[RPG Kuchyně 2016] Vše na čem nám záleží

Soutěž v tvorbě RPG začíná 26. února 2016!
Uživatelský avatar
Ondris
Příspěvky: 91
Registrován: 15. 9. 2008, 20:22
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

[RPG Kuchyně 2016] Vše na čem nám záleží

Příspěvek od Ondris »

Hra o tom co jsme ochotní obětovat pro úspěch.

Lepší grafickou úpravu mi nepřipomínejte, o té vím, a dodělám pokud budu mít pocit, že hra má potenciál.
Přílohy
Vše na čem nám záleží.pdf
První soutěžní verze
(91.46 KiB) Staženo 128 x
Björn
Příspěvky: 65
Registrován: 1. 3. 2016, 15:09

Re: [RPG Kuchyně 2016] Vše na čem nám záleží

Příspěvek od Björn »

Zdar!

Přečteno. Dovolím si podle hodnotících bodů shrnout své myšlenky a poznatky. :D

Nápad, atmosféra a celkový dojem
Musím přiznat, že na mě zpracování po typografické stránce moc dobře nezapůsobilo. Nevím, jestli je to tím, že studuji typografii jako takovou, nebo ne, ale krom různých překlepů a chybiček, které jsem našel, mi dělala velký problém absence zarovnání do blocku. Čtení sice odsýpalo, ale musel jsem se nutit. Pokud mohu poradit, neškodila by menší grafická úprava a jednotlivé kapitoly ještě rozdělit do "podkapitol", aby se to četlo lépe. Škoda, že jsi nepřihodil nějaký obrázek nebo tak.
Ještě jsem si všiml, že ti každý okraj lítá jinak. To na mě také působilo negativně.

Hratelnost a provedení
Tady jsem si musel pravidla přečíst ještě jednou, abych pochopil, o čem že to je. Pochopil jsem, že je to minimalistická hra nezávislá na časoprostoru.
Herní sezení funguje jako u většiny klasických systémů
Vnitřní hlas mi okamžitě zalarmoval část mozku s DrD. Ke své úlevě jsem na následujících stranách nenašel ni významější podoby s DrD. Jaké klasické systémy jsi myslel? FATE, Střepy snů... Krom DrD neznám moc klasických systémů.
Hra se dá prý hrát i jako detektivka, jak jsi nastínil v příkladech. Ovšem nevím, jestli bych si ji zahrál, kdybych od začátku věděl, "kdo je vrah".