patients into it and you can work on them like a
savvyhead on tech (cf ).


Zkušenost a vylepšení
[x] [x] [] [] [>]

Lvl up - +1 sharp
Lvl up - Merciless
Lvl up - +1 weird
Lvl up - Beastly
Lvl up - Gang
Lvl up - Pit bull
Lvl Up - +1 cool
Lvl Up - +1 Hot
Lvl Up - advance Go Aggro, Open Brain, Act Under Fire
Lvl Up - Deep brain scan
Lvl Up - advance Read a ..., Manipulate
Lvl Up - Waterbearer
Lvl Up - Infirmary
Lvl Up - Fuck this shit
Lvl Up +1 Sharp

Vztahy
Dalibor +2
Potomek +3
Fiona +2
Česlav +1
Grgur +1
Marcus 0
Tibor 0

Wilhelm - úhlavní nepřítel. Důvod proč jsem nesmrtelný.
Gabryas - vytvořil dýku, která dokáže zabít nesmrtelného a zabránil mi jí použít. Musí za to pykat.
Zlatuše - v jejím Útočišti nikdo nemá minulost. Občas toho využiji.
Vlaštovka - zabila mě a chci jí to oplatit. +1
Jákob - dívný muž. Nerozumím mu a pro mou pomstu není důležitý.
Chval - tatrman.
Květoslava - pěkná holka, ale patří Markovi.
Janek - vždy ví co se kde děje. Občas se ho vyplatí poslouchat občas ne.
Potomek - postavila se mezi mě a mou kořist. Zaplatí za to. +1


Zdroj

Koupaliště Ládví
Obrázek

Máme tam muziku. Stromy. Filtrační systém se spoustou trubek. Krásné a příjemné místo k trávení volného času. Neberte to. A sozřejmě trocha toho podpultového prodeje.

Moji vybraní přátelé:
Frau Schumman (teď se jmenuje Gita Frankensteinová) - vědkyně a zabývá se vlky.
Libor Horák - údržbář
Objekt č. 19 - nepovedený pokus, zavřený v podzemí.

Zákony:
Nesahej na to co není tvoje.
Všichni jedí a pijí. Nikdo neodejde bez toho.
Nebraň se vlčí krvi.


Tresty:
Public humiliation
Disfigurement
Punitive violence
Naposledy upravil(a) Vukmar dne 5. 12. 2016, 20:47, celkem upraveno 96 x.
Zabiják a žhář.
Uživatelský avatar
Vukmar
Příspěvky: 255
Registrován: 25. 7. 2016, 20:04

Re: [AW-Postava] Vukmar - The Faceless

Příspěvek od Vukmar »

Mezi 15. a 16. stoletím

Válka s husity za to nestála. Křižáci byli poraženi, císař odtáhl a kořisti bylo pomálu. Nemělo pro mě cenu nadále zůstavat v Čechách. Vydal jsem se do Benátek. Tam je bojů dost.
Bil jsem se s turky. Na moři i na pevnině. Chvíli jsme vyhrávali, chvíli prohrávali, ale mě to bylo jedno. Hlavně, že se bojovalo a já mohl svou touhu utopit v krvi.

Boje nakonec utichly a volání pomsty se znovu ozvalo. Vrátil jsem se zpátky. Peníze mi vždy mezi prsty protečou jako voda a nezůstává mi než loupit a krást pokud chci něco jíst.

Zaplatím 1-barter za živobytí. Nepotřebuji přepych.
Investuji 1-barter.
Vukmar:2D6+1 → 6(3 +2 + 1)
Nemám nic kromě poničené zbroje, schivony, rondaše a svého vzteku.
Zabiják a žhář.
Uživatelský avatar
Vukmar
Příspěvky: 255
Registrován: 25. 7. 2016, 20:04

Re: [AW-Postava] Vukmar - The Faceless

Příspěvek od Vukmar »

Mezi 16. a 18. stoletím

Málem jsem to nestihl. Bylo to skutečně na poslední chvíli. Celé to šaškování s Daliborem mě dost zdrželo a ještě jsem musel sehnat granáty a soudek s prachem, takže nebyl čas na nějaké finesy. Prostě jsem zapálil a vyhodil do vzduchu půl Wilhelmovi vesnice. Dost lidí umřelo a jejich nářek potěšil mou duši. Wilhelmovi se samozřejmě plameny vyhnuly. Kdyby zemřel netrpěl by tolik.

Později jsem se konečně setkal s Gabryasem. Pověděl jsem mu, že hrot dýky je skutečně uvnitř Dalibora. V jeho krvi. Je teď na něm jak ho z něj dostane. Já chci hlavně nové tělo.

Poté jsem se vypravil zpátky do Benátek, ale netrvalo to dlouho a vrátil jsem se zpět. V Českých zemích to začalo pořádně vřít. Byly to zlaté časy. Hlavně jsem již nebyl sám na vypalování WIlhelmova statku.

Když nastal mír, nic mě tu nedrželo a vypravil jsem se na západ. Nová země, nové příležitosti. Když ale naší loď vyplenili nezaváhal jsem a přidal se k pirátům. Další skvělé roky. Ani jsem si nemusel příliš lámat hlavu se svou nesmrtelností. Stačilo jenom změnit posádku. Z Karibiku odplout do Afriky a nikdo nic nepoznal. Nakonec, ale vše skončilo. Mou loď potopili a o kořist jsem přišel.

Vrátil jsem se do Evropy a živil se většinou jako zbojník. Moc to nevynáší.

Nemám nic.
Vukmar:2D6 → 6(5 +1)
A nic nezískám.
Zabiják a žhář.
Uživatelský avatar
Vukmar
Příspěvky: 255
Registrován: 25. 7. 2016, 20:04

Re: [AW-Postava] Vukmar - The Faceless

Příspěvek od Vukmar »

Mezi 18. a 19. stoletím

Za jeden jsem nějak vyžil. Teď již nemám nic.
Vukmar:2D6 → 6(2 +4)
Zabiják a žhář.
Uživatelský avatar
Vukmar
Příspěvky: 255
Registrován: 25. 7. 2016, 20:04

Re: [AW-Postava] Vukmar - The Faceless

Příspěvek od Vukmar »

Mezi 19. a 20. stoletím

Jeden si zaplatím za živobytí, tři investuji.

Vukmar:2D6+3 → 10(6 +1 + 3)
Vylepším sebe
získám 2-barter
a není inflace
Zabiják a žhář.
Uživatelský avatar
Vukmar
Příspěvky: 255
Registrován: 25. 7. 2016, 20:04

Re: [AW-Postava] Vukmar - The Faceless

Příspěvek od Vukmar »

Mezi 1920 a 1942

Za živobytí zaplatím 1-barter. Tři investuji.
Vukmar:2D6+3 → 12(4 +5 + 3)
Vylepším sebe
Získám 2-barte
Není inflace
Zabiják a žhář.
Uživatelský avatar
Vukmar
Příspěvky: 255
Registrován: 25. 7. 2016, 20:04

Re: [AW-Postava] Vukmar - The Waterbearer

Příspěvek od Vukmar »

Mezi 1942 až 1972

Polepšení: Vukmar:2D6+3 → 7(2 +2 + 3)
vylepším sebe
vylepším zázemí


Velká válka skončila a sen o tisícileté říši se zase nenaplnil. Jako kdybych to netvrdil. Frau Schumman nakonec byla ráda, že se přidala ke mně. Samozřejmě, že jsme se snažili za okupace získat co nejvíc. Provedlo se pár měření, experimentů a operací. Doktorka do toho nakonec šla a nechala na sobě provést několik zákroků.

MC jak je to s tím nebezpečím, že se může stát vlkem?

Když se věci po válce trochu uklidnili, začali jsme budovat veřejné koupaliště v Libni. Nic velkého, stejně je to jenom zástěrka pro zdroj. S vlčí krví jsme také experimentovali. Dávali jí lidem do občerstvení, do nápojů (ať žije kofola), i vody. Vždy jenom trochu, aby to nebylo tak vidět. A jak technika postoupila Frau Schumman dál pracovala na manipulaci s vlky.

Projekt 1:
Co potřebuji na to abych mohl vlkům dávat příkazy?

Projekt 2:
Jak mohu komunikovat s vlkem v Potomkovi?


Sám jsme propadl motokrosu a slušně se vypracoval. Díky závodům jsem se dostal za hranice a tak se dalo lecos propašovat.
Zabiják a žhář.
Uživatelský avatar
MC-AW-Nesmrtelní
Příspěvky: 2917
Registrován: 9. 6. 2016, 14:12

Re: [AW-Postava] Vukmar - The Waterbearer

Příspěvek od MC-AW-Nesmrtelní »

Nebezpečí pro Frau Schammann:

Prví experiment o noci Víru, který Gita bude provádět, bude nebezpečný. Může se u toho stát Vlkem. Vyhodnotíme to jako DSuF a uvidíme....

1) můžeš ovládat Vlky tak, že proměníš obsah jejich kódu. Jsou v zásadě dvě metody, jak toho dosáhnout.
a) Když seženeš mladé lidi, indoktrinované k poslušnosti od mala, přiměješ je, aby tě uznali za autoritu a dobrovolně přijali Vlčí krev, budeš jim moct měnit cíl, kterého se Vlčí kód týká, pomocí regulátoru, co máte z války. Takový cíl musí být v okamžiku změny kódu poblíž a zaměřený regulátorem.

b) Můžeš se také pokusit postavit modernější, univerzální regulátor. Ten dokáže změnit kód libovolnému Vlkovi a na libovolný cíl, co se do regulátoru kdykoliv předtím uložil.

Na to budeš potřebovat:
- součástky na vhodný vysílač. Součástky na takový má u sebe určitě: Grgur jako savvyhead ve skladu, Květoslava jako Show v Rigu, Dalibor jako News v rádiu, Česlav jako Kvarantýn rozebráním jeho techů, Gába jako ruský vědec a Childthing v jeskyni rozebráním netopýrů, anebo Jákob na ČVUT v hardholdeří zbrojirně (laborkách) a nikomu aktuálně formálně nepatřící, ale materiálně Fioniny keltské techy z Mohyly. Na sestrojení "crap version" která bude zvládat v jeden okamžik jednoho Vlka, ti stačí získat materiál ze dvou z těchto míst. Na plnou verzi, která ovládne najednou všechny Vlky kolem, je potřeba ziskat materiál ze tří míst.
- Alespoň jedna z těchto kvalifikovaných osob ti musí pomoci s montáží
- až to budeš mít, musíš napojit regulátor na Vír skrze AUGURY.

2) Jak si promluvit s Vlkem co má Potomek?
Zatím to není jasné. Musíš to nejdřív prozkoumat. Musíš dostat do své Ošetřovny buďto Veru osobně nebo její figurku a prozkoumat jí.
10. léta 21. století Apokalyspy přichází
Odpovědět

Zpět na „[AW] {PbP} Nesmrtelní“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů