[AW-Postava] Grgur - The Hardholder

O čem to celé je?
Ač se bude hrát ApocalypseWorld, Nesmrtelní nejsou postapo. Nesmrtelní jsou obyčejní lidé či neobyčejné bytosti, které se kdysi dávno setkaly s Vírem a od té doby jsou s ním svázání. Získali nesmrtelnost - někteří to považují za dar, jiní za prokletí - a my budeme sledovat a odehrávat jejich osudy napříč stoletími.

Moderátoři: MC-AW-Nesmrtelní, MarkyParky

Uživatelský avatar
Grgur
Příspěvky: 664
Registrován: 10. 6. 2016, 20:56

[AW-Postava] Grgur - The Hardholder

Příspěvek od Grgur » 10. 6. 2016, 21:10

Grgur a.k.a Šerif Grg- The Hardholder
Obrázek


Vzhled
Muž.
Bílá zástěra, občas flek, není jasné, zda je od krve nebo oleje. Je cítit silnou, kořeněnou vůní.
Strhaný obličej plný vrásek, kruhy pod očima.
Propadlé oční důlky, v nich opravdu malá očka.
Přihrblá postava, na dálku rozpoznatelná jak se krčí.

Staty
COOL +3 #
HARD +3 #
HOT +1
SHARP +3
WEIRD +3

Harm
0-3:
4-6:
7-9:
10:
11:
12:
Stabilizovaný:

Vybavení


Grgopolis:
Obrázek
• for gigs, a mix of hunting, crude farming, and scavenging (surplus:1-barter, want: hungry)

• your population is large, 200–300 souls. Surplus: +1barter, want: +disease.
• for gigs, add a manufactory. Surplus: +1barter, want: +idle.
• for gigs, add a bustling, widely known market commons. Surplus:+1barter, want: +strangers.
• your compound is tall, deep and mighty, of stone and iron. Your gang gets +2armor when fighting in its defense.
• for gigs, add lucrative raiding. Surplus: +1barter, want: +reprisals.
• for gigs, add protection tribute. Surplus: +1barter, want: +obligation.
• your garage includes 7 battle vehicles, plus a couple more utility vehicles if you want them.

Surplus: 6-BARTER


O pořádek v Grgopoli se stará zvláštní skupinka nemrtvych policistů:
Obrázek
• your gang is large instead of medium, 60 violent bastards or so.
• your armory is sophisticated and extensive. Your gang gets +1harm.
• your gang is well disciplined. Drop unruly.


V Grgopoli je velká laboratoř, vybavená:
* systémy na manipulaci s živými a neživými
Obrázek
* malou soukromou a velkou pracovní garáží
Obrázek
* personálem
Obrázek
* eleriovým augurovadlem
Obrázek
* zapastěná mrazícími pastmi
Obrázek
* junkyard full of material
Obrázek

Předtím, než se roztáhl Dominion jsme si pořídili hodně vozidel:

Sběračský crawler s kulometem:
Obrázek
MASSIVE=1
SPEED=0
HANDLING=2
ARMOR=1
Kulomet: 5-HARM FAR MOUNTED MESSY AOE LOUD střelná

Laserový jednomužný levitační dron:
Obrázek
MASSIVE=1
SPEED=2
HANDLING=0
ARMOR=1
Rychlopalné lasery: 5-HARM CLOSE/FAR MOUNTED MESSY AOE LOUD energetická

Pořádkový mech:
Obrázek
MASSIVE=3
SPEED=0
HANDLING=0
ARMOR=2
Raketomet: 6-HARM FAR 2ruční MESSY AOE LOUD RELOAD(6) HEAVY střelný
Plazma dvojkanón: 6-HARM CLOSE/FAR MOUNTED MESSY RELOAD(1) AOE LOUD energetická

Sběračský mammoth:
Obrázek
MASSIVE=4
SPEED=0
HANDLING=0
ARMOUR=1
Kly a drapák: +1HARM na nabírání
Plazma kanón: 6-HARM CLOSE/FAR MOUNTED MESSY RELOAD(1) AOE LOUD energetická

Transportní bus:
Obrázek
MASSIVE=4
SPEED=1
HANDLING=0
ARMOUR=1
Rampa na naskakování

Osobní limizína:
Obrázek
MASSIVE=3
SPEED=1
HANDLING=1
ARMOUR=2

Vzducholoď:
Obrázek
MASSIVE=3
SPEED=2
HANDLING=2
ARMOUR=0

Krtek:
Obrázek
MASSIVE=4
SPEED=0
HANDLING=0
ARMOUR=2
Vrták: +1 náraz

Jednokolka:
Obrázek
MASSIVE=1
SPEED=2
HANDLING=0
ARMOUR=0

Spider:
Obrázek
MASSIVE=3
SPEED=0
HANDLING=2
ARMOUR=0

Generická utility vozidla z holdingu:
Obrázek
Motorky: MASSIVE=0, SPEED=1, HANDLING=0, ARMOUR=0
Buginy: MASSIVE=1, SPEED=1, HANDLING=1, ARMOUR=0
Auta: MASSIVE=2, SPEED=1, HANDLING=0, ARMOUR=1
Dodávky: MASSIVE=3, SPEED=0, HANDLING=1, ARMOUR=1

a nostalgicky zvláštní utility vehicle:
Obrázek
MASSIVE=1
SPEED=0
HANDLING=1
ARMOUR=1

Tahy
* Reputation: when you meet someone important (your call), roll+cool. On a hit, they’ve heard of you, and you say what they’ve heard; the MC has them respond accordingly. On a 10+, you take +1forward for dealing with them as well. On a miss, they’ve heard of you, but the MC decides what they’ve heard.

* Eye on the door: name your escape route and roll+cool. On a 10+, you’re gone. On a 7–9, you can go or stay, but if you go it costs you: leave something behind or take something with you, the MC will tell you what. On a miss, you’re caught vulnerable, half in and half out.

* Combat driver: when you make a battle move behind the wheel, if the result gives you hold or choices, you can add +1hold or +1choice.

* My other car is a tank: you get a specialized battle vehicle (detail with the MC).

* Visions of death: when you go into battle, roll+weird. On a 10+, name one person who’ll die and one who’ll live. On a 7–9, name one person who’ll die OR one person who’ll live. Don’t name a player’s character; name NPCs only. The MC will make your vision come true, if it’s even remotely possible. On a miss, you foresee your own death, and accordingly take -1 throughout the battle.

* Bonefeel: at the beginning of the session, roll+weird. On a 10+, hold 1+1. On a 7–9, hold 1. At any time, either you or the MC can spend your hold to have you already be there, with the proper tools and knowledge, with or without any clear explanation why. If your hold was 1+1, take +1forward now. On a miss, the MC holds 1, and can spend it to have you already be there, but somehow pinned, caught or trapped.

* Reality’s fraying edge: some component of your workspace, or some arrangement of components, is uniquely receptive to the world’s psychic maelstrom (+augury). Choose and name it, or else leave it for the MC to reveal during play.

* WolfPack alpha: when you try to stop WolfPack from doing Wolfthings, roll+hard. On a 10+, all 3.
On a 7–9, choose 1:
• they do what I want. (Otherwise, they refuse and continue doing Wolfthings)
• they don’t fight back over it. (Otherwise, they do fight back.)
• You don’t have to make an example of one of them. (Otherwise, you must.)
On a miss, someone in your gang makes a bid, idle or serious, to replace you for alpha.


* Fucking thieves: when you have your gang search their pockets and saddlebags for
something, roll+hard. It has to be something small enough to fit. On a 10+, one of you
happens to have just the thing, or close enough. On a 7–9, one of you happens to have
something pretty close, unless what you’re looking for is hi-tech, in which case no dice.
On a miss, one of you used to have just the thing, but it turns out that some asswipe stole
it from you.


*Arresting Skinner: when you remove a piece of clothing, your own or someone else’s, no one who can see you can do anything but watch. You command their absolute attention. If you choose, you can exempt individual people, by name.

* Things speak: whenever you handle or examine something interesting, roll+weird. On
a hit, you can ask the MC questions. On a 10+, ask 3. On a 7–9, ask 1:
• Who handled this last before me?
• Who made this?
• What strong emotions have been most recently nearby this?
• What words have been said most recently nearby this?
• What has been done most recently with this, or to this?
• What’s wrong with this, and how might I fix it?
Treat a miss as though you’ve opened your brain to the world’s psychic maelstrom and
missed the roll.


* Prepared for the inevitable: you have a well-stocked and high-quality first aid kit. It counts as an angel kit (cf ) with a capacity of 2-stock.

* Deep insights: you get +1weird (weird+3).

* Oftener right: when a character comes to you for advice, tell them what you honestly think the best course is. If they do it, they take +1 to any rolls they make in the doing, and you mark an experience circle.

* Daredevil: if you go straight into danger without hedging your bets, you get +1armor.
If you happen to be leading a gang or convoy, it gets +1armor too.


* Advanced Do Something Under Fire: On a 12+, you transcend the danger, the pressure, the possibility of harm. You do what you set out to do, and the MC will offer you a better outcome, true beauty, or a moment of grace.

* Advanced Open Your Brain: On a 12+, you reach through the world’s psychic maelstrom to what’s beyond it.

* Advanced Go Aggro: On a 12+, they have to cave and do what you want. You’ve overwhelmed them; they can’t possibly bring themselves to force your hand.

* Advanced Read a Sitch: On a 12+, ask any 3 questions you want, not limited to the list.

* Advanced Read a preson: On a 12+, hold 3, but spend them 1 for 1 to ask any question you
want, not limited to the list


* Advanced Manipulate: On a 12+, only if they’re an NPC, they do it, and furthermore you change their nature. Choose one of the following; tell the MC to erase their threat type altogether and write it in instead.
• ally: friend (impulse: to back you up)
• ally: lover (impulse: to give you shelter & comfort)
• ally: right hand (impulse: to follow through on your intentions)
• ally: representative (impulse: to pursue your interests in your absence)
• ally: guardian (impulse: to intercept danger)
• ally: confidante (impulse: to give you advice, perspective, or absolution.)


Zkušenost a vylepšení

[ ] [ ] [ ] [ ] [>]
Hardholder
X get +1hard (max hard+3)
O get +1weird (max weird+2)
O get +1cool (max cool+2)
X get +1hot (max hot+2)
O get +1sharp (max sharp+2)
X choose a new option for your holding
X choose a new option for your holding
X erase an option from your holding
X get a move from another playbook - Fingers in every pie
— get a move from another playbook
---------------------------------------------------
X get +1 to any stat (max stat+3) - Sharp
— retire your character to safety
— create a second character to play
— change your character to a new playbook
O choose 3 basic moves and advance them.
O advance the other 3 basic moves.


Savvyhead
- Things speak
- Ofteners right
O get +1cool (max cool+2)
X get +1hard (max hard+2)
O get +1sharp (max sharp+2)
X get a new savvyhead move - Deep Insights
O get a new savvyhead move
O get a gang (you detail) for security, and leadership +1 GANG OPTION
X add 2 options to your workspace
X add life support to your workspace, and now you can
work on people there too
X get a move from another playbook - Prepared for unevitable
X get a move from another playboook - Daredevill
---------------------------------------------------
X get +1 to any stat (max stat+3) - Sharp
— retire your character to safety
— create a second character to play
X change your character to a new playbook
O choose 3 basic moves and advance them.
X advance the other 3 basic moves.

Chopper
= WolfPack Alpha
= Fucking Thieves
X get +1hard (max hard+3)
O get +1cool (max cool+2)
X get +1sharp (max sharp+2)
O get +1weird (max weird+2)
O get +1weird (max weird+2)
X choose a new option for your gang
X choose a new option for your gang
X get a holding (you detail) and wealth
X get a move from another playbook - Arresting skinner
X get a move from another playbook - Reality's frying edge
---------------------------------------------------
— get +1 to any stat (max stat+3)
— retire your character to safety
— create a second character to play
X change your character to a new playbook
O choose 3 basic moves and advance them.
— advance the other 3 basic moves.

Driver
= Reputation
= Eye on the door
X get +1cool (max cool+3)
X get +1hot (max hot+2)
X get +1sharp (max sharp+2)
O get +1weird (max weird+2)
X get a new driver move - Combat driver
X get a new driver move - My other car is a tank
X get a new vehicle (you detail)
X get a garage (workspace, you detail) and crew
X get a move from another playbook - Bonefeel
X get a move from another playbook - Visions of death
-----------------------------------------------
— get +1 to any stat (max stat+3)
— retire your character (to safety)
X create a second character to play
X change your character to a new playbook
X choose 3 basic moves and advance them.
— advance the other 3 basic moves.

Životní úroveň
Grgur žije v obří Grgopoli jako velký šeriv -3BARTER +1BARTER.

* 2-BARTER.

Když nemá co do huby, živí se:
* Jako vozka pro významné NPC
* Jako poslíček pro významné NPC



Vztahy
Dalibor: HX+3
- občas mě zneužije, občas si odemne nechá poradit, byl mým sokem, na to jak je chytrej je dost jednoduchej
Gabryas: HX-1
- ukradl jsem mu laborku
Jasna: HX+3
- plavali jsme spolu Vltavou, pomáhal jsem jí, nešlo mi to. Má mě za pitomce
MarcusFlavius: HX+1
- chlapík, co jsme ho nechal ležet u cesty a bojovat na mostě
Potomek: HX+3
- Očko - malá holičička, ke které mám podivný vztah kdy jsme jí napůl otcem a napůl odmítnutým milencem
Česlav: HX+2
- Připravil apokalypsu a chce nás vyhladit. Začal mnou. Ještě že jsem nesmrtelný. Přežil jsem a posílilo mne to.
Fiona: HX+2
- Dřive trochu divná sousedka, do mi fušovala do řemesla. Teď vzdálená a tajemná
Vukmar: HX+3
- Maník, co nebere ohled na busines. Bez rozpaků mi ničil věci, když se naše cesty zkřížily. 3x jsem ho zkusil zabít. Taky mi dělal bordel doma (asi).
ZlatuŠe: HX+1
- Skvělá ženská, místo manželství z rozumu jsme získali obchodní společenství z rozumu a klape nám to.
Naposledy upravil(a) Grgur dne 28. 7. 2016, 14:23, celkem upraveno 3 x.
Potřebujete útočiště a nemáte na zaplacení nic než své tělo? Chcete se stát hrobníkem? Potřebujete si najmout nemrtvé? Grgur, nemrtvý šerif s Mrtvopolí, k službám.
Deník postavy

Uživatelský avatar
Grgur
Příspěvky: 664
Registrován: 10. 6. 2016, 20:56

Re: [AW-Postava] Grgur - The Driver

Příspěvek od Grgur » 10. 6. 2016, 21:15

7. století
06-Grgur.jpg
06-Grgur.jpg (32.88 KiB) Zobrazeno 1415 x
* Kdo je vlastně vaše postava a proč je právě tuto noc v Pražské kotlině?
Toulal jsem se krajem a živil se jako hrobník a odstraňovač či obírač mrtvol. Rozumím tomu jak uctít Moranu, vím jak připravit tělo na cestu za předky a jak udržet s duchem předků spojení. Cestuji širým krajem a v pražské kotlině se občas zastavím, protože tu vždycky je práce.

* Co se stalo téhle noci, že jste jako jedni z mála přitáhli sílu Víru?
Ne vždycky těla jen ukládám do země. Občas odprosí Moranu a bez vědomí pozůstalých tělo zabavím a vymění za něco užitečného s někým, kdo části lidských těl potřebuje. Nikdy se neptám na co. Stejně tak se neptám, když občas jedu uklidit tělo bez pohřbu. Když udeřil Vír, vykrádal jsem hrob.

* Co drží vaši postavu při životě?
Stal jsem se ghůlem. Moji volci taky. Mrtvoly už nejsou jen naše živobytí, staly se naší obživou. Společně se živíme masem mrtvol a to nás udržuje při životě. Jsem s tím celkem spokojený, dál dělám svoji práci, jen občas mrtvolu místo uložení do mohyly či spálení zkonzumuji sám.

* Kde se vám to stalo? A kde se jinak vaše postava pohybuje/bydlí/žije?
Vír mě zasáhl, když jsem vybíral osamělou mohylu na skále nad pravým břehem řeky, mezi dvěma potoky v severní části mapy. Tohle místo mě od té doby přitahuje.
Proto se často pohybuji kolem, případně přebývám ve vesnici na sever od tohoto místa, které místní říkají Zámka.

Průběh:
Vydal jsem se vyrabovat Mohylu.
U mohyli jsem byl světkem probuzení Fiony. Bojovala s jiným keltem, který zešílel a svrhla ho ze skály.
Pozvala mne do mohyly a slíbila nesmrtelnost.
- COOL:2D6+2 → 5(1 +2 + 2) - Do Something Under Fire - Nahlížím do mohyly a vidím neumírající kelty
Obřad nesmrtelnosti jsem nebyl schopen dokončit, zřítil jsem se ke skály k mrtvému keltovy.
- HOT:2D6-1 → 5(2 +4 - 1) - Manipulate - Nepodaří se mi vysvětlitl Fioně, že nejsem zrůda a nemá mě zabíjet
- COOL:2D6+2 → 10(3 +5 + 2) - Do Something Under Fire - Uhybám před Fionou, která mi zkouší rozdrtit hlavu kamenem
Řeka mne odnese pryč.
Potřebujete útočiště a nemáte na zaplacení nic než své tělo? Chcete se stát hrobníkem? Potřebujete si najmout nemrtvé? Grgur, nemrtvý šerif s Mrtvopolí, k službám.
Deník postavy

Uživatelský avatar
Grgur
Příspěvky: 664
Registrován: 10. 6. 2016, 20:56

Re: [AW-Postava] Grgur - The Driver

Příspěvek od Grgur » 15. 6. 2016, 22:19

Mezi 7. a 9. stoletím

HX
Probral jsem se na kameni kus dál po proudu. Se zlámanými kostmi jsem nebyl schopen se dostat pryč a nikde nebyla potrav, co by mi dodala energii ke srůstu. Tak mě tam našel Dalibor a vytáhl.
Dalibor HX+1
V jeho společnosti jsem strávil pár měsíců, než jsem srostl. Potom jsem se vrátil k mohyle, najít svůj vozík. Nakonec jsem ho našel shozený u řeky, rozbitý a prázdný. Mé drahocenné věci skončily kdoví kde. V nedalekém lese jsem také kupodivu našel své volky. Ne, že by přežili týdny v divočině je tak, k mému překvapení byli oba nemrtví, jako já.
Od té doby se paseme na mrtvolách společně a také si rozumíme víc jak dřív. Na rozdíl od lidí či ostatních Nesmrtelných, kterým nerozumím(ostatníHX-1). Třeba Dalibor se hrozně změnil. Dřív mi chtěl pomáhat a léčit mě, ale už se mi stalo i to, že mě odmítl a řekl mi, že jsem stejně odsouzen ke zkáze. Nu což, stejně srůstám a hojím se sám, když mám dost jídla.
Překvapením, pro mne byla Jasna. Čas od času chce, abych uklidil mrtvolu z hvozdu a jezdíme spolu do lesa. Neptám se proč, ani co má krásná mladá (a pokaždé jiná) holka společného s rozlámanými těly v lese. Prostě je uklidím a s Jasnou kráčející vedle mne si povídáme o jiných věcech. Strávili jsme takhle na stezjách kolem hvozdu a pěšinách uvnitř nemálo času.
Jasna HX+2
Marcus je taky dobrý patrón. Občas ho vídávám stát někde na skále nad řekou a hledět k jihu.
Jasna HX+3
Na cesty se mnou asi nevyrazí. Jednou jsem tam takhle bloudil hvozdem bez Jasny a našel jeho mrtvolu. Teda, myslel jsem si, že je mrtvý, vyčmuchal ho můj volek. Ukázalo se, že není, čímž pro mě přestal být zaji´mavý. Od té doby mám pocit, že se na mě nevraživě kouká. Nechápu proč, vždyť ho ten volek jen olízl...

Kdybych měl Harm, tak si ho tady vyléčím.

Kdybych měl Wealth nebo Fortunes nebo jiný tah na začátku session, tady bych ho vyhodnotil.

Přestěhoval jsem se blíž ke svému zachránci a on mi pomohl dát dohromady živobytí. Mám malou chatrč na jih od vsi, na břehu řeky. Když vyrostou kolem vsi valy a palisády, zůstanu za nimi. Nuzné, ale k žití.... (-1BARTER).
Nemám žádných penězí, takže to za mě zatáhl Dalibor. Budu si to ale muset odpracovat a sloužit mu jako přeprava trpících a už netrpících. Prý jich nemáme moc sežrat.

A jak se mi dařilo polepšit?? Jsem na mizině a tak nic nedávám do pokroku.
Grgur:2D6 → 8(4 +4)
Částečný úspěch, volím tedy
* ušetřit 1-BARTER v podobě útžků plátna
* zlepšit na dobové osobní vybavení.

Založil jsem si malou pohřební živnost. Hlavně díky Daliborovi - tomu ještě dlužím jednu službu. Vydělané peníze investují do svého bezpečí. I když jsem nemrtvý , je otravné pokut lapkové otravují a já kvůli špatné zbraní prodávám.
Tesák jsem vyměnil za válečné kladivo (2-HARM HAND MESSY FORCEFULL 1ruč)a. Amusím začít pracovat na zevnějšku, abych nestrašit zákazníky. Roztrhanou pytlovinu za béžovou tuniku (která stejně brzy zase ztratí barvu) a černý plášť.
Moje nesmrtelnost mi zatím nepřináší komplikace. Lidé se jen málokdy baví z hrobníkem. A když přeci jen přijdu do řečí, vydám se na cesty a vrátím se do své chatrče, když řečí přejdou.
Potřebujete útočiště a nemáte na zaplacení nic než své tělo? Chcete se stát hrobníkem? Potřebujete si najmout nemrtvé? Grgur, nemrtvý šerif s Mrtvopolí, k službám.
Deník postavy

Uživatelský avatar
Grgur
Příspěvky: 664
Registrován: 10. 6. 2016, 20:56

Re: [AW-Postava] Grgur - The Driver

Příspěvek od Grgur » 2. 7. 2016, 14:33

9. století
Obrázek

Před hradištěm je rušno. Chvilku lelkuji a pak pokračuji na sever, cítím, že dnes poteček krev ve vlčím lese.
U Předního Ovence vidím knížecí průvod.
# SHARP:2D6+ → 8(3 +5 + 0) - Read a sitch - Dozvídám se, že Ludmila je nebezpečím a musím se jí vyhýbat
# COOL:2D6+2 → 7(4 +1 + 2) - Do Something Under Fire - Snažím se připlížit k hřbitovu a pozorovat Ludmilu, ale vyruší mě ochmelkové u volků
0 HARD:2D6+1 → 11(6 +4 + 1) - Go Aggro - Odháním ochmelky od vozíku
Objedu Přední Ovenec a zajedu do Vlčího lesa.
# SHARP:2D6+ → 8(4 +4 + 0) - Read a sitch - Nacházím těla Jákobovců
# COOL:2D6+2 → 8(1 +5 + 2) - Do Something Under Fire - Kradu potajmu v lese těla Jákobovců a nacházím jednoho živého.
0 HARD:2D6+1 → 6(1 +4 + 1) - Sicker Someone - Neomráčím Jákoba a přivolám vlky a Děsivoje
0 HARD:2D6+1 → 11(4 +6 + 1) - Assault a secure position - Probíjím se skrze vlky k volkům
0 HOT:2D6-1 → 10(5 +6 - 1) - Manipulate - Ukecávám Děsivoje, vůdce tlupy, že místo lupu jim pomůžu večer s přepadem Zámky
0 HOT:2D6-1 → 3(3 +1 - 1) - Manipulate - a když zkusím ukecat i že si odnesu těla a Jákoba, poplaší mi vlci volky
# COOL:2D6+2- → 7(1 +4 + 2 - 0) - Board a moving vehicle - Naskakuju na splašené volky
*********************************************** LEVEL UP ***** get a new car ********************************************************
O HX>Potomek:2D6+3 → 14(5 +6 + 3) - Help - Do cesty mi vleze Potomek, vyvažuju vozík, abych ho nepřejel
# COOL:2D6+2 → 7(1 +4 + 2) - Do Something Under Fire - Padám z vozíku na hlavu
O 1-HARM:2D6+1 → 10(6 +3 + 1) - Suffer Harm - Narazil jsem si hlavu a omdlévám
# SHARP:2D6+ → 7(5 +2 + 0) - Read a Person - Po probuzení zjišťuju, jak na Potomka. Dávám mu jméno Očko
O HOT:2D6-1+1 → 3(1 +2 - 1 + 1) - Manipulate - A vystraším potomka při pokusu ho přemluvit k pomoci
# SHARP:2D6+ → 4(2 +2 + 0) - Read a Sitch - Sám hledám Jákoba v lese a najdu ho sežíraného vlkem
# COOL:2D6+2 → 9(4 +3 + 2) - Do Something Under Fire - Kradu vlkovi vak a dostávám hlad, který mě přivedek ostatním nesmrtelným
Spolu s ostatními nesmrtelnými se vydávám na Hradiště a tam zevluju v blízkosti Daliborovy chalupy, dokud nezačne obřad a při něm se to nezvrhne.
# COOL:2D6+2 → 9(2 +5 + 2) - Chaotic Free For All - Ujíždíme s Vlaštovkou ze zmatku od oltáře
*********************************************** LEVEL UP ***** Combat driver ********************************************************
Z bezpečné vzdálenosti sleduji Tiborův zpěv i Česlavovy jatka
# COOL:2D6+2 → 14(6 +6 + 2) - Do Something Under Fire - Lootuju po bitvě
# Reset HX na Potomka
Potřebujete útočiště a nemáte na zaplacení nic než své tělo? Chcete se stát hrobníkem? Potřebujete si najmout nemrtvé? Grgur, nemrtvý šerif s Mrtvopolí, k službám.
Deník postavy

Uživatelský avatar
Grgur
Příspěvky: 664
Registrován: 10. 6. 2016, 20:56

Re: [AW-Postava] Grgur - The Driver

Příspěvek od Grgur » 13. 7. 2016, 23:54

Mezi 9.-13. stoletím

Teda, můžu vám říct, že to dítě mě sledovalo snad skoro celou dobu, co byl Vír tak silný. Mě snad špehovalo nebo co. To by mě teda zajímalo, co o mě zjistilo.
Potomek>já HX+1

I já jsem se o něm ale něco dozvěděl. Když hledělo do dálky, nesnilo o cestách. Učilo se se o světě a vyhlíželo Vlky.
já>Potomek HX+1 => +4 => +1 a EXP

V prvních dnech po bitce na Pragu jsem měl hodně práce. Bylo dost pohřbů a bylo potřeba zpracovat těla, která se ztratila. Po důkladné hostině a odpočinku jsem se postupně zcela zregeneroval, ošklivá rána na ruce se stala jen další rozšklebenou jizvou, kterou na mém těle stejně nikdo nepozná a občasné bolesti hlavy zcela ustoupily.

Vlaštovce to trvalo déle. Nechal jsem jí ležet ve své chýši na břehu a nechal jí kolem to nejlepší masíčko co jsem měl, aby měla hodně zdrojů a nabrala rychle síly, ale nevzala si ani kousek. Jen tam ležela, pokrytá jinovatkou, chladná, mezi životem a smrtí. Pak, jednoho dne ošklivá rána v plicích zarostla ledem a Vlaštovka otevřela oči, posadila se.

Když se dozvěděla, co jsem pro ní udělal, rozhodla se, chvilku mi pomáhat s obchůzkami, aby to měla rychle z krku. Cítí totiž k Daliborovi hluboký závazek, který chce splatit. Dokonce se mi zdálo, že ji to i baví - ona byla Spravedlnost a já po ní uklízel. Vydrželo nám to několik desítek let a dokonce - se se mnou několikrát i vyspala. Nevypadala, že by jí na mě nějak záleželo, šlo ji jen o tělesno, takže to bylo spíš z nedostatku jiných příležitostí, anebo se snažila mě zmanipulovat? Nevím, mě sex už nějak netěší, spíš ho beru jako utilitární prostředek k seznámení - a to už dotyčná musí být hodně sjetá, aby si nevšimla, jak vypadám a svolila.

Ať už tak nebo tak, čím víc se blížil čas, kdy považovala vše za vyrovnané, tím méně nám to klapalo. Vlaštovka odmítala vyrábět maso z nevinných a já zase nemohl asistovat s narovnáváním každé ukradené slepice a do toho začala knížata zavádět různé ty soudy a tak. Jakmile bylo splaceno, opustila mě, asi se vrátila k Daliborovi a já se vrátil ke svému řemeslu.
Vlaštovka u mé měla dluh 2-BARTER. Tímhle ho smázla.

Přesně jak jsem čekal, Ludmila mi zpočátku dost komplikovala život, přesně jak jsem zjistil v údolí, když jsem ji poprvé viděl. Postavila se tvrdě proti pohřbům žehem a požadovala, aby mrtví byli na pohřbech před uložením do hrobu vystavování. Najednou hrozilo, že si lidé všimnou ohlodaných těl, nemohl jsem je na oko spálit a potajmu schovat do zásob. Dlouhá léta jsem tedy vždy přes den pohřbíval, zahrabával a v noci znovu vyhrabával rakve, ve strachu, že mě někdo uvidí.

Na druhou stranu být hrobník má jednu výhodu - nikdy se vám nikdo nedívá do tváře, nikdo neví, jak se jmenujete, nikdo se neptá, jestli jste nebo nejste stejný hrobník jako minule. Takže plynul čas a já si v klidu žil v PodHradí. Když ale začala osada růst až k řece a Judita se rozhodla vybudovat nedaleko od mé chatrče most, nezbylo, než přestěhovat živnost o dům dál.

Naštěstí se před pár desítkami let na druhém konci rostoucího souměstí - v Poříči - zrovna Jákob dával dohromady a spolu s řádem žebravých mnichů, který založil, stavěli malý kostelík. Přispěl jsem jim na stavbu (-2BARTER): Jak jsem si polepšil:Grgur:2D6+2 → 9(4 +3 + 2) a u kostela jsme vybudovali i malý hřbitov a stáj. Ukázalo se to dobrým nápadem. Žebraví mniši nechtěli nic z darů, co lidé na pohřbech dávali a tak jsem vydělal dost na pořízení nového vozu - truhláři a tesaři z Poříče mi vyrobili kočár, koupil jsem dva vraníky, které jsem nakrmil manou nekonečného života, a ještě mi zbylo několik set stříbrných mincí (2-BARTER).
13-grgur.jpg
Mít hřbitov obehnaný zídkou u kostela za městem navíc mělo tu výhodu, že už nehrozilo náhodné spatření mých nočních výprav za těžbou nektaru.

A tam, jako hrobník u svatého Klementa, si teď spokojeně nemrtvě žiju.
Potřebujete útočiště a nemáte na zaplacení nic než své tělo? Chcete se stát hrobníkem? Potřebujete si najmout nemrtvé? Grgur, nemrtvý šerif s Mrtvopolí, k službám.
Deník postavy

Uživatelský avatar
Grgur
Příspěvky: 664
Registrován: 10. 6. 2016, 20:56

Re: [AW-Postava] Grgur - The Driver

Příspěvek od Grgur » 14. 7. 2016, 08:32

13. století

Probudil jsem se po oslavě a zjistil jsem, že jsem v opilosti zabil a ohlodal měšťana.
o COOL:2D6+2 → 8(3 +3 + 2) - Eye on the Door - Snažím se zmizet po té pitce a omylem ukradnu i snadno rozpoznatelnou brož.
o SHARP:2D6+ → 6(2 +4 + 0) - Read a Sitch - Hledal jsem cestu skrze dav na ulici, neodhadl jsem situaci a rozbil kolo, když jsem se vyhýbal stařence.
Zbavím se mrtvoly měšťana i brože.
o SHARP:2D6+ → 7(3 +4 + 0) - Go into a Holding’s Bustling Market - Seženu na ulici superpředraženého truhláře, co mi opraví kolo za prachy a odvoz na Hrad
o COOL+HANDLING:2D6+2+1 → 9(4 +2 + 2 +1) - Deal with bad terrain - dojedu na hrad včas, ale jeden koník přijde o podklovu a namůže si nohu.
# HOT:2D6-1 → 7(6 +2 - 1) - Manipulate - Nabídnu Vratimirovi, že si může honit ego na tom, že mi pomůže s opravou podkovy, když mi pomůže s opravou podkovy
o SHARP:2D6+ → 6(4 +2 + 0) - Pomoc od Vratimira - a pak neodhadnu, jak velkej patlal to je a vůbec ho nehlídám, takže jednomu z koňů amputuje nohu.
# HARD:2D6+1 → 3(1 +1 + 1) - Go Aggro - Vratimir mě naštval, tak na něj řvu a on situaci ještě zhorší, promění mi vraníky v lítací a oni se splaší
o COOL:2D6+2-1 → 5(2 +2 + 2 - 1) - Board a Moving Vehicle - Naskakuju na ulétající kočár. Zůstanu viset na kole
o COOL:2D6+2 → 11(3 +6 + 2) - Do Something under Fire - Přešplhávám na kozlík
o SHARP:2D6+ → 6(2 +4 + 0) - Read a Sitch - A blbě odhaduju, že nejlepší nápad je zaútočit na draka.
o COOL:2D6+2+1 → 12(3 +6 + 2 + 1) - Deal with a Bad Terrain - Učím se jezdit po vzduchu
# HARD:2D6+1 → 8(5 +2 + 1) - Single Combat - A vedu kočár do čelní srážky s drakem, on mě u toho sežehne.
*********************************** LEVEL UP ***** get +1 HOT *********************************************
o HARM:2D6+3 → 14(5 +6 + 3) - Dračí dech - Přišel jsem o oblečení i výbavu, bojím se ohně
o HARM:2D6+3 → 10(5 +2 + 3) - Dračí dech - Koně se bojí ohně
o COOL:2D6+2 → 6(3 +1 + 2) - Eye on the door - Vyskakuju z kočáru, abych dopadl do vody, a zamotávám se do zbytků postroje, visících pod kočárem.
o HARM:2D6+3 → 9(3 +3 + 3) - Suffer harm - Přišel jsem o možnost ovládat kočár
# HOT:2D6+0 → 7(4 +3 - 1) - Manipulate - Připomenu koníkům jídlo a oni zamíří za vůní mrtvol, což jsou duchové keltů ve hvozdu
o COOL:2D6+2 → 13(5 +6 + 2) - Do Something under Fire - Urvu se ze závěsu a skončím v koruně stromu,
Přijíždí Česlav z templáři, honí po hvozdu nemrtvé a najdou mě.
# HOT:2D6+ → 6(2 +4 + 0) - Maniplate - Chtěl jsem přemluvit Česlava, aby mě šetrně sunda ze stromu a on mě zazdil, aby se neprozradil před rytíři
o HARM:2D6+2 → 7(1 +4 + 2) - Suffer harm - Česlav mě bodnul do hlavy, já mám blackout a pak se probudím a nevím, kde je.
# Česlav +2HX = HX+4 => Reset, +1EXP
o SHARP:2D6+ → 7(1 +6 + 0) - Read a Sitch - Hledám si dobrou oběť na ukořistění šatů, nacházím mladého hocha co bude dobrý rukojmí
# HARD:2D6+1+1 → 10(5 +3 + 1 + 1) - Sieze by Force - Zajmul jsem ho.
# HARD:2D6+1+1 → 10(6 +2 + 1 + 1) - Go Aggro - A přinutil jsem je vydat mi své oblečení.
*********************************** LEVEL UP ***** get garage *********************************************
Vracím se do města a nacházím Dalibora, jak ho ženou z měšťané pryč.
# HARD:2D6+1 → 12(5 +6 + 1) - Sieze by Force, Vehicle as weapon - Vrážím s károu a volky mezi měšťany a Dalibora a vytahuju ho na vůz.
Umírám na voze vysílením. Dalibor vůz zastaví a resuscituje mě (+1 WEIRD)
Je po bitce. Zatímco ostatní řeší všelicos, já uklízím (a lootuju) těla co tam zbyla.
o COOL:2D6+2 → 8(4 +2 + 2) - Do Something Under Fire - Kradu šperky, jsem u toho podezřele čilý
o COOL:2D6+2 → 7(2 +3 + 2) - Eye on the Door - Balím mrtvoly na vůz a i se šperky mizím, ale starší a identifikovatelné mrtvoly tam zapomenu.
# HOT:2D6+0 → 10(5 +5 + 0) - Manipulate - Potkám Česlav a ten po mě chce odvoz Dračí hlavy na Leteň. Zkouším si usmlouvat jízdné.
Pak jsem našel u dračí mrtvoly Potomka a Marca. Něco věští a Květoslava na ně kouká. Vyberu si z dračího lootu něco pro sebe.
# HOT:2D6+0 → 2(1 +1 + 0) - Hypnotická - Jsem s Květoslavou o samotě a zakoukal jsem se do ní
# HOT:2D6+0 → 11(5 +6 + 0) - Manipulate - Přemlouvám Marca, ať mi nehcá trofej - dračí hlavu, že jí vezu na leteň. A ať mi s ní pomůže na vůz.
Při cestě zpátky vidím, jak se někdo dobývá na hřbitov.
o COOL:2D6+2 → 6(3 +1 + 2) - Eye on the door - Chtěl jsem nenápadně projet okolo, ale zvědavost mne přemohla a pak už bylo pozdě. Jdou po mě.
# HARD:2D6+1 → 6(4 +1 + 1) - Go Aggro, Use Vehicle as Weapon - Chci vyděsit měšťany, ti mě ale nechají jen projet a pak mi vyrabují domovský hřbitov. Přišel jsem o domov.
*********************************** LEVEL UP ***** My Other Car is a Tank *********************************************
Na brodu si všímám, že v lootu, co jsem ukradl drakovi je i figurka Jákoba. Potkám Česlava.
Nahoře na Letni už jsem jen divák, nic pořádného se tam nesemele.
Potřebujete útočiště a nemáte na zaplacení nic než své tělo? Chcete se stát hrobníkem? Potřebujete si najmout nemrtvé? Grgur, nemrtvý šerif s Mrtvopolí, k službám.
Deník postavy

Uživatelský avatar
Grgur
Příspěvky: 664
Registrován: 10. 6. 2016, 20:56

Re: [AW-Postava] Grgur - The Driver

Příspěvek od Grgur » 14. 7. 2016, 08:39

Mezi 13.-15. stoletím

Česlav se mi podíval pořádně do hlavy. Dýkou. A i navzdory tomu jsme si dokázali domluvit kšeft.
Česlav>já +1HX

První dny po událostech na Letni jsem se držel v ústraní. Žvýkal jsem maso z dračí hlavy a držel se v ústraní. Přišel jsem o všechno - kvůli dvěma pitomým mrtvolám, co my spadly z káry. Jediné co mě uklidnilo, byly poklady, co jsem měl v kapsách (3-BARTER)- je to dost na nový začátek.

Velmi brzy jsem dojel za Daliborem (-1BARTER) a splatil mu, jak mě oživil. No ten vydřiduch po mě ještě požaduje, abych mu to splatil i následné léčení vozením zraněných. No co se dá dělat. Docela dlouho jsem se držel poblíž a pomáhal mu. Snažil jsem se, aby nebyl moc skleslý - když nějaký zraněný umřel, odstranil jsem ho a po někom jsem Daliborovi vzkázal, že dotyčný se zázračně uzdravil a odešel po svých.

I tak jsem se k němu ale odvažoval jen po nocích, protože v Poříči měli na tajemného hrobníka, kterému mizí mrtvoly, stále spadeno. Pak mě jednoho dne Dalibor vyzval k cestování a po dlouhé době jsme dorazili do Londýna.

Smrduté Londýnské podnebí překrylo můj hnilobný pach a já mohl vydat mezi lidi. Kupodivu jsem zjistil, že mi lidská přítomnost není tak nepříjemná jako dřív. Dřív jsem jim trochu záviděl jejich život a radovánky a byl smutný z toho, že za svůj dar platím tím, že sám se radovánek účastnit nemůžu.

Jenže v Londýnském přístavu byl takový smrad a špína, že ani hospodským, ani ženským nevadilo, jak vypadám či smrdím. Prostě jsem byl jedním z nich. Když jsem se pak po čase vracel do Prahy, věděl jsem, že i když zůstanu u řemesla hrobnického, tak na to musím jít trochu jinak. Nechci už být se svým osudem sám.

1-BARTER jsem vsadil a : Grgur:2D6+1 → 10(3 +6 + 1)
- vylepším zázemím
- vylepším sebe
- a zbyde mi 2-BARTER.


Za zbylé peníze jsem si pořídil skromné živobytí v ....... (TBD kde budu začínat). Hřbitov, u něj hrobku, stáj ... a v hrobce dílnu.
Obrázek
V té jsem postupně opravil a také vylepšil a rozšířil vozový park. Ten teď čítá:

Kočár:
Obrázek

Káru na mrtvoly:
GrgurCart.JPG
Káru do války:
GrgurTank-2.jpg
Stejně jako kdysi na Poříči, i tady jsem začal postupem času prosperovat, zejména protože neutratím moc za jídlo a šperky mi lidé nosí a ukládají do hrobů k pozdějšímu použití sami od sebe.

Inspirován Londýnem, rozhodl jsem se ale, že už ale nebudu špinavý hrobník. Koupil jsem si slušné oblečení a začal jsem používat silné parfémy a tlustou vrstvu mejkapu, aby se mě lidé neštítili.

Do svého bojového vozu jsem si sice nechal odlít houfnici (3-HARM CLOSE MOUNTED MESSY RELOAD(1) AOE LOUD střelná), ale na mě jsou palné zbraně zatím moc těžké a neohrabané kladivo jsem vyměnil za praktický tesák (2-HARM INTIMATE/HAND 1ruč).

Když přišly náboženské rozkoly, postavil jsem se na stranu husitů. Katolíčtí kněží totiž obírají pozůstalé i umírající o různé odpustky, pohřební poplatky a podobně a pak toho míň zbyde na mě. Husité tohle vidí jinak a knězům nic neplatí. I když jsou celkově chudší, myslím si, že z dlouhodobého hlediska by bylo lepší, aby tu zavládl jejich přístup, oni časem zbohatnou a pak se mi to vrátí.

Živnost hrobníka mi nakonec přinesla 2-BARTER.
Potřebujete útočiště a nemáte na zaplacení nic než své tělo? Chcete se stát hrobníkem? Potřebujete si najmout nemrtvé? Grgur, nemrtvý šerif s Mrtvopolí, k službám.
Deník postavy

Uživatelský avatar
Grgur
Příspěvky: 664
Registrován: 10. 6. 2016, 20:56

Re: [AW-Postava] Grgur - The Driver

Příspěvek od Grgur » 19. 7. 2016, 12:53

15. století

Do vesnice nám vtrhli husiti a chtějí drancovat.
o SHARP:2D6+ → 5(1 +4 + 0) - Read a Sitch - Zjišťuju, že největším nebezpečím je tarasnice, protože mi shodí stodolu na vůz.
o COOL:2D6+2 → 9(4 +3 + 2) - Do Something Under Fire - Plížím se k vozu, ale zjistím, že jediná cesta jak ho dostat ven rychle, je použít houfnici.
Počkám, až situaci s husity vyřeší Marcus.
o HOT:2D6+ → 9(5 +4 + 0) - Manipulate - Nabízím Marcovi EXP a prachy za to, že ať mě pomůže se dostat do města.
Vyrážíme k Owencům.
o HARM:2D6+1 → 8(3 +4 + 1) - Suffer Harm - Květoslava mě v palbek šipek přemlouvá, ať se vrátíme pro Marca a já si nevšimnu, co křičí křižáci.
o COOL:2D6+2 → 9(4 +3 + 2) - Do Something Uder Fire - Odolávám Květoslaviné pokušení - budu jí muset umlčet.
# HARD:2D6+1 → 12(6 +5 + 1) - Sieze by Force - Takže jí praštím lopatou a ona omdlí
o COOL:2D6+2 → 4(1 +1 + 2) - Do Something Under Fire - Dostávám plné poškození od první řady jezdců
o V-HARM:2D6+3 → 10(6 +1 + 3) - Suffer V-HARM -Což vede k poškození pohonu a změně směru jídy
# HARD:2D6+1 → 8(5 +2 + 1] - Assault Secured Position - Rozrazím s vozem lini jízdy a přejedu pár křižáků
o V-HARM:2D6+3 → 7(1 +3 + 3) - Suffer V-HARM - Ale vytlačí mé to z brodu do vody
o COOL:2D6+2+ → 10(2 +6 + 2 + 0) - Deal with difficult terrain - Odkud se po chvíli vyhrabu, nepoškozen.
o HOT:2D6+ → 3(1 +2 + 0) - Manipulate - Nepřekecám Dalibora aby mi půjčil meč
o COOL:2D6+2+1 → 7(3 +1 + 2 + 1) - Do Something Under Fire - Utíkám před rozzuřenou Květoslavou, když lezu na vůz, šlápnu jí do xichtu a zlomím nos
# WEIRD:2D6+1 → 11(4 +6 + 1) - Open Brain - Nechávám se Vírem navigovat k felčarovi
# WEIRD:2D6+1 → 7(3 +3 + 1) - Otázky víry - Znamení, že mám pomoct bránit most.
o HOT:2D6+ → 6(3 +3 + 0) - Manipulate- A nevykecam se z toho
o SHARP:2D6+ → 4(3 +1 + 0) - Read a Sitch - Zdá se, že nejlepší cesta z průšvihu bude skočit i s vozem do řeky
# HARD:2D6+1-2 → 10(5 +6 + 1 - 2) - Sucker someone - Našiju to do křižáků houfnicí
*********************************** LEVEL UP ***** get +1SHARP *********************************************
# HARD:2D6+1-1 → 7(2 +5 + 1 - 1) - Defend something you hold - Křižáci se na nás natlačí, ale my je pak vyštípeme.
o HX:2D6+1 → 6(3 +2 + 1) - Interfere - Ale ti co se natlačí se natlačí zrovna na mě.
o HARM:2D6 → 9(4 +5) - Suffer harm - A krev, co ze mě teče, rozpohybuje pohon mého vozidla náhodnými pohyby
Marcus přebíhá od křižáků k nám.
o HOT:2D6+ → 4(3 +1 + 0) - Manipulate - Vysvětluju husitům, že to není křižák a oni mě mají za zrádce.
o COOL:2D6+2 → 9(5 +2 + 2) - Eye On the Door - Unikám do zpěněných vod Wltawy, při tom si nevšímám, že zachvíli za mnou spadne i chiméra
COOL+HANDLING:2D6+2 → 9(5 +2 + 2) - Deal with the Bad Terrain - a dopadám tak, že se mi poškodí prasata
# HARD:2D6+1 → 9(4 +4 + 1) - Sieze by Force - Do vozu se mi dostala připoutaná chiméra, ale navedu ho do proudu tak, že urveme řetěz.
o V-HARM:2D6+2 → 9(5 +2 + 2) - Suffer V-HARM - Vůz po utržení řetězu dostal rotaci a otočil se proti mostu.
o COOL:2D6+2 → 13(6 +5 + 2) - Deal with the Bad Terrain - Ale mostu se vyhnu
o HX:2D6+2 → 4(1 +1 + 2) - Help - Pomáhám Jasně nastoupit a ona mě shodí do vody
o HX:2D6+2 → 5(2 +1 + 2) - Help - A volám na ní, že se pádluje lopatou. Asi neví, co je to lopata, natož, co to znamená pádlovat.
U Holešovic na nás čumí chlap ve zbroju
# WEIRD:2D6+1 → 4(1 +2 + 1) - Open your brain - Chci vidět totéž co Jasna, uvidím něco podobného ale z pohledu toho chlapa a vyděsí mě to
o HX:2D6+2 → 5(1 +2 + 2) - Help - Pomám jasně před zastřelením a místo toho skončím ve spárech Vlaštovky
o COOL:2D6+2 → 13(5 +6 + 2) - Do Something Under Fire - Chrlím ze sebe prosby dřív, než mě Vlaštovka zabije
o HOT:2D6+ → 8(3 +5 + 0) - Manipulate - Slíbím jí, že najdu Jasnu skrze vír, ona souhlasí, ale bere si mě jako rukujmí, dokud se Jasna neobjeví
# WEIRD:2D6+2 → 9(6 +1 + 2) - Open your brain - Uslyším skrze Vír co si holky šeptají a že Fiona zajala Jasnu
o COOL:2D6+2 → 9(5 +2 + 2) - Eye on the door - Schovávám se na úprku z Vlaštovčina zajetí, bohužel mne může prozradit ryba, co mi zůstala pod halenou z brodění
# HARD:2D6+1 → 9(4 +4 + 1) - Sucker someone - Pokusím se rybu kuchnout, místo toho mi uteče do odpadní jámy
*********************************** LEVEL UP ***** Create a second character to play - TIBOR ********************
o COOL:2D6+2 → 12(6 +4 + 2) - Do Something Under Fire - Ale využiju toho a schovám se nedaleko, zatímco Vlaštovka hledá, jesti nejsem tam, kde se plácá ryba
# Reset HX na Marca
Potřebujete útočiště a nemáte na zaplacení nic než své tělo? Chcete se stát hrobníkem? Potřebujete si najmout nemrtvé? Grgur, nemrtvý šerif s Mrtvopolí, k službám.
Deník postavy

Uživatelský avatar
Grgur
Příspěvky: 664
Registrován: 10. 6. 2016, 20:56

Re: [AW-Postava] Grgur - The Driver

Příspěvek od Grgur » 28. 7. 2016, 14:21

Mezi 15. a 16. stoletím

Když jsem pomáhal Fioně s Potomkém na svém pohřebním voze odvézt rytíře do té samé mohyly, ve které jsem se zrodil. Byl jsem překvapený.

Čas od času si ode mne Fiona nechala odvézt nějakého umírajícího od Dalibora do mohyly. Neptám se, co tam s nimi dělá, ale většina z nich se odtamtud nevrátí. Moc se mi to nelíbí - já mám aspoň tu slušnost a počkám, až umřou, než je sežeru!

Přemýšlel jsem taky o Marcovi. Myslel jsem, že je to bojovník, kterého nic nerozhází a on tak vyšiloval kvůli manželce. Zjevně ho ještě neznám dost dobře.
Marcus HX+1 => +4HX, reset na +1HX.

Naopak Jasnu konečně začínám chápat. Ona jen prostě chce dělat věci po svém, není nijak zlá. A smrtelní lidé jsou pro
ní jen spotřební materiál, no.
Jasna HX+1 => +3HX.


Pustil jsem se do rekonstrukce bojového vozu. Konzultoval jsem to s Gabryasem, dokud se věnoval kovářskému řemeslu a začal budovat. Plány byly velkolepé:

- nahradit klasickou vozovou konstrukci oblou
- nespolehlivá prasata, která reagovala jen na to kam se jim sype materiál, nahradit kostlivci točícími klikami, které umí poslouchat povely
- starou, zepředu nabíjenou a pevně umístěnou houfnici nahradit na vozíku umístěným kanónem se zákluzovým systémem, který by šel nabíjet zevnitř tanku
- výzbroj doplnit dvěma kulveriny plus řadou mušket po obvodu

Mělo to vypadat nějak takhle:
16-GrguroTank.jpg
Jak se mi dařilo s tímhle polepšením?

-2BARTER stálo zahájení operace a živobytí po dobu, co jsem se nestaral o hrobnické řemeslo a montoval.
Grgur:2D6 → 6(5 +1)
Bohužel na vynalézání jsem vyplácal peníze, co jsem měl a Gabryase pak uchvátila alchymie a na kovářství se úplně vykašlal. Takže jsem stihl jen první dva body a do stroje jsem přemontoval houfnici.

Dračí lebku mám v garáži.

Zbytek času se dál živím jako hrobník, jen jsem gotický dělený oblek vyměnil za rudý španělského střihu a pořídil k tomu černou Šubu.
Potřebujete útočiště a nemáte na zaplacení nic než své tělo? Chcete se stát hrobníkem? Potřebujete si najmout nemrtvé? Grgur, nemrtvý šerif s Mrtvopolí, k službám.
Deník postavy

Uživatelský avatar
Grgur
Příspěvky: 664
Registrován: 10. 6. 2016, 20:56

Re: [AW-Postava] Grgur - The Driver

Příspěvek od Grgur » 31. 7. 2016, 11:33

16. století

Vraníci chytli mor a v Praze padlý topol zabil hodně jeptišek. Zkusím sehnat čerstvé mrtvolky, snad to vraníkům pomůže s vyléčením.
Cestou nejdřív potkám Fionu s Vlkem a naložím je. Pak potkám Potomka a tomu se to nelíbí, tahají se bambitky.
o SHARP:2D6+1 → 6(3 +2 + 1) - READ A SITCH - Přemýšlím jak z toho ven, no nejlépe tak, že se vložím mezi ně.
# HOT+HELP:2D6+0+1 → 7(1 +5 + 0 + 1) - MANIPULATE - S Fioninou pomocí nabízím Potomkovi EXP za to, že to zklidní.
# COOL:2D6+2 → 12(5 +5 + 2) - DEAL WITH A DIFFICULT TERRAIN - Projedeme vánicí jako nic.
o SHARP:2D6+1 → 10(3 +6 + 1) - READ A SITCH - Jak se dostat k mrtvým jeptiškám?
# COOL:2D6+2+1 → 12(6 +3 + 2 + 1) - DO SOMETHING UNDER FIRE - Přelézt zídku a otevřít si bránu
# COOL:2D6+2 → 10(3 +5 + 2) - REPUTATION - Abatyše si o mě pamatuje jen to nejlepší
========================= LEVEL UP ================== advance DSUF, OYB a GA ================
# HOT: Grgur:2D6++1 → 9(2 +6 + 0 + 1) - MANIPULATE - A proto mě nechá připravit i jeptiščí těla, pokud si to odpracuju pomáháním se stromem.
# COOL:2D6+2 → 9(5 +2 + 2) - DO SOMETHING UNDER FIRE - Snažím se ukrást mrtvoly, ale málem mě u toho prozradí morem nakažený pes. Tak si ho vezmu k sobě.
o WEIRD:2D6+2 → 5(1 +2 + 2) - MOR - Pes mě nakazil. Fest.
o HX:2D6-1 → 6(6 +1 - 1) - INTERFERE - Ve snaze uhnout střelbě zajíždím do závěje.
# COOL:2D6+2+1 → 8(2 +3 + 2 + 1) - DEAL WITH A BAD TERRAIN - vyhrabavám se ze zavěje, díky Daliborově pomoci rychle.
o HARD:2D6+1 → 8(1 +6 + 1) - ASSAULT A SECURED POSITION - zkouším prorazit Vukmarovu Blokádu, než mi decapituje koně
o HX:2D6-1 → 8(6 +3 - 1) - INTERFERE - Samozřejmé vedu koné tak, aby o hlavu nepřišel.
o HARM:2D6+1 → 10(4 +5 + 1) - SUFFER HRAM - Přejelo mi kolo nohu.
# COOL:2D6+2 → 9(4 +3 + 2) - EYE ON THE DOOR - Utíkám Vukmarovi s Daliborovou pomocí
# COOL:2D6+2+1 → 9(2 +4 + 2 + 1) - DEAL WITH BAD TERRAIN - Řídím dekapitovaného koně sněhovou vánicí
============================== LEVEL UP =========== move from another playbook - Bonefeel =============
#Jdu s Daliborem na krysáka
# COOL:2D6+2+1 → 12(5 +4 + 2 + 1) - BAIT A TRAP - Nalákám krysáka na místo, kde ho chci mít
# HARD:2D6+2+1 → 12(5 +4 + 2 + 1) - SEIZE BY FORCE - Přitluču krysáka ke korbě vozu
o HARM:2D6+ → 4(1 +3 + 0) - SUFFER HARM - Neublíží mi u toho
o HX:2D6+1 → 10(3 +6 + 1) - HELP - A pomůžu Daliborovi nezvorat vyjednávání
# Dovezu Dalibora do Zlaté úličky, jak chtěl
Potkám tam Vukmara a chci ho přejet, schová se do domku.
# COOL:2D6+2 → 7(3 +2 + 2) - DO SOMETHING UNDER FIRE - A já sice vůz ubrzdím, než se rozbije o věž, na kterou jsem chtěl původné přirazit Vukmara, ale umře mi u toho nový psí přítel
============== LEVEL UP ============ move form another playbook - Visions of death ===================
o Pálím hold z Bonefeel a objevuji se na Hradě s tankem
o HARD:2D6+1-1 → 6(1 +5 + 1 -1) - GO AGGRO - Hrozím Vukmarovi a on se mi vysměje a ještě mě poštve proti Daliborovi
Potřebujete útočiště a nemáte na zaplacení nic než své tělo? Chcete se stát hrobníkem? Potřebujete si najmout nemrtvé? Grgur, nemrtvý šerif s Mrtvopolí, k službám.
Deník postavy

Uživatelský avatar
Grgur
Příspěvky: 664
Registrován: 10. 6. 2016, 20:56

Re: [AW-Postava] Grgur - The Driver

Příspěvek od Grgur » 9. 8. 2016, 14:58

Mezi 16. a 18. stoletím

Živobytí:
Mám jenom 1-BARTER. Tak mi neudržovaný hřbitov zpustl.

Polepšení: Grgur:2D6 → 7(4 +3)

Beru sebe:
- PTÁČNICI 3-HARM THROW 2ruční RELOAD(1) LOUD střelná
http://c0728562.cdn.cloudfiles.rackspac ... 405_HR.jpg

Beru zázemí
Tank konvertuju na:
Těžká děla jsou k ničemu a to dřevo, co mě mělo chránit, stejně nic nevydrželo, ODLEHČÍME:
18-Grgur-KanónOvládanýZombiemi.jpg
Polní kanón na lafetě, obsluhovaný a zároveň tahaný partou zombií
3-HARM FAR MOUNTED MESSY RELOAD(1) AOE FORCEFULL LOUD střelná

Otevřenou káru konvertuju na:
Mrtvoly nesmí do města, abych předešel problémům, budu jezdit PO VODĚ:
18-Grgur-Gondola.jpg
Pohřební gondola, poháněná utopenci.

Nechám si kočár s vraníky a zarostlý hřbitov s hrobkogaráží, jen si prosekám cestu dolů k Vltavě a tam mám malé molo.


Na konci budu mít 0-BARTER.
Potřebujete útočiště a nemáte na zaplacení nic než své tělo? Chcete se stát hrobníkem? Potřebujete si najmout nemrtvé? Grgur, nemrtvý šerif s Mrtvopolí, k službám.
Deník postavy

Uživatelský avatar
Grgur
Příspěvky: 664
Registrován: 10. 6. 2016, 20:56

Re: [AW-Postava] Grgur - The Driver

Příspěvek od Grgur » 9. 8. 2016, 18:36

18. století
# WEIRD:2D6+2 → 4(1 +1 + 2)#bonefeel Vukmar přepadl hraběcí vůz, který nedopatřením řídím já
o COOL:2D6+2 → 9(1 +6 + 2) Do something under fire - Vukmar mě nepozná, když se nebudu moc hejbat. Tak se nehejbám.
o COOL:2D6+2+1 → 10(6 +1 + 2 +1) Deal with a bad terrain - Po loupeži. Pelášíme s kočárem do Jízdárny, maximální rychlostí
o COOL:2D6+2 → 8(4 +2 + 2) Reputation - U brány mě pozná kapitán stráže a tak nepotřebuje papíry
o COOL:2D6+2 → 12(5 +5 + 2) Byrokracie - A s klidem se prokecám kontrolou totožnosti.
o COOL:2D6+2 → 10(4 +4 + 2) Reputation - I hrabě si naštěstí pamatuje právě spojení mého jména s kočáry a je navíc důvěřivější než kapitán
# HOT:2D6+0+1 → 7(1 +5 + 0 + 1) Manipulate - Takže když mu slíbím, že ho budu vozit celý den, on sám si moje papíry zkontroluje až večer.
# HOT:2D6+ → 8(4 +4 + 0) Manipulate - Jenže mě pozná Wilhelm a tomu nemám co slíbit. No a tak má u mě závazek
o SHARP:2D6+1 → 6(4 +1 + 1) Read a person - Zkouším vyzvědět, zda by něco nepřimělo Wilhelma mě dostat z té šlamastiky a Wilhelm mě usadí zpět na kozlík a zajistí, že tam zůstanu
# HOT:2D6+0 → 6(2 +4 + 0) Manipulate - Zkouším přesvědčit Wilhelma, že abych vypátral ve Víru, kam Vukmar zmizel, je potřeba co nejvěrnější rekonstrukce. No a ta se zvrtne, zmocní se mě Vukmarův duch či co a já Wilhelma postřelím
# WEIRD:2D6+2 → 12(6 +4 + 2) Advenced open your brain - A tak v zoufalství otevřu mozek Víru jako nikdy předtím a naučím se procházet vizemi řízeně.
============================== LEVEL UP ================= zvedám COOL na +3 ======================
o COOL:2D6+2 → 5(2 +1 + 2) Eye on the door - Zkouším ujet a sevřou mě husaři na půl cesty a zablokují
o HARD:2D6+1 → 5(1 +3 + 1) Assault a secured position + Combat driver + Vehicle as a weapon - Prorážím si cestu ven
o COOL:2D6+2 → 12(4 +6 + 2) Escape a hunter - Setřásám Wilhelma a jeho chlapy
# HOT:2D6+0 → 10(4 +6 + 0) Manipulate - a za pouhý slib se dostávám i s Wilhelmovým koněm ke svému přistavišti pod Bohnitzemi
# WEIRD:2D6+2 → 8(4 +2 + 2) Open Your Brain - Učím se fáze vývoje Vlka
o HARD:2D6+1 → 6(4 +1 + 1) Pack Alpha - Zkouším si dát dohromady Vlčí Gang a Vlci mě neberou vážně
o HARD:2D6+1 → 4(2 +1 + 1) Single combat - První kolo boje o Alfu Vlčího Gangu prohrávám
o HARM:2D6+1 → 7(3 +3 + 1) Suffer harm - A díky tomu nevím, kam mě vlastně Vlci vezou
o HARD:2D6+1 → 8(1 +6 + 1) Single combat - Druhé kolo boje dávám Vlkovi nakládačku
o HARM:2D6+1 → 11(6 +4 + 1) Suffer harm - Ale sám bolestí omdlím a Vlci mě zavřou do rakve
o COOL:2D6+3 → 12(4 +5 + 3) Eye on the door - Utéct z rakve je brnkačka
# WEIRD:2D6+2 → 9(2 +5 + 2) Open Your Brain - a podaří se i dostat skoro k Vukmarovi jako zombie.
# HOT:2D6+ → 7(3 +4 + 0) Manipulate - Po výbuchu ukazuju Vlkům světlou stránku a pomáhám jim + vysvětluju, že se sem vrátíme později
o COOL:2D6+3 → 12(6 +3 + 3) Advanced Do Something Under Fire - Vyrobím jim perfektní provizorní berly
# HOT:2D6+ → 8(6 +2 + 0) Manipulate - Nedaří se mi po dobrém přesvědčit Potomčina hocha, aby došel pro pomoc
========================= LEVEL UP ================== Get a New Playbook: Chopper =======
o HARD:2D6+1 → 12(6 +5 + 1) Advanced Go Aggro - Tak ho zaženu výhružkama
o COOL:2D6+3 → 9(3 +3 + 3) Reputation - Pan Kinský si pamatuje hrobníka Grgura
o COOL:2D6+3+2 → 5(1 +1 + 3 +2) Byrokracie - Ale málem nepozná, že to jsem já, naštěstí zakročí Dalibor
# HOT:2D6+0 +1 → 6(3 +3 + 0 +1) Manipulate - Přesvědčuju Dalibora, že je potřeba, abych šel na setkání s Wilhelmem trochu poléčený a nakonec musí on sám přidat ruku k dílu a přesvědčit sám sebe, jinak si nás všimna Kinský
o HX:2D6+2 → 10(6 +2 + 2) Help - Ukazuju Daliborovi, kde mám bebí, aby se mě nezabil a vyléčil
o HX:2D6+2 → 9(6 +1 + 2) Help - Snažím se pomoct Daliborovi prosadit jeho, marně.
# HOT:2D6+0 → 10(4 +6 + 0) Manipulate - Přesvědčil jsem Wilhelma, že to celé bylo nedorozumění
# HOT:2D6+ → 10(5 +5 + 0) Manipulate - Chci aby Očko nepátrala po tom, co dělám s vlčí krví
o HX:2D6+1 → 5(1 +3 + 1) Interfere - Nechci aby mě Očko vyneslo ven a kuchalo
o HARM:2D6+1 → 5(3 +1 + 1) Suffer Harm - Rozřezaná ruka od Očka mi vic život nezkomplikuje
# HOT:2D6+ → 2(1 +1 + 0) Manipulate - Domlouvám schůzku s Marcem a přitom si uvědomím, že Vlci se možná pokusí vrátit do Potomčí jeskyně
# HOT:2D6+ → 9(6 +3 + 0) Manipulate - Prosím Marca, aby udržel tajemství o tom, co s Vlky dělám.
======================= LEVEL UP ===========================================================
# HOT:2D6+ → 2(1 +1 + 0) Manipulate - A zatímco se vykecávám s Česlavem, ta gondola s Vlky opravdu odjíždí
o COOL:2D6+3-2 → 8(1 +6 + 3 - 2) Overtake another vehicle - Naženu Gondolu do úzkého ramene Vltavy
o Grgur:2D6+1 → 9(6 +2 + 1) Pack Aplha - Zastavím Vlky za cenu exemplárniho potrestání a rvačky s nimi
o Grgur:2D6+1 → 8(1 +6 + 1) Single Combat - Potopím Gondolu, jednoho zabiju, ostatní přemůžu
o Grgur:2D6+1 → 4(1 +2 + 1) Suffer V-HARM - A pramici se nic nestane
# Grgur:2D6+2 → 9(3 +4 + 2) Open your brain - Hledám vhodné mrtvoly na oživení
o Grgur:2D6+3 → 8(2 +3 + 3) Bait a trap - lákam husary do pasti
# Grgur:2D6+2 → 12(4 +6 + 2) Visions of death - Umře velitel husarů, přežije UtopencoNavnadoVlk
o Grgur:2D6+1 → 11(6 +4 + 1) Keep An eye - Velim proti husarů
o Grgur:2D6+1 → 4(2 +1 + 1) Skrze by force - ukořistil jsem pár koní
o Grgur:2D6+1 → 4(2 +1 + 1) Sucker someone - napálil to do nich kanónem
o Grgur:2D6+1 → 10(6 +3 + 1) Go Aggro - a místo abych je přinutil se vzdát, nalákal je na sebe
o Grgur:2D6+3 → 9(5 +1 + 3) Keep An eye - Velim chraňte mě.
o Grgur:2D6+1 → 10(6 +3 + 1) Seize by force - Psi mě chtějí uchvátit dřív než husaři a daří se.
o Grgur:2D6+3-1 → 14(6 +6 + 3 - 1) Board a moving vehicle - přeskakují na volného koně
o Grgur:2D6+3 → 8(1 +4 + 3) Bait a trap - dělám že sebe návnadu, abych nalákal husary před kanón. Všimnou si toho a dají se.na úprk na jih.
o Grgur:2D6+3 → 13(5 +5 + 3) hunt a prey -Pronásledují Husary, a tentokrát je zkusím natlačit před kanón.
o Grgur:2D6+1 → 7(5 +1 + 1) Sucker someone - jenže těsně před druhým výstřelem se rozutečou každý jinam po okolních lesích.
o Grgur:2D6+3 → 7(3 +1 + 3) DSuF - uvědomím se svůj vztek. Že se ho zbavit jen tak, když se.vybiju na VlkUtopencích
o Grgur:2D6+1 → 3(1 +1 + 1) PackAlpha - smečka odmítne VlkUtopence potrestat a jeden VlkUtopenec se mi postaví....
o Grgur:2D6+1 → 4(2 +1 + 1) Single combat - a probodne mě vidlemi.
o Grgur:2D6+2 → 8(1 +5 + 2) Suffer harm - Zůstanu příbodnutý k zemi
# Grgur:2D6+ → 9(5 +4 + 0) Manipulate - Přemlouvám Česlava, aby mi ty vidle vytáhl.
=========== -1HARD jsem na vlásku ============
# Grgur:2D6+ → 8(4 +4 + 0) Manipulate - Zkouším přemluvit Jákoby, ale chtějí nejprve jet k mohyle, na to není čas.
========= LEVEL UP ........=============
o Grgur:2D6+1 → 6(4 +1 + 1) Read a person - Probudím v Česlavově zvědavost
# Grgur:2D6+ → 7(4 +3 + 0) Manipulate - Přemlouvám Marca a Dalibora, ať mě nechají na kopci o samotě
Potřebujete útočiště a nemáte na zaplacení nic než své tělo? Chcete se stát hrobníkem? Potřebujete si najmout nemrtvé? Grgur, nemrtvý šerif s Mrtvopolí, k službám.
Deník postavy

Uživatelský avatar
Grgur
Příspěvky: 664
Registrován: 10. 6. 2016, 20:56

Re: [AW-Postava] Grgur - The Chopper

Příspěvek od Grgur » 8. 9. 2016, 14:12

Mezi 18. a 19. stoletím

Nemám na živobytí, začnu ve srabu.

Grgur:2D6 → 6(5 +1)#polepšení
Nedokázal jsem nic víc, než s pomocí Marca a Dalibora dát opět dohromady Vlkodaví smečku. Rozhodli jsme se, že hlavním kritériem je opatrnost a poslušnost. Jako materiál jsem proto vybíral hlavně tovární dělníky - mělo to hned dvě výhody. Jednak jejich těla nikdo nepostrádal a továrníci byli rádi, že nemusí platit pohřby. Kromě Česlava, ten mi nechával k dispozici akorád zbytky gangsterů a padouchů, se kterými se utkali jeho chlapi. Což je vynikající krmě, ale nehodili se mi do mého plánu pěstování poslušného Vlkodava.

A druhak člověk, který je zvyklý celý život poslouchat a 13 hodin denně dělat, co se mu řekne, stále dokola někde u stroje jen těžko bude mít nějaké rebelské tendence.

Marcovi a Daliborovi jsem to samozřejmě vysvětlil tak, že stejně nemají rodiny, co by se o ně postaraly a jejich pozůstatky tak budou užitečnější, než kdyby skončily na dně jámy s vápnem.

Bohužel důsledkem tohoto výběru byla tendence dotyčných měnit se v zombie, což není úplně ideální tvor pro bojovníka, je poněkud pomalý, mdlý. Proto jsme ke konci přešli spíš ke kopáčům železnice, kteří jsou aktivnější a mírně zvýšili dávkování Vlčí krve.

Bohužel tento nápad přišel až v dobé, kdy už se mezi dělnictvem začaly šířit názory jistého Karla Marxe a tak, přestože poslední generace patnácti zkušebních Vlkodavů vykazovala přesně tu správnou dávku iniciativy a rozumu, díky jejich původu také získala lehce rebelskou povahu.

Pevně však věřím, že po století experimentů už vím jak na ně a zvládnu je. Kdyby bylo zle, snad pomůže Marcus a Golem. A nebo si v garáži vymyslím nějakou pojistku, kterou jim namontuji do kol.

Grgur:2D6+2 → 11(4 +5 + 2)#Bonefeel
Mám 1-HOLD na to objevit se, kde se mi to hodí, můžu ho spálit já nebo MC. Dále mám +1forward po jeho použití.

Navíc cítím v kostech, že mě bude v tomhle století mnohem víc potřeba.

Gondolu jsem vyměnil za malý kolesový parníček.
Obrázek

A sehnal jsem si vyřazený polní kanón od Kruppa.
Obrázek

A gang jezdil na kolech:
Obrázek
Potřebujete útočiště a nemáte na zaplacení nic než své tělo? Chcete se stát hrobníkem? Potřebujete si najmout nemrtvé? Grgur, nemrtvý šerif s Mrtvopolí, k službám.
Deník postavy

Uživatelský avatar
Grgur
Příspěvky: 664
Registrován: 10. 6. 2016, 20:56

Re: [AW-Postava] Grgur - The Chopper

Příspěvek od Grgur » 14. 9. 2016, 18:03

19. století
o COOL:2D6+3 → 11(6 +2 + 3) - Do Something under Fire - Na hřbitově mám nějaké duchaře a připlížím se jim za náhrobeck
# HARD:2D6+ → 6(4 +2 + 0) - Go Aggro - A při pokusu je zahnat se zjevil duch, kterého vyvolávali a chce po mě vrátit své tělo.
o WEIRD:2D6+2 → 9(2 +5 + 2) - Open Your Brain - Naladil jsem se na ducha, abych zjistil, co je zač
o COOL:2D6+3 → 9(5 +1 + 3) - Eye on the Door - A raději utekl, nicméně zůstal jsem s ním spojený skrze Vír
# HARD:2D6+ → 8(5 +3 + 0) - Go Aggro - Dojel jsem na Farky. Jákob tam není, tak si zkouším vyřvat informaci, kde je. Zabarikádoval se uvnitř.
# HARD:2D6+ → 5(2 +3 + 0) - Fucking Thieves - Chtěl jsem vyhodit do povětří zabarikádované dveře, ale dozvěděl jsem se, že nám někdo vykradl muničák
=============================== LEVEL UP ================= Arresting skinner ========================
# SHARP:2D6+1 → 9(2 +6 + 1) - Read a sitch - Přemýšlím kudy dovnitř a vymyslel jsem lest.
o HOT:2D6++1 → 8(5 +2 + 0 + 1) - Manipulate - Předstírám, že odjíždíme až do Bohnic pro dělo a doufám, že tak vylákám Jákoba k nějaké nepředloženosti, jako třeba útěk, kde ho pak chytíme. Stahuju se kvůli tomu daleko od domu, aby mi uvěřil.
# SHARP:2D6+1 → 5(3 +1 + 1) - Read a person - Přijela Potomek a já zkoušel zjistit, jak ji přimět pomoc s duchem, ale on se v tu chvíli zjevil
o HOT:2D6+ → 4(1 +3 + 0) - Manipulate - Zkouším přemluvit Potomka, aby mi pomohla a ona mě odnese do Víru, ať si vybojuji pomoc v Aréně
# SHARP:2D6+1 → 12(6 +5 + 1) - Read a sitch - Zjistím, jak je na tom duch a jaké jsou jeho slabiny
o COOL:2D6+3+1 → 15(5 +6 + 3 + 1) - Advanced Do Something Under Fire - Vyhnu se stříkačce a ještě jí bodnu duchovi do ruky
# HARD:2D6++1 → 9(3 +5 + 0 + 1) - Single combat - A dám duchovi krumpáčem do srdce
o COOL:2D6+3 → 11(5 +3 + 3) - Deal with difficult terrain - Zvládnu jet na kole i s roztrženým břichem
# SHARP:2D6+1 → 7(2 +4 + 1) - Read a sitch - Našel jsem vlka, co se mi chce postavit
================================ LEVEL UP ======== Reality’s fraying edge ==============
# HARD:2D6++1 → 10(6 +3 + 0 + 1) - Pack Alpha - A získal jsem opět vládu nad smečkou
# SHARP:2D6+1 → 11(6 +4 + 1) - Read a person - Mám na česlava 3 HOLD
# +1EXP od Česlava, za to že mu v garáži vezmu nějaké petrolejky a dám mu je
o HOT:2D6+ → 9(4 +5 + 0) - Manipulate - Přemlouvám Vlaštovku, ať ukradne Česlavovi auto, nechá si i jednoho mého Psa, ale nebere mi brokárnu
# SHARP:2D6+1 → 4(1 +2 + 1) -Read a sitch - Vyhlížím si nejslabšího vlka, kterého jí dám a ostatní se na mě vrhnou
o COOL:2D6+3 → 7(3 +1 + 3) - Do Something Under Fire - Šplnám na auto ke gatlingu, jeden Vlkodav vyleze se mnou.
# HARD:2D6+ → 6(5 +1 + 0) - Seize by force - Skopávám vlezlého Vlkodava, škrábne mě do nohy
=============================== LEVEL UP ============= holding ==========================
# HARD:2D6+ → 8(6 +2 + 0) - Pack Alpha - Snažím se smečku přinutit k poslušnosti ,ale půjde to jen násilím.
o HARM:2D6+1 → 7(1 +5 + 1) - Suffer harm - Kvůli škrábanci na noze si nevšimnu, kam zmizela Vlaštovka
# HARD:2D6+ → 8(6 +2 + 0) - Sucker someone - Vypálil jsem rotačákem na Azora, ale někam zmizel. Vzal kramli.
# HARD:2D6+ → 5(3 +2 + 0) - Sieze by force - A krytý Veřinými netopýrky jsem získal zpět vládu nad smečkou
# EXP od Česlava - zbavil mne závazku mu špehovat, potvrdil si dluh života, přiměl mé držet hubu před Verou a Vlaštovkou a dal mi téma k přemýšlení. Ani nevím, za co z toho ten exp je, ale plním všechno.
o WEIRD:2D6+2 → 6(3 +1 + 2) - Open your brain - Dozvěděl jsem se, že musím obětovat vlastní krev, abych měl Augury a ještě mi do baráku vlezla Vlašťule
o COOL:2D6+3 → 14(6 +5 + 3) - Bait a trap - Nalákám Vlašťuli na propadlo, ale je ostražitá, tak nespadne dovnitř
# HARD:2D6+ → 8(5 +3 + 0) - Sucker someone - Zkusím otevřít propadlo tak, aby se zřítila, ale zachytí se
============================= LEVEL UP =================== +1SHARP ========================
o HOT:2D6+ → 7(3 +4 + 0) Manipulate - Přemlouvám Očko, aby mi píchla, kdyby Augury oživování nemrtvého holdingu šlo do kopru
o WEIRD:2D6+2+1 → 10(4 +3 + 2) Augury - Vyvolal jsem si nemrtvý holding, Vera mi píchla
# HARD:2D6+ → 5(2 +3 + 0)#wealth Wealth - Ale jsou to chudáci, vyvolání se na nich dost podepsalo.
o WEIRD:2D6+2 → 11(4 +5 + 2) - Open your brain - Pomáhám Fioně najít Dalibora a Tibora. Lokalizuju je přesně.
# SHARP:2D6+2 → 8(4 +2 + 2) - Read a person - Koukám, jak nejlépe přimět mrtvoly, aby přestaly být IDLE
# HARD:2D6+1 → 6(3 +2 + 1) - Go aggro - A zkouším je donutit silou, naŠtěstí mi pomůže Fiona
# Grgur:2D6+2 → 5(2 +1 + 2) - Povodeň - Doufám, že mi přiveze vhodný dopravní prostředek, místo toho odveze mě
# Grgur:2D6+2 → 6(3 +1 + 2) - Read a sitch - Hledám nejlepší cestu k mrtvolám, obleženým vojáky
================================ LEVEL UP =================== New Option for gang ======================
# SHARP:2D6+2 → 10(6 +2 + 2) - Read a sitch - Hledám cestu z vozu, na kterém jsem skončil pohřbený mrtovlami
o COOL:2D6+3+1 → 6(1 +1 + 3 + 1) - Eye on the door - A snažím se z něj uprchnout, vlezu do rány četníkovi
# HARD:2D6+1+1 → 9(4 +3 + 1 + 1) - Go Aggro - Vystraším četníka i strážmistra a donutím je opustit vlak, jdou mě napráskat
# HARD:2D6+1 → 10(3 +6 + 1) - Go Aggro - Přinutil jsem strojvůdce aby mi předal řízení stroje
o COOL:2D6+3 → 8(1 +4 + 3) - Deal with a difficult terrain - Projíždím vlakem skrze blbě nastavené výhybky, pomalu, zburcuju nádraží
o COOL:2D6+3 → 9(5 +1 + 3) - Do something under Fire - Šphám na improvizovaném laně k Vltavě, nahoře nechávám brokovnici aby nepřekážela
# SHARP:2D6+2 → 5(2 +1 + 2) - Povodeň - A padám do vody
o WEIRD:2D6+2 → 10(3 +5 + 2) - Open your brain - Ptám se Víru, jak si napravit pověst před Verou
o HOT:2D6+ → 11(6 +5 + 0) - Manipulate - Přemlouvám Jasnu, aby mi přinesla Očko pomocí WANT
o HOT:2D6+ → 9(6 +3 + 0) - Manipulate - Přemlouvám Očko, aby mi odpustila a obejmula mě ve vodě.
# SHARP:2D6+2 → 7(4 +1 + 2) - Read a sitch - Hledám nejlepší cestu z řeky
================================ LEVEL UP =================== New Option for gang ======================
o COOL:2D6+3+1 → 11(5 +2 + 3 + 1) - Eye on the door - Unikám ze spárů řeky
o COOL:2D6+3 → 11(2 +6 + 3) - Stand overwatch - Psi mě hlídají
# SHARP:2D6+2 → 13(6 +5 + 2) - Read a sitch - Hledám Vlaštovku, co utekla
o HOT:2D6++1 → 6(2 +3 + 0 + 1) - Manipulate - Přemlouvám Vlaštovku ať odejde, skončím s ní zavřený v místnosti po tmě
o COOL:2D6+3 → 13(6 +4 + 3) - Act under Fire - Naprosto v pohodě jí obejdu k augurovadlu
# WEIRD:2D6+2 → 8(2 +4 + 2) - Augury - Otevřu okna do Víru
# HARD:2D6+1 → 5(2 +2 + 1) - Sucker someone - A zkusím jí vystrašit, ale místo toho tam spadnu sám
o HOT:2D6+3 → 15(6 +6 + 3) - Eye on the door - utíkám odtamtud
o HOT:2D6+ → 4(3 +1 + 0) - Manipulate - a přemlouvám uprchlé duchy, aby byli hodní
# SHARP:2D6+2 → 11(4 +5 + 2) - Read a person - Tak jsem řekl Vlkům, jak to s nimi je a zjišťoval, jak na ně
# HARD:2D6+1 → 7(5 +1 + 1) - WolfPack Alpha - Chci je přinutit, aby se nechali odVlčet, postaví se mi
=================================== LEVEL UP ====================== Jsem savvyhead ==================
# HARD:2D6+1 → 3(1 +1 + 1) - Sucker someone - A ve snaze je přimět poslechnout mě je rozmetám na kousíčky
# SHARP:2D6+2 → 5(2 +1 + 2) - Keep an eye - Radím Daliborovi jak na nemrtvé
o HOT:2D6+0+1 → 7(5 +1 + 0 + 1) - Manipulate - Dalibor mi pomohl přemluvit Zombáky k pokusu na sobě, pokud půjdu jako první
# HARD:2D6+3 → 14(5 +6 + 3) - Go Aggro - Řvu na Očko, že nechci na nikoho řvát a duchové mi ucpou hubu
o COOL:2D6+3 → 5(1 +1 + 3) - Deal with difficult terrain - Snažím se vrátit rychle na hřbitov ....
Potřebujete útočiště a nemáte na zaplacení nic než své tělo? Chcete se stát hrobníkem? Potřebujete si najmout nemrtvé? Grgur, nemrtvý šerif s Mrtvopolí, k službám.
Deník postavy

Uživatelský avatar
Grgur
Příspěvky: 664
Registrován: 10. 6. 2016, 20:56

Re: [AW-Postava] Grgur - The Savvyhead

Příspěvek od Grgur » 28. 9. 2016, 23:46

Mezi 19. stoletím a 20. léty 20. století
Obrázek

Poté, co jsem se konečně části duchů zbavil, začal jsem po létech znovu pracovat na zvelebování hřbitova. S pracovní silou, co jsem měl k dispozici to bylo snadné a ukázalo se, že Vera měla pravdu. Když jsem začal s nemrtvými zacházet jako s bratry, partnery, tak se ukázali neobvykle výkonní.
Wealth: Grgur:2D6+1 → 7(4 +2 + 1)
Mému holdingu se jakš takš daří...
+2BARTER WEALTH
DISEASE: Zombíci jsou stále mentálně nemocní...

Jediný problém bylo jejich duševní zdraví. Mozková tkáň umírá nejrychleji a tak znovu oživená těla nevynikají příliš vysokou inteligencí, propadají různým fóbiím, třeba z ohně či svěcené vody, jsou schizofrenní, nebo prostě jen mentálně zaostalá. Je to o to smutnější, že nebozí nemrtví si to uvědomují a občas jen tak bezcílně chodí, ruce natažené kupředu, a stěžují si: "Mozky, mozky, mozky."

Proto jsem se rozhodl, že postavím nemocnici pro duševně nemocné a se svým panstvým se přestěhuji tam. Vybral jsem si k tomu plácek .. no teda spíš pole na sever od Bohnic a jal se budovat léčebnu pro duševně choré.

-2BARTER za živobytí - postavil jsem si Bohnickou psychiatrickou léčebnu.
Obrázek

Zprvu jsem to zamýšlel jen jako kamufláž, mí nemrtví dál pracovali v dílnách a na pozemcích léčebny jsem také ukryl svou laboratoř. jenže rychle se to profláklo a začali mi vozit do léčebny skutečné blázny. Zprvu jsem si nevěděl rady a tak jsem je prostě jen zavíral do cel, vypouštěl na zahradu a krmil. Občas jsem je zapřáhl do práce. Jenže se ukázalo, že pobyt na zahradách, dlouhé rozhovory s trpělivými nemrtvolami, které nic neznudilo a dokázaly neskutečně dlouho poslouchat nebo pracovní terapie v podobě dlouhodobých monotónních činností pacientům svědčí a tak se, čas od času, podařilo některého vyléčit.

No a pokud se to naopak nepodařilo a pacient zemřel, tak se v jeho léčbě a pobytu v ústavu pokračovalo i po smrti. Což příbuzní nebožáků kvitovali, protože si mysleli, že jejich příbuzní jsou stále naživu a při pohledu na pochodující zombii, která šťastně utahuje klíčem kolo v autoservisu si nejeden z nich pomyslel, že stav pacienta, který předtím jen mumlal a slintal, se výrazně zlepšil.


Polepšil jsem si? Grgur:2D6 → 4(3 +1)

Škoda jen, že se to neprojevilo i na jejich platbách.

Pacienti občas dokázali ale být pěkně nebezpeční a tak se postupně nejchytřejší a nejsilnější z nemrtvých vyprofilovali do role ošetřovatelů a zřízenců. V boji jsem je necvičil, přesto každodenní zápas se vzpurnějšími pacienty vytrénoval jejich těla celkem dostatečně.
Obrázek

Také jsem přesunul do areálu nemocnice laboratoř i s anténou pro napojení na Vír.
Obrázek
Obrázek

Bohužel, výdaje na výstavbu, léčbu a také přesun laboratoře z garážové krypty do garáží bláznice byly tak vysoké, že jsem se nezmohl na nic extra navíc. Loďku mi ukradla povodeň a tak jsem pořídil novou, tentokrát s vodním šroubem.
Obrázek

Pak přišla válka a zrekvírovali mi dělo. Ne, že bych ho potřeboval, přeci jen už není temný středověk a nerad bych zase vyhodil svoje podřízené do povětří, ale trochu mě to zamrzelo. O to větší překvapení bylo, když před ústavem po válce zastavil důstojník nově vzniklé Českloslovenské armády s nákladním automobilem, za kterým byl zapřažený Škodovácký kanón. Vpravdě, byl to nějaký aušus, nepovedený kousek už od pohledu, ale cosi z rakousko-uherské byrokracie zůstalo v provozu i za tatíčka Masaryka, a armáda, která měla v papírech uvedeno "Bohnice, léčebna, zrekvírované dělo" prostě potřebovala dát papíry dohromady.
Obrázek
Neprotestoval jsem, dělo stojí na podstavci v parku uprostřed léčebny a občas nechávám choromyslné si s ním hrát. Samozřejmě bez munice. Bycikly jsem pustil k vodě, doba zrychlila.

Zrychlil také Vír a to mě polekalo. Zpočátku bylo mezi jednotlivými obdobími třeba 300 let klidu. Pak uplynula staletí. A teď najednou, po necelých čtyřiceti letech Vír znovu přichází. A já cítím v kostech, že mě bude zase potřeba.

Ale tentokrát ne jako vrahouna, který drezúruje krvežíznivé vlky. Něco mi říká, že i ostatní Nesmrtelní už zaslechli o mé léčebně a laboratoři ukryté uvnitř, a nejeden přijde požádat o radu či nějaké udělátko. Zkrátka cítím v kostech, že Grgura bude potřeba na víc, než odklízení mrtvol.

Bonefeel: Grgur:2D6+2 → 13(5 +6 + 2)
Mám 1 hold a +1FORWARD když ho spálím.
Potřebujete útočiště a nemáte na zaplacení nic než své tělo? Chcete se stát hrobníkem? Potřebujete si najmout nemrtvé? Grgur, nemrtvý šerif s Mrtvopolí, k službám.
Deník postavy

Odpovědět

Zpět na „[AW] {PbP} Nesmrtelní“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 1 host